open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ

ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 102/362 від 01.08.2001 Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

10 серпня 2001 р.

за N 690/5881

Про затвердження Порядку контролю за додержанням ліцензійних
умов провадження господарської діяльності з виробництва
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного
каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння;
з виготовлення виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення,
напівдорогоцінного каміння, торгівлі виробами з дорогоцінних
металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння; зі
збирання, первинної обробки відходів і брухту дорогоцінних
металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння

органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету

України з питань регуляторної політики та підприємництва N 86/630 ( z0498-09 ) від 05.05.2009 }

Відповідно до статті 8 Закону України "Про ліцензування
певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ), Указу
Президента України від 25.05.2000 N 721/2000 ( 721/2000 ) "Питання
Державного комітету України з питань регуляторної політики та
підприємництва" і постанови Кабінету Міністрів України від 14
листопада 2000 року N 1698 ( 1698-2000-п ) "Про затвердження
переліку органів ліцензування" Н А К А З У Є М О:
1. Затвердити Порядок контролю за додержанням ліцензійних
умов провадження господарської діяльності з виробництва
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного
каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння; з
виготовлення виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення,
напівдорогоцінного каміння, торгівлі виробами з дорогоцінних
металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння; зі збирання,
первинної обробки відходів і брухту дорогоцінних металів і
дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного
утворення, напівдорогоцінного каміння (додається). 2. Головному управлінню контролю та реформування процедур
легалізації суб'єктів господарювання Держпідприємництва України
(Апатенко О.П.) та Управлінню контролю за обігом дорогоцінних
металів і дорогоцінного каміння Департаменту зовнішніх економічних
зв'язків Міністерства фінансів (Видолоб В.В.) у встановленому
порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до
Міністерства юстиції України. 3. Управлінню контролю за обігом дорогоцінних металів і
дорогоцінного каміння Департаменту зовнішніх економічних зв'язків
Міністерства фінансів України (Видолоб В.В.) забезпечити
публікацію цього наказу в засобах масової інформації. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Держпідприємництва України Третьякова С.І. та Першого
заступника Міністра фінансів України Германчука П.К.
Т.в.о. Голови Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва В.П.Загородній
Міністр фінансів України І.О.Мітюков
Затверджено

Наказ Державного комітету

України з питань регуляторної

політики та підприємництва і

Міністерства фінансів України

1 серпня 2001 р. N 102/362
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

10 серпня 2001 р.

за N 690/5881
Порядок

контролю за додержанням ліцензійних умов провадження

господарської діяльності з виробництва дорогоцінних

металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного

каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного

каміння; з виготовлення виробів з дорогоцінних

металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного

каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного

каміння, торгівлі виробами з дорогоцінних металів і

дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння

органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння;

зі збирання, первинної обробки відходів і брухту

дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,

дорогоцінного каміння органогенного утворення,

напівдорогоцінного каміння
{ У тексті Порядку слово "Держпідприємництва" замінено словом
"Держкомпідприємництва" згідно з Наказом Державного комітету
України з питань регуляторної політики та підприємництва
N 86/630 ( z0498-09 ) від 05.05.2009 }
Цей Порядок розроблено відповідно до Законів України "Про
ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ),
"Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за
операціями з ними" ( 637/97-ВР ), Указу Президента України від 25
травня 2000 року N 721/2000 ( 721/2000 ) "Питання Державного
комітету України з питань регуляторної політики та
підприємництва", постанови Кабінету Міністрів України від 14
листопада 2000 року N 1698 ( 1698-2000-п ) "Про затвердження
переліку органів ліцензування", спільного наказу Державного
комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва
і Міністерства фінансів України від 26 грудня 2000 року N 82/350
( z0024-01 ) "Про затвердження ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з виробництва дорогоцінних металів і
дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного
утворення, напівдорогоцінного каміння; з виготовлення виробів з
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного
каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння,
торгівлі виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного
каміння; зі збирання, первинної обробки відходів і брухту
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного
каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння",
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 січня 2001 року
за N 24/5215. Контроль за додержанням суб'єктами господарювання (далі
ліцензіати) ліцензійних умов провадження господарської діяльності
з виробництва дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного
каміння; з виготовлення виробів з дорогоцінних металів і
дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного
утворення, напівдорогоцінного каміння, торгівлі виробами з
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного
каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння; зі
збирання, первинної обробки відходів і брухту дорогоцінних металів
і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного
утворення, напівдорогоцінного каміння (далі - ліцензійні умови)
здійснюють Міністерство фінансів України як орган ліцензування,
Державний комітет України з питань регуляторної політики та
підприємництва (і його представництва) (далі -
Держкомпідприємництва) як спеціально уповноважений орган з питань
ліцензування (далі - органи контролю) у межах своїх повноважень
шляхом проведення планових і позапланових перевірок.
1. Організація перевірок
1.1. Планові перевірки додержання ліцензіатом ліцензійних
умов проводяться органами контролю згідно з річним планом
перевірок, який затверджується наказом органу контролю. Плани
перевірок узгоджуються між Міністерством фінансів України та
Державним комітетом України з питань регуляторної політики та
підприємництва з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів
України від 16.10.2008 N 909 ( 909-2008-п ) "Про затвердження
критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської
діяльності (крім видобутку) з дорогоцінними металами, дорогоцінним
камінням, дорогоцінним камінням органогенного утворення,
напівдорогоцінним камінням і періодичності проведення планових
заходів державного нагляду (контролю). Пункт 1.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва
N 86/630 ( z0498-09 ) від 05.05.2009 }
1.2. Позапланові перевірки здійснюються органами контролю за
наявності обставин, передбачених чинним законодавством України.
Під час проведення позапланових перевірок з'ясовуються лише ті
питання необхідність перевірки яких стала підставою для їх
здійснення, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні на
проведення перевірки. Пункт 1.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва
N 86/630 ( z0498-09 ) від 05.05.2009 }
1.3. Для проведення перевірки органом контролю видається
розпорядчий документ про призначення голови та членів комісії і
посвідчення на проведення перевірки ліцензіата (додаток 1) за
підписом керівника органу контролю (його заступника), який
засвідчується його печаткою.
1.4. Посвідчення реєструється в журналі обліку з посиланням
на розпорядчий документ (додаток 2). Журнал обліку має бути
пронумерований, прошнурований та скріплений печаткою.
1.5. Перевірки можуть проводитись із залученням фахівців
центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів
місцевого самоврядування за їх згодою тощо.
1.6. Орган контролю повідомляє ліцензіата про проведення
планової перевірки письмово не пізніше ніж за десять робочих днів
до дня проведення зазначеної перевірки. Строк здійснення планової перевірки становить не більше
п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва -
п'яти робочих днів. Строк здійснення позапланової перевірки становить не більше
десяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - двох
робочих днів. Пункт 1.6 в редакції Наказу Державного комітету України з питань
регуляторної політики та підприємництва N 86/630 ( z0498-09 ) від
05.05.2009 }
2. Права комісії з перевірки дотримання ліцензійних умов
Голова та члени комісії з перевірки дотримання ліцензійних
умов (далі - комісія) мають право: ознайомлюватись із необхідними для проведення перевірки
документами; доступу на територію, у виробничі та інші приміщення
ліцензіатів для їх обстеження і з'ясування питань, безпосередньо
пов'язаних з перевіркою; отримувати копії (ксерокопії) необхідних документів; одержувати від ліцензіатів письмові пояснення, довідки,
відомості, документальні матеріали з питань, що виникають під час
перевірки. { Абзац п'ятий глави 2 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики
та підприємництва N 86/630 ( z0498-09 ) від 05.05.2009 }
3. Обов'язки комісії
Голова та члени комісії зобов'язані: керуватись у своїй роботі виключно нормами законодавства; об'єктивно відображати стан справ щодо додержання
ліцензіатами ліцензійних умов; забезпечувати додержання державної та іншої передбаченої
законодавством таємниці.
4. Відповідальність комісії
Голова та члени комісії несуть відповідальність згідно з
чинним законодавством за: необ'єктивне відображення в акті перевірки даних про
діяльність ліцензіата; приховування фактів порушень чи зловживань, допущених
ліцензіатом; інші дії, учинені в процесі перевірки, які порушують чинне
законодавство України.
5. Права та обов'язки ліцензіатів
5.1. Ліцензіат має право: вимагати від посадових осіб органу контролю додержання вимог
законодавства; перевіряти наявність у посадових осіб органу контролю
службового посвідчення і одержувати копії посвідчення на
проведення планового або позапланового заходу; надавати письмові пояснення та зауваження з питань, що
виникають під час проведення перевірки; не допускати посадових осіб органу контролю до здійснення
перевірки, якщо: перевірка здійснюється з порушенням вимог до періодичності її
проведення; посадова особа органу контролю не надала копії документів,
передбачених цим Порядком, або якщо надані документи не
відповідають вимогам цього Порядку; бути присутнім під час здійснення перевірки; вимагати нерозголошення інформації, що є комерційною
таємницею суб'єкта господарювання; одержувати акти перевірки та знайомитися з ними; подавати скарги до експертно-апеляційної ради при
Держкомпідприємництві; оскаржувати в судовому порядку неправомірні дії та рішення
органів контролю та їх посадових осіб.
5.2. Ліцензіат зобов'язаний: допускати посадових осіб органів контролю до здійснення
перевірки за умови дотримання цього Порядку ( z0690-01 ) та
забезпечувати умови для проведення перевірки; надавати всі необхідні документи, що підтверджують додержання
ним ліцензійних умов; у разі потреби та у випадках передбачених законодавством
надавати на вимогу органів контролю копії (ксерокопії)
вищезазначених документів. Порядок доповнено главою 5 згідно з Наказом Державного комітету
України з питань регуляторної політики та підприємництва N 86/630
( z0498-09 ) від 05.05.2009 }
6. Порядок проведення перевірки
6.1. Для проведення перевірки голова комісії повинен
пред'явити керівнику ліцензіата посвідчення та документи, які
засвідчують особи голови та членів комісії. При цьому суб'єкту
господарювання надається копія посвідчення. Пункт 6.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва
N 86/630 ( z0498-09 ) від 05.05.2009 }
6.2. Ліцензіат під час перевірки додержання ним ліцензійних
умов надає всі необхідні для перевірки документи та забезпечує
умови для її проведення.
6.3. Під час перевірки ліцензіата комісія перевіряє: 6.3.1. Дотримання ліцензійних умов провадження господарської
діяльності з виробництва дорогоцінних металів і дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення,
напівдорогоцінного каміння; з виготовлення виробів з дорогоцінних
металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, торгівлі
виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного
каміння; зі збирання, первинної обробки відходів і брухту
дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного
каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння; 6.3.2. Спроможність ліцензіата забезпечити виконання
ліцензійних умов, встановлених для певного виду господарської
діяльності, а саме: наявність матеріально-технічної бази, необхідної для
провадження відповідного виду господарської діяльності (обладнання
пристрої, інструменти, ваговимірювальні засоби необхідної точності
та межі вимірювання, свідоцтва про їх державну метрологічну
повірку, а також відповідні приміщення, які забезпеченні засобами
охоронної та пожежної сигналізації); відповідність матеріально-технічної бази, необхідної для
провадження відповідного виду господарської діяльності (крім
торгівлі виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного
каміння)вимогам нормативних документів щодо охорони праці та
охорони навколишнього середовища від забруднення; наявність фахівців з відповідною освітою і кваліфікацією; забезпечення схоронності дорогоцінних металів і дорогоцінного
каміння, а також виробів, матеріалів, відходів і брухту, що
містять цінності, в місцях їх зберігання, використання,
експлуатації та транспортування (наявність спеціальних приміщень,
обладнаних сучасними технічними засобами охорони, наявність
відповідної тари для солей, кислот та інших сполук, що містять
дорогоцінні метали; документи, якими затверджені вимоги до
зберігання цінностей на робочих місцях та по завершенні робочих
змін; договори про матеріальну відповідальність з матеріально
відповідальними особами); 6.3.3. Наявність відповідних документів, а саме: ліцензії або довідки органу ліцензування про прийняття заяви
на переоформлення або заяви про видачу дубліката ліцензії; нормативно-правових актів, відповідних державних стандартів,
технічного та технологічного регламенту, схем руху дорогоцінних
металів і дорогоцінного каміння, їхнього брухту та відходів, норм
втрат дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, внутрішньої
інструкції з виконання конкретного виду робіт; свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або
фізичної особи - підприємця; довідки про внесення юридичної особи до Єдиного державного
реєстру підприємств та організацій України; документів, що регулюють трудові відносини з фахівцями у
сфері обігу дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння (штатний
розпис положення, інструкції, накази, розпорядження, трудові
книжки, трудові договори); документів або їх копій, що засвідчують кваліфікацію фахівців
(для ліцензіатів, що здійснюють діяльність з виготовлення виробів
з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного
каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння,
торгівлі виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного
каміння); документів, що засвідчують право власності або користування
на приміщення для провадження діяльності; документів, що засвідчують право власності або користування
на матеріально-технічну базу; документів про створення філій та/або інших відокремлених
структурних підрозділів ліцензіата; копій ліцензій, що підтверджують право філій та/або інших
відокремлених структурних підрозділів ліцензіата на провадження
певного виду господарської діяльності; 6.3.4. Наявність та використання дорогоцінних металів і
дорогоцінного каміння в місцях зберігання, використання,
експлуатації та транспортування; 6.3.5 Відповідність відомостей, наведених у ліцензії,
відомостям, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію
юридичної особи або фізичної особи - підприємця; 6.3.6. Достовірність даних у документах, поданих ліцензіатом
для отримання ліцензії; 6.3.7. Своєчасність повідомлення: органу ліцензування про зміну даних, зазначених у документах,
що долучались до заяви про видачу ліцензії; органу ліцензування та органу державної реєстрації, у якому
зареєстровано ліцензіата, про зміну місцезнаходження,
організаційно-правової форми, найменування та форми власності; 6.3.8. Виконання розпоряджень про усунення порушень
ліцензійних умов; 6.3.9. Ведення обліку дорогоцінних металів і дорогоцінного
каміння в місцях їх зберігання, використання, експлуатації,
транспортування; 6.3.10. Дотримання порядку складання і подання звітності за
встановленими формами про операції з дорогоцінними металами і
дорогоцінним камінням. Пункт 6.3 в редакції Наказу Державного комітету України з питань
регуляторної політики та підприємництва N 86/630 ( z0498-09 ) від
05.05.2009 }

7. Порядок оформлення результатів перевірки
7.1. За результатами перевірки складається акт перевірки
додержання суб'єктом господарювання ліцензійних умов. 7.1.1. Акт перевірки складається у двох примірниках під час
проведення перевірки (згідно з формою, наведеною у додатку 3):
один примірник акта перевірки видається керівникові
(уповноваженому представнику) ліцензіата (юридичної особі) або
самому ліцензіату (суб'єкту підприємницької діяльності - фізичній
особі), який перевірявся, другий зберігається в органі контролю,
який здійснив перевірку. 7.1.2. Факт ознайомлення з актом перевірки та отримання
належного йому примірника засвідчують із зазначенням дати: керівник ліцензіата (юридичної особи) або його уповноважений
представник - особистим підписом та печаткою суб'єкта
господарювання; ліцензіат (суб'єкт підприємницької діяльності - фізична
особа) - особистим підписом та печаткою (у разі її наявності). 7.1.3. У разі відмови ліцензіата підписати акт перевірки
голова комісії робить відповідний запис про те, що ліцензіат з
актом ознайомлений і від підпису відмовився. Керівник ліцензіата або його уповноважений представник
(юридична особа), ліцензіат (суб'єкт підприємницької діяльності -
фізична особа) має право дати пояснення та викласти зауваження
щодо змісту акта та проведення перевірки. Ці документи є
невід'ємною частиною акта. 7.1.4. Виявлені порушення, зафіксовані в акті перевірки,
мають бути підтверджені посиланнями на конкретні пункти, розділи,
статті чинних нормативно-правових актів. Довільне викладення або
трактування вимог нормативно-правових актів не допускається. 7.1.5. Забороняється вносити до акта перевірки відомості про
порушення, які не підтверджені документально.
7.2. У разі якщо під час перевірки виявлені порушення
ліцензійних умов (крім порушень, які є підставою для анулювання
ліцензії), орган контролю, який здійснював перевірку, не пізніше
десяти робочих днів з дати складання акта перевірки додержання
ліцензіатом ліцензійних умов видає розпорядження про усунення
порушень ліцензійних умов у двох примірниках. Строк усунення порушень ліцензійних умов, який визначається
розпорядженням про усунення порушень ліцензійних умов, не може
бути більше 30 діб. Один примірник розпорядження вручається або надсилається
(листом з повідомленням про вручення) ліцензіату, другий
зберігається в органі контролю, який здійснював перевірку. Пункт 7.2 в редакції Наказу Державного комітету України з питань
регуляторної політики та підприємництва N 86/630 ( z0498-09 ) від
05.05.2009 }
7.3. У разі усунення виявлених перевіркою порушень
ліцензійних умов протягом десяти робочих днів, якщо це
підтверджено документально і не потребує додаткової перевірки,
зазначене в п.6.2 розпорядження не видається.
7.4. Ліцензіат, який одержав розпорядження про усунення ним
виявлених порушень ліцензійних умов, зобов'язаний його виконати і
в установлений у розпорядженні строк у письмовій формі повідомити
про це орган, який видав розпорядження.
7.5. У разі невиконання ліцензіатом розпорядження про
усунення виявлених порушень ліцензійних умов: 7.5.1. Органи контролю складають акт про невиконання
розпорядження про усунення виявлених порушень ліцензійних умов,
який є підставою для анулювання ліцензії. Акт про невиконання розпорядження про усунення виявлених
порушень ліцензійних умов складається за результатами перевірки. 7.5.2. Представництва Держкомпідприємництва направляють копію
акта про невиконання розпорядження про усунення виявлених порушень
ліцензійних умов до Держкомпідприємництва, який звертається до
Міністерства фінансів з пропозицією щодо анулювання ліцензії і
повідомляє про це відповідне представництво. 7.5.3. Держкомпідприємництва направляє до Міністерства
фінансів України копію акта про невиконання розпорядження про
усунення виявлених порушень ліцензійних умов з пропозицією щодо
анулювання ліцензії. 7.5.4. Міністерство фінансів України на підставі акта про
невиконання розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов
приймає рішення щодо анулювання ліцензії.
7.6. Підставами для анулювання ліцензії є: акт про повторне порушення ліцензіатом ліцензійних умов
протягом терміну дії ліцензії; акт про виявлення недостовірних відомостей у документах,
поданих суб'єктом господарювання для одержання ліцензії; акт про встановлення факту передачі ліцензії або її копії
іншій юридичній або фізичній особі для провадження господарської
діяльності; акт про встановлення факту неподання в установлений строк
повідомлення про зміну даних, зазначених у документах, що
додавалися до заяви про видачу ліцензії; акт про невиконання розпорядження про усунення виявлених
порушень ліцензійних умов; акт про неможливість забезпечення ліцензіатом виконання
ліцензійних умов, установлених для певного виду господарської
діяльності; акт про відмову ліцензіата в проведенні перевірки. { Пункт
7.6 доповнено абзацом згідно з Наказом Державного комітету України
з питань регуляторної політики та підприємництва N 86/630
( z0498-09 ) від 05.05.2009 }
7.7. Орган контролю складає акт про відмову ліцензіата в
проведенні перевірки у разі відмови ліцензіата у її проведенні або
недопуску комісії до приміщень ліцензіата, ознайомлення з
необхідними документами та спроб уникнення перевірки. Цей акт про
відмову ліцензіата в проведенні перевірки складається органом
контролю в двох примірниках. Керівник ліцензіата або його представник, ліцензіат (суб'єкт
підприємницької діяльності - фізична особа) зобов'язаний дати
органу контролю письмові пояснення стосовно зазначених підстав для
відмови у проведенні перевірки. Ці документи є невід'ємною частиною акта про відмову
ліцензіата в проведенні перевірки. Пункт 7.7 в редакції Наказу Державного комітету України з питань
регуляторної політики та підприємництва N 86/630 ( z0498-09 ) від
05.05.2009 }
7.8. Рішення про анулювання ліцензії приймається
Міністерством фінансів України протягом десяти робочих днів від
дати встановлення підстав для анулювання ліцензії і вручається
(надсилається) ліцензіату із зазначенням підстав для анулювання у
триденний термін від дати його прийняття. Під час розгляду органом ліцензування матеріалів перевірки
вивчаються питання стосовно дотримання вимог цього Порядку
( z0690-01 ) при проведенні перевірки, документи, що підтверджують
факти порушень, пояснення та зауваження ліцензіатів тощо, які
враховуються при прийнятті рішення щодо анулювання ліцензії.
{ Пункт 7.8 доповнено абзацом згідно з Наказом Державного комітету
України з питань регуляторної політики та підприємництва N 86/630
( z0498-09 ) від 05.05.2009 } Рішення про анулювання ліцензії надсилається ліцензіату із
врученням під особистий підпис або рекомендованим листом.
7.9. Рішення про анулювання ліцензії реєструється у
відповідному журналі обліку.
7.10. Питання про анулювання ліцензії на підставі акта про
встановлення факту неподання в установлений строк повідомлення про
зміну даних, зазначених у документах, що долучалися до заяви про
видачу ліцензії; акта про виявлення недостовірних відомостей у
документах, поданих суб'єктом господарювання для одержання
ліцензії; акта про встановлення факту передачі ліцензії іншій
юридичній або фізичній особі для провадження господарської
діяльності; акта про невиконання розпорядження про усунення
виявлених порушень ліцензійних умов розглядається Міністерством
фінансів України з обов'язковим запрошенням керівника ліцензіата
(юридичної особи) або його представників, ліцензіата (суб'єкта
підприємницької діяльності - фізичної особи).
7.11. Міністерство фінансів України повинно мати
підтвердження щодо повідомлення ліцензіата про час та місце
розгляду питання про анулювання ліцензії.
7.12. У разі неявки ліцензіата або його представників питання
про анулювання ліцензії розглядається без їхньої участі.
7.13. Питання про анулювання ліцензії у разі повторного
порушення ліцензіатом ліцензійних умов протягом терміну дії
ліцензії розглядається за наявності таких документів: акт перевірки про повторне порушення ліцензіатом ліцензійних
умов; акт попередньої перевірки про порушення ліцензіатом
ліцензійних умов; розпорядження про усунення виявлених порушень ліцензійних
умов; накази (розпорядження), на підставі яких здійснювались
перевірки.
7.14. Рішення про анулювання ліцензії набирає чинності через
десять днів від дня його ухвалення.
7.15. Запис про підставу, дату та номер рішення про
анулювання ліцензії вноситься до ліцензійного реєстру
Міністерством фінансів України не пізніше наступного робочого дня
після набрання чинності рішенням про анулювання ліцензії.
7.16. У разі анулювання ліцензії на підставі акта про
повторне порушення ліцензіатом ліцензійних умов, акта про
встановлення факту неподання в установлений строк повідомлення про
зміну даних, зазначених у документах, що долучалися до заяви про
видачу ліцензії, акта про виявлення недостовірних відомостей у
документах, поданих суб'єктом господарювання для одержання
ліцензії, акта про встановлення факту передачі ліцензії іншій
юридичній або фізичній особі для провадження господарської
діяльності, акта про невиконання розпорядження про усунення
виявлених порушень ліцензійних умов суб'єкт господарювання може
отримати нову ліцензію на право провадження цього виду
господарської діяльності не раніше ніж через рік від дати
прийняття Міністерством фінансів України рішення про анулювання
попередньої ліцензії.
8. Оскарження рішення про анулювання ліцензії
8.1. Якщо ліцензіат протягом десяти днів від дня прийняття
Міністерством фінансів України рішення про анулювання ліцензії
подає скаргу до експертно-апеляційної ради при Державному комітеті
України з питань регуляторної політики та підприємництва, то дія
цього рішення зупиняється до ухвалення відповідного рішення
Держкомпідприємництва. Експертно-апеляційна рада інформує Міністерство фінансів про
отримання такої скарги.
8.2. Рішення експертно-апеляційної ради щодо скарги
ліцензіата є підставою для видання Держкомпідприємництва
розпорядження про усунення виявлених порушень законодавства у
сфері ліцензування, допущених Міністерством фінансів України.
8.3. Рішення про анулювання ліцензії може бути оскаржене в
судовому порядку.
9. Відповідальність ліцензіата за провадження господарської

діяльності без наявності ліцензії
9.1. Якщо на момент перевірки суб'єкт господарювання провадив
діяльність, яка підлягає ліцензуванню, без ліцензії, то органом
контролю складається відповідний акт.
9.2. Про факт провадження господарської діяльності без
ліцензії повідомляються територіальні органи Державної податкової
адміністрації для прийняття відповідних рішень.
9.3. До суб'єктів господарювання за провадження господарської
діяльності без ліцензії застосовуються фінансові санкції у вигляді
штрафів у розмірах, установлених законом.
Начальник Головного управління
контролю та реформування
процедур легалізації суб'єктів
господарювання Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва О.П.Апатенко
Начальник Управління контролю
за обігом дорогоцінних металів
і дорогоцінного каміння
Департаменту зовнішніх
економічних зв'язків
Міністерства фінансів України В.В.Видолоб
Додаток 1

до Порядку контролю за додержанням ліцензійних

умов провадження господарської діяльності з

виробництва дорогоцінних металів і

дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння

органогенного утворення, напівдорогоцінного

каміння; з виготовлення виробів з дорогоцінних

металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного

каміння органогенного утворення,

напівдорогоцінного каміння, торгівлі виробами

з дорогоцінних металів і дорогоцінного

каміння, дорогоцінного каміння органогенного

утворення, напівдорогоцінного каміння; зі

збирання, первинної обробки відходів і брухту

дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,

дорогоцінного каміння органогенного утворення,

напівдорогоцінного каміння
(Державний Герб України) _____________________________________________________

(найменування органу контролю)

ПОСВІДЧЕННЯ

про проведення _____________________ перевірки ліцензіата

(планова, позапланова)
від "___" ____________ 20__ року N ______
Видане голові комісії _______________________________________

(посади, прізвища, імена та по батькові)
та членам комісії: _______________________________________________

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
для проведення _________________________ перевірки

(планова, позапланова)
ліцензіата _______________________________________________________

(найменування та місцезнаходження ліцензіата)
у строк з "___" ________ 20__ року до "___" ____________ 20__ року
Розпорядчий документ про створення комісії з перевірки: _____ _________________________________________________________________
(назва, дата та номер розпорядчого документа органу контролю)
Підстава для здійснення перевірки: __________________________ _________________________________________________________________

(річний план проведення перевірок або підстава

для проведення позапланової перевірки)
Предмет перевірки: __________________________________________ _________________________________________________________________

Попередній захід: ___________________________________________ _________________________________________________________________
(N, дата акта попередньої планової або позапланової перевірки)
Керівник органу контролю __________ _________________________ (його заступник) (підпис) (ініціали та прізвище)

Копію посвідчення _______________________________________________ отримав (підпис, прізвище та ініціали керівника

ліцензіата (юридичної особи) або ліцензіата

(фізичної особи - підприємця), або його

уповноваженого представника)
{ Додаток 1 редакції Наказу Державного комітету України з питань
регуляторної політики та підприємництва N 86/630 ( z0498-09 ) від
05.05.2009 }
Додаток 2

до Порядку контролю за додержанням ліцензійних

умов провадження господарської діяльності з

виробництва дорогоцінних металів і

дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння

органогенного утворення, напівдорогоцінного

каміння; з виготовлення виробів з дорогоцінних

металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного

каміння органогенного утворення,

напівдорогоцінного каміння, торгівлі виробами

з дорогоцінних металів і дорогоцінного

каміння, дорогоцінного каміння органогенного

утворення, напівдорогоцінного каміння; зі

збирання, первинної обробки відходів і брухту

дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,

дорогоцінного каміння органогенного утворення,

напівдорогоцінного каміння
Журнал

обліку посвідчень на проведення перевірки
----------------------------------------------------------------------------- N | Номер | Куди |Склад комісії | Термін | Реєстраційний | з/п |посвідчення |направляється | |проведення | номер наказу | | | комісія | |перевірки |(розпорядження)| ----+------------+--------------+--------------+-----------+---------------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ----------------------------------------------------------------------------
Додаток 3

до Порядку контролю за додержанням ліцензійних

умов провадження господарської діяльності з

виробництва дорогоцінних металів і

дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння

органогенного утворення, напівдорогоцінного

каміння; з виготовлення виробів з дорогоцінних

металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного

каміння органогенного утворення,

напівдорогоцінного каміння, торгівлі виробами

з дорогоцінних металів і дорогоцінного

каміння, дорогоцінного каміння органогенного

утворення, напівдорогоцінного каміння; зі

збирання, первинної обробки відходів і брухту

дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння,

дорогоцінного каміння органогенного утворення,

напівдорогоцінного каміння
Акт перевірки

від "__" _____________ 200_ р. N ______
Підстава ____________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________

(назва населеного пункту, де проводиться перевірка) _________________________________________________________________

(номер, дата посвідчення)
__________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________

(прізвище, ініціали, посада голови та членів комісії)
за участю представника(ів) __________________________________ _________________________________________________________________

(прізвище, ініціали, посада)
з "__" ___________ 200_ р. до "__" ____________ 200_ р. у ___________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________

(найменування суб'єкта господарювання, місцезнаходження,

телефон, місце здійснення діяльності)
__________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
(номер, дата видачі ліцензії, назва органу, що її видав, вид

господарської діяльності, який ліцензується)
у присутності _______________________________________________

(прізвище, ініціали, посада представника _________________________________________________________________
суб'єкта господарської діяльності (юридичної особи), суб'єкта _________________________________________________________________

підприємницької діяльності - фізичної особи)
проведено перевірку діяльності суб'єкта господарювання.
Перевіркою встановлено: _____________________________________ _________________________________________________________________

(кожне порушення, зафіксоване в акті перевірки, має бути _________________________________________________________________
підкріплене посиланням на відповідний нормативно-правовий акт) _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
Акт складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну
силу.
Голова комісії ___________________________________________

підпис (прізвище, ініціали) Члени комісії: ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________
З актом ознайомлений, один примірник отримав:
Керівник або уповноважений
представник ліцензіата (юридична
особа), ліцензіат (суб'єкт
підприємницької діяльності -
фізична особа), у присутності
якого проведено перевірку _______________________________

підпис (прізвище, ініціали)
печатка

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: