open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА

СЕРТИФІКАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 679 від 27.11.2000 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

20 грудня 2000 р.

за N 929/5150

Про затвердження форм актів перевірок дотримання

законодавства про захист прав споживачів, про

рекламу, відповідної постанови та рішень

На виконання Указу Президента України "Про Державний комітет
стандартизації, метрології та сертифікації України" від 26 липня
2000 року N 926/2000 ( 926/2000 ) та згідно зі статтею 5 Закону
України "Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ), статтею 27
Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ) Н А К А З У Ю:

1. Затвердити форми актів, постанови та рішень (додаються):
акт перевірки дотримання
законодавства про захист прав споживачів форма N 1

акт відбору зразків товарів форма N 2

акт контрольної перевірки правильності розрахунків за реалізовані
товари, надані послуги форма N 3законодавства про захист прав споживачів форма N 1

акт відбору зразків товарів форма N 2

акт контрольної перевірки правильності розрахунків за реалізовані
товари, надані послуги форма N 3 постанова про накладення стягнень,
передбачених статтею 23 Закону України
"Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ) форма N 4передбачених статтею 23 Закону України
"Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ) форма N 4 акт перевірки дотримання
законодавства про рекламу форма N 5

рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу форма N 6

рішення про заборону (публічне спростування, коригування) реклами форма N 7

рішення про призначення експертизизаконодавства про рекламу форма N 5

рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу форма N 6

рішення про заборону (публічне спростування, коригування) реклами форма N 7

рішення про призначення експертизи(у справі щодо порушення законодавства форма N 8
про рекламу) рішення про результати перегляду
справи щодо порушення законодавства про
рекламу форма N 9
справи щодо порушення законодавства про
рекламу форма N 9
2. Затвердити серії бланків актів та закріпити їх за кожним
державним органом у справах захисту прав споживачів згідно з
додатками 1 та 2. 3. Начальникам територіальних управлінь у справах захисту
прав споживачів забезпечити виготовлення зазначених бланків
безпосередньо на місцях, а керуючому справами комітету Сьомкіну
В.В. - для потреб Комітету. 4. Керівникам територіальних управлінь у справах захисту прав
споживачів, начальнику управління захисту прав споживачів у сфері
обслуговування (Єрмаков В.К.) та начальнику відділу контролю у
сфері реклами (Соколова О.П.) Держстандарту України забезпечити
належний контроль за використанням і збереженням відповідних
бланків. Установити, що акти перевірок зберігаються протягом 5 років. 5. Відділу правового забезпечення Комітету (Куделя Н.В.)
забезпечити державну реєстрацію цього наказу у Міністерстві
юстиції України. 6. Начальнику управління захисту прав споживачів у сфері
обслуговування (Єрмаков В.К.), начальнику відділу контролю у сфері
реклами (Соколова О.П.) забезпечити методичну допомогу щодо
правильного складання актів, відповідної постанови та рішень. 7. Накази Держспоживзахисту України від 17.09.1997 N 50
( z0469-97 ), 51 ( z0485-97 ), 52 ( z0486-97 ) та від 17.10.1997
N 53 ( z0527-97 ) вважати такими, що втратили чинність. 8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Комітету Буряка Л.В.
Голова Комітету П. Кабан
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Форма N 1

Герб
Державний комітет

стандартизації, метрології та сертифікації України
______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, ______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) ______________________________________________________________
Серія __________
Акт N

перевірки дотримання законодавства

про захист прав споживачів

від "___"___________ 200_ р.
______________________________________________________________

(назва населеного пункту, у якому проводиться перевірка)
Службовою (ими) особою (ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________ __________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали, розпорядження про проведення

перевірки та дата його видачі) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
за участю представника (ків) _____________________________________ __________________________________________________________________

(назва органу, посада, прізвище та ініціали -

заповнюється в разі присутності) __________________________________________________________________

з ______________ до ________________

(час, дата) (час, дата) у ________________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування, адреса, __________________________________________________________________

телефон, прізвище та ініціали керівника або __________________________________________________________________

прізвище та ініціали громадянина-підприємця, __________________________________________________________________
номер, дата видачі свідоцтва про реєстрацію, назва органу, що

його видав, ідентифікаційний код) у присутності працівників господарюючого суб'єкта ________________ __________________________________________________________________

(посада, прізвище та ініціали)
проведено перевірку дотримання законодавства про захист прав
споживачів
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО __________________________________________________________________

(опис виявлених порушень) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(див. вкладений аркуш N _____ до акта від "___"__________200_ р.
N ___)
Перевіркою встановлено реалізацію товарів, якість яких не
відповідає вимогам нормативних документів або/та які
реалізовувались з порушенням законодавства про захист прав
споживачів

Таблиця 1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | N |Найменування|Виготовлювач,|Прибутковий|Нормативний|Одиниця|Одержано|Перевірено|Забраковано| Знято з реалізації товарів через | |з/п|товару |постачальник |документ |документ |виміру,|товарів |(залишок) |товарів |-----------------------------------------| | |(категорія, | |(назва, |для |ціна за| |товарів | |Простроче- |Відсутність|Відсутність|При- | | |сорт, | |номер, |перевірки |одиницю| | | |ний термін |документів |інформації |мітка| | |артикул, | |дата) |якості та | | | | |придатності|про якість |для | | | |дата виго- | | |безпеки | | | | | |та безпеку |споживачів | | | |товлення) | | |товарів | | | | | | | | | |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| | |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | N |Найменування|Виготовлювач,|Прибутковий|Нормативний|Одиниця|Одержано|Перевірено|Забраковано| Знято з реалізації товарів через | |з/п|товару |постачальник |документ |документ |виміру,|товарів |(залишок) |товарів |-----------------------------------------| | |(категорія, | |(назва, |для |ціна за| |товарів | |Простроче- |Відсутність|Відсутність|При- | | |сорт, | |номер, |перевірки |одиницю| | | |ний термін |документів |інформації |мітка| | |артикул, | |дата) |якості та | | | | |придатності|про якість |для | | | |дата виго- | | |безпеки | | | | | |та безпеку |споживачів | | | |товлення) | | |товарів | | | | | | | | | |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| |---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----| | |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------(див.вкладений аркуш N __ до таблиці 1 акта від "___"_____ 200_ р.
N ____)
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО надання послуг (виконання робіт),
якість яких не відповідає вимогам нормативних документів або/та
які надавалися з порушенням законодавства про захист прав
споживачів

Таблиця 2
------------------------------------------------------------------------------------------------ | N |Найменування |Нормативний |Обсяг забракованих |Обсяг наданих послуг (виконаних робіт) з | |з/п| послуги |документ для| послуг (робіт) |порушенням законодавства, за які | | | (роботи) |перевірки | |передбачені стягнення згідно зі ст.23 | | | |якості | |Закону України "Про захист прав споживачів"| | | | |-------------------+-------------------------------------------| | | | |кількість,|загальна|виявлене порушення| період | загальна | | | | |одиниця |вартість| законодавства | надання | вартість | | | | |виміру | | | послуги | | | | | | | | | (виконання | | | | | | | | | роботи) | | |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| | |УСЬОГО | х | | | х | х | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | N |Найменування |Нормативний |Обсяг забракованих |Обсяг наданих послуг (виконаних робіт) з | |з/п| послуги |документ для| послуг (робіт) |порушенням законодавства, за які | | | (роботи) |перевірки | |передбачені стягнення згідно зі ст.23 | | | |якості | |Закону України "Про захист прав споживачів"| | | | |-------------------+-------------------------------------------| | | | |кількість,|загальна|виявлене порушення| період | загальна | | | | |одиниця |вартість| законодавства | надання | вартість | | | | |виміру | | | послуги | | | | | | | | | (виконання | | | | | | | | | роботи) | | |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| |---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------| | |УСЬОГО | х | | | х | х | | ------------------------------------------------------------------------------------------------(див.вкладений аркуш N __ до Таблиці 2 акта від "___"____ 200_ р.
N_____)
Припис

керівнику господарюючого суб'єкта
На підставі результатів перевірки та з метою припинення
порушень законодавства про захист прав споживачів, керуючись
статтею 5 Закону України "Про захист прав споживачів": 1. ЗАБОРОНЯЮ (ЄМО): відвантаження, реалізацію, продаж
товарів, надання послуг (виконання робіт),

(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки __________________________________________________________________
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки __________________________________________________________________
2. Тимчасово ПРИПИНЯЮ (ЄМО) відвантаження, реалізацію, продаж
товарів, надання послуг (виконання робіт),

(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки __________________________________________________________________
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки __________________________________________________________________
3. ЗОБОВ'ЯЗУЮ (ЄМО) усунути інші недоліки, що зазначені в
акті перевірки, у тому числі
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
4. Про виконання цього припису письмово (з відповідним
документальним підтвердженням) ДОПОВІСТИ
__________________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів) до "___"__________ 200_ р.
До акта додаються:
1. Таблиця ____ та __________________ вкладених аркушів до неї.

(кількість літерами) 2. Акт відбору зразків товарів від "___"__________ 200_ р. N ____.
3. Акт контрольної перевірки правильності розрахунків за
реалізовані товари, надані послуги.
4. Інші документи ________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Акт складено в _______________ примірниках

(прописом )
Службова (і) особа (и), яка (і)
проводила (и) перевірку _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у _________________________________
перевірці _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, в присутності яких _________________________________
проведено перевірку _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
З актом та приписом ознайомлено
і другий примірник одержано для
вручення керівникові
господарюючого суб'єкта _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)

"___"_________ 200_ р. __________________________________________________________________
Відмітки про виконання припису (заповнюються на першому
примірнику):
Лист господарюючого суб'єкта __________________________________

(номер, дата) Повторна перевірка (за потреби) __________________________________

(номер, дата)
Службова особа, на яку покладено
контроль за виконанням припису _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
З контролю знято керівником
(заступником керівника) державного
органу у справах захисту прав
споживачів _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)

"___"__________ 200_ р.

__________________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів) до "___"__________ 200_ р.
До акта додаються:
1. Таблиця ____ та __________________ вкладених аркушів до неї.

(кількість літерами) 2. Акт відбору зразків товарів від "___"__________ 200_ р. N ____.
3. Акт контрольної перевірки правильності розрахунків за
реалізовані товари, надані послуги.
4. Інші документи ________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Акт складено в _______________ примірниках

(прописом )
Службова (і) особа (и), яка (і)
проводила (и) перевірку _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у _________________________________
перевірці _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, в присутності яких _________________________________
проведено перевірку _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
З актом та приписом ознайомлено
і другий примірник одержано для
вручення керівникові
господарюючого суб'єкта _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)

"___"_________ 200_ р. __________________________________________________________________
Відмітки про виконання припису (заповнюються на першому
примірнику):
Лист господарюючого суб'єкта __________________________________

(номер, дата) Повторна перевірка (за потреби) __________________________________

(номер, дата)
Службова особа, на яку покладено
контроль за виконанням припису _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
З контролю знято керівником
(заступником керівника) державного
органу у справах захисту прав
споживачів _________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)

"___"__________ 200_ р.

Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
форма N 2
Герб
Державний комітет

стандартизації, метрології та сертифікації України ______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, ______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс)
Серія __________
Акт N

відбору зразків товарів

від "___"____________ 200_ р.
Службовою (ими) особою (ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів
__________________________________________________________________

(посада, прізвище та ініціали) під час перевірки дотримання законодавства про захист прав
споживачів (акт від "___"_________ 200_ р. N_______) у присутності
особи, яка здійснює продаж товарів (виконує роботи, надає
послуги), та представника господарюючого суб'єкта відібрано згідно

(у разі присутності) з ________________________________________________________________
вимогами нормативних документів ЗРАЗКИ ТАКИХ ТОВАРіВ: ------------------------------------------------------------------------------------------ | N |Найменування|Нормативний|Одиниця |Залишок |Нормативний| Відібрано зразків | |з/п|товару (його|документ, |виміру |товарів, |документ |---------------------------| | |категорія, |вимогам |(шт. |з яких |для |кількість|загальна|загальна| | |сорт, |якого |пляшок, |відібрано |відбору |одиниць, |маса, |вартість| | |артикул) |повинен |кг, л, м|зразки |зразків |шт., |міра, |(грн.) | | |дата |відповідати|та ін.) |(кількість| |пляшок |об'єм | | | |виготовлення|товар | |залишку) | |та ін. |(кг, л, | | | | | | | | | |м | | | | | | | | | |та ін.) | | |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| ------------------------------------------------------------------------------------------ Усього х х х х х
Примітки:

1. Зразки товарів, які відібрано у подвійній кількості __________________________________________________________________

(найменування товарів) __________________________________________________________________
2. Зразки товарів, які відібрано, опломбовано (опечатано) і
залишено на місці як контрольні __________________________________ __________________________________________________________________

(найменування товарів, на суму - прописом) __________________________________________________________________
Зразки товарів, які відібрано для проведення таких досліджень

(експертиз) ------------------------------------------------------------------ | N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) | |з/п| |------------------------------| | | |Вид дослідження| Показники| |---+-----------------------------+---------------+--------------| |---+-----------------------------+---------------+--------------| |---+-----------------------------+---------------+--------------| |---+-----------------------------+---------------+--------------| ------------------------------------------------------------------
Відібрано зразки товарів на загальну суму ___________________, які

(літерами) в присутності особи, що здійснює продаж товарів ( виконує роботи,
надає послуги ), (непотрібне закреслити)
одержано службовою(ими) особою(ами)
Службова(і) особа (и) ______________________________________

(прізвище, ініціали та підпис) ______________________________________
"___"______________ 200_ р. ------------------------------------------------------------------ Особа(и), в присутності якої(их)
відібрано зразки товарів ________________________________

(прізвище, ініціали та підпис) ________________________________
"___"______________ 200_ р.
__________________________________________________________________

(посада, прізвище та ініціали) під час перевірки дотримання законодавства про захист прав
споживачів (акт від "___"_________ 200_ р. N_______) у присутності
особи, яка здійснює продаж товарів (виконує роботи, надає
послуги), та представника господарюючого суб'єкта відібрано згідно

(у разі присутності) з ________________________________________________________________
вимогами нормативних документів ЗРАЗКИ ТАКИХ ТОВАРіВ: ------------------------------------------------------------------------------------------ | N |Найменування|Нормативний|Одиниця |Залишок |Нормативний| Відібрано зразків | |з/п|товару (його|документ, |виміру |товарів, |документ |---------------------------| | |категорія, |вимогам |(шт. |з яких |для |кількість|загальна|загальна| | |сорт, |якого |пляшок, |відібрано |відбору |одиниць, |маса, |вартість| | |артикул) |повинен |кг, л, м|зразки |зразків |шт., |міра, |(грн.) | | |дата |відповідати|та ін.) |(кількість| |пляшок |об'єм | | | |виготовлення|товар | |залишку) | |та ін. |(кг, л, | | | | | | | | | |м | | | | | | | | | |та ін.) | | |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| |---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------| ------------------------------------------------------------------------------------------ Усього х х х х х
Примітки:

1. Зразки товарів, які відібрано у подвійній кількості __________________________________________________________________

(найменування товарів) __________________________________________________________________
2. Зразки товарів, які відібрано, опломбовано (опечатано) і
залишено на місці як контрольні __________________________________ __________________________________________________________________

(найменування товарів, на суму - прописом) __________________________________________________________________
Зразки товарів, які відібрано для проведення таких досліджень

(експертиз) ------------------------------------------------------------------ | N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) | |з/п| |------------------------------| | | |Вид дослідження| Показники| |---+-----------------------------+---------------+--------------| |---+-----------------------------+---------------+--------------| |---+-----------------------------+---------------+--------------| |---+-----------------------------+---------------+--------------| ------------------------------------------------------------------
Відібрано зразки товарів на загальну суму ___________________, які

(літерами) в присутності особи, що здійснює продаж товарів ( виконує роботи,
надає послуги ), (непотрібне закреслити)
одержано службовою(ими) особою(ами)
Службова(і) особа (и) ______________________________________

(прізвище, ініціали та підпис) ______________________________________
"___"______________ 200_ р. ------------------------------------------------------------------ Особа(и), в присутності якої(их)
відібрано зразки товарів ________________________________

(прізвище, ініціали та підпис) ________________________________
"___"______________ 200_ р.
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Форма N 3
Герб
Акт

контрольної перевірки правильності

розрахунків за реалізовані товари, надані послуги

(до акта від "___"_________ 200_ р. N ____)
_______________________________________________________________

(назва господарюючого суб'єкта або прізвище, ініціали

громадянина-підприємця)
Контрольна перевірка правильності розрахунків проводилась у __________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали особи, яка реалізовує товари,

надає послуги) яким (якою) запропоновано оплатити за реалізований товар, надану
послугу __________________________________________________________

(сума цифрами та літерами) Отримано грошей зазначеною особою (касиром) ______________________ _________________________________________________________________,

(сума цифрами та літерами) видано квитанцію, касовий (товарний) чек або інший документ від
"___"_______________ р. N________ на суму ________________________ __________________________________________________________________

(сума цифрами та літерами) Видано здачі _____________________________________________________

(сума цифрами та літерами) Результат перерахунку готівки в касі (за потреби) ________________ __________________________________________________________________

(сума літерами) Товар відпущено на вагах типу ______________________ N __________,
іншим засобом вимірювання ________________________________________ __________________________________________________________________
(оцінка технічного стану та правильність використання згідно з

вимогами нормативних документів) Контрольне переважування (перемірювання) проведено в присутності
особи, що здійснила продаж товарів (надання послуги), та
представника господарюючого суб'єкта _____________________________
(у разі присутності) (посада, прізвище, ініціали) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Найменування| Закуплено (замовлено) |Фактично реалізовано товарів,|Результат остаточного|При- | |з/п|товару, | | надано послуг | розрахунку |мітка| | |вид послуги |-----------------------------+-----------------------------+---------------------| | | | |Кількість, |Запропо-|Загальна|Кількість, |Фактична|Справжня|Сума | Сума | | | | |міра, маса,|нована |вартість|міра, маса,|ціна |вартість|обрахунку| недобору | | | | |об'єм |ціна | |об'єм | | | | | | |---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----| |---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----| |---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----| |---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----| ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- УСЬОГО х х х х х
Товари (послуги), які неможливо повернути в продаж (реалізацію)
після перевірки: _________________________________________________

(назва, кількість, ціна літерами)
Акт складено в _______________________ примірниках

(літерами)
Службова (і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку ________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у
перевірці ________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
Особа(и), яка(і) проводила(и)
реалізацію товару (надання послуг) _______________________________
і проводила розрахунок (прізвище, ініціали та підпис)
Представник господарюючого суб'єкта ______________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
"___"______________ 200_ р.
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
форма N 4
Герб
Державний комітет

стандартизації, метрології та сертифікації України ______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, ______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) ______________________________________________________________ ______________________________________________________________
Постанова

про накладення стягнень, передбачених статтею 23

Закону України "Про захист прав споживачів"
N _________ "___"_____________ 200_ р.

Перевіркою стану дотримання законодавства про захист прав
споживачів у _____________________________________________________

(назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування, __________________________________________________________________
його адреса або прізвище, ініціали громадянина-підприємця, __________________________________________________________________

номер, дата видачі свідоцтва про державну реєстрацію) __________________________________________________________________
на підставі акта від "___"___________ 200_ р. N _____ встановлено: __________________________________________________________________

(перелік порушень, за які статтею 23 Закону України

"Про захист прав споживачів" __________________________________________________________________

передбачена відповідальність) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Керуючись статтями 5 і 23 Закону України "Про захист прав
споживачів" та Положенням про порядок накладення на господарюючі
суб'єкти сфери торгівлі, громадського харчування і послуг, у тому
числі на громадян-підприємців, стягнень за порушення законодавства
про захист прав споживачів, затвердженим постановою Кабінету
Міністрів України від 14 квітня 1994 року N 236, із змінами і
доповненнями, П О С Т А Н О В Л Я Ю:
1. За _______________________________________________________ __________________________________________________________________

(перелік порушень, за які статтею 23 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачена відповідальність) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
застосувати до ___________________________________________________ (назва господарюючого суб'єкта або прізвище, ім'я та по

батькові громадянина-підприємця)__________________________________________________________________
штраф у розмірі __________________ гривень _______________________

(сума літерами) __________________________________________________________________
2. Зобов'язати ______________________________________________ __________________________________________________________________

(назва господарюючого суб'єкта або прізвище, ім'я та по

батькові громадянина-підприємця) у 15-денний термін з дня отримання постанови сплатити в
установленому порядку штраф у зазначеному розмірі до державного
бюджету __________________________________________________________

(код банку, назва відділення банку, рахунок N) __________________________________________________________________
3. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14
квітня 1994 року N 236, із змінами і доповненнями, господарюючому
суб'єкту (громадянину-підприємцю) у 3-денний термін після сплати
штрафу письмово повідомити державний орган у справах захисту прав
споживачів, який наклав стягнення, зазначивши номери та дати
платіжних доручень, за якими сплачено штраф. У разі невиконання порушником постанови в зазначений строк
сума штрафу стягується у 10-денний термін у безспірному порядку
відповідною державною податковою адміністрацією.
4. Управлінню (відділу) _____________________________________ __________________________________________________________________

(назва структурного підрозділу державного органу

у справах захисту прав споживачів ) __________________________________________________________________
установити контроль за виконанням цієї постанови. 5. Скарги на рішення органів виконавчої влади, що здійснюють
захист прав споживачів, розглядаються в порядку, визначеному
законодавством. Подання скарги не зупиняє виконання рішення органу
виконавчої влади, що здійснює захист прав споживачів (ст. 8 Закону
України "Про захист прав споживачів").
______________________________________ ______________________________________ М.П. ___________________
(посада особи, яка прийняла постанову) (підпис)
Постанова про накладення штрафу
надіслана листом з повідомленням:
господарюючому суб'єкту "___"_____________ 200_ р.
державній податковій адміністрації "___"_____________ 200_ р.
Постанова про накладення штрафу мною одержана

"___"_____________ 200_ р.
________________________________________________

(посада повноважного представника господарюючого

суб'єкта або громадянина-підприємця) _______________ ___________________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Форма N 5
Герб
Державний комітет стандартизації,

метрології та сертифікації України
_______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, _______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс)
Серія _____________________
Акт N ______

перевірки дотримання законодавства про рекламу

від "___"____________ 200_ р.
__________________________________________________________________

(назва населеного пункту, в якому проводиться перевірка)
Службовою(ими) особою(ами) держаного органу у справах захисту прав
споживачів _______________________________________________________ __________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали, розпорядження про проведення

перевірки та дата його видачі) __________________________________________________________________
за участю представника(ків) ______________________________________ __________________________________________________________________
(назва органу, посада, прізвище та ініціали - заповнюється в разі

присутності) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
проведено перевірку додержання законодавства про рекламу __________________________________________________________________
(повна назва суб'єкта підприємницької діяльності, що перевірявся,
його місцезнаходження*, телефон, прізвище та ініціали керівника) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
у присутності представника суб'єкта підприємницької діяльності, в
діях якого вбачаються ознаки порушення законодавства про рекламу __________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали - заповнюється в разі присутності) __________________________________________________________________ ______________
* Для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності
зазначаються прізвище, ініціали та адреса
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО __________________________________________________________________

(опис виявлених порушень) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
До акта додаються документи (матеріали) __________________________ __________________________________________________________________

(перелік документів, матеріалів) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Акт складено в двох примірниках.
Службова (і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку ________________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у ________________________________
перевірці (прізвище, ініціали та підпис) ________________________________
Особа(и), яка(і) проводила(и)
реалізацію товару (надання послуг) _______________________________
і проводила розрахунок (прізвище, ініціали та підпис)
Представник суб'єкта
підприємницької діяльності ______________________________

(прізвище, ініціали та підпис)
З актом ознайомлений(а)
і другий примірник одержав(ла)
для вручення керівникові суб'єкта ______________________________
підприємницької діяльності (прізвище, ініціали та підпис)
"___"_____________ 200_ р.
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Форма N 6
Герб
Державний комітет стандартизації,

метрології та сертифікації України
_______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, _______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) _______________________________________________________________
Рішення N
про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу
"___"__________ 200_ р.
Перевіркою дотримання законодавства про рекламу у сфері
захисту прав споживачів __________________________________________ __________________________________________________________________
(назва і місцезнаходження суб'єкта підприємницької діяльності,

прізвище, ініціали керівника*) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
на підставі ______________________________________________________

(акт перевірки, подання державних органів,

громадських організацій) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
встановлено ______________________________________________________ __________________________________________________________________
(перелік порушень, за які статтею 27 Закону України "Про рекламу"

передбачена відповідальність) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ____________________
* Для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності
зазначаються прізвище, ініціали та адреса.
Керуючись статтею 27 Закону України "Про рекламу",
П О С Т А Н О В Л Я Ю:
1. За ____________________________________________________________
(перелік порушень, за які статтею 27 Закону України "Про рекламу"

передбачена відповідальність) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
накласти на ______________________________________________________

(назва суб'єкта підприємницької діяльності*) штраф у розмірі _________ грн. (__________________________________

(сума літерами) ________________________________________________________________).
2. Зобов'язати ___________________________________________________

(назва суб'єкта підприємницької діяльності*) __________________________________________________________________
у 10 - денний термін з дня отримання рішення сплатити в
установленому порядку штраф у зазначеному розмірі до державного
бюджету __________________________________________________________ __________________________________________________________________

(код банку, назва відділення банку, рахунок N)
3. Суб'єкту підприємницької діяльності* у 3-денний термін після
сплати штрафу письмово повідомити державний орган у справах
захисту прав споживачів, який наклав стягнення, зазначивши номери
та дати платіжних доручень, за якими сплачено штраф. У разі невиконання рішення протягом 10 днів з дня його
отримання сума штрафу стягуєтся у судовому порядку.
____________________________________
(посада особи, яка прийняла рішення) ____________________________________ М.П. _____________________

(підпис)
Рішення про накладення штрафу надіслане листом з повідомленням:
Суб'єкту підприємницької діяльності "___"_______________ 200 р.
Рішення про накладення штрафу мною одержано

"___"________________ 200 р.
____________________________________________________

(посада повноважного представника суб'єкта

підприємницької діяльності*)
_________________ _________________________

(підпис) (прізвище, ініціали) ____________________
* Для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності
зазначаються прізвище, ініціали та адреса.
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Форма N 7
Герб
Державний комітет стандартизації,

метрології та сертифікації України
_______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, _______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) _______________________________________________________________
Рішення N

про заборону (публічне спростування,

коригування) реклами
"___"____________ 200 р.
1. Визнати дії ______________________________________________ __________________________________________________________________
(назва і місцезнаходження суб'єкта підприємницької діяльності*) __________________________________________________________________

(перелік порушень) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
такими, що порушують Закон України "Про рекламу".
2. Вирішено _________________________________________________

(заборонити рекламу, публічно спростувати рекламу,

опублікувати відомості, що коригують рекламу) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
3. Про виконання цього рішення письмово доповісти ___________ __________________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів)
до "___"_____________ 200 р.
____________________________________ М.П. ____________________
(посада особи, яка прийняла рішення) (підпис) ____________________
* Для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності
зазначаються прізвище, ініціали та адреса
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Форма N 8
Герб
Державний комітет стандартизації,

метрології та сертифікації України
_______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, _______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) _______________________________________________________________
Рішення N

про призначення експертизи

(у справі щодо порушення законодавства про рекламу)
"___"_______________ 200 р.
З метою з'ясування обставин щодо дій ________________________ __________________________________________________________________
(назва і місцезнаходження суб'єкта підприємницької діяльності*)
відносно порушення ст.________ Закону України "Про рекламу"
призначити експертизу на предмет _________________________________ __________________________________________________________________

(завдання експертизи) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Призначити експертом ________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
____________________________________ М.П. __________________
(посада особи, яка прийняла рішення) (підпис) ____________________
* Для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності
зазначаються прізвище, ініціали та адреса.
Затверджено

Наказ Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Форма N 9
Герб
Державний комітет стандартизації,

метрології та сертифікації України
_______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів, _______________________________________________________________

його юридична адреса, телефон, факс) _______________________________________________________________
Рішення N

про результати перегляду справи щодо порушення

законодавства про рекламу
"___"_____________ 200 р.

У результаті перегляду рішення від "___"____________ 200 р. __________________________________________________________________
(назва територіального органу у справах захисту прав споживачів

Держстандарту України ) у справі щодо порушення законодавства України про рекламу в діях __________________________________________________________________
(назва і місцезнаходження суб'єкта підприємницької діяльності*) __________________________________________________________________
стосовно реклами _________________________________________________

(найменування рекламованого товару, послуги тощо) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Суть попереднього рішення ________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ _________________
* Для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності
зазначається прізвище, ініціали та адреса
В И Р І Ш Е Н О __________________________________________________________________
Залишити рішення без змін (скасувати рішення і направити спрау на
повторний розгляд; змінити рішення - наводиться змінена редакція рішення; прийняти нове рішення - наводиться нове рішення). __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Голова Держстандарту
(заступник Голови) ___________________________________

(підпис)
Додаток 1

до наказу Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Серії

бланків актів перевірки дотримання законодавства

про захист прав споживачів та відбору зразків товарів
------------------------------------------------------------------ | Органи Держстандарту | Серії | | |-------------------------------------| | | Акта перевірки | Акта відбору | | | дотримання | зразків товарів| | |законодавства про | | | | захист прав | | | | споживачів | | |--------------------------+--------------------+----------------| |Вінницької області | від БЗ0001 | від БВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Волинської області | від ВЗ0001 | від ВВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Дніпропетровської області | від ГЗ0001 | від ГВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Донецької області | від ДЗ0001 | від ДВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Житомирської області | від ЕЗ0001 | від ЕВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Закарпатської області | від ЄЗ0001 | від ЄВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Запорізької області | від ЖЗ0001 | від ЖВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Івано-Франківської області| від ЗЗ0001 | від ЗВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Київської області | від ІЗ0001 | від ІВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Кіровоградської області | від КЗ0001 | від КВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Луганської області | від ЛЗ0001 | від ЛВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Львівської області | від МЗ0001 | від МВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Миколаївської області | від НЗ0001 | від НВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Одеської області | від ОЗ0001 | від ОВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Полтавської області | від ПЗ0001 | від ПВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Рівненської області | від РЗ0001 | від РВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Сумської області | від СЗ0001 | від СВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Тернопільської області | від ТЗ0001 | від ТВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Харківської області | від УЗ0001 | від УВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Херсонської області | від ФЗ0001 | від ФВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Хмельницької області | від ХЗ0001 | від ХВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Черкаської області | від ЦЗ0001 | від ЦВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Чернівецької області | від ЧЗ0001 | від ЧВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Чернігівської області | від ШЗ0001 | від ШВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |м. Києва | від ЩЗ0001 | від ЩВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |м. Севастополя | від ЮЗ0001 | від ЮВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |АР Крим | від ЯЗ0001 | від ЯВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Комітет | від АЗ0001 | від АВ0001 | ------------------------------------------------------------------
Додаток 2

до наказу Держстандарту України

27.11.2000 N 679
Серії

бланків актів перевірки дотримання законодавства

про рекламу
------------------------------------------------------------------ | Органи Держстандарту | Серії | |------------------------------------+---------------------------| | Вінницької області | від БР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Волинської області | від ВР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Дніпропетровської області | від ГР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Донецької області | від ДР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Житомирської області | від ЕР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Закарпатської області | від ЄР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Запорізької області | від ЖР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Івано-Франківської області | від ЗР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Київської області | від іР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Кіровоградської області | від КР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Луганської області | від ЛР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Львівської області | від МР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Миколаївської області | від НР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Одеської області | від ОР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Полтавської області | від ПР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Рівненської області | від РР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Сумської області | від СР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Тернопільської області | від ТР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Харківської області | від УР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Херсонської області | від ФР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Хмельницької області | від ХР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Черкаської області | від ЦР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Чернівецької області | від ЧР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Чернігівської області | від ШР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | м. Києва | від ЩР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | м. Севастополя | від ЮР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | АР Крим | від ЯР 0001 | |------------------------------------+---------------------------| | Комітет | від АР 0001 | ------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: