open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 9/5 від 05.02.99 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

5 лютого 1999 р.

за N 70/3363

Про затвердження Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське міські управління юстиції та Положення про районні, районні у
містах, міські (міст обласного значення) управління юстиції

Відповідно до Закону України "Про державну виконавчу службу"
( 202/98-ВР ) та на виконання Указу Президента України від
31.10.98 N 1201/98 "Про службу громадянства та реєстрації фізичних
осіб", постанов Кабінету Міністрів України від 21.12.98 N 2027
( 2027-98-п ) "Про утворення в системі органів Міністерства
юстиції служби громадянства та реєстрації фізичних осіб", від
23.04.98 N 557 ( 557-98-п ) "Про Уповноваженого у справах
дотримання Конвенції про захист прав і основних свобод людини",
від 12.10.98 N 1618 ( 1618-98-п ) "Про районні, районні у містах
Києві та Севастополі відділи реєстрації актів громадянського
стану" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про Головне управління юстиції
Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим,
обласні, Київське та Севастопольське міські управління юстиції та
Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного
значення) управління юстиції ( z0071-99 ) (нова редакція)
(додаються). 2. Положення про Головне управління юстиції Міністерства
юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та
Севастопольське міські управління юстиції та Положення про
районні, районні у містах, міські (міст обласного значення)
управління юстиції, затверджені наказом Міністерства юстиції
України від 01.06.98 N 33/5 ( z0359-98, z0085-98, z0360-98 ),
зареєстровані у Міністерстві юстиції України 01.06.98 за N
359/2799 та N 360/2800, вважати такими, що втратили чинність. 3. Начальникам управлінь юстиції вжити організаційних заходів
щодо приведення діючих посадових інструкцій працівників і планів
роботи у відповідність до зазначених Положень та забезпечити
неухильне їх виконання. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра юстиції Стичинського Б.С.
Міністр С.Р.Станік
Затверджено

Наказ Міністерства юстиції

України 05.02.99 N 9/5
Положення
про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України
в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та

Севастопольське міські управління юстиції
1. Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в
Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське
міські управління юстиції (далі - управління юстиції)
підпорядковуються Міністерству юстиції України (далі - Мін'юст) та
є його територіальними органами. 2. Управління юстиції у своїй діяльності керується
Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, актами
Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами
Міністерства юстиції України та цим Положенням. 3. Основними завданнями управління юстиції є: участь в організації здійснення державної правової політики
та сприяння розвитку системи надання правової допомоги з метою
реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів
фізичних та юридичних осіб; організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності
районних, районних у містах, міських (міст обласного значення)
управлінь юстиції, районних (міських) судів, нотаріату, державної
виконавчої служби, підпорядкованих відділів реєстрації актів
громадянського стану, служби громадянства та реєстрації фізичних
осіб, інших органів та установ юстиції, а також експертне
забезпечення правосуддя; здійснення державної реєстрації нормативно-правових актів
міністерств, республіканських комітетів Автономної Республіки
Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій, їх управлінь, відділів, інших підрозділів та
місцевих органів господарського управління і контролю; здійснення легалізації місцевих об'єднань громадян та
реєстрації інших юридичних осіб у порядку, встановленому чинним
законодавством; здійснення у випадках, передбачених законодавством,
реєстрації прав на нерухоме майно, ведення реєстру застави
рухомого майна; забезпечення виконання завдань, покладених на службу
громадянства та реєстрації фізичних осіб; здійснення методичного керівництва правовою роботою в
місцевих органах виконавчої влади, на державних підприємствах,
установах і організаціях, надання зазначеним органам, а також
органам місцевого самоврядування методичної допомоги у приведенні
їхніх нормативних-правових актів у відповідність до чинного
законодавства; представлення в межах своєї компетенції за дорученням
Мін'юсту інтересів Президента України, Кабінету Міністрів України
і Мін'юсту під час розгляду справ у судах областей, міст Києва і
Севастополя, підготовка матеріалів до розгляду цих справ; здійснення міжнародно-правового співробітництва в межах
повноважень; розвиток правової інформатизації, формування у громадян
правового світогляду; організація роботи з кадрами в апараті управління, районних
(міських) судах, районних, районних у містах, міських (міст
обласного значення) управліннях юстиції та підвідомчих установах,
підвищення їхньої кваліфікації. 4. Управління юстиції відповідно до покладених на нього
завдань: 1) бере участь в організації здійснення державної правової
політики; 2) узагальнює практику застосування законодавства з питань,
що належать до його повноважень, розробляє пропозиції щодо
вдосконалення законодавства та подає їх до Мін'юсту; 3) здійснює державну реєстрацію нормативно-правових актів
міністерств, республіканських комітетів Автономної Республіки
Крим, обласних, Київської, Севастопольської міських державних
адміністрацій, їх управлінь, відділів, інших підрозділів, а також
місцевих органів господарського управління і контролю, що
зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають
міжвідомчий характер, веде реєстр цих актів; 4) забезпечує районні, районні у містах, міські (міст
обласного значення) управління юстиції, суди та установи юстиції
інформацією з Єдиного державного реєстру нормативних актів; 5) здійснює контроль за дотриманням порядку реєстрації прав
на нерухоме майно, реєстрацію застав рухомого майна та ведення
Державного реєстру прав на нерухоме майно, Державного реєстру
застав рухомого майна в порядку, визначеному чинним
законодавством; 6) забезпечує функціонування системи правової інформатизації; 7) веде роботу з обліку та підтримання в контрольному стані
актів законодавства, нотаріальної та судової практики у
відповідності до Єдиного загальноправового рубрикатора нормативних
актів; 8) здійснює контроль та координацію управлінської діяльності
начальників районних, районних у містах, міських (міст обласного
значення) управлінь юстиції; 9) вносить пропозиції з питань організації діяльності
районних (міських), міжрайонних (окружних) судів та щодо змін у
мережі судів та їх штаті; 10) проводить роботу щодо добору кандидатів на посади суддів,
районних (міських), міжрайонних (окружних) судів, формує кадровий
резерв на посади суддів, голів і заступників голів судів;
представляє у встановленому порядку за рекомендаціями відповідних
кваліфікаційних комісій кандидатури суддів до призначення або
обрання суддями; готує матеріали щодо призначення суддів на
адміністративні посади голів та заступників голів судів або
звільнення суддів з посад; 11) вносить подання до відповідної кваліфікаційної комісії
суддів про порушення дисциплінарного провадження щодо суддів
районних (міських) судів; 12) готує для подання до Мін'юсту матеріали щодо заохочення
та нагородження державними нагородами та відзнаками Президента
України районних (міських) суддів та працівників підвідомчих
установ; 13) здійснює перевірки з питань, віднесених до компетенції
управління, в районних (міських) судах, у разі потреби, проводить
цю роботу у взаємодії з обласним чи прирівняним до нього судом, а
також в районних, районних у містах, міських (міст обласного
значення) управліннях юстиції; 14) спільно з органами суддівського самоврядування, місцевими
органами виконавчої влади здійснює заходи щодо забезпечення
незалежності суддів, соціального захисту суддів та інших
працівників судів; 15) сприяє вирішенню питань, пов'язаних із забезпеченням
належної організації в районних (міських) судах щодо оформлення та
ведення діловодства, архівної справи, роботи з речовими доказами,
довідкової роботи із законодавства та судової статистики; 16) забезпечує достовірність та оперативне подання
статистичних звітів, усебічний аналіз статистичної інформації; 17) спрямовує діяльність органів державної виконавчої служби,
координує і контролює їхню діяльність; 18) здійснює організаційне забезпечення виконання рішень,
ухвал, постанов судів у цивільних справах, у справах про
адміністративні правопорушення, вироків, ухвал та постанов судів у
кримінальних справах щодо майнових стягнень, а також постанов і
рішень органів, виконання яких покладено на державних виконавців; 19) готує і надає районним, районним у містах, міським (міст
обласного значення) управлінням юстиції методичні та інструктивні
матеріали з питань, віднесених до компетенції управління; 20) вивчає і узагальнює роботу з виконання рішень судів та
інших органів, вживає заходів до усунення причин порушення законів
при здійсненні цієї роботи; 21) за дорученням Мін'юсту організовує, забезпечує та
контролює виконання міжнародних договорів України з питань
правової допомоги в цивільних, сімейних, кримінальних справах, а
також конвенцій і угод щодо діяльності судів та установ юстиції; 22) за дорученням заступника Міністра юстиції -
Уповноваженого у справах дотримання Конвенції про захист прав і
основних свобод людини ( 995_004 ) вивчає факти порушень прав
людини відповідно до запитів Європейського суду з прав людини,
сприяє отриманню доказів, надсилає повідомлення та додаткові
письмові зауваження щодо конкретних випадків порушень прав людини; 23) за дорученням Мін'юсту представляє інтереси Президента
України, Кабінету Міністрів України і Мін'юсту під час розгляду
справ у судах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і
Севастополя, готує матеріали до розгляду цих справ; 24) в установленому порядку здійснює легалізацію місцевих
громадських організацій, місцевих осередків зареєстрованих
всеукраїнських та міжнародних об'єднань громадян, реєстрацію
місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв)
всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій,
регіональних торгово-промислових палат, регіональних (місцевих)
творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих
спілок, кредитних спілок, статутів територіальних громад,
асоціацій та інших форм добровільних об'єднань органів місцевого
самоврядування; веде відповідні реєстри та книги обліку, а також
готує звітність щодо вищезазначених об'єднань громадян, яку подає
у встановлені терміни до Мін'юсту; 25) здійснює контроль за додержанням місцевими громадськими
організаціями, місцевими осередками зареєстрованих всеукраїнських
та міжнародних об'єднань громадян, місцевими благодійними
організаціями, відділеннями (філіями, представництвами)
всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій,
регіональними торгово-промисловими палатами, регіональними
(місцевими) творчими спілками, територіальними осередками
всеукраїнських творчих спілок, кредитними спілками,
територіальними громадами, асоціаціями та іншими формами
добровільних об'єднань органів місцевого самоврядування положень
своїх статутів; 26) здійснює контроль за роботою районних, районних у містах,
міських (міст обласного значення) управлінь юстиції щодо
легалізації об'єднань громадян, реєстрації благодійних
організацій; 27) готує і надає у межах своїх повноважень районним,
районним у містах, міським (міст обласного значення) управлінням
юстиції методичні матеріали з питань легалізації об'єднань
громадян, реєстрації благодійних організацій; 28) організовує роботу установ нотаріату, вживає заходів щодо
її поліпшення та здійснює контроль за законністю вчинення
нотаріальних дій державними і приватними нотаріусами,
нотаріального архіву, забезпечує роботу кваліфікаційної комісії
нотаріату; 29) забезпечує діяльність нотаріального архіву щодо
зберігання нотаріальних документів; 30) організовує та контролює стажування осіб, які мають намір
займатися нотаріальною діяльністю; 31) визначає нотаріальний округ, реєструє приватну
нотаріальну діяльність, вносить зміни в реєстраційне посвідчення
та анулює його, контролює дотримання вимог щодо організації
робочого місця приватного нотаріуса; 32) подає до Мін'юсту пропозиції щодо визначення граничної
чисельності приватних нотаріусів в нотаріальних округах області; 33) призупиняє діяльність нотаріусів, готує обгрунтовані
подання на розгляд Мін'юсту щодо анулювання свідоцтва про право на
заняття нотаріальною діяльністю; 34) затверджує розміри оплати за надання державними
нотаріусами додаткових платних послуг правового і технічного
характеру та забезпечує організаційне керівництво цією роботою; 35) забезпечує установи нотаріату та приватних нотаріусів
спеціальними бланками нотаріальних документів та контролює їх
обіг; 36) здійснює контроль за дотриманням суб'єктами
підприємницької діяльності ліцензійних умов щодо провадження
підприємницької діяльності з юридичної практики та
судово-експертної діяльності; 37) вносить до Мін'юсту пропозиції щодо призупинення дії
ліцензії, наданої суб'єктам підприємницької діяльності, або її
анулювання відповідно до вимог чинного законодавства; 38) здійснює оплату праці адвокатів, судових експертів,
перекладачів за рахунок коштів державного бюджету в разі участі у
кримінальній справі адвоката, судового експерта, перекладача за
призначенням; 39) контролює діяльність органів реєстрації актів
громадянського стану щодо додержання ними чинного законодавства
при реєстрації актів громадянського стану, перевіряє їхню роботу,
надає практичну та методичну допомогу, а також вживає заходів щодо
поліпшення роботи цих органів; 40) забезпечує роботу кваліфікаційної комісії, створеної для
визначення рівня професійної підготовки осіб, які мають намір
працювати у відділах реєстрації актів громадянського стану на
посадах керівника та спеціаліста; 41) розробляє положення, встановлює та затверджує розміри
оплати за надання працівниками відділів реєстрації актів
громадянського стану додаткових платних послуг правового і
технічного характеру та забезпечує організаційне керівництво цією
роботою; 42) забезпечує органи реєстрації актів громадянського стану
бланками свідоцтв про реєстрацію актів громадянського стану, а
також книгами обліку оприбуткування і витрачання їх, здійснює
контроль за станом цієї роботи та складає звіти щодо їх
витрачання; 43) складає у встановленому законодавством порядку
статистичну звітність щодо зареєстрованих актів громадянського
стану; 44) розглядає матеріали щодо анулювання поновлених та
повторно складених записів актів громадянського стану; 45) зберігає другі примірники книг реєстрації актів
громадянського стану та метричних книг, складених на території
Автономної Республіки Крим, в областях, містах Києві та
Севастополі, вносить у встановленому законодавством порядку до них
відповідні зміни та доповнення і видає на їх підставі повторні
свідоцтва про реєстрацію актів громадянського стану; 46) веде облік законодавства і практики роботи органів
реєстрації актів громадянського стану та забезпечує належне
ведення цієї роботи у відділах реєстрації актів громадянського
стану; 47) перевіряє достовірність, належне оформлення і засвідчує
документи, які видаються відділами реєстрації актів громадянського
стану, для подальшого використання їх за кордоном; 48) організовує виконання законодавства України з питань
громадянства щодо осіб, які постійно проживають в Україні; 49) забезпечує виконання законодавства України з питань
реєстрації фізичних осіб; 50) реалізує державну політику щодо паспортизації громадян; 51) забезпечує видачу громадянам України, які проживають в
Україні, паспорта громадянина України і паспорта громадянина
України для виїзду за кордон та проїзного документа дитини; 52) забезпечує видачу іноземцям та особам без громадянства
документів на право проживання на території України та виїзду за
її межі; 53) організовує в установленому порядку реєстрацію
національних паспортів іноземців, які прибувають в Україну; 54) організовує роботу щодо забезпечення іноземців та осіб
без громадянства документами, які дають підставу для отримання
в'їзних віз; 55) здійснює забезпечення служби громадянства бланками
паспортів і посвідчень особи та контролює їх облік, збереження та
використання; 56) перевіряє стан правової роботи в місцевих органах
виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах,
організаціях, вносить рекомендації щодо поліпшення цієї роботи; 57) надає методичну допомогу державним підприємствам,
установам, організаціям, місцевим органам виконавчої влади,
органам місцевого самоврядування у приведенні їхніх нормативних
актів у відповідність до чинного законодавства; 58) вживає заходів до підвищення кваліфікації працівників
юридичних служб місцевих органів виконавчої влади та місцевого
самоврядування, підприємств, установ, організацій, проводить
стажування, семінари й наради з працівниками юридичних служб
спільно з іншими органами виконавчої влади. Поширює сучасні
новітні форми й методи роботи з правового забезпечення
господарської діяльності, вносить пропозиції Мін'юсту щодо
створення госпрозрахункових навчально-методичних центрів; 59) здійснює через засоби масової інформації інформування
населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод
людини, чинного законодавства та діяльності органів та установ
юстиції; 60) координує діяльність місцевих органів виконавчої влади,
підприємств, установ, організацій щодо правової освіти населення,
формування у громадян правового світогляду, здійснює методичне
забезпечення цієї роботи; 61) перевіряє стан правового інформування та правової
освітньо-виховної роботи в навчальних закладах, на підприємствах,
в установах, організаціях, надає їм необхідну допомогу; вивчає
попит на юридичну літературу, бере участь у плануванні її випуску
місцевими видавництвами; 62) надає методичну допомогу представникам державних органів
у реалізації програми правової освіти населення; консультує їх з
питань підготовки навчально-тематичних планів, програм,
посібників, визначення форм і методів правового навчання; дає
рекомендації щодо його вдосконалення; бере участь у проведенні
семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів та інших
навчально-методичних заходів; 63) організовує роботу з кадрового забезпечення на посади
начальників (та їхніх заступників) районних, районних у містах,
міських (міст обласного значення) управлінь юстиції, установ
юстиції, формує резерв кадрів на відповідні посади; організовує
роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення професійного
рівня кадрів установ юстиції, організовує професійне навчання,
стажування і підвищення кваліфікації суддів, голів і заступників
голів судів, інших працівників районних (міських) судів, а також
працівників установ нотаріату, відділів реєстрації актів
громадянського стану, відділів державної виконавчої служби,
відділів громадянства та реєстрації фізичних осіб, узагальнює
практику роботи з кадрами та готує звіти з цих питань; 64) організовує розгляд звернень громадян з питань, що
належать до його компетенції, пов'язаних з роботою підвідомчих
установ, виявляє та усуває причини, що породжують обгрунтовані
скарги громадян; 65) вивчає потреби, укладає договори стосовно постачання
матеріально-технічних ресурсів до районних (міських) судів та
установ нотаріату, відділів державної виконавчої служби,
підпорядкованих відділів реєстрації актів громадянського стану,
відділів громадянства та реєстрації фізичних осіб і інших установ
юстиції, а також здійснює контроль за зберіганням та витрачанням
матеріальних цінностей в підпорядкованих органах та установах
юстиції; 66) здійснює збір та систематизацію інформації про потреби
управління юстиції, районних, районних у містах, міських (міст
обласного значення) управлінь юстиції, державної виконавчої
служби, районних (міських) судів, підпорядкованих відділів
реєстрації актів громадянського стану, відділів громадянства та
реєстрації фізичних осіб і установ юстиції на території Автономної
Республіки Крим, області, міст Києва і Севастополя в засобах
оргтехніки, засобах зв'язку, технічного та програмного
забезпечення, сприяє вирішенню цих питань; 67) складає проекти кошторисів видатків на утримання
районних, районних у містах, міських (міст обласного значення)
управлінь юстиції, районних (міських) судів, державної виконавчої
служби, підпорядкованих відділів реєстрації актів громадянського
стану, відділів громадянства та реєстрації фізичних осіб і інших
установ юстиції; 68) розподіляє встановлену чисельність, складає за участю
керівників місцевих органів юстиції штатні розписи працівників
органів юстиції; 69) контролює надходження та організовує бухгалтерський облік
позабюджетних коштів судів та органів юстиції, а також звітність
про них; 70) здійснює централізований облік витрат на утримання
районних, районних у містах, міських (міст обласного значення)
управлінь юстиції, районних (міських) судів, державної виконавчої
служби, підпорядкованих відділів реєстрації актів громадянського
стану, відділів громадянства та реєстрації фізичних осіб, інших
установ юстиції; 71) забезпечує в межах своєї компетенції дотримання державної
таємниці в органах юстиції, установах, що належать до сфери його
управління; 72) забезпечує, в межах своєї компетенції, виконання завдань
мобілізаційної готовності; 73) здійснює контроль в апараті управління та підпорядкованих
органах і установах юстиції за дотриманням актів законодавства з
питань боротьби з корупцією і злочинністю та забезпечує їх
неухильне виконання. 5. Управління юстиції має право: здійснювати перевірки в районних, районних у містах, міських
(міст обласного значення) управліннях юстиції та підвідомчих
установах; здійснювати у межах своєї компетенції перевірки в міжрайонних
(окружних), районних (міських) судах; залучати в установленому порядку до перевірок з питань
організаційного забезпечення діяльності та діловодства судів голів
і заступників голів інших судів або суддів, які перебувають у
резерві на ці посади; залучати в установленому порядку до перевірок роботи установ
нотаріату та приватних нотаріусів завідуючих державними
нотаріальними конторами, кваліфікованих нотаріусів з інших
нотаріальних округів, а також представників відділень Української
нотаріальної палати за їхньої згодою; залучати вчених, спеціалістів місцевих органів виконавчої
влади, підприємств, установ і організацій (за погодженням з їхніми
керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції; залучати в установленому порядку для перевірок роботи
суб'єктів підприємницької діяльності, які займаються
судово-експертною діяльністю на підставі ліцензій Мін'юсту,
кваліфікованих експертів науково-дослідних інститутів судових
експертиз, підпорядкованих Мін'юсту; одержувати безоплатно для здійснення функцій, покладених на
управління юстиції, інформацію від статистичних та контролюючих
органів з питань застосування законодавства в господарській
діяльності підприємств, установ, організацій, місцевих органів
виконавчої влади; брати участь у розробленні пропозицій щодо підготовки
юридичних кадрів; скликати наради з питань, що належать до його компетенції; скасовувати рішення про державну реєстрацію
нормативно-правових актів з підстав, визначених законодавством; перевіряти в міністерствах і республіканських комітетах
Автономної Республіки Крим, обласних, Київській та
Севастопольській міських державних адміністраціях, їх управліннях,
відділах, інших підрозділах, органах господарського управління та
контролю додержання законодавства про державну реєстрацію
нормативно-правових актів, вносити пропозиції про усунення
виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності
посадових осіб, винних у виявлених порушеннях; встановлювати згідно з чинним законодавством тарифи за
надання працівниками установ нотаріату, відділів громадянства та
реєстрації фізичних осіб додаткових платних послуг правового,
інформаційного та технічного характеру; 6. Управління юстиції здійснює свої повноваження як
безпосередньо, так і через утворені в установленому порядку
районні, районні в містах, міські (міст обласного значення)
управління юстиції. 7. Управління юстиції взаємодіє з місцевими органами
виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, а також
підприємствами, установами, організаціями на відповідній території
з питань, віднесених до його компетенції. 8. Управління юстиції у межах своєї компетенції видає накази,
які є обов'язковими для виконання районними, районними в містах,
міськими (міст обласного значення) управліннями юстиції,
підвідомчими йому установами, органами та посадовими особами. У випадках, передбачених законодавством, нормативно-правові
акти управління юстиції є обов'язковими для виконання місцевими
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами й організаціями, незалежно від форм
власності, а також громадянами. Нормативно-правові акти управління юстиції підлягають
державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Управління, у разі потреби, видає разом з іншими місцевими
органами виконавчої влади спільні акти. 9. Начальник Головного управління юстиції Міністерства
юстиції України в Автономній Республіці Крим призначається на
посаду та звільняється з посади Міністром юстиції України за
погодженням з Верховною Радою Автономної Республіки Крим. Начальники обласних, Київського та Севастопольського міських
управлінь юстиції призначаються на посаду та звільняються з посади
Міністром юстиції України за погодженням з головою відповідно
обласної, Київської та Севастопольської міської державної
адміністрації. Начальник управління юстиції має першого заступника,
заступника - начальника відділу реєстрації актів громадянського
стану, заступника - начальника відділу державної виконавчої
служби, заступника - начальника відділу громадянства та реєстрації
фізичних осіб та, при потребі, заступників начальника з інших
напрямків роботи управління. Заступники начальника Головного управління юстиції
Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим
призначаються на посаду та звільняються з посади Міністром юстиції
України за погодженням з Головою Верховної Ради Автономної
Республіки Крим та Головою Ради міністрів Автономної Республіки
Крим. Заступники начальників обласних, Київського та
Севастопольського міських управлінь юстиції призначаються на
посади та звільняються з посад Міністром юстиції України за
поданням начальника відповідного управління юстиції. Начальники відділів державної виконавчої служби Головного
управління юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці
Крим, управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі
призначаються Міністром юстиції України. Начальник управління юстиції несе персональну
відповідальність за виконання покладених на управління юстиції
завдань і здійснення ним своїх функцій, встановлює ступінь
відповідальності заступників начальника управління юстиції,
керівників структурних підрозділів управління за керівництво
окремими ділянками його діяльності, а також за роботу районних,
районних у містах, міських (міст обласного значення) управлінь
юстиції, підвідомчих установ та районних (міських) судів. 10. Начальник управління юстиції: організовує роботу управління та підвідомчих органів і
установ юстиції на виконання завдань, покладених на Мін'юст та
його територіальні органи; здійснює керівництво управлінням юстиції і підвідомчими
установами, несе персональну відповідальність за організацію та
результати діяльності управлінь юстиції згідно з Положенням про
Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в
Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське
міські управління юстиції; затверджує положення про структурні підрозділи і
функціональні обов'язки працівників апарату управління юстиції; організовує роботу щодо забезпечення кадрами районних,
районних у містах, міських (міст обласного значення) управлінь
юстиції, здійснює добір кандидатів на посади начальників та
заступників начальників цих управлінь, затверджує кадровий резерв
на ці посади; вносить пропозиції Мін'юсту про призначення на посади та
звільнення з посад начальників районних, районних у містах,
міських (міст обласного значення) управлінь юстиції; призначає на посади та звільняє з посад за поданням
начальників районних, районних у містах, міських (міст обласного
значення) управлінь юстиції заступників начальників районних,
районних у містах, міських (міст обласного значення) управлінь
юстиції, начальників відділів державної виконавчої служби,
начальників відділів громадянства та реєстрації фізичних осіб та
начальників підпорядкованих відділів реєстрації актів
громадянського стану районних, районних у містах, міських (міст
обласного значення) управлінь юстиції; заохочує працівників управління юстиції, заступників
начальників районних, районних у містах, міських (міст обласного
значення) управлінь юстиції, керівників підвідомчих установ; притягає до дисциплінарної відповідальності заступників
начальників районних, районних у містах, міських (міст обласного
значення) управлінь юстиції, керівників підвідомчих установ; вносить обгрунтовані подання Міністру юстиції України про
заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності чи
звільнення начальників районних, міських управлінь юстицій; вносить пропозиції про призначення на посади та звільнення з
посад керівників філій "Держінформ'юсту", притягнення їх до
дисциплінарної відповідальності. 11. В управлінні юстиції для колективного вирішення питань,
що належать до його компетенції, утворюється колегія в складі
начальника управління юстиції (голова колегії), заступників
начальника управління юстиції за посадою. До складу колегії можуть
входити керівники районних, районних у містах, міських (міст
обласного значення) управлінь юстиції, а також інші фахівці. Склад
колегії затверджується Міністром юстиції. Рішення колегії запроваджуються в життя наказами начальника
управління юстиції. 12. Для розгляду наукових рекомендацій та інших пропозицій
щодо поліпшення організації і діяльності установ юстиції та з
інших питань при управлінні юстиції може бути створено
науково-консультативну раду, склад якої та положення про яку
затверджуються начальником управління юстиції. З метою координації діяльності місцевих органів виконавчої
влади, інших організацій та методичного забезпечення правової
освіти населення управління юстиції вносить місцевим державним
адміністраціям та органам місцевого самоврядування пропозиції про
створення міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової
освіти з представників відповідних органів, установ та
організацій, про склад цієї ради, та проект положення про неї;
бере безпосередню участь у роботі ради. Для надання управлінню юстиції допомоги з питань
удосконалення правової роботи в сфері економіки при ньому може
бути створена методична рада з правової роботи, склад якої і
положення про яку затверджуються начальником управління юстиції. 13. Управління юстиції утримується за рахунок Державного
бюджету України. Загальну чисельність, фонд оплати праці
працівників, структуру та штатний розпис управління юстиції
затверджує Міністр юстиції України. 14. Управління юстиції є юридичною особою, має самостійний
баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням
Державного Герба України і своїм найменуванням.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: