open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 11 грудня 1996 р. N 1504

Київ
Про запровадження Єдиного державного реєстру

нормативних актів та здійснення правової

інформатизації України

З метою уникнення дублювання і паралелізму в сфері правової
інформатизації, забезпечення доступності, гласності й відкритості
правової інформації для юридичних і фізичних осіб та відповідно до
Указу Президента України від 27 червня 1996 р. N 468 ( 468/96 )
"Про Єдиний державний реєстр нормативних актів" Кабінет Міністрів
України п о с т а н о в л я є:
1. Покласти на Міністерство юстиції організацію комплексу
заходів, пов'язаних із забезпеченням юридичних та фізичних осіб
правовою інформацією.
2. Доручити Міністерству юстиції до 1 лютого 1997 р.
розробити концепцію та програму правової інформатизації України як
складових Національної програми інформатизації та проект Закону
України "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів".
3. Міністерствам та іншим заінтересованим установам і
організаціям у місячний термін подати Міністерству юстиції
необхідні відомості про наявні автоматизовані інформаційні системи
збирання, накопичення, опрацювання та використання нормативних
актів.
4. Затвердити Тимчасове положення про порядок ведення Єдиного
державного реєстру нормативних актів, створення фонду і
підтримання у контрольному стані нормативних актів та про порядок
і умови користування даними цього Реєстру (додається).
5. Міністерству юстиції забезпечити організацію створення
автоматизованої інформаційної системи для опрацювання нормативних
актів, поданих на державну реєстрацію.
6. Міністерству фінансів, Міністерству економіки під час
формування проектів Державного бюджету України та розроблення
Державної програми економічного і соціального розвитку України
щорічно передбачати виділення Міністерству юстиції відповідних
бюджетних асигнувань для забезпечення ведення і вдосконалення
Єдиного державного реєстру нормативних актів та видання
періодичних оновлених збірників актів законодавства України.
7. Міністерству юстиції: забезпечити формування та ведення Єдиного державного реєстру
нормативних актів; у двомісячний термін розробити і затвердити в установленому
порядку тарифи на користування даними Єдиного державного реєстру
нормативних актів.

Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО
Інд.39
ЗАТВЕРДЖЕНЕ

постановою Кабінету Міністрів України

від 11 грудня 1996 р. N 1504
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про порядок ведення Єдиного державного реєстру

нормативних актів, створення фонду і підтримання у

контрольному стані нормативних актів та про

порядок і умови користування даними цього Реєстру

1. Єдиний державний реєстр нормативних актів (далі -
Державний реєстр) - це автоматизована система збирання,
накопичення та опрацювання актів законодавства.
2. Створення і ведення Державного реєстру здійснюється
Мінюстом, який також є його розпорядником. Порядок ведення окремого розділу Державного реєстру з
відповідним грифом секретності встановлюється Мінюстом за
погодженням з Державним комітетом з питань державних секретів та
технічного захисту інформації.
3. Державний реєстр створюється з метою: забезпечення єдиних принципів ідентифікації нормативних актів
та їх державного обліку в межах інформаційного простору України; створення фонду та підтримання в контрольному стані
нормативних актів, надання інформації про них; забезпечення в межах, визначених законодавством, доступності,
гласності та відкритості правової інформації для користувачів; створення умов для інтеграції до міжнародного простору.
4. До Державного реєстру вносяться: нормативні акти, видані починаючи з Акта проголошення
незалежності України (24 серпня 1991 року); нормативні акти, прийняті з часу утворення Республіки Рад
робітничих, солдатських і селянських депутатів (11 - 12 грудня
1917 р.) до прийняття Акта проголошення незалежності України (24
серпня 1991 р.), що не втратили чинності та не суперечать
законодавству України.
5. До Державного реєстру включаються: чинні, опубліковані та неопубліковані, у тому числі з
обмежувальними грифами, закони України, постанови Верховної Ради
України, укази і розпорядження Президента України, декрети,
постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, нормативні
акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади,
органів адміністративно-господарського управління та контролю,
зареєстровані в Мінюсті, нормативні акти Національного банку,
міжнародні договори України; тимчасові нормативні акти з терміном дії рік і більше та
менше року в разі наступного його продовження.
6. Не підлягають включенню до Державного реєстру акти: про скликання нарад, конференцій, семінарів тощо; про внесення проектів нормативних актів на розгляд і
затвердження вищестоящих органів; спрямовані на організацію виконання раніше прийнятих
нормативних актів та які не містять правових норм; про спорудження пам'ятників, бюстів, монументів конкретним
особам і на честь певних подій; про затвердження стандартів, технічних умов, будівельних норм
і правил, іншої нормативно-технічної документації,
тарифно-кваліфікаційних довідників, форм звітності.
7. Повні офіційні тексти рішень і висновків Конституційного
Суду, нормативних актів з усіма додатками, прийнятих Верховною
Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України,
Національним банком, надсилаються Мінюсту на наступний день після
підписання для включення їх до Державного реєстру. Тексти
міжнародних договорів МЗС надсилає на наступний день після
набрання ними чинності. Нормативні акти, які підлягають державній реєстрації
відповідно до статті 1 Указу Президента України від 3 жовтня 1992
р. N 493 ( 493/92 ) "Про державну реєстрацію нормативних актів
міністерств та інших органів державної виконавчої влади" та
постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731
( 731-92-п ) "Про затвердження Положення про державну реєстрацію
нормативних актів міністерств та інших органів державної
виконавчої влади", включаються до Державного реєстру після їх
реєстрації у Мінюсті.
8. Для включення до Державного реєстру нормативні акти
подаються у вигляді текстових файлів на дискетах і твердих копій
на стандартних аркушах. Роздрукований текст нормативного акта має
бути підписаний відповідальною особою та завірений печаткою
органу, що його видав.
9. Включення нормативних актів до Державного реєстру
провадиться протягом 10 робочих днів з дня їх подання.
10. Нормативному акту, включеному до Державного реєстру,
присвоюється реєстраційний код.
11. Нормативні акти, яким присвоєно реєстраційний код,
вносяться до фонду Державного реєстру. Фонд Державного реєстру складається: з державного фонду нормативних актів; з державного страхового фонду нормативних актів; з робочого фонду нормативних актів; з довідково-пошукового апарату.
12. До Державного реєстру вносяться такі дані: реєстраційний код нормативного акта; дата присвоєння реєстраційного коду; назва нормативного акта; текст нормативного акта; власні реквізити нормативного акта; класифікаційний індекс.
13. Мінюст здійснює: розроблення організаційних і методологічних принципів ведення
Державного реєстру; присвоєння нормативним актам реєстраційних кодів; забезпечення своєчасного внесення нормативних актів до фонду
Державного реєстру та їх підтримання в контрольному стані; розроблення і вдосконалення технології та програмних засобів
ведення Державного реєстру; виконання в повному обсязі функцій адміністратора бази даних
Державного реєстру (накопичення та опрацювання нормативних актів,
актуалізація даних, їх зберігання, захист, контроль права доступу
тощо); автоматизоване ведення еталона Державного реєстру; випуск бюлетенів і збірників на базі даних фонду Державного
реєстру; інформаційне обслуговування користувачів даними фонду
Державного реєстру; розроблення тарифів на користування даними фонду Державного
реєстру.
14. Фондом Державного реєстру мають право користуватися
юридичні та фізичні особи. За користування фондом Державного реєстру справляється плата,
яка перераховується до державного бюджету. Порядок і розмір плати за користування фондом Державного
реєстру встановлюється Мінюстом за погодженням з Мінфіном і
Мінекономіки. У 1997 році 50 відсотків зазначеної плати
залишається Мінюсту для ведення Державного реєстру. Верховна Рада України, Адміністрація Президента України,
Кабінет Міністрів України, Конституційний Суд, Верховний Суд,
Вищий арбітражний суд, міністерства та інші центральні органи
виконавчої влади одержують інформацію з фонду Державного реєстру
безоплатно. Користувачі фонду Державного реєстру не мають права
передавати одержану інформацію третім особам.
15. Джерелами фінансування Державного реєстру є: кошти, що виділяються з державного бюджету; кошти за користування фондом Державного реєстру; добровільні грошові внески, матеріальні цінності, одержані
від підприємств, установ, організацій та окремих громадян; інші кошти, одержані шляхом, не забороненим законодавством.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: