АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 15-р від 09.12.94 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
2 березня 1995 р.
N 51/587
Про затвердження Положення про порядок розглядузаяв на одержання згоди органів Антимонопольного
комітету України на створення, реорганізацію
(злиття, приєднання), придбання активів (цілісних
майнових комплексів) або часток (акцій, паїв),
ліквідацію господарюючих суб'єктів про контроль
за економічною концентрацією)
( Із змінами, внесеними згідно з РозпорядженнямАнтимонопольного комітету
N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )
Відповідно до п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від
11 листопада 1994 р. N 765 ( 765-94-п ) "Про запровадження
механізму запобігання монополізації товарних ринків", затвердити
Положення про порядок розгляду заяв на одержання згоди органів
Антимонопольного комітету України на створення, реорганізацію
(злиття, приєднання), придбання активів (цілісних майнових
комплексів) або часток (акцій, паїв), ліквідацію господарюючих
суб'єктів (про контроль за економічною концентрацією), що
додається.
Голова Комітету О.Завада
Затвердженорозпорядженням Антимонопольного
комітету України
від 9 грудня 1994 р. N 15-р
Положенняпро контроль за економічною концентрацією (про
порядок розгляду заяв на одержання згоди органів
Антимонопольного комітету України на створення,
реорганізацію (злиття, приєднання), придбання
активів (цілісних майнових комплексів) або часток
(акцій, паїв), ліквідацію господарюючих суб'єктів)
( Назва Положення в редакції Розпорядження Антимонопольного
комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )
I. Загальні положення1. Це Положення розроблено відповідно до Законів України "Про
обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції
у підприємницькій діяльності" ( 2132-12 ), "Про Антимонопольний
комітет України" ( 3659-12 ), Державної програми демонополізації
економіки і розвитку конкуренції ( 3757-12 ), Постанови Кабінету
Міністрів України від 11 листопада 1994 року N 765 ( 765-94-п )
"Про запровадження механізму запобігання монополізації товарних
ринків" з метою запровадження контролю за діями центральних та
місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого і
регіонального самоврядування, господарюючих суб'єктів, що можуть
призвести до появи нових монопольних утворень, збільшення частки
та посилення впливу на ринку існуючих монопольних утворень.2. Положення встановлює порядок одержання згоди
Антимонопольного комітету (далі - Комітет) або його територіальних
відділень (далі - відділення) на:створення, реорганізацію (злиття, приєднання), пряме або
опосередковане придбання активів (цілісних майнових комплексів)
або часток (акцій, паїв) господарюючих суб'єктів усіх форм
власності та організаційно-правових форм,створення асоціацій, концернів, міжгалузевих, регіональних та
інших об'єднань підприємств, перетворення органів управління на
зазначені об'єднання оренду майна державних підприємств
та організацій у вигляді цілісних майнових комплексів (надалі -
оренду) та інше (далі - концентрація); ( Абзац пункту 2 розділу I
із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного
комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )ліквідацію господарюючих суб'єктів усіх
організаційно-правових форм, в яких частка державної власності
перевищує 50 відсотків (далі - ліквідація).Положення встановлює також порядок подання до Комітету,
відділення повідомлення про придбання акцій господарюючого
суб'єкта або монопольного утворення на аукціоні, на фондовій
біржі, у фондовому відділі товарної біржі.3. Порядок одержання згоди Комітету, відділення на придбання
акцій господарюючих суб'єктів у процесі приватизації на конкурсі
регламентується Положенням про порядок одержання згоди
Антимонопольного комітету України на поглинання господарюючих
суб'єктів у процесі приватизації, затвердженим розпорядженням
Комітету від 21 червня 1994 р. N 8-р ( z0148-94 ) .Порядок одержання згоди Комітету, відділення на створення
холдингових компаній в процесі корпоратизації та приватизації
регламентується:Положенням про порядок одержання згоди Антимонопольного
комітету України на створення холдингових компаній в процесі
корпоратизації та приватизації, затвердженим розпорядженням
Комітету від 21 червня 1994 р. N 6-р ( z0150-94 );Положенням про порядок погодження з Антимонопольним комітетом
України проектів установчих документів та планів розміщення акцій
холдингових компаній, що створюються в процесі корпоратизації та
приватизації, затвердженим розпорядженням Комітету від 21 червня
1994 р. N 7-р ( z0149-94 );Положенням про порядок підтвердження Антимонопольним
комітетом України наявності контрольного пакета акцій,
затвердженим розпорядженням Комітету від 21 червня 1994 р. N 9-р
( z0147-94 ).Порядок повідомлення Комітету, відділення про придбання
цінних паперів інвестиційними фондами та інвестиційними
компаніями, а також про укладення інвестиційним керуючим договору
управління активами інвестиційних фондів і компаній регулюється
Положенням про особливості контролю за дотриманням
антимонопольного законодавства інвестиційними фондами та
інвестиційними компаніями, затвердженим розпорядженням Комітету
від 18 листопада 1994 р. N 13-р ( z0297-94 ).4. Учасником концентрації або ліквідації є господарюючий
суб'єкт, щодо активів якого приймається рішення про концентрацію
або ліквідацію.
II. Сфера застосування
5. Попереднє одержання згоди Комітету, відділення на дії,
зазначені у п.2 (тут і далі посилання робляться на відповідні
пункти цього Положення), якщо інше не визначене чинним
законодавством, є обов'язковим за таких умов і при таких порогових
значеннях наведених нижче вартісних показників: 5.1. Створення господарюючого суб'єкта двома і більше
засновниками, якщо сумарна вартість активів або сумарний обсяг
реалізації товарів, робіт, послуг (далі - товари) цих засновників
за підсумками останнього фінансового року перевищує суму у валюті
України, еквівалентну 2 млн доларів США за офіційним валютним
курсом, який діяв на кінець останнього фінансового року (далі -
сума грошового еквівалента), і при цьому не менше як у двох
засновників вартість активів або обсяг реалізації товарів
перевищує суму грошового еквівалента, що дорівнює 100 тис. доларів
США у кожного. У разі, коли одним із засновників є державний
орган, то у розрахунках вартості активів або обсягів реалізації
товарів використовуються відповідні показники державних
підприємств, майно яких передається до статутного фонду
створюваного господарюючого суб'єкта; 5.2. Створення господарюючого суб'єкта двома чи більше
засновниками, які діють на певному товарному ринку, якщо загальна
частка засновників на цьому ринку перевищує 35 відсотків; 5.3. Створення господарюючого суб'єкта, частка якого на
певному товарному ринку завідомо перевищуватиме 35 відсотків.
Створення асоціацій, концернів та інших об'єднань підприємств; 5.4. Злиття господарюючих суб'єктів або приєднання одного
господарюючого суб'єкта до іншого, якщо хоч один з них займає
монопольне становище на певному товарному ринку; 5.5. Злиття господарюючих суб'єктів або приєднання одного
господарюючого суб'єкта до іншого, якщо жоден з них не займає
монопольного становища на ринку, але сумарна вартість активів або
сумарний обсяг реалізації товарів цих господарюючих суб'єктів за
підсумками останнього фінансового року перевищує суму грошового
еквівалента, що дорівнює 1 млн доларів США, і при цьому не менш як
у двох господарюючих суб'єктів вартість активів або обсяг
реалізації товарів перевищує суму грошового еквівалента, що
дорівнює 100 тис. доларів США; 5.6. Ліквідації монопольного утворення, у статутному фонді
якого державна частка становить понад 50 відсотків, крім випадків,
коли ліквідація проводиться за рішеннями суду або арбітражного
суду; 5.7. Ліквідації господарюючого суб'єкта, у статутному фонді
якого державна частка становить понад 50 відсотків, якщо вартість
його активів або обсяг реалізації товарів за підсумками останнього
фінансового року перевищує суму грошового еквівалента, що дорівнює
100 тис. доларів США, крім випадків, коли ліквідація проводиться
за рішеннями суду або арбітражного суду; 5.8. Придбання безпосередньо або опосередковано, одноразово
або за декілька разів часток (акцій, паїв), що забезпечує їх
власникові досягнення або перевищення 10, 25, 33, 50 відсотків
голосів у вищому органі управління відповідного господарюючого
суб'єкта, якщо сумарна вартість придбання перевищує суму грошового
еквівалента, що дорівнює 100 тис. доларів США за офіційним
валютним курсом, що діє на день подання заяви про намір придбання
часток (акцій, паїв), а також придбання зазначених часток (акцій,
паїв) монопольного утворення незалежно від сумарної вартості
придбання; 5.9. Придбання безпосередньо або опосередковано активів у
вигляді цілісних майнових комплексів господарюючих суб'єктів, якщо
сумарна вартість придбання перевищує суму грошового еквівалента,
що дорівнює 100 тис. доларів США за офіційним валютним курсом, що
діє на день подання заяви до Комітету, відділення. 5.10. Передачі в оренду підприємств, його структурного
підрозділу, щодо цілісного майнового комплексу якого надійшла
заява про оренду, якщо об'єкт оренди або ініціатор укладання
договору оренди згідно із законодавством займає монопольне
становище на ринку. ( Розділ II доповнено пунктом 5.10 згідно з
Розпорядженням Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від
25.10.95 ) 5.11. Передачі в оренду підприємства, його структурного
підрозділу, якщо внаслідок укладання договору оренди підприємець
(господарюючий суб'єкт) або група підприємців (група господарюючих
суб'єктів) можуть зайняти монопольне становище. ( Розділ II
доповнено пунктом 5.11 згідно з Розпорядженням Антимонопольного
комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 ) 5.12. Передачі в оренду підприємства, його структурного
підрозділу, якщо сумарна вартість активів або сумарний обсяг
реалізації товарів (робіт, послуг), що належать об'єкту оренди та
ініціаторові укладення договору оренди, перевищують показники, що
визначені пунктом 5.5 цього Положення. ( Розділ II доповнено
пунктом 5.12 згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N
32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )
6. У разі придбання покупцем акцій господарюючого суб'єкта
або монопольного утворення на аукціоні, на фондовій біржі, у
фондовому відділі товарної біржі при умовах, зазначених у п.5.8,
покупець зобов'язаний у місячний термін, з моменту придбання,
подати повідомлення до Комітету, відділення.
III. Розрахунок порівнюваних показників
7. Для цілей застосування цього Положення фактичні значення
показників учасника концентрації або ліквідації для їх порівняння
з пороговими значеннями, наведеними в п.5 визначаються таким
чином: 7.1. Вартість активів відповідає даним рядка 350 графи
4 балансу підприємства (форма N 1); 7.2. Обсяг реалізації товарів (робіт, послуг) відповідає сумі
виручки (валового доходу) від реалізації за вирахуванням різних
видів податків та зборів, тобто обсяг реалізації товарів (робіт,
послуг) розраховується як різниця між сумою виручки (валового
доходу) від реалізації і одержаними на державне регулювання цін
коштами (рядки 010, 011) та сумою податку на добавлену вартість
(рядок 015), акцизного збору (рядок 020), а також сум рядків 025 і
030 звіту про фінансові результати та їх використання (форма N 2):
сума рядків 010 і 011 за мінусом суми рядків 015, 020, 025, 030. 7.3. Сукупна вартість активів або сукупний обсяг реалізації
товарів (робіт, послуг) щодо кожного господарюючого суб'єкта -
учасника концентрації розраховується шляхом додавання відповідних
показників: 7.3.1. Господарюючого суб'єкта - учасника концентрації; 7.3.2. Господарюючих суб'єктів, в яких учасник концентрації
прямо або опосередковано: володіє більше ніж 25 відсотками статутного фонду; має більше ніж 25 відсотків голосів у вищих органах
управління; має повноваження призначати керівника, заступника керівника,
головного бухгалтера, або більше ніж 25 відсотків членів
спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу; має право одержувати не менше 25 відсотків прибутку, що
залишається в розпорядженні господарюючого суб'єкта. Господарюючих суб'єктів, які: підпорядковані учаснику концентрації в певних питаннях згідно
з договором про довірче управління, про спільну діяльність, про
оренду тощо або угодою, контрактом; мають одних і тих же фізичних осіб, що й учасник
концентрації, які займають одну з перелічених нижче посад, а саме:
керівника, заступника керівника, головного бухгалтера, або не
менше чверті одних і тих же фізичних осіб - членів спостережної
ради чи виконавчого, контролюючого органів; 7.3.3. Господарюючих суб'єктів, які мають стосовно учасника
концентрації, права і повноваження, перелічені в п. 7.3.2. 7.4. Сумарна вартість активів або сумарний обсяг реалізації
товарів (робіт, послуг) господарюючих суб'єктів, які є учасниками
концентрації, розраховується шляхом додавання відповідних сукупних
показників усіх учасників концентрації. 7.5. Сумарна вартість придбання активів (цілісних майнових
комплексів), часток (акцій, паїв) відповідає ціні реалізації,
зазначеній у договорі купівлі-продажу, або в документі, що його
замінює.
IV. Порядок подання заяви про наданнязгоди на концентрацію, ліквідацію
господарюючих суб'єктів
8. Подання заяви про надання згоди на концентрацію,
ліквідацію господарюючих суб'єктів (далі - заява) згідно з п.5
здійснюється центральними та місцевими органами державної
виконавчої влади, органами місцевого та регіонального
самоврядування, фізичними та юридичними особами, що приймають
рішення про концентрацію, ліквідацію. Визначення того, чи підпадає конкретний випадок концентрації,
ліквідації під дію п.5, здійснюють зазначені органи та особи. В
разі необхідності вони можуть звернутися за консультаціями до
службовців Комітету, відділення. 9. У випадках концентрації, ліквідації, які не підпадають під
п.5, особи і органи, зазначені у п.8, можуть з власної ініціативи
звернутися до Комітету, відділення з метою одержання згоди на ці
дії. 10. Органи, особи, визначені у п.8, призначають свого
представника, якого уповноважують звернутися до Комітету,
відділення із заявою про надання згоди на концентрацію, ліквідацію
господарюючих суб'єктів (далі - заява), а також представляти
інтереси учасника заявленої дії у процесі розгляду заяви. Якщо рішення про концентрацію, ліквідацію приймають декілька
осіб, органів, вони можуть призначити спільного представника. Якщо рішення про концентрацію, ліквідацію приймає орган,
уповноважений управляти державним майном, то заява подається цим
органом. Повноваження представника підтверджуються дорученням
учасника(ів) заявленої дії, оформленим у встановленому порядку. Якщо фізична особа придбаває частки (акції, паї), вона
звертається від свого імені. 11. Заява подається до Комітету при перевищенні порогового
значення одного з вартісних порівнюваних показників у два і більше
разів. Ця вимога стосується також відповідних дій, зазначених у
пп. 5.2, 5.3, 5.4, 5.6, а також п.5.8 в частині придбання часток
(акцій, паїв) монопольного утворення. В усіх інших випадках заява
подається до відділення за місцем реєстрації заявника. 12. Заява подається у письмовій формі і повинна містити: найменування органу, до якого подається заява; найменування та реквізити заявника (орган влади, орган
управління, господарюючий суб'єкт, фізична особа); зміст дії, про надання згоди на яку звертається заявник; найменування, реквізити (поштова адреса, факс, телефон, інші)
учасника(ів) концентрації, ліквідації; перелік документів і відомостей, що додаються до заяви. 13. До заяви додаються підготовлені згідно з вимогами,
викладеними у додатку N 1, такі документи: 13.1. При створенні господарюючого суб'єкта: 13.1.1. Установчі документи господарюючого суб'єкта, що
створюється: рішення про створення (установчий договір, протокол
установчих зборів), статут, інші; 13.1.2. Відомості про концентрацію, ліквідацію господарюючих
суб'єктів (додаток N 2), які містять інформацію про зміст
заявленої дії; 13.1.3. Відомості про основні види діяльності підприємства,
його частку на ринку (додаток N 3), які містять інформацію про
основні види діяльності господарюючих суб'єктів, зазначених у пп.
7.3.1 - 7.3.3, дані про їх частки на загальнодержавному і
регіональному товарних ринках за два останні роки і за звітний
період поточного року, а також інформацію про основні види
діяльності створюваного господарюючого суб'єкта, прогнозні оцінки
його частки на загальнодержавному і регіональному товарних ринках. 13.2. При реорганізації (злитті, приєднанні) господарюючих
суб'єктів: 13.2.1. Проекти установчих документів господарюючого
суб'єкта, що створюється внаслідок реорганізації; 13.2.2. Інформація згідно з пп. 13.1.2, 13.1.3. 13.3. При придбанні активів (цілісних майнових комплексів)
або часток (акцій, паїв) господарюючих суб'єктів: 13.3.1. Установчі документи покупця; 13.3.2. Проект договору купівлі-продажу та пояснення до
нього, якщо купівля здійснюється з укладанням договору
купівлі-продажу; 13.3.3. Інформація згідно з пп. 13.1.2, 13.1.3. 13.3-1 При оренді: установчі документи орендодавця та господарюючого суб'єкта,
заснованого на майні об'єкта оренди; договір оренди; інформація про орендаря та об'єкт оренди згідно з пп.13.1.2
і 13.1.3.( Розділ IV доповнено пунктом 13.3-1 згідно з Розпорядженням
Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )
13.4. У випадках, зазначених у пп. 13.1 - 13.3, до заяви
також додаються списки осіб, які входять до складу спостережної
ради чи виконавчого, контролюючого органів, виконують обов'язки
керівника, заступника керівника, головного бухгалтера учасника
заявленої дії. 13.5. При ліквідації господарюючого суб'єкта: 13.5.1. Установчі документи суб'єкта, що підлягає ліквідації; 13.5.2. Інформація згідно з п. 13.1.2; 13.5.3. Відомості про основні види діяльності підприємства,
його частку на ринку (додаток N 3), які містять інформацію про
основні види діяльності господарюючого суб'єкта, дані про його
частку на загальнодержавному і регіональному товарних ринках за
два останні роки і за звітний період поточного року; 13.5.4. План подальшого використання майна господарюючого
суб'єкта. 13.6. Додатково подаються: стосовно підприємств, що приватизуються, - план приватизації
об'єкта; план розміщення акцій; акт оцінки вартості майна; стосовно орендних підприємств - договір оренди. 13.7. Якщо учасник концентрації, ліквідації входить до складу
об'єднання підприємств, то необхідно подати копії установчих
документів та організаційно-правову структуру цього об'єднання.
Якщо об'єднання виконує щодо підприємств, що входять до його
складу, функції контролю господарської діяльності відповідно до
п.7, то подаються ще форми звітності та відомості, перелічені в
пп. 13.1.2, 13.1.3 про діяльність об'єднання та підприємств, що
входять до його складу. 13.8. Подається економічне обгрунтування концентрації,
ліквідації. 13.9. При розгляді заяви у разі необхідності, зокрема,
можуть бути запитані: ( Абзац перший пункту 13.9 розділу IV
із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного
комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного
комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 ) копії остаточних або останніх варіантів усіх документів, на
основі яких здійснюється концентрація, ліквідація (договір між
сторонами, заявка на придбання пакета акцій, заявка на участь у
публічних торгах тощо); копії форм фінансової та статистичної звітності всіх сторін -
учасниць концентрації, ліквідації за підсумками двох останніх
фінансових років і за звітний період поточного року та відомості,
а саме: баланс підприємства (форма N 1); звіт про фінансові результати та їх використання (форма N 2); звіт про фінансово-майновий стан підприємства (форма N 3); звіт промислового підприємства (об'єднання) по продукції
(форма N 1-П, форма N 1-П натура або відповідні галузеві форми
звітності); рентабельність окремих видів продукції (форма N 6); зведена таблиця основних показників, які комплексно
характеризують господарську діяльність підприємства (форма N 22); витяг із річних інвентаризаційних відомостей про частки
(акції, паї) в майні інших господарюючих суб'єктів, якими володіє
учасник концентрації, ліквідації; перелік власників, які володіють більше ніж 5 відсотками
статутного фонду учасника концентрації, ліквідації, розміри їх
часток (вартісна оцінка частки кожного власника та його частка в
загальному обсязі статутного фонду емітента); копії тих звітів, планів або проектів, які були підготовлені
у зв'язку з концентрацією, ліквідацією; перелік і короткий опис змісту всіх аналізів, звітів,
досліджень, які були підготовлені для будь-якої сторони, що робить
повідомлення, або підготовлені нею самою з метою оцінки
запропонованої концентрації з приводу умов конкуренції,
конкурентів (явних і потенційних), а також умов на ринках (по
кожному пункту переліку має бути вказане прізвище автора та
посада, яку він займає). У формах фінансової і статистичної звітності проставити код
галузі (виду діяльності) відповідно до Загального класифікатора
галузей народного господарства України, код товару у відповідності
з Товарною номенклатурою зовнішньоекономічної діяльності СРСР, що
базується на Гармонізованій системі опису та кодування товарів (до
введення в дію аналогічних документів України). 13.10. Якщо для прийняття рішення немає необхідності в
одержанні усіх документів і відомостей, зазначених у пунктах 13.1
- 13.9, їх перелік, за погодженням з державним уповноваженим та
головою територіального відділення, може бути скорочений.( Розділ IV доповнено пунктом 13.10 згідно з Розпорядженням
Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )
14. Якщо в заяві не вказані дані, передбачені п.12, або не
подані документи та відомості, передбачені п.13 цього Положення, і
їх відсутність перешкоджає розгляду заяви, вони письмово
запитуються у заявника державним уповноваженим Комітету, головою
відділення із зазначенням строку їх подання, а заява залишається
без розгляду.
V. Порядок розгляду заяви
15. Заява розглядається протягом тридцяти днів, якщо інше не
передбачено чинним законодавством. Заява про надання згоди на
оренду розглядається протягом п'ятнадцяти днів. У цей термін не
включається час залишення заяви без розгляду. Якщо немає підстав для заборони здійснення концентрації,
ліквідації, то протягом цього терміну приймається розпорядження
про надання згоди.( Пункт 15 розділу V із змінами, внесеними згідно з
Розпорядженням Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від
25.10.95 ) 16. При виявленні можливих підстав для заборони концентрації,
ліквідації державним уповноваженим, головою відділення приймається
розпорядження про початок розгляду справи про концентрацію,
ліквідацію (далі - справа), про що письмово повідомляється
заявник. Справа розглядається протягом одного місяця. Цей термін може бути продовжений Головою Комітету на два
місяці у випадку необхідності аналізу великого обсягу
інформаційного матеріалу. У термін розгляду справи не зараховується час на витребування
додаткових документів та відомостей, відсутність яких перешкоджає
розгляду справи, проведення експертиз, зупинення розгляду справи
до завершення розгляду іншої справи, пов'язано з цією справою. 17. Службовці Комітету, відділення, яким доручено з'ясування
фактичних обставин справи, збирають і аналізують документи і
відомості, досліджують ринок, одержують усні та письмові пояснення
обізнаних у справі осіб, організовують проведення експертиз
вносять на розгляд органів чи посадових осіб, вказаних у п. 20
цього Положення, подання з попередніми висновками. 18. Повноваження службовців Комітету та його відділень,
визначені п.17, стверджуються дорученням, виданим державним
уповноваженим; повноваження службовців відділення - дорученням
голови відділення. Справа, що розглядається відділенням, може бути витребувана
Головою Комітету з наступним визначенням її підвідомчості, про що
в п'ятиденний термін письмово повідомляється заявник. 19. Рішення з питань концентрації (ліквідації)
господарюючого суб'єкта приймається у формі розпорядження в межах
компетенції: ( Абзац перший пункту 19 розділу V в редакції
Розпорядження Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від
25.10.95 )господарюючого суб'єкта приймається у формі розпорядження в межах
компетенції: ( Абзац перший пункту 19 розділу V в редакції
Розпорядження Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від
25.10.95 ) Комітетом; головою відділення. Голові відділення підвідомчі питання про концентрацію,
ліквідацію господарюючих суб'єктів, які за своїми вартісними
показниками не досягають двократного перевищення порогових. Комітету підвідомчі питання про концентрацію, ліквідацію
господарюючих суб'єктів, які за своїми вартісними показниками
перевищують порогові значення в два і більше разів, а також всі
інші, пов'язані із забезпеченням національної безпеки, оборони,
суспільних інтересів. Комітет може також прийняти до свого розгляду будь-яке
питання про концентрацію, ліквідацію господарюючих суб'єктів.
( Абзац шостий пункту 19 розділу V із змінами, внесеними згідно з
Розпорядженням Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від
25.10.95 ) 20. У розпорядженні вказуються результати розгляду справи по
суті, наводяться мотиви рішення, зазначаються дії, які заявник
повинен виконати або від яких утриматися. У разі заборони концентрації, ліквідації в рішенні можуть
бути запропоновані дії, зобов'язання, за умови виконання яких
Комітет, відділення матиме підстави для надання згоди на
концентрацію, ліквідацію. Копія розпорядження надсилається заявнику у п'ятиденний
термін із дня його прийняття.
VI. Порядок подання повідомлення
21. Подання повідомлення згідно з п.6 здійснюється фізичними
та юридичними особами, які придбали акції господарюючих суб'єктів
на аукціоні, фондовій біржі, у фондовому відділі товарної біржі. Визначення того, чи підпадає конкретний випадок придбання
акцій господарюючих суб'єктів під дію п.6, здійснюють зазначені
фізичні та юридичні особи. 22. Повідомлення у формі листа подається до Комітету при
перевищенні порогового значення сумарної вартості придбання в два
і більше разів. Ця вимога стосується також придбання акцій
монопольного утворення. В інших випадках повідомлення подається до
відділення за місцем реєстрації повідомника. 23. Повідомлення повинно містити: найменування органу, до якого подається повідомлення; найменування та реквізити особи, яка зробила придбання; зміст дії, про здійснення якої повідомляється: вартість
придбаних акцій, їх емітент, дата і місце придбання; перелік документів і відомостей, що додаються до
повідомлення. 24. До повідомлення про придбання додаються завірені в
установленому порядку такі документи: договір купівлі-продажу; установчі документи господарюючого суб'єкта, що здійснив
придбання; інформація згідно з п.13.1.2, 13.1.3; перелік господарюючих суб'єктів, де особа, яка здійснила
придбання, має частки (акції, паї), що містить їх найменування,
код за ДРЗОУ, адресу, код галузі (виду діяльності) відповідно до
Загального класифікатора галузей народного господарства України,
розмір частки в загальному обсязі статутного фонду кожного
господарюючого суб'єкта, її вартісну оцінку; перелік власників, які володіють частками, що становлять не
менше 5 відсотків статутного фонду юридичної особи, яка здійснила
придбання, де вказується найменування та код за ДРЗОУ власника,
розмір частки у вартісному та відсотковому виразі. 25. У разі необхідності може бути запитана інформація згідно
з п.13.9. 26. Відповідно до вимог, зазначених у п.24 цього Положення,
установчі документи додаються при першому поданні повідомлення до
Комітету, відділення. При наступному поданні повідомлення
установчі документи додаються у разі внесення до них змін та
доповнень. 27. Додаткова інформація подається за вимогою Комітету,
відділення.
VII. Використання інформації з обмеженим доступом
28. Інформація, одержана на вимогу цього Положення і визнана
інформацією з обмеженим доступом, тобто конфіденційною або
таємною, в тому числі інформацією комерційного, банківського та
іншого характеру, має використовуватися тільки з метою розгляду
аяви або повідомлення та прийняття відповідних рішень. При поданні заяви або повідомлення і документів, що додаються
до них, органи і особи, зазначені в пп. 8, 21 мають вказати, які
відомості і чому не підлягають розголошенню. 29. Застосування п.28 не повино перешкоджати публікації
інформації загального характеру та обстежень, які не містять
відомостей про конкретні господарюючі суб'єкти.
VIII. Відповідальність за порушення вимог цього Положення
30. У разі здійснення концентрації, ліквідації з порушенням
вимог розпорядження, прийнятого за результатами розгляду заяви,
Комітет, відділення в межах своєї компетенції починає розгляд
справи про порушення антимонопольного законодавства і за
його результатами приймає розпорядження про: припинення порушення (в тому числі про продаж надлишкової
кількості придбаних часток (акцій, паїв); відновлення початкового стану; припинення неправомірних угод; скасування або зміну неправомірних рішень про концентрацію,
ліквідацію господарюючих суб'єктів. 31. У разі здійснення концентрації господарюючих суб'єктів
без звернення до Комітету, відділення згідно з п.5 Комітет,
відділення не пізніше одного року від дня реєстрації
новоутвореного господарюючого суб'єкта чи укладення договору про
придбання часток (акцій, паїв) починає розгляд справи про
порушення. За результатами розгляду Комітет, відділення може прийняти
розпорядження, вказані у п.30 цього Положення, або про відсутність
підстав для заборони концентрації. 32. У разі ухилення від виконання, несвоєчасного виконання
розпоряджень, вказаних у пп.30 і 31 цього Положення, державний
уповноважений, голова територіального відділення, в установленому
порядку накладають штрафи на підприємців - юридичних осіб,
складають та надсилають до суду протоколи про адміністративні
правопорушення, передбачені частиною другою статті 166-4 Кодексу
України про адміністративні правопорушення" ( 80731-10 ). ( Абзац
перший пункту 32 розділу VIII в редакції Розпорядження
Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 ) Одночасно Комітет, відділення може звернутися до суду,
арбітражного суду із заявою про визнання недійсними установчих
документів господарюючого суб'єкта, створеного з порушенням
антимонопольного законодавства. 33. У випадках неподання, несвоєчасного подання, подання
завідомо недостовірної інформації державний уповноважений, голова
територіального відділення в установленому порядку накладають
штрафи на підприємців - юридичних осіб, складають та надсилають
до суду протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені
частиною першою статті 166-4 Кодексу України про адміністративні
правопорушення. ( Абзац перший пункту 33 розділу VIII в редакції
Розпорядження Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від
25.10.95 ) Якщо на підставі поданої завідомо недостовірної інформації
Комітетом, відділенням надано згоду на концентрацію, ліквідацію,
розпорядження про надання згоди може бути переглянуто за
нововиявленими обставинами в річний термін з моменту його
прийняття. За результатами перегляду може бути прийняте
розпорядження про: підтвердження попереднього рішення щодо здійснення
концентрації; накладення штрафу в порядку, визначеному чинним
законодавством; відновлення початкового стану. 34. Збитки, понесені господарюючими суб'єктами в результаті
виконання розпоряджень про відновлення початкового стану, у
випадках, передбачених пп.32, 33 цього Положення, відносяться на
рахунок порушників і відшкодуванню не підлягають. 35. Дії, передбачені пп.30 - 33, складання протоколів,
прийняття відповідного рішення та накладання штрафів здійснюються
згідно з Тимчасовими правилами розгляду справ про порушення
антимонопольного законодавства, затвердженими розпорядженням
Комітету від 19 квітня 1994 р. N 5 ( z0090-94 ).
Додаток N 1до Положення про порядок розгляду заяв
на одержання згоди органів
Антимонопольного комітету України на
створення, реорганізацію (злиття,
приєднання), придбання активів
(цілісних майнових комплексів) або
часток (акцій, паїв), ліквідацію
господарюючих суб'єктів (про контроль
за економічною концентрацією)
Вимоги щодо порядку підготовки і подання заяви,повідомлення та документів, що до них додаються
1. Вступ Комплект документів, що додаються до заяви, повідомлення, має
бути складений у тому порядку, який вказано в пп. 12 - 13, 24 - 27
Положення про порядок розгляду заяв на одержання згоди органів
Антимонопольного комітету України на створення, реорганізацію
(злиття, приєднання, придбання активів (цілісних майнових
комплексів) або часток (акцій, паїв), ліквідацію господарюючих
суб'єктів (про контроль за економічною концентрацією) (далі -
Положення). Цей комплект документів повинен мати суцільну
нумерацію та бути підшитий у папці-швидкозшивачі. Установчі
документи мають бути завірені у встановленому порядку. Відомості
та інші документи повинні бути засвідчені підписом керівника
господарюючого суб'єкта, від імені якого подається заява,
повідомлення , печаткою, із вказанням прізвища, посади, місця
роботи того, хто готував відповіді на питання відповідного
розділу, дати закінчення підготовки відомостей. Інформація, передбачена додатками до Положення, має бути
викладена з використанням нумерації розділів і пунктів цих
додатків. Оформлення інформації має бути таким, як запропоновано в
додатках. Документи, перелічені в п.13.9 Положення, це або оригінали,
або їх копії, завірені у встановленому порядку. Кожен суб'єкт, який готує відомості, несе відповідальність за
точність інформації, що викладається. 2. Вимоги до інформації, що надається Необхідно надати всю інформацію, яка передбачена в пп. 13, 25
Положення. Однак, якщо заявники, повідомники не можуть дати
відповідь на питання або можуть дати лише часткову відповідь на
основі інформації, яку мають, то потрібно відмітити це і вказати
причини. Якщо всі розділи не будуть викладені повністю або не будуть
вказані поважні причини, що пояснюють неможливість дати відповіді
на питання (наприклад, у зв'язку з відсутністю інформації про
підприємство, цілісний майновий комплекс якого є об'єктом
придбання на торгах, де конкурують покупці), то відомості будуть
неповними і у відповідності з п.16 Положення час розгляду заяви
буде продовжений до того часу, поки не буде надана вичерпна
інформація. 3. Зміст економічного обгрунтування концентрації, ліквідації В економічному обгрунтуванні концентрації, ліквідації
висвітлюються такі питання: мета; очікувані результати щодо
кожного учасника; вплив концентрації, ліквідації на відповідні
товарні ринки з урахуванням присутності реальних та потенційних
конкурентів, тенденцій зміни попиту та пропозиції, насичення
товарних ринків; зміна споживчих якостей товарів; підвищення
конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на зовнішніх
ринках; економічні та фінансові наслідки концентрації, ліквідації,
які можуть знайти відображення у зміні собівартості, ціни,
прибутку. 4. Призначення представників При підписанні заяви представниками учасників концентрації,
ліквідації, згідно з п.10 Положення, представники повинні додати
до повідомлення письмові підтвердження своїх повноважень (у формі
договору доручення чи довіреності учасника(ів) заявленої дії
своєму представнику представляти інтереси учасника(ів) заявленої
дії перед органами Антимонопольного комітету). У цьому дорученні необхідно вказати: чи це спільне повідомлення всіх учасників концентрації; якщо спільне, то чи призначено спільного представника; якщо призначено, то вказати відомості, передбачені
пп. 1) - 3), наведеними нижче, якщо не призначено, - інформацію
про представників, уповноважених кожною стороною - учасницею
концентрації, ліквідації, зазначивши, кого саме вони
представляють: 1) прізвище, ім'я та по батькові представника, його посаду та
місце роботи; 2) адресу представника, номери телефону, телефаксу; 3) назву господарюючого(их) суб'єкта(ів), інтереси якого(их)
уповноважений представляти представник. 5. Інформація з обмеженим доступом Якщо сторони, які подають заяву, повідомлення вважають, що їх
інтересам буде завдано шкоди у випадку публікації або розголошення
будь-яким іншим чином певної інформації, що подається у
відповідності з пп.13, 25 Положення, то можна подати цю інформацію
окремо, чітко зазначивши на кожній сторінці "інформація з
обмеженим доступом". Необхідно вказати вид інформації і пояснити,
чому цю інформацію не потрібно розголошувати або публікувати. Якщо заява подається більше ніж однією особою у зв'язку із
здійсненням створення, злиття, приєднання тощо, тоді інформацію з
обмеженим доступом можна подавати окремо і посилатись на неї як на
доповнення. У таких випадках комплект документів, що додаються до
заяви, буде вважатись повним після одержання всіх доповнень.
Додаток N 2до Положення про порядок розгляду заяв
на одержання згоди органів
Антимонопольного комітету України на
створення, реорганізацію (злиття,
приєднання), придбання активів
(цілісних майнових комплексів) або
часток (акцій, паїв), ліквідацію
господарюючих суб'єктів (про контроль
за економічною концентрацією)
Відомості про концентрацію, ліквідацію господарюючих суб'єктів(вимоги до інформації про зміст заявленої дії)
Розділ 1. Інформація про учасника (ів) концентраціїабо ліквідації
1.1. Назвати усіх учасників концентрації або ліквідації:
————————————————————————————————————————————————————————————————— Код за ДРЗОУ | Назва (для юридичних осіб) | Адреса, телефон, ————————————————————————————————————————————————————————————————— Код за ДРЗОУ | Назва (для юридичних осіб) | Адреса, телефон, (для юридичних | Прізвище, ім'я та по батькові| телефакс
осіб) | (для фізичних осіб) | (для фізичних | | осіб) —————————————————————————————————————————————————————————————————
осіб) | (для фізичних осіб) | (для фізичних | | осіб) —————————————————————————————————————————————————————————————————
По кожному учаснику концентрації або ліквідації описати
організаційну структуру: вказати назву, адресу кожного
відокремленого структурного підрозділу.
1.2. Назвати особу, яка готує це повідомлення:
————————————————————————————————————————————————————————————————— Прізвище, ім'я та по батькові | Посада, місце роботи, адреса, | телефон —————————————————————————————————————————————————————————————————
————————————————————————————————————————————————————————————————— Прізвище, ім'я та по батькові | Посада, місце роботи, адреса, | телефон —————————————————————————————————————————————————————————————————
Розділ 2. Інформація про концентрацію, ліквідаціюгосподарюючих суб'єктів
2.1. Описати зміст концентрації, ліквідації господарюючих
суб'єктів за видами дій, про які робляться повідомлення; назвати
очікувані терміни здійснення концентрації, ліквідації та основні
дати пов'язаних з цим подій: 2.1.1. При створенні господарюючого суб'єкта: 1) вказати назву та поштову адресу новостворюваного
господарюючого суб'єкта, описати його структуру; 2) назвати цінності (основні фонди, цілісні майнові
комплекси), які будуть придбані цим господарюючим суб'єктом для
початку господарської діяльності, вказати їх ціну або оціночну
вартість; 3) назвати розмір статутного фонду цього господарюючого
суб'єкта; 4) перерахувати всіх засновників: вказати їх назву, адресу;
внесок кожного засновника та його вартість у валюті України та
доларах США; якщо внеском є цінні папери, назвати їх емітента, їх
назву, кількість, вартість у валюті України та доларах США; якщо
внеском є пай в статутному фонді господарюючого суб'єкта, назвати
господарюючий суб'єкт, вказати, яку частку пай складає у цьому
статутному фонді; 5) описати, на яких умовах засновники домовились зробити свої
внески, що одержить кожний засновник в обмін на свій внесок;
надати копії всіх контрактів та договорів, за якими
новостворюваний господарюючий суб'єкт одержить цінності з інших
джерел, окрім внесків засновників; 2.1.2. При реорганізації (злитті, приєднанні) господарюючих
суб'єктів: назвати цінності по розділах активу балансу (основні засоби,
запаси і затрати, грошові кошти), якими володіють або мають у
повному господарському віданні господарюючі суб'єкти, що
реорганізуються, вказати їх вартість або оціночну вартість у
валюті України та доларах США, місцерозташування. 2.1.3. У випадку придбання часток (акцій, паїв): 1) вказати, яким чином буде зроблено придбання: за
домовленістю з продавцем тощо; 2) хто є власником акцій; в кого вони будуть придбані: в
емітента чи ні; 3) описати об'єкт придбання: що саме придбавається, на яку
суму у валюті України та доларах США, якій частці у статутному
фонді емітента це відповідає; 4) надати таку інформацію про емітента: найменування та
адреса, загальна сума емісії; перелік усіх видів цінних паперів,
що забезпечують право голосу, опис особливості користування
правами, які вони дають; перелік видів цінних паперів, що не
забезпечують право голосу; 5) надати копію договору, якщо придбання буде зроблене
довіреною особою за договором з довірителем або якщо управління
об'єктом придбання буде здійснювати довірена особа за договором
про довірче управління. 2.1.3-1. У випадку передачі в оренду: 1) вказати назву та адресу орендодавця; 2) вказати цілісний майновий комплекс: місцерозташування,
призначення, склад у валюті України та доларах США.( Додаток 2 доповнено пунктом 2.1.3-1 згідно з Розпорядженням
Антимонопольного комітету N 32-р ( z0017-96 ) від 25.10.95 )
2.1.4. У випадку придбання цілісного майнового комплексу: 1) вказати назву та адресу його продавця; 2) описати цей цілісний майновий комплекс: місцерозташування,
призначення, склад, вартість у валюті України та доларах США. 2.1.5. При ліквідації господарюючого суб'єкта: 1) назвати цінності по розділах активу балансу (основні
засоби, запаси і затрати, грошові кошти), якими володіє або має у
повному господарському віданні господарюючий суб'єкт, вказати їх
вартість або оціночну вартість у валюті України та доларах США,
назвати їх місцерозташування; якщо господарюючий суб'єкт володіє
цінними паперами, назвати їх емітента, вказати їх назву,
кількість, вартість у валюті України та доларах США; 2) зазначити, скільки відсотків в майні господарюючого
суб'єкта складає державна частка. 2.2. Якщо будь-які з учасників концентрації протягом
найближчого року підтримували вертикальні або горизонтальні
зв'язки щодо якихось товарів, указати код товарів,
охарактеризувати вертикальні та горизонтальні зв'язки між
учасниками концентрації, відобразити рівні кооперації між ними. 2.3. Описати фінансові аспекти концентрації, в тому числі
вказати: розмір участі кожного учасника концентрації у вартісному та
відсотковому виразі; джерела, розміри та умови фінансової підтримки, яку одержує
кожний учасник концентрації для здійснення цієї концентрації.
Розділ 3. Відносини контролю господарської діяльностіучасників концентрації, ліквідації
По кожному учаснику концентрації, ліквідації назвати всі
підприємства, пов'язані з учасником відносинами контролю
господарської діяльності згідно з пп. 7.3.2, 7.3.3 Положення. 3.1. Вказати назву, код за ДРЗОУ, адресу: 3.1.1. Усіх господарюючих суб'єктів, в яких учасник
концентрації прямо або опосередковано: володіє більше ніж 25 відсотками статутного фонду; має більше ніж 25 відсотків голосів у вищих органах
управління; має повноваження призначати керівника, заступника керівника,
головного бухгалтера, або більше ніж 25 відсотків членів
спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органів; має право одержувати не менше 25 відсотків прибутку, що
залишається в розпорядженні підприємства; 3.1.2. Усіх господарюючих суб'єктів, які підпорядковані
учаснику концентрації в певних питаннях у відповідності з
договором про довірче управління, про спільну діяльність тощо або
угодою, контрактом. 3.2. Вказати назву, код за ДРЗОУ, адресу всіх господарюючих
суб'єктів: 3.2.1. Які прямо або опосередковано: володіють більше ніж 25 відсотками статутного фонду учасника
концентрації; мають більше ніж 25 відсотків голосів у вищих органах
управління учасника концентрації; мають повноваження призначати керівника, заступника
керівника, головного бухгалтера, або більше ніж 25 відсотків
членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органів
учасника концентрації; мають право одержувати не менше 25 відсотків прибутку, що
залишається в розпорядженні учасника концентрації. 3.2.2. Яким учасник концентрації підпорядкований у певних
питаннях у відповідності з договором про довірче управління, про
спільну діяльність тощо або угодою, контрактом. 3.3. Вказати назву, код за ДРЗОУ, адресу всіх господарюючих
суб'єктів, які мають одних і тих же фізичних осіб, що й учасник
концентрації, які займають одну з перелічених нижче посад, а саме
- керівника, заступника керівника, головного бухгалтера, або не
менше чверті одних і тих же фізичних осіб - членів спостережної
ради чи виконавчого, контролюючого органів.
Розділ 4. Розрахунок порівнюваних показників
По кожному учаснику концентрації та по кожній особі,
пов'язаній з учасником концентрації відносинами контролю
господарської діяльності згідно з пп. 7.3.1 - 7.3.3 Положення,
вказати підсумкові дані за останній фінансовий рік і підрахувати
сукупну вартість активів або сукупний обсяг реалізації товарів
(робіт, послуг) відповідно:
Розрахунок сукупного розміру порівнюваних показників учасника
концентрації ____________________________________________________(його повна назва) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Назва учасника кон- | Порівнюваний показник у валюті України центрації або особи | та в перерахунку в USD пов'язаної з ним | (вкажіть дату і курс перерахунку) відносинами контролю|———————————————————————————————————————————— господарської діяль-| Вартість активів | Обсяг реалізації товарів ності | | (робіт, послуг) ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— Сукупний розмір по- | | казника - всього | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Розрахунок сумарної вартості порівнюваних показників усіх
учасників концентрації
————————————————————————————————————————————————————————————————— Назва учасника кон- | Сукупний розмір порівнюваного показника центрації | у валюті України та в перерахунку в USD | (вкажіть дату і курс перерахунку) |———————————————————————————————————————————— | Вартість активів | Обсяг реалізації товарів | | (робіт, послуг) ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— Сумарна вартість | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
————————————————————————————————————————————————————————————————— Назва учасника кон- | Сукупний розмір порівнюваного показника центрації | у валюті України та в перерахунку в USD | (вкажіть дату і курс перерахунку) |———————————————————————————————————————————— | Вартість активів | Обсяг реалізації товарів | | (робіт, послуг) ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— ————————————————————+——————————————————+————————————————————————— Сумарна вартість | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Додаток N 3до Положення про порядок розгляду заяв
на одержання згоди органів
Антимонопольного комітету України на
створення, реорганізацію (злиття,
приєднання), придбання активів
(цілісних майнових комплексів) або
часток (акцій, паїв), ліквідацію
господарюючих суб'єктів (про контроль
за економічною концентрацією)
Відомості про основні види діяльностіпідприємства, його частку на ринку ——————————————————————————————————————————————————————— | | Учасник концентрації |(необхід- |——————+——————————————————————————————————————————————|не відмі- | | Особа, пов'язана з учасником концентрації |тити | | відносинами контролю господарської діяльності|позначкою |——————+——————————————————————————————————————————————| "Х") | | Учасник ліквідації | ———————————————————————————————————————————————————————
I. Загальна характеристика підприємства
Ідентифікаційний код за Державним реєстром звітних
(статистичних) одиниць України (ДРЗОУ)
—————————————————————————————— |1 | | —————————————————————————————— —————————————————————————————— |1 | | —————————————————————————————— Повне та скорочене найменування українською мовою
————————————————————————————————————————————————————————————————— |2 | | |——+————————————————————————————————————————————————————————————| ————————————————————————————————————————————————————————————————— ————————————————————————————————————————————————————————————————— |2 | | |——+————————————————————————————————————————————————————————————| ————————————————————————————————————————————————————————————————— Повне та скорочене найменування російською мовою
————————————————————————————————————————————————————————————————— |3 | | |——+————————————————————————————————————————————————————————————| ————————————————————————————————————————————————————————————————— Скорочене найменування англійською мовою ————————————————————————————————————————————————————————————————— |4 | | |——+————————————————————————————————————————————————————————————| ————————————————————————————————————————————————————————————————— Поштовий індекс Відділення зв'язку —————————————————————————————— —————————————————————————————— |5 | | |6 | | —————————————————————————————— —————————————————————————————— ————————————————————————————————————————————————————————————————— |3 | | |——+————————————————————————————————————————————————————————————| ————————————————————————————————————————————————————————————————— Скорочене найменування англійською мовою ————————————————————————————————————————————————————————————————— |4 | | |——+————————————————————————————————————————————————————————————| ————————————————————————————————————————————————————————————————— Поштовий індекс Відділення зв'язку —————————————————————————————— —————————————————————————————— |5 | | |6 | | —————————————————————————————— —————————————————————————————— Область Район Місто (село) Район міста
————————————————————————————————————————————————————————————————— |7 | | | | | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Вулиця Будинок Корпус Квартира ————————————————————————————————————————————————————————————————— |8 | | | | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Телефон: основний | 9 | |додатковий |10 | | |—————————————————————+————+——————————+—————————————+———+———————| | Телефакс: основний|11 | |додатковий |12 | | |—————————————————————+————+——————————+—————————————+———+———————| | Телетайп |13 | |Телекс |14 | | |—————————————————————+————+————————————————————————————————————| | Форма власності |15 | | |—————————————————————+————+————————————————————————————————————| | Орган управління |16 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Ознака особи (фізична-0; юридична-1; без права | | | | юр.особи-2) |17 | | |——————————————————————————————————————————————————————+———+————| | Форма господарської діяльності (госпрозрахунок-0; | | | | на бюджеті-1 |18 | | |——————————————————————————————————————————————————————+———+————| | Кількість підрозділів (відділень, філій, дочірніх | | | | підприємств |19 | | |——————————————————————————————————————————————————————+———+————| | Підрозділ (відділення, філія, дочірнє підприємство)| | | | (1-так) |20 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | 21 | Керівник (прізвище, ім'я, по батькові) | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Найменування органу, який провів реєстрацію (перереєстрацію) ————————————————————————————————————————————————————————————————— | 23 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Дата реєстрації - Ч/М/Р | 24 | | |———————————————————————————+—————+—————————————————————————————| | Номер рішення | 25 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Код галузі | 26 | Код території |27 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Організаційно-правова форма |28 | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження додатка N 3
————————————————————————————————————————————————————————————————— |7 | | | | | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Вулиця Будинок Корпус Квартира ————————————————————————————————————————————————————————————————— |8 | | | | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Телефон: основний | 9 | |додатковий |10 | | |—————————————————————+————+——————————+—————————————+———+———————| | Телефакс: основний|11 | |додатковий |12 | | |—————————————————————+————+——————————+—————————————+———+———————| | Телетайп |13 | |Телекс |14 | | |—————————————————————+————+————————————————————————————————————| | Форма власності |15 | | |—————————————————————+————+————————————————————————————————————| | Орган управління |16 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Ознака особи (фізична-0; юридична-1; без права | | | | юр.особи-2) |17 | | |——————————————————————————————————————————————————————+———+————| | Форма господарської діяльності (госпрозрахунок-0; | | | | на бюджеті-1 |18 | | |——————————————————————————————————————————————————————+———+————| | Кількість підрозділів (відділень, філій, дочірніх | | | | підприємств |19 | | |——————————————————————————————————————————————————————+———+————| | Підрозділ (відділення, філія, дочірнє підприємство)| | | | (1-так) |20 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | 21 | Керівник (прізвище, ім'я, по батькові) | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Найменування органу, який провів реєстрацію (перереєстрацію) ————————————————————————————————————————————————————————————————— | 23 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Дата реєстрації - Ч/М/Р | 24 | | |———————————————————————————+—————+—————————————————————————————| | Номер рішення | 25 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Код галузі | 26 | Код території |27 | | |———————————————————————————————————————————————————————————————| | Організаційно-правова форма |28 | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження додатка N 3
II. Характеристика діяльності підприємствана загальнодержавному ринку ————————————————————————————————————————————————————————————————— | |Код |Код |Найме- |Оди-|Обсяг виробни-|Частка| Експорт | | |това- |това-|нування|ниця| цтва |по ви-|———————————| |Р |ру за |ру |товару |ви- |——————————————|робни-| по | по | |і |К-ЗКП |(то- |(товар-|міру| по | по |цтву, |Украї-|під-| |к |(А-ЗКП)|вар- |ної |''' |Украї-| підпри| % |ні''''|при-| | | |ної |групи) | |ні''''| ємству|гр.7: | |ємс-| | | |гру- | | | | |:гр.6х| |тву | | | |пи) | | | | |х100% | | | | | |за ГС| | | | | | | | |——+———————+—————+———————+————+——————+———————+——————+——————+————| |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— ———————————————————————————— |Імпорт | Обсяг |Частка | |по | ринку |підпри- | |Україні| гр.6- |ємства | | '''' |-гр.9+ |на ринку,| | | + гр.11|% (гр.7- | | | |гр.10): | | | |:гр.12х | | | |х100% | |———————+————————+—————————| | 11 | 12 | 13 | ————————————————————————————
Продовження додатка N 3
III. Характеристика діяльності основнихконкурентів підприємства на загальнодержавному ринку ————————————————————————————————————————————————————————————————— | |Інден|Найменуван|Юри-|Код |Код |Найме- |Оди-|Об-|Част|Час| | |тифі |ня підпри-|дич |това- |това-|нування|ниця|сяг|ка |тка| |Р|кацій|ємства |на, |ру за |ру |товару |ви- |ви-|по | на| |і|ний |(підпоряд-|адре|К-ЗКП |(то- |(товар-|міру|роб|ви- |рин| |к|код |кованість,|са, |(А-ЗКП)|вар- |ної |''''|ниц|роб |ку | | | за |організа- |теле| |ної |групи) | |тва|ниц | % | | |ДРЗОУ|ційно- |фон,| |гру- | | |''"|тву |''"| | | |правова |теле| |пи) | | | |% | | | | |форма) |факс| |за ГС| | | |''''| | |—+—————+——————————+————+———————+—————+———————+————+———+————+———| |1| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11 | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження додатка N 3
IV. Характеристика діяльності основнихспоживачів підприємства на загальнодержавному ринку
—————————————————————————————————————————————————————————— |Рік|Інден|Найменуван|Юри-|Код |Код |Оди-|Найме- |Об-| | |тифі |ня підпри-|дич-|това- |това-|ниця|нування|сяг| | |кацій|ємства |на |ру за |ру |ви- |товару |спо| | |ний |(підпоряд-|адре|К-ЗКП |(то- |міру|(товар-|жи-| | |код |кованість,|са, |(А-ЗКП)|вар- |''' |ної |ван| | | за |організа- |теле| |ної | |групи) |ня | | |ДРЗОУ|ційно- |фон,| |гру- | | | | | | |правова |теле| |пи)за| | | | | | |форма) |факс| |ГС ''| | | | |———+—————+——————————+————+———————+—————+————+———————+———| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ——————————————————————————————————————————————————————————
Продовження додатка N 3
V. Характеристика діяльності підприємства нарегіональному ринку ————————————————————————————————————————————————————————————————— | |Код |Код |Найме- |Оди-|Обсяг виробни-|Частка| Географіч-| | |това- |това-|нування|ниця| цтва |підпри| ні межі | |Р |ру за |ру |товару |ви- |——————————————|ємства| товарного | |і |К-ЗКП |(то- |(товар-|міру| по | по |на рин| ринку | |к |(А-ЗКП)|вар- |ної |""" |регіо-| підпри| ку % | | | | |ної |групи) | |ну | ємству|гр.7: | | | | |гру- | | |(обсяг| |:гр.6х| | | | |пи)за| | |ринку)| |х100% | | | | |ГС ''| | | | | | | |——+———————+—————+———————+————+——————+———————+——————+———————————| |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження додатка N 3
VI. Характеристика діяльності основнихконкурентів підприємства на регіональному ринку
———————————————————————————————————————————————————————————— | Рік|Інден|Найменуван|Юри-|Код |Код |Найме- |Оди-|Об- | | |тифі |ня підпри-|дич |това- |това-|нування|ниця|сяг | | |кацій|ємства |на, |ру за |ру |товару |ви- |ви- | | |ний |(підпоряд-|адре|К-ЗКП |(то- |(товар-|міру|роб | | |код |кованість,|са, |(А-ЗКП)|вар- |ної |''',|ниц | | | за |організа- |теле| |ної |групи) |''''|тва | | |ДРЗОУ|ційно- |фон,| |гру- | | |''''| | | |правова |теле| |пи)за| | | | | | |форма) |факс| |ГС'' | | | | |————+—————+——————————+————+———————+—————+———————+————+————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ———————————————————————————————————————————————————————————— ———————————————————— | Об-|Част|Геогра- | | сяг|ка |фічні | | рин|на |межі | | ку,|рин-|товар- | | % |ку |ного | |''''|% |ринку | | |''''| | | | | | | | | | |————+————+————————| | 10| 11 | 12 | ————————————————————
Продовження додатка N 3
VII. Характеристика діяльності основнихспоживачів підприємства на регіональному ринку
————————————————————————————————————————————————————————————————— | Рік|Інден|Найменуван|Юри-| К о д |Найме- |Оди-|Об- |Геог| | |тифі |ня підпри-|дич |—————————————|нування|ниця|сяг |рафі| | |кацій|ємства |на, | | то- |товару |ви- |спо-|чні | | |ний |(підпоряд-|адре|това- |вар- |(товар-|міру|жи- |межі| | |код |кованість,|са, |ру за |ної |ної |''' |ван-|това| | | за |організа- |теле|К-ЗКП |гру- |групи) | |ня |рно-| | |ДРЗОУ|ційно- |фон,|(А-ЗКП)|пи | | | |го | | | |правова |теле| |за ГС| | | |рин-| | | |форма) |факс| |'' | | | |ку | |————+—————+——————————+————+———————+—————+———————+————+————+————| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— ___________________Заповнюється окремо за минулий звітний рік, а також за рік,
що йому передував, а після закінчення II кварталу - за звітний
період поточного року.
'' Гармонізована система опису та кодування товарної
номенклатури зовнішньоекономічної діяльності.
''' Графа заповнюється: чисельник - у фізичних одиницях,
зманенник - у вартісному виразі. У разі відсутності фізичних
одиниць виміру в чисельнику ставиться прочерк (-).
'''' Не заповнюється у разі неможливості одержання відповідної
інформації.
Ми, нижчепідписані, заявляємо, що викладена в цих Відомостях
інформація відповідає нашим дійсним знанням і грунтується на
добросовісній обробці та узагальненні всіх наявних у нас вихідних
даних.
Керівник підприємства ___________ _______ __________ телефонпідпис дата прізвище
Картку заповнив ___________ _______ __________ телефонпідпис дата прізвище Місце печатки
Подання завідомо недостовірної інформації тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
Джерело:Офіційний портал ВРУ