РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В Авід 5 травня 1970 р. N 240
Київ
Про заходи по поліпшенню шляхового господарствав містах і селищах міського типу
{ Із змінами, внесеними згідно з ПостановоюРади Міністрів УРСР
N 159 ( 159-72-п ) від 07.04.72 }
{ На часткову зміну Постанови:
- покласти відповідальність за своєчасний ремонт і утриманнядільниць автомобільних шляхів загальнодержавного,
республіканського і місцевого значення, що пролягають у
межах міст Києва і Севастополя, обласних центрів і міст
обласного підпорядкування, на комунальні органи
Міністерства комунального господарства УРСР і виконкомів
місцевих Рад депутатів трудящих;
- ремонт і утримання дільниць автомобільних шляхівзагальнодержавного і республіканського значення, що
пролягають у межах інших міст і селищ міського типу, до
організації Міністерством комунального господарства УРСР і
облвиконкомами шляхово-експлуатаційної служби, покласти на
шляхові організації Міністерства будівництва і
експлуатації автомобільних шляхів УРСР згідно з Постановою
Ради Міністрів УРСР N 159 ( 159-72-п ) від 07.04.72 }
З метою забезпечення дальшого поліпшення шляхового
будівництва в містах і селищах міського типу республіки та
утримання шляхів у належному технічному стані Рада Міністрів
Української РСР п о с т а н о в л я є:
1. Зобов'язати Міністерство комунального господарства УРСР,
виконкоми обласних, міських і районних Рад депутатів трудящих
вжити заходів до посилення темпів будівництва, реконструкції та
ремонту міських шляхів і поліпшення утримання їх в належному
технічному стані, для чого:
- протягом 1970 року розробити перспективний план
будівництва, реконструкції та ремонту шляхів на 1971-1975 роки;
- розробити до 1 вересня цього року і здійснити в 1970-1973
роках заходи по виготовленню на підприємствах комунального
господарства більш прогресивних машин і механізмів для шляхового
господарства, зокрема машин для поверхневої обробки шляхових
покриттів, термоасфальтовозів, асфальторозігрівачів і
авторемонтерів, по впровадженню більш прогресивних матеріалів -
склошлакобетону, безцементних і силікатних бетонів, прогресивних
методів зимового утримання міських шляхів з застосуванням хімічних
реагентів, сніготопок, впроваджувати видачу гарантійних паспортів
на збудовані міські шляхи;
- створити додатково 5 нових виробничих баз для здійснення
робіт по будівництву, реконструкції, ремонту та утриманню міських
шляхів;
- організувати нові та розширити існуючі кар'єри по
виготовленню кам'яних виробів для шляхового господарства в
кількості і в строки згідно з додатком;
- створити на ремонтно-будівельних базах технологічні лінії
по виготовленню збірних елементів покриття для шляхів і тротуарів
і довести виготовлення їх у 1973 році до 250 тис. кв. метрів на
рік;
- затвердити до 1 липня 1971 р. нормативні матеріали,
технічні умови та інструкції по будівництву, ремонту і утриманню
міських шляхів і тротуарів;
- провадити будівництво важливіших міських шляхів за рахунок
як централізованих, так і нецентралізованих капіталовкладень та
залучення в порядку дольової участі коштів заінтересованих
промислових підприємств і організацій;
- здійснювати проектування будівництва і реконструкції
міських шляхів комплексно, з урахуванням перспективного розвитку
міст, пов'язуючи з затвердженими генеральними планами.
2. Держплану УРСР:
- передбачати, починаючи з 1971 року, в розрахунках до
народногосподарського плану окремим рядком централізовані
капіталовкладення на будівництво найважливіших міських
магістралей, мостів і шляхопроводів;
- планувати Міністерству комунального господарства УРСР
перевозки автомобільним транспортом асфальтобетонної маси і
кам'яної продукції для потреб міського шляхового господарства.
3. Міністерству фінансів УРСР, Міністерству комунального
господарства УРСР, обл/міськ/виконкомам передбачати в розрахунках
до бюджету асигнування цільовим призначенням на будівництво,
реконструкцію, ремонт і утримання міського шляхового господарства
з коштів, що виділяються облвиконкомам, Київському і
Севастопольському міськвиконкомам на благоустрій міст і селищ
міського типу.
4. Враховуючи позитивний досвід роботи спеціалізованих
обласних шляхових ремонтно-будівельних трестів та управлінь у
Полтавській, Львівській, Черкаській і Волинській областях,
Міністерству комунального господарства УРСР організувати в
установленому порядку спеціалізовані шляхові ремонтно-будівельні
трести та управління в інших областях за рахунок загальної
чисельності адміністративно-управлінського персоналу, встановленої
Міністерству.
5. Міністерству будівництва і експлуатації автомобільних
шляхів УРСР до 1 червня 1970 р. забезпечити прийняття на баланс
підпорядкованих шляхових організацій дільниць магістральних
автомобільних шляхів загальнодержавного і республіканського
значення, що пролягають у межах селищ міського типу, загальною
протяжністю 141 кілометр, які за постановою Ради Міністрів УРСР
від 9 серпня 1968 р. N 404 були передані у відання Міністерства
комунального господарства УРСР.
Міністерству комунального господарства УРСР у цей же строк
закінчити прийняття на баланс комунальних органів дільниць
автомобільних шляхів загальною протяжністю 968 кілометрів, що
пролягають у межах обласних центрів та міст обласного і районного
підпорядкування.
6. З метою дальшого поліпшення ремонту і утримання дільниць
міських шляхів, що суміщаються з автомобільними шляхами
загальнодержавного, республіканського і місцевого значення та
передані на баланс комунальних органів організаціями Міністерства
будівництва і експлуатації автомобільних шляхів УРСР у
відповідності з постановою Ради Міністрів УРСР від
9 серпня 1968 р. N 404, дозволити виконкомам обласних Рад
депутатів трудящих, при необхідності, спрямовувати на ці роботи
щороку до 3 процентів загального обсягу ресурсів, що залучаються
на шляхові роботи згідно з Указом Президії Верховної Ради
Української РСР від 16 жовтня 1968 року "Про участь колгоспів,
радгоспів, промислових, транспортних, будівельних та інших
підприємств і господарських організацій у будівництві і ремонті
автомобільних шляхів".
Зобов'язати Міністерство будівництва і експлуатації
автомобільних шляхів УРСР виконувати протягом 1971-1973 років за
замовленнями Міністерства комунального господарства УРСР роботи по
ремонту дільниць магістральних автомобільних шляхів, що пролягають
у межах міст районного підпорядкування та селищ міського типу.
7. Міністерствам і відомствам УРСР, підприємствам і
організаціям брати участь у будівництві шляхів на масивах, де
будуються для них жилі будинки, за рахунок капіталовкладень, що
спрямовуються на житлово-комунальне будівництво у відповідності з
постановами Ради Міністрів СРСР від 10 липня 1967 р. N N 642 і
643.
8. Надати право виконкомам обласних Рад депутатів трудящих, з
повідомленням Держплану УРСР, використовувати з доставкою
самовивозом для виконання робіт на міських шляхах до 20 процентів
надпланової продукції щебеню з заводів, розташованих у зоні
будівництва і реконструкції міських шляхів, незалежно від їх
відомчої підпорядкованості, крім кар'єрів і заводів Міністерства
будівництва і експлуатації автомобільних шляхів УРСР.
ГоловаРади Міністрів УРСР В.ЩЕРБИЦЬКИЙ
Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР К.БОЙКО
Інд. 35
Додатокдо постанови Ради Міністрів УРСР
від 5 травня 1970 р. N 240
ПЕРЕЛІКкар'єрів системи Мінкомунгоспу УРСР,
що знову створюються та розширюються,
по виробництву кам'яних штучних матеріалів
і щебеню для потреб міського шляхового будівництва
------------------------------------------------------------------ Найменування | Річна потужність в | Рік початку та рік | кар'єроуправлінь та | тис. куб. м щебеню | закінчення будів- | кар'єрів | (умовно) | ництва | ---------------------+---------------------+--------------------| Республіканське | | | підпорядкування | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Мукачівське | 200 | 1970-1972 | кар'єроуправління | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Трикратівське | 100 | 1970-1972 | кар'єроуправління | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Місцеве | | | підпорядкування | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Городищенське | 150 | 1970-1973 | кар'єроуправління | | | Черкаського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Житомирське | 120 | 1970-1972 | кар'єроуправління | | | Житомирського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Вінницьке | 120 | 1970-1972 | кар'єроуправління | | | Вінницького | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Вирівський кар'єр | 50 | 1970-1972 | Ровенського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Тернопільський кар'єр| 50 | 1970-1973 | Тернопільського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Пасічнянський кар'єр | 50 | 1971-1973 | Івано-Франківського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Головчинецький кар'єр| 100 | 1970-1972 | Хмельницького | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Чаплинський кар'єр | 120 | 1970-1972 | Дніпропетровського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Круглівський кар'єр | 50 | 1970-1972 | Львівського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Первомайський кар'єр | 160 | 1970-1972 | Одеського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Рижівський кар'єр | 100 | 1970-1972 | Полтавського | | | облкомунгоспу | | | ---------------------+---------------------+--------------------| Першотравневе | 100 | 1970-1972 | кар'єроуправління | | | Сумського | | | облкомунгоспу | | | -----------------------------------------------------------------
Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР К.БОЙКО
Джерело:Офіційний портал ВРУ