open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А

від 5 травня 1970 р. N 240

Київ
Про заходи по поліпшенню шляхового господарства

в містах і селищах міського типу
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами

Ради Міністрів УРСР

N 159 ( 159-72-п ) від 07.04.72

N 295 ( 295-89-п ) від 30.11.89

N 76 ( 76-91-п ) від 28.03.91

Постановою КМ

N 83 ( 83-93-п ) від 02.02.93 }

{ На часткову зміну Постанови:
- покласти відповідальність за своєчасний ремонт і утримання

дільниць автомобільних шляхів загальнодержавного,

республіканського і місцевого значення, що пролягають у

межах міст Києва і Севастополя, обласних центрів і міст

обласного підпорядкування, на комунальні органи

Міністерства комунального господарства УРСР і виконкомів

місцевих Рад депутатів трудящих;
- ремонт і утримання дільниць автомобільних шляхів

загальнодержавного і республіканського значення, що

пролягають у межах інших міст і селищ міського типу, до

організації Міністерством комунального господарства УРСР і

облвиконкомами шляхово-експлуатаційної служби, покласти на

шляхові організації Міністерства будівництва і

експлуатації автомобільних шляхів УРСР згідно з Постановою

Ради Міністрів УРСР N 159 ( 159-72-п ) від 07.04.72 }

З метою забезпечення дальшого поліпшення шляхового
будівництва в містах і селищах міського типу республіки та
утримання шляхів у належному технічному стані Рада Міністрів
Української РСР п о с т а н о в л я є:
1. Зобов'язати Міністерство комунального господарства УРСР,
виконкоми обласних, міських і районних Рад депутатів трудящих
вжити заходів до посилення темпів будівництва, реконструкції та
ремонту міських шляхів і поліпшення утримання їх в належному
технічному стані, для чого:
- протягом 1970 року розробити перспективний план
будівництва, реконструкції та ремонту шляхів на 1971-1975 роки;
- розробити до 1 вересня цього року і здійснити в 1970-1973
роках заходи по виготовленню на підприємствах комунального
господарства більш прогресивних машин і механізмів для шляхового
господарства, зокрема машин для поверхневої обробки шляхових
покриттів, термоасфальтовозів, асфальторозігрівачів і
авторемонтерів, по впровадженню більш прогресивних матеріалів -
склошлакобетону, безцементних і силікатних бетонів, прогресивних
методів зимового утримання міських шляхів з застосуванням хімічних
реагентів, сніготопок, впроваджувати видачу гарантійних паспортів
на збудовані міські шляхи;
- створити додатково 5 нових виробничих баз для здійснення
робіт по будівництву, реконструкції, ремонту та утриманню міських
шляхів;
- організувати нові та розширити існуючі кар'єри по
виготовленню кам'яних виробів для шляхового господарства в
кількості і в строки згідно з додатком;
- створити на ремонтно-будівельних базах технологічні лінії
по виготовленню збірних елементів покриття для шляхів і тротуарів
і довести виготовлення їх у 1973 році до 250 тис. кв. метрів на
рік;
- затвердити до 1 липня 1971 р. нормативні матеріали,
технічні умови та інструкції по будівництву, ремонту і утриманню
міських шляхів і тротуарів;
- провадити будівництво важливіших міських шляхів за рахунок
як централізованих, так і нецентралізованих капіталовкладень та
залучення в порядку дольової участі коштів заінтересованих
промислових підприємств і організацій;
- здійснювати проектування будівництва і реконструкції
міських шляхів комплексно, з урахуванням перспективного розвитку
міст, пов'язуючи з затвердженими генеральними планами.
2. Держплану УРСР:
- передбачати, починаючи з 1971 року, в розрахунках до
народногосподарського плану окремим рядком централізовані
капіталовкладення на будівництво найважливіших міських
магістралей, мостів і шляхопроводів;
- планувати Міністерству комунального господарства УРСР
перевозки автомобільним транспортом асфальтобетонної маси і
кам'яної продукції для потреб міського шляхового господарства.
3. Міністерству фінансів УРСР, Міністерству комунального
господарства УРСР, обл/міськ/виконкомам передбачати в розрахунках
до бюджету асигнування цільовим призначенням на будівництво,
реконструкцію, ремонт і утримання міського шляхового господарства
з коштів, що виділяються облвиконкомам, Київському і
Севастопольському міськвиконкомам на благоустрій міст і селищ
міського типу.
4. Враховуючи позитивний досвід роботи спеціалізованих
обласних шляхових ремонтно-будівельних трестів та управлінь у
Полтавській, Львівській, Черкаській і Волинській областях,
Міністерству комунального господарства УРСР організувати в
установленому порядку спеціалізовані шляхові ремонтно-будівельні
трести та управління в інших областях за рахунок загальної
чисельності адміністративно-управлінського персоналу, встановленої
Міністерству.
5. Міністерству будівництва і експлуатації автомобільних
шляхів УРСР до 1 червня 1970 р. забезпечити прийняття на баланс
підпорядкованих шляхових організацій дільниць магістральних
автомобільних шляхів загальнодержавного і республіканського
значення, що пролягають у межах селищ міського типу, загальною
протяжністю 141 кілометр, які за постановою Ради Міністрів УРСР
від 9 серпня 1968 р. N 404 були передані у відання Міністерства
комунального господарства УРСР.
Міністерству комунального господарства УРСР у цей же строк
закінчити прийняття на баланс комунальних органів дільниць
автомобільних шляхів загальною протяжністю 968 кілометрів, що
пролягають у межах обласних центрів та міст обласного і районного
підпорядкування.

{ Пункт 6 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 83
( 83-93-п ) від 02.02.93 }

{ Пункт 7 втратив чинність на підставі Постанови Ради
Міністрів УРСР N 76 ( 76-91-п ) від 28.03.91 }

{ Пункт 8 втратив чинність на підставі Постанови Ради
Міністрів УРСР N 76 ( 76-91-п ) від 28.03.91 }

Голова

Ради Міністрів УРСР В.ЩЕРБИЦЬКИЙ
Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР К.БОЙКО
Інд. 35

Додаток

до постанови Ради Міністрів УРСР

від 5 травня 1970 р. N 240
ПЕРЕЛІК

кар'єрів системи Мінкомунгоспу УРСР,

що знову створюються та розширюються,

по виробництву кам'яних штучних матеріалів

і щебеню для потреб міського шляхового будівництва

------------------------------------------------------------------ | Найменування | Річна потужність в | Рік початку та рік | | кар'єроуправлінь та | тис. куб. м щебеню | закінчення будів- | | кар'єрів | (умовно) | ництва | |---------------------+---------------------+--------------------| |Республіканське | | | |підпорядкування | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Мукачівське | 200 | 1970-1972 | |кар'єроуправління | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Трикратівське | 100 | 1970-1972 | |кар'єроуправління | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Місцеве | | | |підпорядкування | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Городищенське | 150 | 1970-1973 | |кар'єроуправління | | | |Черкаського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Житомирське | 120 | 1970-1972 | |кар'єроуправління | | | |Житомирського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Вінницьке | 120 | 1970-1972 | |кар'єроуправління | | | |Вінницького | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Вирівський кар'єр | 50 | 1970-1972 | |Ровенського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Тернопільський кар'єр| 50 | 1970-1973 | |Тернопільського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Пасічнянський кар'єр | 50 | 1971-1973 | |Івано-Франківського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Головчинецький кар'єр| 100 | 1970-1972 | |Хмельницького | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Чаплинський кар'єр | 120 | 1970-1972 | |Дніпропетровського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Круглівський кар'єр | 50 | 1970-1972 | |Львівського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Первомайський кар'єр | 160 | 1970-1972 | |Одеського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Рижівський кар'єр | 100 | 1970-1972 | |Полтавського | | | |облкомунгоспу | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |Першотравневе | 100 | 1970-1972 | |кар'єроуправління | | | |Сумського | | | |облкомунгоспу | | | ------------------------------------------------------------------

Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР К.БОЙКО

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: