open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
11.12.2007 N в-233/12

Стосовно дотримання

процедур державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю
відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника Назва: Державне підприємство Національна атомна
енергогенеруюча компанія "Енергоатом" відокремлений підрозділ
"Рівненська атомна електрична станція". Адреса: 34400, м. Кузнецовськ Рівненської обл.
2. Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного
комітету - Фрідман Микола Абрамович. Телефон: (03636) 6-40-33,
6-48-73.
3. Підпорядкованість: Державне підприємство Національна
атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом".
4. Предмет закупівлі: прилади та апарати для автоматичного
регулювання та керування: інших (датчиків тиску, температури,
рівня та комутаційних пристроїв).
5. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти державних
підприємств.
7. Очікувана вартість: 160 000,00 грн.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
12.03.2007 р., закінчення - 28.04.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Наказ від 31.03.2006 N 1543 про створення тендерного
комітету - 2 арк.;
2. Наказ від 11.01.2007 N 113 про внесення змін до наказу від
31.03.2006 N 1543 - 1 арк.;
3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Фрідман М.А.
4. від 22.09.2006 СПК N 000639 - 1 арк.;
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Тур Б.Г.
6. від 22.09.2006 СПК N 000641 - 1 арк.;
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Шершень Ю.М. від
22.09.2006 СПК N 000648 - 1 арк.;
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Колісниченко М.І.
від 22.09.2006 СПК N 000640 - 1 арк.;
9. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Бондаренко В.М. від
22.09.2006 СПК N 000642 - 1 арк.;
10. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Кухарьов А.О. від
22.09.2006 СПК N 000646 - 1 арк.;
11. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Комаринський В.С.
від 22.09.2006 СПК N 000643 - 1 арк.;
12. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Гошовський Р.В. від
20.10.2006 СПК N 000661 - 1 арк.;
13. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Ковтонюк П.І. від
22.09.2006 СПК N 000644 - 1 арк.;
14. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Іванько О.В. від
22.09.2006 СПК N 000645 - 1 арк.;
15. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Климець С.С. від
22.09.2006 СПК N 000647 - 1 арк.;
16. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів
зі зменшенням ціни від 28.04.2007 р. N 54-07-ВТ - 2 арк.
17. Оголошення про заплановану закупівлю приладів та апаратів
для автоматичного регулювання та керування: інших (датчиків тиску,
температури, рівня та комутаційних пристроїв) в Інформаційному
бюлетені Тендерної палати України від 12.03.2007 N 11(82) -
1 арк.;
18. Оголошення про заплановану закупівлю у спеціалізованому
друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою
розповсюдження від 12.03.2007 N 11(48) - 1 арк.;
19. Тендерна документація на закупівлю приладів та апаратів
для автоматичного регулювання та керування: інших (датчиків тиску,
температури, рівня та комутаційних пристроїв) від 15.02.2007 -
24 арк.;
20. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.04.2007
N 54-07-ВТ - 3 арк.;
21. Тендерна пропозиція ТОВ НВФ "Дока" - 2 арк.;
22. Тендерна пропозиція ПП "Спецкомплект" - 2 арк.;
23. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 10.04.2007 р.
N 54-07-ВТ - 2 арк.;
24. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від
16.04.2007 р. N 005-4002 учаснику - переможцю торгів -
ТОВ НВФ "Дока" - 1 арк.;
25. Договір з переможцем торгів - ТОВ НВФ "Дока" від
16.04.2007 N 51 - 6 арк.;
26. Видаткові накладні від 11.07.2007 N РН-0010136, від
01.08.2007 N РН-0010154, від 10.08.2007 N РН-0010165 - 3 арк. Завдання сформульоване наступним чином: "надати висновок щодо
законності та обґрунтованості проведення процедури закупівлі
приладів та апаратів для автоматичного регулювання та керування:
інших (датчиків тиску, температури, рівня та комутаційних
пристроїв) Державним підприємством Національна атомна
енергогенеруюча компанія "Енергоатом" відокремленим підрозділом
"Рівненська атомна електрична станція".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: Матеріали, перелічені у вступній частині висновку. При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету Тендерний комітет Державного підприємства Національна атомна
енергогенеруюча компанія "Енергоатом" відокремленого підрозділу
"Рівненська атомна електрична станція" (надалі - Замовник)
створено на підставі наказу від 31.03.2006 N 1543 (з урахуванням
внесених змін до нього - наказ від 11.01.2007 N 113) та
затверджено в складі дванадцяти осіб, в тому числі - головою
тендерного комітету було призначено генерального директора
ВП РАЕС - Фрідмана М.А. Положення про порядок створення та головні функції тендерного
комітету щодо організації та проведення процедур закупівель
товарів, робіт і послуг за державні кошти Замовником на
дослідження надано не було. Інформація про членів тендерного комітету (таблиця)
------------------------------------------------------------------ | N | П.І.Б. | Дата та номер | Займана | N, дата | |з/п| | розпорядчого | посада в | свідоцтва чи | | | | акта включення |тендерному| сертифіката | | | | до складу | комітеті | | | | | тендерного | | | | | | комітету | | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 1 |Фрідман М.А. |наказ від |Голова |від 22.09.2006| | | |31.03.2006 |тендерного|СПК N 000639 | | | |N 1543 |комітету | | | | |(з урахуванням | | | | | |внесених змін | | | | | |до нього - наказ| | | | | |від 11.01.2007 | | | | | |N 113) | | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 2 |Тур Б.Г. | - " - |Заступник |від 22.09.2006| | | | |голови |СПК N 000641 | | | | |тендерного| | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 3 |Шершень Ю.М. | - " - |Секретар |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000648 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 4 |Колісниченко М.І.| - " - |Член |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000640 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 5 |Бондаренко В.М. | - " - |Член |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000642 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 6 |Кухарьов А.О. | - " - |Член |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000646 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 7 |Комаринський В.С.| - " - |Член |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000643 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 8 |Гошовський Р.В. | - " - |Член |від 20.10.2006| | | | |тендерного|СПК N 000661 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| | 9 |Ковтонюк П.І. | - " - |Член |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000644 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| |10 |Іванько О.В. | - " - |Член |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000645 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| |11 |Климець С.С. | - " - |Член |від 22.09.2006| | | | |тендерного|СПК N 000647 | | | | |комітету | | |---+-----------------+----------------+----------+--------------| |12 |Слободюк О.М. | - " - |Член |Відсутнє | | | | |тендерного| | | | | |комітету | | ------------------------------------------------------------------
2. Фінансування закупівель Кошторису на 2007 рік Замовником на дослідження надано не
було, що не надало змогу визначити суму фінансування на закупівлю
приладів та апаратів для автоматичного регулювання та керування:
інших (датчиків тиску, температури, рівня та комутаційних
пристроїв). Відповідно до інформації, викладеної в Звіті про результати
здійснення процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни від
28.04.2007 р. N 54-07-ВТ, очікувана вартість закупівлі становила
160 000,0 грн.
3. Вибір процедури закупівлі В порушення вимог ч. 6 ст. 12 Закону "Про закупівлю товарів,
робіт та послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон)
рішення у вигляді розпорядчого акта щодо організації проведення та
вибору процедури закупівлі відсутнє. Прийняте рішення про застосування процедури закупівлі
"відкриті торги зі зменшенням ціни" не має відповідного
протокольного обґрунтування та не засвідчено узгодження вибраної
процедури підписами членів тендерного комітету. В порушення вимог Інструкції стосовно форми Річного плану
діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення
процедур державних закупівель, затвердженої розпорядженням
Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 N 218-р
( z0904-06 ), Річний план державних закупівель на 2007 рік
відсутній. Також, в порушення вимог ч. 1 ст. 22 та ч. 1 ст. 4-1 Закону
( 1490-14 ) Річний план державних закупівель на 2007 рік не
складено і не оприлюднено в інформаційній системі в мережі
Інтернет.
4. Визначення предмета закупівлі Предмет закупівлі визначено тендерним комітетом Замовника як
товар - "прилади та апарати для автоматичного регулювання та
керування: інших (датчиків тиску, температури, рівня та
комутаційних пристроїв)" відповідно до ст. 1 Закону ( 1490-14 ).
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Оголошення про заплановану закупівлю приладів та апаратів для
автоматичного регулювання та керування: інших (датчиків тиску,
температури, рівня та комутаційних пристроїв) було розміщено
Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від
12.03.2007 N 11(82) за N 11082607 та у спеціалізованому
друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою
розповсюдження від 12.03.2007 N 11(48) за N 3109348. Замовником було розміщено оголошення про проведення відкритих
торгів із зменшенням ціни в інформаційній системі в мережі
Інтернет на сайті www.zakupivli.com - за кодом KIC/АВД-S1161. Згідно з інформацією, викладеною в Оголошенні про заплановану
закупівлю приладів та апаратів для автоматичного регулювання та
керування: інших (датчиків тиску, температури, рівня та
комутаційних пристроїв), строк подання тендерних пропозицій
скорочено до 21 календарного дня та визначено кінцевий термін їх
надання 02.04.2007 р. Відповідно до інформації, викладеної в Звіті про результати
здійснення процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни від
28.04.2007 р. N 54-07-ВТ, термін подання тендерних пропозицій було
скорочено в зв'язку з виробничою необхідністю. При цьому, в порушення вимог ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ),
в оголошенні не зазначено реєстраційний рахунок Замовника, який
відкритий в органах Державного казначейства України. Крім того, оголошення містить посилання на ст. 6 Закону
( 1490-14 ), щодо захисту вітчизняного ринку, дія якої виключена з
Закону.
6. Тендерна документація Тендерна документація на закупівлю приладів та апаратів для
автоматичного регулювання та керування: інших (датчиків тиску,
температури, рівня та комутаційних пристроїв) затверджена від
15.02.2007 головою тендерного комітету - Фрідманом М.А. Тендерне забезпечення відповідно до вимог тендерної
документації становило 7500,0 гривень у формі оригіналу
банківської гарантії. Тендерна документація, що надана на дослідження, не
відповідає вимогам статей 18, 23, 26, 26-1, 34, а саме: - в порушення вимог ст. 26-1 Закону ( 1490-14 ) у тендерній
документації Замовником не було передбачено надання інформації
щодо розгляду оцінки тендерних пропозицій до укладання договору
спеціальному уповноваженому центральному органу виконавчої влади -
Антимонопольному комітету України та Міжвідомчій комісії з питань
державних закупівель; - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) у
тендерній документації не передбачено обов'язкового надання
учасниками інформації щодо включення їх в тематичний каталог
учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України; - в порушення вимог ч. 6 ст. 23 Закону ( 1490-14 ) у п. 2.2
тендерної документації визначено, що тендерне забезпечення буде
повернено учаснику торгів протягом 10 календарних днів після
настання підстави для повернення, всупереч визначеним умовам
Закону, відповідно до яких строк обчислюється з дня настання
підстави для повернення тендерного забезпечення; - в порушення вимог ст. 34 Закону ( 1490-14 ) в додатку
"Основні умови договору" до тендерної документації до основних
умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю,
не включено істотних умов договору, а саме: умови договору про
закупівлю після його підписання не повинні змінюватися; можливість
зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування
видатків; - в порушення вимог ч. 7 ст. 26 у п. 2.4 тендерної
документації до критеріїв оцінки не включено "строк поставки".
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій Згідно Протоколу розкриття тендерних пропозицій від
02.04.2007 N 54-07-ВТ, тендерні пропозиції учасників торгів
надійшли з відповідними ціновими пропозиціями без порушення
встановленого терміну - 02.04.2007 р.: "ТОВ НВФ "Дока" - на суму 159 390,0 грн.; "ПП "Спецкомплект" - на суму 165 036,0 грн.; При цьому, слід зазначити, що згідно Інформації про наявність
та правильність оформлення всіх необхідних документів,
передбачених тендерною документацією, викладеної в додатку до
Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 02.04.2007
N 54-07-ВТ, було зазначено, що всі документи учасників (тендерні
пропозиції) оформлені правильно та відповідають вимогам тендерної
документації. На дослідження тендерні пропозиції Замовником було надано не
в повному обсязі, що унеможливлює дослідити їх відповідність
технічним та кваліфікаційним вимогам, визначеним у тендерній
документації. При цьому, розкриття тендерних пропозицій відбулось з
порушенням вимог статей 26 та 4-1 Закону ( 1490-14 ), а саме: - в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) під час
здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни або
другого етапу двоступеневих торгів не застосовано норму щодо
зменшення ціни тендерної пропозиції; - в порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 та ч. 3 ст. 26 Закону
( 1490-14 ) не оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій
в інформаційних системах в мережі Інтернет.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця Згідно з Протоколом оцінки тендерних пропозицій від
10.04.2007 р. N 54-07-ВТ, Замовником всі пропозиції учасників було
розглянуто та допущено до подальшої оцінки, як таких, що
відповідають кваліфікаційним та технічним даним тендерної
документації. Разом з тим, переможцем торгів було визначено -
ТОВ НВФ "Дока". Поряд з цим, в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону
( 1490-14 ), переможцем торгів визначено учасника, інформація про
якого відсутня в тематичному каталозі учасників процедур
закупівель, що видає Тендерна палата України.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про
результати торгів Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції було надіслано
Замовником від 16.04.2007 р. N 005-4002 учаснику - переможцю
торгів - ТОВ НВФ "Дока". При цьому, всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ),
Замовником не було надіслано повідомлення про результати торгів у
письмовій формі учаснику ПП "Спецкомплект". Та акцепт тендерної
пропозиції і повідомлення про результати торгів не оприлюднено за
допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет. Крім того, в порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону
( 1490-14 ), Замовником не було розміщено оголошення про
результати процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни в
інформаційних системах мережі Інтернет, в Інформаційному бюлетені
Тендерної палати України та у спеціалізованому друкованому засобі
масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження
протягом 10 календарних днів після укладення договору про
закупівлю.
10. Укладення договору Замовником укладено договір з переможцем торгів -
ТОВ НВФ "Дока" від 16.04.2007 N 51 на закупівлю приладів та
апаратів для автоматичного регулювання та керування: інших
(датчиків тиску, температури, рівня та комутаційних пристроїв) в
кількості 56 од. на загальну вартість 159 390,0 грн. Відповідно до вимог тендерної документації термін постачання
закупівлю приладів та апаратів для автоматичного регулювання та
керування: інших (датчиків тиску, температури, рівня та
комутаційних пристроїв) становить квітень - травень 2007 р. При цьому згідно п. 4.4 договору від 16.04.2007 N 51 - термін
поставки приладів становить 65 днів із моменту його підписання.
Таким чином, кінцевою датою постачання приладів за вищезгаданим
договором можна вважати дату 19.06.2007 р., що суперечить вимогам
тендерної документації, за якими кінцевий термін - травень 2007 р. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) з
учасником, тендерну пропозицію якого було акцептовано, замовник
укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної
документації у строк не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня
відправлення письмового повідомлення всім учасникам процедур
відкритих торгів із зменшенням ціни, але не пізніше ніж через
21 робочий день з дня акцепту. Отже, всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ), Замовник
уклав договір про закупівлю від 16.04.2007 N 51 з учасником,
тендерну пропозицію якого було акцептовано, з порушенням вимог
тендерної документації та з порушенням строку його укладання, так
як акцепт тендерної пропозиції учасника-переможця відповідає даті
16.04.2007 р. Слід зазначити, що дослідженням видаткових накладних від
11.07.2007 N РН-0010136, від 01.08.2007 N РН-0010154, від
10.08.2007 N РН-0010165 стало відомо, що фактично поставка
приладів відбулася в липні 2007 в кількості 27 одиниць на суму
3312,0 грн. та в серпні поточного року в кількості 29 одиниць на
суму 156 078,0 грн., що суперечить п. 4.4 договору закупівлі. Крім того, згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ),
договір 16.04.2007 N 51 на загальну суму 159 390,0 грн., укладений
з порушенням вимог ст. 4-1, 17, 26, 29, 29-1 цього Закону,
вважається недійсним. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) у разі встановлення недійсності договору законом, такий
договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору
недійсним судом не вимагається.
11. Складання звітності Замовником оформлено Звіт про результати здійснення процедури
відкритих торгів із зменшенням ціни від 28.04.2007 N 54-07-ВТ. В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) Замовником у
Звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів із
зменшенням ціни не було зазначено інформації про відсутність
учасника - переможця процедури закупівлі в реєстрі недобросовісних
учасників чи про його наявність в тематичному каталозі учасників
процедур закупівель. А також, всупереч вимог ч. 2 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) Звіт
про результати процедури закупівлі не оприлюднено Замовником в
інформаційній системі у мережі Інтернет.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів
стосовно проведення Державним підприємством "Національна атомна
енергогенеруюча компанія "Енергоатом" відокремленим підрозділом
"Рівненська атомна електрична станція" відкритих торгів зі
зменшенням ціни із закупівлі приладів та апаратів для
автоматичного регулювання та керування: інших (датчиків тиску,
температури, рівня та комутаційних пристроїв), встановлено, що
закупівля була здійснена з грубими порушеннями вимог чинного
законодавства у сфері державних закупівель, а саме: - в порушення вимог ч. 6 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) рішення у
вигляді розпорядчого акта щодо організації проведення та вибору
процедури закупівлі відсутнє; - в порушення вимог Інструкції стосовно форми Річного плану
діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення
процедур державних закупівель, затвердженої розпорядженням
Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 N 218-р
( z0904-06 ), Річний план державних закупівель на 2007 рік
відсутній; - всупереч вимог ч. 1 ст. 22 та ч. 1 ст. 4-1 Закону
( 1490-14 ) Річний план державних закупівель на 2007 рік не
складено і не оприлюднено в інформаційній системі в мережі
Інтернет; - в порушення вимог ч. 1 ст. 19 Закону ( 1490-14 ) в
оголошенні не зазначено реєстраційний рахунок Замовника, який
відкритий в органах Державного казначейства України; - тендерна документація не відповідає вимогам статей 18, 23,
26, 26-1, 34; - розкриття тендерних пропозицій відбулось з порушенням вимог
статей 26 та 4-1 Закону ( 1490-14 ); - в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону ( 1490-14 ) переможцем
торгів визначено учасника, інформація про якого відсутня в
тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає
Тендерна палата України; - всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ) Замовником не
було надіслано повідомлення про результати торгів у письмовій
формі учаснику ПП "Спецкомплект". Та акцепт тендерної пропозиції і
повідомлення про результати торгів не оприлюднено за допомогою
інформаційних систем у мережі Інтернет; - в порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону ( 1490-14 )
Замовником не було розміщено оголошення про результати процедури
відкритих торгів зі зменшенням ціни в інформаційних системах
мережі Інтернет, в Інформаційному бюлетені Тендерної палати
України та у спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження протягом
10 календарних днів після укладення договору про закупівлю; - в порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) Замовником
у Звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів із
зменшенням ціни не було зазначено інформації про відсутність
учасника - переможця процедури закупівлі в реєстрі недобросовісних
учасників чи про його наявність в тематичному каталозі учасників
процедур закупівель; - всупереч вимог ч. 2 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) Звіт про
результати процедури закупівлі не оприлюднено Замовником в
інформаційній системі у мережі Інтернет. За результатами проведеної процедури відкритих торгів із
зменшенням ціни Замовником укладено договір з переможцем торгів -
ТОВ НВФ "Дока" від 16.04.2007 N 51 на закупівлю приладів та
апаратів для автоматичного регулювання та керування: інших
(датчиків тиску, температури, рівня та комутаційних пристроїв) в
кількості 56 од. на загальну вартість 159 390,0 грн. При цьому, всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ),
Замовник уклав договір про закупівлю від 16.04.2007 N 51 з
учасником, тендерну пропозицію якого було акцептовано, з
порушенням вимог тендерної документації та з порушенням строку
його укладання, так як акцепт тендерної пропозиції
учасника-переможця відповідає даті 16.04.2007 р. Крім того, згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону ( 1490-14 ),
договір 16.04.2007 N 51 на загальну суму 159 390,0 грн., укладений
з порушенням вимог ст. 4-1, 17, 26, 29, 29-1 цього Закону,
вважається недійсним. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України
( 435-15 ) у разі встановлення недійсності договору законом такий
договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору
недійсним судом не вимагається. Таким чином, процедура закупівлі приладів та апаратів для
автоматичного регулювання та керування: інших (датчиків тиску,
температури, рівня та комутаційних пристроїв) Державним
підприємством "Національна атомна енергогенеруюча компанія
"Енергоатом" відокремленим підрозділом "Рівненська атомна
електрична станція" на загальну суму 159 390,0 грн. проведена з
грубими порушеннями вимог чинного законодавства, в чому може
вбачатися нанесення збитків державі на суму закупівлі. Дії тендерного комітету Державного підприємства "Національна
атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" відокремленого
підрозділу "Рівненська атомна електрична станція" можуть містити
ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених ст. 364
Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: