open
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Нечинний
                             
                             
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2004 N 5гн

{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Генеральної

прокуратури

N 9гн ( v0009900-05 ) від 28.12.2005 }
Про введення в дію Інструкції про порядок

розгляду і вирішення звернень та особистого

прийому громадян в органах прокуратури України

З метою підвищення рівня організації роботи, вдосконалення
порядку розгляду і вирішення звернень та особистого прийому
громадян, керуючись ст.ст. 12, 15 Закону України "Про прокуратуру"
( 1789-12 ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити і ввести в дію Інструкцію про порядок розгляду
і вирішення звернень та особистого прийому громадян в органах
прокуратури України.
2. Заступникам Генерального прокурора України, начальникам
структурних підрозділів Генеральної прокуратури України,
прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і
Севастополя, військовим прокурорам регіонів, Військово-Морських
Сил України, міським, районним, міжрайонним та прирівняним до них
прокурорам:
2.1. Організувати вивчення цієї Інструкції всіма працівниками
прокуратури, забезпечити розгляд звернень і прийом громадян у
суворій відповідності з її вимогами.
2.2. Роботу з розгляду звернень громадян вважати одним з
пріоритетних напрямів діяльності органів прокуратури, спрямувати
її на захист прав і свобод людини, зміцнення законності та
правопорядку.
2.3. Вживати вичерпних заходів щодо задоволення обґрунтованих
звернень і реального поновлення порушених прав, застосовуючи у
повному обсязі надані законом повноваження.
2.4. Викорінити з практики роботи прокурорів прояви
формалізму та бездушності при розгляді звернень громадян.
2.5. Давати принципову оцінку кожному факту несумлінного
ставлення до роботи із зверненнями, їх безпідставного відхилення,
порушення строків і порядку розгляду, викривлення статистичної
звітності, неналежного виконання доручень прокуратур вищого рівня.
Вирішувати питання про відповідальність винних працівників.
2.6. Стан організації роботи прокуратур Автономної Республіки
Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військових прокуратур
регіонів та Військово-Морських Сил України, міських, районних,
міжрайонних і прирівняних до них прокуратур зі зверненнями
громадян, народних депутатів України, депутатів місцевих рад
обов'язково вивчати при проведенні комплексних і галузевих
перевірок, наданні практичної допомоги. Відділам прийому громадян, розгляду звернень та запитів
народних депутатів України Генеральної прокуратури України та
прокуратур обласного рівня здійснювати періодичні перевірки
виконання вимог цього наказу та Інструкції у підрозділах апаратів.
2.7. Вважати критерієм оцінки ефективності роботи на цьому
напрямі забезпечення якісного, своєчасного та об'єктивного
вирішення звернень громадян, реальне поновлення порушених прав.
2.8. Щорічно аналізувати стан роботи із зверненнями громадян,
народних депутатів України, депутатів місцевих Рад, наслідки
заслуховувати на колегіях та оперативних нарадах. За результатами
розгляду вживати заходів щодо вдосконалення цієї діяльності,
оперативного усунення виявлених недоліків. Копії аналітичних
документів направляти до прокуратур вищого рівня, повідомляючи про
результати їх реалізації. Контроль за виконанням наказу та Інструкції покласти на
заступників Генерального прокурора України згідно з розподілом
обов'язків. Наказ та Інструкцію направити прокурорам Автономної
Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, військовим
прокурорам регіонів та Військово-Морських Сил України, міським,
районним, міжрайонним і прирівняним до них прокурорам. Вважати таким, що втратив чинність наказ Генерального
прокурора України N 9 ( v0009900-02 ) від 28.10.2002 р. "Про
організацію роботи з розгляду звернень та особистого прийому
громадян в органах прокуратури".
Генеральний прокурор України
державний радник юстиції 1 класу Г.Васильєв

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу