open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ
П Р О Т О К О Л
N 3 від 20.10.95

м.Київ
vd951020 vn3

Затверджено

рішенням Державної міжвідомчої

експертної комісії з електронних

контрольно-касових апаратів

протоколом N 3 від 20.10.95 р.
( Порядок втратив чинність на підставі Рішення Державної

комісії електронних систем

від 21.05.97 ( za269-97 )
Порядок

виведення з експлуатації контрольно-касових

апаратів, які не відповідають Технічним вимогам

до електронних контрольно-касових апаратів
1. Загальні положення
1.1. Порядок виведення з експлуатації контрольно-касових
апаратів, які не відповідають Технічним вимогам до електронних
контрольно-касових апаратів (далі - Порядок виведення) розроблений
на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня
1995 року N 398 ( 398-95-п ) "Про державну міжвідомчу експертну
комісію з електронних контрольно-касових апаратів". 1.2. Чинність Порядку виведення розповсюджується на всі
моделі контрольно-касових апаратів, що впроваджені і зареєстровані
державними податковими інспекціями на території України, які не
відповідають Технічним вимогам до електронних контрольно-касових
апаратів (далі - ЕККА), затверджених рішенням Державної
міжвідомчої експертної комісії з електронних контрольно-касових
апаратів від 6 липня 1995 року (протокол N 2 ( v0002225-95 ) і не
внесені до Державного реєстру ЕККА. 1.3. Порядок виведення встановлює терміни та процедуру
виведення з експлуатації і зняття з реєстрації державними
податковими інспекціями моделей контрольно-касових апаратів, які
не відповідають Технічним вимогам до ЕККА. 1.4. На території України забороняється використання моделей
контрольно-касових апаратів, термін виведення з експлуатації яких,
встановлений цим Порядком виведення, вичерпався. Після закінчення
терміну виведення з експлуатації моделі контрольно-касових
апаратів знімаються з реєстрації державними податковими
інспекціями.
2. Терміни виведення з експлуатації

контрольно-касових апаратів, які не

відповідають Технічним вимогам до ЕККА
2.1. Підприємства і організації всіх форм власності та
громадяни - суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють її
у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг за готівку
через контрольно-касові апарати, що не відповідають Технічним
вимогам до ЕККА, зобов'язані вивести їх з експлуатації з заміною
на ЕККА, які увійшли до Державного реєстру ЕККА, допущених до
використання в Україні, в такі терміни: до 1 січня 1996 року - наявні електромеханічні
контрольно-касові апарати типу "Ока", "Іскра" та їм подібні всіх
модифікацій; до 1 січня 1998 року - наявні ЕККА всіх марок і модифікацій
вітчизняного та імпортного виробництва без фіскальної пам'яті; до 1 січня 1999 року - наявні ЕККА всіх марок і модифікацій
вітчизняного та імпортного виробництва з фіскальною пам'яттю, якщо
їх технічні характеристики не будуть приведені до зазначеного
терміну у відповідність з Технічними вимогами до ЕККА. 2.2. Забороняється продаж, перепродаж, здача в оренду,
безкоштовна передача на баланс іншим суб'єктам підприємницької
діяльності та реєстрація в державних податкових інспекціях: з 1 листопада 1995 року - електромеханічних
контрольно-касових апаратів типу "Ока", "Іскра" та їм подібних
всіх модифікацій, ЕККА всіх марок і модифікацій вітчизняного та
імпортного виробництва без фіскальної пам'яті; з 1 грудня 1995 року - ЕККА всіх марок і модифікацій
вітчизняного та імпортного виробництва з фіскальною пам'яттю, якщо
їх технічні характеристики не будуть приведені до зазначеного
терміну у відповідність з Технічними вимогами до ЕККА.
3. Порядок виведення з експлуатації

контрольно-касових апаратів, які не

відповідають Технічним вимогам до ЕККА
3.1. Суб'єкти підприємницької діяльності за місяць до
настання терміну виведення контрольно-касових апаратів з
експлуатації подають до державних податкових інспекцій за місцем
реєстрації заяву про зняття контрольно-касового апарата з обліку. 3.2. Представник місцевої державної податкової інспекції за
місцем експлуатації контрольно-касового апарата: вилучає реєстраційне посвідчення; складає акт про виведення контрольно-касового апарата з
експлуатації (форма акту додається); здійснює відповідний запис в журналі контрольно-касового
апарата про виведення апарата з експлуатації з зазначенням дати,
посади, підпису, призвіща; знімає пломбу державної податкової інспекції. Акт про виведення контрольно-касового апарата з експлуатації
затверджує начальник державної податкової інспекції або його
заступник. Після затвердження акта про виведення контрольно-касового
апарата з експлуатації представник місцевої державної податкової
інспекції робить відмітку в журналі реєстрації контрольно-касового
апарата про виведення його з експлуатації. При цьому вказує номер
акта, своє прізвище, підпис і дату запису. Акт та вилучене реєстраційне посвідчення зберігаються у
справі підприємця на протязі 5 років.
Додаток

до Порядку виведення з експлуатації

контрольно-касових апаратів, що не

відповідають Технічним вимогам до

електронних контрольно-касових

апаратів
Затверджую:

Начальник державної податкової інспекції

по ______________________________________ _________________________________________

(підпис) (прізвище, ім'я та по батькові)

"____"____________ 19___ р.
Акт N _____

про виведення контрольно-касового

апарата (ККА) з експлуатації
Контрольно-касовий апарат:
заводський номер ________________;
фінансовий номер ________________;
модель ________________;
реєстраційне посвідчення (номер) видане ДПІ ________________;
користувач ________________;
місце використання ________________;
виводиться з експлуатації згідно Порядку виведення з експлуатації
контрольно-касових апаратів, технічні характеристики яких не
відповідають Технічним вимогам до ЕККА.
Під час складання акта остаточно зафіксовані такі показники:
номер останнього щоденного звіту ________________;
показники лічильників ________________;
загальна сума продажу ________________;
сума поверненого товару ________________.
Реєстраційне посвідчення номер _______, дата ______ вилучено,
запис про виведення ККА з експлуатації зроблено в журналі ЕККА.
Подальше використання ККА заводський номер __________, модель _____________ при наданні послуг населенню за готівку на території
України заборонене.
Відповідальний Керівник представник ДПІ підприємства

(підпис) (підпис)

Затверджено

рішенням Державної міжвідомчої

експертної комісії з електронних

контрольно-касових апаратів

протоколом N 3 від 20.10.95 р.
Положення

про порядок продажу, технічного обслуговування

та ремонту електронних контрольно-касових

апаратів в Україні
Положення має на меті створення ефективно діючої мережі
підприємств, що здійснюють продаж, ремонт і технічне
обслуговування електронних контрольно-касових апаратів (далі -
ЕККА), захист інтересів фізичних та юридичних осіб, які
використовують ЕККА при проведенні розрахунків із споживачами за
готівку.
1. Загальні положення. 1.1. Положення підготовлено на виконання постанови Кабінету
Міністрів України від 8 квітня 1995 року N 398 ( 398-95-п ) "Про
Державну міжвідомчу експертну комісію з електронних
контрольно-касових апаратів". 1.2. В Положенні використовуються такі основні поняття: заявник ЕККА (далі - заявник) - юридична особа, з ініціативи
якої конкретна модель ЕККА занесена до Державного реєстру ЕККА,
дозволених до реалізації та використання на території України
(далі - Державний реєстр ЕККА); постачальник ЕККА (далі - постачальник) - юридична особа, що
організує продаж, технічне обслуговування і ремонт конкретних
моделей ЕККА; центр сервісного обслуговування і ремонту ЕККА (далі - ЦСО) -
юридична особа, що надає послуги по введенню ЕККА в експлуатацію,
їх технічному обслуговуванню та ремонту; продавець ЕККА (далі - продавець) - юридична особа, що
здійснює продаж ЕККА; користувач ЕККА (далі - користувач) - суб'єкт підприємницької
діяльності, юридична чи фізична особа, яка відповідно до чинного
законодавства України застосовує ЕККА; еталонний зразок ЕККА - зразок моделі ЕККА, яка занесена до
Державного реєстру, відповідає технічним вимогам до ЕККА,
витримала технічні випробування, сертифікацію і зберігається в
лабораторії еталонних зразків. 1.3. До організацій і установ, що беруть участь у
встановленні порядку продажу, технічного обслуговування і ремонту
ЕККА, а також здійснюють безпосередній продаж, технічне
обслуговування, ремонт ЕККА і контроль за цими видами діяльності,
відносяться: Державна міжвідомча експертна комісія по електронних
контрольно-касових апаратах (далі - Державна комісія); Державний комітет України із стандартизації, метрології і
сертифікації (далі - Держстандарт України) і його територіальні
органи; Головна державна податкова інспекція України і державні
податкові інспекції; місцеві органи виконавчої влади; заявники; постачальники; продавці; ЦСО; користувачі.
2. Державна міжвідомча експертна комісія по електронних
контрольно-касових апаратах: розглядає заявки про дозвіл на експлуатацію на території
України моделей ЕККА, визначає моделі ЕККА, допущені до
використання на території України; формує і веде Державний реєстр ЕККА; вирішує міжвідомчі проблеми, пов'язані з використанням ЕККА; координує роботу міністерств, інших центральних органів
державної влади щодо застосування ЕККА, проведення ними єдиної
технічної політики стосовно ЕККА; забезпечує здійснення контролю за дотриманням суб'єктами
підприємницької діяльності законодавства щодо впровадження ЕККА; організовує випробування і експертизу ЕККА на відповідність
вимогам державних стандартів України, технічним вимогам до ЕККА
для здійснення розрахунків зі споживачами за готівку в сфері
торгівлі, громадського харчування та послуг, а також вимогам інших
нормативних актів, які визначають умови застосування ЕККА; організовує перевірки використання ЕККА в організаціях і
підприємствах, що здійснюють розрахунки зі споживачами за готівку,
а також перевіряє достовірність поданих до комісії документів і
наведених у них відомостей; приймає рішення і здійснює контроль за проведенням
експериментів з ЕККА з метою виявлення ефективності їх
застосування під час здійснення розрахунків зі споживачами за
готівку; подає Кабінету Міністрів України інформацію про застосування
ЕККА на території України; погоджує нормативні акти і рішення міністерств, інших органів
державної виконавчої влади з питань, що входять до її компетенції; розглядає скарги та заяви щодо продажу, технічного
обслуговування і ремонту ЕККА.
3. Територіальні органи Держстандарту України - центри
стандартизації, метрології і сертифікації: проводять перевірку засобів вимірювання, які застосовуються в
ЦСО для ремонту, налагодження та контролю ЕККА; подають рекомендації до Державної комісії про виключення з
Державного реєстру ЕККА моделей ЕККА у випадках, коли вони не
відповідають сертифікаційним параметрам; за дорученням Державної комісії здійснюють постійний контроль
на відповідність ЕККА щодо параметрів сертифікації (техніки
безпеки, радіозавадам, функціональним характеристикам) і технічних
вимог до ЕККА.
4. Державні податкові інспекції: забезпечують контроль за дотриманням суб'єктами
підприємницької діяльності встановленого порядку застосування
ЕККА; накладають фінансові санкції на суб'єктів підприємницької
діяльності, які порушують порядок проведення розрахунків зі
споживачами за готівку; ставлять на облік і знімають з обліку ЦСО відповідно до
рішень органів виконавчої влади України, ведуть облік відбитків
пломбіраторів та печаток, які використовуються в ЦСО; реєструють ЕККА, які внесені до Державного реєстру ЕККА,
допущені до використання в Україні і поставлені на технічне
обслуговування в ЦСО; знімають з реєстрації ЕККА, які виведені із Державного
реєстру ЕККА і не допущені до використання в Україні; ведуть реєстраційні картки щодо обліку зареєстрованих або
знятих з реєстрації ЕККА; перевіряють наявність на ЕККА пломб, встановлених ЦСО; контролюють фіскальну пам'ять у процесі експлуатації ЕККА,
пломбують її, якщо вона розпломбовувалась при виконанні ремонту; перевіряють справність ЕККА, в разі необхідності залучають
для перевірки фахівців ЦСО, де ЕККА знаходиться на обслуговуванні; надсилають зауваження та пропозиції щодо якості технічного
обслуговування та ремонту ЕККА до Державної комісії, органів
виконавчої влади України; подають рекомендації до Державної комісії щодо виведення з
Державного реєстру ЕККА моделей ЕККА, які не забезпечують повноту
контролю обліку виручки; розглядають скарги, пов'язані з використанням ЕККА; проводять навчання працівників державних податкових
інспекцій; подають пропозиції до органів виконавчої влади України про
зняття з реєстрації ЦСО у випадках, якщо з вини працівників ЦСО
сталося порушення законодавства, інших нормативних документів про
застосування ЕККА.
5. Органи виконавчої влади України: вживають заходи щодо забезпечення виконання цього Положення; забезпечують контроль за впровадженням ЕККА; реєструють в обов'язковому порядку підприємства ЦСО, якщо
вони відповідають вимогам, встановленим цим Положенням; знімають ЦСО з реєстрації у випадках порушення вимог цього
Положення за власною ініціативою, за поданням державних податкових
інспекцій, Держстандарту України та його територіальних органів.
6. Заявники: укладають договори з постачальником на постачання ЕККА; виконують функції постачальників заявлених ними моделей ЕККА
на території України, якщо вони внесені до Державного реєстру ЕККА
як постачальники; здійснюють постачання ЕККА, що відповідають еталонним
зразкам, які занесені до Державного реєстру ЕККА; несуть відповідальність згідно з чинним законодавством
України, включаючи виведення моделі ЕККА з Державного реєстру
ЕККА, за невідповідність еталонним зразкам ЕККА моделей ЕККА, які
вони постачають; надають Головній державній податковій інспекції України
щомісячну інформацію щодо вироблених (завезених на територію
України) та реалізованих ЕККА; забезпечують доробку ЕККА, що постачаються, на відповідність
технічним вимогам до ЕККА у випадках зміни останніх; забезпечують через ЦСО гарантійний ремонт ЕККА, несуть
відповідальність за забезпечення ЦСО стендовим обладнанням,
тестовим програмним забезпеченням, а також запасними частинами та
комплектуючими, ремонтною і експлуатаційною документацією протягом
всього терміну використання ЕККА, встановленого Державним реєстром
ЕККА; можуть виконувати функції продавця і ЦСО за умови виконання
вимог, встановлених цим Положенням.
7. Постачальники: здійснюють постачання ЕККА, що відповідають еталонним
зразкам, занесеним до Державного реєстру ЕККА; несуть відповідальність згідно з чинним законодавством
України, включаючи виведення моделі ЕККА з Державного реєстру
ЕККА, за невідповідність еталонним зразкам ЕККА моделей ЕККА, які
вони постачають; надають Головній державній податковій інспекції України
щомісячну інформацію щодо вироблених (завезених на територію
України) та реалізованих ЕККА; створюють на договірній основі мережу продавців і ЦСО,
координують та контролюють їх діяльність; укладають договори з продавцями на продаж ЕККА; укладають договори з ЦСО на технічне обслуговування і ремонт
ЕККА; Примітка. Один постачальник має право укладати договори на
технічне обслуговування і ремонт ЕККА з декількома ЦСО на
території одного регіону; несуть відповідальність за незадовільну організацію продажу і
ЦСО, яка передбачає скорочення терміну первинної реалізації і
реєстрації моделі ЕККА в Державному реєстрі ЕККА; укладають з заявниками договори на постачання ЕККА; забезпечують доробку ЕККА, що постачаються, на відповідність
технічним вимогам до ЕККА у випадках зміни останніх; забезпечують через ЦСО гарантійний ремонт ЕККА, несуть
відповідальність щодо забезпечення ЦСО стендовим обладнанням,
тестовим програмним забезпеченням, а також запасними частинами та
комплектуючими, ремонтною й експлуатаційною документацією протягом
всього терміну використання ЕККА, встановленого Державним реєстром
ЕККА; проводять навчання продавців та працівників ЦСО, їх
атестацію, видають їм відповідні посвідчення; беруть участь у проведенні навчання працівників державних
податкових інспекцій щодо застосування ЕККА; надають методичну допомогу ЦСО в організації навчання
працівників державних податкових інспекцій та користувачів щодо
застосування ЕККА; накопичують та узагальнюють інформацію про експлуатацію ЕККА,
що постачаються, і передають її заявникам та Державній комісії за
вимогою; мають право виконувати функції продавця і ЦСО за умови
виконання вимог, встановлених цим Положенням; контролюють якість виконання функцій: продавцями - щодо
продажу ЕККА, ЦСО - щодо технічного обслуговування і ремонту ЕККА,
дають обов'язкові вказівки щодо організації продажу, технічного
обслуговування та якості ремонту ЕККА; виконують рішення Державної комісії, звітують перед нею про
свою діяльність, подають щорічно, станом на 1 березня поточного
року, інформацію про існуючу мережу продавців і ЦСО щодо
обслуговування відповідних моделей ЕККА; несуть відповідальність за пломбування фіскальної пам'яті
ЕККА у випадку її ремонту без дозволу державних податкових
інспекцій; несуть відповідальність за незанесення в розділи паспорта чи
формуляра ЕККА інформації, яка визначає гарантійні зобов'язання та
приймання по якості. Крім цього, паспорт ЕККА повинен містити:
повну назву і поштову адресу постачальника, інформацію про
регіональні ЦСО, які виконують гарантійний ремонт ЕККА; постачальники ЕККА, які є заявниками, повинні виконувати крім
функцій постачальника також функції заявника, встановлені цим
Положенням; зобов'язані у випадку розриву договору з ЦСО забезпечити
користувачів послугами іншого ЦСО.
8. Продавці: здійснюють продаж ЕККА при наявності договору з
постачальниками щодо продажу ЕККА відповідних моделей та технічне
обслуговування і ремонт ЕККА даних моделей при наявності договору
з ЦСО; Примітка. Продавці мають право продавати ЕККА тільки в ті
регіони, де є ЦСО, з якими продавець уклав договір на технічне
обслуговування і ремонт відповідних моделей ЕККА; сприяють користувачам ЕККА в укладанні договорів з ЦСО на
технічне обслуговування та ремонт ЕККА; Примітка. У випадку необхідності продажу ЕККА одним
користувачем іншому такий продаж здійснюється через ЦСО, де ЕККА
поставлений чи повинен бути поставлений на технічне обслуговування
і ремонт, або через продавців ЕККА при наявності в паспорті ЕККА
відмітки державної податкової інспекції про зняття з обліку за
місцем попередньої реєстрації; продавець може здавати ЕККА в оренду підприємствам і
організаціям, які використовують ЕККА тільки в тих регіонах, де є
ЦСО, з якими продавець уклав договір про технічне обслуговування і
ремонт, з відповідною їх реєстрацією у державній податковій
інспекції; мають право виконувати функції ЦСО, встановлені цим
Положенням.
9. Користувачі: укладають договори купівлі-продажу ЕККА з продавцями та
договори на технічне обслуговування і ремонт ЕККА з ЦСО. Договір
на технічне обслуговування і ремонт ЕККА укладається з тим ЦСО, в
якому придбаний ЕККА або який має відповідний договір з продавцем
ЕККА; Примітка. ЕККА, які придбані до введення в дію цього
Положення, ставляться на технічне обслуговування у відповідних
ЦСО, незалежно від місця їх купівлі і реєстрації в державній
податковій інспекції; становлять придбані ЕККА на технічне обслуговування в ЦСО та
реєструють їх в державних податкових інспекціях; не мають права користуватися ЕККА, які не зареєстровані
відповідним чином у державних податкових інспекціях; розпаковують ЕККА від заводської упаковки тільки в
присутності представника ЦСО; не мають права користуватися послугами підприємств чи
фізичних осіб з метою технічного обслуговування та ремонту ЕККА,
крім ЦСО, в якому ЕККА знаходиться на технічному обслуговуванні; обладнують робочі місця для ЕККА відповідно до вимог
експлуатаційної документації на них та чинних нормативних актів; беруть участь в пуско-налагоджувальних роботах та оформленні
актів вводу ЕККА в експлуатацію; організовують ведення, облік та зберігання Журналів
технічного обслуговування і ремонту ЕККА (додаток N 1),
призначають осіб, персонально відповідальних за їх зберігання; забезпечують експлуатацію ЕККА відповідно до експлуатаційної
документації на них; виконують вказівки працівників ЦСО і державних податкових
інспекцій щодо експлуатації ЕККА; забезпечують навчання своїх працівників правилам роботи на
ЕККА; подають працівникам державних податкових інспекцій і ЦСО за
їх вимогою документацію щодо придбання, технічного обслуговування
та ремонту ЕККА, а також надають, при необхідності, пояснення,
довідки з цих питань; забезпечують безперешкодний доступ працівникам державних
податкових інспекцій і ЦСО до ЕККА, що використовуються, при
наявності у них відповідних службових посвідчень; надають можливість працівникам ЦСО проводити планові заходи
щодо технічного обслуговування ЕККА; припиняють використання ЕККА у випадку порушення пломби,
виявлення інших несправностей ЕККА, а також при забороні державною
податковою інспекцією і ЦСО користуватися ЕККА; негайно повідомляють ЦСО про виявлення будь-яких
несправностей ЕККА, в тому числі - про порушення пломби; негайно повідомляють державні податкові інспекції про
порушення пломби корпусу ЕККА і засобів захисту фіскальної пам'яті
від несанкціонованого доступу.
10. Центри сервісного обслуговування (ЦСО). 10.1. Реєстрація. Реєстрація підприємств ЦСО в місцевих органах виконавчої
влади здійснюється при поданні: заяви на реєстрацію ЦСО із зазначенням назви і
організаційно-правової форми юридичної особи, номера
розрахункового рахунку та реквізитів банку; копії договорів з постачальниками щодо технічного
обслуговування і ремонту ЕККА; переліку моделей ЕККА, поставлених на технічне обслуговування
і ремонт відповідно до договорів між ЦСО та постачальниками; копії Статуту, завіреної нотаріусом; копії свідоцтва про державну реєстрацію підприємства; копії договору на оренду або документ, що підтверджує
наявність власних виробничих приміщень; довідки підприємства про наявність повного комплекту
документації, яку пропонує постачальник для якісного проведення
технічного обслуговування і ремонту ЕККА, завіреної
постачальником; довідки підприємства про наявність обладнання та
вимірювальних приладів, які рекомендовані постачальником для
технічного обслуговування, програмування, діагностики і ремонту
ЕККА, завіреної постачальником; довідки підприємства про наявність спеціалістів, які пройшли
курси навчання у постачальника чи в організації, яка має право
проводити навчання від імені постачальника, завіреної
постачальником; актів органів Державного пожежного нагляду та Державного
санітарно-епідеміологічного нагляду про відповідність приміщень
для проведення технічного обслуговування та ремонту ЕККА згідно з
вимогами до цих приміщень. Примітка. Відмова в реєстрації ЦСО у випадку подання
вищезгаданих документів та підтвердження в ході перевірки
достовірності і повноти даних, які вони містять, не допускається. 10.2. Діяльність, права і обов'язки. Здійснюють свої функції щодо суб'єктів підприємницької
діяльності (юридичних та фізичних осіб), які користуються ЕККА; не мають права створювати ЦСО, які знаходяться в відомчому чи
іншому підпорядкуванні підприємств і організацій, що користуються
ЕККА; не мають права проводити ремонт та технічне обслуговування
ЕККА за межами ЦСО, де він поставлений на облік; один ЦСО має право укладати договори на технічне
обслуговування та ремонт ЕККА з декількома постачальниками; втрачають право на технічне обслуговування і ремонт ЕККА у
випадку розриву договору між постачальником і ЦСО; можуть створювати філіали та пункти ЦСО, які реєструються
відповідним чином в державних податкових інспекціях за місцем
знаходження; можуть виконувати функції продавця за умови виконання вимог,
встановлених цим Положенням; мають право передавати ЕККА в оренду суб'єктам
підприємницької діяльності (юридичним та фізичним особам), які
використовують у своїй роботі ЕККА, з відповідною їх реєстрацією в
державних податкових інспекціях згаданими суб'єктами
підприємницької діяльності; працівники ЦСО при відвідуванні суб'єктів підприємницької
діяльності, що використовують ЕККА, з метою огляду ЕККА повинні
пред'являти службове посвідчення з фотокарткою і завдання на
технічне обслуговування чи ремонт, одержані в ЦСО; укладають договори з постачальниками на технічне
обслуговування і ремонт відповідних моделей ЕККА, інші договори; розробляють і узгоджують з постачальниками документацію, яка
регламентує порядок надання послуг щодо технічного обслуговування
і ремонту ЕККА; утримують резерв (підмінний фонд) ЕККА для заміни у випадках
виходу ЕККА з ладу; здійснюють ввод в експлуатацію ЕККА, в тому числі підготовку
перед продажем, їх розконсервування, регулювання, наладку і
вхідний контроль функціональних характеристик, усунення виявлених
несправностей; проводять звіряння паспортних даних ЕККА з даними шильдіку
ЕККА; складають технічні висновки щодо справності ЕККА при
постановці його на технічне обслуговування, ремонт, реєстрацію,
зняття з обліку в державних податкових інспекціях, в інших
випадках при неможливості подальшого використання ЕККА; становлять на технічне обслуговування тільки ЕККА, які
занесені до Державного реєстру ЕККА, придбані користувачем в ЦСО
чи в інших продавців, які мають договір на обслуговування ЕККА з
ЦСО; заносять в паспорт (формуляр) ЕККА дані про введення в
експлуатацію; укладають договори з користувачами на технічне
обслуговування і ремонт ЕККА; перевіряють виконання споживачами необхідних вимог щодо
правильної експлуатації ЕККА; пломбують ЕККА після технічного огляду, технічного
обслуговування чи ремонту; подають до державних податкових інспекцій відбитки
пломбіраторів, печаток, які використовуються в ЦСО; повідомляють державні податкові інспекції для обліку дані про
ЕККА, які придбані і введені в експлуатацію, про випадки
використання несправних ЕККА, про вилучення ЕККА із експлуатації
для їх ремонту; забезпечують гарантійний та післягарантійний ремонт ЕККА в
термін до 48 годин з моменту виклику в умовах міста і не більше 72
годин - в умовах сільської місцевості, або заміну ЕККА на справні
з резерву (обмінного фонду) в ті ж терміни на весь період ремонту.
ЕККА з резерву (обмінного фонду) повинні бути зареєстровані в
державних податкових інспекціях; Примітка. У разі незабезпечення ЦСО гарантійним та
післягарантійним ремонтом у зазначені терміни ЦСО компенсує
матеріальні збитки, нанесені користувачу ЕККА; після закінчення робіт видають власнику ЕККА квитанцію щодо
виконаних робіт та заносять в Журнал технічного обслуговування та
ремонту ЕККА дані про проведення технічного обслуговування чи
ремонту; сприяють забезпеченню користувачів ЕККА витратними
матеріалами; фіксують разом з працівниками державних податкових інспекцій
в звітних відомостях показники грошових та операційних лічильників
ЕККА при вводі в експлуатацію, а також до і після проведення
технічного обслуговування і ремонту; надають користувачам консультаційні послуги з питань
користування ЕККА; проводять розбирання і утилізацію ЕККА, вузлів і блоків, які
не підлягають ремонту; отримують від користувачів довідки і пояснення з питань
використання ЕККА; надають користувачам розпорядження з переліком допущених ними
порушень правил експлуатації ЕККА та заходів щодо усунення цих
порушень; створюють в регіоні мережу філіалів і пунктів по технічному
обслуговуванню ЕККА; проводять обов'язкове навчання залучених до роботи
спеціалістів, організовують підготовку касирів (операторів), а
також працівників державних податкових інспекцій з питань
використання ЕККА; проводять навчання технічного персоналу ЦСО щодо
обслуговування та ремонту ЕККА відповідних моделей на курсах
постачальника; забороняють працювати з ЕККА технічному персоналу, який має
кваліфікаційну групу з електробезпеки нижче третьої; формують і підтримують на належному рівні фонд технічної
документації щодо обслуговування ЕККА, методів їх випробувань,
правил експлуатації, а також фонд документації на засоби
вимірювання і обладнання, які використовуються при виконанні
вищезгаданих робіт; організують ведення, облік, зберігання та списання
документації щодо технічного обслуговування і ремонту ЕККА,
призначають осіб, які несуть персональну відповідальність за її
зберігання. 10.3. Відповідальність. Працівники ЦСО несуть кримінальну відповідальність згідно з
чинним законодавством за самочинну зміну алгоритмів роботи ЕККА
або зміну, коригування чи знищення інформації, що заноситься чи
зберігається в фіскальній пам'яті ЕККА. ЦСО знімаються з реєстрації в органах виконавчої влади і
обліку в державних податкових інспекціях, якщо в їх роботі
зафіксовані випадки: передачі пломбіраторів чи печаток іншим особам; розпечатування та ремонту ЕККА без відповідної реєстрації в
ЦСО та відмітки в Журналі технічного обслуговування та ремонту
ЕККА; навмисного псування ЕККА чи сприяння цьому іншим особам.
Додаток N 1

до Положення про порядок продажу,

технічного обслуговування та ремонту

електронних контрольно-касових

апаратів України
(зразок)
Журнал

технічного обслуговування та ремонту електронного

контрольно-касового апарата
Тип електронного контрольно-касового апарата ________________ Постачальник ________________________________________________ Державний реєстр, номер _____________________________________ Ідентифікаційний (заводський) номер _________________________ Реєстраційний номер _________________________________________ Дата __________________
Облік ремонтів при експлуатації —————————————————————————————————————————————————————————————————- Дата і час|Зовнішній|Причина відмо-|Заходи щодо|Посада, |Примітка відмови |прояв не-|ви апарату |ліквідації |прізвище,| апарата |справнос-| |несправно- |підпис | |ті | |сті |працівни-| | | | |ка ЦСО | —————————————————————————————————————————————————————————————————-
Облік технічного обслуговування —————————————————————————————————————————————————————————————————— Дата | Форма технічного | Технічний стан апарата | Посада, | обслуговування | після обслуговування | прізвище, | апарата | | підпис | | | працівника | | | ЦСО —————————————————————————————————————————————————————————————————-

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: