open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.02.2003 N 39
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу

Міністерства економіки

N 730 ( v0730665-10 ) від 23.06.2010 }
Про проведення щорічної оцінки виконання державними

службовцями Міністерства економіки та з питань

європейської інтеграції, які працюють в торговельно-економічних місіях у складі дипломатичних

представництв України за кордоном, покладених на них

завдань і обов'язків
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства

економіки та з питань європейської інтеграції

N 84 ( v0084569-04 ) від 02.03.2004 )

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від
28 грудня 2000 р. N 1922 ( 1922-2000-п ) "Про затвердження
Положення про проведення атестації державних службовців"
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок проведення щорічної оцінки виконання
державними службовцями, які працюють в торговельно-економічних
місіях у складі дипломатичних представництв України за кордоном
( далі - ТЕМ), покладених на них завдань і обов'язків (далі -
Порядок проведення щорічної оцінки), що додається.
2. Запровадити щорічну оцінку виконання державними
службовцями покладених на них завдань і обов'язків починаючи з
підсумків роботи у 2002 році.
3. Керівникам торговельно-економічних місій у складі
дипломатичних представництв України за кордоном, заступникам
керівника ТЕМ у країнах, в яких штатним розкладом не
передбачено посади керівника або ця посада на час проведення
щорічної оцінки є вакантною: ознайомити усіх державних службовців ТЕМ із Порядком
проведення щорічної оцінки та забезпечити проведення щорічної
оцінки виконання державними службовцями ТЕМ покладених на них
завдань і обов'язків згідно із затвердженим Порядком проведення
щорічної оцінки; забезпечити передачу заповнених Форм бланку щорічної оцінки у
встановлені Порядком проведення щорічної оцінки терміни до
Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції для
зберігання в особових справах працівників.
4. Управлінню зарубіжних представництв департаменту
міжнародного торговельно-економічного співробітництва забезпечити
передачу засобами електронного зв'язку ТЕМ Форм бланку щорічної
оцінки та передачу управлінню кадрів заповнених державними
службовцями і затверджених заступником Державного секретаря Форм
бланку щорічної оцінки, отриманих від ТЕМ дипломатичною поштою.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного
секретаря з питань європейської інтеграції Пятницького В.Т.
Міністр економіки та з питань
європейської інтеграції України В.Хорошковський
( Додаток втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
економіки та з питань європейської інтеграції N 84 ( v0084569-04 )
від 02.03.2004 )

Зразок

ФОРМА

бланку щорічної оцінки виконання державним

службовцем посадових завдань і обов'язків

1. Відомості про особу
------------------------------------------------------------------ |Прізвище | | |Ім'я | | |По батькові | | |---------------------+------------------------------------------| |Дата народження | | |---------------------+------------------------------------------| |Назва підрозділу | | |---------------------+------------------------------------------| |Назва посади | | |---------------------+------------------------------------------| |Дата зайняття посади | | |---------------------+------------------------------------------| |Звітний період | | ------------------------------------------------------------------
2. Стислий зміст посадових обов'язків
------------------------------------------------------------------ | Заповнюється державним службовцем - стисло зазначається зміст| |посадових обов'язків, визначених у Положенні про ТЕМ, а | |також зміни, якщо такі сталися протягом року. | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
3. Самооцінка
------------------------------------------------------------------ | Заповнюється державним службовцем: | | 1) Наскільки успішно, на Ваш погляд, Ви виконуєте свої| |посадові обов'язки? | | Навести окремі приклади, які підтверджують Вашу професійну| |компетентність. | | | | | | | | 2) Вказати кількість планових завдань, які Вами виконано і| |які не виконано (поясніть чому). | |Зазначити кількість позапланових завдань, які Ви виконували. | | | | | | | | 3) Які окремі доручення (завдання), які мали ключове значення| |для роботи ТЕМ (крім оперативних завдань) доручалися Вам? | | | | | | 4) Навести приклади щодо публікації у фахових виданнях, якщо| |такі були протягом року. | | | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
4. Оцінка керівником ТЕМ
------------------------------------------------------------------ | 1) Дається оцінка виконання державним службовцем посадових| |обов'язків, визначених у Положенні, та завдань, викладених у| |особистому плані роботи, а також ступінь участі та якості| |виконання окремих доручень. | | | | | | | | | | 2) Керівник коментує рівень знань, вмінь, професійні якості,| |здібності (звертаючи увагу на сильні і слабкі сторони)| |державного службовця в контексті покладених на нього завдань і| |обов'язків. | | | | | |----------------------------------------------------------------| | 3) Інші коментарі | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
5. Висновки, пропозиції та рекомендації, як наслідок
обговорення результатів щорічної оцінки виконання державними
службовцями посадових обов'язків і завдань
Підсумкова оцінка
------------------------------------------------------------------- |Низька |Задовільна |Добра |Висока | |------------------+-------------------+-------------+------------| |Спостерігається |Досягає певних |Цілковите |Перевищує | |відставання, |результатів, |досягнення |очікувані | |потребує |володіє необхідним |результатів, |результати, | |покращення роботи |обсягом навичок |володіння |виявляє | | | |навичками і |грунтовні | | | |вміннями |знання і | | | | |навички | |------------------+-------------------+-------------+------------| | | | | | -------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------- | Державний службовець і керівник ТЕМ мають поставити| |свої підписи на підтвердження того, що результати оцінювання| |обговорені, та складений особистий план на наступний рік. | | Керівник підбиває підсумки за результатами співбесіди,| |надавши пропозиції та рекомендації державному службовцю. | | | | | | | | Підпис державного Підпис керівника, який | | службовця проводив щорічну оцінку | | | | Дата ____________ Дата ______________ | | | -------------------------------------------------------------------
6. Затвердження керівником вищого рівня результатів щорічної
оцінки виконання державним службовцем посадових обов'язків і
завдань
Чи погоджується керівник вищого рівня з оцінкою, даною
безпосереднім керівником у розділі 5?

Підпис
Прізвище, ім'я, по батькові (повністю)

Дата

Додаток 1

до Форми бланку

щорічної оцінки

ООСОБИСТИЙ ПЛАН

на ________ рік
----------------------------------------------------------------- | N |Назва |Термін | Результат виконання | | п/п |завдання |виконання |----------------------------------| | | | |державним |керівником ТЕМ* | | | | |службовцем | | -----------------------------------------------------------------

ЗМІНИ

та доповнення до плану
----------------------------------------------------------------- | N |Назва |Термін | Результат виконання | | п/п |завдання |виконання |----------------------------------| | | | |державним |керівником ТЕМ* | | | | |службовцем | | -----------------------------------------------------------------

--------------- * Коментар керівника.

Додаток 2

до Форми бланку

щорічної оцінки

ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК

загальних критеріїв та показників якості

роботи державного службовця

-------------------------------------------------------------------------------------- | N |Критерії |Рівні якості виконання завдань та обов'язків | |з/п | |---------------------------------------------------------------| | | |Низький |Задовільний |Добрий |Високий | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |------------------------------------------------------------------------------------| | 1. Виконання завдань і обов'язків | |------------------------------------------------------------------------------------| |1. |Обсяг роботи, |не відповідає |відповідає |повністю |перевищує | | |що виконується |очікуваному, |сподіванням |відповідає |сподівання, | | | |витрачає | |сподіванням |витрачає | | | |значний час | | |набагато | | | | | | |менше часу | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |2. |Якість роботи |результати |результати |результатами |результати | | | |потрібно |роботи майже |роботи можна |вищої якості | | | |постійно |не потребують |користувати- | | | | |принципово |виправлень |ся | | | | |виправляти | | | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |3. |Планування |низький рівень|вміє |вміє організо-|організованість | | |роботи |планування |організовувати|вувати свою |і зібраність | | | |повсякденної |свою роботу, |роботу, |висока; | | | |роботи; в |робота |постійно |робота органі- | | | |роботі |виконується із|підвищує |зовується | | | |допускає |додержанням |власну культу-|цілеспрямо- | | | |прояви |термінів, |ру планування;|вано, вико- | | | |метушні, дії |складніші |робота вико- |ристовуються | | | |часто не про- |завдання |нується ра- |допоміжні | | | |думані; робота|виконуються із|ціонально, з |засоби | | | |виконується |незначним |постійним | | | | |нераціонально |порушенням |додержанням | | | | |із постійним |термінів |термінів | | | | |порушенням | | | | | | |термінів | | | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |------------------------------------------------------------------------------------| | 2. Професійна компетентність | |------------------------------------------------------------------------------------| |4. |Професійні |знання |володіє |володіє |володіє | | |знання |поверхові, не |спеціальними |системними |глибокими, | | | |системні, |знаннями, |знаннями, |міцними і | | | |професійні |достатніми для|здатний до |всебічними | | | |завдання |задовільного |вирішення |знаннями, має | | | |самостійно |вирішення |творчих |цілісне | | | |вирішувати |завдань |завдань |уявлення про | | | |складно |професійного |професійного |системність; | | | | |характеру |характеру |гнучкість | | | | | | |мислення | | | | | | |дозволяє | | | | | | |вирішувати | | | | | | |складні | | | | | | |завдання | | | | | | |теоретичного | | | | | | |характеру у | | | | | | |професійній | | | | | | |сфері | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |5. |Професійні |розвинені |розвинені |розвинені та |високорозвинені | | |вміння і навики|недостатньо, |посередньо, |забезпечують |та забезпечують | | | |потребує |забезпечують |необхідний |виконання | | | |постійної |необхідний |рівень вико- |практичних | | | |сторонньої |рівень |нання профе- |завдань | | | |допомоги |виконання |сійних |професійного | | | | |професійних |завдань |характеру на | | | | |завдань при | |високому рівні | | | | |сторонній | | | | | | |допомозі | | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |6. |Уміння |важко зрозумі-|взагалі легко |чітко і |логічно | | |формулювати |ти, обмежений |зрозуміти, |переконливо |побудовані | | |точку зору |словниковий |достатньо |викладає |висловлення, | | |(усно, |запас, доку- |володіє |думки, вільно |влучний вибір | | |письмово) |менти потрібно|державною |володіє |належної | | | |докорінно |мовою, має |державною |лексики та | | | |переробляти, |належний вибір|мовою, |формулювань, | | | |незадовільно |формулювань, |документи не |у документах | | | |володіє |у документи |потребують |завжди | | | |державною |вносяться |виправлень |впорядковані, | | | |мовою |незначні зміни| |вільно | | | | | | |викладені | | | | | | |думки | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |7. |Готовність до |здебільшого |працює з |проявляє |ініціативний, | | |дій, ініціатива|пасивний, |власної волі, |ініціативу, |творчо | | | |безініці- |проявляє |активний, не |відноситься до | | | |ативний, |ініціативу за |позбавлений |вирішення | | | |елементи |необхідністю, |творчого |практичних | | | |творчого |активністю і |відношення до |завдань, | | | |підходу до |творчим |справи; |здатний | | | |справи не |відношенням до|наполегливий |генерувати | | | |проявляються; |справи не | |обгрунтовані | | | |потребує |виділяється | |ідеї та | | | |постійного | | |пропозиції, які | | | |спонукання до | | |заслуговують | | | |роботи | | |на увагу і | | | | | | |сприяє їх | | | | | | |реалізації | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |8. |Оперативність |повільно |пристосовуєть-|сприймає нові |швидко приймає | | |мислення |сприймає нові |ся до нових |завдання |нові завдання | | | |завдання |завдань і |охоче, розуміє|і ситуації, | | | |виявляє |ситуацій на |їх суть та |визначає | | | |незадоволення |роботі |пов'язані з |значущі | | | |у разі зміни | |ними проблеми,|фактори та | | | |завдання або | |орієнтується у|суть справи | | | |звичайних | |нових | | | | |обставин | |ситуаціях | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |9. |Працездатність |працездатність|працездатність|працездатний, |працездатність | | |та витривалість|низька, |задовільна, |збільшення |висока, витримує | | | |збільшення |збільшення |навантаження |тривале | | | |навантаження |навантаження, |не впливає на |навантаження, | | | |погіршує |як правило, не|якість роботи |відповідає | | | |якість роботи,|впливає на | |активністю на | | | |втрачає |якість роботи | |підвищення вимог | | | |впевненість | | | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |10. |Відповідаль- |виявляє |виявляє почут-|почуття |високо | | |ність |байдужість, |тя відпові- |відповідаль- |розвивинені | | | |безвідпо- |дальності не |ності виявляє |почуття | | | |відальність, |стабільно, |постійно |обов'язку; | | | |схильність до |потребує | |виконавча | | | |невиконання |постійного | |дисципліна | | | | |контролю за | |відмінна, | | | | |виконанням | |надійний у | | | | | | |вирішенні | | | | | | |завдань | | | | | | |повсякденної | | | | | | |діяльності | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |11. |Самостійність |до прийняття |здатний до |у прийнятті |високо розвинена | | | |самостійних |прийняття |рішень, як |здібність до | | | |рішень |самостійних |правило, |обгрунтованого | | | |підготовлений |рішень, але |самостійний; |прийняття | | | |недостатньо; |вони не завжди|здатний |самостійних | | | |у разі |бувають об- |аналізувати і |рішень; володіє | | | |виникнення |грунтованими; |прогнозувати |навичками | | | |найменших |у критичних |події; у |передбачення; | | | |проблем |ситуаціях |критичних |в критичних | | | |потребує |допускає |ситуаціях |ситуаціях | | | |стороннього |прояви |здатний до |здатний до | | | |втручання |нерішучості |рішучих дій; |продуманих і | | | | | |виконує |рішучих дій; | | | | | |завдання без |самостійно | | | | | |сторонньої |вирішує складні | | | | | |допомоги |проблеми | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |12. |Здатність до |якостей лідера|здатний |здатний |володіє | | |лідерства |не має і не |позитивно |позитивно |високороз- | | | |намагається |впливати на |впливати на |виненими | | | |мати; |людей, але у |людей, має |здібностями | | | |у колективі |практичній |якості лідера |позитивного | | | |непомітний |діяльності цим| |впливу на | | | | |користується | |людей, якості | | | | |рідко | |лідера | | | | | | |виявлені | | | | | | |яскраво | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |13. |Здатність до |професійний |професійний |працює над |активно, | | |накопичення, |досвід |досвід |підвищенням |цілеспрямовано, | | |поновлення і |накопичує |накопичує і |і оновленням |систематично | | |творчого |повільно, |оновлює по |професійного |і результативно | | |застосування |професійні |мірі необхід- |досвіду, |працює над | | |професійного |завдання |ності, |сумлінно, |підвищенням | | |досвіду |вирішує лише |результати |результативно;|професійних | | | |традиційними |діяльності не |має |знань, вмінь і | | | |методами, |виділяються |новаторські |навичок; | | | |професійне |із-за |підходи у |здатний | | | |новаторство не|консервативно-|професійній |реалізувати і | | | |сприймає або |го підходу до |діяльності |підтримати | | | |заперечує |нового, працює| |нове у | | | | |за шаблоном | |професійній | | | | | | |сфері | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |------------------------------------------------------------------------------------| | 3. Етика поведінки | |------------------------------------------------------------------------------------| |14. |Етика |рівень |рівень |культурний у |володіє | | |поведінки, |культури |культури |поведінці з |високим рівнем | | |стиль |поведінки і |поведінки і |людьми, у |культури | | |спілкування |спілкування з |спілкування з |спілкуванні |поведінки і | | | |людьми |людьми |тактовний, |спілкування з | | | |низький, |задовільний, |доброзичливий |людьми; | | | |допускає |але не завжди | |властива | | | |елементи |адекватний | |гнучкість у | | | |нетактовного |відповідній | |використанні | | | |грубого |ситуації | |стилів | | | |відношення до | | |спілкування і | | | |оточуючих; | | |поведінки, у | | | |поведінка не | | |критичних | | | |відповідає | | |ситуаціях завжди | | | |конкретній | | |поводиться | | | |ситуації | | |коректно і | | | |(невпевнена, | | |водночас з | | | |неввічлива, | | |розумінням | | | |зухвала) | | | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |15. |Співробітництво|рідко надає |співпрацює з |плідно |виявляє | | | |допомогу, |іншими, |співпрацює з |здібності до | | | |часто |пропонує |іншими, |роботи у | | | |не інформує |допомогу, |пропонує |колективі | | | |інших |регулярно |допомогу, |надає цінні | | | | |інформує |регулярно |імпульси для | | | | | |інформує |досягнення | | | | | | |спільної мети | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |16. |Дисципліно- |систематично |дотримується |дисциплінова- |високодисцип- | | |ваність |порушує |правил |ний, правила |лінований, | | | |правила |внутрішнього |внутрішнього |суворо і точно | | | |внутрішнього |трудового |трудового |дотримується | | | |трудового |розпорядку та |розпорядку і |правил | | | |розпорядку та |правил етики |етики |внутрішнього | | | |етики |поведінки, але|поведінки |трудового | | | |поведінки |час від часу |виконує |розпорядку та | | | | |потребує |без порушень |правил етики | | | | |контролю | | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |------------------------------------------------------------------------------------| | Критерії за пунктами 17-21 заповнюються тільки для керівних працівників | |------------------------------------------------------------------------------------| |17. |Здатність до |неспроможний |репрезентує |репрезентує |цілеспрямовано | | |переговорів |репрезентувати|точку зору |точку зору |репрезентує | | | |точку зору, |професійно, |професійно, |точку зору, | | | |аргументація |конкретно |конкретно, |не ігноруючи | | | |невпевнена, | |може |належних | | | |непереконлива | |переконливо |контр- | | | | | |аргументувати |аргументів | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |18. |Уміння |не сприяє |ретельно |визначає мету |чітко визначає | | |організовувати |впорядкуванню |вивчає мету і |і пріоритети; |мету і | | |роботу |робочого |пріоритети; |забезпечує |пріоритети, | | |підлеглих |процесу, |доцільно |регулярне |оптимально | | | |розподіляє |розподіляє |інформування |організовує | | | |завдання з |робочі |підлеглих; |робочий процес, | | | |затримкою і |завдання |раціонально |розподіляючи | | | |недоцільно | |розподіляє |завдання | | | | | |робочі |досягає | | | | | |завдання |максимальної | | | | | | |ефективності | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |19. |Професіоналізм |нечітке, |пояснює |чітко пояснює |роз'яснює | | |у керівництві |незрозуміле |завдання; не |поставлені |завдання | | |роботою |формулювання |завжди надає |завдання; |доступно, | | |підрозділу |завдань |потрібну |надає потрібну|докладно; | | | | |інформацію та |інформацію |вчасно | | | | |професійні |та професійні |консультує | | | | |поради |поради | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |20. |Контроль |контроль |епізодично |систематично |контроль | | | |відсутній |контролює |контролює |здійснює | | | |взагалі або |виконання |виконання |вміло та не | | | |неефективний |поставлених |поставлених |нав'язливо, | | | |чи надмірний |завдань |завдань |результати | | | | | | |якого | | | | | | |ефективні | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | |----+---------------+--------------+--------------+--------------+------------------| |21. |Оцінка та |не усвідомлює |ознайомлений з|ознайомлений з|ретельно та | | |заохочення |досягнення та |досягненнями |досягненнями |детально | | |співробітників |можливості |та можливостя-|та |вивчає | | | |працівників, |ми працівни- |можливостями |досягнення та | | | |не знає їх |ків; намагає- |працівників, |можливості | | | |здібностей |ться оцінювати|вірно оцінює |працівників, | | | |та інтересів, |здібності та |здібності та |цілеспрямовано | | | |не підтримує |поважати їх |поважає їх |стимулює їх | | | |заходів з |інтереси; |інтереси, |інтереси та | | | |підвищення |підтримує |підтримує |здібності, | | | |кваліфікації, |заходи |заходи з |ефективно | | | |заважає |з підвищення |підвищення |спонукає до | | | |самостійності |кваліфікації |кваліфікації, |самостійності | | | |співробітників| |стимулює |мислення та | | | | | |самостійність |дій | | | | | |мислення та | | | | | | |дій | | | | |--------------+--------------+--------------+------------------| | |необхідне | | | | | | |позначити: | | | | | --------------------------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: