open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2004 N 84
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства

економіки

N 109 ( v0109665-10 ) від 10.02.2010 }
Про затвердження Порядку проведення щорічної оцінки виконання
державними службовцями Міністерства економіки України, які
працюють в торговельно-економічних місіях у складі закордонних
дипломатичних установ України, покладених на них обов'язків і

завдань
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства

економіки

N 516 ( v0516665-05 ) від 20.12.2005

N 37 ( v0037665-09 ) від 26.01.2009 }

Відповідно до Положення про проведення атестації державних
службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 28.12.2000 N 1922 ( 1922-2000-п ), із змінами, унесеними
постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2002 N 1979
( 1979-2002-п ), та Загального порядку проведення щорічної оцінки
виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і
завдань, затвердженого наказом Головного управління державної
служби України від 31.10.2003 N 122 ( z1063-03 ) та
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.11.2003
N 1063/8384, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок проведення щорічної оцінки виконання
державними службовцями Міністерства економіки України, які
працюють в торговельно-економічних місіях у складі закордонних
дипломатичних установ України, покладених на них обов'язків і
завдань (далі - Порядок проведення щорічної оцінки), що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки N 516 ( v0516665-05 ) від 20.12.2005 )
2. Керівникам торговельно-економічних місій у складі
закордонних дипломатичних установ України (далі - ТЕМ),
заступникам керівників ТЕМ у країнах, в яких штатним розписом не
передбачено посади керівника або ця посада на час проведення
щорічної оцінки є вакантною: ознайомити всіх державних службовців ТЕМ з Порядком
проведення щорічної оцінки та забезпечити проведення щорічної
оцінки виконання державними службовцями ТЕМ покладених на них
обов'язків і завдань згідно із затвердженим Порядком проведення
щорічної оцінки; забезпечити передачу заповнених форм бланка щорічної оцінки
виконання державним службовцем посадових обов'язків і завдань
(далі - форма бланка щорічної оцінки) у встановлені Порядком
проведення щорічної оцінки терміни до Міністерства економіки
України для зберігання в особових справах працівників. Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки N 516 ( v0516665-05 ) від 20.12.2005 )
3. Відділу роботи з торговельно-економічними місіями
департаменту розвитку експорту забезпечити передачу ТЕМ засобами
електронного зв'язку форм бланка щорічної оцінки та передачу
відділу аналітичної роботи та кадрового забезпечення
торговельно-економічних місій департаменту персоналу заповнених
державними службовцями і затверджених заступником Міністра форм
бланка щорічної оцінки, отриманих від ТЕМ дипломатичною поштою. Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства
економіки N 516 ( v0516665-05 ) від 20.12.2005, N 37
( v0037665-09 ) від 26.01.2009 }
4. Додаток до наказу Міністерства економіки та з питань
європейської інтеграції України від 20.02.2003 N 39
( v0039569-03 ) "Про проведення щорічної оцінки виконання
державними службовцями Міністерства економіки та з питань
європейської інтеграції, які працюють в торговельно-економічних
місіях у складі дипломатичних представництв України за кордоном,
покладених на них завдань і обов'язків" вважати таким, що втратив
чинність.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Пункт 5 в редакції Наказу Міністерства економіки N 37
( v0037665-09 ) від 26.01.2009 }
Міністр економіки
та з питань європейської
інтеграції України М.Деркач

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки

та з питань європейської

інтеграції України

02.03.2004 N 84

ПОРЯДОК

проведення щорічної оцінки виконання

державними службовцями Міністерства економіки

України, які працюють в торговельно-економічних

місіях у складі закордонних дипломатичних

установ України, покладених на них обов'язків

і завдань
{ У Порядку та додатках до нього: слова "та з питань
європейської інтеграції" виключено; слова "управління
зарубіжних представництв" у всіх відмінках замінено
словами "відділ роботи з торговельно-економічними місіями
департаменту розвитку експорту" у відповідному відмінку;
слова "управління кадрів" у всіх відмінках замінено
словами "відділ аналітичної роботи та кадрового
забезпечення торговельно-економічних місій департаменту
персоналу" у відповідному відмінку; слова "заступник
Міністра" у всіх відмінках доповнено словами "згідно з
розподілом обов'язків" згідно з Наказом Міністерства
економіки N 37 ( v0037665-09 ) від 26.01.2009 }

Цей Порядок визначає правові й організаційні засади
проведення оцінки виконання державними службовцями своїх
обов'язків і завдань під час щорічного підбиття підсумків, що
здійснюється відповідно до Положення про проведення атестації
державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 28.12.2000 N 1922 ( 1922-2000-п ), із змінами,
унесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2002
N 1979 ( 1979-2002-п ), та Загального порядку проведення щорічної
оцінки виконання державними службовцями покладених на них
обов'язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління
державної служби України від 31.10.2003 N 122 ( z1063-03 ) та
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.11.2003
N 1063/8384.
1. Загальні положення
1.1. Метою щорічної оцінки виконання державними службовцями
Міністерства економіки України (далі - Міністерство), які працюють
в торговельно-економічних місіях у складі закордонних
дипломатичних установ України (далі - ТЕМ), покладених на них
обов'язків і завдань (далі - щорічна оцінка) під час підбиття
підсумків виконання ними своїх обов'язків є здійснення регулярного
контролю за проходженням державної служби та професійними
досягненнями працівників ТЕМ шляхом перевірки якості їхньої
діяльності відповідно до посадових інструкцій, особистих планів
роботи.
1.2. Щорічна оцінка проводиться з метою поліпшення добору й
розстановки кадрів, розвитку ініціативи і творчої активності
працівників ТЕМ, визначення їх потенціалу, потреб у підвищенні
кваліфікації та особистому розвитку; планування кар'єри,
вдосконалення процесу планування та організації діяльності як
державного службовця, так і державного органу в цілому, виявленні
організаційних проблем та оперативного реагування на них, аналізу
виконання посадових інструкцій.
1.3. Щорічна оцінка проводиться безпосередніми керівниками
ТЕМ у січні - лютому за підсумками минулого року.
1.4. Щорічна оцінка в разі відсутності безпосереднього
керівника ТЕМ, якщо посада керівника ТЕМ відсутня в штатному
розпису, вакантна або якщо безпосередній керівник працює неповний
звітний рік, проводиться заступником керівника ТЕМ, а в разі
відсутності такої посади - заступником Міністра згідно з
розподілом обов'язків.
1.5. Не підлягають щорічному оцінюванню вагітні жінки та
державні службовці, призначені на посаду у звітному періоді.
1.6. Щорічна оцінка виконання керівником ТЕМ або заступником
керівника ТЕМ, якщо посада керівника ТЕМ відсутня в штатному
розпису або вакантна, покладених на нього обов'язків і завдань
здійснюється заступником Міністра згідно з розподілом обов'язків.
Відділ роботи з торговельно-економічними місіями департаменту
розвитку експорту доводить результати щорічної оцінки до
відповідних керівників.
1.7. При проведенні щорічної оцінки виконання працівниками
ТЕМ обов'язків (згідно з посадовими інструкціями) та покладених на
них планових і позапланових завдань необхідно використовувати
особисті плани роботи, які формуються працівниками ТЕМ за
дорученням безпосереднього керівника на початку року відповідно до
планів роботи ТЕМ та доповнюються протягом року за дорученнями
керівника в разі покладання на ТЕМ нових завдань, а також
надходження доручень органів вищого рівня.
1.8. Протягом року до особистого плану роботи в разі потреби
можуть вноситися зміни і доповнення на підставі документів, за
якими ТЕМ виконує позапланові завдання (доручення органу вищого
рівня, накази або інші розпорядчі документи Міністерства, рішення
колегії тощо).
1.9. Щорічна оцінка проводиться відповідно до загальних
критеріїв та показників якості роботи працівників ТЕМ. Зазначені
критерії та показники пов'язуються з конкретною діяльністю та
очікуваними результатами. Перелік загальних критеріїв та
показників якості роботи державного службовця визначено в додатку
1.
1.10. Процедура щорічної оцінки, критерії та показники якості
роботи повинні вдосконалюватися, а тому підлягають систематичному
перегляду.
1.11. Щорічна оцінка має здійснюватися в атмосфері довіри і
справедливості, на засадах законності, прозорості, гласності,
об'єктивності, неупередженості, рівноправності.
2. Організація і проведення щорічної оцінки
2.1. Організаційне забезпечення проведення щорічної оцінки
покладається на відділ аналітичної роботи та кадрового
забезпечення торговельно-економічних місій департаменту персоналу
Міністерства.
2.2. До початку проведення оцінювання відділ аналітичної
роботи та кадрового забезпечення торговельно-економічних місій
департаменту персоналу повинен забезпечити керівників ТЕМ Порядком
проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями
Міністерства економіки України, які працюють в
торговельно-економічних місіях у складі закордонних дипломатичних
установ України, покладених на них обов'язків і завдань та
критеріями і показниками якості роботи, а також разом з відділом
роботи з торговельно-економічними місіями департаменту розвитку
експорту забезпечити формою бланка щорічної оцінки виконання
державним службовцем посадових обов'язків і завдань (далі - форма
бланка щорічної оцінки), яку наведено в додатку 2. Зазначена форма
бланка щорічної оцінки може доводитися до працівників ТЕМ у
письмовому або електронному варіанті.
2.3. Процедура проведення щорічної оцінки складається з таких
етапів: підготовчий період, оцінювання, співбесіда та підписання
результатів обговорення, затвердження керівником вищого рівня
результатів оцінювання, заключний етап.
2.4. Підготовчий період включає аналіз безпосереднім
керівником та працівником ТЕМ виконання завдань та обов'язків,
визначених у посадових інструкціях, положеннях про ТЕМ, особистих
планах роботи, наданих окремих дорученнях у звітний період, а
також установлення безпосереднім керівником дати проведення
співбесіди.
2.5. Оцінювання здійснюється працівником ТЕМ через
самооцінювання та оцінювання безпосереднім керівником, результати
якого заносяться до форми бланка щорічної оцінки та переліку
загальних критеріїв та показників якості роботи державного
службовця.
2.6. Захід має забезпечувати активну, конструктивну участь
працівника ТЕМ у процедурі щорічної оцінки. Працівник ТЕМ має
висловити свою точку зору, визначити проблемні питання, а також
встановити для себе конкретну мету в удосконаленні
професіоналізму. Безпосередній керівник оцінює виконання працівником ТЕМ
посадової інструкції, особистого плану роботи, визначеного на
початку звітного періоду, окремих доручень, завдань, перевіряє
своєчасність, якість, результативність їх виконання, з'ясовує
причини продовження термінів виконання завдань, змін до плану
тощо.
2.7. Оцінювання безпосереднім керівником має бути
обгрунтованим, спиратися на конкретні приклади з відзначенням
позитивних показників роботи працівника ТЕМ, рівня його знань,
умінь, професійних та ділових якостей, недоліків у роботі, а також
шляхів їх подолання.

За результатами оцінювання і самооцінювання керівником
виставляється підсумкова оцінка.
2.8. Підсумкова оцінка може бути:

низька - працівник ТЕМ повинен поліпшити свою роботу, щоб
уникнути постійного втручання керівника для корекції результату
його роботи;

задовільна - працівник ТЕМ досяг певних результатів,
володіє певним обсягом навичок, необхідних для виконання посадових
обов'язків, і повинен спрямувати свою діяльність на ті складові,
які примушують керівника часом вносити корективи в результати
роботи;

добра - працівник ТЕМ досяг результатів володіння навичками
й уміннями, унеможливив необхідне втручання керівника в результати
роботи, спрямовував зусилля на запровадження інноваційного стилю
пошуку рішень;

висока - працівник ТЕМ перевищив очікувані результати,
виявив грунтовні знання і навички, застосував інноваційний стиль
виконання своїх обов'язків і доручень.
2.9. Заповнену форму бланка щорічної оцінки безпосередній
керівник у тижневий термін передає працівнику ТЕМ для
ознайомлення.
2.10. Співбесіда та підписання результатів обговорення
безпосереднього керівника з державним службовцем проводиться з
метою обговорення результатів оцінки його роботи за минулий рік та
досягнення домовленостей на наступний рік щодо виконання завдань,
визначення необхідності підвищення кваліфікації та складання
особистих планів роботи на наступний рік з огляду на пріоритети
діяльності ТЕМ.
2.11. Обговорення повинно бути структурованим, неформальним
і мати рекомендаційний та роз'яснювальний характер з урахуванням
самооцінки працівника ТЕМ.
2.12. При проведенні співбесіди необхідно дотримуватися
балансу між позитивною оцінкою роботи і критикою окремих напрямів
з відповідним обгрунтуванням.
2.13. Співбесіда має закінчуватися підписанням
безпосереднім керівником і працівником ТЕМ форми бланка щорічної
оцінки на підтвердження того, що результати оцінювання обговорені
та складений особистий план роботи державного службовця на
наступний рік, зразок якого наведено в додатку 3.
2.14. Затвердження керівником вищого рівня результатів
оцінювання щорічної оцінки здійснюється після ознайомлення з
результатами оцінювання. Керівник вищого рівня при цьому може
висловлювати свої зауваження та пропозиції, а також проводити в
разі потреби відповідні співбесіди.
2.15. Заключний етап включає в себе перевірку відділом
аналітичної роботи та кадрового забезпечення
торговельно-економічних місій департаменту персоналу Міністерства
повноти заповнення форми бланка щорічної оцінки та переліку
загальних критеріїв та показників якості роботи державного
службовця і долучення їх до особової справи працівника ТЕМ.
2.16. Відділ аналітичної роботи та кадрового забезпечення
торговельно-економічних місій департаменту персоналу аналізує та
узагальнює результати щорічної оцінки і готує проекти відповідних
рішень з питань кадрового менеджменту. Указані висновки
враховуються при складанні річних планів роботи з кадрами,
визначенні щорічної та перспективної потреби в кадрах, формуванні
державного замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення
кваліфікації працівників ТЕМ, плануванні їх кар'єри.
3. Результати щорічної оцінки
Результати щорічної оцінки повинні враховуватися при
розгляді питань просування по службі, присвоєнні чергового рангу,
при вирішенні питань щодо продовження терміну перебування на
державній службі, формуванні кадрового резерву та інших питань
проходження державної служби.
4. Оскарження державними службовцями результатів

щорічної оцінки
У разі незгоди з оцінкою керівника працівник ТЕМ у
десятиденний термін може звернутися із заявою до заступника
Міністра згідно з розподілом обов'язків, висловивши зауваження та
обгрунтувавши їх. Рішення заступника Міністра згідно з розподілом
обов'язків є ухвальним.
Директор адміністративно-
господарського департаменту В.Дробний

Додаток 1

до Порядку проведення

щорічної оцінки виконання

державними службовцями

Міністерства економіки

України, які працюють

в торговельно-економічних

місіях у складі закордонних

дипломатичних установ

України, покладених на них

обов'язків і завдань

ПЕРЕЛІК

загальних критеріїв та показників якості роботи

державного службовця

-------------------------------------------------------------------------------- N | КРИТЕРІЇ | РІВНІ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ ОБОВ'ЯЗКІВ ТА ЗАВДАНЬ | з/п| |-------------------------------------------------------------| | | Низький | Задовільний | Добрий | Високий | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ------------------------------------------------------------------------------| 1. Виконання обов'язків і завдань | ------------------------------------------------------------------------------| 1 |Обсяг |не відповідає |відповідає |повністю |перевищує | |роботи, що |очікуваному, |встановленому|вкладається в|сподівання, | |виконується |перевищується |терміну |термін, має |виконує завдання | | |встановлений |виконання |час на |постійно із | | |термін | |додаткове |скороченням | | |виконання | |опрацювання |терміну, виконує | | | | | |за цей час | | | | | |додаткові завдання| ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 2 |Якість |результати |результати |результатами |результати вищої | |роботи |потрібно |роботи майже |роботи можна |якості, мають | | |постійно |не потребують|користуватися|інноваційний | | |принципово |виправлень | |характер вирішення| | |виправляти | | |питання | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 3 |Планування |низький рівень|уміє |уміє |організованість і | |роботи |планування |організовува-|організовува-|зібраність високі;| | |робочого часу,|ти свою |ти свою |робота | | |допускаються |роботу, |роботу, |організовується | | |прояви |робота |постійно |цілеспрямовано | | |безсистемних |виконується |підвищує | | | |кроків щодо |із |власну | | | |виконання |додержанням |культуру | | | |завдань |термінів |планування; | | | | |(упритул з |робота | | | | |ризиком |виконується | | | | |порушення) |раціонально, | | | | | |з постійним | | | | | |додержанням | | | | | |термінів | | ------------------------------------------------------------------------------| 2. Професійна компетентність | ------------------------------------------------------------------------------| 4 |Професійні |знання |володіє |володіє |володіє глибокими,| |знання |поверхові, не |спеціальними |системними |міцними і | | |системні, |знаннями, |знаннями, |всебічними | | |професійні |достатніми |здатний до |знаннями, має | | |завдання |для |розв'язання |цілісне уявлення | | |самостійно |задовільного |творчих |про системність; | | |вирішувати |вирішення |завдань |гнучкість мислення| | |складно |завдань |професійного |дає змогу | | | |професійного |характеру |розв'язувати | | | |характеру | |складні завдання | | | | | |теоретичного | | | | | |характеру у | | | | | |професійній сфері | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 5 |Професійні |розвинені |розвинені |розвинуті та |забезпечує | |вміння і |недостатньо, |посередньо, |забезпечують |виконання | |навики |потребує |забезпечують |необхідний |практичних завдань| | |постійної |необхідний |рівень |професійного | | |сторонньої |рівень |самостійного |характеру на | | |допомоги |виконання |виконання |високому рівні, | | | |професійних |професійних |має можливість | | | |завдань при |завдань |надати певні | | | |сторонній | |консультації | | | |допомозі | |іншому виконавцю | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 6 |Уміння |важко |взагалі легко|чітко і |логічно побудовані| |формулювати |зрозуміти, |зрозуміти, |переконливо |висловлення, | |точку зору |обмежений |достатньо |викладає |влучний вибір | |(усно, |словниковий |володіє |думки, вільно|належної лексики | |письмово) |запас, |державною |володіє |та формулювань, у | | |документи |мовою, у |державною |документах завжди | | |потрібно |документи |мовою, |впорядковані, | | |переробляти, |вносяться |документи не |вільно викладені | | |робить помилки|незначні |потребують |думки | | |при оформленні|зміни |виправлень | | | |документів | | | | | |державною | | | | | |мовою | | | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 7 |Готовність |здебільшого |працює з |проявляє |ініціативний, | |до дій, |пасивний, |власної волі,|ініціативу, |творчо відноситься| |ініціатива |безініціатив- |виявляє |активний, не |до вирішення | | |ний, елементи |ініціативу, |позбавлений |практичних | | |творчого |активністю і |творчого |завдань, здатний | | |підходу до |творчим |ставлення до |генерувати | | |справи не |ставленням до|справи; |обгрунтовані ідеї | | |проявляються; |справи не |наполегливий |та пропозиції, які| | |потребує |визначається | |заслуговують на | | |постійного | | |увагу, і сприяє їх| | |спрямування до| | |реалізації | | |роботи | | | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 8 |Оператив- |повільно |пристосову- |сприймає нові|швидко сприймає | |ність |сприймає нові |ється до |завдання |нові завдання і | |мислення |завдання, |нових |охоче, |ситуації, визначає| | |виявляє |завдань і |розуміє їх |впливові фактори | | |незадоволення |ситуацій на |суть та |та суть справи | | |у разі зміни |роботі |пов'язані з | | | |завдання або | |ними | | | |звичайних | |проблеми, | | | |обставин | |орієнтується | | | | | |у нових | | | | | |ситуаціях | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 9 |Працездат- |працездатність|працездат- |працездатний,|працездатність | |ність та |низька, |ність |збільшення |висока, витримує | |витривалість|збільшення |задовільна, |навантаження |тривале | | |навантаження |збільшення |не впливає на|навантаження, | | |погіршує |навантаження,|якість роботи|відповідає | | |якість роботи,|як правило, | |активністю на | | |втрачає |не впливає на| |підвищення вимог | | |впевненість |якість роботи| | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 10 |Відповідаль-|виявляє |виявляє |почуття |високо розвинене | |ність |байдужість, |почуття |відповідаль- |почуття обов'язку;| | |безвідпові- |відповідаль- |ності виявляє|виконавча | | |дальність, |ності |постійно |дисципліна | | |схильність до |нестабільно, | |відмінна, надійний| | |невиконання |потребує | |у розв'язанні | | | |постійного | |завдань | | | |контролю за | |повсякденної | | | |виконанням | |діяльності | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 11 |Самостій- |самостійних |здатний до |у прийнятті |високорозвинена | |ність |рішень не |прийняття |рішень, як |здібність до | | |приймає, у |самостійних |правило, |обгрунтованого | | |разі |рішень, але |самостійний; |прийняття | | |виникнення |вони не |здатний |самостійних | | |найменших |завжди |аналізувати і|рішень; володіє | | |проблем |бувають |прогнозувати |навичками | | |потребує |обгрунтова- |події; у |передбачення; у | | |стороннього |ними; |критичних |критичних | | |втручання |у критичних |ситуаціях |ситуаціях здатний | | | |ситуаціях |здатний до |до продуманих і | | | |виявляє |рішучих дій; |рішучих дій; | | | |нерішучість |виконує |самостійно вирішує| | | | |завдання без |складні проблеми | | | | |сторонньої | | | | | |допомоги | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 12 |Здатність до|якостей лідера|здатний |здатний |володіє | |лідерства |не має і не |позитивно |позитивно |високорозвиненими | | |намагається |впливати на |впливати на |здібностями | | |мати; у |людей, але у |людей, має |позитивного впливу| | |колективі |практичній |якості лідера|на людей, якості | | |непомітний |діяльності | |лідера виявлені | | | |цим | |яскраво | | | |користується | | | | | |рідко | | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 13 |Здатність до|професійний |Професійний |працює над |активно, | |накопичення,|досвід |досвід |підвищенням і|цілеспрямовано, | |поновлення і|накопичує |накопичує і |оновленням |систематично і | |творчого |повільно, |оновлює у |професійного |результативно | |застосування|професійні |міру потреби,|досвіду |працює над | |професійного|завдання |здебільшого |сумлінно, |підвищенням | |досвіду |вирішує лише |працює за |результа- |професійних знань,| | |традиційними |шаблоном |тивно; має |умінь і навичок; | | |методами, | |новаторські |здатний | | |професійне | |підходи у |реалізувати і | | |новаторство не| |професійній |підтримати нове у | | |сприймає або | |діяльності |професійній сфері | | |заперечує | | | | ------------------------------------------------------------------------------| 3. Етика поведінки | ------------------------------------------------------------------------------| 14 |Етика |рівень |рівень |культурний у |володіє високим | |поведінки, |культури |культури |поведінці з |рівнем культури | |стиль |поведінки і |поведінки і |людьми, у |поведінки і | |спілкування |спілкування з |спілкування з|спілкуванні |спілкування з | | |людьми |людьми |тактовний, |людьми; властива | | |низький, |задовільний, |доброзичливий|гнучкість у | | |допускає |але не завжди| |використанні | | |елементи |адекватний | |стилів спілкування| | |нетактовного |відповідній | |і поведінки, у | | |грубого |ситуації | |критичних | | |ставлення до | | |ситуаціях завжди | | |оточуючих; | | |поводиться | | |поведінка не | | |коректно і | | |відповідає | | |водночас з | | |конкретній | | |розумінням | | |ситуації | | | | | |(невпевнена, | | | | | |неввічлива, | | | | | |зухвала) | | | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 15 |Співробітни-|рідко надає |співпрацює з |плідно |виявляє здібності | |цтво |допомогу, |іншими, |співпрацює з |до роботи у | | |часто не |пропонує |іншими, |колективі, надає | | |інформує інших|допомогу, |пропонує |цінні імпульси для| | | |регулярно |допомогу, |досягнення | | | |інформує |регулярно |спільної мети | | | | |інформує | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 16 |Дисципліно- |порушує |дотримується |дисциплінова-|високодисциплі- | |ваність |правила |правил |ний, правила |нований, суворо і | | |внутрішнього |внутрішнього |внутрішнього |точно дотримується| | |трудового |трудового |трудового |правил | | |розпорядку |розпорядку, |розпорядку |внутрішнього | | | |але потребує |виконує без |трудового | | | |контролю |порушень |розпорядку | ------------------------------------------------------------------------------| Критерії для керівних працівників | ------------------------------------------------------------------------------| 17 |Здатність до|неспроможний |репрезентує |свою точку |цілеспрямовано | |переговорів |дотримуватися |свою точку |зору може |репрезентує свою | | |особистої |зору |переконливо |точку зору, не | | |точки зору, |професійно, |аргументувати|ігноруючи належних| | |аргументація |конкретно | |контраргументів | | |невпевнена, | | | | | |непереконлива | | | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 18 |Уміння |не сприяє |ретельно |визначає мету|чітко визначає | |організову- |впорядкуванню |вивчає мету і|і пріоритети;|мету і пріоритети,| |вати роботу |робочого |пріоритети; |забезпечує |оптимально | |підлеглих |процесу |доцільно |регулярне |організовує | | | |розподіляє |інформування |робочий процес, | | | |робочі |підлеглих; |розподіляючи | | | |завдання |раціонально |завдання, досягає | | | | |розподіляє |максимальної | | | | |робочі |ефективності | | | | |завдання | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 19 |Професіона- |формулювання |не завжди |чітко пояснює|роз'яснює завдання| |лізм у |завдань |пояснює та |поставлені |доступно, | |керівництві |нечітке |надає |завдання; |детально, вчасно | |роботою | |потрібну |надає |консультує | |підрозділу | |інформацію та|потрібну | | | | |професійні |інформацію та| | | | |поради |професійні | | | | | |поради | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 20 |Контроль |контроль |епізодично |систематично |контроль здійснює | | |відсутній |контролює |контролює |вміло та не | | |взагалі або |виконання |виконання |нав'язливо | | |неефективний |поставлених |поставлених | | | | |завдань |завдань | | ---+------------+--------------+-------------+-------------+------------------| 21 |Оцінка та |не усвідомлює |ознайомлений |ознайомлений |ретельно та | |заохочення |досягнень та |з |з |детально вивчає | |співробітни-|можливостей |досягненнями |досягненнями |досягнення та | |ків |працівників, |та |та |можливості | | |не знає їх |можливостями |можливостями |працівників, | | |здібностей та |працівників; |працівників, |цілеспрямовано | | |інтересів, не |намагається |правильно |стимулює їх | | |підтримує |оцінювати |оцінює |інтереси та | | |заходів з |здібності; |здібності та |здібності, | | |підвищення |підтримує |заслуги, |ефективно спонукає| | |кваліфікації, |заходи з |підтримує |до самостійності | | |заважає |підвищення |заходи з |мислення та дій | | |самостійності |кваліфікації |підвищення | | | |співробітників| |кваліфікації,| | | | | |стимулює | | | | | |самостійність| | | | | |мислення та | | | | | |дій | | -------------------------------------------------------------------------------
Директор адміністративно-
господарського департаменту В.Дробний

Додаток 2

до Порядку проведення

щорічної оцінки виконання

державними службовцями

Міністерства економіки

України, які працюють

в торговельно-економічних

місіях у складі закордонних

дипломатичних установ

України, покладених на них

обов'язків і завдань

ФОРМА БЛАНКА

щорічної оцінки виконання державним службовцем

посадових обов'язків і завдань

1. Відомості про державного службовця
------------------------------------------------------------------ Прізвище| | Ім'я| | По батькові| | ------------------------+---------------------------------------| Дата народження| | ------------------------+---------------------------------------| Назва підрозділу| | ------------------------+---------------------------------------| Назва посади| | ------------------------+---------------------------------------| Дата зайняття посади| | ------------------------+---------------------------------------| Звітний період| | -----------------------------------------------------------------
2. Самооцінка
------------------------------------------------------------------ Заповнюється державним службовцем: | ----------------------------------------------------------------| 1) Наскільки успішно, на Ваш погляд, Ви виконуєте посадові | обов'язки? | Навести окремі приклади, які підтверджують Вашу професійну | компетентність. | | 2) Указати кількість планових завдань, які Вами виконано і які | не виконано (поясніть, чому). | Зазначити кількість позапланових завдань (перевірок, відряджень,| організація семінарів, інше), які Ви виконували. | | 3) Які окремі доручення (завдання), які мали ключове значення | для роботи державного органу, доручалися Вам? Чи були Ви | залучені до роботи в групах щодо розробки відповідних програм, | нормативно-правових актів? | | 4) Навести приклади щодо публікації у виданнях з питань | діяльності ТЕМ, якщо такі були протягом року. Надати інформацію | про навчання (підвищення кваліфікації та отримання | освітньо-кваліфікаційного рівня). | -----------------------------------------------------------------
3. Оцінка безпосереднім керівником
------------------------------------------------------------------ 1) Оцінка виконання державним службовцем посадових обов'язків, | визначених у посадових інструкціях, та завдань, викладених у | особистому плані роботи, а також ступінь участі у виконанні | окремих доручень (завдань). | | 2) Рівень знань, умінь, професійні якості, здібності державного | службовця в контексті виконання покладених на нього завдань | і обов'язків. | -----------------------------------------------------------------
4. Висновки, пропозиції та рекомендації як наслідок
обговорення результатів щорічної оцінки виконання державними
службовцями посадових обов'язків і завдань ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________
Підсумкова оцінка ____________________
Підпис державного службовця ______________________________
Прізвище, ім'я, по батькові ______________________________

(повністю)
Підпис безпосереднього
керівника ______________________________
Прізвище, ім'я, по батькові ______________________________

(повністю)
Дата ______________________________

------------------------------------------------------------------ 5. Затвердження керівником вищого рівня результатів щорічної | оцінки виконання державним службовцем посадових обов'язків | і завдань | ----------------------------------------------------------------| Підпис _______________________________ | | Прізвище, ім'я, по батькові _______________________________ | (повністю) | Дата _______________________________ | -----------------------------------------------------------------

Додаток 3

до Порядку проведення

щорічної оцінки виконання

державними службовцями

Міністерства економіки

України, які працюють

в торговельно-економічних

місіях у складі закордонних

дипломатичних установ

України, покладених на них

обов'язків і завдань

ОСОБИСТИЙ ПЛАН

державного службовця на ______ рік

------------------------------------------------------------------ N |Назва завдання| Термін | Результат оцінювання | з/п| |виконання|-----------------------------------| | | | державним | керівником ТЕМ * | | | | службовцем | | -----------------------------------------------------------------
--------------- * Коментар керівника.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: