open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
21.01.2009 N 30

Про документи для проведення ліцензування
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства

освіти і науки

N 333 ( v0333290-09 ) від 16.04.2009

N 169 ( v0169290-10 ) від 02.03.2010 }

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
08.08.2007 р. N 1019 ( 1019-2007-п ) "Про ліцензування діяльності
з надання освітніх послуг" та з метою удосконалення процедури
ліцензування Н А К А З У Ю:
1. Затвердити такі документи ( va030290-09 ) (додаються): форму заяви про проведення ліцензування та методику
визначення можливостей навчального закладу, фізичної особи -
суб'єкта підприємницької діяльності щодо започаткування
(продовження) діяльності з надання освітніх послуг, збільшення або
перерозподілу ліцензованого обсягу у сфері дошкільної освіти; форму заяви про проведення ліцензування та методику
визначення можливостей навчального закладу щодо започаткування
(продовження) діяльності з надання освітніх послуг, збільшення або
перерозподілу ліцензованого обсягу у сфері загальної середньої
освіти; форму заяви про проведення ліцензування та методику
визначення можливостей навчального закладу щодо започаткування
(продовження) діяльності з надання освітніх послуг, збільшення або
перерозподілу ліцензованого обсягу у сфері позашкільної освіти; форму заяви про проведення ліцензування та методику
визначення можливостей навчального закладу щодо започаткування
(продовження) діяльності з надання освітніх послуг, збільшення або
перерозподілу ліцензованого обсягу у сфері професійно-технічної
освіти; форму заяви про проведення ліцензування та методику
визначення можливостей підприємства щодо започаткування
(продовження) діяльності з надання освітніх послуг, збільшення або
перерозподілу ліцензованого обсягу у сфері професійно-технічної
освіти (професійно-технічне навчання робітників на виробництві); форму заяви про проведення ліцензування та методику
визначення можливостей навчального закладу, іншої юридичної особи
щодо започаткування (продовження) діяльності з надання освітніх
послуг, збільшення або перерозподілу ліцензованого обсягу у сфері
вищої освіти; { Зміни до Методики див. в Наказі Міністерства
освіти і науки N 333 ( v0333290-09 ) від 16.04.2009 } форму заяви про проведення ліцензування та методику
визначення можливостей навчального закладу, іншої юридичної особи
щодо започаткування (продовження) діяльності з надання освітніх
послуг, збільшення або перерозподілу ліцензованого обсягу надання
освітніх послуг у підвищенні кваліфікації працівників органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, державних
підприємств, установ і організацій. { Пункт перший доповнено
абзацом сьомим згідно з Наказом Міністерства освіти і науки N 169
( v0169290-10 ) від 02.03.2010 }
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства
освіти і науки України від 15.11.2007 р. N 1008 ( v1008290-07 )
"Про документи для проведення ліцензування".
3. Управлінню ліцензування, акредитації та нострифікації
(Дудник Ю.П.):
3.1. Довести цей наказ до відома керівників навчальних
закладів та органів управління освітою Автономної Республіки Крим,
обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій.
3.2. Забезпечити розміщення інформації на офіційному
веб-сайті Міністерства.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра Гребельника О.П.
Міністр І.О.Вакарчук

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

освіти і науки України

02.03.2010 N 169

БЛАНК ЗАЯВНИКА
Міністерство освіти

і науки України

01135, м. Київ,

пр. Перемоги, 10

ЗАЯВА

Прошу провести ліцензування діяльності з надання освітніх
послуг з підвищення кваліфікації працівників органів державної
влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств,
установ та організацій _________________________________________________________________

(шифр та назва галузі знань, напряму, спеціальності)
з ліцензованим обсягом _________ осіб ___________ форми навчання.
Заявник _________________________________________________________

(найменування навчального закладу, юридичної особи)
(назва відокремленого структурного підрозділу,

де ліцензується дана освітня послуга)
Керівник ________________________________________________________

(прізвище, ім'я та по батькові)
Посада __________________________________________________________

(ректор, директор, президент тощо)
Ідентифікаційний код заявника ___________________________________
Організаційно-правова форма _____________________________________
Свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) N ___________,
видане __________________________________________________________
Довідка про внесення до Державного реєстру вищих навчальних
закладів
N ___________ від _______________________________________________
Форма власності _________________________________________________
Орган управління ________________________________________________
Місцезнаходження заявника _______________________________________ _________________________________________________________________
Місце провадження діяльності з надання освітніх послуг __________
Тел: ____________ факс: ___________ e-mail: _____________________
Орган державної податкової служби _______________________________

(назва, місцезнаходження)
Довідка про внесення до Єдиного державного реєстру
підприємств і організацій України від _____________, видана ______ _________________________________________________________________

(назва органу державної статистики)
Розрахунковий рахунок N _______ у _______________________________

(назва банківської установи)
Валютний рахунок ________________________________________________

З порядком отримання ліцензії, Ліцензійними умовами надання
освітніх послуг, умовами і правилами провадження освітньої
діяльності ознайомлені і зобов'язуємося їх виконувати. Відомості у документах, поданих для отримання ліцензії, є
достовірними.
________________________ __________________ ___________________
(назва посади керівника) (особистий підпис) (П.І.Б. керівника)
М.П.
До заяви додаються: _________________________________________________________________

(перелік документів, що додаються до заяви

з вказівкою на реквізити кожного з них)
------------------------------------------------------------------ Дата і номер реєстрації заяви|Наявність документів, що вказані в| |переліку, перевірено | -----------------------------+----------------------------------| від _____________ N ___ |__________________________________| |(підпис, прізвище та ініціали | |особи, яка прийняла заяву) | -----------------------------------------------------------------

МЕТОДИКА

визначення можливостей навчального закладу,

іншої юридичної особи щодо започаткування

(продовження) діяльності з надання освітніх послуг

збільшення або перерозподілу ліцензованого обсягу

з підвищення кваліфікації працівників органів

державної влади, органів місцевого самоврядування,

державних підприємств, установ та організацій

Ліцензування освітніх послуг є процедурою проведення
ліцензійної експертизи, прийняття рішень, їх оформлення, видачі,
переоформлення ліцензій, видачі їх дублікатів, а також прийняття
рішень про обмеження діяльності суб'єктів у сфері освіти. Для отримання ліцензії на провадження діяльності з надання
освітніх послуг у сфері вищої освіти навчальні заклади, інші
юридичні особи (далі - навчальні заклади), що планують
ліцензування освітніх послуг, подають до відповідного підрозділу
органу ліцензування обґрунтування можливості щодо ліцензування
діяльності з надання освітньої послуги. Обґрунтування складається
у формі самоаналізу, де аналізується стан спроможності навчального
закладу надавати певну освітню послугу. У самоаналізі на підставі
результатів моніторингу ринку праці, ринку освітніх послуг та
власних можливостей фінансового, кадрового, навчально-методичного
і матеріально-технічного забезпечення обґрунтовується необхідність
започаткування освітньої послуги, спроможність навчального закладу
забезпечити її якісну реалізацію на рівні вимог встановлених
стандартів та відповідно до норм чинного законодавства. Кожен розділ обов'язково передбачає висновок щодо достатності
забезпечення та його відповідності Ліцензійним умовам надання
освітніх послуг з підвищення кваліфікації працівників органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, державних
підприємств, установ та організацій. У разі, якщо фактичний стан
забезпечення на момент звернення про ліцензування не відповідає
встановленим нормативам, додається план заходів щодо його
вдосконалення (покращення). У плані заходів відображається назва
заходу, ресурси, за рахунок яких планується виконання заходу,
термін виконання. Кожна таблиця підписується керівником навчального закладу та
скріплюється печаткою. Документи оформляються відповідно до вимог Уніфікованої
системи організаційно-розпорядчої документації (Вимоги до
оформлювання документів) ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом
Держспоживстандарту України від 07.04.2003 року N 55. Документи
формуються у справу, прошнуровуються пронумеровуються та
підписуються керівником, підпис якого засвідчується печаткою
навчального закладу. Самоаналіз складається у двох примірниках державною мовою з
наскрізною нумерацією сторінок. Один з примірників подається до
органу ліцензування.

ЗРАЗОК ТИТУЛЬНОГО АРКУША ОБҐРУНТУВАННЯ
ОБҐРУНТУВАННЯ

можливості
________________________________________________

(повна юридична назва навчального закладу)
щодо ліцензування діяльності (збільшення,

перерозподілу ліцензованого обсягу)

з надання освітньої послуги з підвищення кваліфікації

працівників органів державної влади, органів

місцевого самоврядування, державних підприємств,

установ та організацій
(вид освітньої послуги згідно постанови

Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р.

N 1019 "Про ліцензування діяльності

з надання освітніх послуг")
з ліцензованим обсягом навчального закладу

(освітньої послуги) _____ осіб
Галузь знань ___________________
Напрям підготовки ______________
Розглянуто та затверджено

на засіданні

навчально-методичної ради

Протокол від __ 20__ р. N __ ____________________________

(підпис, посада)
м. ____________, 20__ рік
Рекомендується така структура самоаналізу (ліцензійної
справи). Перед титульним аркушем має бути заява навчального закладу
до МОН щодо проведення ліцензійної експертизи, далі зміст справи
із зазначенням сторінок.

ЛІЦЕНЗУВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ

кваліфікації за напрямами, спеціальностями,

за певними програмами, за посадами тощо
Зміст справи
------------------------------------------------------------------ N з/п | Назва розділу |Стор.| ------+---------------------------------------------------+-----| 1. |Установчі документи (статут) | | ------+---------------------------------------------------+-----| 2. |Копія рішення власника (власників) або | | |уповноваженого ним органу про створення навчального| | |закладу (у разі коли власників або уповноважених | | |ними органів два і більше - копія установчого | | |договору) | | ------+---------------------------------------------------+-----| 3. |Копії свідоцтва про державну реєстрацію навчального| | |закладу і довідки про включення його до Єдиного | | |державного реєстру підприємств та організацій | | |України | | ------+---------------------------------------------------+-----| 4. |Копії документів, що засвідчують рівень освіти, | | |кваліфікації та громадянство керівника закладу: | | |дипломів про вищу освіту та науковий ступінь, | | |атестатів про вчене звання, першої сторінки | | |паспорта | | ------+---------------------------------------------------+-----| 5. |Довідка про погодження надання освітньої послуги з | | |органами виконавчої влади, якщо це передбачено | | |законодавством і необхідне для організації навчання| | |за напрямами підготовки | | ------+---------------------------------------------------+-----| 6. |Копії діючих ліцензій на надання освітніх послуг, | | |сертифікатів про акредитацію | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7. |Обґрунтування необхідності ліцензування освітньої | | |послуги | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.1. |Дані про кількісний і якісний склад державних | | |службовців і посадових осіб місцевого | | |самоврядування у регіоні (за даними Державного | | |комітету статистики України) | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.2. |Документ, що засвідчує підтримку (ініціативу) | | |органу управління навчальним закладом щодо | | |ліцензування освітньої послуги | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.3. |Інформація про кадрове забезпечення: якісний склад | | |науково-педагогічних (педагогічних) працівників, | | |які забезпечують навчальний процес відповідно до | | |навчальних планів | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.4. |Інформація про матеріально-технічне забезпечення | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.4.1.|Приміщення для занять слухачів та | | |науково-педагогічного (педагогічного) персоналу | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.4.2.|Інформація про комп'ютерне забезпечення | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.4.3.|Соціальна інфраструктура | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.5. |Професійні програми підвищення кваліфікації та | | |інформація про навчально-методичне забезпечення | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.6. |Інформаційне забезпечення | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.7. |План-графік підвищення кваліфікації на рік | | ------+---------------------------------------------------+-----| 7.7. |Інше | | -----------------------------------------------------------------

ОПИС

складових справи

1. Установчі та реєстраційні документи Якщо ліцензування діяльності із надання освітніх послуг
проводиться вперше і він ще не внесений до Державного реєстру
вищих навчальних закладів, подаються копії установчих та
реєстраційних документів навчального закладу і відокремлених
структурних підрозділів навчального закладу (рішення власника
(власників) або уповноваженого ним органу про створення
навчального закладу (у разі коли власників або уповноважених ними
органів два і більше - копія установчого договору), статут,
свідоцтво про державну реєстрацію, довідка про включення до
Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України). Якщо навчальний заклад включений до Державного реєстру вищих
навчальних закладів, то подається лише копія Довідки про включення
до названого реєстру.
2. Копії діючих ліцензій на надання освітніх послуг,
сертифікатів про акредитацію Навчальні заклади, які здійснюють освітню діяльність за
ліцензіями, виданими відповідними органами ліцензування, подають
копії ліцензій на надання освітніх послуг з підвищення
кваліфікації працівників органів державної влади, органів
місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та
організацій.
3. Обґрунтування необхідності ліцензування освітньої послуги
3.1. Дані про кількісний і якісний склад державних службовців
і посадових осіб місцевого самоврядування у регіоні (за даними
Державного комітету статистики України) Результати моніторингу ринку праці та ринку освітніх послуг,
які вже надаються у даному регіоні, погоджуються з Урядом
Автономної Республіки Крим, відповідними обласними, Київською,
Севастопольською міськими державними адміністраціями. У результатах моніторингу ринку праці та ринку освітніх
послуг повинні бути відображені такі аспекти.
"ПОГОДЖЕНО"__________________

Голова _____________________

обласної (міської)

держадміністрації

"___" ___________ 20__ р.

Розглянуто на засіданні

Регіональної громадської

експертної комісії

Державної акредитаційної

комісії

Протокол N ___ від _________ ____________________________

(підпис голови)

I. Загальна характеристика та перспективи розвитку регіону
щодо потреби у фахівцях заявленого напряму на термін 5 років. Які навчальні заклади в регіоні вже надають подібні освітні
послуги, з якого часу, у якому обсязі. Чим надання заявлених освітніх послуг у даному навчальному
закладі буде відрізнятись від тих, що вже є (більш досконала
програма, більш адаптована до потреб регіону, замовника і т.ін.). Підстави щодо доцільності надання освітніх послуг у даному
навчальному закладі в заявленому ліцензованому обсязі (висновок). II. Загальна характеристика навчального закладу. Подається стисла історична довідка розвитку навчального
закладу, наводиться коротка інформація про рік заснування, відомчу
приналежність, форму власності, основні етапи розвитку.
Таблиця 1. Загальна характеристика _________________________________________________________________

(назва навчального закладу)
------------------------------------------------------------------ N | Показники діяльності | Кількісні параметри | п/п| |---------------------------------| | | Денна форма | Дистанційна форма | | | навчання | навчання | ---+--------------------------+-------------+-------------------| 1.|Сукупний ліцензований | | | |обсяг підвищення | | | |кваліфікації слухачів | | | ---+--------------------------+-------------+-------------------| 2.|кількість слухачів разом: | | | ---+--------------------------+-------------+-------------------| 3.|кількість навчальних груп | | | ---+--------------------------+-------------+-------------------| 4.|кількість ліцензованих | | | |напрямів підвищення | | | |кваліфікації | | | ---+--------------------------+-------------+-------------------| 5.|Загальні навчальні площі | | | |будівель (кв.м) | | | |--------------------------+-------------+-------------------| |З них: | | | |--------------------------+-------------+-------------------| |- власні: | | | |--------------------------+-------------+-------------------| |- орендовані: | | | ---+--------------------------+---------------------------------| 6.|Площі, які здаються | | |навчальним закладом в | | |оренду (кв.м.) | | ---+--------------------------+---------------------------------| 7.|Інше | | -----------------------------------------------------------------
III. Наявні і потенційні можливості щодо надання освітніх
послуг за заявленим напрямом: а) матеріальна база і перспективи її розвитку (стисло описати
наявну матеріально-технічну базу, визначити, яку матеріальну базу
необхідно створити, сформулювати перспективний план роботи та
надати обґрунтування, за рахунок яких ресурсів і в які терміни це
буде зроблено); б) кадровий склад (стисло описати наявні педагогічні та
науково-педагогічні кадри, їх достатність для забезпечення
навчального процесу, обґрунтувати можливості підготовки або
залучення викладацького складу в майбутньому, вказати конкретні
кандидатури); в) навчально-методичне забезпечення (стисло описати
навчально-методичне та інформаційне забезпечення навчального
процесу, вказати, що необхідно доопрацювати, коли, яким чином і
ким конкретно буде розроблено навчально-методичне забезпечення для
всього періоду навчання); г) вказати перспективи наукової та науково-видавничої
діяльності. IV. Підстави (з погляду навчального закладу) щодо можливості
надання ліцензії та гарантії виконання ліцензійних умов. Цей документ підписується керівником навчального закладу та
скріплюється печаткою.
3.2. Документ, що засвідчує підтримку (ініціативу) органу
управління навчальним закладом щодо ліцензування освітньої послуги Навчальні заклади, підпорядковані МОН та іншим центральним
органами виконавчої влади, органам влади Автономної Республіки
Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським
держадміністраціям, органам місцевого самоврядування, подають лист
від органу управління за підписом керівника такого органу, в якому
засвідчується ініціатива або підтримка органу управління щодо
ліцензування освітньої діяльності у навчальному закладі.
3.3. Інформація про кадрове забезпечення 3.3.1. Інформація про якісний склад науково-педагогічних
(педагогічних) працівників, які забезпечуватимуть навчальний
процес згідно навчального плану, подається у формі таблиці 2. Інформація, подана у цьому розділі, повинна обґрунтовувати
спроможність навчального закладу забезпечити реалізацію програми
підвищення кваліфікації фахівців на рівні вимог Ліцензійних умов
надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації працівників
органів державної влади, органів місцевого самоврядування,
державних підприємств, установ та організацій працюючими у
навчальному закладі науково-педагогічними (педагогічними)
працівниками або залученими викладачами в майбутньому. Необхідно
зазначити конкретні кандидатури і підтвердити їх згоду на таку
діяльність.
Таблиця 2. Якісний склад науково-педагогічних працівників,
які забезпечують навчальний процес
------------------------------------------------------------------------------------------------- N |Назва |Прізвище,| Місце |Назва закладу,| Науковий | Підвищення | Наукова |Примітки| п/п|модулю| ім'я та |основної| який |ступінь, шифр |кваліфікації | діяльність | | | ПППК | по |роботи, |закінчив, рік | і назва | (назва | (основні | | | |батькові | посада | закінчення, | наукової |організації, | публікації | | | |викладача| |спеціальність,|спеціальності,| де |за напрямом,| | | | | | кваліфікація | вчене звання | відбувалося | науково- | | | | | | за дипломом | | підвищення | дослідна | | | | | | | |кваліфікації,| робота, | | | | | | | | дата, вид, | участь у | | | | | | | | тема, |конференціях| | | | | | | | інше *) |і семінарах | | | | | | | | | тощо) | | ---+------+---------+--------+--------------+--------------+-------------+------------+--------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1. Загальна складова | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1. | | | | | | | | | ---+------+---------+--------+--------------+--------------+-------------+------------+--------| 2. | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1.2. Особи, які працюють за трудовими договорами | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1. | | | | | | | | | ---+------+---------+--------+--------------+--------------+-------------+------------+--------| 2. | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 2. Функціональна складова | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 2.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1. | | | | | | | | | ---+------+---------+--------+--------------+--------------+-------------+------------+--------| 2. | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 2.2. Особи, які працюють за трудовими договорами | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1. | | | | | | | | | ---+------+---------+--------+--------------+--------------+-------------+------------+--------| 2. | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 3. Галузева складова | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 3.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1. | | | | | | | | | ---+------+---------+--------+--------------+--------------+-------------+------------+--------| 2. | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 3.2. Особи, які працюють за трудовими договорами | -----------------------------------------------------------------------------------------------| 1. | | | | | | | | | ---+------+---------+--------+--------------+--------------+-------------+------------+--------| 2. | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________

* стаж роботи на відповідній посаді, ранг державної або
дипломатичної служби тощо.
3.4. Інформація про матеріально-технічне забезпечення Подається загальна інформація про наявність
матеріально-технічної бази для провадження освітньої діяльності за
формою (таблиця 3). Навчальний заклад подає документ, який засвідчує право
володіння (користування) матеріально-технічною базою
(приміщеннями, обладнанням тощо). Додаються копії документів, що
засвідчують право власності (свідоцтво про право власності) або
право оперативного управління (рішення чи повідомлення власника
майна (наприклад, міської, селищної, сільської ради) про
перебування майна в оперативному управлінні), чи право
користування (договір оренди тощо) на термін, необхідний для
завершення циклу навчання. Інформація про структуру наявної матеріально-технічної бази
подається за формою (таблиця 4). 3.4.1. Приміщення для занять слухачів та
науково-педагогічного (педагогічного) персоналу. Подається інформація про наявність (кількість) та площі
потокових аудиторій, приміщень для проведення практичних,
лабораторних занять, комп'ютерних класів, спортивних споруд тощо
та кількість посадкових (робочих) місць у них, про
адміністративно-службові приміщення відповідно до ДБН В.2.2-3-97
"Будинки та споруди навчальних закладів", що затверджені наказом
Держкоммістобудування України від 27.06.96 N 117. 3.4.2. Інформація про комп'ютерне забезпечення. Подається інформація про кількість та якісні характеристики
комп'ютерного забезпечення навчального закладу, які
використовуються в навчальному процесі, у формі таблиці 5. 3.4.3. Соціальна інфраструктура Подається інформація про наявність власних, орендованих, або
з якими укладені угоди про співпрацю об'єктів соціальної
інфраструктури: їдалень, буфетів, гуртожитків, актових залів,
аптечки для надання першої медичної допомоги, профілакторіїв, баз
відпочинку тощо (таблиця 6).
Таблиця 3. Інформація про приміщення (навчальні площі), що
використовуються у навчальному процесі
----------------------------------------------------------------------------------------------------- N | Адреса |Власник|Площа |Документ | Договір оренди |Документ про |Документ про | п/п|приміщення| майна |(кв.м)|на право |-------------------------------|відповідність|відповідність| | | | |власності| Термін |Наявність |Нотаріальне|санітарним |вимогам | | | | | | дії |державної |посвідчення|нормам |правил | | | | | |договору|реєстрації| | |пожежної | | | | | | оренди | | | |безпеки | | | | | | (з ___ | | | | | | | | | |по ___) | | | | | ---+----------+-------+------+---------+--------+----------+-----------+-------------+-------------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | ---+----------+-------+------+---------+--------+----------+-----------+-------------+-------------| | | | | | | | | | | ---+----------+-------+------+---------+--------+----------+-----------+-------------+-------------| | | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________

Примітки.

Графи 5-10 заповнюються позначкою "+" чи "-" та додаються
ксерокопії документів, що підтверджують позначку "+". Якщо у навчальному процесі використовуються приміщення,
розміщені за різними адресами, інформація подається для кожного
приміщення. Графа 10 заповнюється для навчання за напрямами
(спеціальностями) з підвищеною небезпекою.
Таблиця 4. Загальна площа приміщень та її розподіл
------------------------------------------------------------------ Назви приміщень | Загальна| У тому числі | за функціональним | площа |----------------------------| призначенням |приміщень|власна|орендована| здано в | | (м) |(кв.м)| (м) |оренду (м)|
|-------------------------+---------+------+----------+----------| 1. Площа всіх приміщень, | | | | | що використовуються, | | | | | усього: | | | | | - у т.ч. приміщень для | | | | | занять слухачів | | | | | (аудиторні приміщення, | | | | | кабінети, лабораторії | | | | | тощо) | | | | | - спортивні зали | | | | | -------------------------+---------+------+----------+----------| 2. Приміщення для | | | | | науково-педагогічних | | | | | (педагогічних) | | | | | працівників | | | | | -------------------------+---------+------+----------+----------| 3. Службові приміщення | | | | | -------------------------+---------+------+----------+----------| 4. Бібліотека, у | | | | | т.ч. читальні зали | | | | | -------------------------+---------+------+----------+----------| 5. Гуртожитки | | | | | -------------------------+---------+------+----------+----------| 6. Їдальні, буфети | | | | | -------------------------+---------+------+----------+----------| 7. Профілакторії, бази | | | | | відпочинку | | | | | -------------------------+---------+------+----------+----------| 8. Медичні пункти | | | | | -----------------------------------------------------------------
Таблиця 5. Перелік та устаткування спеціалізованих
лабораторій з ПЕОМ у навчальному закладі
------------------------------------------------------------------ N | Назва | Кількість та | Кількість пакетів |Примітка | п/п|комп'ютерної| марка ПЕОМ | прикладних програм | | |лабораторії | | (в тому числі | | | | | ліцензованих) | | ---+------------+--------------+----------------------+---------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ---+------------+--------------+----------------------+---------| | | | | | -----------------------------------------------------------------
Таблиця 6. Стан соціально-побутової сфери
------------------------------------------------------------------ N | Показники |Кількісні параметри| п/п| | | ---+----------------------------------------+-------------------| 1 | Житлова площа, яка припадає на одного | | | слухача у гуртожитку (готелі) | | ---+----------------------------------------+-------------------| 2 |Кількість слухачів, що припадає на одне | | | посадкове місце в пунктах харчування | | ---+----------------------------------------+-------------------| 3 | Інше | | -----------------------------------------------------------------
3.5. Інформація про навчально-методичне забезпечення 3.5.1. Професійна програма, План-графік підвищення
кваліфікації на рік та навчально-методичне забезпечення, які
затверджуються навчальним закладом. Професійні програми погоджуються засновниками навчальних
закладів та Головним управлінням державної служби України. 3.5.2. Інформація про наявність планів семінарських,
практичних занять, завдань для лабораторних робіт, дидактичного
забезпечення самостійної роботи слухачів (у т.ч. з використанням
інформаційних технологій) подається у формі таблиці 7. 3.5.3. Навчальний заклад подає інформацію про наявність
навчально-методичного забезпечення. Методичне забезпечення
атестації за професійною програмою підвищення кваліфікації
подається у таблиці 8. 3.5.4. Інформація про наявність єдиних критеріїв оцінювання
знань і вмінь слухачів. Інформацію про наявність критеріїв оцінювання знань та вмінь
слухачів надавати за наявності єдиних уніфікованих вимог до
атестації слухачів (відповідно до професійно-кваліфікаційних
характеристик посад), розроблених Головдержслужбою України.
Таблиця 7. Наявність і повнота професійної програми
підвищення кваліфікації *
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ N | Назва | Інформація про | п/п|дисципліни|-------------------------------------------------------------------------------------------| | за | потребу | наявність | |навчальним|---------------------------------------------+---------------------------------------------| | планом | Плани | Плани | Завдання |Методичні| Плани | Плани | Завдання |Методичні| | |семінарських|практичних| для |розробки |семінарських|практичних| для |розробки | | | занять | занять |самостійної| | занять | занять |самостійної| | | | | |підготовки | | | |підготовки | | ---+----------+------------+----------+-----------+---------+------------+----------+-----------+---------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ---+----------+------------+----------+-----------+---------+------------+----------+-----------+---------| | | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Завдання для самостійної підготовки слухачів розробляються
для кожного навчального модулю.
_______________

* Подається окрема таблиця для кожної програми.
Таблиця 8. Методичне забезпечення атестації за професійною
програмою підвищення кваліфікації *
------------------------------------------------------------------ N | Назва | Назва виду | Відмітка про наявність | п/п| навчального | атестації | (відсутність) | | модуля | |------------------------------| | | | методичних | тематики | | | | розробок |випускних робіт| ---+--------------+--------------+--------------+---------------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ---+--------------+--------------+--------------+---------------| | | | | | -----------------------------------------------------------------
_______________

* Подається окрема таблиця для кожної програми.
3.6. Інформаційне забезпечення Надається інформація про наявність власного бібліотечного
фонду для забезпечення підвищення кваліфікації, можливість доступу
викладачів і слухачів до Інтернет як джерела інформації, каналів
доступу, наявність електронної бібліотеки. Наявних підручників та навчальних посібників подається у
формі таблиці 9.
Таблиця 9. Наявність навчальної літератури
------------------------------------------------------------------ N п/п | Кількість | Кількість | Кількість |Кількість| | посібників, | методичних |періодичних| інших | | спеціальних | розробок, | видань | видань | | видань | рекомендацій, | | | | з державного | дидактичних | | | | управління |матеріалів тощо| | | -----------+--------------+---------------+-----------+---------| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | -----------+--------------+---------------+-----------+---------| Професійна | | | | | програма | | | | | -----------------------------------------------------------------
Список фахових періодичних видань з відповідної галузі знань,
які є в бібліотеці навчального закладу та читальних залах, і
відповідають потребам спеціальності, яка ліцензується, наводиться
у таблиці 10.
Таблиця 10. Список фахових періодичних видань
------------------------------------------------------------------ N | Назва періодичного видання | Роки надходження | п/п| | | ---+--------------------------------------+---------------------| 1 | 2 | 3 | ---+--------------------------------------+---------------------| | | | -----------------------------------------------------------------
_______________ ____________ __________________________________
(назва посади (особистий (розшифровка підпису - П.І.Б.
керівника) підпис) керівника закладу)
Дата
М.П.
{ Наказ доповнено формою заяви та методикою згідно з Наказом
Міністерства освіти і науки N 169 ( v0169290-10 ) від 02.03.2010 }

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: