open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
СПЕЦІАЛЬНА КОНТРОЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ

ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ПРИ РАХУНКОВІЙ ПАЛАТІ
Протокол засідання

Спеціальної контрольної

комісії з питань

державних закупівель

28.03.2006 N 1-скк

(із змінами внесеними

Протоколом засідання Комісії

07.07.2006 N 20-скк)
ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Спеціальної

контрольної комісії з питань

державних закупівель

28.03.2006 N 1/2-скк

(із змінами внесеними

рішенням Комісії

07.07.2006 N 20-скк/66)

ПОЛОЖЕННЯ

про Спеціальну контрольну комісію

з питань державних закупівель при Рахунковій палаті

Положення регламентує основні вимоги до організаційної
діяльності Спеціальної контрольної комісії з питань державних
закупівель при Рахунковій палаті (далі - Комісія), оформлення
матеріалів, що подаються на її розгляд, порядок прийняття Комісією
рішень, а також контролю за їх виконанням.
I. Загальні положення
1.1. Комісія створена відповідно до частини четвертої
статті 3-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 ) з метою забезпечення прозорості та
відкритості державних закупівель.
1.2. Комісія є колегіальним постійно діючим міжвідомчим
наглядовим органом з питань державних закупівель.
1.3. До складу Комісії входять по одному представнику від
Рахункової палати, Державної контрольно-ревізійної служби України,
Державного казначейства України, три кандидатури за пропозицією
профільного Комітету Верховної Ради України, до предмета відання
якого належить законодавство про діяльність Рахункової палати
України, Державного казначейства України, Державної
контрольно-ревізійної служби, та три представники від Тендерної
палати України.
За погодженням з профільним Комітетом Верховної Ради України,
до предмета відання якого належить законодавство про діяльність
Рахункової палати України, Державного казначейства України,
Державної контрольно-ревізійної служби, Комісія своїм рішенням
може вводити до свого складу представників громадських
організацій, науковців тощо.
1.4. Комісія не є юридичною особою. Комісія ні організаційно,
ні функціонально не є структурним підрозділом Рахункової палати,
їй не підпорядкована та не підзвітна.
1.5. Комісія будує свою діяльність на принципах верховенства
права, законності, незалежності, об'єктивності, неупередженості,
компетентності, професійності, колегіальності й обгрунтованості
прийнятих рішень, повноти і всебічності здійснення нею наглядової
функції відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
1.6,. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 254к/96-ВР ), Законом України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), іншими актами
законодавства, а також цим Положенням.
1.7. Місцезнаходження проведення засідань Комісії:
вул. М.Коцюбинського, 7, м. Київ, 01601, Україна.
Тел. (044) 246-38-63. E-mail: comis@ac-rada.gov.ua.
Фінансове, матеріально-технічне забезпечення діяльності
Комісії здійснюється у встановленому законодавством порядку.
II. Основні права та обов'язки Комісії
2.1. Комісія:
1) надає висновки спеціально уповноваженому центральному
органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів,
робіт і послуг та одночасно замовнику щодо можливості застосування
процедур закупівлі з обмеженою участю та в одного учасника
відповідно до законодавства;
2) здійснює розгляд скарг з приводу порушень замовником
процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності та
приймає відповідні рішення щодо них у випадках та в порядку,
передбачених цим Законом;
3) здійснює аналіз проблем у сфері закупівель та про
результати повідомляє Верховну Раду України, Кабінет Міністрів
України, уповноважений орган;
4) надає незалежні висновки щодо роботи уповноваженого органу
та направляє їх до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів
України та у разі необхідності - до правоохоронних органів;
5) надає пропозиції уповноваженому органу щодо забезпечення
дієвого контролю у сфері закупівель;
6) визначає правові та організаційні методи запобігання
корупції, виявлення та припинення її проявів у сфері закупівель;
7) сприяє створенню умов для розвитку прозорості у сфері
закупівель;
8) сприяє удосконаленню системи забезпечення громадськості
інформацією з питань здійснення закупівель;
9) сприяє запровадженню сучасних механізмів і методів
формування прозорого ринку закупівель сільськогосподарської
продукції;
10) сприяє створенню правових, економічних, соціальних умов
для реалізації та захисту прав і задоволення потреб підприємств
громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість
інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше
50 відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників
облікового складу за рік, та підприємств кримінально-виконавчої
системи при здійсненні закупівель.
2.2. Комісія має право:
1) надавати висновки щодо можливості застосування процедури
закупівлі з обмеженою участю та в одного учасника;
2) здійснювати розгляд скарг за процедурою визначеною
статтею 37 Закону ( 1490-14 ), за матеріалами, наданими на розгляд
Комісії;
3) зупиняти процедуру закупівлі на будь-якій її стадії у
випадках визначених Законом України "Про закупівлю товарів, робіт
і послуг за державні кошти" ( 1490-14 );
4) приймати рішення про повне або часткове задоволення
скарги, що має наслідком відміну торгів, вчинення замовником
певних дій, або приймати рішення про незадоволення скарги;
5) залучити незалежних кваліфікованих (технічних) експертів
та консультантів у відповідних галузях та продовжувати строк
зупинення процедури закупівлі до надання експертами та
консультантами остаточного висновку щодо поставлених перед ними
питань;
6) запитувати та отримувати в установленому Комісією порядку
від замовників, учасників, скаржників, експертів, органів
державної влади та управління необхідні документи, матеріали та
будь-яку іншу інформацію, за винятком тієї, що має гриф "таємно"
та становить державну таємницю;
7) взаємодіяти у процесі виконання покладених на неї завдань
з органами державної влади і місцевого самоврядування,
підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм
власності, об'єднаннями громадян, громадянами;
8) у виняткових випадках (за рішенням Голови Комісії),
запрошувати на свої засідання та заслуховувати представників
замовника, учасника, скаржника, уповноваженого органу, інших
суб'єктів правовідносин у сфері державних закупівель;
9) проводити додаткові дослідження шляхом надіслання запитів
до відповідних органів державної влади та управління щодо
отримання об'єктивної картини процедури закупівлі, що можуть
вплинути на рішення Комісії;
10) приймати рішення з питань, що винесені на розгляд
Комісії, у межах компетенції визначеної Законом ( 1490-14 );
11) надавати висновки щодо роботи уповноваженого органу та
направляти їх до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів
України та у разі необхідності - до правоохоронних органів;
12) надавати пропозиції уповноваженому органу щодо
забезпечення дієвого контролю у сфері закупівель;
13) за результатами розгляду скарг, узагальнювати найбільш
поширені випадки порушень законодавства у сфері закупівель з
подальшим інформуванням про це Верховну Раду України, Кабінет
Міністрів України, правоохоронні органи;
14) надавати пропозиції Верховній Раді України, Президенту
України та Кабінету Міністрів України щодо вдосконалення
законодавства з питань державних закупівель;
15) приймати рішення щодо інформування Верховної Ради України
Кабінет Міністрів України, засоби масової інформації тощо про
результати своєї діяльності.
16) здійснювати контроль за виконанням рішень та висновків
Комісії, прийнятих нею в межах Закону.
17) за підписом Голови Комісії відкликати рішення Комісії.
2.3. Комісія зобов'язана:
1) приймати рішення в межах компетенції встановленої Законом;
2) розглядати скарги, звернення інші матеріали, що до неї
надходять, в порядку і строки визначені Комісією, згідно з
нормами Закону та відповідно до цього Положення.
3) забезпечувати прозорість та відкритість державних
закупівель в межах компетенції наданої Законом.
III. Склад Комісії
3.1. До складу Комісії входять Голова, заступники Голови,
секретар та інші члени Комісії.
3.2. Персональний склад Комісії формується з урахуванням
частини першої статті 3-3 Закону ( 1490-14 ).
3.3. Головою Комісії є представник Рахункової палати.
3.4. Голова Комісії:
- очолює Комісію, здійснює загальне керівництво Комісією та
забезпечує організацію її діяльності;
- головує на засіданнях Комісії, попередньо приймає рішення
про порядок денний засідання Комісії;
- організовує в межах своїх повноважень взаємодію роботи
Комісії з уповноваженим органом та іншими органами, що здійснюють
державний нагляд та контроль у сфері закупівель;
- підписує рішення, висновки, протокол засідання та інші
документи, що приймаються Комісією та надходять на її адресу;
- має право відкликати рішення Комісії;
- приймає рішення щодо можливості прийняття участі на
засіданні Комісії скаржника, замовника, експерта та іншого
представника з питання, що включено у порядок денний засідання
Комісії;
- виступає від імені Комісії із заявами в органах
державної влади та засобах масової інформації;
- бере участь у заходах щодо висвітлення діяльності Комісії;
- підписує листи, звернення та інші документи з питань, що
стосуються компетенції Комісії;
- приймає рішення щодо необхідності переобрання заступників
та/або секретаря Комісії, у разі невиконання або неналежного
виконання покладених на них обов'язків;
- здійснює керівництво та координацію роботи структурного
підрозділу Рахункової палати, що забезпечує роботу Комісії.
У разі відсутності Голови Комісії його функції у частині
головування на засіданні та підпису вихідної документації за
результатом цього засідання здійснює відповідний заступник Голови
Комісії.
3.5. Секретар Комісії обирається Комісією з числа її членів,
простою більшістю голосів.
3.6. Секретар Комісії:
- очолює лічильну комісію;
- підписує та організовує розсилку порядку денного засідання
Комісії її членам;
- здійснює, за дорученням Голови Комісії, організаційне,
матеріальне та юридичне забезпечення роботи Комісії;
- підписує протокол засідання Комісії, висновки та рішення
Комісії.
3.7. Члени Комісії мають право:
- брати участь у підготовці проектів рішень та висновків
Комісії;
- брати участь в обговоренні рішень, висновків, інших питань,
що винесені на розгляд Комісії;
- ознайомлюватися з матеріалами, поданими на її розгляд;
- отримувати копії необхідних документів, що стосуються
роботи Комісії;
- брати участь у прийнятті рішення шляхом голосування.
3.8. Члени Комісії зобов'язані:
- дотримуватись чинного законодавства України;
- постійно приймати участь у засіданні Комісії;
- забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань в межах
своїх повноважень.
Всі члени Комісії мають рівні права та обов'язки.
Член комісії не може передавати свої повноваження іншому
члену комісії або третій особі.
3.9. Персональний склад Комісії може бути змінений внаслідок:
- відкликання члена Комісії;
- введення нового члена Комісії.
Представники від Рахункової палати, Державної
контрольно-ревізійної служби України, Державного казначейства
України, три кандидатури за пропозицією профільного Комітету
Верховної Ради України, до предмета відання якого належить
законодавство про діяльність Рахункової палати України, Державного
казначейства України, Державної контрольно-ревізійної служби,
Тендерної палати України можуть бути відкликані:
1) за рішенням органу, установи, організації, від яких їх
було делеговано;
2) за їх власною заявою, що подається органу, установі,
організації, що їх делегували;
3) за поданням Голови Комісії до органу, установи,
організації, від яких їх було делеговано, у разі відсутності
протягом трьох засідань підряд без поважних причин.
Представники громадських організацій та науковці, які
включені до складу Комісії, можуть бути відкликані за власною
заявою або за рішенням Комісії, яке погоджується з профільним
Комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого
належить законодавство про діяльність Рахункової палати України,
Державного казначейства України, Державної контрольно-ревізійної
служби.
IV. Організація роботи Комісії
4.1. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які
проводяться кожної робочої п'ятниці, та у разі нагальної потреби
за рішенням Голови (головуючого) Комісії у визначений ним робочий
день.
4.2. На засіданні Комісії може бути розглянуто будь-яке
питання, яке відповідно до Закону ( 1490-14 ) належить до
компетенції Комісії.
4.3. Порядок денний засідання Комісії формує її секретар за
погодженням з Головою (головуючим). Порядок денний засідання
затверджується рішенням Комісії.
4.4. Секретар Комісії забезпечує не пізніше ніж за один
робочий день до дня проведення засідання Комісії направлення в
письмовій формі або факсимільним зв'язком повідомлення всім членам
Комісії про час проведення засідання та порядок денний.
4.5. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому
присутні більше ніж половина всіх членів Комісії.
4.6. Засідання Комісії проводяться відкрито. Комісія може
прийняти рішення про проведення виїзного засідання.
4.7. Роботу Комісії на її засіданнях організовує Головуючий.
Головуючим на засіданні є Голова Комісії, а у разі його
відсутності - відповідний заступник Голови Комісії (член Комісії,
визначений Комісією шляхом відкритого голосування).
4.8. Протокол засідання підписується Головою та секретарем
Комісії. Протокол засідання Комісії, за відсутності Голови
Комісії, підписує заступник Голови Комісії та секретар.
4.9. Відповідальність за достовірність та повноту наданих на
розгляд Комісії документів, матеріалів несе сторона, яка надала
такі документи та матеріали, а також державні органи, експертні
організації та інші компетентні установи, які дали свій експертний
висновок (відповідний лист тощо).
V. Рішення Комісії
5.1. Рішення, на засіданні Комісії з будь-якого питання, що
винесено на її розгляд, приймається колегіально, після його
обговорення. Члени комісії користуються рівним правом голосу при
прийнятті рішень. Кожен член Комісії має один голос.
Приймати участь у голосуванні можуть лише члени Комісії.
Голосування проводиться за відсутності запрошених осіб.
Голосування з кадрових, процедурних чи організаційних питань
здійснюється шляхом відкритого голосування. Голосування з інших
питань проводиться таємно.
5.2. Голосування здійснюється членами Комісії особисто,
окремо по кожному питанню, винесеному на розгляд Комісії, у місці,
відведеному для таємного голосування - відповідній опечатаній
скриньці, шляхом заповнення бюлетенів за встановленою формою
(Додаток 1).
5.3. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього
проголосували більше ніж половина членів, присутніх на засіданні
Комісії. При рівному розподілі голосів членів голос голови Комісії
є вирішальним.
5.4. За результатами розгляду на засіданні Комісії питань,
приймаються:
1) висновки щодо можливості застосування окремих процедур
закупівель відповідно до Порядку надання висновку щодо можливості
застосування процедур закупівлі з обмеженою участю та в одного
учасника, наведеного у Додатку 2, що є невід'ємною частиною цього
Положення;
2) рішення щодо розгляду скарг з приводу порушень замовником
процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності
відповідно до Порядку розгляду скарг щодо організації та
здійснення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за
державні кошти ( z0919-00 ), приведеного у Додатку 3, що є
невід'ємною частиною цього Положення;
3) висновки щодо роботи уповноваженого органу;
4) інші рішення з питань державних закупівель, віднесені
Законом ( 1490-14 ) до компетенції Комісії.
5.5. Рішення Комісії, прийняті в межах її компетенції,
відповідно до вимог цього Закону ( 1490-14 ), є обов'язковими для
розгляду та реагування замовниками, учасниками, іншими органами,
установами, організаціями, яких стосуються ці рішення.
5.6. Рішення та висновки Комісії, підписує Голова та секретар
Комісії, а у випадках, передбачених пунктом 3.4 цього Положення -
заступником Голови та секретарем Комісії. У виняткових випадках
рішення та висновки можуть підписуватися лише Головою Комісії з
інформуванням про це секретаря Комісії.
5.7. Рішення, прийняті Комісією, можуть бути змінені та/або
скасовані Комісією.
5.8. У разі якщо рішення Комісії передбачає вжиття певними
особами заходів, про вжиті заходи на виконання рішення повинно
бути повідомлено Комісію у встановлений нею строк.
VI. Участь у засіданнях Комісії запрошених осіб
6.1. Комісія під час розгляду звернень, скарг за необхідністю
вирішує питання щодо залучення експертів, консультантів, провідних
учених, фахівців, інших компетентних осіб тощо, участь яких
повинна забезпечити об'єктивний і повний розгляд справи.
6.2. За рішенням Голови Комісії на її засідання можуть бути
запрошені представники замовника, учасника, скаржника для надання
вмотивованих пояснень на запитання членів Комісії з питань, що
винесені на її розгляд.
VII. Лічильна комісія
7.1. Лічильна комісія створюється для організації процедури
голосування на засіданнях Комісії та підрахунку голосів.
Лічильна комісія складається із трьох осіб. Очолює лічильну
комісію секретар Комісії. Члени лічильної комісії обираються з
числа членів Комісії на її засіданні простою більшістю голосів.
7.2. Підрахунок результатів голосування здійснюється членами
лічильної комісії, які відкривають скриньку та підраховують
бюлетені. Результати голосування заносяться до протоколу засідання
Комісії із зазначенням кількості голосів.
7.3. Бюлетені, що не дають змоги виявити думку члена Комісії,
який взяв участь у голосуванні, вважаються недійсними, про що
також зазначається в протоколі засідання Комісії.
VIII. Порядок документообігу Комісії
8.1. У головному вестибулі приміщення Рахункової палати
(за адресою вул. Коцюбинського, 7) встановлюється скринька для
приймання вхідної кореспонденції Комісії. Скринька опломбовується.
8.2. Вхідна кореспонденція до Комісії відбувається через
вкидання цієї кореспонденції до скриньки.
8.3. Розкриття та виймання документів (листів) із скриньки,
що надходять на адресу Комісії, відбувається у порядку визначеному
Головою Комісії.
8.4. Реєстрація документів (листів), що виймаються із
скриньки підлягають обов'язковій реєстрації у паперовому та
комп'ютерному вигляді.
8.5. Реєстрація документообігу діяльності Комісії ведеться за
відповідними напрямками її роботи, а саме, в спеціальних журналах:
- Журнал реєстрації протоколів засідань Комісії; - Журнал реєстрації рішень Комісії; - Журнал реєстрації висновків Комісії. - Журнал реєстрації листів, довідок, повідомлень, інформацій.
Реєстрацію документообігу Комісії забезпечує її секретар.
8.6. Голова Комісії має виключне право підпису на всій
документації, що виходить за межі Комісії та від її імені (крім
випадків, визначених пунктом 3.4 - заступником Голови та
секретарем Комісії).
{ Додатки 1 - 3 не наводяться }

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: