open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 460/2903/19
Моніторити
Ухвала суду /13.03.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.02.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.01.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.12.2022/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.11.2022/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.10.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /03.10.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.09.2022/ Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської областіКалуський міськрайонний суд Івано-Франківської області Ухвала суду /22.09.2022/ Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської областіКалуський міськрайонний суд Івано-Франківської області Ухвала суду /14.09.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.09.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.03.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /21.02.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Постанова /02.02.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /10.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /31.08.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Вирок /31.08.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Постанова /03.08.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Ухвала суду /21.04.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Постанова /05.02.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Ухвала суду /06.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /19.10.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /23.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /17.08.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.07.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.07.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.03.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Рішення /10.02.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Рішення /10.02.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.02.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.01.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.11.2019/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.10.2019/ Рівненський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 460/2903/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /13.03.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.02.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.01.2023/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.12.2022/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.11.2022/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.10.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /03.10.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.09.2022/ Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської областіКалуський міськрайонний суд Івано-Франківської області Ухвала суду /22.09.2022/ Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської областіКалуський міськрайонний суд Івано-Франківської області Ухвала суду /14.09.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.09.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.03.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /21.02.2022/ Рівненський окружний адміністративний суд Постанова /02.02.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /10.12.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /31.08.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Вирок /31.08.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Постанова /03.08.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Ухвала суду /21.04.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Постанова /05.02.2021/ Яворівський районний суд Львівської області Ухвала суду /06.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /19.10.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /23.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /17.08.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.07.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.07.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.03.2020/ Восьмий апеляційний адміністративний суд Рішення /10.02.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Рішення /10.02.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.02.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.01.2020/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.11.2019/ Рівненський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.10.2019/ Рівненський окружний адміністративний суд

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

10 лютого 2020 року

м. Рівне

№460/2903/19

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Недашківської К.М., за участю: секретаря судового засідання Самкової Т.А.; представника позивача - адвоката Чучаліної К.В.; представника відповідача - Довгалюк І.Л.; розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» до Головного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшов позов Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» (далі іменується - позивач) до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі іменується - відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 10.07.2019 №0001821305 та №0001831305.

Заяви по суті справи.

Позовна заява обґрунтована тим, що контролюючим органом безпідставно застосовані штрафні санкції щодо сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору у порядку статті 127 Податкового кодексу України. Позивач вказує, що коли податок було перераховано до бюджету із одночасною виплатою доходу, а податковий орган в силу норм статті 87 Податкового кодексу України розподілив такий податок у борг минулих періодів, то штрафна санкція за статтею 127 Податкового кодексу України не застосовується, оскільки податковий агент фактично вчинив дію, передбачену законодавством, а перерозподіл податку в рахунок минулих періодів виник без його вини. Також позивач вказує, що Акт перевірки не містить опису фактів не сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору за кожною конкретною (персоніфікованою) особою, що є порушенням порядку оформлення результатів перевірки та свідчить про безпідставність висновків Акта перевірки. Сплата податку на доходи фізичних осіб та військового збору є персоніфікованими, тобто Акт перевірки має містити посилання на конкретних фізичних осіб, щодо яких виникли порушення сплати. Вказує, що Акт перевірки не відповідає вимогам статті 75 КАС України, оскільки є неналежним доказом в силу його необґрунтованості та неповноти. Просив задовольнити позовні вимоги повністю.

Відзив на позовну заяву обґрунтований тим, що перевіркою повноти сплати та дотримання встановлених строків сплати (перерахування) до бюджету податку на доходи фізичних осіб, утриманого із заробітної плати працівників встановлено, що станом на 01.07.2016 К-т сальдо, яке підлягає перерахуванню до бюджету, в періоді що перевіряється, по рахунку «податок на доходи фізичних осіб» становить 11278,10 грн. та по рахунку «Військовий збір» рахується кредитове сальдо в сумі 1325,08 грн. Вищенаведена обставина не заперечується позивачем та не спростовується жодними доказами. З огляду на вищезазначене, у відповідності до вимог п. 87.9 ст. 87 ПК України, контролюючим органом скеровано сплату по платіжних дорученнях, що долучені до матеріалів справи, на «підтвердження своєчасності сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору», в рахунок погашення боргу попередніх періодів, по яких виплата доходу на користь платників податку передувала сплаті податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Пунктом 127.1 ст. 127 ПК України передбачено, що ненарахування і неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягне за собою накладення штрафу у розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1096 днів втретє та більше, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Тобто, у разі, якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов`язання протягом строків, передбачених ПК України, такий платник податків притягується до відповідальності відповідно до статті 126 ПК України, а у разі якщо нарахування, сплата чи утримання податку не відбулися до чи на момент виплати доходу, платник податків притягується до відповідальності відповідно до статті 127 Податкового кодексу України. Для застосування пункту 127.1 статті 127 ПК України потрібно, щоб нарахування, сплата чи утримання податку не відбулися до чи на момент виплати доходу. Тобто склад порушення пов`язується з фактом виплати доходу без сплати податку, що має місце у даних спірних правовідносинах. Згідно розрахунків до оскаржуваних податкових повідомлень-рішень контролюючим органом при несвоєчасній сплаті застосовано штрафні санкції відповідно до ст. 126 ПК України, проте без жодних обґрунтувань платник податків просить суд скасувати донарахування повністю та при цьому не заперечує застосування до спірних правовідносин статті 126 ПК України. Відповідач зауважує, що оскаржуваними податковими повідомленнями-рішеннями від 10.07.2019 №0001821305, №0001831305 Філії «Рокитнівський райавтодор» Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія» Автомобільні дороги України донараховано пеню у розмірі 22 293,66 грн. за несвоєчасне перерахування податку на доходи фізичних осіб та військового збору, однак позивач не зазначаючи жодних підстав та визнаючи факт несвоєчасного перерахування податку на доходи фізичних осіб та військового збору просить скасувати вищезазначені податкові повідомлення-рішення повністю. Відповідач просив суд відмовити позивачу у задоволенні позову повністю.

Ухвалою суду від 25.11.2019 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі, та призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження у підготовчому засіданні на 12.12.2019.

Ухвалою суду від 12.12.2019, постановленою без виходу до нарадчої кімнати (протокол судового засідання (а.с. 196 том 1)), підготовче засідання відкладене за клопотанням відповідача до 14.01.2020.

Ухвалою суду від 14.01.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні на 04.02.2020.

Ухвалою суду від 04.02.2020 допущено процесуальне правонаступництво відповідача.

Ухвалою суду від 04.02.2020, постановленою без виходу до нарадчої кімнати (протокол судового засідання (а.с. 30 том 2)), у судовому засіданні оголошено перерву до 10.02.2020.

У судове засідання 10.02.2020 прибув представник позивача, підтримав заявлені позовні вимоги та просив суд задовольнити позову у повному обсязі.

До суду також прибув представник відповідача, заперечив проти позову та просив суд відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог повністю.

На підставі статей 243, 250 КАС України, вступна та резолютивна частини рішення проголошені у судовому засіданні 10.02.2020.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд

В С Т А Н О В И В:

На підставі направлень від 11.05.2019 №1132/17-00-14-01, №1133/17-00-14-01 та плану-графіка проведення документальних планових виїзних перевірок платників податків за 2 квартал 2019 року, ревізорами Головного управління ДПС у Рівненській області проведено перевірку Філії «Рокитнівський райавтодор» Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», за результатами якої складений Акт «Про результати документальної планової виїзної перевірки Філії «Рокитнівський райавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», код ЄДРПОУ 26206532, телефон 80363522163, факс 80363522163, ел. пошта rokutnerad@ukr.net» від 14.06.2019 №1225/17-00-14-01/26206532 (далі іменується - Акт перевірки) (а.с. 219 том 1).

На підставі Акта перевірки фіскальним органом винесені податкові повідомлення-рішення від 10 липня 2019 року: №0001821305, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 567837,03 грн., у тому числі: за податковим зобов`язанням - 00,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 545830,58 грн., пеня - 22006,45 грн. (далі іменується - ППР №0001821305) (а.с. 9 том 1); та №0001831305, яким визначено суму грошового зобов`язання зі сплати військового збору у розмірі 11597,95 грн., у тому числі: за податковим зобов`язанням - 00,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 11310,74 грн., пеня - 287,21 грн. (далі іменується - ППР №0001831305) (а.с. 176 том 1).

Перевіривши правову та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб`єктом владних повноважень в основу оскаржуваних рішень - ППР №0001821305 та №0001831305, на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України, яка визначає, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку; суд зазначає наступне.

Актом перевірки встановлені порушення платником податків, зокрема:

(1) п.51.1 ст.51, пп. «б» п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України (далі іменується - ПК України), розділу ІІІ «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» в редакції затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015р. №4, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.01.2015р. №111/26556, по яких встановлено подання податкових розрахунків за формою 1 Д Ф не в повному обсязі, з недостовірними відомостями та з помилками, а саме: за 4 кв. 2016 року;

(2) пп.14.1.180, пп.14.1.156, пп.14.1.175 п.14.1 ст.14, п.31.1 ст.31, п.54.2 ст.54, абз.2 п.57.1 ст.57, п. 87.9 ст. 87, пп.162.1.3 п.162.1 ст.162, пп.168.1.1, пп.168.1.2, пп.168.1.4, пп.168.1.6 п.168.1 ст.168, п.171.1 ст.171 та п. «а» п.176.2 ст.176 ПК України, за якими встановлено:

несплата (неперерахування) до бюджету податковим агентом - філія «Рокитнівський райавтодор» сум належного до сплати податку на доходи фізичних осіб після настання граничних термінів сплати податку до бюджету, передбачених п.168.1. ст. 168 ПК України, у випадках коли виплата доходу на користь платників податку передувала сплаті податку на доходи фізичних осіб;

неподання податковим агентом філія «Рокитнівський райавтодор» платіжних доручень для перерахування належного до сплати податку на доходи фізичних осіб за граничними термінами сплати податку до бюджету, передбаченими пунктом 168.1 статті 168 Податкового кодексу, у випадках коли виплата доходу на користь платників податку передувала сплаті податку на доходи фізичних осіб за період з 01.07.2016 року по 31.03.2019 року на загальну суму 728386,78 грн., а саме: 01.07.2016 в сумі 612,68 грн., 14.07.2016 в сумі 4838,22 грн., 30.07.2016 в сумі 5827,20 грн., 01.08.2016 в сумі 296,22 грн., 02.08.2016 в сумі 588,68 грн., 09.08.2016 в сумі 386,17 грн., 30.08.2016 в сумі 311,64 грн., 30.08.2016 в сумі 173,09 грн., 30.08.2016 в сумі 288,41 грн., 30.08.2016 в сумі 4485,54 грн., 30.08.2016 в сумі 6809,80 грн., 30.09.2016 в сумі 15472,58 грн., 30.09.2016 в сумі 911,33 грн., 11.10.2016 в сумі 2278,50 грн., 20.10.2016 в сумі 1664,57 грн., 28.10.2016 в сумі 717,61 грн., 30.10.2016 в сумі 5697,80 грн., 30.10.2016 в сумі 324,94 грн., 02.11.2016 в сумі 1625,84 грн., 11.11.2016 в сумі 6753,74 грн., 28.11.2016 в сумі 92,60 грн., 30.11.2016 в сумі 714,60 грн., 30.11.2016 в сумі 3699,38 грн., 12.12.2016 в сумі 2277,70 грн., 15.12.2016 в сумі 5851,03 грн., 23.12.2016 в сумі 4081,45 грн., 23.12.2016 в сумі 1354,17 грн., 29.12.2016 в сумі 9880,59 грн., 04.01.2017 в сумі 825,36 грн., 05.01.2017 в сумі 525,75 грн., 30.01.2017 в сумі 2887,19 грн., 30.01.2017 в сумі 7696,84 грн., 13.02.2017 в сумі 8481,11 грн., 14.02.2017 в сумі 9611,14 грн., 14.02.2017 в сумі 440,18 грн., 13.03.2017 в сумі 7529,08 грн., 17.03.2017 в сумі 4951,76 грн., 07.04.2017 в сумі 12921,91 грн., 11.04.2017 в сумі 432,45 грн., 14.04.2017 в сумі 2024,37 грн., 14.04.2017 в сумі 614,32 грн., 19.04.2017 в сумі 969,50 грн., 03.05.2017 в сумі 691,11 грн., 15.05.2017 в сумі 10637,21 грн., 30.05.2017 в сумі 1776,72 грн., 30.05.2017 в сумі 6572,83 грн., 09.06.2017 в сумі 20034,39 грн., 30.06.2017 в сумі 124,70 грн., 30.06.2017 в сумі 2590,22 грн., 28.07.2017 в сумі 19491,17 грн., 28.07.2017 в сумі 168,58 грн., 02.08.2017 в сумі 345,42 грн., 08.08.2017 в сумі 602,76 грн., 19.08.2017 в сумі 19244,06 грн., 30.08.2017 в сумі 323,58 грн., 01.09.2017 в сумі 908,21 грн., 08.09.2017 в сумі 14210,82 грн., 12.09.2017 в сумі 524,43 грн., 15.09.2017 в сумі 9385,00 грн., 12.09.2017 в сумі 581,63 грн., 12.09.2017 в сумі 1109,76 грн., 20.10.2017 в сумі 22465,92 грн., 25.10.2017 в сумі 754,53 грн., 25.10.2017 в сумі 766,72 грн., 01.11.2017 в сумі 587,50 грн., 16.11.2017 в сумі 3894,06 грн., 30.11.2017 в сумі 557,85 грн., 30.11.2017 в сумі 17940,43 грн., 28.12.2017 в сумі 16621,16 грн., 28.12.2017 в сумі 3659,75 грн., 16.01.2018 в сумі 403,71 грн., 22.01.2018 в сумі 9823,56 грн., 30.01.2018 в сумі 5262,01 грн., 13.02.2018 в сумі 9116,09 грн., 19.02.2018 в сумі 980,59 грн., 01.03.2018 в сумі 2037,00 грн., 02.03.2018 в сумі 400,46 грн., 02.03.2018 в сумі 10633,59 грн., 23.03.2018 в сумі 3696,47 грн., 29.03.2018 в сумі 18269,74 грн., 29.03.2018 в сумі 1570,49 грн., 04.04.2018 в сумі 616,96 грн., 12.04.2018 в сумі 297,71 грн., 30.04.2018 в сумі 486,82 грн., 30.04.2018 в сумі 8347,72 грн., 30.04.2018 в сумі 1894,97 грн., 30.04.2018 в сумі 211,61 грн., 30.04.2018 в сумі 10578,47 грн., 17.05.2018 в сумі 1770,27 грн., 30.05.2018 в сумі 22161,57 грн., 31.05.2018 в сумі 1185,67 грн., 08.06.2018 в сумі 848,24 грн., 14.06.2018 в сумі 4403,24 грн., 20.06.2018 в сумі 22582,16 грн., 20.06.2018 в сумі 37,20 грн., 02.07.2018 в сумі 3071,82 грн., 10.07.2018 в сумі 645,57 грн., 30.07.2018 в сумі 1102,34 грн., 30.07.2018 в сумі 21923,77 грн., 08.08.2018 в сумі 2030,22 грн., 10.08.2018 в сумі 921,49 грн., 23.08.2018 в сумі 8586,18 грн., 29.08.2018 в сумі 1276,65 грн., 30.08.2018 в сумі 8676,79 грн., 30.08.2018 в сумі 5932,66 грн., 07.09.2018 в сумі 853,14грн., 17.09.2018 в сумі 397,29 грн., 19.09.2018 в сумі 3231,38 грн., 26.09.2018 в сумі 5024,64 грн., 30.09.2018 в сумі 740,40 грн., 30.09.2018 в сумі 2707,86 грн., 30.09.2018 в сумі 785,09 грн., 30.09.2018 в сумі 14237,25 грн., 30.10.2018 в сумі 5323,65 грн., 30.10.2018 в сумі 3615,59 грн., 30.10.2018 в сумі 1089,01 грн., 30.10.2018 в сумі 4879,97 грн., 30.10.2018 в сумі 17687,69 грн., 30.11.2018 в сумі 10053,45 грн., 30.11.2018 в сумі 1507,82 грн., 30.11.2018 в сумі 6228,39 грн., 30.11.2018 в сумі 13889,10 грн., 27.12.2018 в сумі 26241,74 грн., 27.12.2018 в сумі 6467,51 грн., 11.01.2019 в сумі 245,89 грн., 30.01.2019 в сумі 25699,63 грн., 30.01.2019 в сумі 2704,15 грн., 06.02.2019 в сумі 962,53 грн., 02.03.2019 в сумі 475,75 грн., 02.03.2019 в сумі 27976,03 грн., 27.03.2019 в сумі 29080,46 грн.;

(3) пп.1.1, пп.1.2, пп.1.3, пп.1.4, пп.1.5, пп.1.6 п.161 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України, за якими встановлено:

несплата (неперерахування) до бюджету податковим агентом - філія «Рокитнівський райавтодор» сум належного до сплати військового збору, утриманого із заробітної плати після настання граничних термінів сплати збору до бюджету, передбачених п.168.1. ст. 168 ПК України , у випадках коли виплата доходу на користь платників податку передувала сплаті податку та у випадках, коли дохід виплачувався одночасно зі сплатою військового збору;

неподання податковим агентом філією «Рокитнівський райавтодор» платіжних доручень для перерахування належного до сплати військового збору за граничними термінами сплати податку до бюджету, передбаченими пунктом 168.1 статті 168 ПК за період з 01.07.2016 по 31.03.2019 на загальну суму 27136,26 грн., а саме: 01.07.2016 в сумі 59,28 грн., 14.07.2016 в сумі 468,13 грн., 30.07.2016 в сумі 563,81 грн., 01.08.2016 в сумі 26,12 грн., 02.08.2016 в сумі 51,90 грн., 09.08.2016 в сумі 34,05 грн., 30.08.2016 в сумі 27,48 грн., 30.08.2016 в сумі 15,26 грн., 30.08.2016 в сумі 25,43 грн., 30.08.2016 в сумі 395,46 грн., 30.08.2016 в сумі 600,38 грн., 30.09.2016 в сумі 84,12 грн., 02.11.2016 в сумі 113,09 грн., 11.11.2016 в сумі 157,15 грн., 28.11.2016 в сумі 8,38 грн., 30.11.2016 в сумі 64,66 грн., 30.11.2016 в сумі 334,71 грн., 12.12.2016 в сумі 209,10 грн., 15.12.2016 в сумі 537,16 грн., 23.12.2016 в сумі 117,15 грн., 29.12.2016 в сумі 147,55 грн., 04.01.2017 в сумі 20,25 грн., 05.01.2017 в сумі 46,31 грн., 30.01.2017 в сумі 254,34 грн., 30.01.2017 в сумі 678,03 грн., 14.02.2017 в сумі 81,62 грн., 14.02.2017 в сумі 44,64 грн., 30.05.2017 в сумі 467,19 грн., 30.06.2017 в сумі 21,13 грн., 28.07.2017 в сумі 11,59 грн., 02.08.2017 в сумі 28,56 грн., 08.08.2017 в сумі 49,84 грн., 19.08.2017 в сумі 1591,28 грн., 01.09.2017 в сумі 66,49 грн., 12.09.2017 в сумі 12,47 грн., 12.09.2017 в сумі 84,80 грн., 25.10.2017 в сумі 53,93 грн., 01.11.2017 в сумі 49,78 грн., 16.11.2017 в сумі 329,94 грн., 30.11.2017 в сумі 47,27 грн., 30.11.2017 в сумі 1520,07 грн., 28.12.2017 в сумі 352,03 грн., 16.01.2018 в сумі 40,34 грн., 22.01.2018 в сумі 981,59 грн., 30.01.2018 в сумі 525,79 грн., 13.02.2018 в сумі 779,59 грн., 19.02.2018 в сумі 85,50 грн., 01.03.2018 в сумі 177,61 грн., 02.03.2018 в сумі 34,92 грн., 02.03.2018 в сумі 927,17 грн., 23.03.2018 в сумі 324,43 грн., 29.03.2018 в сумі 123,60 грн., 04.04.2018 в сумі 55,23 грн., 12.04.2018 в сумі 26,65 грн., 31.05.2018 в сумі 83,07 грн., 08.06.2018 в сумі 76,22 грн., 02.07.2018 в сумі 264,15 грн., 10.07.2018 в сумі 59,80 грн., 30.07.2018 в сумі 102,10 грн., 30.07.2018 в сумі 2030,67 грн., 08.08.2018 в сумі 193,27 грн., 10.08.2018 в сумі 87,72 грн., 30.08.2018 в сумі 707,57 грн., 30.08.2018 в сумі 564,75 грн., 07.09.2018 в сумі 43,96 грн., 17.09.2018 в сумі 33,83 грн., 19.09.2018 в сумі 82,95 грн., 26.09.2018 в сумі 110,80 грн., 30.09.2018 в сумі 63,05 грн., 30.09.2018 в сумі 230,58 грн., 30.09.2018 в сумі 66,85 грн., 30.09.2018 в сумі 1212,31 грн., 30.10.2018 в сумі 442,48 грн., 30.10.2018 в сумі 300,51 грн., 30.10.2018 в сумі 90,51 грн., 30.10.2018 в сумі 405,60 грн., 30.10.2018 в сумі 1470,11 грн., 30.11.2018 в сумі 879,63 грн., 30.11.2018 в сумі 131,93 грн., 30.11.2018 в сумі 544,95 грн., 30.11.2018 в сумі 1215,23 грн., 02.03.2019 в сумі 1707,37 грн.

Вибірковою перевіркою повноти сплати та дотримання встановлених строків сплати (перерахування) до бюджету податку на доходи фізичних осіб, утриманого із заробітної плати працівників встановлено: станом на 01.07.2016 по рах. 642 рахується кредитове сальдо в сумі 89517,22 грн., з яких 78239,12 грн. враховано в попередніх актах перевірок (№333/22/26206532 від 13.06.2013 та № 193/17-14-14/26206532 від 05.10.2016).

Отже станом на 01.07.2016 сальдо, яке підлягає перерахуванню до бюджету, в періоді що перевіряється, становить 11278,10 грн.

Податок на доходи фізичних осіб, утриманий із заробітної плати за період, що перевірявся склав 743900,96 грн. (К-т рах. 642). Сплачено податку на доходи фізичних осіб, утриманого із заробітної плати за період, що перевіряється в сумі 692919,80 грн. (Д-т рах. 642). Станом на 01.04.2019 по рах. 642 «Податок на доходи фізичних осіб» рахується кредитове сальдо в сумі 62259,56 грн., в тому числі: січень 2019 року в сумі 6386,82 грн., лютий 2019 року в сумі 29080,46 грн., березень 2019 року в сумі 26792,28 грн. В періоді, що перевірявся термін сплати податку на доходи фізичних осіб, утриманого із зарплати за березень 2019 року в сумі 26792,28 грн. не настав.

За період з 17.04.2019 по 03.05.2019 філією «Рокитнівський райавтодор» перераховано до бюджету 35466,98 грн. податку нарахованого, утриманого, але не перерахованого станом на 31.03.2019, що від ображено в ІС «Податковий блок» в підсистемі «Перегляд та друк ІКП» (інтегрована картка платника).

Згідно із пп.14.1.180 п.14.1 ст.14 ПК України податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов`язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.

За правилами пункту 36.1 статті 36 ПК України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом.

Відповідно до п. 31.1 ст. 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.

Пунктом 168.1 статті 168 ПК України зазначено, що податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов`язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу, а ставка військового збору становить 1,5 відсотка від об`єкта оподаткування, визначеного підпунктом 1.2 цього пункту (пп.1.3 п. 16 1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень Кодексу).

Відповідно до пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу, податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку.

Якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

Якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.

Податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (пп.14.1.156 п.14.1 ст.14 ПК України).

Згідно із п. 171.1 ст. 171 ПК України, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку на доходи у вигляді заробітної плати, є роботодавець, який виплачує такі доходи на користь платника податку; податковий агент з інших доходів, визначених п.п. 1.2 п. 16 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу, які є об`єктом оподаткування військовим збором. Відповідальність за погашення суми податкового зобов`язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, та обов`язок щодо погашення податкового боргу покладається на особу, визначену Податковим кодексом, у тому числі на податкового агента.

Відповідно до пп. 54.3.5 п. 54.3 ст. 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом.

Відповідно до п.87.9 ст. 87 ПК України у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків.

Перевіркою повноти сплати та дотримання встановлених строків сплати (перерахування) до бюджету податку на доходи фізичних осіб, утриманого із заробітної плати працівників встановлено, що станом на 01.07.2016 К-т сальдо, яке підлягає перерахуванню до бюджету, в періоді що перевіряється, по рахунку «податок на доходи фізичних осіб» становить 11278,10 грн. та по рахунку «Військовий збір» рахується кредитове сальдо в сумі 1325,08 грн.

Вищенаведена обставина не заперечується позивачем та не спростовується жодними доказами.

З огляду на вищезазначене, у відповідності до вимог п. 87.9 ст. 87 ПК України, контролюючим органом скеровано сплату по платіжних дорученнях, що долучені до матеріалів справи, на «підтвердження своєчасності сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору», в рахунок погашення боргу попередніх періодів, по яких виплата доходу на користь платників податку передувала сплаті податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

Зі змісту ППР №0001821305 вбачається, що до платника податків застосовані штрафні санкції за статтею 126 ПК України та за статтею 127 ПК України.

За правилами статті 126 ПК України, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Щодо застосування штрафних санкцій відповідно до статті 127 ПК України, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 127 ПК України, ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Відповідальність за погашення суми податкового зобов`язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, та обов`язок щодо погашення такого податкового боргу покладається на особу, визначену цим Кодексом, у тому числі на податкового агента. При цьому платник податку - отримувач таких доходів звільняється від обов`язків погашення такої суми податкових зобов`язань або податкового боргу, крім випадків, встановлених розділом IV цього Кодексу.

Таким чином, для застосування пункту 127.1 статті 127 ПК України потрібно, щоб нарахування, сплата чи утримання податку не відбулися до чи на момент виплати доходу. Тобто склад порушення пов`язується з фактом виплати доходу без сплати податку, що має місце у даних спірних правовідносинах.

Тобто, у разі, якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов`язання протягом строків, передбачених ПК України, такий платник податків притягується до відповідальності відповідно до статті 126 ПК України, а у разі якщо нарахування, сплата чи утримання податку не відбулися до чи на момент виплати доходу, платник податків притягується до відповідальності відповідно до статті 127 ПК України.

Згідно розрахунків до оскаржуваних податкових повідомлень-рішень контролюючим органом при несвоєчасній сплаті застосовано штрафні санкції відповідно до ст. 126 ПК України, проте без жодних обґрунтувань платник податків просить суд скасувати донарахування повністю та при цьому не заперечує застосування до спірних правовідносин статті 126 ПК України.

Вищевказана правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27.11.2018 року у справі №820/2840/17, постанові Верховного Суду від 05.02.2019 у справі №813/3597/15, постанові Верховного Суду від 08.11.2019 у справі №808/345/15.

Відповідно до частини 5 статті 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Вибірковою перевіркою повноти сплати та дотримання встановлених строків сплати (перерахування) до бюджету військового збору, утриманого із заробітної плати працівників встановлено: станом на 01.07.2016 по рах. 642 «Військовий збір» рахується кредитове сальдо в сумі 1091,20 грн. Військовий збір із заробітної плати працівників, що перевірявся склав 66923,88 грн. Сплачено військового збору за перевіряємий період в сумі 66690,00 грн. Станом на 01.07.2019 по рах. 642 «Військовий збір» рахується кредитове сальдо в сумі 1325,08 грн. В періоді що перевірявся термін сплати військового збору, утриманого із зарплати працівників за березень 2019 року в сумі 2438,19 грн. не настав.

Оскаржуваними ППР №0001821305, №0001831305 платнику податків донараховано пеню у розмірі 22006,45 грн. та 287,21 грн. за несвоєчасне перерахування податку на доходи фізичних осіб та військового збору, однак позивач не зазначаючи жодних підстав та визнаючи факт несвоєчасного перерахування податку на доходи фізичних осіб та військового збору просить скасувати вищезазначені податкові повідомлення-рішення повністю.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач також вказує, що Акт перевірки не містить опису фактів не сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору за кожною конкретною (персоніфікованою) особою, що є порушенням порядку оформлення результатів перевірки та свідчить про безпідставність висновків Акта перевірки.

З даного приводу суд зазначає наступне.

Підсумкові суми утриманого та перерахованого до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору узагальнені платником самостійно у регістрах бухгалтерського обліку та звірені з первинними документами, зокрема, з відомостями нарахування заробітної плати, головними книгами та банківськими виписками.

Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що, згідно з ч. 5 ст. 8 підприємство самостійно обирає форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад, встановлених цим Законом, та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних.

Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов`язаних рахунках бухгалтерського обліку.

Пунктом 44.1 ст. 44 ПК України передбачено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Контролюючим органом опрацьовано та перевірено всі первинні документи, а саме: штатний розпис, табеля обліку робочого часу, відомості нарахування заробітної плати за весь перевіряємий період з 01.07.2016 по 31.03.2019 із зазначенням утриманих сум податку на доходи фізичних осіб та військового збору в розрізі працівників, банківські виписки, касові документи, платіжні документи, зведені дані головної книги по рахунках 301, 311, 641, 642, 661, 663, та інтегровані картки платника по податку на доходи фізичних осіб за кодом платежу 11010100 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати» та 11011000 «Військовий збір» за 2016-2019 роки, податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ).

Слід зазначити, що під час перевірки достовірності та повноти включення доходів (як у грошовій, так і не грошовій формах) до складу загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податків порушень не встановлено. Філії не донараховано суми основного платежу по податку на доходів фізичних осіб та військовому зборі, що передбачає персоніфікацію осіб. Така, персоніфікація осіб здійснюється лише у разі встановлення перевіркою порушень в частині правильності нарахування та утримання податку на доходи фізичних осіб та військового збору при виплаті доходів платникам податку.

В акті перевірки з метою визначення сум несплати (неперерахування) до бюджету податковим агентом належного до сплати податку з доходів фізичних осіб та військового збору під час виплати доходу, у випадках коли виплата доходу на користь платників податків передувала сплаті податку і збору було детально проаналізовано факт виплати заробітної плати та сплату податків і зборів до або під час виплати доходу.

У пункті «Визначення бази оподаткування, повнота нарахування, утримання та своєчасність сплати (перерахування) до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору» Акта перевірки зазначені як дати та суми виплати доходу так і строки фактичного перерахування податку на доходи фізичних осіб та військового збору, що дає можливість достименно визначити міру відповідальності платника податків за порушення податкового законодавства, оскільки виплата доходу передувала сплаті належного податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

Також, позивач покликається на пп. 2 п. 4 Розділу III Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України за №727 від 20.08.2015 (далі іменується - Порядок №727), де зазначає, що у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті документальної перевірки фактом порушення необхідно:

1) викласти зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів (міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України і якими регулюються питання оподаткування), що порушені платником податків, зазначити період (календарний день, місяць, квартал, півріччя, три квартали, рік) фінансово-господарської діяльності платника податків та господарську операцію, при здійсненні якої вчинено це порушення;

2) зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення.

Слід зазначити, що відповідно до пп. 3 п. 4 розділу ІІІ Порядку №727 виявлені факти однотипних порушень та порушень, які повторюються, групуються у відомості або таблиці, що додаються до Акта документальної перевірки.

Окрім вищезазначеного, зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів чітко зазначено в пункті «Визначення бази оподаткування, повнота нарахування, утримання та своєчасність сплати (перерахування) до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору» і у пункті 4 «Висновки» Акта перевірки. А перелік документів, який було використано при проведенні перевірки відповідно до пп. 10 п. 3 розділу III Порядку №727 зазначено в додатку № 4 «Узагальнений перелік документів, які було використано при проведення перевірки філії «Рокитнівський райавтодор», код ЄДРПОУ 26206532».

При перевірці платіжних документів на перерахування доходів працівникам (заробітної плати, лікарняних, розрахункових та ін.) платником податків у призначені платежу у платіжних документах не персоніфіковано кожну конкретну особу (найманого працівника).

Таким чином, податковий агент Філія «Рокитнівський райавтодор» Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія» Автомобільні дороги України згідно вимог ПК України нараховував, утримував податок на доходи фізичних осіб та військовий збір за рахунок фізичних осіб з доходів, що виплачуються таким особам, проте систематично з порушенням норм п.168.1 ст. 168 ПК України не сплачував утриманий податок до або підчас виплати доходу, передбачений розділом IV ПК України, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи.

Відповідно, платник податків, податковий агенти та/або його посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

За приписами статті 19 Конституції України від 28.06.1996 №254к/96-ВР, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідачем доведено правомірність оскаржуваних ППР у порядку статті 77 КАС України, а тому заявлені позовні вимоги не підлягають до задоволення.

Питання розподілу судових витрат у порядку статті 139 КАС України не підлягає вирішенню.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» (33028, місто Рівне, вулиця Остафова, 7; код ЄДРПОУ 31994540) до Головного управління ДПС у Рівненській області (33023, місто Рівне, вулиця Відінська, 12; код ЄДРПОУ 43142449) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - залишити без задоволення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складений 17 лютого 2020 року.

Суддя Недашківська К.М.

Джерело: ЄДРСР 87615214
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку