open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
21 Справа № 480/1958/19
Моніторити
Постанова /31.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /30.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /07.10.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /21.07.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /21.07.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.06.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.02.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Рішення /10.12.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Рішення /10.12.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.10.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.07.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.07.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.07.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.06.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.06.2019/ Сумський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 480/1958/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /31.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /30.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /07.10.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /21.07.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /21.07.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.06.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.05.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.02.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Рішення /10.12.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Рішення /10.12.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.10.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.07.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.07.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.07.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.06.2019/ Сумський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.06.2019/ Сумський окружний адміністративний суд

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 грудня 2019 р. Справа № 480/1958/19

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Осіпової О.О.,

за участю секретаря судового засідання - Мікулінцевої А.П.,

представника позивача - Боброва В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 480/1958/19 за позовом Управління Держпраці у Сумській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Група Айсберг" про застосування заходів реагування,-

В С Т А Н О В И В:

До Сумського окружного адміністративного суду звернулося Управління Держпраці у Сумській області з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Група Айсберг, в якому з урахуванням заяви про зменшення розміру позовних вимог (а.с.221) просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до відповідача, а саме зупинити:

- експлуатацію автомобільного транспорту;

- виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме технічне обслуговування та ремонт технологічного устаткування деревообробної промисловості - деревообробних верстатів: рама лісопильна, інвентарний № б/н; розпиловочний комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т2020NС, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме технологічного устаткування деревообробної промисловості - деревообробних верстатів (рама лісопильна, інвентарний № б/н; розпиловочний комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т2020NС, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н);

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме вантажопідіймальних кранів і машин: кран гідравлічний, МіоІ 80-447, інвентарний № б/н; кран-балка, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; тельфер, інвентарний № б/н, в кількості 2 одиниць; автокран, інвентарний № б/н;

- виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме технічне обслуговування та ремонт водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт - котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт: котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме ліфту В-3200, № 8260;

- експлуатацію підземного резервуару для зберігання ЗВГ СУГ-20.ПЛ-УХЛ1, заводський № 1114, та підземних газопроводів;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме технологічного устаткування та його елементів систем газопостачання зрідженим газом (підземні та надземні газопроводи діметр 89x4.0 L=2,8м, діметр 57x4.0 L=52,5м, діметр 48x3,5 L=0,75м, діметр 38x3.0 L=7,4м, діметр 32x3.0 L=23м, діметр 25x2,5 L=13,5м та газове обладнання, у тому числі насосний агрегат DN50/25 РN 2,5 МПа, компресорний агрегат DN25 РN 2,5 МПа та автоматичні ротаційні модулі газу АМRd-3G згідно проекту 0513-ГЗП 2014 року «Реконструкція будівлі під цех по виробництву аерозолів з лінією розливу ЗВГ по вул. Воровського, 24 в м. Суми».

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що посадовими особами Управління Держпраці було проведено планову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки ТОВ "Група Айсберг" у період з 17 по 21 грудня 2018 року, за результатами якої відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» складено акт перевірки суб`єкта господарювання № 05-29/893 від 21.12.2018 р., який містить 110 пунктів порушень нормативно-правових актів з охорони праці.

Відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності» посадовими особами Управління Держпраці у Сумській області винесено припис про усунення виявлених порушень № 05-30/573 від 21.12.2018 р.

З метою перевірки стану виконання вимог припису про усунення виявлених порушень № 05-30/573 від 21.12.2018 р. Управлінням Держпраці у Сумській області видано наказ № 651 від 22.04.2019 «Про позапланову перевірку» ТОВ "Група Айсберг" та направлення на проведення перевірки № 02-02/320 від 22.04-2019 р.

Управлінням Держпраці у Сумській області проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки ТОВ "Група Айсберг" в частині виконання припису № 05-30/573 від 21.12.2018 р. у період з 23 по 24 квітня 2019 року, за результатами якої відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності» посадовими особами Управління Держпраці у Сумській області складено акт перевірки суб`єкта господарювання № 02-04/298 від 24.04.2019 р.

Акт перевірки містить 41 пункт порушень нормативно-правових актів з охорони праці,

серед яких є 18 порушень, що становлять загрозу для життя та здоров`я людей, а тому, на думку представника позивача, позовні вимоги слід задовольнити, зупинивши експлуатацію автомобільного транспорту, устаткування підвищеної небезпеки, підземного резервувару для зберігання ЗВГ та виконання робіт підвищеної небезпеки.

Ухвалою суду від 18.06.2019р. провадження у справі відкрито, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

15.07.2019р. від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву (а.с.80-82), в якому він зазначає, що порушення, зафіксовані в акті, на даний час усунуті, що підтверджується доданими до відзиву документами (а.с.83-161), а тому проти задоволення позову заперечує у повному обсязі.

Ухвалою суду від 15.07.2019р. справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

Ухвалою суду від 29.10.2019р. закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, з урахуванням заяви про їх зменшення, та просив позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про день, час та місце розгляду справи (а.с.232), надіслав клопотання про розгляд справи без його участі (а.с.234).

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 29.11.2017 р. наказом Управління Держпраці у Сумській області № 596 затверджено план проведення перевірок суб`єктів господарювання Управлінням Держпраці у Сумській області на 2018 рік, згідно з яким планова перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА АЙСБЕРГ» запланована на період з 17 по 21 грудня 2018 року (а.с.11).

На підставі плану та графіку проведення планових перевірок Управлінням Держпраці у Сумській області видано наказ № 2104 від 04.12.2018 р. «Про проведення планової перевірки» Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА АЙСБЕРГ» з 17 по 21 грудня 2018 року (а.с.14).

04.12.2018 видано направлення на проведення перевірки № 05-24/889 (а.с.15).

Управлінням Держпраці у Сумській області було проведено планову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРУПА АЙСБЕРГ» у період з 17 по 21 грудня 2018 року, за результатами якої відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» посадовими особами управління складено акт перевірки суб`єкта господарювання № 05-29/893 від 21.12.2018 р. (а.с.16-28), який містить 110 пунктів порушень нормативно-правових актів з охорони праці.

Відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності» посадовими особами Управління Держпраці у Сумській області винесено припис про усунення виявлених порушень № 05-30/573 від 21.12.2018 р. (а.с.29-42).

З метою перевірки стану виконання вимог припису про усунення виявлених порушень

№ 05-30/573 від 21.12.2018 р. Управлінням Держпраці у Сумській області видано наказ № 651 від 22.04.2019 р. «Про позапланову перевірку» Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА АЙСБЕРГ» та направлення на проведення перевірки № 02-02/320 від 22.04.2019 р. (а.с.43,44).

Управлінням Держпраці у Сумській області проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРУПА АЙСБЕРГ» в частині виконання припису № 05-30/573 від 21.12.2018 р. у період з 23 по 24 квітня 2019 року, за результатами якої відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності» посадовими особами управління складено акт перевірки суб`єкта господарювання № 02-04/298 від 24.04.2019 року (а.с. 45-51).

За результатами позапланової перевірки встановлено, що відповідачем не виконано вимоги припису 05-30/573 від 21.12.2018 р. та не усунено 41 порушення нормативно-правових актів охорони праці та промислової безпеки, серед яких 18 порушень, що становлять загрозу для життя та здоров`я людей, а саме:

- працівниками підприємства виконуються роботи підвищеної небезпеки, для проведення яких потрібне навчання та перевірка знань з охорони праці. Працівникам, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою і де є потреба у професійному доборі, проведене щорічне спеціальне навчання та перевірка знань з питань охорони праці без урахування НПАОП 0.00-1.61-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-7.14-17 «Вимоги безпеки та захисту здоров`я під час використання виробничого обладнання працівниками», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», що є порушенням вимог пункту 3.16 розділу 3, пункту 4.1 розділу 4 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (пункт 7 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 7 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 45 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 45 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- на час перевірки на підприємстві відсутні навчені в установленому порядку ІТР і працівники, які пройшли навчання і перевірку знань по НПАОП 20.0-1.02-05 «Правила охорони праці в деревообробній промисловості» та можуть бути допущені до виконання робіт по організації обслуговування і експлуатації, технічному обслуговуванню, ремонту, експлуатації деревообробних верстатів, що є порушенням вимог пункту 3.16 розділу 3, пункту 4.1 розділу 4, пункту 5.3 розділу НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (пункт 8 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 8 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 46 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 46 припису № 05- 30/573 від 21.12.2018);

- суб`єктом господарювання виконуються роботи підвищеної небезпеки без отримання дозволу територіального органу Держпраці, а саме технічне обслуговування та ремонт технологічного устаткування деревообробної промисловості - деревообробних верстатів: рама лісопильна, інвентарний № б/н; розпиловочний комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т2020NС, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н, що є порушенням вимог статті 21 Закону України «Про охорону праці»; пункту 6, 7 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року № 330) та пункту 2 Додатку 2, пункту 6 Додатку 3 до даного Порядку (пункт 9 розділу 5 Акта перевірки № 02- 04/298 від 24.04.2019 та пункт 9 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 47 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 47 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- суб`єктом господарювання здійснюється експлуатація устаткування підвищеної небезпеки без отримання дозволу територіального органу Держпраці, а саме вантажопідіймальних кранів і машин - кран гідравлічний, МіоІ 80-447, інвентарний № б/н; кран-балка, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; тельфер, інвентарний № б/н, в кількості 2 одиниць; автокран, інвентарний № б/н, що є порушенням вимог статті 21 Закону України «Про охорону праці»; пункту 6, 7 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року № 330) та пункту 11 Додатку 3 до даного Порядку (пункт 10 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 10 припису № 02- 05/207 від 24.04.2019; пункт 48 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 48 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- на час перевірки не надано (відсутній) наказ керівника про призначення працівника, який здійснює нагляд за утриманням та безпечною експлуатацією вантажопідіймальних кранів і машин, а саме: кран гідравлічний, МіоІ 80-447, інвентарний № б/н; кран-балка, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; тельфер, інвентарний № б/н, в кількості 2 одиниць; автокран, інвентарний № б/н, що є порушенням вимог пункту 1 глави 5 розділу IV НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (пункт 11 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 11 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 49 розділу 5 Акта перевірки №05- 29/893 від 21.12.2018 та пункт 49 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- не проведений періодичний технічний огляд вантажопідіймальних кранів і машин, а саме: кран гідравлічний, МіоІ 80-447, інвентарний № б/н; кран-балка, інвентарний № б/н; кран- балка електрична, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; тельфер, інвентарний № б/н, в кількості 2 одиниць; автокран, інвентарний № б/н, що є порушенням вимог пункту 1 глави 5 розділу IV НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (пункт 16 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 16 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 54 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 54 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- суб`єктом господарювання виконуються роботи підвищеної небезпеки без отримання

дозволу територіального органу Держпраці, а саме технічне обслуговування та ремонт водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВг - котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141, що є порушенням вимог статті 21 Закону України «Про охорону праці»; пункту 6,7 "Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеноїнебезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року № 330) та пункту 2 Додатку 2, пункту 9 Додатку 3 до даного Порядку (пункт 19 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 19 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 60 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 60 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- суб`єктом господарювання здійснюється експлуатація устаткування підвищеної небезпеки без отримання дозволу територіального органу Держпраці, а саме водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт: котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141, що є порушенням вимог статті 21 Закону України «Про охорону праці»; пункту 6, 7 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеноїнебезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року№ 330) та пункту 9 Додатку 3 до даного Порядку (пункт 20 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 20 припису № 02-05/20 від 24.04.2019; пункт 61 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 61 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- суб`єктом господарювання здійснюється експлуатація устаткування підвищеної небезпеки без отримання дозволу територіального органу Держпраці, а саме ліфту В-3200 № 8260, що є порушенням вимог статті 21 Закону України «Про охорону праці»; пункту 6, 7 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року № 330) та пункту 11 Додатку 3 до даного Порядку (пункт 23 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 23 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 65 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 65 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- на час перевірки на гумотканинних рукавах, що застосовуються при операціях зливання-наливання і стаціонарно з`єднують підземний резервуар для зберігання зрідженого вуглеводневого газу СУГ-20.П.1-УХЛ1, заводський № 1114, з посудиною для транспортування ЗВГ V=50 м3, заводський № ТGК.1В.00201/56, відсутні маркування із зазначенням номінального тиску, строків проведеного і чергового гідравлічних випробувань, що є порушенням вимог пункту 1.17 розділу VI НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання» (пункт 29 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 29 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 12 розділу 5 Акта перевірки № 05- 29/893 від 21.12.2018 та пункт 12 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- на час перевірки підприємством експлуатується підземний резервуар для зберігання ЗВГ СУГ-20.П.1-УХЛ1, заводський № 1114, без надання відомостей про випробування та настроювання ЗСК, встановлених на ньому (також відсутні пломби, які встановлюються після проведення зазначених робіт), що є порушенням вимог пункту 1.14 розділу VI НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання» (пункт 31 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 31 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 14 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 14 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- на час перевірки на газопроводі системи газопостачання зрідженим газом підприємства встановлений манометр МПЗ-Уф; заводський № б/н, без клейма та відомостей про повірку, яка передбачена пунктом 7.1 розділу VII «Порядку технічного огляду, обстеження, оцінки та паспортизації технічного стану, здійснення запобіжних заходів для безаварійного експлуатування систем газопостачання», що є порушенням вимог пункту 4.13 розділу IV НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання» (пункт 32 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 32 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 17 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 17 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- суб`єктом господарювання здійснюється експлуатація устаткування підвищеної небезпеки без отримання дозволу територіального органу Держпраці, а саме технологічне устаткування та його елементи систем газопостачання зрідженим газом (у тому числі насосний агрегат DN450/25 РN 2,5 МПа, компресорний агрегат DN25 РN 2,5 МПа та автоматичні ротаційні модулі газу АМRd-3G згідно проекту 0513-ГЗП 2014 року «Реконструкція будівлі під цех по виробництву аерозолів з лінією розливу ЗВГ по вул. Воровського, 24 в м. Суми», що є порушенням вимог статті 21 Закону України «Про охорону праці»; пункту 6, 7 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року № 330) та пункту 2 Додатку 3 до даного Порядку (пункт 33 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 33 припису № 02- 05/207 від 24.04.2019; пункт 18 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 18 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- на час перевірки підземні та надземні газопроводи діаметр 89x4.0 L=2,8м, діметр 57x4.0 L=52,5м, діметр 48x3,5 L=0,75м, діметр 38x3.0 L=7,4м, діметр 32x3.0 L=23м, діметр 25x2,5 L=13,5м та газове обладнання, у тому числі насосний агрегат DN50/25 РN 2,5 МПа, компресорний агрегат DN25 РN 2,5 МПа та автоматичні ротаційні модулі газу АМRd-3G згідно проекту 0513-ГЗП 2014 року «Реконструкція будівлі під цех по виробництву аерозолів з лінією розливу ЗВГ по вул. Воровського, 24 в м. Суми», експлуатуються без підписання акта приймання газообладнання для проведення комплексного випробування за формою додатка Ю (обов`язкового), який передбачає участь у комісії представника центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, що є порушенням вимог п)шкту 4.6 розділу IV НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання» (пункт 38 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 38 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 23 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 23 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- суб`єктом господарювання здійснюється експлуатація підземної ємності для зберігання ЗВГ СУГ-20.П.1-УХЛ1, заводський № 1114; підземних газопроводів, які не забезпечені ЕХЗ у складі магнієвих упакованих протекторів типу ПМ-10У (4 одиниці в групі) та повинні бути встановлені на глибину не менше 0,8 м від поверхні ґрунту; контрольно-вимірювальних пунктів в кількості 2 одиниць, які повинні бути розміщені на зовнішній поверхні ємності та на трубопроводі, що передбачено проектом 0513-ГЗП-ЭХЗ 2014 року «Реконструкція будівлі під цех по виробництву аерозолів з лінією розливу ЗВГ по вул. Воровського, 24 в м. Суми», що є порушенням вимог пункту 4.6 розділу IV НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання» (пункт 39 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 39 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 24 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 24 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- відсутній акт, що підтверджує проведення монтажних робіт і налагодження підземного резервуару для зберігання зрідженого вуглеводневого газу СУГ-20.П.1-УХЛ1, заводський № 1114, що є порушенням вимог пункту 3 розділу 1 глави III НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (пункт 40 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 40 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункт 26 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункт 26 припису № 05-30/573 від 21.12.2018).

Задовольняючи позовні вимоги, суд виходить з наступного.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”.

Згідно зі ст. 1 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) сфері господарської діяльності” державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 4 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96, визначено, що Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Згідно з п. 7 Положення про Державну службу України з питань праці Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

За приписами Положення про Управління Держпраці, Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

Статтею 4 Закону України “Про охорону праці” передбачено, що державна політика в галузі охорони праці спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням та базується на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Згідно з пунктом 2.26 Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11.08.2011 №826, право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки, зокрема, порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників.

У разі виявлення факту перевищення допустимих норм технологічного навантаження виробничого об`єкта (окремого виробництва, машин і механізмів) або якщо дійсний рівень технологічного навантаження створює загрозу життю працівників, уникнути чого можливо за рахунок його зниження, роботи такого об`єкта (виробництво, експлуатація машин і механізмів) можуть бути обмежені до допустимого безпечного рівня.

Це відповідає, зокрема, принципу державного нагляду (контролю), закріпленому статтею 3 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", відповідно до якого такий нагляд здійснюється виходячи із пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров`я людини.

Отже, підставою для застосування відповідних заходів реагування є порушення суб`єктом господарювання законодавства про охорону праці, яке створює загрозу життю та здоров`ю людей, та у подальшому може призвести до тяжких наслідків.

Частиною 5 статті 4 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” визначено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

З матеріалів справи вбачається, що під час перевірки позивачем встановлено та зафіксовано порушення вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників, а саме:

- експлуатація автомобільного транспорту (порушення зі перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 р. та пункті 7 припису № 02-05/207 від 24.04.2019 р.; пункті 45 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 р. та пункті 45 припису № 05-30/573 від 21.12.2018 р.);

- виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме технічне обслуговування та ремонт технологічного устаткування деревообробної промисловості - деревообробних верстатів рама лісопильна, інвентарний № б/н; розпиловочнии комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т202014С, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н, (порушення зазначене в пункті 8 розділу 5 Акта перевірки №02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 8 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункті 46 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункті 46 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки, а саме технологічного устаткування деревообробної промисловості - деревообробних верстатів (рама лісопильна, інвентарний №б/н; розпиловочний комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т2020NС, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н) (порушення зазначене в пункті 8, 9 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 8, 9 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункті 46, 47 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункті 46, 47 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки, а саме вантажопідіймальних кранів і машин: кран гідравлічний, МіоІ 80-447, інвентарний № б/н; кран-балка, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; тельфер, інвентарний № б/н, в кількості 2 одиниць; автокран, інвентарний № б/н (порушення зазначене в пункті 7, 10, 11, 16 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 7, 10, 11, 16 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункті 45, 48, 49, 54 розділу 5 перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункті 45, 48, 49, 54 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме технічне обслуговування та ремонт водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт - котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141 (порушення зазначене в пункті 19 розділу 5 акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 19 припису № 02- 05/207 від 24.04.2019; пункті 60 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункті 60 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки, а саме водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт: котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141 (порушення зазначене в пункті 7, 20 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 7, 20 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункті 45, 61 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункті 45, 61 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки, а саме ліфту В-3200, № 8260 (порушення зазначене в пункті 23 розділу 5 акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 23 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункті 65 розділу 5 Акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункті 65 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- експлуатація підземного резервуару для зберігання ЗВГ СУГ-20.П.1-УХЛ1, заводський № 1114, та підземних газопроводів (порушення зазначене в пункті 29, 31, 39, 40 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 29, 31, 39, 40 припису № 02-05/207 від 24.04.2019; пункті 12, 14, 24, 26 розділу 5 акта перевірки № 05-29/893 від 21.12.2018 та пункті 12, 14, 24, 26 припису № 05-30/573 від 21.12.2018);

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме технологічного устаткування та його елементів систем газопостачання зрідженим газом (підземні та надземні газопроводи діметр 89x4.0 L=2,8м, діметр 57x4.0 L=52,5м, діметр 48x3,5 L=0,75м, діметр 38x3.0 L=7,4м, діметр 32x3.0 L=23м, діметр 25x2,5 L=13,5м та газове обладнання, у тому числі насосний агрегат DN50/25 РN 2,5 МПа, компресорний агрегат DN25 РN 2,5 МПа та автоматичні ротаційні модулі газу АМRd-3G згідно проекту 0513-ГЗП 2014 року «Реконструкція будівлі під цех по виробництву аерозолів з лінією розливу ЗВГ по вул. Воровського, 24 в м. Суми».

Вказані порушення усунуті відповідачем не були.

Відповідач надав копію Протоколу № 1 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 05.02.2019 з НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», копію Протоколу № 2 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 23.05.2019 з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», копію Протоколу № З засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 23.05.2019 з НПАОП 0.00- 1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на підтвердження усунення виявленого порушення, проте не надав жодних доказів проведення навчання та перевірки знань працівників з НПАОП 0.00-1.61-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», НПАОП 0.00-7.14-17 «Вимоги безпеки та захисту здоров`я під час використання виробничого обладнання працівниками», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».

Відповідач посилається на наказ № 1-К від 08.05.2018 «Про консервацію основних засобів» як на підтвердження того, що устаткування підвищеної небезпеки, а саме:

- технологічне устаткування деревообробної промисловості - деревообробні верстати: рама лісопильна, інвентарний № б/н; розпиловочний комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т2020К!С, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н;

- вантажопідіймальні крани та машини - кран гідравлічний, МіоІ 80-447, інвентарний № б/н; кран-балка, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; кран- балка електрична, інвентарний № б/н; тельфер, інвентарний № б/н, в кількості 2 одиниць; автокран, інвентарний № б/н;

- ліфт В-3200 № 8260, законсервоване та з 08.05.2018 виведене з експлуатації.

Проте, факт експлуатації даного устаткування підвищеної небезпеки встановлено під час планової перевірки підприємства, проведеної у грудні 2018 року.

Акт перевірки суб`єкта господарювання № 05-29/893 від 21.12.2018 та Акт перевірки суб`єкта господарювання № 02-04/298 від 24.04.2019 підписано без зауважень, зауваження на акт перевірки до Управління не надходило, скарги на приписи від відповідача також не надходили, а отже порушення законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці встановлені та відповідач з ними погодився.

Крім того, відповідач посилається як на усунення порушення, зазначеного в пункті 16 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 16 припису № 02-05/207 від 24.04.2019, на проведення 25.03.2019 експертного обстеження кранів мостових одно балкових з електричним талем ТІ 0332, заводський № 94, 95, 96.

В той же відповідач посилається на виведення з 08.05.2018 з експлуатації устаткування як на усунення порушення, зазначеного в пункті 10, 11 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункті 10, 11 припису № 02-05/207 від 24.04.2019, хоча мова йде про одні і ті ж крани.

Відповідач посилається на укладення з експертною організацією договорів на проведення експертизи з метою отримання дозволів на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме: договір № 301С на виконання робіт від 19.04.2019, протокол узгодження договірної ціни від 19.04.2019, заявку від 19.04.2019; договір № ЗОС на виконання робіт від 19.04.2019, протокол узгодження договірної ціни від 19.04.2019, заявку від 19.04.2019; платіжне доручення № 3438 від 03.05.2019.

Проте, предметом даних договорів є проведення експертизи з метою отримання дозволу на експлуатацію електроустановок напругою понад 1000В - електрообладнання напругою 6 кВ в складі ТП - 109: 2 (дві) КЛ 6 кВ.; високовольтний трансформатор ТМ- 560/6/0,4, заводський № б/н, тобто дані договори укладені з метою усунення порушення, зазначеного в пункті 28 розділу 5 Акта перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019 та пункт 28 припису № 02-05/207 від 24.04.2019.

Крім того, укладення договору про проведення експертизи ще не є усуненням порушення, оскільки потрібно саме отримати дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки.

Таким чином, відповідачем не усунені порушення, зазначені в акті перевірки № 02-04/298 від 24.04.2019, та у приписі № 02-05/207 від 24.04.2019, а подані представником відповідача документи, що містяться в матеріалах справи (а.с.83-161), лише свідчать про намір товариства усунути виявлені порушення в майбутньому.

Частиною 5 статті 4 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” передбачене повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Згідно з ч. 7 ст. 7 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Отже, вимоги позивача щодо застосування заходів реагування у сфері державного нагляду є обґрунтованими, оскільки на момент розгляду цієї справи відповідачем не надано доказів усунення в повному обсязі виявлених перевіркою порушень, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Управління Держпраці у Сумській області є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Управління Держпраці у Сумській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Група Айсберг" про застосування заходів реагування – задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю "Група Айсберг", а саме зупинити:

- експлуатацію автомобільного транспорту;

- виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме технічне обслуговування та ремонт технологічного устаткування деревообробної промисловості - деревообробних верстатів: рама лісопильна, інвентарний № б/н; розпиловочний комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т2020NС, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме технологічного устаткування деревообробної промисловості - деревообробних верстатів (рама лісопильна, інвентарний № б/н; розпиловочний комплекс (виробник - Турція), інвентарний № б/н; верстат д/о ФСШ, інвентарний № б/н, в кількості 4 одиниць; верстат д/о Т2020NС, інвентарний № б/н; верстат ЛШС-2500, інвентарний № б/н; верстат обрізний (багато пил), інвентарний № б/н; верстат фугувальний для бокових граней (виробник - Турція), інвентарний № б/н);

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме вантажопідіймальних кранів і машин: кран гідравлічний, МіоІ 80-447, інвентарний № б/н; кран-балка, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; кран-балка електрична, інвентарний № б/н; тельфер, інвентарний № б/н, в кількості 2 одиниць; автокран, інвентарний № б/н;

- виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме технічне обслуговування та ремонт водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт - котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт: котел опалювальний водогрійний КВм(а)-0,82, в кількості 2 одиниць, заводський № 125 та № 141;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме ліфту В-3200, № 8260;

- експлуатацію підземного резервуару для зберігання ЗВГ СУГ-20.ПЛ-УХЛ1, заводський № 1114, та підземних газопроводів;

- експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме технологічного устаткування та його елементів систем газопостачання зрідженим газом (підземні та надземні газопроводи діметр 89x4.0 L=2,8м, діметр 57x4.0 L=52,5м, діметр 48x3,5 L=0,75м, діметр 38x3.0 L=7,4м, діметр 32x3.0 L=23м, діметр 25x2,5 L=13,5м та газове обладнання, у тому числі насосний агрегат DN50/25 РN 2,5 МПа, компресорний агрегат DN25 РN 2,5 МПа та автоматичні ротаційні модулі газу АМRd-3G згідно проекту 0513-ГЗП 2014 року «Реконструкція будівлі під цех по виробництву аерозолів з лінією розливу ЗВГ по вул. Воровського, 24 в м. Суми».

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 19 грудня 2019 року

Суддя О.О. Осіпова

Джерело: ЄДРСР 86772713
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку