УХВАЛА
30 липня 2019 року
Київ
справа №813/3269/17
адміністративне провадження №К/9901/18351/19
Верховний Суд у складі судді-доповідача Касаційного адміністративного суду Шарапи В.М., розглянувши клопотання Міністерства культури України про зупинення виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 07.02.2018 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.05.2019 у справі №813/3269/17 за позовом Національного університету "Львівська політехніка" до Міністерства культури України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно-ремонтне підприємство "Технобуд", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування припису, -
В С Т А Н О В И В:
Ухвалою Верховного Суду від 30.07.2019 відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Міністерства культури України на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 07.02.2018 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.05.2019 у справі №813/3269/17 за позовом Національного університету "Львівська політехніка" до Міністерства культури України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно-ремонтне підприємство "Технобуд", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування припису.
Скаржник у касаційній скарзі просив зупинити виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.05.2019.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 340 Кодексу адміністративного судочинства України суддя-доповідач в порядку підготовки справи до касаційного розгляду вирішує питання про зупинення виконання судових рішень, які оскаржуються.
Відповідно до статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання.
Розгляд питання про зупинення виконання оскаржуваних судових рішень має на меті не допустити порушення прав, свобод та охоронюваних законом інтересів, як особи, що подала касаційну скаргу, так і інших осіб, які беруть участь у справі, якщо такі наслідки можуть настати у зв`язку з виконанням оскаржуваних судових рішень.
В свою чергу, для зупинення виконання оскаржуваних судових рішень необхідна наявність поважних причин, які б давали підстави для зупинення виконання судового рішення.
Враховуючи те, що заявлене клопотання не містить будь-яких доводів і обґрунтувань для зупинення виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.05.2019, підстави для його задоволення відсутні.
Керуючись статтями 248, 340 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя-доповідач,-
У Х В А Л И В:
Відмовити у задоволенні клопотання Міністерства культури України про зупинення виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 07.02.2018 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.05.2019 у справі №813/3269/17 за позовом Національного університету "Львівська політехніка" до Міністерства культури України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю будівельно-ремонтне підприємство "Технобуд", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування припису.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.
Суддя В.М. Шарапа