Справа № 160/27/19
Провадження № 3/160/25/19
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 січня 2019 року смт. Локачі
Суддя Локачинського районного суду Кідиба Т. О., за участю прокурора Закреви О.В., розглянувши матеріали справи, які надійшли від Управління захисту економіки у Волинській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, начальника Локачинської районної державної лікарні ветеринарної медицини, не притягувався до адміністративної відповідальності за аналогічне правопорушення,
за ч. 2 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
в с т а н о в и л а:
14.12.2018 року оперуповноваженим міжрайонного відділу №3 УЗЕ у Волинській області ОСОБА_2 складено протокол про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 за ч.2 ст. 172-6 КУпАП про те, що останній, будучи начальником Локачинської районної державної лікарні ветеринарної медицини, відповідно до п.п. "а" п.2 ч.1 ст. 3 Закону України "Про запобігання корупції" є суб'єктом, на якого поширюється дія зазначеного Закону, в порушення вимог ч.2 ст. 52 Закону України "Про запобігання корупції" не повідомив про суттєві зміни в майновому стані в десятиденний строк з моменту придбання майна Національне агентство з питань запобігання корупції, шляхом подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру через власний персональний електронний кабінет.
У судовому засіданні ОСОБА_1 свою не вину визнав та пояснив, що він дійсно 05.06.2018 року придбав автомобіль марки "Citroen", модель Berlingo, 2011 р.в., повідомив про зміни у майновому стані шляхом подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру із запізненням, а саме 19.06.2018 року, через неналежну роботу сайту Національного агентства з питань запобігання корупції та у зв'язку із поганим доступом до мережі Інтернет. Крім того, вважав, що дані відомості вносяться до Реєстру протягом 10 робочих днів.
Прокурор зазначив, що в діях ОСОБА_1 є склад адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-6 КУпАП, а тому він повинен бути притягнутий до відповідальності.
Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, та прокурора, дослідивши та оцінивши матеріали справи, встановлено наступне.
Відповідно до наказу начальника управління ветеринарної медицини від 03.03.2003 року № 9 ОСОБА_1 призначено на посаду начальника-державного інспектора Локачинської районної державної лікарні ветеринарної медицини (а.с. 22).
Відповідно до ч.2 ст. 52 Закону України "Про запобігання корупції" у разі суттєвої зміни у майновому стані суб’єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб’єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов’язаний письмово повідомити про це Національне агентство. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства.
Із відповіді територіального сервісного центру 0741 регіонального сервісного центру МВС України у Волинській області та доданих до нього документів вбачається, що 05.06.2018 року між ПП "ДЕЛІВЕРІ КАР" та ОСОБА_1 було укладено договір купівлі-продажу транспортного засобу марки "Citroen", модель Berlingo, 2011 р.в., відповідно до якого ОСОБА_1 придбав даний автомобіль за ціною 176200 грн. Цього ж дня згідно з його заявою № 143267804 даний транспортний засіб було перереєстровано на нього (а.с. 13-20).
ОСОБА_1 відповідно до п.п. "а" п.2 ч.1 ст. 3 Закону України "Про запобігання корупції" є посадовою особою юридичної особи (Локачинської районної державної лікарні ветеринарної медицини) публічного права, що підтверджується положенням про Локачинську районну державну лікарні ветеринарної медицини (а.с. 26-28).
Разом з тим, проведеним моніторингом на офіційному сайті НАЗК встановлено, що повідомлення про суттєві зміни в майновому стані щодо набуття права власності на автомобіль марки "Citroen", модель Berlingo, 2011 р.в, вартість якого на дату набуття у власність становить 176200 грн., що перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня 2018 року, ОСОБА_1 подав 19.06.2018, що стверджується витягом з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто, з пропуском встановленого законом десятиденного строку (а.с. 33-35).
Пропуск вказаного строку ОСОБА_1 пояснює неналежною роботою сайту НАЗК та поганим доступом до мережі Інтернет, однак, будь-яких доказів зазначеного та інших поважних причин пропуску строку він не подав.
Вина ОСОБА_1 підтверджується також протоколом про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, № 282 від 14 грудня 2018 року (а.с. 1-7).
Дослідивши матеріали справи, вважаю, що в діях ОСОБА_1 є склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-6 КУпАП.
Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, те, що ОСОБА_1 вперше притягається до адміністративної відповідальності за вчинення аналогічного порушення, пропуск строку подачі повідомлення не є значним, однак, ОСОБА_1 не визнає того, що вчинив порушення Закону, вважаю, що до нього слід застосувати адміністративне стягнення, передбачене санкцією ч.2 ст. 172-6 КпАП України, у виді штрафу в мінімальному розмірі.
У зв'язку з ухваленням відносно ОСОБА_1 постанови про накладення адміністративного стягнення, з останнього слід стягнути судовий збір в сумі 384,20 грн.
Керуючись ст.ст. 283, 284 КУпАП, на підставі ч.2 ст.172-6 КУпАП, ч.2 ст. 52 Закону України "Про запобігання корупції", ЗУ "Про судовий збір",
п о с т а н о в и л а:
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-6 КУпАП, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700 (одна тисяча сімсот) грн.
Штраф має бути сплачений не пізніше як через 15 днів з дня одержання копії постанови на розрахунковий рахунок - 31112106003187, одержувач - Державний бюджет Локачинського району, ЄДРПОУ - 37986430, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), МФО - 899998, код доходів бюджету - 21081100.
У порядку примусового виконання штраф стягнути в подвійному розмірі в сумі 3400 (три тисячі чотириста) грн.
Стягнути із ОСОБА_1 в користь держави судовий збір в сумі 0,2 розміру прожиткового мінімуму, що дорівнює 384,20 грн. на р/р 31211256026001, отримувач коштів - ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код за ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код класифікації доходів бюджету - 22030106.
Строк звернення постанови до виконання становить три місяці з дати винесення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Апеляційну скаргу може бути подано до Волинського апеляційного суду через Локачинський районний суд Волинської області протягом 10 днів з дня винесення постанови.
Суддя Локачинського районного суду Т. О. Кідиба