ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про повернення апеляційної скарги
03 грудня 2018 року
Львів
№ 857/1827/18
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
судді-доповідача -
Гуляка В. В.
суддів -
Коваля Р. Й.
Ільчишин Н. В.
перевіривши апеляційну скаргу Сокальської районної державної адміністрації Львівської області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 14 серпня 2018 року у справі № 813/2710/18 за адміністративним позовом ОСОБА_4, ОСОБА_5 до Сокальської районної державної адміністрації Львівської області третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Служба у справах дітей Сокальської районної державної адміністрації Львівської області про визнання незаконним та скасування розпорядження,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою судді Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23 жовтня 2018 року апеляційну скаргу залишено без руху у зв'язку з невідповідністю апеляційної скарги вимогам статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: не додано документа про сплату судового збору та надано десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення виявлених недоліків.
Згідно з повідомленням про вручення поштового відправлення копію зазначеної ухвали скаржник отримав 07.11.2018 р.
Проаналізувавши матеріали справи, суд прийшов до висновку про наявність підстав для повернення апеляційної скарги з огляду на наступне.
У встановлений суддею-доповідачем строк особою, яка подала апеляційну скаргу, подано апеляційному суду клопотання у якому вказано про те, що дана справа відноситься до категорії у якій не справляється судовий збір.
Так, апелянт зазначає що даний позов подано з метою захисту малолітніх чи неповнолітніх осіб, а відповідно до п.14 ч.2 ст.3 ЗУ "Про судовий збір", судовий збір не справляється за подання заяви, апеляційної та касаційної скарги про захист прав малолітніх чи неповнолітніх осіб.
З цього приводу апеляційний суд зазначає, що позовною вимогою у даній справі є визнання незаконним та скасування розпорядження голови Сокальської районної державної адміністрації Львівської області від 15.03.2018 р. №168 "Про ліквідацію дитячого будинку сімейного типу та виведення з нього дітей, позбавлених батьківського піклування". Отже, у даній адміністративній справі Сокальська районна державна адміністрація Львівської області являється відповідачем, а не позивачем. Тому апелянт зобов`язаний сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги, про що йому було зазначено в ухвалі Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23.10.2018 р.
Згідно з частиною другою статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга повертається скаржнику, якщо останній не усунув недоліки апеляційної скарги, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
На підставі викладеного, керуючись статтями 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Сокальської районної державної адміністрації Львівської області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 14 серпня 2018 року у справі № 813/2710/18 повернути скаржнику.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Суддя-доповідач
В. В. Гуляк
судді
Р. Й. Коваль
Н. В. Ільчишин