ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
У Х В А Л А
про закінчення підготовчого провадження
та призначення справи до судового розгляду
18 жовтня 2017 року м. Київ № 826/12669/17
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Чудак О.М., за участю секретаря судових засідань Стеценко А.В., представника позивача ОСОБА_2 та представника відповідача Полець Д.М., розглянувши у попередньому судовому засіданні матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_4 до Кабінету Міністрів України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити пені дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшли матеріали позовної заяви ОСОБА_4 (ОСОБА_4) до Кабінету Міністрів України про:
- визнання протиправним та скасування рішення Кабінету Міністрів України, оформленого протоколом від 06.09.2017 №52, в частині відмови у призначенні ОСОБА_4 на посаду державного секретаря Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ України);
- визнання незаконним та скасування розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №621-р "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державного секретаря Міністерства охорони здоров'я України";
- зобов'язання Кабінету Міністрів України прийняти рішення за результатами конкурсу на посаду державного секретаря МОЗ України від 07.12.2016 в порядку, передбаченому чинним законодавством.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.10.2017 відкрито провадження у справі і призначено попереднє судове засідання.
Під час підготовки справи до судового розгляду, в тому числі при проведенні попереднього судового засідання, з метою забезпечення всебічного та об'єктивного розгляду і вирішення даної справи в одному судовому засіданні протягом розумного строку, судом уточнено позовні вимоги та заперечення відповідача проти адміністративного позову, визначені обставини, що потребують доказування, з'ясовано коло доказів та їх збір. У зв'язку з цим, судом прийнято рішення: про витребування документів та інших матеріалів відповідно до частини другої статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України від (КАС України); про витребування в осіб, які беруть участь у справі, доповнень чи пояснень певних обставин, а також витребування додаткових доказів відповідно до статті 114 КАС України.
Крім того, судом встановлено коло осіб, які беруть участь у справі, та інших учасників адміністративного процесу. На розгляд учасників процесу поставлено питання про залучення до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на стороні відповідача Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Ні представник позивача, ні представник відповідача проти залучення третьої особи не заперечували. Суд, заслухавши думку учасників процесу, розглянувши матеріали справи, при вирішенні даного питання виходив з того, що відповідно до частини другої статті 53 КАС України, якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, то залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору.
Як вбачається із матеріалів справи, предметом розгляду є незаконність рішень Кабінету міністрів України, прийнятих на підставі довідки, складеної Секретаріатом Кабінету міністрів України за результатами спеціальної перевірки, проведеної Секретаріатом Кабінету міністрів України відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» стосовно ОСОБА_4 як переможця конкурсу на посаду державного секретаря МОЗ України.
Сам позов ОСОБА_4 обґрунтований порушенням суб'єктом, який проводив спеціальну перевірку, порядку її проведення
Тобто, з метою вирішення справи необхідним є дослідження вчинених у процесі проведення вказаної вище спеціальної перевірки дій і зроблених висновків.
Враховуючи необхідність повного та всебічного розгляду справи, суд вважає, що досліджувані питання безпосередньо зачіпатимуть права та інтереси Секретаріату Кабінету Міністрів України, а відтак, наявні обґрунтовані підстави для залучення такого суб'єкта до участі у даній справі в якості третьої особи без самостійних вимог.
Також вирішено питання про здійснення адміністративного судочинства суддею одноособово чи колегією суддів відповідно до статей 23-24 КАС України. Так, частиною першою статті 24 КАС України передбачено, що адміністративні справи, предметом оскарження в яких є рішення, дії чи бездіяльність Кабінету Міністрів України, міністерства чи іншого центрального органу виконавчої влади, Національного банку України, їхньої посадової чи службової особи, виборчої комісії (комісії з референдуму), члена цієї комісії розглядаються і вирішуються в окружному адміністративному суді колегією у складі трьох суддів. Враховуючи, що позивачем у даній справі є фізична особа, відповідачем Кабінет Міністрів України, а предметом оскарження його рішення, справа підлягає розгляду колегією суддів.
Таким чином, за наслідками підготовчого провадження наявні підстави для його закінчення та призначення справи до судового розгляду.
На підставі викладеного, керуючись статтями 110, 111, 121, 165, 186, 254 КАС України,
УХВАЛИВ:
Залучити до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Секретаріат Кабінету Міністрів України.
Запропонувати Секретаріату Кабінету Міністрів України в строк до 31 жовтня 2017 року надати свої письмові пояснення по заявленому предмету позову та відповідні документи у підтвердження своєї позиції й у разі представництва третьої особи довіреними особами - надати в судовому засіданні оригінали або належним чином засвідчені копії довіреностей представників, оформлені відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України.
Направити Секретаріату Кабінету Міністрів України копію позовної заяви із пам'яткою про процесуальні права та обов'язки.
Здійснювати розгляд справи у складі колегії суддів.
Закінчити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду на 01 листопада 2017 року о 10:30 годині в залі судового засідання № 36 Окружного адміністративного суду міста Києва, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Відповідно до частини шостої статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвали суду, які не можуть бути оскаржені, набирають законної сили з моменту постановлення.
Суддя О.М. Чудак