ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
06 жовтня 2017 року
м. Київ
№ 826/12669/17
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Чудак О.М., розглянувши позов ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов позов ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1.) до Кабінету Міністрів України про:
- визнання протиправним та скасування рішення Кабінету Міністрів України, оформленого протоколом від 06.09.2017 №52, в частині відмови у призначенні ОСОБА_1 на посаду державного секретаря Міністерства охорони здоров'я України (далі - МОЗ України);
- визнання незаконним та скасування розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №621-р «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державного секретаря Міністерства охорони здоров'я України»;
- зобов'язання Кабінету Міністрів України прийняти рішення за результатами конкурсу на посаду державного секретаря МОЗ України від 07.12.2016 в порядку, передбаченому чинним законодавством.
До позову ОСОБА_1 додано клопотання про забезпечення позову шляхом заборони Комісії з питань вищого корпусу державної служби проводити конкурс на зайняття вакантної посади державного секретаря МОЗ України, оголошеного розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №621-р, та вносити до Кабінету Міністрів України пропозиції щодо переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата на вакантну посаду державного секретаря МОЗ України, оголошеного розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №621-р.
Заявлене клопотання судом розглянуте та, відповідно до ч. 3 ст. 118 Кодексу адміністративного судочинства України, буде вирішено в судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі.
Позов відповідає вимогам, встановленим ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Позов належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, його подано у встановлений законом строк. Підстави для повернення позову, залишення його без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 69, 71, 79, 106, 107, 110, 111, 118, 160, 165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі.
2. Запропонувати позивачу надати у попереднє судове засідання через уповноваженого представника: 1) власне письмове підтвердження того, що у провадженні інших судів України або органів, які у межах своєї компетенції вирішують спори, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет, з тих же підстав та не має рішень інших судів та органів з такого спору; 2) засвідчені копії документів, якими підтверджуються намір (намагання) врегулювати спір у досудовому порядку, та щодо результатів їх розгляду; 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів для сприяння у витребуванні їх судом.
3. Витребувати у відповідача та зобов'язати його надати у попереднє судове засідання через уповноваженого представника: 1) письмові заперечення проти позову (два примірники) разом із засвідченими копіями наявних письмових доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти позову); 2) належним чином засвідчену копію довідки про результати спеціальної перевірки, проведеної Секретаріатом Кабінету Міністрів України відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» стосовно ОСОБА_1 як переможця конкурсу на посаду державного секретаря МОЗ України; 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів для сприяння у витребуванні їх судом.
4. Призначити у справі попереднє судове засідання, яке відбудеться 18 жовтня 2017 року о 13:10 год. в Окружному адміністративному суді міста Києва за адресою: місто Київ, вулиця Болбочана Петра, 8, зал судового засідання № 9.
5. Заявлене клопотання вирішити у попередньому судовому засіданні.
6. У попереднє судове засідання викликати уповноважених представників сторін.
7. Роз'яснити, що згідно з ч. 6 ст. 71, ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, а також у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час та місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися та справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
8. Копії ухвали разом з витягом про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст.ст. 49, 51, 53 Кодексу адміністративного судочинства України, невідкладно направити (вручити) сторонам (їх уповноваженим представникам) у порядку та спосіб, встановлені ст.ст. 33, 35, 38 Кодексу адміністративного судочинства України, роз'яснивши, що вони мають право заявити клопотання про розгляд справи за їх відсутності.
Відповідачу (його уповноваженому представнику) також направити (вручити) копії позову та доданих до нього документів.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту ухвалення.
Відповідно до частини першої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України.
Суддя О.М. Чудак
Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.