open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 січня 2024 року Справа№200/6193/23

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Загацької Т.В. розглянувши в спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Національної поліції у Донецькій області (85302, Донецька область, Покровський район, місто Покровськ, вулиця Мандрика, будинок 7, ЄДРПОУ 40109058) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач, ОСОБА_1 , звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Національної поліції у Донецькій області, в якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Національної поліції в Донецькій області щодо не зарахування ОСОБА_1 до стажу служби в поліції стаж служби в податковій міліції у період з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021;

- зобов`язати Головне управління Національної поліції в Донецькій області зарахувати до стажу служби ОСОБА_1 в поліції, який відповідно до статті 78 Закону України Про Національну поліцію дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років в поліції, надання додаткової оплачуваної відпустки, стаж служби ОСОБА_1 в податковій міліції в період з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021.

Ухвалою суду від 03.11.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідач протиправно не зараховував стаж проходження служби в органах податкової, оскільки служба у визначених органах має такий самий правовий статус, як і служба в органах внутрішніх справ України.

16.11.2023 року відповідачем через канцелярію суду надано відзив на позовну заяву відповідно до якого проти задоволення позову заперечує у повному обсязі з підстав того, що у відповідності до Закону України від 04.12.1990 №509-XII «Про державну податкову службу в Україні» та Податкового кодексу України органи державної податкової служби України, в яких працював позивач, координують свою діяльність з органами внутрішніх справ України. Проте ніяким чином не підпорядковуються Міністерству внутрішніх справ України. Отже, час служби в податковій міліції не відноситься до служби в органах служби в органах внутрішніх справ.

Вказує, що служба в органах податкової міліції відсутня у переліку ст. 78 Закону України «Про Національну поліцію», а тому не може бути зарахована при проведенні перерахунку стажу служби в поліції, який дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки.

Також зазначає, що до Закону №580-VIII внесено зміни згідно із Законом від 15.03.2022 №2123-IX «Про внесення змін до законів України «Про Національну поліцію» та «Про Дисциплінарний статут Національної поліції України» з метою оптимізації діяльності поліції, у тому числі під час дії воєнного стану», який набрав чинності з 01 травня 2022 року. Так статтею 60 Закону №580-VIII встановлено, що відносини, що виникають у зв`язку зі вступом, проходженням та припиненням служби в поліції, регулюються цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань проходження служби в поліції.

Отже, зміни в спеціальному законодавстві з питань які виникають у зв`язку зі вступом, проходженням та припиненням служби в поліції, що відбулися з 01 травня 2022 року, виключили можливість застосування приписів та норм будь-якого (загального або іншого спеціального законодавства) у разі неврегульованості нормами саме спеціального законодавства правовідносин, щодо яких виник спір.

Відтак вважає, що посилання позивача при обґрунтуванні своїх позовних вимог на норми Закону України «Про державну податкову службу в Україні», Податковий кодекс України, висновки Верховного Суду, які викладені у постанові від 13.08.2021 по справі 440/1564/20 є недопустимими, оскільки спірні правовідносини виникли на момент дії Закону №580-VIII, яким чітко встановлено що відносини, що виникають у зв`язку зі вступом, проходженням та припиненням служби в поліції, регулюються цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань проходження служби саме в поліції, а правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 13.08.2021 по справі №440/1564/20 ґрунтується саме на нормах загального та іншого спеціального законодавства, яке не відноситься до спірних правовідносин.

Крім того, вказує на пропущення місячного строку звернення, встановленого законом для спірних правовідносин.

У відповіді на відзив позивач вказує, що відповідач не спростовує доводи викладені у позовній заяві, які ґрунтуються на тому, що служба в органах податкової міліції, з урахуванням норм законодавства України, прирівнюється до служби в органах внутрішніх справ, яка, згідно тієї ж ст. 78 Закону, зараховується до стажу служби в поліції, що підтверджується правовим висновком, викладеним у відповідному судовому рішенні постанові Верховного Суду від 13.08.2021 у справі № 440/1564/20.

У запереченнях на відповідь на відзив відповідач вказує, що позивач помилково вважає, що його стаж служби в складі органів Державної податкової служби України має бути зарахований до стажу служби в поліції, який дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки в порядку статті 78 Закону України «Про Національну поліцію», оскільки у відповідності до норм законів на які посилається позивач (Закон України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ» від 09 квітня 1992 року №2262-ХІІ та постанову Кабінету Міністрів України «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей» №393 від 17 липня 1992 року) - служба в складі органів Державної податкової служби України може зараховуватись до стажу служби саме для призначення пенсії, але аж ніяк не для встановлення поліцейському надбавки за вислугу років та для надання додаткової оплачуваної відпустки.

Вважає невірними доводи позивача, що норма ст. 60 Закону України «Про Національну поліцію» не забороняє використання загального законодавства, а встановлює певний пріоритет спеціальних норм щодо правового регулювання служби в поліції за умови, що відповідні правовідносини цими спеціальними нормами врегульовано і що порядок зарахування стажу служби в податковій міліції до стажу служби в поліції як раз таки не регламентований та не врегульований жодною нормою спеціального законодавства з питань проходження служби в поліції.

Вказує, що статтею 78 Закону № 580-VIII врегульовано зарахування до стажу служби в поліції, який дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки стажу служби та періодів роботи в інших органах вичерпний перелік яких закріплено у частині другій статті 78, однак служба в податковій міліції у цей перелік не входить.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Як вбачається з послужного списку щодо періодів проходження служби в органах податкової міліції, позивач ОСОБА_1 (паспорт громадянина України серії НОМЕР_2 ) у періоди з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021 рр. проходив службу в органах податкової міліції (витяг з послужного списку позивача (м-124268)).

04.10.2023 позивач звернувся з заявою до Начальника УКЗ ГУНП Донецькій області, в якій просив зарахувати йому до стажу, що дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років, надання додаткової відпустки термін перебування на службі в органах податкової міліції.

Листом від 26.10.2023№4007/12/01-2023 відповідач відмовив в зарахуванні періоду служби в органах податкової міліції для встановлення поліцейському надбавки за вислугу років і надання додаткової оплачуваної відпустки, оскільки вичерпний перелік видів служби, що зараховується до стажу служби в поліції встановлено частиною другою статті 78 Закону України «Про Національну поліцію України».

На думку позивача, дії відповідачів стосовно не врахування його вислуги років за період служби у податковій міліції є протиправними, тому звернувся з даним позовом до суду.

Наказом від 17.02.2022 №85 о/с Головного управління національної поліції в Донецькій області позивач прийнятий на службу до лав Національної поліції України на посаду слідчого відділення розслідування кримінальних проваджень у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Покровського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області, та продовжує проходити службу у вказаному державному органі на посаді (наказ №173 о/с від 25.04.2023 ГУНП в Донецькій області) старшого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління національної поліції в Донецькій області.

Наказом Головного управління національної поліції в Донецькій області від 13.01.2023 №17 о/с позивачу, як працівнику поліції полковнику поліції старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Донецькій області, оголошено станом на 17 лютого 2022 стаж служби в поліції для встановлення надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки: 05 років 11 місяців 20 днів.

Відповідачем не заперечується, що позивачу не зараховано до стажу служби в поліції стаж служби в податковій міліції у період з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021.

Судом також встановлено, що згідно витягу з наказу Головного управління ДФС України № 139-о від 25.08.2021 позивача звільнено з посади та податкової міліції ДФС у запас Збройних сил України (з постановкою на військовий облік) за пунктом 64 підпунктом «г» Положення (через скорочення штатів) полковника податкової міліції (М-124268), заступника начальника управління - начальника першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у Донецькій області, 31 серпня 2021 року. Вислуга для виплати грошової допомоги - 16 років 03 місяців 13 днів. Вислуга в календарному обчисленні станом на 31 серпня 2021 року становить - 21 рік 08 місяців 24 дні, пільгова - 22 роки 04 місяці 28 днів. Невикористані відпустки: за 2016 рік - 10 діб, за 2017 рік - 10 діб, за 2018 рік - 28 діб, за 2019 рік - 27 діб, за 2020 рік - 15 діб та за 2021 рік - 27 діб.

З 17.02.2022 позивач прийнятий на службу до лав Національної поліції України на посаду слідчого відділення розслідування кримінальних проваджень у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Покровського районного управління поліції ГУНП в Донецькій області (наказ №85о/с від 17.02.2023), та продовжує проходити службу у вказаному державному органі на посаді (наказ №173 о/с від 25.04.2023 ГУНП в Донецькій області) старшого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління національної поліції в Донецькій області.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Відповідно до положень частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як вбачається з Витягу з послужного списку, що позивач у періоди з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021 рр. проходив службу в органах податкової міліції. (витяг з послужного списку позивача (м-124268)).

Відповідно до статті 78 Закону №580-VIII стаж служби в поліції дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки.

До стажу служби в поліції зараховуються: 1) служба в поліції на посадах, що заміщуються поліцейськими, з дня призначення на відповідну посаду; 2) військова служба в Збройних Силах України, Державній прикордонній службі України, Національній гвардії України, Управлінні державної охорони, Цивільній обороні України, внутрішніх військах Міністерства внутрішніх справ України та інших військових формуваннях, утворених відповідно до закону, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки, Державній спеціальній службі транспорту; 3) служба в органах внутрішніх справ України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду; 4) час роботи у Верховній Раді України, місцевих радах, центральних і місцевих органах виконавчої влади із залишенням на військовій службі, на службі в органах внутрішніх справ України або на службі в поліції; 5) час роботи в органах прокуратури і суду осіб, які працювали на посадах суддів, прокурорів, слідчих; 6) дійсна військова служба в Радянській Армії та Військово-Морському Флоті, прикордонних, внутрішніх, залізничних військах, в органах державної безпеки та інших військових формуваннях колишнього СРСР, а також служба в органах внутрішніх справ колишнього СРСР (ч.2 ст. 78 Закону №580-VIII).

Відповідно до частини 4 статті 78 Закону № 580-VIII порядок обчислення вислуги років у поліції встановлює Кабінет Міністрів України.

Приписами пунктів 3-6 частини 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону №580-VIII зобов`язано Кабінет Міністрів України в місячний строк, крім іншого, прийняти нормативно-правові акти, що випливають із цього Закону та привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом, ужити заходів щодо фінансового та матеріально-технічного забезпечення поліції України.

Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей" від 23.12.2015, який набрав чинності 29.12.2015, п.15 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про Національну поліцію" доповнено абзацами другим та третім, згідно з якими за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом України "Про міліцію", зберігається і здійснюється в порядку, що діяв до набрання чинності Законом України "Про Національну поліцію".

Відповідно до статті 19 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04 грудня 1990 року №509-XII (надалі - Закон №509-XII) податкова міліція складається із спеціальних підрозділів по боротьбі з податковими правопорушеннями, що діють у складі відповідних органів державної податкової служби, і здійснює контроль за додержанням податкового законодавства, виконує оперативно-розшукову, кримінально-процесуальну та охоронну функції.

Завданням податкової міліції є: запобігання злочинам та іншим правопорушенням у сфері оподаткування, їх розкриття, розслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення; розшук платників, які ухиляються від сплати податків, інших платежів; запобігання, виявлення та припинення корупційних правопорушень в органах державної податкової служби; забезпечення безпеки діяльності працівників органів державної податкової служби, захисту їх від протиправних посягань, пов`язаних з виконанням службових обов`язків.

Згідно зі статтями 24, 26 Закону №509-XII особи начальницького складу податкової міліції проходять службу у порядку, встановленому законодавством для осіб начальницького складу органів внутрішніх справ. Держава гарантує правовий і соціальний захист осіб начальницького складу податкової міліції та членів їх сімей. На них поширюються гарантії соціального і правового захисту, передбачені статтями 20 - 23 Закону України "Про міліцію".

Як вже зазначалося раніше, згідно зі ст.78 Закону №580-VIII до служби в поліції зараховується служба в органах внутрішніх справ України.

Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв`язку з проведенням адміністративної реформи в Україні" від 05.07.2012 №5083-VI визнано таким, що втратив чинність Закон України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 №509-XII, крім ч. 4 ст. 17, абз. 2,3 ч. 2 ст. 19, пунктів 1,2 ч. 1 ст. 21 цього Закону, які втрачають чинність з дня набрання чинності Кримінальним процесуальним кодексом України, та внесено зміни до Податкового кодексу України.

Пунктами 348.1, 348.2 статті 348 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на час проходження позивачем служби, далі - ПК України) визначено, що податкова міліція складається із спеціальних підрозділів по боротьбі з податковими правопорушеннями, що діють у складі відповідних контролюючих органів, і здійснює контроль за додержанням податкового законодавства, виконує оперативно-розшукову, кримінально-процесуальну та охоронну функції.

Завданнями податкової міліції є: запобігання кримінальним та іншим правопорушенням у сфері оподаткування та бюджетній сфері, їх розкриття, розслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення; розшук осіб, які переховуються від слідства та суду за кримінальні та інші правопорушення у сфері оподаткування та бюджетній сфері; забезпечення безпеки діяльності працівників контролюючих органів, захисту їх від протиправних посягань, пов`язаних з виконанням службових обов`язків (п.348.2 ст. 348 ПК України).

В свою чергу пункт 353.1 статті 353 ПК України встановлено, що особи начальницького і рядового складу податкової міліції проходять службу у порядку, встановленому законодавством для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ.

Згідно пункту 356.1 статті 356 ПК України держава гарантує правовий та соціальний захист осіб начальницького і рядового складу податкової міліції та членів їхніх сімей. На них поширюються гарантії соціального і правового захисту, передбачені статтями 20-23 Закону України "Про міліцію" та Законом України "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист".

Системний аналіз повноважень, завдань та функцій цих органів свідчить, що і податкова міліція, і відповідні підрозділи поліції здійснюють оперативно-розшукову, кримінально-процесуальну та охоронну функції, що дає підстави для висновку про тотожність правового статусу служби в органах внутрішніх справ та служби в органах податкової міліції.

З аналізу вищезазначених норм права, суд доходить висновку, що чинним на момент виникнення спірних правовідносин законодавством статус осіб, які проходили службу в органах податкової служби України прирівнювався до статусу осіб, які перебували на службі в органах внутрішніх справ України.

Таким чином, відповідач, не зараховуючи період служби позивача у податковій міліції з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021 рр., діяв не на підставі, не в межах та не у спосіб, визначений чинним законодавством, чим допустив протиправність, внаслідок якої порушив право позивача на отримання надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки, гарантованої приписами статті 78 Закону №580-VIII.

В даній адміністративній справі позивач обґрунтовує свої вимоги, прямо посилаючись на пункту 3 частини другої статті 78 Закону України "Про Національну поліцію", де вказано, що до стажу служби в поліції зараховується служба в органах внутрішніх справ України, а тому це повністю охоплюється вичерпним переліком складових (посад, періодів служби), зазначеного в законі стажу служби в поліції, про що і зазначає Верховний Суд у своїй постанові.

Суть адміністративного спору між позивачем та відповідачами існує у тому, що позивач наполягає, що поняття "служба у податковій міліції ДФС" охоплюється поняттям "служба в органах внутрішніх справ України", а тому надає право на зарахування стажу. Тож посилання відповідача на цю постанову Верховного Суду (від 31.03.2020 у справі №520/2067/19) не є релевантним по відношенню до даного адміністративного спору, оскільки там вирішується питання чи може бути застосована постанова Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 № 393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей" при вирішенні питання щодо обчислення стажу служби в поліції не в порядку статті 78 Закону України "Про Національну поліцію".

Крім того, як вже зазначалось, згідно зі статтею 78 Закону №580-VIII, до служби в поліції зараховується служба в органах внутрішніх справ України.

У свою чергу, приписами статей 353, 356 Податкового кодексу України визначено, що особи начальницького і рядового складу податкової міліції проходять службу у порядку, встановленому законодавством для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, на цих осіб поширюються гарантії соціального і правового захисту, передбачені статтями 20-23 Закону України "Про міліцію" та Законом України "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист".

Так, аналізуючи завдання та функції органів, суть діяльності позивача, дійшов висновків про те, що і податкова міліція, і відповідні підрозділи поліції здійснюють оперативно-розшукову, кримінально-процесуальну та охоронну функції. А тому служба позивача в органах податкової міліції є тотожною правовому статусу служби в органах внутрішніх справ, а тому відповідно до пункту 3 частини другої статті 78 Закону №580-VIII до стажу служби в поліції зараховується служба в органах внутрішніх справ України на посадах начальницького і рядового складу.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 13 серпня 2021 року по справі №440/1564/20, від 11 листопада 2021 року по справі №280/1546/21, від 02 червня 2022 року по справі № 280/8419/20 та відповідно до частини 5 статті 242 КАС України, підлягає врахуванню судом при розгляді цієї справи.

А тому, відповідач зобов`язаний був зарахувати термін проходження позивачем служби в органах (підрозділах) податкової міліції Державної податкової адміністрації, Державної податкової служби, Міністерства доходів і зборів України, Державної фіскальної служби до стажу служби в поліції відповідно до пункту 3 частини другої статті 78 Закону №580-VIII, однак цього зроблено не було.

Отже, в даному випадку, період служби позивача в податковій міліції з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021рр. підлягають зарахуванню до стажу служби в поліції.

Суд звертає увагу, що оскільки відповідач був зобов`язаний зарахувати термін проходження позивачем служби в органах (підрозділах) податкової міліції Державної податкової адміністрації, Державної податкової служби, Міністерства доходів і зборів України, Державної фіскальної служби до стажу служби в поліції відповідно до пункту 3 частини другої статті 78 Закону №580-VIII, а отже позовні вимоги щодо зобов`язання Головного управління Національної поліції в Донецькій області зарахувати до стажу служби ОСОБА_1 в поліції, який відповідно до статті 78 Закону України Про Національну поліцію дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років в поліції, надання додаткової оплачуваної відпустки, стаж служби ОСОБА_1 в податковій міліції в період з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021 підлягають задоволенню, як похідні.

Вирішуючи питання щодо пропуску позивачем строку звернення до суду, суд зазначає, що за правилами ч.1 ст.122 КАС України адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Відповідно до ч. 5 ст. 122 КАС України для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби встановлюється місячний строк.

У даній категорії справ законодавець визнав строк в один місяць достатнім для того, щоб особа, яка вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушено її права, свободи чи інтереси, визначилася, чи звертатиметься вона до суду з позовом за їх захистом.

Суд зазначає, що строк звернення до адміністративного суду - це проміжок часу після виникнення спору у публічно-правових відносинах, протягом якого особа має право звернутися до адміністративного суду із заявою за вирішенням цього спору і захистом своїх прав, свобод чи інтересів. При цьому перебіг такого строку починається з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

В позовних вимогах позивач не зазначив з якої дати бажає зарахувати до стажу роботи в поліції, наявну вислугу років у податковій міліції в період з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021.

Рапорт про зарахування стажу позивач подала 04.10.2023, тому саме із вказаної дати необхідно рахувати місячний строк звернення до суду, який позивачем не пропущено.

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 2 статті 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням ст. 139 КАС України суд присуджує на користь позивача здійснені ним документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 1073,60 грн. з бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 72, 76, 90, 241-246, 255, 295 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Національної поліції в Донецькій області (85302, Донецька область, Покровський район, місто Покровськ, вулиця Мандрика, будинок 7, ЄДРПОУ 40109058) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Національної поліції в Донецькій області щодо не зарахування ОСОБА_1 до стажу служби в поліції стаж служби в податковій міліції у період з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021.

Зобов`язати Головне управління Національної поліції в Донецькій області зарахувати ОСОБА_1 до стажу служби в поліції, який відповідно до статті 78 Закону України Про Національну поліцію дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років в поліції, надання додаткової оплачуваної відпустки, стаж служби ОСОБА_1 в податковій міліції в період з 20.07.2004 по 31.12.2009 та з 21.04.2011 по 31.08.2021.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Національної поліції в Донецькій області на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1073,60 грн.

Повний текст рішення суду складено 17.01.2024.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Т.В.Загацька

Джерело: ЄДРСР 116360384
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку