ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1У Х В А Л А
08 грудня 2022 року м. Київ №640/14949/22
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Літвінової А.В. розглянувши клопотання військової частини НОМЕР_1 про зупинення провадження у справі
за позовом ОСОБА_1
до Головнокомандувача Збройних Сил України
треті особи військова частина НОМЕР_1
військова частина НОМЕР_2
про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі-позивач) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Головнокомандувача Збройних Сил України (далі-відповідач), треті особи Військова частина НОМЕР_1 , Військова частина НОМЕР_2 , в якій просить суд визнати протиправним та скасувати наказ Головнокомандувача Збройних Сил України від 07.06.2022 № 714 та зобов`язати Головнокомандувача Збройних Сил України вчити дії відносно проходження військової служби позивача за місцем його проживання в місті Києві.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.09.2022 відкрито спрощене провадження у справі №640/14949/22 без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Військовою частиною НОМЕР_1 подано клопотання про зупинення провадження у справі відповідно до пункту 5 частини першої статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України.
Розглянувши подане клопотання та матеріали справи, суд зазначає наступне.
Підстави для зупинення провадження у справі передбачені статтею 236 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України, суд зупиняє провадження у справі в разі перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції, - до припинення перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції.
Для вирішення питання про зупинення провадження у справі адміністративний суд повинен з`ясувати, - чим обумовлюється об`єктивна неможливість розгляду цієї справи до закінчення воєнного стану в Україні.
При цьому, об`єктивна неможливість розгляду адміністративної справи полягає в тому, що рішення суду в справі встановлює обставини, які впливають на збирання та оцінку доказів у адміністративній справі, зокрема факти, що мають (можуть мати) преюдиційне значення.
Таким чином, у клопотанні про зупинення провадження у справі заявник повинен надати чітке обґрунтування, у чому полягає об`єктивна неможливість розгляду цієї справи до закінчення воєнного стану на території України.
Суд відмічає, що заявником не наведено в клопотанні про зупинення розгляду справи обгрунтованої підстави, яка б відповідно до положень статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України вказувала б на необхідність зупинення провадження у справі та неможливість вирішення справи по суті.
Враховуючи викладене, зважаючи на те, що зібрані у справі докази дозволяють встановити та оцінити обставини, які є предметом судового розгляду, суд вважає за необхідне відмовити в задоволенні клопотання про зупинення провадження.
Керуючись статями 236, 241, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання військової частини НОМЕР_1 про зупинення провадження у справі відмовити.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.
Суддя Літвінова А.В.