ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 грудня 2018 року справа №420/1232/16-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді: Ястребової Л.В., суддів: Казначеєва Е.Г., Компанієць І.Д., розглянув у порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2018 року (складене в повному обсязі 29 жовтня 2018 року в м. Сєвєродонецьк Луганської області) у справі № 420/1232/16-а (суддя в І інстанції Чиркін С.М.) за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до Новопсковського районного суду Луганської області з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (далі - відповідач, ГУПФУ в Луганській області) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії (т.1 арк.справи 2-7).
Підчас судового розгляду справи Новопсковським районним судом, позивач уточнив позовні вимоги шляхом подання уточненого адміністративного позову 25.07.2016 (т.1 арк.справи 30-35).
Остаточними позовними вимогами позивача були: визнання неправомірною відмову Головного управління пенсійного фонду України в Луганській області у здійсненні перерахунку пенсії з врахуванням при її розрахунку винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції на загальну суму 89146,78 грн; зобов'язання Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області здійснити перерахунок пенсії позивачу з врахуванням при її розрахунку винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції на загальну суму 89146,78 грн з 07.11.2015, тобто з моменту її призначення та виплатити її заборгованість.
В обґрунтування уточнених позовних вимог позивач зазначав, що він працював в органах внутрішніх справ України з 15.09.1992 по 06.11.2015. В періоди з 26.06.2014 по 03.07.2014, з 29.08.2014 по 05.09.2014, з 26.09.2014 по 03.10.2014 та з 04.10.2014 по 06.11.2015 він безпосередньо брав участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районах проведення АТО на території Луганської області. За вказаний період часу йому була нарахована і виплачена винагорода за безпосередню участь в АТО в сумі 57973,00 грн, з якої утримувався податок з доходів фізичних осіб 15%, який відповідно до постанови КМУ від 15.01.2014 № 44 компенсувався, військовий збір 1,5%, єдиний соціальний внесок 2,6%. 13.06.2016 постановою Луганського окружного адміністративного суду було стягнуто з ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу Головного управління МВС України в Луганській області на користь ОСОБА_1 винагороду за безпосередню участь в АТО за червень-жовтень 2014 року та грудень 2014 року в загальному розмірі 31173,78 грн. ОСОБА_1 перебуває на обліку ГУ ПФУ в Луганській області та з 07.11.2015 йому призначена пенсія на підставі ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». При призначені йому пенсії відповідачем по справі не була врахована грошова винагорода за участь в АТО в загальній сумі 89146,78 грн.
20.04.2016 ОСОБА_1 звернувся до відповідача з заявою про перерахунок призначеної пенсії з урахуванням винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції, яку йому виплачували на підставі постанови КМУ від 04.06.2014 року «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерством фінансів на 2014 рік та виділення коштів з резервного фонду державного бюджету» та постанови КМУ від 31.01.2015 № 24 «Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій».
21 травня 2016 року ОСОБА_1 отримав лист ГУПФУ від 18.05.2016 № 190/П-11, згідно з інформації, з якого йому було відмовлено у перерахунку пенсії. Позивач вважає дії ГУПФУ в Луганській області щодо відмови йому у перерахунку пенсії з врахуванням винагороди за участь в антитерористичній операції та матеріальної допомоги протиправними.
Постановою Новопсковського районного суду Луганської області від 20.10.2016 позовні вимоги задоволено (т.1 арк.справи 71-73).
Постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 21.12.2016 постанову Новопсковського районного суду Луганської області від 20.10.2016 скасовано та прийнято нову постанову, якою у задоволенні позову ОСОБА_1 відмовлено (т.1 арк.справи 102-105).
26 червня 2018 року Постановою Верховного Суду у складі колегії Касаційного адміністративного суду постанову Новопсковського районного суду Луганської області від 20.10.2016 та постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 21.12.2016 скасовано, а справу передано на новий розгляд до суду першої інстанції (т.1 арк.справи 149-152).
Підставами для скасування рішення було неправильне застосування судами норм матеріального права та не в повній мірі дослідження доказів.
Ухвалою Новопсковського районного суду Луганської області від 07.08.2018 справу № 420/1232/16-а передано за підсудністю до Луганського окружного адміністративного суду (т.1 арк.справи 158-159).
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2018 року у справі № 420/1232/16-а в задоволенні адміністративного позову було відмовлено (т.2 арк.справи 42-46).
Не погодившись з таким рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просив рішення місцевого суду скасувати та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі (т.2 арк.справи 52-60).
Сторони до суду не прибули.
Відповідно до вимог частини 1 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.
Позивач - ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, є громадянином України, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, що підтверджується інформацією, зазначеною в паспорті та довідці про присвоєння ідентифікаційного номеру (т.1 арк.справи 139).
Позивач є пенсіонером за вислугою років з 07 листопада 2015 року та перебуває на обліку в ГУПФУ в Луганській області, що підтверджується інформацією, зазначеною в протоколі Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області від 07.11.2015 № 1203009043 (МВС) (т. 2 арк.справи 3).
Відповідно до інформації, зазначеній в довідці Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Луганській області № ВДЗ/1719/А від 28.01.2015 про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України ОСОБА_1 безпосередньо брав участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районах проведення антитерористичної операції на території Луганської області у період з 26.06.2014 по 03.07.2014, з 29.08.2014 по 05.09.2014, з 26.09.2014 по 03.10.2014 (т.1 арк.справи 12).
Інформацією, зазначеною в довідці Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Луганській області № ВДЗ/6475/А від 30.06.2015 про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України підтверджено безпосередню участь позивача в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районах проведення антитерористичної операції на території Луганської області у період з 04.10.2014 по теперішній час (станом на 30.06.2015) (т.1 арк.справи 11).
Як вбачається з інформації, зазначеній в довідці Новопсковського районного відділу ГУМВС України в Луганській області від 16.03.2016 № 4/111/40-2016 ОСОБА_1 була нарахована та виплачена винагорода за безпосередню участь в антитерористичних операціях за період проходження служби у Новопсковському РВ ГУМВС України в Луганській області з 26.06.2014 по 06.11.2015, яка становить у загальному розмірі 57973 грн. З винагороди за безпосередню участь в антитерористичних операціях утримувався податок з доходів фізичних осіб 15% (який відповідно до постанови КМУ від 15.01.2004 №44 компенсувався), військовий збір 1,5%, єдиний соціальний внесок 2,6% (т.1 арк.справи 14).
20.04.2016 ОСОБА_1 звернувся до відповідача з заявою, в якій просив надати засвідчену належним чином копію його пенсійної справи, довідку щодо обчислення та нарахування розміру пенсії. Серед іншого, просив врахувати винагороду за безпосередню участь в АТО при обчисленні пенсії, вказана заява зареєстрована в ГУПФУ в Луганській області 26.04.2016 за вхідним реєстраційним номером 190/П-11 (т. 1 арк.справи 177).
Листом Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області від 18.05.2016 № 190/П-11 позивачу було відмовлено у включенні винагороди за безпосередню участь в АТО до складу грошового забезпечення, з якого обчислюється розмір пенсії у зв'язку з тим, що винагорода за безпосередню участь в АТО не входить до переліку складових грошового забезпечення, передбаченого Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та п. 7 Порядку обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їх сімей, затвердженого Постановою КМУ від 17.07.1992 № 393 (т.1 арк.справи 16, 178).
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 13.06.2016 (справа № 812/274/16) було стягнуто з ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу Головного управління МВС України в Луганській області на користь ОСОБА_1 винагороду за безпосередню участь в АТО за червень-жовтень 2014 та грудень 2014 та грудень 2014 в загальному розмірі 31173,78 грн (т.1 арк.справи 36-39).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 08.08.2016 у справі № 812/274/16 за заявою ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області вищезазначене судове рішення було роз'яснено та зазначено, що сума, яка підлягає стягненню з Новопсковського районного відділу Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області на користь ОСОБА_1 у загальному розмірі 31173,78 грн. зазначена без урахування утримань, які повинні бути проведені згідно діючого законодавства (т.1 арк.справи 41-43).
27 вересня 2016 року позивач подав повторну заяву до відповідача щодо перерахунку пенсії з урахуванням винагороди за безпосередню участь в АТО на загальну суму 89146,78 грн. До заяви додано довідку Новопсковського районного відділу ГУМВС України в Луганській області від 16.03.2016 № 4/111/40-2016 та постанову Луганського окружного адміністративного суду від 08.08.2016 у справі № 812/274/16 (т.1 арк.справи 179).
Листом Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області від 17.10.2016 № 415/П-11 позивачу було відмовлено у включенні винагороди за безпосередню участь в АТО до складу грошового забезпечення, з якого обчислюється розмір пенсії (т. 1 арк.справи 180).
ОСОБА_1 16 жовтня 2018 року було втретє подано заяву до ГУПФУ в Луганській області щодо перерахунку пенсії з урахуванням винагороди за безпосередню участь в АТО на загальну суму 89146,78 грн. До заяви додано довідку Ліквідаційної комісії ГУМВС України в Луганській області від 09.10.2018 № 59 (т.1 арк.справи 191-195).
На час розгляду справи у суду відсутні відомості щодо наслідків розгляду вказаної заяви.
Предметом спору в даній адміністративній справи є правомірність відмови Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області у здійсненні перерахунку пенсії позивачу з урахуванням винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції, отриману позивачем до 25.07.2016 (дата подання уточненого адміністративного позову).
Частиною третьою статті 43 Закону України від 09.04.1992 № 2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі - Закон № 2262), передбачено, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а до 01 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393 «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їх сімей» пенсії обчислюються з таких видів грошового забезпечення: відповідних окладів за посадою, військовим (спеціальним) званням (для осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту щомісячної надбавки за спеціальне звання) та відсоткової надбавки за вислугу років у розмірах, установлених за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням; щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення, крім щомісячних надбавок (доплат), установлених особам, які мають право на пенсію за вислугу років згідно із законодавством і залишені за їх згодою та в інтересах справи на службі) та премії.
Постановами Кабінету Міністрів України від 04.06.2014 № 158 «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству фінансів на 2014 рік, та виділення коштів з резервного фонду державного бюджету» та від 31.01.2015 № 24 «Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій встановлена грошова винагорода за участь в антитерористичних операціях» встановлена грошова винагорода за участь в антитерористичних операціях.
Зазначена грошова винагорода виплачується особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, правоохоронних органів, які приймають безпосередню участь в антитерористичних операціях з 1 травня 2014 року в розмірі 100 відсотків місячного грошового забезпечення та заробітної плати, але не менш ніж 3000 гривень, у розрахунку на місяць, а у 2015 році розмір винагороди визначається виходячи з розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних додаткових видів місячного грошового забезпечення постійного характеру, премії та повинен становити не менш як 3 тис. гривень на місяць.
Виплата винагороди здійснюється також під час перебування на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров'я у зв'язку з пораненнями (контузіями, травмами, каліцтвами), отриманими під час участі у зазначених операціях і заходах.
Таким чином, названа грошова винагорода відноситься до складу грошового забезпечення осіб, які приймають участь в АТО постійно з часу її запровадження, і має щомісячний характер.
Інформацією, зазначеною в довідці Новопсковського районного відділу ГУМВС України в Луганській області від 16.03.2016 № 4/111/40-2016 підтверджено (т.1 арк.справи 14), що позивач фактично отримував вказану винагороду та з неї утримувався єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а тому має бути включена до складу грошового забезпечення, з якого здійснюється обчислення пенсії за вислугою років.
До такого висновку дійшов Верховний суд у постанові від 26.06.2018 у справі № 420/1232/16-а за наслідками розгляду касаційної скарги ОСОБА_1 на постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 21.12.2016 у справі № 420/1232/16-а (т.1 арк.справи 149-152).
Відповідно до статті 43 Закону № 2262 призначення і виплата пенсій особам, зазначеним у статті 1-2 цього Закону, здійснюються органами Пенсійного фонду України.
Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого Постанова правління Пенсійного фонду України 30.01.2007 № 3-1, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2007 року за № 135/13402 (далі - Порядок № 3-1) установлено, що заяви про призначення пенсії за вислугу років особам, звільненим зі служби, які мають право на пенсію згідно із Законом, подаються цими особами до головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - органи, що призначають пенсії) через уповноважені структурні підрозділи Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства надзвичайних ситуацій України, Міністерства інфраструктури України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, Державної прикордонної служби України, Державної податкової служби України, Державної пенітенціарної служби України, Державної інспекції техногенної безпеки України.
Пунктом 7 Порядку № 3-1 передбачено для призначення пенсії необхідність подання серед інших документів грошового атестату, або довідки про розмір грошового забезпечення, а також довідки про додаткові види грошового забезпечення, які заявник отримував протягом останніх 24 місяців підряд перед місяцем звільнення з військової служби.
Відповідно до пункту 12 Порядку № 3-1 уповноважений структурний підрозділ у 10-денний термін з дня одержання заяви про призначення пенсії оформляє всі необхідні документи і своє подання про призначення пенсії (додаток 2), ознайомлює з ним особу, якій оформлюється пенсія, і направляє до органу, що призначає пенсії за місцем проживання особи.
Орган Пенсійного фонду України не може самостійно, без наявності відповідної довідки, визначати розмір і види складових грошового забезпечення, з яких здійснюється обчислення розміру пенсії.
Пунктом 23 Порядку № 3-1 визначено, що перерахунок раніше призначених пенсій проводиться органами, що призначають пенсії, в порядку, установленому статтею 63 Закону № 2262-12. Пенсіонери подають органам, що призначають пенсії, додаткові документи, які дають право на підвищення пенсії.
Верховним судом в постанові від 26.06.2018 зроблено висновок, що судами залишився не з'ясований факт подання позивачем до органу Пенсійного фонду України довідки про винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції, яка належала до виплати позивачу відповідно до постанови Луганського окружного адміністративного суду від 13.06.2016, що стало підставою скасування рішення судів повністю та передання справи на новий судовий розгляд до суду першої інстанції.
З метою виконання висновків Верховного суду, судом першої інстанції вжито заходів щодо витребування доказів, а саме: від позивача докази подання до органу Пенсійного фонду України довідки про винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції, яка належала до виплати відповідно до постанови Луганського окружного адміністративного суду від 13.06.2016, від відповідача докази отримання від ОСОБА_1 (ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер: НОМЕР_1) довідки про винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції, яка належала до виплати відповідно до постанови Луганського окружного адміністративного суду від 13.06.2016.
Як вбачається з наявних в матеріалах справи доказів, пенсія позивачу була призначена з урахуванням грошового атестату від 16.11.2015 № 10 та довідки про щомісячні додаткові види грошового забезпечення з листопада 2013 року по жовтень 2015 року (т.2 арк.справи 9-10).
Право позивача на винагороду за безпосередню участь позивача в антитерористичній операції підтверджено інформацією, зазначеною в довідці Новопсковського районного відділу ГУМВС України в Луганській області від 16.03.2016 №4/111/40-2016 в сумі 57973,00 грн та рішенні Луганського окружного адміністративного суду від 08.08.2016 у справі № 812/274/16 у сумі 31173,78, разом 89146,78 грн.
Станом на дату подачі уточненого адміністративного позову - 25 липня 2016 року (т.1 арк.справи 30), позивач звертався до відповідача лише з заявою від 20.04.2016 про перерахунок пенсії (т.1 арк.справи 177), до якої не було додано жодних документів.
Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що за наявного у позивача права на включення винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції до складу грошового забезпечення, з якого здійснюється обчислення пенсії за вислугою років, саме реалізацією цього права є фактичне звернення до органу Пенсійного фонду із заявою про перерахунок пенсії та надання довідки про винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції, яка належала до виплати позивачу відповідно до постанови Луганського окружного адміністративного суду від 13.06.2016.
Факт подання до органу Пенсійного фонду України довідки про винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції, яка належала до виплати позивачу на момент звернення до відповідача з заявою від 20.04.2016 щодо перерахунку пенсії не знайшов свого підтвердження.
Заява позивача від 27.09.2016 до ГУПФУ в Луганській області щодо перерахунку пенсії з урахуванням винагороди за безпосередню участь в АТО на загальну суму 89146,78 грн разом з документами (довідкою Новопсковського районного відділу ГУМВС України в Луганській області від 16.03.2016 №4/111/40-2016 та рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 08.08.2016 у справі №812/274/16) (т.1 арк.справи 179) та заява від 16.10.2018 аналогічного змісту разом з довідкою Ліквідаційної комісії ГУМВС України в Луганській області № 59 від 09.10.2018 (т. 1 арк.справи 190-193), були подані вже під час судового розгляду справи по суті та не є предметом спору у даній справі.
Отже відмова відповідача в перерахунку пенсії позивачу з урахуванням винагороди за безпосередню участь в АТО, яка викладена в листі ГУПФУ в Луганській області від 18.05.2016 № 190/П-11, в межах спірних правовідносин, які охоплюються датою подання первинного позову (16.06.2016) та датою подання уточненого адміністративного позову (25.07.2016) є правомірною, оскільки позивачем в підтвердження права на підвищення пенсії до заяви не додано жодного документу та відсутністю у відповідача відповідної інформації.
Інші заяви позивача (від 27.09.2016 та від 16.10.2018) були ним подані вже поза межами предмету спору в даній, а тому правова оцінка діям відповідача за наслідками розгляду цих заяв судом не може бути надана.
Приймаючи до уваги наведене в сукупності, враховуючи, що позивач при зверненні до органу Пенсійного фонду України з заявою від 20.04.2016 не надав необхідні документи, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідач на час розгляду даної заяви діяв правомірно та в межах своїх повноважень, та дійшов правомірного висновку про відмову у здійснені перерахунку пенсії позивачу.
Таким чином, позовні вимоги ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про визнання дій противоправними та зобов'язання вчинити певні дії, є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.
Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Зважаючи на наведене, судова колегія дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, та ухвалено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. У зв'язку з викладеним доводи апеляційної скарги не приймаються до уваги, тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Керуючись статтями 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2018 року у справі № 420/1232/16-а - залишити без задоволення.
Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2018 року у справі № 420/1232/16-а - залишити без змін.
Повне судове рішення складено 18 грудня 2018 року.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому статтею 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя Л.В. Ястребова
Судді Е.Г. Казначеєв
І.Д. Компанієць