open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА ІНСПЕКЦІЯ
Н А К А З
23.11.2009 N 169

Про затвердження Регламенту роботи

Держархбудінспекції та її територіальних органів

з ліцензування господарської діяльності, пов'язаної

із створенням об'єктів архітектури
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної

архітектурно-будівельної інспекції

N 180 ( v0180676-09 ) від 16.12.2009

N 57 ( v0057676-10 ) від 19.05.2010

N 165 ( v0165676-10 ) від 12.11.2010

N 7 ( v0007816-11 ) від 20.01.2011 }

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 05.12.2007 N 1396 ( 1396-2007-п ) "Про ліцензування певних
видів господарської діяльності у будівництві", наказу
Мінрегіонбуду від 08.09.2009 N 367 ( v0367661-09 ) "Про
затвердження Стандарту адміністративної послуги з видачі
(переоформлення, внесення змін до переліків робіт діючих ліцензій,
анулювання та видачі дублікатів) ліцензій на провадження
господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів
архітектури", з метою вдосконалення організації ліцензійної роботи
Держархбудінспекції та її територіальних органів Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Регламент роботи Держархбудінспекції та її
територіальних органів з ліцензування господарської діяльності,
пов'язаної із створенням об'єктів архітектури
(далі - Регламент) - додається.
2. Керівникам територіальних органів Державної
архітектурно-будівельної інспекції, Управлінню дозвільних процедур
Держархбудінспекції: - забезпечити організацію роботи з ліцензування будівельної
діяльності відповідно до зазначеного Регламенту; - визначити осіб, відповідальних за зберігання, видачу, облік
бланків ліцензій та підготовку звітів про їх використання; - у місячний термін відповідно до встановлених вимог
обладнати приміщення для зберігання бланків ліцензій, як
документів суворої звітності; - до 01.01.2010 року завершити передачу територіальним
органам ліцензійних справ на постійне зберігання;
3. Управлінню дозвільних процедур забезпечити замовлення,
видачу територіальним органам Держархбудінспекції бланків
ліцензій, їх облік та підготовку узагальнюючого звіту про їх
використання, а також здійснювати постійний моніторинг виконання
даного Регламенту.
4. Відділу моніторингу та аналітичного забезпечення
забезпечити розміщення наказу на офіційному сайті
Держархбудінспекції.
5. Відділу діловодства (канцелярія) (Гончарук І.В.)
забезпечити розсилку цього наказу до територіальних органів
Держархбудінспекції.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
начальника Держархбудінспекції Страннікова А.М.
Начальник В.Г.Мухін

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ

Держархбудінспекції

23.11.2009 N 169

РЕГЛАМЕНТ

роботи Держархбудінспекції та її територіальних

органів з ліцензування господарської діяльності,

пов'язаної із створенням об'єктів архітектури

I. Загальні положення
1.1. Регламент роботи Держархбудінспекції та її
територіальних органів - інспекцій державного
архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві та Севастополі (далі - орган ліцензування),
з ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням
об'єктів архітектури (далі - Регламент) розроблено відповідно до
постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396
( 1396-2007-п ) "Про ліцензування певних видів господарської
діяльності у будівництві", наказів Міністерства регіонального
розвитку та будівництва від 28.10.2008 N 486 ( v0486661-08 ) "Про
затвердження Положення про ліцензійну комісію Державної
архітектурно-будівельної інспекції та її територіальних органів",
від 08.09.2009 N 367 ( v0367661-09 ) "Про затвердження Стандарту
адміністративної послуги з видачі (переоформлення, внесення змін
до переліків робіт діючих ліцензій, анулювання та видачі
дублікатів) ліцензій на провадження господарської діяльності,
пов'язаної із створенням об'єктів архітектури".
1.2. Регламент встановлює порядок організації роботи органу
ліцензування, а також - примірні форми заяв та інших документів з
питань ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із
створенням об'єктів архітектури.
II. Організація роботи з документами
2.1. Прийом заяв та інших документів, які надійшли до органу
ліцензування поштою або передані особисто суб'єктами господарської
діяльності (далі - заявники), які мають намір отримати ліцензію на
здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням
об'єктів архітектури (далі - ліцензія), дублікат ліцензії або
переліку видів робіт, копію ліцензії на відокремлені структурні
підрозділи, внести зміни до переліку робіт, наведених у додатку до
діючої ліцензії, переоформити чи анулювати ліцензію, як правило,
здійснює орган ліцензування за місцем державної реєстрації
заявника.
2.2. Прийом документів, в яких містяться роботи, зазначені у
додатку 8, а також види робіт по об'єктах за класом наслідків
(відповідальності) СС3; документів, поданих нерезидентами України,
спільними підприємствами та підприємствами з іноземним капіталом,
їхній розгляд та видача ліцензій, здійснюється
Держархбудінспекцією.{ Пункт 2.2 розділу II в редакції Наказу Державної
архітектурно-будівельної інспекції N 165 ( v0165676-10 ) від
12.11.2010 }
2.3. Прийом заяв на внесення змін до переліку робіт, на
анулювання та переоформлення ліцензії, на видачу дубліката
ліцензії або переліку видів робіт, копій ліцензії на відокремлені
структурні підрозділи подаються на розгляд до органу ліцензування,
в якому зберігається ліцензійна справа.
2.4. Заява та інші підготовлені документи згідно примірних
форм, наведених у додатках 1 - 6 (далі - документи), які надійшли
до органу ліцензування, реєструються в канцелярії та передаються
на розгляд керівника органу ліцензування або заступнику, який
координує роботу відповідного структурного підрозділу. Після
повернення документів від керівника (заступника керівника) вони
передаються до відповідного структурного підрозділу органу
ліцензування, який вносить запис до журналу обліку заяв та видачі
ліцензій, за формою, наведеною у додатку 7. Аркуші журналу нумеруються, прошнуровуються та скріплюються
печаткою органу ліцензування.
2.5. У разі подання до Держархбудінспекції документів на
отримання ліцензії, що не відповідають вимогам п. 2.2 даного
Регламенту, Держархбудінспекція приймає рішення щодо передачі для
розгляду ліцензійних справ до органу ліцензування за місцем
державної реєстрації заявника.{ Пункт 2.5 розділу II в редакції Наказу Державної
архітектурно-будівельної інспекції N 165 ( v0165676-10 ) від
12.11.2010 }
2.6. У разі подання до територіальних органів документів на
отримання ліцензії, що відповідають вимогам п. 2.2 даного
Регламенту, вони передаються для розгляду до Держархбудінспекції.
{ Пункт 2.6 розділу II в редакції Наказу Державної
архітектурно-будівельної інспекції N 165 ( v0165676-10 ) від
12.11.2010 }
2.7. Документи перевіряються на відповідність вимогам Порядку
ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007
N 1396 ( 1396-2007-п ) (далі - Порядок ліцензування) чинних
ліцензійних умов провадження господарської діяльності у
будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, інших
нормативно-правових актів, які регулюють ліцензійну діяльність.
2.8. У разі коли суб'єкт господарювання подав документи не в
повному обсязі або в них виявлено факти невідповідності
встановленим вимогам, орган ліцензування у десятиденний термін з
дня реєстрації заяви повертає їх заявнику з письмовим
повідомленням про причини повернення.
2.9. У разі відповідності документів встановленим вимогам
орган ліцензування протягом 10 робочих днів передає їх на розгляд
ліцензійної комісії.
2.10. До документів, які подаються для отримання ліцензії,
внесення змін до переліку робіт додається висновок установи,
організації, уповноваженої на проведення експертизи суб'єктів
будівельної діяльності щодо їх можливості (неможливості)
виконувати роботи згідно з поданим заявленим переліком робіт, за
формою згідно з додатком 9.{ Розділ II в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної
інспекції N 57 ( v0057676-10 ) від 19.05.2010 }
III. Підготовка та проведення

засідань ліцензійної комісії
3.1. Голова ліцензійної комісії за пропозицією секретаря
комісії визначає дату проведення її засідання, порядок денний,
список запрошених та не пізніше ніж за 3 дні до визначеної дати
повідомляє членів ліцензійної комісії та запрошених про місце і
час проведення комісії.
3.2. Засідання ліцензійної комісії Держархбудінспекції
проводяться, як правило, у першу та третю п'ятницю місяця,
територіальних органів - у перший та третій тиждень кожного
місяця, в разі необхідності прийняття невідкладного
рішення - позачергово.
3.3. Виключно на засіданні ліцензійної комісії розглядаються
питання щодо видачі ліцензії, внесення змін до переліку робіт,
анулювання або зупинення дії ліцензії. Матеріали перевірок суб'єктів господарювання щодо додержання
ліцензійних умов розглядаються на засіданні ліцензійної комісії
органу ліцензування, який здійснив відповідну перевірку. На засіданні ліцензійної комісії Держархбудінспекції
розглядаються питання щодо скарг, конфліктних питань, незгоди з
рішенням територіальних органів тощо.
3.4. Якщо у пропозиції органу ліцензування передбачаються
певні обмеження щодо переліку робіт порівняно з поданою заявою або
заявник не погоджується з висновком установи, організації,
уповноваженої на проведення експертизи, зазначене питання може
розглядатися на засіданні ліцензійної комісії із запрошенням
заявника, а також керівника або експерта організації, яка
здійснювала підготовку експертного висновку.
3.5. За результатами засідання ліцензійної комісії протягом
п'яти робочих днів складається протокол, в якому зазначаються
прізвища та ініціали членів комісії, запрошених осіб, які взяли
участь у засіданні, питання, що розглядалися, та рішення
(висновки), прийняті за результатами розгляду, результати
голосування по кожному питанню. Протокол підписується головуючим
на засіданні та секретарем комісії.
IV. Порядок оформлення рішення (висновку)

ліцензійної комісії
4.1. Орган ліцензування на підставі рішення (висновку)
відповідної ліцензійної комісії протягом семи робочих днів з дати
його надходження приймає рішення (наказ) про видачу ліцензії із
визначенням у додатку до неї переліку робіт, внесення змін до
переліку робіт, наведених у додатку до діючої ліцензії, анулювання
або зупинення дії ліцензії, про що письмово повідомляє заявника.
4.2. На підставі висновку ліцензійної комісії про
невідповідність окремих видів робіт ліцензійним умовам орган
ліцензування приймає рішення про вилучення їх з переліку робіт.
4.3. У разі подання ліцензійною комісією висновку про
невідповідність поданих заявником документів ліцензійним умовам та
неспроможність виконувати роботи згідно з поданим переліком орган
ліцензування видає протягом трьох робочих днів з дня отримання
висновку наказ про відмову у видачі ліцензії, внесенні змін до
переліку робіт, наведених у додатку до діючої ліцензії, про що
письмово повідомляє заявника.
4.4. Орган ліцензування оформлює ліцензії та додатки до них,
які підписуються керівником органу ліцензування або його
заступником згідно з розподілом обов'язків і засвідчуються
печаткою.
4.5. Внесення змін до переліків робіт діючих ліцензій
оформлюється окремим додатком, про що на зворотній стороні бланку
ліцензії робиться відповідна відмітка.
4.6. Оформлення ліцензій та додатків до них здійснюються
протягом трьох робочих днів з дня надання заявником документа, що
підтверджує факт внесення плати за видачу ліцензії, належним чином
оформленого бухгалтерського доручення на її одержання та
документа, що засвідчує особу.
4.7. У разі анулювання ліцензії по заяві заявника на бланку
ліцензії робиться відповідний запис. Про анулювання або зупинення дії ліцензії орган ліцензування
інформує органи державної податкової служби за місцем реєстрації
заявника та його відокремлених структурних підрозділів.
4.8. Про видачу ліцензії або інших документів з питань
ліцензування робиться запис у журналі обліку та видачі ліцензій.
4.9. Орган ліцензування формує ліцензійну справу, до якої
входять копія ліцензії та додатки до неї, документи, які
подавалися для отримання ліцензії або вчинення інших дій з питань
ліцензування, а також оригінали платіжного та бухгалтерського
доручень.
4.10. Ліцензійна справа зберігається в органі ліцензування за
місцем державної реєстрації заявника.
V. Розгляд документів щодо переоформлення

ліцензій, видачі дублікатів, переліків видів

робіт та копій ліцензій на відокремлені

структурні підрозділи
5.1. Після переоформлення ліцензії у зв'язку зі зміною
місцезнаходження суб'єкта господарювання орган ліцензування, що
здійснив переоформлення, направляє ліцензійну справу до органу
ліцензування за новим місцем державної реєстрації суб'єкта
господарювання.{ Пункт 5.1 розділу V в редакції Наказу Державної
архітектурно-будівельної інспекції N 57 ( v0057676-10 ) від
19.05.2010 }
5.2. В органі ліцензування здійснюється реєстрація поданих
заяв та перевірка доданих до них документів на відповідність
вимогам Порядку ліцензування ( 1396-2007-п ), а також дотримання
термінів, встановлених для подачі заяви на переоформлення
ліцензії.
5.3. У разі подання до Держархбудінспекції документів щодо
переоформлення ліцензії відповідна заява з відміткою про дату
надходження передається на розгляд органу ліцензування, в якому
зберігається ліцензійна справа.
5.4. У разі дотримання заявником встановлених вимог, орган
ліцензування протягом 10-ти робочих днів після надходження
відповідних документів видає наказ про переоформлення ліцензії,
видачу дубліката ліцензії або переліку видів робіт, копії ліцензії
на відокремлені структурні підрозділи заявника. Переоформлена ліцензія оформлюється на новому бланку.
Одночасно заявнику повертається попередня ліцензія з відміткою про
її переоформлення.
5.5. Після видачі дубліката ліцензії орган ліцензування
приймає рішення (наказ) про визнання недійсною ліцензії, що була
втрачена або пошкоджена.
5.6. Копії переоформленої ліцензії, дубліката ліцензії,
переліку видів робіт та копії ліцензії на відокремлений
структурний підрозділ, а також документи, подані для їх видачі,
долучаються до ліцензійної справи.
VI. Порядок отримання, зберігання бланків ліцензій,

надання звітів про їх використання
6.1. Територіальні органи Держархбудінспекції до першого
числа місяця наступного кварталу подають до Держархбудінспекції
заявку на необхідну кількість бланків ліцензій, яка не повинна
перевищувати середньо - квартальної потреби в них органу
ліцензування.
6.2. Держархбудінспекція провадить передачу бланків ліцензій
органу ліцензування за умови своєчасного звітування про витрачання
раніше отриманих бланків ліцензій. Бланки ліцензій передаються посадовій особі органу
ліцензування, про що робиться відповідний запис у журналі обліку
та видачі бланків ліцензій територіальним органам
Держархбудінспекції за формою згідно з додатком 10.
6.3. Бланки ліцензій повинні зберігатися у металевих шафах
(сейфах), установлених у приміщеннях, які обладнані надійними
засобами захисту від стороннього проникнення.
6.4. Орган ліцензування до 25 числа звітного місяця подає до
Держархбудінспекції звіт про використання бланків ліцензій у
паперовому та електронному вигляді за формою, передбаченою
Інструкцією про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку
і звітності витрачення бланків ліцензій єдиного зразка,
затвердженої наказом Держкомпідприємництва від 18.12.2000 N 78
( z0003-01 ) та зареєстрованого в Мін'юсті України 10.01.2001 за
N 3/5194.{ Пункт 6.4 розділу VI в редакції Наказу Державної
архітектурно-будівельної інспекції N 7 ( v0007816-11 ) від
20.01.2011 }
6.5. Зіпсовані при оформленні ліцензії та пошкоджені бланки
ліцензій підлягають поверненню до Держархбудінспекції.
VII. Порядок надання відомостей

щодо формування ліцензійного реєстру
7.1. Територіальні органи Держархбудінспекції до 1 числа
кожного місяця надають до Держархбудінспекції за встановленою
формою відомості в електронному вигляді про суб'єктів
господарювання, які отримали ліцензії на господарську діяльність,
пов'язану із створенням об'єктів архітектури та вчинення інших
дій, пов'язаних з ліцензійною діяльністю.
7.2. У Держархбудінспекції одержані відомості перевіряються
на відповідність встановленим вимогам, вносяться до електронного
реєстру та розміщуються на сайті Держархбудінспекції.
Начальник Управління
дозвільних процедур О.П.Ситнік

Додаток 1

до Регламенту

роботи (примірний)

_____________________________________________________________

(найменування органу ліцензування)
ЗАЯВА

на видачу ліцензії
Заявник _____________________________________________________

(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,

робочі телефони)
__________________________________________________________________
(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я, по батькові,
__________________________________________________________________

паспортні дані: серія, номер паспорта,
__________________________________________________________________

ким і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________

(N рахунку, найменування банку, МФО)
Ідентифікаційний код суб'єкта господарювання ________________
просить видати ліцензію на здійснення господарської діяльності,
пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, згідно з переліком
робіт, що додається. Ліцензія отримується вперше. (при наявності
раніше виданої ліцензії вказується: серія _______ N _____________,
діє до _________ року, видана ________________________________).

(найменування органу, який

видав ліцензію)
З порядком отримання ліцензії, умовами і правилами виконання
зазначених робіт ознайомлений і зобов'язуюсь їх виконувати. Не заперечую проти розміщення інформації (назва,
ідентифікаційний код, місцезнаходження) про видачу ліцензії нашому
підприємству в засобах масової інформації. До заяви додаються документи (згідно з Порядком, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396)
( 1396-2007-п ), а саме: - копія свідоцтва про державну реєстрацію (засвідчена
нотаріально або органом, який видав документи); - довідка про внесення до Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України (засвідчена нотаріально або
органом, який видав документи); - перелік робіт, пов'язаних із створенням об'єктів
архітектури, які заявник має намір виконувати; - дані про наявність відокремлених структурних підрозділів із
зазначенням їх місцезнаходження;(*) - відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за
професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва,
інформаційно-правове, нормативно-технічне забезпечення, про наявну
систему контролю якості виконання робіт; - висновок установи, організації, уповноваженої
Держархбудінспекцією на проведення експертизи.
Заявник ________________________________
(посада особи, яка склала заяву)
_________________ ____________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
Примітка. (*) заповнюється за наявності у заявника відокремлених
структурних підрозділів (філій, представництв), які провадитимуть
будівельну діяльність на підставі отриманої ліцензії, довідки про
внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій
України.

Додаток 2

до Регламенту

роботи (примірний)

ВІДОМОСТІ

про суб'єкта будівельної діяльності

(заповнюється у довільній формі)

------------------------------------------------------------------ | NN | Відомості | Основні показники | |з/п | | та характеристики | |----+---------------------------------------+-------------------| |1. |Виробничо-технічна |Приміщення | | | |база |-------------------+-------------------| | | |Засоби виробництва | | | | |-------------------+-------------------| | | |Оргтехніка | | | | |-------------------+-------------------| | | |Програмне | | | | |Забезпечення(*) | | |----+-------------------+-------------------+-------------------| |2. |Склад працівників |Керівники, | | | |за професійним та |професіонали, | | | |кваліфікаційним |фахівці(**) | | | |рівнем |-------------------+-------------------| | | |Робітники | | | | |(спеціальність, | | | | |форма трудових | | | | |відношень) | | |----+---------------------------------------+-------------------| |3. |Технологія виробництва | | |----+---------------------------------------+-------------------| |4. |Інформаційно-правове та нормативно- | | | |технічне забезпечення(***) | | |----+---------------------------------------+-------------------| |5. |Контроль якості виконання робіт(****) | | ------------------------------------------------------------------
Примітка. (*) вказуються види програмного забезпечення відповідно до
заявленого переліку робіт; (**) вказуються посада відповідно до випуску 64 Довідника
кваліфікаційних характеристик професій працівників, кваліфікація
за освітою, форма трудових відношень (працюють постійно,
тимчасово, за контрактом тощо); (***) Вказуються види та способи інформаційно-нормативного та
нормативно-технічного забезпечення (****) Вказуються назва та реквізити документів організації,
якими регулюється проведення контролю якості виконання робіт
Заявник _______________________ ____________ ______________________

(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.

Додаток 3

до Регламенту

роботи (примірний)

_________________________________________________________

(найменування органу ліцензування)
ЗАЯВА

на зміну переліку робіт
Заявник _____________________________________________________

(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,

робочі телефони)
__________________________________________________________________

(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я,
__________________________________________________________________

по батькові, паспортні дані: серія, номер паспорта,
__________________________________________________________________

ким і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________

(N рахунку, найменування банку, МФО)
ідентифікаційний код суб'єкта господарювання _____________________
просить внести зміни у перелік робіт ліцензії на здійснення
господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів
архітектури серії ___ N _____, виданої "___" "_________" 200_ р.,
строком дії до "___" "_____________" 20__ р наказ N ______________
__________________________________________________________________

(орган, якій видав ліцензію)
згідно з переліком робіт, що додається.
З порядком отримання ліцензії, умовами і правилами
провадження будівельної діяльності ознайомлений і зобов'язуюсь їх
виконувати. До заяви додаються документи (згідно з Порядком, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396)
( 1396-2007-п ), а саме: - оригінал ліцензії з переліком робіт, пов'язаних із
створенням об'єктів архітектури; - зміни до переліку робіт, пов'язаних із створенням об'єктів
архітектури, які заявник має намір виконувати; - копія свідоцтва
про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності,
засвідчена нотаріально або органом, який видав документ; - копія довідки про внесення до Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), засвідчена
нотаріально або органом, який видав документ; - відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за
професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва,
інформаційно-правове, нормативно-технічне забезпечення, про наявну
систему контролю якості виконання робіт; - висновок установи, організації, уповноваженої
Держархбудінспекцією на проведення експертизи.
Заявник ________________________________
(посада особи, яка склала заяву)
______________ ____________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.

Додаток 4

до Регламенту

роботи (примірний)

_______________________________________________________

(найменування органу ліцензування)
ЗАЯВА

на переоформлення ліцензії
Заявник _____________________________________________________

(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,

робочі телефони)
__________________________________________________________________
(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я, по батькові,
__________________________________________________________________

паспортні дані: серія, номер паспорта,
__________________________________________________________________

ким і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________

(N рахунку, найменування банку, МФО)
ідентифікаційний код суб'єкта господарювання _____________ просить
переоформити ліцензію на здійснення господарської
діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури
серії N _____ виданої "___" "_______" 200_ р., строком дії до
"___" "____________" 20__ р. наказ N __________
__________________________________________________________________

(орган, якій видав ліцензію)
у зв'язку зі зміною місцезнаходження (назви).
Не заперечую проти розміщення інформації (назва,
ідентифікаційний код, місцезнаходження) про переоформлення
ліцензії нашого підприємства в засобах масової інформації. До заяви додаються документи (згідно з Порядком, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396)
( 1396-2007-п ), а саме: - копія свідоцтва про державну реєстрацію (засвідчена
нотаріально або органом, який видав документ); - довідка про внесення до Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України (засвідчені нотаріально або
органом, який видав документи); - дані про наявність відокремлених структурних підрозділів із
зазначенням їх місцезнаходження;(*) - оригінал ліцензії з додатком, що переоформлюється.
Заявник ________________________________
(посада особи, яка склала заяву)
_____________ ______________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
Примітка. (*) заповнюється за наявності у заявника відокремлених
структурних підрозділів (філій, представництв), які провадитимуть
будівельну діяльність на підставі отриманої ліцензії, довідки про
внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій
України.

Додаток 5

до Регламенту

роботи (примірний)

___________________________________________________________

(найменування органу ліцензування)
ЗАЯВА

на видачу дубліката ліцензії
Заявник _____________________________________________________

(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,

робочі телефони)
__________________________________________________________________
(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я, по батькові,
__________________________________________________________________

паспортні дані: серія, номер паспорта,
__________________________________________________________________

ким і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________

(N рахунку, найменування банку, МФО)
ідентифікаційний код суб'єкта господарювання ______________
просить видати дублікат ліцензії на здійснення господарської
діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури
серії N ______, виданої "___" "________" 200_ р., строком дії
до "___" "________" 20__ р. наказ N ________ видану ______________ __________________________________________________________________

(назва органу, якій видав ліцензію)
у зв'язку з її втратою (пошкодженням)(*).
Не заперечую проти розміщення інформації (назва,
ідентифікаційний код, місцезнаходження) про видачу дубліката
ліцензії нашому підприємству в засобах масової інформації.
Заявник ________________________________
(посада особи, яка склала заяву)
_____________ ______________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
Примітка. (*) до заяви додаються в разі: - втрати - повідомлення про втрату ліцензії, яке надруковане
в газеті "Урядовий кур'єр" або "Голос України", якщо ліцензія
діяла на території України або регіональній пресі, якщо ліцензія
діяла на території АР Крим, області, міст Києва та Севастополя; - пошкодження - непридатна для користування ліцензія з
додатком.

Додаток 6

до Регламенту

роботи (примірний)

__________________________________________________________

(назва органу ліцензування)
ЗАЯВА

на анулювання ліцензії
Заявник _____________________________________________________

(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,

робочі телефони)
__________________________________________________________________
(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я, по батькові,
__________________________________________________________________

паспортні дані: серія, номер паспорта, ким
__________________________________________________________________

і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________

(N рахунку, найменування банку, МФО)
ідентифікаційний код суб'єкта господарювання ____________________
просить анулювати ліцензію на здійснення господарської
діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури
серії N, виданої "___" "____________" 200_ р., строком дії
до "___" "____________" 20__ р. наказ N видану ___________________
__________________________________________________________________

(назва органу, якій видав ліцензію)
Не заперечую проти розміщення інформації (назва,
ідентифікаційний код, місцезнаходження) про анулювання ліцензії в
засобах масової інформації. До заяви додається оригінал ліцензії.
Заявник ________________________________
(посада особи, яка склала заяву)
____________ ____________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.

Додаток 7

КНИГА

видачі ліцензії

------------------------------------------------------------------ | N |Відомості про заявника (найменування, ідентифікаційний код, | |з/п| місцезнаходження, телефон) | |---+------------------------------------------------------------| | | | |---+------------------------------------------------------------| | | | |---+------------------------------------------------------------| | | | ------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------ |N та дата наказу |Серія та N, термін |Прізвище заявника, |підпис| | | дії ліцензії | якого ознайомлено | | | | | з ліцензійними | | | | | умовами. | | | | |Прізвище, заявника,| | | | | який отримав | | | | | ліцензію | | |-----------------+-------------------+-------------------+------| | | | | | |-----------------+-------------------+-------------------+------| | | | | | |-----------------+-------------------+-------------------+------| | | | | | ------------------------------------------------------------------

КНИГА

реєстрації заяв

---------------------------------------------------------------------------- | N |Реєстраційний| Дата | Назва |Ідентифікаційний|Зміст|Відмітка | |з/п| номер |реєстрації|підприємства| код |заяви| про | | | | | | | |виконання| |---+-------------+----------+------------+----------------+-----+---------| | | | | | | | | |---+-------------+----------+------------+----------------+-----+---------| | | | | | | | | |---+-------------+----------+------------+----------------+-----+---------| | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------
{ Додаток 7 в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної
інспекції N 7 ( v0007816-11 ) від 20.01.2011 }

Додаток 8

до Регламенту роботи

(примірний)

ПЕРЕЛІК

робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури,

висновок щодо яких надає ліцензійна комісія

Державної архітектурно-будівельної інспекції

2.00.00 РОЗРОБЛЕННЯ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
2.01.00 Схеми планування територій
2.02.00 Генеральні плани населених пунктів
2.03.00 Детальні плани територій
2.04.00 Проекти забудови територій
2.05.00 Інженерної інфраструктура населених пунктів
2.06.00 Інженерний захист територій, цивільна оборона
2.07.00 Транспортної інфраструктури населених пунктів
2.08.00 Охорони навколишнього середовища
4.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ
4.12.00 Будівництво гідротехнічних споруд та комплексів
4.13.00 Виконання підводно-технічних робіт
4.14.00 Розробка гірничих споруд та комплексів
4.15.00 Реставрація, консервація, ремонтні роботи,

реабілітація пам'яток культурної спадщини
6.00.00 БУДІВНИЦТВО ТРАНСПОРТНИХ СПОРУД
6.01.00 Залізничних колій
6.02.00 Доріг автомобільних
6.03.00 Мостів, шляхопроводів, переходів
6.04.00 Аеродромів та вертодромів
6.05.00 Тунелів та метрополітенів
7.00.00 ІНЖИНІРИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА
7.01.00 Генеральний розробник у проектуванні (відповідно

до розділу 3.00.00)
7.03.00 Обстеження і оцінка технічного стану будівельних

конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж

(визначення параметрів і характеристик матеріалів

і конструкцій із застосуванням спеціального

устаткування, приладів та апаратури на об'єктах і

в лабораторіях)
7.04.00 Генеральний підрядник у будівництві
{ Додаток 8 в редакції Наказів Державної архітектурно-будівельної
інспекції N 57 ( v0057676-10 ) від 19.05.2010, N 165
( v0165676-10 ) від 12.11.2010 }

Додаток 9

до Регламенту роботи

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК N ___

щодо спроможності виконання робіт,

пов'язаних із створенням об'єктів архітектури,

суб'єкта будівельної діяльності

_____________________________________________________________

(найменування суб'єкта господарської діяльності)
"___" ____________ 200__ р. м. ____________
Експертний висновок підготовлений згідно з Порядком
ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві,
затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007
N 1396, та договором від "_____" ______________ 200_ р. N ______.
1. Організаційно-функціональний стан
1.1. Відповідність правової (організаційно-технічної)
документації для юридичної особи: ідентифікаційний код,
місцезнаходження, контактні телефони; для фізичної особи:
ідентифікаційний код, паспортні дані, місце проживання, контактні
дані: ____________________________________________________________ __________________________________________________________________
1.2. Наявність ліцензії (серія, номер, орган, який видав
ліцензію, термін дії): ___________________________________________ __________________________________________________________________
1.3. Наявність затвердженої організаційно-функціональної
структури підприємства (відповідність заявленим роботам, дата
затвердження, номер наказу): _____________________________________ __________________________________________________________________
2. Кваліфікаційний склад спеціалістів
2.1. Наявність штатного розкладу відповідно до
організаційно-функціональної структури підприємства (дата
затвердження, номер наказу, склад, відповідність вимогам Довідника
кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 64,
форма трудових відношень):

а) інженерно-технічних працівників: _________________________ __________________________________________________________________
(посада, освіта, спеціальність за освітою, форма трудових

відношень (за основним місцем роботи/інші форми)
а) інженерно-технічних працівників: _________________________ __________________________________________________________________
(посада, освіта, спеціальність за освітою, форма трудових

відношень (за основним місцем роботи/інші форми)
б) загальна чисельність ІТП - всього _______, в т.ч. ________
працюють за основним місцем роботи.

в) робітників: ______________________________________________ __________________________________________________________________

(професія, форма трудових відношень (за основним

місцем роботи/інші форми)
г) Загальна чисельність робітників - всього ________________,
в т.ч. ____________ працюють за основним місцем роботи.
2.2. Наявність затверджених посадових інструкцій
інженерно-технічних працівників (дата затвердження, номер наказу,
відповідність Довіднику кваліфікаційних характеристик професій
працівників, Випуск 64): _________________________________________ __________________________________________________________________
в) робітників: ______________________________________________ __________________________________________________________________

(професія, форма трудових відношень (за основним

місцем роботи/інші форми)
г) Загальна чисельність робітників - всього ________________,
в т.ч. ____________ працюють за основним місцем роботи.
2.2. Наявність затверджених посадових інструкцій
інженерно-технічних працівників (дата затвердження, номер наказу,
відповідність Довіднику кваліфікаційних характеристик професій
працівників, Випуск 64): _________________________________________ __________________________________________________________________
2.3. Ведення кадрового обліку працівників (наявність наказів,
особових справ, трудових книжок, копій дипломів, контрактів тощо):
__________________________________________________________________
2.4. Наявність відомостей про атестацію, підвищення
професійної кваліфікації інженерно-технічних працівників
(наявність посвідчень на виконання спеціальних видів робіт,
виконання робіт у складних інженерно-геологічних умовах,
сейсмічних зонах тощо): __________________________________________ __________________________________________________________________
2.5. Наявність відомостей щодо професіонального складу
робітників на виконання спеціальних видів робіт (наявність
професійних посвідчень): _________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2.4. Наявність відомостей про атестацію, підвищення
професійної кваліфікації інженерно-технічних працівників
(наявність посвідчень на виконання спеціальних видів робіт,
виконання робіт у складних інженерно-геологічних умовах,
сейсмічних зонах тощо): __________________________________________ __________________________________________________________________
2.5. Наявність відомостей щодо професіонального складу
робітників на виконання спеціальних видів робіт (наявність
професійних посвідчень): _________________________________________ __________________________________________________________________
3. Виробничо-технічна база
3.1. Наявність і стан виробничо-технічної бази
(власної/орендованої) (адреса, площа, склад виробничих приміщень):
__________________________________________________________________
3.2. Наявність і стан офісних приміщень (власних/орендованих)
(адреса, площа): _________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3.2. Наявність і стан офісних приміщень (власних/орендованих)
(адреса, площа): _________________________________________________ __________________________________________________________________
3.3. Технічне забезпечення виконання замовлених робіт
(власних/орендованих): а) наявність будівельної техніки, обладнання, устаткування:
__________________________________________________________________

б) офісне обладнання (комп'ютери, множна техніка, засоби
комунікацій, інформаційні системи, програмне забезпечення тощо): __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

б) офісне обладнання (комп'ютери, множна техніка, засоби
комунікацій, інформаційні системи, програмне забезпечення тощо): __________________________________________________________________
4. Стан безпечного ведення робіт
4.1. Наявність служби (відповідного фахівця) з промислової
безпеки та охорони праці (накази, розпорядження, положення):
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
4.2. Наявність і стан документів, які підтверджують навчання
безпечним методам праці:

а) інженерно-технічних працівників: _________________________ __________________________________________________________________

б) робітників: ______________________________________________ __________________________________________________________________
4.3. Наявність дозволів Держгірпромнагляду на право виконання
робіт підвищеної небезпеки, спеціальних дозволів газової інспекції
тощо: ____________________________________________________________ __________________________________________________________________
а) інженерно-технічних працівників: _________________________ __________________________________________________________________

б) робітників: ______________________________________________ __________________________________________________________________
4.3. Наявність дозволів Держгірпромнагляду на право виконання
робіт підвищеної небезпеки, спеціальних дозволів газової інспекції
тощо: ____________________________________________________________ __________________________________________________________________
4.4. Заходи щодо забезпечення захисту навколишнього
природного середовища (земель, надр, водних об'єктів, атмосферного
повітря, рослинного і тваринного світу) від забруднення і
пошкодження (дозволи, накази, розпорядження, положення):
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
5. Система контролю якості виконуваних робіт
5.1. Наявність служби (відповідального фахівця) з контролю
якості виконання робіт (накази, розпорядження, положення):
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
5.2. Наявність атестованих лабораторій або договорів на
лабораторні випробування відповідно до видів робіт:
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
5.3. Наявність інструментів і обладнання для забезпечення
контролю якості виконуваних робіт (геодезичного, лінійних вимірів,
контрольно-вимірювальних приладів): ______________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
5.3. Наявність інструментів і обладнання для забезпечення
контролю якості виконуваних робіт (геодезичного, лінійних вимірів,
контрольно-вимірювальних приладів): ______________________________ __________________________________________________________________
6. Система дозволів і реагування
6.1. Наявність дозвільно-правових документів на виконання
проектних та будівельно-монтажних робіт: _________________________ __________________________________________________________________
6.2. Наявність приписів державної архітектурно-будівельної
інспекції: _______________________________________________________ __________________________________________________________________
6.3. Наявність висновків комплексної державної експертизи
проектів: ________________________________________________________ __________________________________________________________________
7. Стан нормативно-правової і проектно-кошторисної

документації
7.1. Наявність фонду офіційних видань діючої
нормативно-правової документації відповідно до видів робіт, які
замовлені до ліцензування, умови зберігання:
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
7.2. Наявність на робочих місцях необхідної
проектно-кошторисної документації: _______________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
7.2. Наявність на робочих місцях необхідної
проектно-кошторисної документації: _______________________________ __________________________________________________________________
8. Перелік об'єктів, видів робіт

(для суб'єкта будівельної діяльності,

який мав попередню ліцензію)
8.1. Перелік об'єктів, видів робіт:
------------------------------------------------------------------ | N | Назва об'єкта, |Адреса |Дата закінчення |Види робіт* | |з/п | замовник | | | | |----+---------------------+-------+----------------+------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |----+---------------------+-------+----------------+------------| | | | | | | ------------------------------------------------------------------
_______________
* Види робіт визначаються згідно виконавчому кошторису
(форма 2).
9. Додаткові дані
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
10. Висновки, пропозиції і рекомендації
10.1. Виявлені недоліки: ____________________________________ __________________________________________________________________
10.2. Пропозиції та рекомендації: ___________________________ __________________________________________________________________
10.3. Висновки

а). Суб'єкт господарювання спроможний виконувати такі види
робіт (додаток 1): _______________________________________________ __________________________________________________________________

б). Не має спроможності виконувати такі види робіт
(додаток 2): _____________________________________________________ __________________________________________________________________
Експерти:
Експерт ____________ ___________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
Експерт ____________ ___________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
Представник юридичної
або фізичної особи ____________ ____________ ___________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)

М. П.
а). Суб'єкт господарювання спроможний виконувати такі види
робіт (додаток 1): _______________________________________________ __________________________________________________________________

б). Не має спроможності виконувати такі види робіт
(додаток 2): _____________________________________________________ __________________________________________________________________
Експерти:
Експерт ____________ ___________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
Експерт ____________ ___________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
Представник юридичної
або фізичної особи ____________ ____________ ___________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)

М. П.
{ Додаток 9 в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної
інспекції N 57 ( v0057676-10 ) від 19.05.2010 }

Додаток 10

до Регламенту

роботи (примірний)

ЖУРНАЛ

обліку та видачі бланків ліцензій

територіальним органам Держархбудінспекції

------------------------------------------------------------------------------------ | N |Регіон,|Кількість|Серія та| Прізвище, |Довіреність| Дата |Підпис|Примітка| |з/п|область| виданих | номер | ім'я, про | на | видачі | | | | | | бланків | бланків| батькові, | отримання |бланків | | | | | |ліцензій |ліцензій| посада | бланків |ліцензій| | | | | | | |відповідальної| ліцензій | | | | | | | | | особи, яка | номер та | | | | | | | | | отримала | дата | | | | | | | | | бланки | видачі) | | | | | | | | | ліцензій | | | | | |---+-------+---------+--------+--------------+-----------+--------+------+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |---+-------+---------+--------+--------------+-----------+--------+------+--------| | | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: