open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ РЕСУРСІВ
Н А К А З
24.09.2010 N 114-10

Про затвердження

Порядку виконання НДДКР

З метою виконання п. 4 рішення Колегії НАЕР від 08.06.2010
N 2.3 та у зв'язку із введенням у дію з 30 липня поточного року
Закону України від 01.06.2010 N 2289-VI ( 2289-17 ) "Про
здійснення державних закупівель" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок виконання НДДКР (додається).
2. Визнати наказ від 13.07.2009 N 91 "Про затвердження
Порядку формування планів науково-дослідних та
дослідно-конструкторських робіт (НДДКР), укладення і припинення
дії договорів, здійснення контролю за їх виконанням та
впровадження завершених НДДКР" таким, що втратив чинність.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова М.Пашкевич

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом Національного

агентства України з питань

забезпечення ефективного

використання енергетичних

ресурсів

24.09.2010 N 114-10

ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ НДДКР

1. Загальні положення
1.1. Порядок виконання НДДКР (далі - Порядок) визначає
процедуру формування планів НДДКР, укладення і припинення дії
договорів, здійснення контролю за їх виконанням та впровадження
завершених НДДКР, які виконуються на замовлення НАЕР.
1.2. Порядок розроблено відповідно до вимог законів України: - "Про наукову і науково-технічну діяльність" ( 1977-12 ); - "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ); - "Про здійснення державних закупівель" ( 2289-17 ); - "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики" ( 2411-17 );
постанов Кабінету Міністрів України: - від 20.07.96 р. N 830 ( 830-96-п ) "Про затвердження
Типового положення з планування, обліку і калькулювання
собівартості науково-дослідних та дослідно-конструкторських
робіт"; - від 25.08.2004 р. N 1084 ( 1084-2004-п ) "Про затвердження
Порядку формування і виконання замовлення на проведення наукових
досліджень і розробок, проектних та конструкторських робіт за
рахунок коштів державного бюджету"; - від 09.10.2006 р. N 1404 ( 1404-2006-п ) "Питання
попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за
бюджетні кошти"; а також наступних нормативних документів: - ДСТУ 3973-2000 "Система розроблення та поставлення
продукції на виробництво. Правила виконання науково-дослідних
робіт. Загальні положення" та ДСТУ 3974-2000 "Система розроблення
та поставлення продукції на виробництво. Правила виконання
дослідно-конструкторських робіт. Загальні положення"; - ДСТУ 1.0:2003 "Національна стандартизація. Основні
положення", - ДСТУ 1.2:2003 "Національна стандартизація. Правила
розроблення національних нормативних документів", - ДСТУ 1.5:2005 "Національна стандартизація. Правила
побудови, викладання, оформлення та вимоги до змісту нормативних
документів", - ДСТУ 2339-94 "Енергозбереження. Основні положення".
1.3. Об'єктом правового регулювання за цим Порядком
є науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи (НДДКР), які
виконуються на замовлення НАЕР.
2. Організація розгляду тем НДДКР

та порядок їх відбору
2.1. З метою формування Плану НДДКР на наступний календарний
рік профільні підрозділи НАЕР, з урахуванням визначених
законодавством повноважень НАЕР, доручень Президента України та
Кабінету Міністрів України, надають підрозділу НАЕР, до
компетенції якого входить закупівля послуг на виконання НДДКР
(далі - підрозділ, відповідальний за торги), свої пропозиції до
Плану НДДКР. Підприємства, установи та організації також мають право
подавати пропозиції на включення до Плану НДДКР. Вони мають бути
оформлені у вигляді заявки на виконання НДР або ДКР відповідно до
вимог ДСТУ 3973-2000 та ДСТУ 3974-2000.
2.2. Пропозиції (заявки), подані підрозділами НАЕР,
підприємствами, установами та організаціями до Плану НДДКР,
реєструються у підрозділі НАЕР, відповідальному за торги.
2.3. Після надходження до НАЕР інформації з Міністерства
фінансів України щодо обсягів асигнувань, передбачених на поточний
рік у Державному бюджеті України на виконання НДДКР, створена
наказом Голови НАЕР Конкурсна комісія з відбору тем НДДКР
(далі - Конкурсна комісія), керуючись Положенням про НАЕР, чинним
законодавством, дорученнями вищих органів влади та критеріями
оцінки НДДКР, зазначеними у п. 2.4 цього Порядку, проводить відбір
тем НДДКР, визначає їх орієнтовну вартість та готує пропозиції
щодо внесення відібраних тем НДДКР до Тематичного Плану НДДКР.
Рішення Конкурсної комісії оформляються протоколами засідань.
2.4. Критеріями відбору тем НДДКР до Плану НДДКР є: - відповідність пріоритетним завданням НАЕР, які визначені
законодавством та дорученнями КМУ і Президента України; - актуальність теми НДДКР; - відповідність вимогам Закону України "Про пріоритетні
напрями розвитку науки і техніки" ( 2623-14 ); - наявність техніко-економічного обґрунтування (у разі
розроблення дослідно-конструкторської роботи); - термін окупності НДДКР; - наявність документів щодо перспектив впровадження
результатів НДДКР; - наявність листів підтримки, протоколів намірів та інших
попередніх домовленостей Виконавця з зацікавленими підприємствами
та організаціями щодо використання результатів НДДКР; - наявність обгрунтування цінової пропозиції на проведення
розробки.
2.5. Підрозділ, відповідальний за торги, виносить на розгляд
та затвердження Колегії НАЕР проект Тематичного плану НДДКР.
В Тематичному плані відображаються теми НДДКР, вартість робіт та
Виконавці визначаються після проведення торгів. На своєму
засіданні Колегія НАЕР розглядає поданий проект Тематичного Плану
НДДКР, визначає його остаточну редакцію та затверджує в
установленому порядку.
2.6. Комітет з конкурсних торгів НАЕР, після затвердження
кошторису НАЕР на поточний рік, керуючись чинним законодавством у
сфері закупівель, на підставі Тематичного плану НДДКР та
пропозицій Конкурсної комісії щодо орієнтовної вартості НДДКР, на
своєму засіданні приймає рішення щодо застосування процедур
закупівель та передбачає включення послуг із виконання НДДКР до
Річного плану закупівель НАЕР на поточний рік.
2.7. Підрозділи, до компетенції яких відноситься тематика
НДДКР (далі -підрозділи, відповідальні за тематику НДДКР), готують
технічні завдання (технічні вимоги) до НДДКР, необхідні для
проведення відкритих торгів, а також обґрунтування щодо
застосування процедури закупівлі у одного учасника та здійснює
супровід отримання відповідних документів від Виконавця договору у
разі застосування процедури закупівлі у одного учасника за
погодженням із Мінекономіки.
2.8 Підрозділ, відповідальний за торги, згідно з рішеннями
Комітету з конкурсних торгів, готує передбачені чинним
законодавством у сфері закупівель документи, необхідні для
проведення торгів та здійснює організаційні заходи щодо їх
проведення.
2.9. Комітет з конкурсних торгів на своїх засіданнях визначає
Виконавців тем НДДКР у порядку, визначеному чинним законодавством.
2.10. Після проведення торгів, визначення вартості робіт та
Виконавців договорів підрозділ, відповідальний за торги, готує
проект Плану НДДКР на поточний рік із зазначенням вартості робіт
та Виконавців для затвердження на засіданні Колегії НАЕР.
3. Організація виконання розробок
3.1. Порядок укладення договорів 3.1.1. Підставою для укладення договору на виконання НДДКР
(далі - Договір) є: - набрання чинності законом про державний бюджет на
відповідний рік; - доведені Міністерством фінансів обсяги бюджетних асигнувань
на поточний рік; - наявність затвердженого Колегією НАЕР Плану НДДКР; - наявність відповідного рішення Комітету з конкурсних
торгів. 3.1.2. Після визначення Виконавців НДДКР: - підрозділ, відповідальний за тематику НДДКР, здійснює
супровід підписання Договору із Виконавцем. У разі відмови
Виконавця від підписання договору терміново інформує про це
підрозділ, відповідальний за торги; - підрозділ, відповідальний за торги, здійснює: - супровід погодження проекту договору із підрозділом,
відповідальним за фінансове забезпечення та підрозділом,
відповідальним за нормативно-правове забезпечення виконання
Договорів; - контроль за дотриманням термінів підписання Договорів,
визначених чинним законодавством; - оформлює відповідні документи до Договорів, передбачені
чинним законодавством у сфері закупівель за державні кошти; - у разі не підписання або розірвання Договорів - надає
відповідну інформацію Конкурсній комісії щодо вивільнених коштів
та необхідності здійснення додаткового відбору тем до плану НДДКР; - підрозділ, відповідальний за фінансове забезпечення
виконання Договорів перевіряє проект кошторису з розшифровками
статей витрат на відповідність нормам чинного законодавства; - підрозділ, відповідальний за нормативно-правове
забезпечення здійснює контроль за відповідністю змісту Договору
вимогам чинного законодавства. 3.1.3. Залежно від характеру, складності та обсягу робіт у
Виконавця можуть бути співвиконавці. 3.1.4. Договір на виконання НДДКР оформляється Виконавцем за
формами згідно з додатком 1 до Порядку і повинен містити: - протокол погодження договірної ціни; - календарний план; - технічне завдання (технічні вимоги) або технічні вимоги
(у разі розроблення ДСТУ), які розробляються структурним
підрозділом, відповідальним за тематику НДДКР, для подальшого
розроблення Технічного завдання на розроблення національного
стандарту (ДСТУ) Виконавцем у межах коштів Договору та його
погодження Держспоживстандартом відповідно до ДСТУ 1.2:2003; - кошторис з розшифровками статей витрат, який розробляється
Виконавцем відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів
України від 20.07.96 р. N 830 ( 830-96-п ) "Про затвердження
типового положення з планування, обліку і калькулювання
собівартості науково-дослідних та дослідно-конструкторських
робіт". 3.1.5. Виконавець разом з підрозділом, відповідальним за
тематику НДДКР, проводить підготовчу роботу з формування проекту
Договору, узгодження Технічного завдання (технічних вимог),
календарного плану, кошторису та інших умов Договору. 3.1.6. Договір з боку НАЕР підписує Голова НАЕР (за його
відсутності - особа, яка виконує його обов'язки), за наявності віз
керівників: підрозділу, відповідального за тематику НДДКР;
підрозділу, відповідального за нормативно-правове забезпечення;
підрозділу, відповідального за торги та підрозділу, що відповідає
за фінансове забезпечення виконання договорів (у разі їх
відсутності - особи, що їх заміщують). 3.1.7. Протокол погодження договірної ціни з боку НАЕР
підписує Голова НАЕР або, за його відсутності, особа, яка виконує
його обов'язки. Підписи Голови НАЕР на Договорі та протоколі погодження
договірної ціни завіряються гербовою печаткою. 3.1.8. Календарний план з боку НАЕР підписується керівником
підрозділу, відповідального за тематику НДДКР. 3.1.9. Кошторис підписується з боку НАЕР керівником
підрозділу, відповідального за тематику НДДКР та керівником
підрозділу, що відповідає за фінансове забезпечення виконання
договорів. Нормативи до статей витрат кошторису не повинні перевищувати
показників, наведених у таблиці:
------------------------------------------------------------------ |Витрати на оплату праці, | | |включаючи співвиконавців: | | |--------------------------------+-------------------------------| |для платників усіх видів |до 57,5 % від загальної | |податків (крім єдиного) |вартості робіт | |--------------------------------+-------------------------------| |для платників єдиного податку |до 70 % від загальної вартості | | |робіт | |--------------------------------+-------------------------------| |Відрахування на соціальні заходи|36,2 % від фонду заробітної | | |плати | |--------------------------------+-------------------------------| |Витрати на роботи: | | |--------------------------------+-------------------------------| |що виконуються співвиконавцями |до 40 % від загальної вартості | | |робіт | |--------------------------------+-------------------------------| |Накладні видатки |до 50 % від фонду заробітної | | |плати | ------------------------------------------------------------------
3.1.10. Технічне завдання (технічні вимоги) на виконання
робіт за Договором з боку НАЕР підписується керівником підрозділу,
відповідальний за тематику НДДКР та затверджується заступником
Голови НАЕР - куратором структурного підрозділу, відповідального
за тематику НДДКР, а його підпис завіряється гербовою печаткою. Технічне завдання (технічні вимоги) на розробку нормативних
документів, що будуть затверджені наказами НАЕР, підписується
керівником підрозділу, відповідального за тематику НДДКР,
візується керівником підрозділу, що відповідає за
нормативно-правове забезпечення (у разі їх відсутності - особами,
які їх заміщують), затверджується заступником Голови НАЕР -
куратором підрозділу, відповідального за тематику НДДКР, а його
підпис завіряється гербовою печаткою. 3.1.11. У разі розроблення проектів національних стандартів,
Виконавець у межах коштів Договору передбачає проведення
науково-технічної експертизи проекту стандарту Державним
підприємством "Український науково-дослідний і навчальний центр
проблем стандартизації, сертифікації та якості" (ДП "УкрНДНЦ"). 3.1.12. У разі розроблення проекту національного стандарту
(ДСТУ) передбачається розроблення Виконавцем, у межах коштів
Договору, на основі Технічних вимог, які розроблені
структурним підрозділом, відповідальним за тематику НДДКР,
Технічного завдання на розроблення національного стандарту, яке
затверджується Виконавцем та погоджується НАЕР та
науково-дослідною організацією Держспоживстандарту (ДП "УкрНДНЦ"). 3.1.13. У разі, якщо Виконавець дослідно-конструкторської
роботи або об'єкт впровадження результатів розробки розташовані
поза межами м. Києва, то, за ініціативою Замовника, у кошторисі
можуть передбачатись відповідні кошти на відрядження
1 - 2 представників НАЕР для перевірки фактичного стану виконання
робіт за Договором. 3.1.14. Виконавцями робіт за Договором не можуть бути члени
Комітету з конкурсних торгів, комісій з відбору тем НДДКР та
приймання виконаних Договорів, а також особи, що підписують
(візують) будь-які договірні документи чи зміни до них. 3.1.15. Будь-які зміни до Договорів (у тому числі додатків
відповідно пункту 3.1.4) оформляються додатковою угодою, яка є
невід'ємною частиною Договору. Підрозділ, відповідальний за торги,
в разі необхідності підписання додаткової угоди, здійснює
узгодження її тексту з підрозділом, відповідальним за фінансове
забезпечення та підрозділом, що відповідає за нормативно-правове
забезпечення виконання Договорів. Узгодження із виконавцем та
супровід підписання додаткової угоди здійснює підрозділ,
відповідальний за тематику НДДКР. 3.1.16. Загальні вимоги до оформлення Договорів: - оформляються державною мовою; - повинні бути представлені в окремих папках у чотирьох
примірниках (після підписання Договору три примірники залишаються
у НАЕР і один передається Виконавцю); - мають бути подані в електронному вигляді у форматі *.rtf. Договірні документи, в тексті яких є помилки, які впливають
на зміст договірних зобов'язань, або неохайно виконані
повертаються Виконавцю на доопрацювання.
3.2. Контроль за виконанням умов Договору та якістю виконання
НДДКР 3.2.1. Після підписання Договору Виконавець зобов'язаний у
термін в 7 календарних днів зареєструвати його в УкрІНТЕІ.
Виконання робіт за Договором розпочинається з моменту реєстрації
Виконавцем в УкрІНТЕІ підписаного Договору. Супровід виконання Договорів на всіх етапах здійснює
підрозділ, відповідальний за тематику НДДКР. Контроль за виконанням Договорів на всіх етапах здійснює
підрозділ, відповідальний за торги. Підрозділ, відповідальний за тематику НДДКР, зобов'язаний
заздалегідь інформувати підрозділ, відповідальний за торги, про
недотримання Виконавцями технічного завдання та календарного
плану. 3.2.2. Підрозділ, відповідальний за тематику НДДКР: - здійснює контроль за якістю виконання НДДКР, приймає звітну
документацію до окремих етапів та роботи у цілому, оформлену
Виконавцем згідно з ДСТУ 3008-95 ( n0001217-96 ) "Документація.
Звіти у сфері науки і техніки"; здійснює контроль за терміном
виконання етапу; - за необхідності, надає пропозиції підрозділу,
відповідальному за торги, щодо направлення проміжних та заключних
звітних матеріалів до заінтересованих органів виконавчої влади,
установ та організацій на рецензування; - здійснює контроль за відповідністю виконаних робіт
технічному завданню; - за необхідності забезпечує організацію підписання
додаткових угод до Договору з боку Виконавця; - бере участь у роботі комісії з приймання завершених та
незавершених НДДКР; 3.2.3. Підрозділ, відповідальний за торги: - здійснює контроль за термінами приймання етапів робіт
структурними підрозділами, відповідальними за тематику НДДКР; - контролює наявність у повному обсязі комплектів договірних
та звітних документів; - за необхідності здійснює розробку та погодження із
підрозділами НАЕР текстів додаткових угод до Договору; - за пропозиціями підрозділу, відповідального за тематику
НДДКР, направляє проміжні та заключні звітні матеріали на
рецензування до заінтересованих органів виконавчої влади, установ
та організацій; - бере участь у роботі комісій з приймання завершених та
незавершених НДДКР. 3.2.4. Підрозділ, відповідальний за фінансове забезпечення
виконання Договорів; - здійснює контроль за фінансовим забезпеченням виконання
Договорів; - контролює дотримання вимог чинного законодавства в межах
своєї компетенції при складанні та виконанні Договорів, в тому
числі в частині кошторисів; - приймає звітний кошторис (кошторис фактичних витрат)
з підтверджуючими документами (копіями) за статтями витрат. - у разі необхідності бере участь у роботі Комісій
з приймання НДДКР. 3.2.5. Підрозділ, відповідальний за нормативно-правове
забезпечення, у разі недотримання Виконавцем умов Договору за
рішенням Приймальної комісії здійснює заходи для притягання
Виконавця до відповідальності згідно з чинним законодавством.
3.3. Вимоги до Виконавця 3.3.1. Виконавець в ході виконання НДДКР: - виконує НДДКР відповідно до завдань та термінів, що
встановлені Договором, технічним завданням (технічними вимогами),
календарним планом і кошторисом та згідно з вимогами
ДСТУ 3973-2000 та ДСТУ 3974-2000; - оформляє, у разі необхідності, за попереднім погодженням із
Замовником, патент, сертифікат, ліцензію або інші документи, що
мають юридичну силу для захисту об'єктів авторського права,
створених в ході виконання НДДКР за власні кошти Виконавця; - зобов'язаний за 15 днів до закінчення терміну виконання
етапу роботи (Договору в цілому) надати НАЕР повний комплект
звітної документації з зареєстрованим у встановленому порядку
супровідним листом; - несе відповідальність перед НАЕР за терміни та якість
виконання робіт; - при завершенні розробки разом із заключним звітом на вимогу
НАЕР (уточнюється в Календарному плані) надає один із документів
перерахованих далі: - акт впровадження розробки, - витяг з протоколу засідання вченої (науково-технічної) ради
Виконавця, - лист погодження результатів НДДКР не менше ніж у
2-х заінтересованих органах виконавчої влади (підприємствах,
установах та організаціях), а для ДСТУ: - листи-погодження згідно з Технічним завданням; - лист Держспоживстандарту про прийняття справи стандарту на
розгляд та затвердження Держспоживстандарту; - після укладення із НАЕР Договору здійснює державну
реєстрацію НДДКР в УкрІНТЕІ і у 7-денний термін надає НАЕР
реєстраційну картку; - готує та подає до органу державної реєстрації заключний
звіт щодо виконання НДДКР для оформлення облікової картки, яку
надає її НАЕР у 10-денний термін після завершення робіт за
Договором; - має право лише за попереднім письмовим обгрунтування та
письмовим дозволом НАЕР здійснювати перерозподіл коштів між
статтями витрат без зміни загальної вартості робіт за Договором, з
наступним підписанням відповідної додаткової угоди до Договору; - до 20 січня року, що іде наступним за роком початку дії
Договору, надає Замовнику звітний кошторис (кошторис фактичних
витрат) відповідно до даних бухгалтерського обліку за минулий рік; - у разі істотної зміни обставин, що унеможливлюють подальше
виконання НДДКР, зобов'язаний протягом 15 днів з моменту
їх виникнення надіслати письмове повідомлення НАЕР; - несе відповідальність згідно чинного законодавства за
цільове використання бюджетних коштів та фактичні витрати
відповідно до даних бухгалтерського обліку та звітності; - під час виконання робіт несе відповідальність за
організацію та виконання правил техніки безпеки та охорони праці; - до початку розроблення ДСТУ, після оформлення Договору,
надає Замовнику заявку на включення розробки проекту національного
стандарту до Плану державної стандартизації Держспоживстандарту на
поточний рік відповідно до ДСТУ 3250-95 "Порядок розроблення плану
державної стандартизації". 3.3.2. Невиконання хоча б одного етапу роботи вважається
невиконанням роботи у цілому.
3.4. Порядок приймання виконаних робіт 3.4.1. З боку НАЕР відповідальність за своєчасність та
повноту прийняття виконаних етапів робіт несе підрозділ,
відповідальний за тематику НДДКР. 3.4.2. Виконавцем має бути представлено комплект звітної
документації, виконаної згідно з календарним планом і технічним
завданням (технічними вимогами), та облікову картку. 3.4.3. Звітні матеріали повинні бути належним чином оформлені
і представлені НАЕР в окремій папці. Акти здачі-приймання НДДКР
повинні бути оформлені відповідно до вимог ДСТУ 3973-2000 та
ДСТУ 3974-2000 і надаватись у чотирьох примірниках, а звітні
матеріали - у двох. До розгляду не приймаються акти
здачі-приймання, в тексті яких є помилки, неохайно виконані, або
які не відповідають договірним зобов'язанням. 3.4.4. Проміжні звітні матеріали розглядаються та
підписуються комісією, до складу якої входять керівник та фахівці
підрозділу, відповідального за тематику НДДКР. При позитивній
оцінці виконання етапу роботи зазначена комісія надає свої
висновки на зворотному боці одного із примірників акту
здачі-приймання НДДКР. Цей примірник візується керівником
структурного підрозділу, відповідальний за торги, а у разі
розробки проектів нормативних документів - керівником підрозділу,
відповідального за нормативно-правове забезпечення (у разі їх
відсутності - особами, що їх заміщують). При виникненні зауважень до звітних матеріалів з боку НАЕР,
підрозділ, відповідальний за тематику НДДКР, складає протокол
розбіжностей з переліком та строками усунення недоліків. З боку
НАЕР протокол розбіжностей підписують керівник підрозділу,
відповідальний за тематику НДДКР, та підрозділу, відповідального
за торги, а з боку Виконавця - керівник розробки. Акт здачі-приймання НДДКР (додаток 2 до порядку) підписується
Головою НАЕР або, в разі його відсутності, особою, яка виконує
його обов'язки. 3.4.5. Приймання заключної звітної документації здійснюється
Приймальною комісією з приймання НДДКР, яка створюється наказом
Голови НАЕР. До її складу входять представники НАЕР: заступник
Голови - куратор підрозділу, відповідального за тематику НДДКР,
керівники та фахівці підрозділів, відповідальних за тематика
НДДКР, та підрозділу, відповідального за торги. На засідання
приймальної комісії можуть бути викликані посадові особи
Виконавця, співвиконавців, заінтересованих організацій. Головою
Приймальної комісії є заступник Голови НАЕР - куратор підрозділу,
відповідального за торги. 3.4.6. Приймальна комісія здійснює свою роботу згідно
з вимогами ДСТУ 3973-2000 і ДСТУ 3974-2000. 3.4.7. За результатами роботи Приймальної комісії складається
акт приймання НДДКР із висновками та рекомендаціями. Акт
підписується головою Приймальної комісії та її членами. Підпис
голови Приймальної комісії завіряється печаткою. 3.4.8. Право використання та передачі результатів
науково-дослідної та дослідно-конструкторської роботи
належить НАЕР. 3.4.9. Юридичне оформлення об'єктів інтелектуальної власності
(патентування, одержання свідоцтв, сертифікатів, ліцензій або
інших документів, що мають юридичну силу і відображають специфіку
того або іншого об'єкта) здійснюється за власні кошти Виконавця за
попереднім погодженням із НАЕР. 3.4.9. Використання Виконавцем результатів розробки може
здійснюватись лише за погодженням з НАЕР. 3.4.10. При здаванні заключного звіту на вимогу НАЕР до нього
додається один з документів: - акт впровадження розробки; - витяг з протоколу засідання вченої (науково-технічної) ради
Виконавця; - лист погодження результатів НДДКР не менше ніж у
2-х заінтересованих органах виконавчої влади (підприємствах,
установах та організаціях); - листи-погодження згідно з технічним завданням та лист
Держспоживстандарту про прийняття справи стандарту на розгляд та
затвердження Держспоживстандартом (у разі розроблення ДСТУ). 3.4.11. Виконавець ДСТУ після завершення Договору повинен
здійснювати супровід його розробки до набуття ним чинності
(публікації").
4. Фінансування НДДКР
4.1. Фінансування НДДКР здійснюється за рахунок коштів
державного бюджету.
4.2. Кошти, виділені із державного бюджету на виконання
НДДКР, є цільовими асигнуваннями і не можуть бути використані
з будь-якою іншою метою; роботи проводяться лише в межах виділених
з Держбюджету України асигнувань.
4.3. Розрахунки за окремі етапи виконаних робіт проводяться
на основі підписаних актів здачі-приймання НДДКР структурним
підрозділом НАЕР, який відповідає за фінансове забезпечення
виконання НДДКР.
4.4. Підрозділ, відповідальний за торги, на основі прийнятих
в установленому порядку етапів робіт, готує та подає на погодження
заступнику голови - куратору структурного підрозділу,
відповідального за торги, службові записки з пропозиціями щодо
здійснення: - авансових оплат (за необхідності); - оплат прийнятих в установленому порядку етапів робіт. Завізована службова записка надається на розгляд та підпис
Голові НАЕР.
4.5. Якщо НАЕР отримає кошти з Державного бюджету у обсягах
менших, ніж визначено Законом України про Державний бюджет,
проводиться коригування вартості та обсягів робіт.
4.6. За погодженням між НАЕР і Виконавцем, можливе внесення
змін до терміну виконання етапів робіт за Договором та кінцевого
терміну його дії у межах одного фінансового року. Усі зміни до Договору оформляються шляхом підписання
додаткової угоди, що є невід'ємною його частиною.
4.7. Оплата робіт здійснюється НАЕР на умовах поетапного
підписання актів фактично виконаних і прийнятих згідно
з кошторисом, календарним планом та технічним завданням робіт.
4.8. Можливість здійснення авансових платежів вирішується
НАЕР. Обсяг авансових платежів не може перевищувати 50 % вартості
етапу роботи за Договором. Аванс може надаватися Виконавцю на
термін, що не перевищує 3 місяці. Повторне авансування частини
одного і того ж етапу не допускається.
4.9. Визначення обсягів (етапів) робіт, що підлягають
поточному авансуванню, та відповідної суми авансового платежу
проводиться Замовником в залежності від надходження
централізованих коштів з держбюджету та з урахуванням вимог
постанов Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 р. N 1404
( 1404-2006-п ).
4.10. Ціни на закуплені матеріали, комплектуюче обладнання,
енергоресурси тощо не повинні перевищувати середніх цін, які
сформувалися на ринку (за прайс-листами газети "AVISO") на момент
закупівлі.
5. Організація впровадження виконаних НДДКР
5.1. Впровадження завершених НДДКР у суспільне виробництво
України здійснюють Виконавці робіт за сприяння НАЕР відповідно до
попередніх домовленостей Виконавця із зацікавленими
підприємствами, які надали згоду (листи-підтримки, протоколи
намірів, тощо) на використання результатів НДДКР у технологічному
процесі підприємства. У цьому випадку укладається трьохстороння
ліцензійна угода між НАЕР, Виконавцем НДДКР та підприємством, на
якому буде здійснено впровадження. Після впровадження розробки Виконавець надає до підрозділу
НАЕР, відповідального за торги, акт впровадження із зазначенням
економічної ефективності впровадження розробки в кількісному
виразі (т у. п. або грн.).
5.2. Результати виконання НДДКР беруться на облік у якості
нематеріальних активів, якщо в технічному завданні до Договору
передбачено впровадження її результатів (дослідних та
дослідно-промислових зразків, конструкторської та технологічної
документації) у суспільне виробництво України.
5.3. Результати впровадження НДДКР розглядаються на
засіданнях Колегії НАЕР. Структурний підрозділ, відповідальний за
торги, накопичує інформацію щодо впровадження завершених на
замовлення НАЕР розробок для врахування у роботі.
6. Порядок припинення виконання незавершених НДДКР

та дії Договорів
6.1. Під час виконання НДДКР можуть виникнути такі обставини: - розробка втратила актуальність; - подальше виконання роботи неминуче призведе до отримання
негативного результату; - організацію Виконавця у встановленому порядку ліквідовано,
визнано банкрутом чи стосовно нього порушено справу про
банкрутство і подальше виконання НДДКР стало неможливим; - подальше виконання НДДКР стало неможливим внаслідок зміни
істотних обставин, пов'язаних з договірними відносинами, що
підтверджуються відповідними документами. У таких випадках за взаємною згодою НАЕР і Виконавець мають
право припинити виконання НДДКР та дію Договору. Ініціатива щодо
припинення виконання НДДКР та дії Договору може виходити, як від
Виконавця, так і від НАЕР, якщо останній володіє відповідною
інформацією.
6.2. З виникненням обставин, перерахованих у пункті 6.1
цього Положення, Виконавець повинен призупинити роботу і протягом
10 календарних днів повідомити про це НАЕР та надати йому
обгрунтований висновок про причини призупинення виконання НДДКР. Організаційні питання стосовно припинення дії Договорів
вирішує підрозділ, відповідальний за торги.
6.3. У випадку виникнення обставин, викладених у пункті 6.1,
та відсутності повідомлення про це від Виконавця, НАЕР (якщо
володіє відповідною інформацією) інформує Виконавця про припинення
робіт за Договором і, у разі ненадання ним відповіді протягом
30 календарних днів з моменту відправлення НАЕР повідомлення,
розпочинає процедуру припинення дії Договору в односторонньому
порядку.
6.4. Після отримання НАЕР повідомлення про призупинення
Виконавцем роботи, сторони зобов'язані протягом 15 календарних
днів розглянути питання про доцільність та можливість продовження
дії Договору або про внесення змін до нього.
6.5. Питання припинення дії Договору розглядається на
засіданні Приймальної комісії з приймання НДДКР (п. 3.4.5) згідно
з вимогами ДСТУ 3973-2000 і ДСТУ 3974-2000 та за наявності
оформленої в установленому порядку звітної документації до
фактично виконаного обсягу робіт, а, за необхідності, також
висновків НТР, наукової або науково-технічної експертизи,
відповідних довідок.
6.6. Незавершена НДДКР вважається припиненою від дня
затвердження Акта приймання НДДКР за станом фактично виконаного
обсягу робіт, а дія Договору припиняється після виконання НАЕР
фінансових зобов'язань та надання звітних фінансових документів
Виконавцем.
6.7. Відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів
України від 20.07.96 р. N 830 ( 830-96-п ) при припиненні дії
Договору НАЕР зобов'язане оплатити фактично виконану Виконавцем
і прийняту НАЕР в установленому порядку частину Договору. При
перевищенні наданого на виконання роботи авансу виконаній частині
роботи надлишок авансу повертається до НАЕР.
6.8. У разі надходження до НАЕР інформації щодо надання
Виконавцем недостовірної інформації стосовно фінансування
у попередніх або у поточному роках НДДКР, яку фінансує НАЕР
у даний час, дія Договору має бути припиненою, а кошти, уже
сплачені Виконавцю, повернені ним у повному обсязі до Держбюджету
України.
6.9. Рішення про виключення теми незавершеної НДДКР з Плану
НДДКР приймається на засіданні Колегії НАЕР.
6.10. Кошти, невикористані НАЕР у поточному році на
фінансування одних розробок можуть бути використані на
фінансування інших розробок.
6.11. У випадку припинення дії Договору на виконання НДДКР,
яка пройшла процедуру державної реєстрації, Виконавець повинен
повідомити орган державної реєстрації про припинення дії Договору
із зазначенням реєстраційного номера цієї НДДКР.
7. Заключні положення
7.1. Усі пропозиції щодо зміни цього Порядку подаються до
структурного підрозділу, відповідального за торги, для розгляду та
узгодження і вводяться в дію наказом Голови НАЕР.

Додаток

ДОГОВІР N ___

на виконання НДДКР

м. Київ "___" _____________ 20__ р.
НАЕР в особі Голови
________________________________________________________________,
(прізвище, ім'я та по батькові Голови НАЕР)
який діє на підставі Положення про Національне агентство України
з питань забезпечення ефективного використання енергетичних
ресурсів, далі - Замовник, з одного боку, і _________________________________________________________________
(найменування організації, установи, підприємства)
_________________________________________________________________
в особі _________________________________________________________________

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

який діє на підставі _____________________________________ далі -

(положення, статут)
Виконавець, з іншого боку, уклали цей договір про наступне:

________________________________________________________________,
(прізвище, ім'я та по батькові Голови НАЕР)
який діє на підставі Положення про Національне агентство України
з питань забезпечення ефективного використання енергетичних
ресурсів, далі - Замовник, з одного боку, і _________________________________________________________________
(найменування організації, установи, підприємства)
_________________________________________________________________
в особі _________________________________________________________________

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

який діє на підставі _____________________________________ далі -

(положення, статут)
Виконавець, з іншого боку, уклали цей договір про наступне:

1. Предмет договору
1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе виконання
НДДКР за темою:
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________

(найменування НДДКР)
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________

(найменування НДДКР)
1.2. Наукові, технічні, економічні та інші вимоги до
науково-дослідної (дослідно-конструкторської) роботи, яка
є предметом договору, визначаються технічним завданням (технічними
вимогами) до науково-технічної розробки, яке становить невід'ємну
частину цього договору (додаток 3).
1.3. Термін здавання робіт за договором _______________ року
1.4. Зміст та терміни виконання етапів роботи визначаються
календарним планом (додаток 2), що є невід'ємною частиною цього
договору.
1.5. Власником результату виконаної роботи за договором
є Замовник.
1.6. Впровадження (використання) та авторське супроводження
науково-технічної розробки, створеної в результаті робіт за
договором, буде здійснюватись Виконавцем при сприянні Замовника на
підприємствах, в організаціях та установах через
_________________________________________________________________

(зазначити підприємство, організацію, листи підтримки)
шляхом _________________________________________________________________

(зазначити, яким чином буде використано)
_________________________________________________________________

(зазначити підприємство, організацію, листи підтримки)
шляхом _________________________________________________________________

(зазначити, яким чином буде використано)
В разі розробки ДСТУ додається пункт: Після закінчення дії договору виконавець зобов'язується
здійснювати супровід розробки стандарту за власні кошти до надання
йому чинності (публікації).
1.7. Всі роботи за договором виконуються згідно з Порядком
формування планів науково-дослідних та дослідно-конструкторських
робіт (НДДКР), укладення і припинення дії договорів, здійснення
контролю за їх виконанням та впровадження завершених НДДКР,
затвердженого наказом НАЕР від ____________ N ___.
2. Вартість робіт та порядок розрахунків
2.1. За виконану науково-технічну розробку Замовник
відповідно до протоколу погодження договірної ціни (додаток 1) на
підставі підписаного Сторонами акту виконаних робіт перераховує
Виконавцю
________________________________________________________ гривень.

сума в гривнях прописом
________________________________________________________ гривень.

сума в гривнях прописом
Оплата робіт за етапами та роботи у цілому здійснюється
згідно з розрахунками Виконавця у встановленому порядку.
Можливість надання авансового платежу вирішується Замовником.
Визначення його суми здійснюється Замовником у залежності від
надходження централізованих коштів з Держбюджету України та з
урахуванням постанов Кабінету Міністрів України від 09.10.2006
N 1404. Сума авансового платежу не повинна перевищувати
50 % вартості етапу робіт, строк надання авансу повинен бути не
більше трьох місяців.
2.2. Планова калькуляція кошторисної вартості та розрахунки
за статтями витрат визначаються кошторисом (додаток 4) та
додатками до нього, що є невід'ємною частиною цього договору.
2.3. У 7-денний термін після укладення договору Виконавець
надає Замовнику оформлену в установленому порядку реєстраційну
картку для реєстрації договору у Держказначействі України.
3. Порядок здавання та приймання робіт
3.1. Перелік наукової, технічної та іншої документації, що
підлягає оформленню і здаванню Виконавцем Замовнику на окремих
етапах виконання та по завершенні робіт за договором, порядок
проведення приймальних випробувань дослідних зразків (партій)
нової техніки, що виготовляються згідно з договором, визначено
технічним завданням (технічними вимогами), яке становить
невід'ємну частину цього договору. Передача Виконавцем Замовнику оформленої у встановленому
порядку документації, створеної на окремих етапах робіт за
договором та роботи у цілому, супроводжується листом Виконавця,
зареєстрованим у канцелярії Замовника, не пізніше ніж за 15 днів
до завершення роботи (етапу). Виконавець надає Замовнику акт
здачі-приймання науково-технічної розробки у 5-ти примірниках
разом з: - комплектом науково-технічної та іншої документації,
створеної у відповідності до технічного завдання (технічних
вимог), календарного плану робіт та умов договору у 2 примірниках
та один на електронному носії, у тому числі звітом (проміжний або
заключний); - копіями платіжних доручень та рахунків-фактур на придбане
спецобладнання (придбання спецобладнання допускається у випадку
коли воно є невід'ємною частиною створеної науково-технічної
продукції); копіями договорів, калькуляцій кошторисної вартості, та актів
здачі-приймання науково-технічної продукції співвиконавців (у разі
наявності). При здаванні заключного звіту Замовник (в залежності від
напрямку виконуваної роботи) має право запросити від Виконавця
надання одного з документів (уточнюється у Календарному
плані - додатку 2 до договору): - Акт впровадження розробки; - Витяг з протоколу Вченої (науково-технічної) ради
Виконавця; - Лист погодження результатів НДДКР не менше ніж у двох
заінтересованих органах виконавчої влади (підприємствах,
установах, організаціях); - Для ДСТУ листи-погодження згідно з технічним завданням,
лист Держспоживстандарту про прийняття справи стандарту на розгляд
та затвердження Держспоживстандартом. Кошторис фактичних витрат (звітний кошторис) за рік надається
не пізніше 20 січня року наступного за звітнім.
3.2. Замовник протягом 15 днів з дня отримання акта
здачі-приймання та звітних документів, надсилає Виконавцю
підписаний акт здачі-приймання НДДКР або мотивовану відмову від
приймання робіт. Після підписання акта здачі-приймання НДДКР
останній передається на оплату (при наявності коштів на рахунку
Замовника). У випадку дострокового виконання робіт Замовник вправі
достроково прийняти і оплатити роботи відповідно до погодження
договірної ціни на поточний рік.
3.3. Якщо у процесі виконання роботи з'ясовується неминучість
одержання негативного результату, недоцільність або неможливість
подальшого проведення роботи, Виконавець або Замовник зобов'язані
призупинити її, сповістивши про це іншу сторону у 5-ти денний
строк після призупинення роботи. У цьому випадку сторони
зобов'язані у 15-денний строк розглянути питання про доцільність
та напрями продовження робіт.
3.4. Рішення про призупинення НДДКР оформляється двостороннім
актом з обгрунтуванням мотивації розриву договору. При цьому
Виконавцеві відшкодовуються фактичні витрати за виконану роботу.
3.5. Виконання НДДКР здійснюється згідно вимог ДСТУ 3973-2000
та ДСТУ 3974-2000.
3.6. Виконання НДДКР вважається завершеним з дня затвердження
акта приймання НДДКР, а дія договору припиняється після надання
Виконавцем повного комплекту звітних документів та виконання
Замовником фінансових зобов'язань.
3.7. Придбання спецобладнання не передбачається
(передбачається).
4. Відповідальність сторін
4.1. Виконавець несе відповідальність за дотримання термінів
виконання договору та за відповідність розробленої продукції
технічному завданню.
4.2. У разі встановлення факту невиконання або неналежного
виконання робіт за договором з вини Виконавця, останній повертає
Замовнику всі раніше сплачені кошти.
4.3. У зв'язку з відсутністю (затримкою) фінансування
з Державного бюджету можлива зміна, за погодженням Замовника
і Виконавця, терміну виконання етапів робіт за договором.
4.4. Усі зміни до договору (включаючи його додатки)
оформляються шляхом підписання додаткової угоди до договору.
4.5. Сторони звільняються від відповідальності за часткове,
або повне невиконання своїх зобов'язань за договором, якщо воно
стало наслідком істотної зміни обставин, передбачити які було
неможливо на момент підписання Договору, які роблять неможливим
подальше або часткове виконання Договору. У цьому випадку строк
виконання зобов'язань за Договором може подовжуватись на термін
дії вищезазначених обставин з оформленням відповідної додаткової
угоди або ж Замовник може припинити дію договору.
4.6. У випадку недотримання Виконавцем терміну подання
звітних документів Замовником може бути порушено питання щодо
розірвання договору з даним Виконавцем на умовах, передбачених
п. 4.2 цього договору.
4.7. За умов невідповідності виконаних робіт технічному
завданню їх доопрацювання на вимогу Замовника здійснюється за
власні кошти Виконавця.
4.8. Невиконання хоча б одного етапу роботи вважається не
виконанням роботи у цілому.
4.9. У разі надходження інформації щодо надання Виконавцем
недостовірної інформації стосовно фінансування у попередніх роках
або у поточному році НДДКР, яку фінансує у даний час Замовник, дія
договору має бути терміново припиненою, а кошти, сплачені
Виконавцю, повернені до Держбюджету України.
5. Інші умови договору
5.1. У випадку дострокового мотивованого розриву договору: а) з боку Виконавця - до завершення виконання етапу робіт
аванс повертається Замовнику; б) з боку Замовника - Виконавцю сплачується вартість фактично
виконаного та прийнятого Замовником етапу роботи.
5.2. Результати виконаної за договором науково-технічної
роботи можуть використовуватись Виконавцем лише за погодженням із
Замовником.
5.3. Якщо в ході виконання НДДКР з'явиться конфіденційна
інформація, Замовник і Виконавець зобов'язуються дотримуватись
вимог чинного законодавства щодо її захисту (постанова Кабінету
Міністрів України від 27.11.98 N 1893).
5.4. Виконавець в ході виконання договору не має права
використовувати інформацію, яка складає державну таємницю.
5.5. Матеріали, які залишаються не використаними на момент
припинення дії договору, передаються Виконавцем Замовнику.
6. Термін дії договору та юридичні адреси сторін
початок
6.1. Термін дії договору --------------------------
закінчення
6.2. Адреса та банківські реквізити сторін:
Виконавця:_______________________________________________________

(поштовий індекс і адреса виконавця, телефон, факс)
_________________________________________________________________

(рахунок)
Замовника: Національне агентство України з питань забезпечення
ефективного використання енергетичних ресурсів 04112, м. Київ,
112, вул. Гонти, 1
Код ЄДРПОУ ____________ МФО ____________
Р/р _______________________
Банк ОПЕРУ Державного казначейства України
6.3. До цього договору додаються: 1. Протокол погодження договірної ціни. 2. Календарний план роботи. 3. Технічне завдання (вимоги). 4. Кошторис. Всі додатки є невід'ємною частиною договору.
Виконавець: Замовник:
(посада) Голова НАЕР
______________________ ______________________
(Ініціали та прізвище) (Ініціали та прізвище)
М. П. М. П.

Додаток 1

ПРОТОКОЛ

погодження договірної ціни

на виконання НДДКР за темою
_________________________________________________________________

(найменування НДДКР)
до договору N ___ від "___" ____________ 20__ р.
Ми, що нижче підписалися, від Виконавця _________________________________________________________________

(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
від Замовника - Голова НАЕР _____________________________________

(прізвище та ініціали Голови НАЕР)
підтверджуємо, що сторони досягли домовленості про розмір
договірної ціни за розробку науково-технічної продукції в сумі___ _________________________________________________________________.
Цей протокол є підставою для виконання розрахунків та платежів
між Замовником та Виконавцем.
Виконавець: Замовник:
(посада) Голова НАЕР
______________________ ______________________
(Ініціали та прізвище) (Ініціали та прізвище)
М. П. М. П.

Додаток 2

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН

виконання робіт за договором від _____________ N ___

------------------------------------------------------------------ | N | Назва | Термін | Виконавець | Обсяг | Форма | |з/п| етапу | виконання |(співвиконавці)|фінансування| надання | | | | (початок- | | (грн.) |результату| | | |закінчення)| | | | |---+--------+-----------+---------------+------------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |---+--------+-----------+---------------+------------+----------| | | | | | | | |---+--------+-----------+---------------+------------+----------| | | Всього:| | | | | ------------------------------------------------------------------
Від Виконавця Від Замовника
Керівник теми Керівник структурного
(відповідальний підрозділу, що відповідає
виконавець) за тематику НДДКР
______________________ ______________________
(Ініціали та прізвище) (Ініціали та прізвище)

Додаток 3

ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Посада Заступник Голови НАЕР

(до компетенції якого

відноситься тематика НДДКР)
______________________ ______________________
(Ініціали та прізвище) (Ініціали та прізвище)
М. П. М. П.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)

на виконання НДДКР
до договору N ___ від "___" ____________ 20__ року
1. Назва роботи _________________________________________________ _________________________________________________________________
2. Підстава для виконання _______________________________________ _________________________________________________________________
3. Мета та вихідні дані для проведення робіт ____________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
4. Основні вимоги до виконання роботи ___________________________

(коротко формулюються
_________________________________________________________________
вимоги до складу робіт, перелік науково-технічних документів, що
надаються по закінченні етапів та всього договору,
_________________________________________________________________
перелік нормативних документів, згідно з якими повинні бути
оформлені результати роботи, вимоги до форми кінцевого результату
всієї роботи та її складових етапів)
5. Етапи виконання роботи: ______________________________________

(наводяться основні етапи роботи та очікувані результати)
_________________________________________________________________
6. Порядок приймання роботи: ____________________________________

(викладається технологія приймання результатів
робіт за етапами з визначенням переліку документів,
_________________________________________________________________
які для цього оформлюються (акти, протоколи, звіти та ін.) та
вказуються необхідні організаційні моменти, відсутні
_________________________________________________________________
у тексті договору стосовно приймання результатів роботи,
технологія відпрацювання зауважень Замовника)
7. Спосіб реалізації результатів роботи
8. Впровадження результатів роботи: _____________________________
(вказується, у якому вигляді, на яких об'єктах чи в яких органах
_________________________________________________________________
використовуватимуться результати роботи, які додаткові умови для
цього повинні виконуватись)
9. Техніко-економічне обгрунтування _____________________________
10. Перелік технічної документації, яка видається і розсилається
по закінченню роботи: _________________________________________________________________
Від Виконавця Від Замовника
Керівник теми Керівник структурного
(відповідальний підрозділу, що відповідає
виконавець) за тематику НДДКР
______________________ ______________________
(Ініціали та прізвище) (Ініціали та прізвище)

Додаток 4

КОШТОРИС

на ___ рік
до договору від ____________ N ___ _________________________________________________________________

(назва теми НДДКР
Термін виконання роботи: початок:

закінчення:
(грн.)------------------------------------------------------------------ | N | Статті витрат | Усього на весь| Усього на |У т. ч. | |з/п | | період | поточний рік | за | | | | | |етапами | | | | | |--------| | | | | |1 |2 |3 | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 1 |Витрати на оплату | | | | | | | |праці | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 2 |Відрахування на | | | | | | | |соціальні заходи | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 3 |Матеріали | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 4 |Витрати на службові| | | | | | | |відрядження | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 5 |Спецустаткування | | | | | | | |для наукових | | | | | | | |(експериментальних)| | | | | | | |робіт | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 6 |Паливо та енергія | | | | | | | |для науково- | | | | | | | |виробничих цілей | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 7 |Витрати на роботи, | | | | | | | |які виконують | | | | | | | |сторонні | | | | | | | |підприємства, | | | | | | | |установи, | | | | | | | |організації | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 8 |Інші прямі витрати | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | 9 |Накладні витрати | | | | | | |----+-------------------+---------------+--------------+--+--+--| | |Усього витрат | | | | | | ------------------------------------------------------------------
від Виконавця: від Замовника:
Керівник теми (посада) Керівник профільного

структурного підрозділу, що

відповідає за тематику НДДКР
____________________ ____________________
(Ініціали, прізвище) (Ініціали, прізвище)
Головний бухгалтер Керівник структурного

підрозділу, що відповідає за

фінансове забезпечення

виконання договору
____________________ ____________________
(Ініціали, прізвище) (Ініціали, прізвище)
М. П. М. П.

Додаток 4-1

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею

"Витрати на оплату праці"

на роботи, що виконуються згідно

з договором від "___" ____________ 20__ р. N ___

грн. (у цінах на "___" ____________ 20__ р.)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Категорія| 20__ р. | 20__ р. | |п/п|персоналу|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | | | ___ етап | ___ етап | ___ етап | ___ етап | | | | |----------------------------+----------------------------+----------------------------+----------------------------+----------------------------| | | |Кількість|Середня| Сума |Кількість|Середня| Сума |Кількість|Середня| Сума |Кількість|Середня| Сума |Кількість|Середня| Сума | | | | л-міс. |з/п за |заробітної| л-міс. |з/п за |заробітної| л-міс. |з/п за |заробітної| л-міс. |з/п за |заробітної| л-міс. |з/п за |заробітної| | | | |місяць | плати | |місяць | плати | |місяць | плати | |місяць | плати | |місяць | плати | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |-------------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| |Дослідники | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | |Всього | | | | | | | | | | | | | | | | |------------------------------------------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| |Техніки та допоміжний персонал | | | | | | | | | | | | | |------------------------------------------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | |Всього | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------------------------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| |Інші працівники | | | | | | | | | | | | | | |-------------------------------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | |Всього | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------+---------+-------+----------| | |Разом | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

Додаток 4-2

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею "Матеріали"

на роботи, що виконуються згідно

з договором від "___" ____________ 20__ р. N ___

грн. (у цінах на "___" ____________ 20__ р.)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Найменування|Од. | Ціна | Всього на | У тому числі за етапами | Джерела | |п/п| матеріалу |вим.|одиниці| 20__р. | |інформації| | | | | |---------------+---------------------------------------------------------------|про розмір| | | | | |Кільк.|Вартість| __ етап | __ етап | __ етап | __ етап |ціни | | | | | | | |---------------+---------------+---------------+---------------| | | | | | | | |Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість| | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | |Всього: | | | | | | | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

Додаток 4-3

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею

"Паливо та енергія для науково-виробничих цілей"

на роботи, що виконуються згідно

з договором від "___" ____________ 20__ р. N ___

грн. (у цінах на"___" _____________ 20__ р.)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Найменування|Од. | Ціна | Всього | У тому числі за етапами | Джерела | |п/п| витрат |вим.|одиниці| 20__ р. | |інформації| | | | | |---------------+---------------------------------------------------------------|про розмір| | | | | |Кільк.|Вартість| ___ етап | ___ етап | ___ етап | ___ етап |цін | | | | | | | |---------------+---------------+---------------+---------------| | | | | | | | |Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість| | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | п | 12 | 13 | 14 | 15 | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+----------| | |Всього: | | | | | | | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

Додаток 4-4

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею

"Витрати на службові відрядження"

грн. (у цінах на "___" ____________ 20__ р.)

------------------------------------------------------------------------------------- |Етап N|Місто | Мета | Кількість |Тривалість |Тривалість | Розрахунок |Вартість| | | |відрядження|працівників|перебування|перебування| вартості | | | | | | у | у | у |відрядження,| | | | | |відрядженні|відрядженні|відрядженні| грн. | | | | | | | 1 | усіх | | | | | | | |працівника |працівників| | | | | | | | (днів) | (днів) | | | |------+------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| |етап | | | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | |------+------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| |етап |Всього| | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | |------+------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| |етап |Всього| | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | |------+------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | |Всього| | | | | | | | |------+-----------+-----------+-----------+-----------+------------+--------| | | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

Додаток 4-5

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею

"Спецустаткування для наукових

(експериментальних) робіт"

на роботи, що виконуються згідно

з договором від "___" ____________ 20__ р. N ___

грн. (у цінах на "___" ____________ 20__ р.)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N | Найменування |Од. | Ціна | Всього на | У тому числі за етапами | Джерела | |п/п|спецустаткування|вим.|одиниці| 20__ р. | |інформації| | | | | |---------------+--------------------------------------------------------------|про розмір| | | | | |Кільк.|Вартість| ___ етап | ___ етап | ___ етап | ___ етап |цін | | | | | | | |---------------+---------------+---------------+--------------| | | | | | | | |Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість|Кільк.|Вартість|Кільк|Вартість| | |---+----------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+-----+--------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |---+----------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+-----+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+----------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+-----+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+----------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+-----+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+----------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+-----+--------+----------| | | | | | | | | | | | | | | | | |---+----------------+----+-------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------+-----+--------+----------| | |Всього: | | | | | | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

Додаток 4-6

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею

"Витрати на роботи, які виконуються

сторонніми організаціями"

на роботи, що виконуються згідно

з договором від "___" ____________ 20__ р. N ___

грн. (у цінах на "___" ____________ 20 р.)

------------------------------------------------------------------------- | N |Організація,|Найменування|Найменування|Витрати | у т. ч. | |п/п|Підприємство| роботи | створеної | на |-------------------| | | | |продукції |роботи |___ |___ |___ |___ | | | | | |у |етап|етап|етап|етап| | | | | |20__ р. | | | | | |---+------------+------------+------------+--------+----+----+----+----| | | | | | | | | | | |---+------------+------------+------------+--------+----+----+----+----| | | | | | | | | | | |---+------------+------------+------------+--------+----+----+----+----| | |Всього | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

Додаток 4-7

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею "Інші витрати"

на роботи, що виконуються згідно

з договором від "___" ____________ 20__ р. N ___

грн. (у цінах на "___" ____________ 20__ р.)

------------------------------------------------------------------ | N | Статті | Всього | у т. ч. за етапами |Примітки| |п/п | витрат |на 20__ |--------------------------------| | | | |рік | ___ | ___ | ___ | ___ | | | | | | етап | етап | етап | етап | | |----+--------+--------+--------+-------+-------+-------+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |----+--------+--------+--------+-------+-------+-------+--------| | | | | | | | | | |----+--------+--------+--------+-------+-------+-------+--------| | |Разом | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

Додаток 4-8

РОЗРАХУНКИ

витрат за статтею "Накладні витрати"

на роботи, що виконуються згідно

з договором від "___" ____________ 20__ р. N ___

грн. (у цінах на "___" ____________ 20__ р.)

------------------------------------------------------------------ | N | Статті видатків | Очікувані витрати у |Примітки| |п/п| | 20__ р. за договором | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| | 1 | 2 | 4 | 5 | |---+-------------------------+-------------------------+--------| | I |Видатки на управління | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| |1.1| | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| |II |Загальногосподарські | | | | |витрати | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| |2.1| | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| |III|Невиробничі витрати | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| |3.1| | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| | |Усього | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| | |Заробітна плата основного| | | | |персоналу | | | |---+-------------------------+-------------------------+--------| | |Рівень накладних видатків| | | | |(%) | | | ------------------------------------------------------------------
Науковий керівник роботи ____________ (Ініціали, прізвище)

(підпис)
Начальник планово-економічного ____________ (Ініціали, прізвище)
відділу (підпис)

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: