Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
Відповідно до Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", з метою підвищення рівня організації роботи і персональної відповідальності за виконання завдань, передбачених Положенням про Міністерство енергетики та вугільної промисловості, НАКАЗУЮ:
1. Розподілити повноваження між Міністром енергетики та вугільної промисловості (далі - Міністр), першим заступником, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра згідно з додатком 1.
2. Установити, що у разі відсутності Міністра його повноваження здійснює один із заступників Міністра, визначений окремим наказом, крім:
визначення політичних пріоритетів і стратегічних напрямів роботи Міністерства;
участі у прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України.
У разі відсутності першого заступника, заступника Міністра - керівника апарату та заступників Міністра їх повноваження здійснюють посадові особи згідно з додатком 2.
3. Визначити, що перший заступник, заступник Міністра - керівник апарату та заступники Міністра можуть підписувати листи на адресу Адміністрації Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України лише інформаційного характеру.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міненерговугілля України від 17.07.2014 № 517 "Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником та заступниками Міністра".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
РОЗПОДІЛ
повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
1. Міністр - ДЕМЧИШИН Володимир Васильович:
1) очолює Міністерство, здійснює керівництво його діяльністю;
2) визначає пріоритети роботи Міністерства, Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки (далі - Держгірпромнагляд), Державної інспекції енергетичного нагляду України (далі - Держенергонагляд), шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани їх роботи та звіти про виконання планів роботи Міністерства;
3) організовує та контролює виконання Конституції та законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України в апараті Міністерства, а також на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери його управління, та господарських товариствах, управління корпоративними правами держави яких здійснює Міністерство (далі - підприємств);
4) подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міністерство Держгірпромнагляд або Держенергонагляд;
5) погоджує проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України, з питань, що належать до сфери діяльності Міністерства, Держгірпромнагляду, Держенергонагляду;
6) представляє в установленому порядку проекти законів України, розробником яких є Міністерство, Держгірпромнагляд, Держенергонагляд, і доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міністерства, під час їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України;
7) бере участь у розгляді питань на засіданнях Кабінету Міністрів України та вносить пропозиції щодо порядку денного таких засідань;
8) розподіляє обов'язки між своїми заступниками;
9) порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності своїх заступників;
10) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міністерства;
11) призначає на посади та звільняє з посад у встановленому порядку керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Міністерства, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності;
12) погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Держенергонагляду та його територіальних органів;
13) підписує накази Міністерства;
14) призначає на посади за погодженням з головами місцевих державних адміністрацій та звільняє з посад керівників підприємств, крім випадків, установлених законом;
15) притягує до дисциплінарної відповідальності керівників підприємств;
16) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців апарату Міністерства та працівників підприємств до відзначення державними та урядовими нагородами України;
17) представляє Міністерство у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
18) веде переговори і підписує міжнародні договори України у межах наданих йому повноважень;
19) приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство;
20) організовує та контролює роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах паливно-енергетичного комплексу (далі - ПЕК);
21) визначає основні напрямки діяльності з питань охорони праці і техніки безпеки підприємств ПЕК;
22) організовує та контролює роботу з питань боротьби з тероризмом, створення системи захисту, готовності та аварійного реагування на випадок терористичних актів та інших екстремістських проявів на об'єктах, які належать до сфери управління Міністерства;
23) забезпечує охорону державної таємниці та здійснює заходи щодо мобілізаційної підготовки у межах повноважень, передбачених законодавством, стосовно підприємств, що належать до сфери управління Міністерства та підпорядковані за галузевою ознакою;
24) координує питання діяльності відомчої воєнізованої охорони, здійснює загальне керівництво та контроль за діяльністю підрозділів відомчої воєнізованої охорони Міністерства;
25) приймає рішення про утворення чи ліквідацію колегії Міністерства, головує на її засіданнях;
26) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та працівниками апарату Міністерства доручення;
27) організовує роботу з реалізації функцій з управління майном і майновими правами стосовно підприємств;
28) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств вугільно-промислового комплексу, що належить до сфери управління Міністерства, та ефективного використання їх майна та майнових прав;
29) забезпечує діяльність Міністерства з питань фінансово-економічної політики в ПЕК;
30) координує розробку, укладання та реалізацію договорів з міжнародними фінансовими організаціями;
31) організовує роботу з розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, головним розпорядником яких є Міністерство, забезпечує та контролює розподіл цих коштів;
32) координує питання дотримання фінансової дисципліни, забезпечує взаємодію Міністерства з відповідними центральними органами виконавчої влади за цими напрямками;
33) організовує роботу з удосконалення економічного механізму, ціноутворення, тарифного регулювання й оподаткування у сфері діяльності Міністерства;
34) контролює питання щодо фінансування, кредитування, грошового і валютного обігів у сфері діяльності Міністерства;
35) координує питання відновлення платоспроможності боржників - підприємств і організацій ПЕК або визнання їх банкрутами;
36) здійснює інші повноваження відповідно до законів, актів Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України;
37) Забезпечує реалізацію державної політики з питань державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті Міністерства;
38) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує діяльністю:
• Управління забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба);
• Управління по роботі з персоналом;
• Управління правової політики;
• Управління внутрішнього аудиту;
• Управління відносин власності;
• Фінансово-економічного управління;
• Відділу режимно-секретної та мобілізаційної роботи;
• Сектору з питань запобігання та виявлення корупції.
2. Перший заступник Міністра МАРТИНЕНКОВ Ігор Миколайович:
1) забезпечує у межах повноважень виконання апаратом Міністерства Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;
2) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики у вугільно-промисловому комплексі;
3) організовує формування прогнозного балансу вугілля й вугільної продукції;
4) забезпечує організацію діяльності Міністерства з фінансово-економічних питань у вугільно-промисловому комплексі;
5) контролює організацію та реалізацію заходів з нагляду за дотриманням якості вугільної продукції.
6) координує діяльність із затвердження проектів ліквідації та консервації вугледобувних підприємств, що належать до сфери управління Міністерства;
7) здійснює контроль за станом погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах ПЕК;
8) забезпечує реалізацію державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці у ПЕК;
9) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля щодо діяльності підприємств ПЕК;
10) координує роботу з питань охорони праці і протипожежної безпеки та здійснює методичне керівництво діяльністю підприємств із цих питань;
11) координує питання щодо запобігання надзвичайним ситуаціям у ПЕК, координує та контролює діяльність, пов'язану з реалізацією запобіжно-профілактичних антитерористичних заходів на об'єктах ПЕК;
12) координує питання організації та забезпечення охорони об'єктів ПЕК
13) організовує зв'язок і координує роботу з галузевими профспілками на засадах соціального партнерства, а також з громадськими організаціями у вугільно-промисловому комплексі;
14) здійснює контроль за виконанням заходів з поліпшення нормування праці на підприємствах;
15) організовує роботу щодо забезпечення фізичного захисту на підприємствах;
16) забезпечує формування пропозицій та реалізацію заходів щодо ліквідації наслідків аварій на підприємствах, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт інших підприємств, установ та організацій, а також населення;
17) організовує та контролює роботу із реалізації основних принципів державної політики з питань альтернативних та відновлювальних видів палива у вугільно-промисловому комплексі;
18) координує роботу з питань розвитку та впровадження нетрадиційних та альтернативних видів палива на об'єктах ПЕК;
19) здійснює координацію робіт, пов'язаних з виробництвом (видобутком), постачанням, транспортуванням, зберіганням, передачею та споживанням альтернативних видів палива, вироблених з альтернативних джерел;
20) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення у вугільно-промисловому комплексі науково-технічної продукції за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є Міністерство;
21) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств вугільно-промислового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, ефективного використання їх майна та майнових прав;
23) опрацьовує відомості розвідувальної інформації, яка здобувається СЗР України та входить до складу Ради при Кабінеті Міністрів України із спеціальної (розвідувальної) інформації відповідно до чинного законодавства;
24) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань діяльності підприємств та організацій вугільно-промислового комплексу;
25) організує виконання інших заходів, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міністерства, та окремих доручень Міністра.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Управління технічної політики у вугільній промисловості;
• Управління з питань вугледобувної та торфодобувної промисловості;
• Управління реструктуризації вугільних підприємств;
• Управління фізичного захисту, промислової безпеки та охорони праці;
• Управління трудової та соціальної політики.
За напрямами діяльності координує:
Управління бухгалтерського обліку та звітності;
Управління європейської інтеграції;
Управління інформаційно-аналітичного забезпечення;
Управління стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики.
Фінансово-економічне управління.
3. Заступник Міністра - керівник апарату:
1) забезпечує виконання апаратом Міністерства Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;
2) готує та подає на затвердження Міністрові програми і плани роботи Міністерства, організовує їх виконання, звітує про їх виконання перед Міністром;
3) організовує роботу та вживає заходів для забезпечення ефективного функціонування системи державної служби у апараті Міністерства;
4) за погодженням з Міністерством фінансів затверджує штатний розпис та кошторис Міністерства;
5) призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату Міністерства (крім тих, яких призначає на посади та звільняє з посад Міністр), присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
6) забезпечує формування у встановленому порядку кадрового резерву Міністерства, організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців Міністерства, а також осіб, включених до кадрового резерву;
7) вносить пропозиції Міністрові щодо представлення державних службовців Міністерства до відзначення державними та урядовими нагородами;
8) здійснює керівництво діяльністю апарату Міністерства;
9) організовує і координує господарське та матеріально-технічне забезпечення діяльності Міністерства;
10) забезпечує взаємодію Міністерства з Верховною Радою України та її органами;
11) організовує роботу з розгляду запитів і звернень народних депутатів України, звернень депутатських фракцій, звернень і рекомендацій комітетів Верховної Ради України;
12) організовує взаємодію з Громадською радою при Міністерстві;
13) організовує і забезпечує роботу з ґендерних питань у центральному апараті Міністерства;
14) організовує експертно-аналітичне та інформаційне забезпечення діяльності Міністерства;
15) організовує роботу з узагальнення показників діяльності та розвитку ПЕК, інформаційних матеріалів і моніторингу виконання завдань Міністерства за основними напрямками діяльності;
16) координує виконання роботи щодо підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів для подання Кабінету Міністрів України, Адміністрації Президента України та центральних органів виконавчої влади, надання аналітичних матеріалів стосовно функціонування ПЕК до засідань Уряду;
17) організовує роботу та контролює питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для підприємств ПЕК, що належать до сфери управління Міністерства, за кошти державного бюджету;
18) координує виставкову діяльність;
19) організовує разом з об'єднаннями (асоціаціями, союзами, спілками) виробників і суб'єктами господарювання постійне дослідження розвитку національних ринків товарів;
20) координує роботу із здійснення комунікацій із засобами масової інформації;
21) організовує та контролює роботу з питань звернень громадян та особистого їх прийому керівництвом Міністерства;
22) організовує проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави у Міністерстві;
23) організовує та контролює виконання контрольних завдань, визначених законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також наказів і доручень Міністра;
24) організовує виконання інших заходів, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міністерства, та окремих доручень Міністра;
25) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Управління бухгалтерського обліку та звітності;
• Управління адміністративно-господарського забезпечення та документообігу;
• Управління інформаційно-аналітичного забезпечення;
• Відділ взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю.
За напрямами діяльності координує:
Управління по роботі з персоналом.
4. Заступник Міністра СВЕТЕЛІК Олександр Дмитрович:
1) забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України у межах повноважень;
2) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики в електроенергетичному та ядерно-енергетичному комплексах;
3) забезпечує розроблення і здійснення заходів з реалізації програм розвитку електроенергетичної галузі, ядерної енергетики та атомної промисловості;
4) координує роботу з реформування електроенергетичного сектора, вдосконалення ринку електричної енергії;
5) координує роботу з впровадження та реалізації державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці в електроенергетичному та ядерно-енергетичному комплексах та взаємодію з галузевими профспілками;
6) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо діяльності підприємств електроенергетичного та ядерно-енергетичного комплексів;
7) затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є Міністерство, в електроенергетичному та ядерно-енергетичному секторах;
8) забезпечує взаємодію з державним підприємством "Енергоринок" і Радою Енергоринку, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електроенергетики та комунальних послуг;
9) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля підприємствами електроенергетичного та ядерно-енергетичного комплексів;
10) координує питання диспетчерського управління об'єднаною енергетичною системою України;
11) забезпечує контроль за діяльністю підприємств з реалізації заходів інтеграції об'єднаної енергетичної системи України до об'єднаної енергетичної системи країн ЄС;
12) забезпечує організацію здійснення функцій державного енергетичного нагляду за додержанням режимів споживання електричної та теплової енергії, а також вимог технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання об'єктів електроенергетики та альтернативної енергетики, підключених до об'єднаної енергетичної системи України;
13) координує роботу з питань безпечної експлуатації та модернізації об'єктів електроенергетичного комплексу України;
14) організовує роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах електроенергетики;
15) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств електроенергетичного та ядерно-енергетичного комплексів, що належать до сфери управління Міністерства, ефективного використання їх майна та майнових прав, координує і контролює діяльність та вживає заходів щодо забезпечення ефективності їх роботи;
16) забезпечує організацію діяльності з питань ядерної енергетики та промисловості, у тому числі:
продовження терміну експлуатації діючих енергоблоків АЕС;
освоєння виробництва обладнання, систем автоматизації та вимірювання для атомно-промислового комплексу;
17) координує роботу з питань безпечної експлуатації та модернізації АЕС, будівництва та введення в експлуатацію нових енергоблоків АЕС;
18) координує роботу з реалізації Комплексної програми створення ядерно-паливного циклу, а також роботу, пов'язану з розробленням та виконанням програм поводження з радіоактивними відходами та відпрацьованим ядерним паливом, тимчасового і довгострокового зберігання радіоактивних відходів, зняття з експлуатації реакторних установок та інших об'єктів атомно-промислового комплексу;
19) організовує роботу з функціонування державної системи обліку радіоактивних відходів, сховищ таких відходів та безпечне поводження з ними на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління, до передачі радіоактивних відходів на захоронення;
20) забезпечує реалізацію державної науково-технічної та інвестиційної політики у сфері використання ядерної енергії;
21) забезпечує розробку і реалізацію програм якості робіт у сфері використання ядерної енергії;
22) координує систему підготовки кадрів у сфері використання ядерної енергії;
23) координує питання енергозбереження, енергоефективності, екології, метрології, стандартизації, розроблення нормативно-технічної документації тощо;
24) організовує розроблення планів концепцій, стратегій розвитку ПЕК, а також окремих галузей, структурних і регіональних напрямків ПЕК;
25) координує роботу із середньо- та довгострокового прогнозування розвитку галузей ПЕК;
26) координує здійснення аналізу та узагальнення фінансово-економічних показників розвитку підприємств ПЕК на рівні галузей і комплексу у цілому, встановлення взаємозв'язку динаміки цих показників;
27) координує питання щодо формування фінансових показників зведеного енергетичного балансу ПЕК і контролює його виконання;
28) організовує здійснення єдиної науково-технічної політики та використання науково-технічних досягнень, розробку та реалізацію пріоритетних напрямків розвитку науки і техніки в ПЕК;
29) координує роботу з реалізації інвестиційно-інноваційних проектів (програм) розвитку у сфері альтернативних джерел енергії;
30) координує роботу наукових і проектних установ;
31) організовує роботу Науково-технічної ради Міністерства;
32) організовує і контролює реалізацію програм науково-технічного та перспективного розвитку ПЕК;
33) організовує та контролює роботу з реалізації основних принципів державної політики у процесі здійснення державного управління, регулювання та нагляду у сфері альтернативних джерел енергії;
34) координує роботи, пов'язані з виробництвом (видобутком), постачанням, транспортуванням, зберіганням, передачею та споживанням альтернативних видів енергії, виробленої з альтернативних джерел;
35) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти у електроенергетичному та ядерно-енергетичному комплексах, головним розпорядником яких є Міністерство;
36) безпосередньо організовує роботу з керівниками підприємств, установ і організацій, що є у державній власності та належать до сфери управління Міністерства, особами, зарахованими до кадрового резерву на посади керівників;
37) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України, та окремих доручень Міністра;
38) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Управління з питань функціонування та реформування електроенергетичного сектора;
• Управління з питань ядерної енергетики та атомно-промислового комплексу;
• Управління стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики.
За напрямками діяльності координує:
Управління фізичного захисту, промислової безпеки та охорони праці;
Управління бухгалтерського обліку та звітності;
Управління європейської інтеграції;
Управління інформаційно-аналітичного забезпечення;
Управління відносин власності;
Управління трудової та соціальної політики.
5. Заступник Міністра ДІДЕНКО Ігор Миколайович:
1) забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України у межах функціональних повноважень;
2) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики у нафтогазовому комплексі;
3) координує роботу з реформування нафтогазового сектору, вдосконалення ринку природного газу, вуглеводневих матеріалів та продуктів;
4) забезпечує організацію діяльності Міністерства з фінансово-економічних питань у нафтогазовому комплексі;
5) координує роботу з впровадження та реалізації державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці у нафтогазовому комплексі та взаємодію з галузевими профспілками;
6) організовує і контролює реалізацію програм науково-технічного та перспективного розвитку підприємств нафтогазового комплексу;
7) координує роботу з питань охорони праці і протипожежної безпеки та здійснює методичне керівництво діяльністю підприємств нафтогазового комплексу з цих питань;
8) організовує роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах нафтогазового комплексу;
9) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств, установ та організацій нафтогазового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, та ефективного використання їх майна та майнових прав;
10) координує і контролює діяльність підприємств нафтогазового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, вживає заходів щодо забезпечення ефективності їх роботи;
11) безпосередньо організує роботу з керівниками підприємств, установ і організацій нафтогазового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, особами, зарахованими до кадрового резерву на посади керівників;
12) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо діяльності підприємств у нафтогазовому комплексі;
13) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти у нафтогазовому комплексі, головним розпорядником яких є Міністерство;
14) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України, та окремих доручень Міністра.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Управління з питань нафтогазової політики.
За напрямками діяльності координує:
Управління фізичного захисту, промислової безпеки та охорони
Управління бухгалтерського обліку та звітності;
Управління європейської інтеграції;
Управління інформаційно-аналітичного забезпечення;
Управління відносин власності;
Управління трудової та соціальної політики;
Управління стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики.
6. Заступник Міністра з питань європейської інтеграції:
1) забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України в межах функціональних повноважень;
2) організовує роботу із розробки та реалізації експортно-імпортної політики, реалізації та розвитку експортного потенціалу в паливно-енергетичному комплексі;
3) координує роботу щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
4) організовує експертно-аналітичне та інформаційне забезпечення діяльності Міністерства;
5) координує заходи щодо набуття членства України в міжнародних енергетичних організаціях, забезпечує взаємодію з Міжнародним енергетичним агентством (МЕА), іншими міжнародними організаціями;
6) організовує роботу щодо представництва Міністерства у міжнародних організаціях, зокрема в Енергетичному Співтоваристві;
7) координує розробку та реалізацію програм і проектів у галузі міжнародного співробітництва та з питань європейської інтеграції;
8) координує розробку, укладання та реалізацію міжнародних договорів України в паливно-енергетичній сфері, за винятком договорів з міжнародними фінансовими організаціями;
9) координує розробку та реалізацію програм і проектів в галузі міжнародного співробітництва;
10) координує роботу з питань реалізації Угоди про Асоціацію з ЄС
11) координує програми та проекти міжнародної технічної допомоги за якими Міненерговугілля України визначено бенефіціаром;
12) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України, та окремих доручень Міністра.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Управління європейської інтеграції.
За напрямами діяльності координує:
Управління стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики.
ВИКОНАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ
Міністра енергетики та вугільної промисловості, першого заступника Міністра, заступника Міністра - керівника апарату, та заступників Міністра у разі їх відсутності
Міністр | - | один із заступників згідно з наказом Міненерговугілля | |
Заступник Міністра - керівник апарату | - | заступник Міністра | |
Заступник Міністра | - | заступник Міністра - керівник апарату | |
Перший заступник Міністра | - | заступник Міністра | |
Заступник Міністра | - | перший заступник Міністра | |
Заступник Міністра з питань європейської інтеграції | - | заступник Міністра - керівник апарату. |
{Текст взято з сайту Міненерговугілля України http://mpe.kmu.gov.ua}