ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 306 від 12.08.2002м. Київ
Про затвердження форм державних статистичних спостереженьN 2-зал, N 3-зал та N 4-зал
На виконання статті 14 Закону України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ) та з метою удосконалення державних
статистичних спостережень із залізничного транспорту загального
користування Н А К А З У Ю:
1. Затвердити річні форми державних статистичних спостережень
(додаються) та ввести їх у дію зі звіту за 2002 рік: - N 2-зал "Звіт про власне колійне господарство"; - N 3-зал "Звіт про розподіл експлуатаційної довжини
залізничних колій загального користування по областях"; - N 4-зал "Звіт про технічні засоби господарства перевезень
та пасажирського господарства".
2. Установити, що збір та розробку інформації, подання
зведеної інформації в цілому по Укрзалізниці за формами N 2-зал і
N 4-зал, а також у розрізі областей за формою N 3-зал у
встановлені терміни на адресу Державного комітету статистики
України здійснює Державна адміністрація залізничного транспорту
"Укрзалізниця".
3. Скасувати накази: Мінстату України від 27.04.95 N 110 ( v0110207-95 ) "Про
затвердження форм державної статистичної звітності по залізничному
транспорту загального користування, збір і розробка яких
нецентралізована в органах державної статистики" в частині
затвердження форм державної статистичної звітності N 2-зал та N
4-зал; Держкомстату України від 17.05.2001 N 230 ( v0230202-01 )
"Про затвердження форм державної статистичної звітності N 51-зал
та N 3-зал" в частині затвердження форми державної статистичної
звітності N 3-зал.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Голови Комітету Власенко Н.С.
В.о. Голови Комітету В.А.Головко
Погоджено:
В.о. Генерального директора
Державної адміністрації залізничного
транспорту "Укрзалізниця" Ю.М.Федюшин
Додаток
Форма N 2-зал
ЗАТВЕРДЖЕНОнаказом Держкомстату
України
про власне колійне господарство на кінець 200_ р.
------------------------------------------------------------- | Подають: |Терміни подання | |------------------------------------------+----------------| |Державна адміністрація залізничного | 5 квітня | |транспорту "Укрзалізниця" | | |Держкомстату України | | ------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- |Найменування організації - складача інформації | |-------------------------------------------------------------------| |Поштова адреса | |-------------------------------------------------------------------| | | Коди організації-складача | |Код |-------------------------------------------------------------| |форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС | |доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | | |мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | | | за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | | | ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | | | | | |(КВЕД)| |рювання |на | | | | | | | | |(КОПФГ) |організація -| | | | | | | | | |складач | | | | | | | | | |інформації | | | | | | | | | | (СПОДУ)* | | | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| --------------------------------------------------------------------- ____________
* Тільки для підприємств державної форми власності.
I. Довжина залізничних колій
(кілометрів)------------------------------------------------------------------ | Найменування показників | N |Всього |з них |Контрольна| | |рядка| |широкої| сума | | | | |колії | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |Експлуатаційна довжина, | 100 | | | | |всього (сума ряд. 101 - 103) | | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |у тому числі дільниці: | | | | | |одноколійні | 101 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |двоколійні | 102 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |багатоколійні | 103 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |із рядка 100, яка | | | | | |обслуговується тягою: | | | | | |електровозною | 104 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |тепловозною | 105 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |Розгорнута довжина головних | 110 | | | | |колій, всього | | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |Розгорнута довжина станційних | 120 | | | | |і спеціальних колій, всього | | | | | |(сума рядків 121 - 126) | | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |у тому числі: | | | | | |прийомо-відправочні | 121 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |сортувальні | 122 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |витяжні | 123 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |деповські | 124 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |інші станційні | 125 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |спеціальні | 126 | | | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |Довжина дільниць, які | | | | | |обладнані: | | | | | |автоблокуванням | 130 | | Х | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |з них автоблокуванням з | | | | | |диспетчерською централізацією | 131 | | Х | | |-------------------------------+-----+-------+-------+----------| |Кількість стрілок на | | | | | |електричній централізації, шт. | 140 | | Х | | ------------------------------------------------------------------
II. Характеристика технічного стану залізничних колій
---------------------------------------------------------------------------- | Найменування | N |Всього | у тому числі з рейками |Контрольна| | показника |рядка|(сума |-------------------------| сума | | | |гр. 2-5)|Р-75 |Р-65 |Р-50 |Р-43 | | | | | | | | |та інші| | |----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------| |Загальна протяжність, | | | | | | | | |всього, км | 210 | | | | | | | |----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------| |з них дефектних | 211 | | | | | | | |----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------| |Шпали, які укладені | | | | | | | | |в коліях, всього, | | | | | | | | |тис. шт. | 310 | | Х | Х | Х | Х | | |----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------| |з них дефектні | 311 | | Х | Х | Х | Х | | ----------------------------------------------------------------------------
Примітка: Дані звіту наводяться з точністю до 0,1.
III. Залізничні переїзди---------------------------------------------------------------------------------- | Найменування показника | Код |Всього, од.| у тому числі: |Контрольна| | |рядка|(сума гр.2,|-------------------| сума | | | |гр.3) |що |що не | | | | | |охороняю-|охороняю-| | | | | |ться |ться | | | | | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |Залізничні переїзди, всього | | | | | | |(сума рядків 310, 320 або | | | | | | |361 - 364) | 300 | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |у тому числі: | | | | | | |загального користування | 310 | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |незагального користування | 320 | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |із рядка 300 | | | | | | |залізничні переїзди, що мають: | | | | | | |трамвайний і тролейбусний рух | 330 | | Х | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |автоматичні шлагбауми з | | | | | | |автоматичною світлофорною | | | | | | |сигналізацією | 341 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |напівавтоматичні | | | | | | |електрошлагбауми з оповісною | | | | | | |сигналізацією, які закриваються| | | | | | |автоматично та відкриваються | | | | | | |кнопкою | 342 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |електричні кнопочні шлагбауми | 343 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |механізовані шлагбауми | 344 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |загороджувальну сигналізацію | 345 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |зв'язок з черговим по станції | | | | | | |або поїздним диспетчером | 346 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |радіозв'язок | 347 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |електричне освітлення | 348 | Х | | Х | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |автоматичну світлофорну | | | | | | |сигналізацію | 351 | Х | Х | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |неавтоматичну світлофорну | | | | | | |сигналізацію, пов'язану з | | | | | | |світлофорами з білою | | | | | | |та червоною лінзами, | | | | | | |які використовуються | | | | | | |як загороджувальні маневрові | 352 | Х | Х | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |горизонтально-поворотні | | | | | | |шлагбауми | 353 | Х | Х | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |електричне освітлення | 354 | Х | Х | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |Залізничні переїзди | | | | | | |за категоріями: | | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |I | 361 | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |II | 362 | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |III | 363 | | | | | |-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------| |IV | 364 | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------
Керівник _________________ Виконавець __________________
"___" ____________________ тел. N ______________________
Форма N 3-зал
ЗАТВЕРДЖЕНОнаказом Держкомстату
України
про розподіл експлуатаційної довжини залізничних колій
загального користування по областях на кінець 200_ р.
------------------------------------------------------------- | Подають: |Терміни подання | |------------------------------------------+----------------| |Державна адміністрація залізничного | 5 квітня | |транспорту "Укрзалізниця" | | |Держкомстату України | | ------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- |Найменування організації - складача інформації | |-------------------------------------------------------------------| |Поштова адреса | |-------------------------------------------------------------------| | | Коди організації-складача | |Код |-------------------------------------------------------------| |форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС | |доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | | |мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | | | за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | | | ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | | | | | |(КВЕД)| |рювання |на | | | | | | | | |(КОПФГ) |організація -| | | | | | | | | |складач | | | | | | | | | |інформації | | | | | | | | | | (СПОДУ)* | | | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| --------------------------------------------------------------------- ____________
* Тільки для підприємств державної форми власності.
(кілометрів)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | N |Експлуа-| із гр. 1, яка обслуговується тягою | | областей |рядка|таційна |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | |довжина,|електро-| у тому числі по залізницях |теплотяга| у тому числі по залізницях |теплотяга| у тому числі по залізницях | | | |всього |тяга |----------------------------------------------|(широка |----------------------------------------------|(вузька |--------------------------------| | | | |(широка |Донець-|При- |Пів- |Південно-|Одеська|Львів-|колія), |Донець-|При- |Пів- |Південно-|Одеська|Львів-|колія), |Одеська|Одеська |Львів-|Львів- | | | | |колія), |ка |дніп- |денна|Західна | |ська |всього |ка |дніп- |денна|Західна | |ська |всього | |(Західна|ська |ська | | | | |всього | |ровська| | | | | | |ровська| | | | | | |Європа) | |(Західна| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Європа) | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| |Всього по | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Україні | 10 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| |у тому числі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |по областях | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 11 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 12 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 13 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 14 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 15 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 16 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 17 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 18 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 19 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 20 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 21 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 22 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 23 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 24 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 25 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 26 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 27 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 28 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 29 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 30 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 31 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 32 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 33 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 34 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------| | | 35 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітка: Дані звіту наводяться з точністю до 0,1.
Керівник _________________ Виконавець __________________
"___" ____________________ тел. N ______________________
Форма N 4-зал
ЗАТВЕРДЖЕНОнаказом Держкомстату
України
про технічні засоби господарства перевезень та
пасажирського господарства на кінець 200_ року
------------------------------------------------------------- | Подають: |Терміни подання | |------------------------------------------+----------------| |Державна адміністрація залізничного | 5 квітня | |транспорту "Укрзалізниця" | | |Держкомстату України | | | | | |пасажирські причали-набережні, органу | | |державної статистики за місцезнаходженням | | ------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- |Найменування організації - складача інформації | |-------------------------------------------------------------------| |Поштова адреса | |-------------------------------------------------------------------| | | Коди організації-складача | |Код |-------------------------------------------------------------| |форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС | |доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | | |мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | | | за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | | | ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | | | | | |(КВЕД)| |рювання |на | | | | | | | | |(КОПФГ) |організація -| | | | | | | | | |складач | | | | | | | | | |інформації | | | | | | | | | | (СПОДУ)* | | | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| --------------------------------------------------------------------- ____________
* Тільки для підприємств державної форми власності.
Вид колії: 01 - всього 02 - широка колія 03 - вузька колія
(одиниць)--------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | N | Всього | у тому числі: |Конт- | | показників |рядка| (сума |-------------------------------|рольна| | | | рядків |поза- |I | II | III| IV | V |сума | | | | 2 - 7) |класні|клас|клас|клас|клас|клас| | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |Кількість станцій та |100 | | | | | | | | | |інших роздільних пунктів,| | | | | | | | | | |які мають колійний | | | | | | | | | | |розвиток - всього | | | | | | | | | | |(сума рядків 110 - 150) | | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |у тому числі: | 110 | | | | | | Х | Х | | |- пасажирські | | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- сортувальні | 120 | | | | | | Х | Х | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- вантажні | 130 | | | | | | Х | Х | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- дільничні | 140 | | | | | | Х | Х | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- проміжні (у т. ч. | 150 | | Х | Х | Х | | | | | |роз'їзди і пункти обгону)| | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |Станції, роз'їзди, | | | | | | | | | | |обгонні пункти і | | | | | | | | | | |блокпости, які виконують | | | | | | | | | | |пасажирські операції: | | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- продаж квитків та | 161 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | | |прийом багажу | | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- тільки продаж квитків | 162 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- тільки посадку і | 163 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | | |висадку (без продажу | | | | | | | | | | |квитків і прийому багажу)| | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |Пасажирські зупиночні | 200 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | | |пункти | | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |у тому числі, які мають: | 210 | | | | | Х | | | | |- павільйони та інше | | | | | | | | | | |укриття | | | | | | | | | | |-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------| |- тільки посадочні | 220 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | | |платформи | | | | | | | | | | ---------------------------------------------------------------------------------
Керівник _________________ Виконавець __________________
"___" ____________________ тел. N ______________________
Джерело:Офіційний портал ВРУ