open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2010 N 269

Про організацію особистого прийому

громадян у Головдержслужбі України

та її територіальних органах
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного

управління державної служби

N 32 ( v0032351-11 ) від 07.02.2011

N 59 ( v0059351-11 ) від 12.03.2011

N 121 ( v0121351-11 ) від 06.05.2011 }

З метою удосконалення Порядку організації та проведення
особистого прийому громадян у Головдержслужбі України і її
територіальних органах та приведення його у відповідність до
постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2010 N 924
( 924-2010-п ) "Про організацію особистого прийому громадян у
Кабінеті Міністрів України" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого
прийому громадян у Головдержслужбі України та її територіальних
органах (далі за текстом - Порядок) і графік особистого прийому
громадян Начальником Головдержслужби, першим заступником та
заступниками Начальника Головдержслужби (далі за текстом - Графік)
(додаються).
2. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби,
відповідно до розподілу обов'язків, директору
адміністративно-фінансового департаменту та керівникам
територіальних органів забезпечити належну організацію і
проведення особистого прийому громадян.
3. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби,
відповідно до розподілу обов'язків, юридичному департаменту,
керівникам територіальних органів та юридичним службам
(юрисконсультам) цих органів забезпечити надання якісних
консультативних послуг у роботі із зверненнями громадян.
4. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби,
відповідно до розподілу обов'язків, юридичному департаменту разом
з департаментом модернізації державної служби і відділом
організації документообігу адміністративно-фінансового
департаменту двічі на рік (у січні та липні) аналізувати стан
роботи із зверненнями громадян та аналітичні довідки з цього
питання надавати Начальникові Головдержслужби.
5. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби,
відповідно до розподілу обов'язків, департаменту модернізації
державної служби забезпечити оприлюднення аналітичних матеріалів
стосовно стану роботи із зверненнями громадян на офіційному
веб-сайті Головдержслужби.
6. Накази Головдержслужби від 15.02.2006 N 36
( v0036351-06 ), від 22.09.2006 N 331, від 09.02.2007 N 42, від
03.04.2007 N 104, від 10.09.2007 N 240, від 13.11.2007 N 298
( v0298351-07 ), від 28.02.2008 N 41 ( v0041351-08 ), від
17.03.2008 N 64 ( v0064351-08 ), від 28.07.2008 N 210 та від
09.10.2008 N 273, від 22.09.2009 N 277 ( v0277351-09 ), від
27.11.2009, N 356, від 26.01.2010 N 15 ( v0015351-10 ) вважати
такими, що втратили чинність.
7. Керівникам територіальних органів Головдержслужби
розробити та затвердити графіки особистого прийому громадян.
8. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим
наказом першого заступника Начальника Головдержслужби, заступників
Начальника Головдержслужби, керівників структурних підрозділів
центрального апарату Головдержслужби та її територіальних органів,
директора Центру адаптації державної служби до стандартів
Європейського Союзу і директора Школи вищого корпусу державної
служби.
9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головдержслужби

України

21.10.2010 N 269

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому

громадян у Головдержслужбі України

та її територіальних органах

Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та
проведення особистого прийому громадян у Головдержслужбі України
та її територіальних органах.
1. Особистий прийом громадян у Головдержслужбі та її
територіальних органах здійснюється відповідно до статті 22 Закону
України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ) в установленому
порядку.
2. Прийом громадян у Головдержслужбі проводиться Начальником
Головдержслужби та його заступниками у кімнаті прийому громадян
Головдержслужби у встановлені Графіком дні з понеділка по
п'ятницю. Керівники територіальних органів та їх заступники
здійснюють особистий прийом відповідно до затвердженого графіку в
установлені дні. За відсутності посадової особи, яка має проводити особистий
прийом громадян, особистий прийом проводить уповноважена нею особа
або працівник Головдержслужби, про що відповідальний працівник
відділу організації документообігу повідомляє громадян, які
прибули на особистий прийом. { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з
Наказом Головного управління державної служби N 59 ( v0059351-11 )
від 12.03.2011 } Якщо громадянин незгідний на особистий прийом іншою
уповноваженою посадовою особою або працівником Головдержслужби,
громадянин має право записатися на наступний прийом згідно з
графіком особистого прийому відповідною посадовою особою
Головдержслужби. { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Наказом
Головного управління державної служби N 59 ( v0059351-11 ) від
12.03.2011 }
3. Під час прийому громадян Начальником Головдержслужби,
заступниками Начальника Головдержслужби та керівниками
територіальних органів і їх заступниками до розгляду порушених
питань можуть залучатися фахівці відповідних структурних
підрозділів.
4. Розгляд питань, які не потребують прийняття рішення
керівництвом Головдержслужби або територіальних органів (надання
громадянам усних роз'яснень, консультацій та ін.), здійснюють
працівники відділу правової роботи і представництва у судах,
аналізу та адаптації законодавства у сфері державної служби до
законодавства Європейського Союзу юридичного департаменту,
юридичні служби (юрисконсульти) територіальних органів з 10-00 до
17-00 години у робочі дні. Організація розгляду зазначених
звернень проводиться працівником відділу організації
документообігу адміністративно-фінансового департаменту,
відповідальним за прийом громадян, та працівником відповідного
структурного підрозділу територіального органу.
5. Інформація про Порядок та Графік розміщується у
науково-практичному виданні "Вісник державної служби" та на
офіційному веб-сайті Головдержслужби, територіальними органами - у
засобах масової інформації на місцях та на відповідних веб-сайтах.
6. Особистий прийом громадян проводиться за попереднім
записом або в день звернення заявника без попереднього запису. Під
час попереднього запису на особистий прийом з'ясовується прізвище,
ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного
питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він
звертався і яке було прийняте рішення, визначається посадова особа
чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення
питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються
громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги
або пропозиції (зауваження). Запис громадян на особистий прийом проводиться працівниками
відділу організації документообігу. { Пункт 6 доповнено абзацом
згідно з Наказом Головного управління державної служби N 59
( v0059351-11 ) від 12.03.2011 } Громадянин може записатися на прийом особисто або через
представника, повноваження якого оформлені в установленому
порядку. { Пункт 6 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного
управління державної служби N 59 ( v0059351-11 ) від 12.03.2011 } З'ясування інших відомостей про громадянина, його
представника, одержання іншої інформації, яка не стосується змісту
питань, що ним порушуватимуться, під час запису, попереднього
запису на особистий прийом не допускається. { Пункт 6 доповнено
абзацом згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 59 ( v0059351-11 ) від 12.03.2011 }
7. Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання
України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни,
Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв
України здійснюється першочергово.
8. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими
звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні
сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують
соціального захисту та підтримки.
9. При повторному зверненні громадянина розглядаються
попередні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що
його викликали, та надаються необхідні роз'яснення. Запис на особистий прийом громадян не проводиться у разі
звернення: { Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного
управління державної служби N 59 ( v0059351-11 ) від 12.03.2011 } - одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо
це питання вирішено по суті; { Пункт 9 доповнено абзацом згідно з
Наказом Головного управління державної служби N 59 ( v0059351-11 )
від 12.03.2011 } - з питання оскарження рішення з порушенням терміну його
подання, визначеного статтею 17 Закону України "Про звернення
громадян" ( 393/96-ВР ); { Пункт 9 доповнено абзацом згідно з
Наказом Головного управління державної служби N 59 ( v0059351-11 )
від 12.03.2011 } - особи, визнаної судом недієздатною. { Пункт 9 доповнено
абзацом згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 59 ( v0059351-11 ) від 12.03.2011 } Про відмову у записі та причини відмови громадянинові
надаються відповідні роз'яснення працівником відділу організації
документообігу, який проводить запис. { Пункт 9 доповнено абзацом
згідно з Наказом Головного управління державної служби N 59
( v0059351-11 ) від 12.03.2011 } Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий
прийом громадян з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних,
релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального
походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших
ознак. { Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного
управління державної служби N 59 ( v0059351-11 ) від 12.03.2011 }
10. Для участі в особистому прийомі громадяни пред'являють
документи, що посвідчують їх особу, а в разі представлення
інтересів інших осіб - також документи, що підтверджують
відповідні повноваження.{ Пункт 10 в редакції Наказу Головного управління державної служби
N 59 ( v0059351-11 ) від 12.03.2011 }
11. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити під
час особистого прийому неможливо через необхідність додаткового
вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у
формі письмової заяви.
12. Письмова заява, подана громадянином на особистому
прийомі, розглядається у порядку, встановленому законодавством про
звернення громадян.
13. Про результати розгляду звернення громадянину
повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
14. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються
відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в
органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях
громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно
від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348
( 348-97-п ).

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головдержслужби

України

21.10.2010 N 269

ГРАФІК

особистого прийому громадян

у Головному управлінні державної служби України

Начальник Мотренко понеділок з 14-00 до 17-00
Головдержслужби Тимофій

Валентинович
Перший заступник Ткач вівторок з 14-00 до 17-00
Начальника Володимир
Головдержслужби Дмитрович
Заступник Вишневський вівторок з 14-00 до 17-00
Начальника Андрій
Головдержслужби Володимирович
Заступник Шевченко четвер з 14-00 до 17-00
Начальника Олександр
Головдержслужби Олександрович
Заступник Тертишна п'ятниця з 9-00 до 13-00
Начальника Олена
Головдержслужби Анатоліївна
Перший заступник Толкованов середа з 14-00 до 17-00
Начальника В'ячеслав
Головдержслужби Вікторович
{ Графік із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного
управління державної служби N 32 ( v0032351-11 ) від 07.02.2011,
N 121 ( v0121351-11 ) від 06.05.2011 }

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: