{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної фіскальної служби № 511 від 17.07.2015}
Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом ДПА України від 22.04.2011 р. № 236
Відповідно до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України та статті 8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", з метою впровадження єдиного порядку направлення органами державної податкової служби запитів на проведення зустрічних звірок НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом ДПА України від 22.04.2011 р. № 236 (додаються).
3. Цей наказ набирає чинності з дня його прийняття.
ЗМІНИ ДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ
щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок,
затверджених наказом ДПА України від 22.04.2011 р. № 236
Пункт 2 доповнити підпунктами 2.3 та 2.4 такого змісту:
"2.3. При відборі для проведення зустрічних звірок (крім здійснення перевірок достовірності декларування сум бюджетного відшкодування ПДВ) особливу увагу слід звернути на таких суб'єктів господарювання:
• 2.3.1. що мають стан, відмінний від нульового, зокрема: 3 "прийнято рішення про припинення", 4 "порушено провадження у справі про банкрутство", 5 "порушено провадження у справі про припинення", 7 "до Єдиного державного реєстру внесено запис про відсутність підтвердження відомостей", 8 "до Єдиного державного реєстру внесено запис про відсутність за місцезнаходженням", 9 "направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням", 14 "визнано банкрутом", 18 "триває процедура припинення, надана довідка про відсутність заборгованості", 19 "триває процедура припинення (довідка про відсутність заборгованості недійсна)", 21 "ліквідаційна процедура за рішенням (постановою) суду", 28 "триває процедура припинення (направлені заперечення органу ДПС)", 31 "триває спрощена процедура припинення", щодо відносин з якими існує ймовірність побудови схем мінімізації (ухилення від сплати) податкових зобов'язань (сума ПДВ за операціями з такими суб'єктами господарювання за податковий період становить більше 50,0 тис.грн.);
• 2.3.2. щодо яких встановлено факти, які свідчать (можуть свідчити) про здійснення суб'єктом господарювання фіктивної діяльності за ознаками, визначеними у статті 551 Господарського кодексу України;
• 2.3.3. щодо яких існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань (у сумі більше 50,0 тис.грн. за податковий період);
• 2.3.4. по відносинах з якими платник податків задекларував у істотних обсягах коригування сум податкових зобов'язань (податкового кредиту) з податку на додану вартість та/або доходів (валових доходів)/витрат (валових витрат) з податку на прибуток (податку на доходи фізичних осіб), зокрема, у зв'язку із здійсненням коригування кількісних та/або вартісних обсягів продажу у сумі більше 500,0 тис.грн. за податковий період (щодо фізичних осіб - підприємців - у сумі більше 250,0 тис. гривень);
• 2.3.5. щодо яких є інформація про використання схем мінімізації (ухилення) від сплати податків та необхідність дослідження проходження товарів (робіт) через покупців (постачальників) від виробника (імпортера) до кінцевого споживача з метою підтвердження або спростування такої інформації;
• 2.3.6. з якими платником податків вчинено правочини, стосовно яких виникли сумніви щодо реальності їх вчинення, та/або наявні факти, що свідчать про їх недійсність.
2.4. Не направляються запити на проведення зустрічних звірок щодо контрагентів - великих платників податків, включених до Реєстру великих платників податків на відповідний рік, сума ПДВ за операціями з якими за податковий період становить менше 50,0 тис.грн.".