open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

24.11.2014  № 382

{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного агентства земельних ресурсів № 10 від 19.01.2015}

Про затвердження Положення про гарячу лінію Держземагентства України

Відповідно до підпункту 1 пункту 3 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 445, з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи Державного агентства земельних ресурсів України, його територіальних органів та державних підприємств, що належать до сфери його управління, зі зверненнями громадян, а також для об'єктивного та вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами законодавства України НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про гарячу лінію Держземагентства України, що додається.

2. Визначити відповідальним за організацію та координацію роботи гарячої лінії Держземагентства України Управління організаційно-аналітичного забезпечення Держземагентства України.

3. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату Держземагентства України та начальникам головних управлінь Держземагентства в областях і м. Києві визначити відповідальних осіб за забезпечення:

1) належної взаємодії з гарячою лінією Держземагентства України;

2) оперативного та кваліфікованого розгляду питань, порушених у телефонних зверненнях.

4. Управлінню справами Держземагентства України забезпечити належні умови для прийому дзвінків за телефоном гарячої лінії Держземагентства України.

5. Визначити Управління інформаційних технологій та захисту інформації Держземагентства України відповідальним за програмно-технічне забезпечення роботи гарячої лінії Держземагентства України.

6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держземагентства України від 23.05.2014 № 153 "Про запровадження роботи гарячої лінії Голови Держземагентства України Сергія Рудика".

7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова комісії з реорганізації
Держземагентства України



Л.М. Шемелинець



ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Держземагентства України
24.11.2014 № 382

ПОЛОЖЕННЯ
про гарячу лінію Держземагентства України

1. Це Положення розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року № 21, а також Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 445, з метою підвищення ефективності роботи Держземагентства України зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного розгляду заяв (клопотань) і скарг згідно з вимогами законодавства України, а також врахування пропозицій (зауважень).

2. У своїй діяльності гаряча лінія Держземагентства України (далі - гаряча лінія) керується Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109, іншими нормативно-правовими актами України та цим Положенням.

3. Основним завданням гарячої лінії є забезпечення оперативного розгляду звернень, що подаються громадянами за єдиним телефонним номером.

4. Гаряча лінія відповідно до покладених на неї завдань:

приймає телефонні дзвінки у приміщенні Держземагентства України за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3, щодня, крім вихідних та святкових днів, з 9.00 до 17.00, у п'ятницю - з 9.00 до 16.45 за телефоном 0-800-502-528;

опрацьовує отримані звернення, а ті, які потребують додаткового опрацювання, надсилає на розгляд структурним підрозділам Держземагентства України, його територіальним органам, державним підприємствам, що належать до сфери управління Держземагентства України, відповідно до компетенції;

інформує та консультує заявників з актуальних питань щодо норм законодавства у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності;

проводить аналіз змісту звернень заявників;

здійснює моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників;

організовує інформування громадськості про роботу гарячої лінії через веб-сайт Держземагентства України.

5. Гаряча лінія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє із структурними підрозділами Держземагентства України, його територіальними органами, державними підприємствами, що належать до сфери управління Держземагентства України.

6. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на гарячу лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

Обробка персональних даних звернень громадян, які надійшли на гарячу лінію, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

7. Робота гарячої лінії передбачає такий порядок дій;

звернення надходять у режимі реального часу за допомогою багатоканальної телефонної лінії;

кожне звернення реєструється в день його надходження, після чого операторами заповнюється реєстраційна електронна картка звернення громадянина (далі - Картка) за формою, що наведена в додатку;

кожному зверненню присвоюється індивідуальний номер;

звернення реєструються в системі електронного документообігу "ДОК ПРОФ Степ 2.0" у картотеці "Гаряча лінія" та отримують реєстраційний індекс такого виду: 474/0/15-14-ГЛ, де 474 - номер за порядком, 0 - номер у листуванні між документами, 15 - картотека, 14 - рік, ГЛ - гаряча лінія;

під час реєстрації документів в автоматизованій системі використовується штрих-код, який включає реєстраційний індекс і дату документа та розташовується на першій сторінці у спеціально відведеному місці;

резолюція створюється окремо від електронного документа та може оформлюватися з використанням електронного цифрового підпису;

виконавцям звернення громадян надсилаються через систему електронного документообігу "ДОК ПРОФ Степ 2.0";

відповідальні виконавці у межах компетенції опрацьовують звернення та готують письмові відповіді заявникам за підписом керівництва Держземагентства України;

інформація про результати розгляду звернень вноситься до системи електронного документообігу разом з електронною копією листа, яким поінформовано заявника;

після надання остаточної відповіді заявнику звернення знімається з контролю.

Директор
Юридичного департаменту



Т.А. Скочко

{Текст взято з сайту Держземагентства України http://www.land.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: