МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2007 N 467
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерстваохорони здоров'я
N 35 ( v0035282-09 ) від 24.01.2009}
Деякі питання організації та проведенняМОЗ державних закупівель
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерстваохорони здоров'я
N 669 ( v0669282-07 ) від 31.10.2007
N 734 ( v0734282-07 ) від 20.11.2007
N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
На виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України
від 13.01.2006 N 19 ( 19-2006-п ) "Про заходи щодо удосконалення
системи державних закупівель", з метою забезпечення ефективного
проведення МОЗ України державних закупівель, виконання державних
програм та централізованих заходів з охорони здоров'я, створення
умов для закупівлі якісних лікарських засобів, виробів медичного
призначення, інших товарів, робіт і послуг у відповідності до
потреб закладів, установ та організації системи охорони здоров'я
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про Постійну робочу групу МОЗ України
з питань профільного супроводу державних закупівель, що додається.
2. Затвердити Порядок підготовки, затвердження та погодження
техніко-економічного обґрунтування, що додається.
3. Затвердити Порядок оцінки відповідності
тендерних (цінових) пропозицій учасників торгів
медико-технічним (технічним) вимогам тендерної документації, що
додається.
{ Пункт 4 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МОЗ від
18.01.2007 N 14 ( v0014282-07 ) "Про забезпечення виконання
програм, які передбачають централізовану закупівлю лікарських
засобів, виробів медичного призначення та обладнання на 2007 рік".
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра Мусієнка А.В.
Міністр Ю.Гайдаєв
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
охорони здоров'я України
про Постійну робочу групу МОЗ України
з питань профільного супроводу державних закупівель
1. Постійна робоча група МОЗ України з питань профільного
супроводу державних закупівель (далі - Постійна робоча група)
створюється наказом МОЗ України для забезпечення планування та
проведення державних закупівель у відповідності до потреб системи
охорони здоров'я в лікарських засобах, виробах медичного
призначення, інших товарах, роботах і послугах.
2. Постійна робоча група у своїй діяльності керується
законодавством України, наказами МОЗ України, а також цим
Положенням.
3. Головними принципами у діяльності Постійної робочої групи
є об'єктивне врахування потреб системи охорони здоров'я у товарах,
роботах і послугах, запобігання обмеженню конкуренції та наданню
незаконних переваг окремим суб'єктам господарювання,
недискримінація учасників процедур державних закупівель.
4. Основними завданнями Постійної робочої групи є: визначення і обґрунтування номенклатури та обсягів товарів,
робіт і послуг, які закуповуються МОЗ України за рахунок державних
коштів, виходячи з реальної потреби в них закладів, установ та
організації системи охорони здоров'я, розробка медико-технічних
(технічних) вимог до предмету закупівлі; проведення оцінки відповідності тендерних пропозицій
учасників процедур закупівель медико-технічним (технічним)
вимогам, встановленим тендерною документацією; надання спеціалізованої консультативної допомоги Постійному
тендерному комітету та структурним підрозділам МОЗ України під час
проведення процедур державних закупівель.
5. Постійна робоча група для виконання покладених на неї
завдань: за поданням Управління державних закупівель аналізує потребу,
залишки та заявки МОЗ України, Міністерства охорони здоров'я
АР Крим, головних управлінь (управлінь) охорони здоров'я обласних,
Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій,
закладів охорони здоров'я у товарах, роботах та послугах; за результатами аналізу розробляє техніко-економічне
обґрунтування закупівлі для його подальшого затвердження та
погодження в установленому порядку; в установленому порядку здійснює оцінку тендерних пропозицій
учасників процедур державних закупівель у частині їх відповідності
медико-технічним (технічним) вимогам, встановленим тендерною
документацією, та надає відповідні висновки Постійному тендерному
комітету МОЗ України; за дорученням Постійного тендерного комітету МОЗ України
розглядає та аналізує запити учасників торгів, інших осіб, надає
відповідні висновки, роз'яснення та рекомендації.
6. Постійна робоча група під час виконання покладених на неї
завдань взаємодіє з закладами охорони здоров'я, центральними і
місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування, громадськими організаціями, міжнародними
організаціями, незалежними експертами.
7. До складу Постійної робочої групи входять заступник
Міністра охорони здоров'я України або керівник (заступник
керівника) структурного підрозділу МОЗ України за напрямком
(голова), представники державних установ та закладів, головні
позаштатні спеціалісти МОЗ України за профілем, співробітники МОЗ
України в кількості 5-7 осіб.
8. Персональний склад Постійної робочої групи затверджується
наказом МОЗ України.
9. Основною формою роботи Постійної робочої групи є
засідання, які проводяться у разі потреби.
10. Матеріали на розгляд Постійної робочої групи надаються
Управлінням державних закупівель за дорученням Постійного
тендерного комітету МОЗ України в установленому порядку.
11. Засідання Постійної робочої групи веде голова Постійної
робочої групи, а у разі його відсутності за його дорученням -
секретар Постійної робочої групи.
12. Постійна робоча група правомочна приймати рішення за
умови участі в засіданні не менш як 2/3 її членів. Рішення
вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість членів
Постійної робочої групи, присутніх на засіданні. У разі рівного
розподілу голосів голос голови Постійної робочої групи є
ухвальним.
13. Рішення Постійної робочої групи підписується всіма
членами Постійної робочої групи, які брали участь у засіданні.
14. Як виняток рішення Постійної робочої групи може бути
прийнято без проведення засідання шляхом письмового погодження
проекту рішення з членами Постійної робочої групи. У цьому разі
рішення вважається прийнятим, якщо у голосуванні взяли участь
не менш як 2/3 членів Постійної робочої групи і більшість з них
його схвалили.
15. У разі, якщо члени Постійної робочої групи
не погоджуються з прийнятим рішенням, вони письмово зазначають
свою окрему думку з обґрунтуванням об'єктивних причин відмови
в його погодженні. Окрема думка членів Постійної робочої групи є
невід'ємною частиною рішення Постійної робочої групи.
16. Рішення Постійної робочої групи візуються головою та
секретарем Постійної робочої групи на кожній сторінці та
направляються Постійному тендерному комітету МОЗ України або
Управлінню державних закупівель. Техніко-економічні обґрунтування направляються Управлінню
державних закупівель після узгодження з структурними підрозділами
МОЗ України в установленому порядку та затвердження заступником
Міністра охорони здоров'я України відповідно до розподілу
функціональних обов'язків.
17. Голова Постійної робочої групи організовує її роботу
і несе персональну відповідальність за виконання покладених
на Постійну робочу групу завдань, а також за додержання
законодавства про захист економічної конкуренції та у сфері
державних закупівель під час прийняття рішень Постійною робочою
групою. Голова Постійної робочої групи має право залучати до роботи
Постійної робочої групи фахівців певного профілю, які беруть
участь у засіданнях з правом дорадчого голосу.
18. Інформаційне забезпечення членів Постійної робочої групи
здійснює секретар Постійної робочої групи, який повідомляє членів
Постійної робочої групи про засідання, оформлює рішення, висновки,
техніко-економічні обґрунтування тощо. Секретар Постійної робочої
групи забезпечує взаємодію Постійної робочої групи із структурними
підрозділами МОЗ України, здійснює іншу організаційну роботу за
дорученням голови Постійної робочої групи, контролює додержання
встановлених строків під час підготовки та прийняття рішень та
доповідає голові Постійної робочої групи у разі недодержання цих
строків.
19. У разі виникнення конфлікту інтересів та неможливості
брати через це участь у роботі Постійної робочої групи, її члени
письмово повідомляють про це голову Постійної робочої групи та
голову Постійного тендерного комітету МОЗ України.
20. Голова Постійної робочої групи та члени Постійної робочої
групи в межах повноважень, визначених цим Положенням, несуть
встановлену законодавством відповідальність за вчинення
антиконкурентних дій, визначених статтею 15 Закону України "Про
захист економічної конкуренції" ( 2210-14 ), упереджене та
необ'єктивне ставлення до тендерних пропозицій або запитів
учасників процедур державних закупівель, розголошення
конфіденційної інформації та неналежне виконання своїх обов'язків
під час роботи Постійної робочої групи.
21. У разі виявлення порушень в роботі Постійної робочої
групи її голова у триденний строк письмово повідомляє про це
голову Постійного тендерного комітету МОЗ України.
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
охорони здоров'я України
підготовки, затвердження та погодження
техніко-економічного обґрунтування
1. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі (далі - ТЕО)
розробляється Постійною робочою групою з питань профільного
супроводу державних закупівель (далі - Постійна робоча група)
з метою проведення Постійним тендерним комітетом МОЗ України
процедур державних закупівель товарів, робіт і послуг
у відповідності з потребами в них системи охорони здоров'я. ТЕО є документом, на підставі якого Постійний тендерний
комітет МОЗ України визначає предмет закупівлі та вимоги до нього.
2. ТЕО розробляється на підставі обґрунтованої потреби
у товарах, роботах і послугах та виходячи з фактичних обсягів
коштів, призначених на закупівлю.
3. Положення ТЕО визначаються з урахуванням Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ) та Закону України "Про захист економічної конкуренції"
( 2210-14 ) і не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію
або надають незаконні переваги певним виробникам або учасникам. У ТЕО не дозволяється посилання на конкретні торговельні
найменування запропонованого предмету закупівлі та/або його
виробників, крім випадків, коли через специфіку предмету закупівлі
конкуренція на ринку відсутня або обмежена. Якщо таке посилання є
необхідним, до техніко-економічного обґрунтування додаються
нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують факт
відсутності або обмеження конкуренції.
3. У ТЕО відображаються такі питання:
3.1. Обґрунтування проведення закупівлі Зазначається підстава розроблення ТЕО (на виконання державної
програми, нормативно-правового акту тощо) та необхідність
у здійсненні закупівлі.
3.2. Мета закупівлі Зазначається кінцева мета, якої планується досягти завдяки
здійсненню закупівлі.
3.3. Основні положення Відображаються запропонований предмет закупівлі
(номенклатура, обсяги), його специфіка, роль для системи охорони
здоров'я, питання, які планується вирішити за допомогою закупівлі.
У разі можливості надається аналіз ринку.
3.4. Вимоги до предмету закупівлі Зазначаються медико-технічні та/або інші вимоги до
запропонованого предмету закупівлі, а також документи, якими
учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність
своїх тендерних пропозицій встановленим вимогам (у тому числі
реєстраційні посвідчення, ліценції тощо у разі, якщо вони
передбачаються законодавством). Можливе також надання пропозицій щодо встановлення певних
кваліфікаційних вимог до учасників процедур закупівель
у відповідності до статті 15 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
3.5. Фінансово-економічні вимоги Зазначаються орієнтовна ціна за одиницю предмету закупівлі та
загальна очікувана вартість всієї закупівлі. Зазначаються підстави
визначення ціни.
3.6. Прогноз наслідків проведення закупівлі Дається оцінка впливу закупівлі на ситуацію в системі охорони
здоров'я.
4. У разі закупівлі товарів до ТЕО додається їх попередній
розподіл з урахуванням орієнтовної ціни.
5. Протягом двох робочих днів з моменту оформлення ТЕО
направляється до Департаменту економіки і фінансів на узгодження. Департамент економіки і фінансів протягом п'яти робочих днів: опрацьовує ТЕО з питань, що належать до його компетенції; у разі відсутності зауважень - узгоджує його, і повертає
Постійній робочій групі; у разі наявності зауважень та пропозицій - за підписом
директора Департаменту повідомляє про них Постійну робочу групу
з чітким формулюванням відповідних положень. У разі обґрунтованої потреби строки розгляду Департаментом
економіки, фінансів та майнових відносин ТЕО, що надане на
узгодження, можуть бути подовжені, але не більше ніж до десяти
робочих днів. Узгоджене ТЕО візується на останній сторінці тексту
директором Департаменту, а в разі відсутності директора - особою,
яка його заміщає. У разі надходження зауважень та пропозицій від Департаменту
економіки і фінансів Постійна робоча група протягом п'яти робочих
днів приймає рішення про їх врахування або відхилення. У разі відхилення зауважень і пропозицій ТЕО повторно
направляється до Департаменту економіки і фінансів
з обґрунтуванням їх відхилення. Департамент економіки і фінансів
протягом двох робочих днів узгоджує ТЕО або надає обґрунтовану
відмову в його узгодженні. У разі відмови в узгодженні ТЕО
секретар Постійної робочої групи готує протокол розбіжностей, який
додається до ТЕО. ТЕО не потребує повторного узгодження Департаментом економіки
і фінансів, якщо його письмові зауваження та пропозиції повністю
враховано Постійною робочою групою.
6. У разі, якщо голова Постійної робочої групи не є
керівником структурного підрозділу МОЗ України за напрямком, ТЕО
направляється на узгодження до такого структурного підрозділу
в порядку, визначеному пунктом 5.
7. Після узгодження з структурними підрозділами ТЕО надається
на затвердження заступнику Міністра охорони здоров'я України
відповідно до розподілу функціональних обов'язків (у разі якщо
заступник Міністра охорони здоров'я України не є головою Постійної
робочої групи). Заступник Міністра охорони здоров'я України протягом трьох
робочих днів затверджує ТЕО. У разі відмови у затвердженні ТЕО заступник Міністра охорони
здоров'я України повідомляє про це голову Постійного тендерного
комітету МОЗ. Заступник Міністра охорони здоров'я України та
голова Постійного тендерного комітету МОЗ України зобов'язані
взяти особисту участь у врегулюванні спірних питань, а у разі
недосягнення згоди - повернути ТЕО Постійній робочій групі на
доопрацювання. Строк доопрацювання визначається головою Постійного
тендерного комітету МОЗ України.
8. Після затвердження ТЕО направляється до Управління
державних закупівель, про що робиться відповідний запис у журналі
реєстрації ТЕО.
9. Проходження ТЕО на всіх етапах відображається у реєстрі,
в якому зазначаються дата надходження ТЕО до структурних
підрозділів МОЗ України, посада, прізвище та підпис особи, що
прийняла ТЕО, дата повернення ТЕО до Постійної робочої групи.
10. Управління державних закупівель у триденний строк після
отримання ТЕО доводить його до відома голови Постійного тендерного
комітету МОЗ України, після чого голова Постійного тендерного
комітету МОЗ України приймає рішення про його обговорення на
черговому засіданні. За результатами обговорення Постійний
тендерний комітет МОЗ України погоджує ТЕО, визначає предмет
закупівлі відповідно до ТЕО, та обирає процедуру закупівлі, що
заноситься до протоколу засідання Постійного тендерного комітету
МОЗ України. Вимоги до предмету закупівлі у тендерній документації
встановлюються, виходячи з вимог, визначених ТЕО, за рішенням
Постійного тендерного комітету МОЗ України. Після затвердження тендерної документації вона візується
головою Постійної робочої групи у частині відповідності вимог до
предмету закупівлі вимогам, встановленим ТЕО.
11. У разі непогодження Постійним тендерним комітетом МОЗ
України ТЕО повертається до Постійної робочої групи
на доопрацювання з обґрунтуванням відмови у погодженні. Повторне
погодження ТЕО здійснюється у відповідності до цього Порядку, при
цьому строки узгодження ТЕО можуть бути скорочені виходячи
з загального строку доопрацювання, який визначається головою
Постійного тендерного комітету МОЗ України.
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
охорони здоров'я України
оцінки відповідності
тендерних (цінових) пропозицій учасників
торгів медико-технічним (технічним)
вимогам тендерної документації
1. Протягом двох робочих днів з моменту розкриття тендерних
(цінових) пропозицій учасників (попередніх тендерних пропозицій -
у разі проведення процедури редукціону) Управління державних
закупівель надає Постійній робочій групі з питань профільного
супроводу державних закупівель (далі - Постійна робоча група)
тендерну документацію та тендерні (цінові) пропозиції учасників.
При цьому Постійній робочій групі надаються пропозиції учасників,
які не були відхилені відповідно до статті 27 Закону України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
2. Протягом п'яти робочих днів з моменту отримання тендерних
(цінових) пропозицій Постійна робоча група здійснює оцінку їх
відповідності медико-технічним (технічним) вимогам, що встановлені
тендерною документацією.
3. За результатами розгляду тендерних (цінових) пропозицій
Постійна робоча група надає відповідний висновок, у якому
зазначаються: назва предмету закупівлі (частини предмету закупівлі); найменування учасників торгів; назва запропонованого предмету закупівлі згідно
з реєстраційним посвідченням, із зазначенням форми випуску,
дозування та фасування; назва виробника; кількість (у разі закупівлі товару); відповідність певним медико-технічним (технічним) вимогам. У разі виявлення невідповідності предмету закупівлі
медико-технічним (технічним) вимогам або неможливості його
застосування Постійна робоча група зазначає це у висновку
з викладенням об'єктивних підстав.
4. Рішення про надання висновку приймається Постійною робочою
групою у встановленому порядку.
5. Висновок щодо відповідності тендерних (цінових) пропозицій
учасників торгів медико-технічним (технічним) вимогам тендерної
документації надається Управлінню державних закупівель для
подальшого розгляду Постійним тендерним комітетом МОЗ України.
{ Додаток 1 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 2 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 3 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 4 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 5 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 6 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 7 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 8 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 9 виключено на підставі Наказу Міністерства охорони
здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 10 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 11 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 12 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 13 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 14 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 15 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 16 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 17 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 18 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 19 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 20 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 21 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 22 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 23 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 24 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 25 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 26 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 27 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 28 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 29 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 30 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 31 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 32 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 33 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 34 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
{ Додаток 35 виключено на підставі Наказу Міністерства
охорони здоров'я N 45 ( v0045282-08 ) від 05.02.2008 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ