Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5666; 2023 р., № 50, ст. 2800) зміни, що додаються.
1) закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва:
розпочаті до набрання чинності цією постановою відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2023 р. № 256 “Про реалізацію експериментального проекту щодо здійснення оборонних закупівель безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби та активних засобів протидії технічним розвідкам вітчизняного виробництва” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 36, ст. 1910), завершуються в порядку та на умовах, що діяли до набрання чинності цією постановою;
з дня набрання чинності цією постановою здійснюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5666) з урахуванням змін, затверджених цією постановою;
2) безпілотні системи та засоби радіоелектронної боротьби, які були кодифіковані як предмет постачання та введені до штатів і табелів відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо здійснення оборонних закупівель безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби та активних засобів протидії технічним розвідкам вітчизняного виробництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2023 р. № 256 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 36, ст. 1910; 2024 р., № 63, ст. 3767), та Порядку здійснення закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5666; 2023 р., № 50, ст. 2800), з урахуванням змін, затверджених цією постановою, не потребують повторного проходження процедури кодифікації та реєстрації штатно-табельного предмета;
3) погодження поданого вітчизняним виконавцем державного контракту (договору) на виготовлення та поставку безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби, їх складових частин звіту про цільове використання товарів, ввезених на митну територію України із звільненням від оподаткування, передбачене пунктом 5 Порядку ввезення, першого постачання та цільового використання товарів, визначених частиною восьмою статті 287 Митного кодексу України, для використання у виробництві товарів оборонного призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 р. № 170 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 23, ст. 907; 2022 р., № 96, ст. 5968), не здійснюється, крім випадків, коли у зазначеного державного замовника утворено представництво державного замовника у сфері оборони;
4) у разі скасування чи припинення воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, державні контракти (договори) на виготовлення та поставку безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня продовжують діяти до повного виконання зобов’язань сторонами.
3. Міністерству оборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил:
1) протягом одного місяця затвердити технічні вимоги до:
типів безпілотних систем із зазначенням тактико-технічних характеристик за кожним типом безпілотної системи;
засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня та визначити поточну потребу в них;
2) у разі зміни радіоелектронної обстановки або вимог до безпілотних систем вносити зміни до технічних вимог, але не частіше ніж один раз на місяць, крім випадків встановлення технічних вимог до нових типів безпілотних систем.
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275
1. Вступну частину постанови після слів “правового режиму воєнного стану в Україні” доповнити словами і цифрами “, абзацу другого пункту 22 розділу IX “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України”.
2. Пункт 1 доповнити абзацом такого змісту:
“Порядок здійснення закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин.”.
3. Доповнити постанову Порядком здійснення закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин такого змісту:
ПОРЯДОК
здійснення закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин
1. Цей Порядок визначає механізм здійснення закупівель безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин та діє протягом воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Згідно з цим Порядком здійснюється закупівля безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин державними замовниками у сфері оборони, службами державного замовника, а також військовими частинами, організаціями (установами, закладами), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) (далі - державні замовники).
Військові частини мають право здійснювати закупівлю кодифікованих безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби ближньої дії без погодження з Генеральним штабом Збройних Сил, органами військового управління вищого рівня, у тому числі із службами постачання, за процедурою, визначеною цим Порядком.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
безпілотна система - безпілотні авіаційні комплекси, безпілотні літальні апарати, безпілотні наземні (роботизовані) комплекси, безпілотні водні (плаваючі) комплекси;
безпілотний авіаційний комплекс - безпілотне повітряне судно, пов’язані з ним спеціальні станції дистанційного пілотування, необхідні лінії керування і контролю та інші елементи, зазначені у затвердженому проекті типу безпілотного авіаційного комплексу. Безпілотний авіаційний комплекс може включати кілька безпілотних літальних апаратів;
безпілотний водний (плаваючий) комплекс - морське та/або річкове судно, що здійснює рух водною поверхнею в товщі води або по морському дну, керування і контроль якого здійснюються дистанційно за допомогою спеціальної станції дистанційного керування, розташованої поза судном, або яке здійснює рух автономно за відповідною програмою;
безпілотний літальний апарат - повітряне судно, керування польотом якого і контроль за яким здійснюються дистанційно за допомогою спеціальної станції дистанційного пілотування, розташованої поза повітряним судном, або яке здійснює політ автономно за відповідною програмою;
безпілотний наземний (роботизований) комплекс - наземний рухомий або стаціонарний засіб, керування і контроль якого здійснюються дистанційно за допомогою спеціальної станції дистанційного керування, або який функціонує автономно за відповідною програмою;
засоби радіоелектронної боротьби - обладнання, радарні комплекси, апаратура для виявлення роботи радіоелектронних засобів системи управління військами і зброєю противника, їх радіоелектронного подавлення та радіоелектронного захисту систем і засобів управління сил безпеки і сил оборони, а також проведення заходів електронної підтримки;
засоби радіоелектронної боротьби тактичного рівня - різновид засобів радіоелектронної боротьби, функціонально закінчений радіоелектронний пристрій, призначений для радіоелектронного подавлення систем управління, приймачів супутникової навігації різних типів безпілотних літальних апаратів направленого типу на відстань не більш як 30 кілометрів;
засоби радіоелектронної боротьби ближньої дії - різновид засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, функціонально закінчений радіоелектронний пристрій, призначений для:
радіоелектронного подавлення систем управління, приймачів супутникової навігації різних типів безпілотних літальних апаратів з направленістю купольного типу на відстані від 100 до 500 метрів та направленого типу не більш як 5 кілометрів;
електронної підтримки радіоелектронного подавлення (індивідуальні засоби виявлення сигналів безпілотних літальних апаратів) для виявлення сигналів управління, телеметрії, відеозображення різних типів безпілотних літальних апаратів з направленими антенами на відстань не менш як 5 кілометрів та з ненаправленими антенами на відстань не менш як 3 кілометри.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про оборонні закупівлі”, постановах Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 159 “Про затвердження Порядку проведення випробувань зразків озброєння та військової техніки” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 20, ст. 853) і від 17 лютого 2021 р. № 160 “Про затвердження Порядку проведення випробувань та прийняття на озброєння (постачання) зразків озброєння, військової та спеціальної техніки, засобів і обладнання іноземного виробництва” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 21, ст. 934), особливостях здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5666), Правилах технічної експлуатації безпілотних авіаційних комплексів I класу державної авіації України, затверджених наказом Міноборони від 10 серпня 2018 р. № 401.
3. Протягом періоду виконання цього Порядку:
під час провадження діяльності представництвами державних замовників у сфері оборони на підприємствах, які провадять діяльність з розроблення та виробництва безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, положення щодо здійснення контролю за якістю товарів, робіт і послуг оборонного призначення на всіх етапах їх розроблення, виробництва, модернізації, а також контролю за цільовим використанням коштів, встановлені Порядком здійснення контролю за якістю товарів, робіт і послуг оборонного призначення на всіх етапах їх розроблення, виробництва, модернізації, ремонту та утилізації, а також за цільовим використанням коштів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 781 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 62, ст. 3920), та Положенням про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2009 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 81, ст. 2737; 2021 р., № 21, ст. 942), не застосовуються;
кодифікація безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня як предметів постачання здійснюється відповідно до Порядку постачання товарів оборонного призначення під час особливого періоду, введення надзвичайного стану, проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії та у період проведення антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2015 р. № 345 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 44, ст. 1372; 2018 р., № 36, ст. 1266; 2023 р., № 85, ст. 4919), з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком;
положення Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міноборони від 18 грудня 2017 р. № 673, Інструкції з реєстрації штатно-табельних предметів, затвердженої наказом Міноборони від 8 січня 2019 р. № 8, в частині погодження і затвердження технічних умов Міноборони не застосовуються;
положення пунктів 20-27 Порядку постачання товарів оборонного призначення під час особливого періоду, введення надзвичайного стану, проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії та у період проведення антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2015 р. № 345, не застосовуються.
4. Закупівля безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) може здійснюватися державними замовниками у разі наявності потреби у забезпеченні відповідними безпілотними системами та засобами радіоелектронної боротьби тактичного рівня за процедурою, визначеною цим Порядком.
5. Вітчизняні виконавці державних контрактів (договорів) на виготовлення та поставку безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) під час укладання державного контракту (договору) надають державному замовнику розрахунок ціни за формою згідно з додатком 1 та висновок експерта (який визначає можливу орієнтовну (очікувану) вартість безпілотної системи, засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня/їх складової частини, діє протягом шести місяців з дня його видачі та не може бути прийнятий державним замовником після закінчення цього строку), виданий спеціалізованою судово-експертною установою, яка відповідно до Закону України “Про судову експертизу” має право на виконання таких робіт, та/або суб’єктами оціночної діяльності (оцінювачами), уповноваженими на проведення оцінки та визначення вартості майна згідно із Законом України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”. При цьому прибуток виконавця державного контракту (договору) у складі ціни може становити не більш як 25 відсотків виробничої собівартості товарів, робіт та послуг. Відповідальність за неправильність розрахунку ціни несе виконавець державного контракту (договору).
Крім документів, зазначених в абзаці першому цього пункту, вітчизняні виконавці державних контрактів (договорів) на виготовлення та поставку безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня під час укладання державного контракту (договору) надають державному замовнику або військовій частині один з таких документів:
сертифікат відповідності стандартам або технічним умовам (із змінами, за наявності);
свідоцтво про реєстрацію штатно-табельного предмета;
документ, що підтверджує допуск до експлуатації безпілотної системи;
акт про проведення спільних відомчих випробувань з позитивним висновком за формою згідно з додатком 2.
Дія документів, передбачених абзацами третім - шостим цього пункту і складених щодо безпілотної системи, засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, поширюється на всі їх складові, зазначені у технічних умовах (із змінами, за наявності), виданих на таку безпілотну систему/засіб радіоелектронної боротьби тактичного рівня. Наявність зазначеного документа, виданого одним заінтересованим державним замовником, є достатньою підставою для здійснення державним замовником закупівлі безпілотних систем/засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня для власних потреб або для потреб інших заінтересованих державних замовників, зазначених у пункті 7 цього Порядку.
У разі здійснення закупівель безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня відповідно до цього пункту акт про проведення спільних відомчих випробувань підписується державним замовником або заінтересованим державним замовником, який організував відповідні випробування, та виробником відповідної безпілотної системи та/або засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня.
Наявність акта про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність тактико-технічних характеристик і комплектації безпілотної системи або засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня технічним умовам, виданого одним із державних замовників або заінтересованих державних замовників, є підставою для здійснення державними замовниками, заінтересованими державними замовниками, зазначеними у пункті 7 цього Порядку, закупівлі безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня.
Вимагати інші документи щодо визначення ціни, крім тих, що передбачені цим Порядком, забороняється.
6. Під час розрахунку ціни враховуються всі податки та збори, загальновиробничі, адміністративні, операційні та інші витрати виконавця, пов’язані з виготовленням безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва, їх складових, крім:
організаційних витрат, витрат на проведення річних зборів, представницьких витрат, витрат на участь у виставках;
витрат на службові відрядження працівників апарату управління суб’єкта господарювання, безпосередньо не пов’язаних з виконанням державного контракту (договору) чи здійсненням оперативного контролю за його виконанням;
витрат на страхування майна, а також винагороди за послуги (юридичні, аудиторські, з оцінки майна тощо), які не є обов’язковими відповідно до законодавства або умов договорів;
витрат від браку (крім технічно неминучого браку та витрат на виправлення такого технічно неминучого браку);
нестачі незавершеного виробництва, нестачі і витрат від псування матеріальних цінностей у цехах (якщо інше не передбачено договором);
сум безнадійної дебіторської заборгованості та відрахування до резерву сумнівних боргів;
витрат від знецінення запасів;
визнаних штрафів, пені, неустойки;
комісійної винагороди продавцям, торговим агентам та працівникам структурних підрозділів суб’єкта господарювання, що забезпечують збут;
витрат на рекламу та дослідження ринку (маркетингу);
витрат на дослідно-конструкторські роботи, що не стосуються державного контракту (договору) на виготовлення та поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових) або виконані до укладення цього контракту (договору), якщо інше не визначено положеннями державного контракту (договору);
збитків, пов’язаних з утриманням об’єктів соціальної сфери (крім розумних витрат на експлуатацію об’єктів соціальної сфери, які розташовані на території виконавця, які виконують функції, що передбачені законодавством (медичні пункти тощо);
витрат на проведення експертизи визначення можливої орієнтовної (очікуваної) вартості безпілотної системи та/або засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових) спеціалізованою судово-експертною установою та/або суб’єктами оціночної діяльності (оцінювачами), уповноваженими на проведення оцінки та визначення вартості майна згідно із Законом України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, відповідно до цього Порядку.
7. Закупівля безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) Адміністрацією Держспецзв’язку (уповноваженою нею службою державного замовника) відповідно до цього Порядку може здійснюватися для потреб Держспецзв’язку, Збройних Сил, Національної гвардії, Держприкордонслужби, СБУ, Національної поліції, а також для потреб інших складових сил безпеки та сил оборони (далі - заінтересований державний замовник) на підставі письмового замовлення, в якому зазначаються:
1) найменування державного замовника, який повинен здійснити закупівлю безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня;
2) найменування заінтересованого державного замовника, для потреб якого буде здійснюватися закупівля безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня;
3) вид безпілотної системи (безпілотний авіаційний комплекс, безпілотний літальний апарат, безпілотний наземний (роботизований) комплекс, безпілотний водний (плаваючий) комплекс) (у разі закупівлі безпілотних систем);
4) інформація про тактико-технічні характеристики безпілотної системи та/або засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня згідно з додатками 8 і 9 або назва безпілотної системи та/або засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня (у разі закупівлі конкретного найменування безпілотної системи/засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня);
5) кількість одиниць безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, які повинні бути закуплені;
6) довідка виробника довільної форми про те, що він є єдиним виробником безпілотної системи/засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня (у разі закупівлі безпілотної системи/засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня у єдиного виробника).
У разі необхідності закупівлі окремих складових безпілотної системи або окремих складових засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня заінтересований державний замовник зазначає у замовленні, до складу якої безпілотної системи та/або засобу радіоелектронної боротьби входять зазначені безпілотні системи та/або засоби радіоелектронної боротьби тактичного рівня, із посиланням на технічні умови (із змінами, за наявності).
8. Письмове замовлення про здійснення закупівель безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, подане відповідно до пункту 7 цього Порядку, із визначеною назвою безпілотної системи та/або засобу радіоелектронної боротьби є підставою для здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.
У разі коли заінтересований державний замовник у письмовому замовленні на здійснення закупівлі безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) зазначив інформацію про тактико-технічні характеристики безпілотної системи або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) вітчизняного виробництва згідно з додатками 8 і 9, закупівля таких безпілотних систем або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) здійснюється відповідно до пунктів 50-95 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5666), з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком, зокрема щодо прибутку виконавця державного контракту (договору).
9. Крім документів, передбачених особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5666), до заявок для участі у кваліфікаційному відборі кандидати додають акт про проведення спільних відомчих випробувань з позитивним висновком за формою згідно з додатком 2 або документ, що підтверджує допуск до експлуатації безпілотної системи та/або засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, або свідоцтво про реєстрацію штатно-табельного предмета.
10. Під час здійснення кваліфікаційного відбору кандидати можуть уповноважувати фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців чи юридичних осіб на подання заявок для участі у кваліфікаційному відборі (далі - уповноважені особи).
У такому разі в заявках для участі у кваліфікаційному відборі зазначається інформація щодо найменування та коду згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи); прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податку або серії (за наявності) та номера паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України) (для фізичної особи або фізичної особи - підприємця) уповноваженої особи, яка опубліковується для загального доступу в електронній системі закупівель.
До документів, що подаються уповноваженими особами від імені кандидатів/учасників у складі заявок для участі у кваліфікаційному відборі/пропозиції/тендерній пропозиції, обов’язково додається документ, яким кандидат уповноважує фізичну особу, фізичну особу - підприємця чи юридичну особу на подання відповідної заявки та документів.
У разі подання заявки для участі у кваліфікаційному відборі уповноваженою особою державний замовник у протоколі кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди, що розміщується в електронній системі закупівель, зазначає інформацію щодо найменування та ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи); прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) та реєстраційного номера облікової картки платника податку або серії (за наявності) та номера паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України) (для фізичної особи або фізичної особи - підприємця) уповноваженої особи. При цьому до рамкової угоди включається кандидат, який уповноважив фізичну особу, фізичну особу - підприємця чи юридичну особу на подання відповідної заявки та документів.
11. За наявності технічної можливості державні замовники можуть здійснювати закупівлю безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) відповідно до пунктів 50-95 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5666), шляхом застосування рамкових угод, створених Адміністрацією Держспецзв’язку (уповноваженими нею службами державного замовника) або Міноборони (уповноваженими ним службами державного замовника).
Адміністрація Держспецзв’язку (уповноважені нею служби державного замовника) або Міноборони (уповноважені ним служби державного замовника) надають доступ державним замовникам до створених рамкових угод на підставі складених державними замовниками в довільній формі звернень.
У разі надання Адміністрацією Держспецзв’язку (уповноваженими нею службами державного замовника) або Міноборони (уповноваженими ним службами державного замовника) доступу до створених рамкових угод державний замовник здійснює закупівлю безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня відповідно до пункту 75 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану”, з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 5 цього Порядку, щодо прибутку виконавця державного контракту (договору).
12. Переможець запиту пропозиції у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти державний контракт (договір), повинен подати державному замовнику документи, передбачені пунктом 5 цього Порядку, та укласти державний контракт (договір).
Виконання державного контракту (договору) на виготовлення та поставку безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня
13. Попередня оплата за державними контрактами (договорами) на виготовлення та поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) (зокрема партіями) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів вітчизняним виконавцям державних контрактів (договорів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства в установленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів вітчизняними виконавцями державних контрактів (договорів) з таких рахунків виключно на цілі, визначені державними контрактами (договорами). Для здійснення платежів з небюджетного рахунка виконавці державного контракту (договору) надають органам Казначейства платіжну інструкцію із зазначенням реквізитів державного контракту (договору) та копію договору на закупівлю товарів, робіт і послуг, на виконання якого проводиться платіж.
У державних контрактах (договорах) на виготовлення і поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) може передбачатися попередня оплата в обсягах до 70 відсотків їх вартості на строк не більш як 12 місяців. Розмір і строк попередньої оплати товарів у зазначених межах визначаються з урахуванням необхідності, що обґрунтовується, зокрема, циклом виробництва товару.
Державний контракт (договір) на виготовлення і поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) може укладатися на строк, що перевищує бюджетний період.
14. Істотні умови державних контрактів (договорів) на виготовлення і поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) не можуть змінюватися після їх укладення до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
коригування обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків державного замовника;
поліпшення якісного стану предмета закупівлі за умови, що таке поліпшення не призведе до збільшення суми вартості (ціни), визначеної в державному контракті (договорі);
продовження строку дії державних контрактів (договорів) на виготовлення і поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, істотної зміни обставин, затримки фінансування замовником, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми вартості (ціни), визначеної в державному контракті (договорі);
погодження зміни вартості (ціни) в державних контрактах (договорах) на виготовлення і поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) в бік зменшення у разі встановлення в державному контракті (договорі) порядку зміни вартості (ціни);
зміни вартості (ціни) в державних контрактах (договорах) на виготовлення і поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов надання пільг з оподаткування - пропорційно зміні таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно зміні податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
зміни загальної вартості державного контракту (договору) в бік зменшення у разі, коли прибуток виконавця державного контракту (договору) у складі ціни перевищує встановлені пунктом 5 цього Порядку розміри, або збільшення кількості безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин), що поставляються, у разі настання таких обставин;
зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни розміру мінімальної заробітної плати та/або прожиткового мінімуму, зміни курсу іноземної валюти, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електричну енергію на ринку “на добу наперед” у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
У разі змін істотних умов державних контрактів (договорів) на виготовлення і поставку безпілотних систем та засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, що призвели до зміни загальної вартості державного контракту (договору) в бік зменшення, розмір попередньої оплати не переглядається, якщо її обсяг не перевищує загальної вартості державного контракту (договору).
Підтвердження об’єктивних обставин, зазначених у цьому пункті, засвідчуються висновком Торгово-промислової палати та іншими підтвердними документами з можливістю продовжити строк дії таких державних контрактів (договорів) не більш як на 60 календарних днів, але не більш як 12 місяців з дня здійснення попередньої оплати.
При цьому в державному контракті (договорі) зазначається загальна вартість державного контракту (договору), а також вартість виготовлення і поставки безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин), визначена відповідно до календарного плану на кожний бюджетний період.
Облік і реєстрація в органах Казначейства бюджетних зобов’язань за державним контрактом (договором), строк дії якого перевищує бюджетний період, здійснюються в установленому законодавством порядку.
Коли строк кінцевої поставки за державним контрактом (договором) на виготовлення та поставку безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) (зокрема партіями) перевищує два місяці з дати укладення такого державного контракту (договору), вітчизняні виконавці державного контракту (договору) уточнюють розрахунок ціни, на підставі якого було укладено державний контракт (договір), у тому числі розмір прибутку, виходячи з фактичних витрат, та за місяць до закінчення строку кінцевої поставки товарів надають державному замовнику уточнений розрахунок ціни за формою згідно з додатком 1.
Розмір прибутку виконавця державного контракту (договору) у складі ціни в уточненому розрахунку повинен відповідати вимогам, встановленим пунктом 5 цього Порядку.
Остаточні розрахунки за державним контрактом (договором) здійснюються після надання уточненого розрахунку ціни, передбаченого абзацом тринадцятим цього пункту. Відповідальність за неправильність уточненого розрахунку ціни несе виконавець державного контракту (договору).
Коли прибуток виконавця державного контракту (договору) у складі ціни перевищує встановлені пунктом 5 цього Порядку розміри, сторони вносять зміни в державний контракт (договір) щодо зменшення загальної вартості (ціни) державного контракту (договору) або за погодженням з державним замовником щодо збільшення кількості безпілотних систем та/або засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин), що поставляються.
Якщо прибуток виконавця державного контракту (договору) у складі ціни не перевищує встановлені пунктом 5 цього Порядку розміри, остаточні розрахунки здійснюються за цінами, встановленими державним контрактом (договором).
Здійснення контролю за якістю товарів, робіт і послуг оборонного призначення на всіх етапах розроблення, виробництва, модернізації безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва
15. Коли у державного замовника не створено представництво державного замовника у сфері оборони або державний контракт (договір) укладено військовою частиною, уповноваженою Міноборони на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) за децентралізованими розрахунками, приймання безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня здійснюється державним замовником на підставі наданих виконавцем державного контракту (договору) сертифіката якості на кожну одиницю товару, який гарантує заявлені виробником параметри і характеристики, якість і безпечність, технічний стан безпілотної системи, що підтверджено проведеними виробником випробуваннями. Сертифікат якості видається виконавцем державного контракту (договору). Відповідальність за відомості, зазначені в сертифікаті якості, несе виконавець державного контракту (договору).
16. Приймання засобів радіоелектронної боротьби ближньої дії здійснюється без залучення представництв державного замовника на підставі наданих виконавцем державного контракту (договору) сертифіката якості на кожну одиницю товару, який гарантує заявлені виробником параметри і характеристики, якість і безпечність, технічний стан засобу радіоелектронної боротьби ближньої дії, що підтверджено проведеними виробником випробуваннями. Сертифікат якості видається виконавцем державного контракту (договору).
17. Коли у державного замовника створено представництво державного замовника, таке представництво під час здійснення контролю за якістю товарів, робіт і послуг оборонного призначення на всіх етапах розроблення, виробництва, модернізації безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня має такі повноваження, завдання та функції:
сприяє проведенню заходів щодо дотримання режиму секретності, технічного захисту інформації та комплексної протидії технічним засобам розвідки (у разі потреби);
здійснює згідно з умовами державного контракту (договору) контроль за виконанням робіт;
бере участь у проведенні випробувань і погоджує звіти, які оформляються за їх результатами відповідно до умов договору;
надає державному замовнику висновок про готовність ескізного (технічного) проекту (етапів проведення) до приймання;
здійснює приймання дослідного зразка та комплекту експлуатаційної документації для проведення попередніх випробувань;
здійснює контроль за виготовленням дослідного зразка (складових частин) і підтверджує його відповідність вимогам експлуатаційної документації шляхом порівняння заявлених або визначених технічним завданням тактико-технічних характеристик дослідного зразка з установленими за результатами випробувань;
здійснює приймання експлуатаційної документації.
Крім того, під час серійного виготовлення (монтажу) безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня представництво державного замовника:
перевіряє відповідність комплектувальних виробів і матеріалів вимогам експлуатаційної документації;
організовує приймання безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня;
бере участь у проведенні періодичних і типових випробувань.
18. Представництво державного замовника здійснює контроль за якістю безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, що постачаються без їх приймання іншими представництвами, у порядку, що визначається умовами державного контракту (договору).
19. Контроль за якістю та прийманням безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня представництво державного замовника здійснює у присутності представників відділу технічного контролю підприємства або уповноваженого представника підприємства із залученням сил і засобів виконавця державного контракту (договору) в обсягах і послідовності, що визначені вимогами технічних умов на вироби.
20. Прийняті представництвом державного замовника безпілотні системи та засоби радіоелектронної боротьби тактичного рівня підлягають відвантаженню споживачам для їх експлуатації або передачі виконавцю державного контракту (договору) на виготовлення і поставку безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня на відповідальне зберігання.
На прийняті безпілотні системи та засоби радіоелектронної боротьби тактичного рівня протягом 24 годин після завершення їх приймання представництво державного замовника за наявності такої вимоги в умовах державного контракту (договору) видає виконавцю державного контракту (договору) посвідчення на прийняту продукцію (виконані роботи) про відповідність таких товарів (робіт) вимогам технічних умов та умовам державного контракту (договору) за формою, що визначена державним замовником.
21. Відвантаження безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня після їх приймання здійснюється під контролем представництва державного замовника.
22. Забраковані та не прийняті представництвом державного замовника безпілотні системи та/або засоби радіоелектронної боротьби тактичного рівня не можуть бути поставлені виконавцем державного контракту (договору) на виготовлення і поставку безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня споживачам для їх експлуатації.
23. Представництво державного замовника бере участь у проведенні випробувань безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня відповідно до Порядку проведення випробувань зразків озброєння та військової техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 159 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 20, ст. 853).
24. Для цілей цього Порядку перелік повноважень, завдань і функцій представництв державних замовників під час здійснення контролю за якістю товарів, робіт і послуг оборонного призначення на всіх етапах розроблення, виробництва, модернізації безпілотних систем та засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, визначених у цьому Порядку, є вичерпним.
25. Протягом гарантійного строку вітчизняні виконавці державних контрактів (договорів) на виготовлення та поставку безпілотних систем і засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня (їх складових частин) безоплатно протягом розумного строку усувають недоліки за зверненням заінтересованих державних замовників, на балансі яких перебувають зазначені безпілотні системи та засоби радіоелектронної боротьби тактичного рівня, за умови їх належної експлуатації.
Кодифікація безпілотних систем
26. Кодифікація безпілотних систем здійснюється Міноборони:
на підставі акта про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність технічним умовам тактико-технічних характеристик та комплектації безпілотних систем, за формою згідно з додатком 2;
за результатами вивчення заявлених розробником тактико-технічних характеристик зразка, ознайомлення з результатами випробувань, проведених виробником, у разі відповідності технічним вимогам до типу безпілотної системи;
за результатами вивчення заявлених розробником тактико-технічних характеристик зразка, ознайомлення з результатами випробувань, проведених виробником, у разі наявності потреби в забезпеченні конкретним зразком безпілотної системи.
27. У разі проведення спільних відомчих випробувань з одним із заінтересованих державних замовників, визначених у пункті 7 цього Порядку, або державних замовників у сфері оборони, зазначених у пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 363 “Питання оборонних закупівель” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 33, ст. 1916), або Державним науково-дослідним інститутом випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки виробник безпілотної системи надсилає до Міноборони акт про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність технічним умовам тактико-технічних характеристик і комплектації безпілотних систем, до якого додаються:
інформація про тактико-технічні характеристики безпілотної системи згідно з додатком 3;
технічні умови на безпілотну систему, затверджені виробником та внесені до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних “Технічні умови України” державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки;
акти та програма заводських випробувань безпілотної системи.
Інформація про тактико-технічні характеристики безпілотної системи надається виробником на підставі зазначених технічних умов.
28. У разі надсилання виробником безпілотної системи акта про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність технічним умовам тактико-технічних характеристик і комплектації безпілотних систем, Міноборони здійснює кодифікацію безпілотної системи виключно на підставі такого акта та документів, які відповідно до пункту 27 цього Порядку додаються до нього, без отримання від Збройних Сил, Національної гвардії, Держприкордонслужби, СБУ, Національної поліції, інших складових сил безпеки та сил оборони, інших державних замовників у сфері оборони інформації про наявність потреби в такій безпілотний системі та без проведення комісією державного замовника визначальних відомчих випробувань безпілотної системи.
Вимагати від виробника безпілотної системи документи, не передбачені пунктом 27 цього Порядку, для здійснення кодифікації предмета постачання, введення його до штатів і табелів забороняється.
Міноборони протягом 10 днів з дня надходження акта про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність технічним умовам тактико-технічних характеристик і комплектації безпілотних систем, з додатками, передбаченими пунктом 27 цього Порядку, забезпечує кодифікацію предмета постачання, вводить його до штатів і табелів.
29. Кодифікація безпілотних систем може здійснюватися Міноборони за результатами вивчення заявлених розробником тактико-технічних характеристик, ознайомлення з результатами випробувань, проведених виробником, у разі наявності потреби в забезпеченні конкретним зразком безпілотної системи.
У такому разі виробник безпілотної системи надсилає до Міноборони інформацію про тактико-технічні характеристики безпілотної системи згідно з додатком 3 разом з технічними умовами, затвердженими виробником і внесеними до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних “Технічні умови України” державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки, актами та протоколами попередніх випробувань.
Міноборони протягом 10 робочих днів вивчає подані виробником документи та у разі наявності повідомлення про потребу в проходженні процедури кодифікації від Генерального штабу Збройних Сил, командувань видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил (додаток 7) забезпечує кодифікацію предмета постачання та вводить його до штатів і табелів.
30. Кодифікація безпілотних систем може здійснюватися Міноборони за результатами вивчення заявлених розробником тактико-технічних характеристик зразка, ознайомлення з результатами випробувань, проведених виробником, у разі відповідності технічним вимогам на тип безпілотної системи.
Технічні вимоги до типу безпілотної системи розробляються та затверджуються Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил на такі типи безпілотних систем:
ударний безпілотний літальний апарат одноразового використання роторного типу;
ударний безпілотний літальний апарат багаторазового використання роторного типу:
ударний безпілотний літальний апарат багаторазового використання літакового типу:
розвідувальний безпілотний літальний апарат літакового типу:
розвідувальний безпілотний літальний апарат роторного типу.
Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил можуть визначити додаткові типи безпілотних систем, розробити та затвердити технічні вимоги до таких типів безпілотних систем.
Технічні вимоги до типу безпілотної системи повинні містити відомості, зазначені в додатку 5.
У такому разі виробник безпілотної системи надсилає до Міноборони інформацію про тактико-технічні характеристики безпілотної системи згідно з додатком 3 разом з технічними умовами, затвердженими виробником, актами та протоколами попередніх випробувань.
Відповідальність за недостовірність відомостей, зазначених у документах на безпілотну систему, несе виробник.
Міноборони протягом 10 робочих днів вивчає надані виробником документи та у разі відповідності зразка технічним вимогам до типу безпілотної системи забезпечує кодифікацію предмета постачання та вводить його до штатів і табелів.
У разі відповідності безпілотної системи технічним вимогам до типу безпілотної системи кодифікація безпілотної системи проводиться без отримання від Генерального штабу Збройних Сил інформації про наявність потреби в такій безпілотний системі.
31. Технічні умови розробляються, затверджуються виробником безпілотної системи, вносяться до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних “Технічні умови України” державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки, та не потребують затвердження чи погодження Міноборони, інших державних органів.
Кодифікація засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня
32. Кодифікація засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня здійснюється Міноборони:
на підставі акта про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність технічним умовам тактико-технічних характеристик та комплектації засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня за формою згідно з додатком 2 у разі відповідності технічним вимогам до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, затвердженим Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил;
за результатами вивчення заявлених розробником тактико-технічних характеристик засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, ознайомлення з результатами випробувань, проведених виробником, у разі відповідності технічним вимогам до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, затвердженим Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил.
33. У разі проведення спільних відомчих випробувань з одним із заінтересованих державних замовників, визначених у пункті 7 цього Порядку, або державних замовників у сфері оборони, зазначених у пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 363 “Питання оборонних закупівель” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 33, ст. 1916), або Державним науково-дослідним інститутом випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки виробник засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня надсилає до Міноборони акт про проведення спільних відомчих випробувань з позитивним висновком, до якого додаються:
інформація про тактико-технічні характеристики засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня згідно з додатком 4;
технічні умови до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, затверджені виробником та внесені до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних “Технічні умови України” державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки;
програма та методики, акт і протоколи заводських випробувань засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня.
До спільних відомчих випробувань, які проводяться Збройними Силами, обов’язково залучаються представники Генерального штабу Збройних Сил.
Інформація про тактико-технічні характеристики засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня надається виробником на підставі технічних умов, що розробляються, затверджуються виробником засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня та вносяться до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних “Технічні умови України” державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки.
34. У разі надсилання виробником засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня акта про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність технічним умовам тактико-технічних характеристик і комплектації засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, та у разі відповідності технічним вимогам, затвердженим Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил, Міноборони здійснює кодифікацію засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня виключно на підставі такого акта та документів, які відповідно до пункту 33 цього Порядку до нього додаються, без проведення комісією державного замовника визначальних відомчих випробувань за умови відповідності засобу радіоелектронної боротьби технічним вимогам до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, затвердженим Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил.
Вимагати від виробника засобу радіоелектронної боротьби документи, не передбачені пунктом 33 цього Порядку, для здійснення кодифікації предмета постачання та введення його до штатів і табелів забороняється.
Міноборони протягом 10 днів з дня надходження акта про проведення спільних відомчих випробувань, яким підтверджено відповідність технічним умовам тактико-технічних характеристик і комплектації засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня, з додатками, передбаченими пунктом 30 цього Порядку, у разі відповідності технічним вимогам, затвердженим Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил, здійснює кодифікацію предмета постачання та вводить його до штатів і табелів.
35. Кодифікація засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня може здійснюватися Міноборони за результатами вивчення заявлених розробником тактико-технічних характеристик засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, ознайомлення з результатами випробувань, проведених виробником, у разі відповідності технічним вимогам до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, затвердженим Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил.
Технічні вимоги до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня розробляються та затверджуються Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил.
Технічні вимоги до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня повинні містити відомості, зазначені в додатку 6.
Відповідальність за недостовірність відомостей, зазначених в документах на засіб радіоелектронної боротьби тактичного рівня, несе виробник.
36. Міноборони протягом п’яти робочих днів вивчає надані виробником документи та у разі відповідності технічним вимогам до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, затвердженим Міноборони разом з Генеральним штабом Збройних Сил, забезпечує проведення демонстраційних випробувань.
Вимагати від виробника засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня документи, не передбачені пунктом 33 цього Порядку, для проведення демонстраційних випробувань забороняється.
37. Демонстраційні випробування проводяться протягом 10 робочих днів з дня отримання Міноборони документів, передбачених пунктом 33 цього Порядку.
Демонстраційні випробування проводяться за програмою і методикою, розробленими і затвердженими виробником засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня, та повинні забезпечити підтвердження заявлених виробником тактико-технічних характеристик.
Міноборони сприяє проведенню демонстраційних випробувань за програмою, наданою виробником, зокрема забезпечує надання полігона, цілей, засобів вимірювання та контролю для проведення таких випробувань.
38. Технічні умови розробляються, затверджуються виробником засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня і вносяться до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних “Технічні умови України” державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки, та не потребують затвердження чи погодження Міноборони, інших державних органів.
39. Міноборони протягом 10 днів з дня проведення демонстраційних випробувань здійснює кодифікацію предмета постачання та вносить його до штатів і табелів.
РОЗРАХУНОК ЦІНИ
безпілотної системи/засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня
АКТ
про проведення спільних відомчих випробувань
ІНФОРМАЦІЯ
про тактико-технічні характеристики безпілотної системи
ІНФОРМАЦІЯ
про тактико-технічні характеристики засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до типу безпілотної системи
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня
ПОВІДОМЛЕННЯ
про потребу в проходженні процедури кодифікації
ЗАМОВЛЕННЯ
на здійснення закупівлі безпілотної системи
ЗАМОВЛЕННЯ
на здійснення закупівлі засобу радіоелектронної боротьби тактичного рівня”.