open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 6 вересня 2024 р. № 1031
Київ

Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43 і від 25 жовтня 2017 р. № 1110

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43 “Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 12, ст. 506; 2020 р., № 75, ст. 2383; 2021 р., № 56, ст. 3467) і від 25 жовтня 2017 р. № 1110 “Про запровадження національного механізму координації взаємодії органів державної влади з метою захисту фінансових інтересів України та Європейського Союзу” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 33, ст. 1149; 2020 р., № 101, ст. 3265; 2021 р., № 56, ст. 3467) зміни, що додаються.

2. Керівникам органів державної влади, визначеним абзацом п’ятим пункту 2 Порядку реалізації механізму міжвідомчої взаємодії Державної аудиторської служби як Служби координації боротьби із шахрайством щодо організації взаємодії з Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 р. № 1110 “Про запровадження національного механізму координації взаємодії органів державної влади з метою захисту фінансових інтересів України та Європейського Союзу”, з урахуванням змін, внесених цією постановою, визначити в місячний строк з дня набрання чинності цією постановою уповноваженого працівника, на якого покладається функція із забезпечення співпраці із Службою координації боротьби із шахрайством.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 55



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 вересня 2024 р. № 1031

ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43 і від 25 жовтня 2017 р. № 1110

1. У пункті 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43:

1) підпункт 171 викласти в такій редакції:

“171) бере участь у проведенні адміністративних розслідувань (перевірок на місцях та інспектувань) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) з метою захисту фінансових інтересів ЄС від шахрайства з коштами ЄС, корупції та будь-яких інших порушень на території України відповідно до положень Регламенту Ради (Євратом, ЄС) № 2185/96 від 11 листопада 1996 р. та законодавства України;”;

2) підпункт 173 викласти в такій редакції:

“173) здійснює функції Служби координації боротьби із шахрайством з питань виконання розділу VI “Фінансове співробітництво та положення щодо боротьби із шахрайством” Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, та додатків до нього, вимог статей 8, 9 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility;”;

3) доповнити пункт підпунктом 174 такого змісту:

“174) забезпечує здійснення розгляду звернень (заяв, скарг тощо) та надання роз’яснень щодо питань боротьби із шахрайством з коштами ЄС, корупцією та будь-якими іншими порушеннями, що впливають на фінансові інтереси ЄС;”.

2. У постанові Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 р. № 1110:

1) вступну частину після слів “(далі - Угода про асоціацію)” доповнити словами “, Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility”;

2) пункти 2 і 3 викласти в такій редакції:

“2. Затвердити такі, що додаються:

Положення про Міжвідомчу координаційну раду з питань протидії порушенням, які впливають на фінансові інтереси України та ЄС;

Порядок реалізації механізму міжвідомчої взаємодії Державної аудиторської служби як Служби координації боротьби із шахрайством щодо організації взаємодії з Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF).

3. Уповноважити Державну аудиторську службу здійснювати функції Служби координації боротьби із шахрайством з питань виконання розділу VI Угоди про асоціацію та додатків до нього, вимог статей 8, 9 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - Служба координації боротьби із шахрайством) і організовувати взаємодію з Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF).”;

3) у пункті 4:

в абзаці першому слова “Національний контактний пункт, зазначений” замінити словами “Служба координації боротьби із шахрайством, зазначена”;

в абзаці другому слова “, Європейською Комісією та Європейським судом аудиторів” замінити словами “та Європейською Комісією”;

доповнити пункт абзацами такого змісту:

“забезпечує міжвідомчу взаємодію з метою боротьби із шахрайством з коштами Європейського Союзу, корупцією та будь-якими іншими порушеннями, що впливають на фінансові інтереси України та Європейського Союзу, відповідно до Порядку, затвердженого цією постановою;

розробляє пропозиції до законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо запобігання шахрайству з коштами Європейського Союзу, корупції, боротьби з ними та будь-якими іншими порушеннями, які впливають на фінансові інтереси України і Європейського Союзу, зокрема до національної стратегії для захисту фінансових інтересів Європейського Союзу;

проводить навчальні заходи для органів державної влади, залучених до запобігання шахрайству з коштами Європейського Союзу, корупції, боротьби з ними та іншими порушеннями, які впливають на фінансові інтереси України та Європейського Союзу, у сфері запобігання та виявлення шахрайства, надає настанови з питань боротьби із шахрайством;

сприяє проведенню адміністративних розслідувань (перевірок на місцях та інспектувань) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF), залучає та організовує співпрацю органу державної влади, залученого до запобігання шахрайству з коштами Європейського Союзу, корупції, боротьби з ними та іншими порушеннями, які впливають на фінансові інтереси Європейського Союзу, під час проведення адміністративних розслідувань (перевірок на місцях та інспектувань) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF).”;

4) пункти 5 і 6 виключити;

5) у додатку до постанови:

після позиції

“Заступник Міністра внутрішніх справ”

доповнити такою позицією:

“Заступник Міністра економіки”;

позицію “Заступник Голови ДФС” виключити;

позицію

“Керівник структурного підрозділу Держаудитслужби, який забезпечує виконання функцій Національного контактного пункту з організації взаємодії з Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) та Європейським судом аудиторів (ЄСА) з питань виконання розділу VI “Фінансове співробітництво та положення щодо боротьби із шахрайством” Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, та додатків до нього, секретар Міжвідомчої координаційної ради”

замінити такою позицією:

“Керівник структурного підрозділу Держаудитслужби, який забезпечує виконання функцій Служби координації боротьби із шахрайством з питань виконання розділу VI “Фінансове співробітництво та положення щодо боротьби із шахрайством” Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, та додатків до нього, вимог статей 8, 9 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, секретар Міжвідомчої координаційної ради”;

6) доповнити постанову Порядком такого змісту:


“ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 жовтня 2017 р. № 1110

ПОРЯДОК
реалізації механізму міжвідомчої взаємодії Державної аудиторської служби як Служби координації боротьби із шахрайством щодо організації взаємодії з Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF)

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає механізм реалізації Держаудитслужбою функцій Служби координації боротьби із шахрайством з питань виконання розділу VI “Фінансове співробітництво та положення щодо боротьби із шахрайством” Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі - Угода про асоціацію), та додатків до нього, вимог статей 8, 9 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - Служба координації боротьби із шахрайством), а також засади міжвідомчої взаємодії з метою боротьби із шахрайством з коштами ЄС, корупцією та будь-якими іншими порушеннями, що впливають на фінансові інтереси ЄС.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

орган реалізації - орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, уповноважений на координацію функцій у рамках міжнародних угод або на здійснення функцій з управління та/або контролю за використанням коштів, що надаються Україні із загального бюджету ЄС чи бюджетів, управління якими здійснює ЄС;

повідомлення про невідповідність - інформація, яка надійшла до суб’єкта взаємодії, містить ознаки порушення, неправомірного використання в Україні ресурсів ЄС та може завдати шкоди фінансовим інтересам ЄС;

порушення - будь-яке порушення положень права ЄС, Угоди про асоціацію, зокрема розділу VI “Фінансове співробітництво та положення щодо боротьби із шахрайством” та додатків до нього, або подальших угод чи контрактів внаслідок дій чи бездіяльності органу реалізації та суб’єкта реалізації, що завдає чи може завдати збитків загальному бюджету ЄС чи бюджетам, управління якими здійснює ЄС, шляхом зниження чи втрати доходу з власних ресурсів, отриманих безпосередньо від імені ЄС, або шляхом виконання необґрунтованої статті витрат;

суб’єкт взаємодії - Секретаріат Кабінету Міністрів України, БЕБ, Держаудитслужба, Держфінмоніторинг, ДПС, Держмитслужба, Казначейство, Мінекономіки, НАДС, Національне антикорупційне бюро, Національна поліція, Офіс Генерального прокурора, СБУ, орган реалізації;

суб’єкт реалізації - фізична або юридична особа - резидент, що безпосередньо одержує ресурси ЄС відповідно до законодавства та міжнародних договорів України;

ресурси ЄС - фінансові та інші ресурси і послуги ЄС, що надаються відповідно до міжнародних договорів України;

фінансові інтереси ЄС - усі доходи, видатки та активи, що охоплюються, набуваються за рахунок або формуються внаслідок залучення фінансових ресурсів та послуг ЄС, що були надані Україні на безоплатній та безповоротній основі відповідно до міжнародних договорів з бюджету ЄС, бюджетів інституцій, органів, офісів та агентств ЄС, утворених відповідно до Договору про Європейський Союз та Договору про функціонування Європейського Союзу, або бюджетів, управління та моніторинг яких прямо чи опосередковано здійснюють інституції, органи, офіси та агентства ЄС.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в розділі VI “Фінансове співробітництво та положення щодо боротьби із шахрайством” Угоди про асоціацію та додатках до нього та інших актах, які встановлюють зобов’язання за міжнародними договорами України.

3. Суб’єкт взаємодії під час здійснення визначених законодавством завдань і функцій забезпечує виявлення інформації, що може бути перевірена, про можливі порушення під час використання в Україні ресурсів ЄС.

4. Суб’єкт взаємодії визначає уповноваженого працівника, на якого покладаються функції із забезпечення співпраці із Службою координації боротьби із шахрайством (далі - уповноважена особа із взаємодії), та повідомляє Службі координації боротьби із шахрайством ім’я, прізвище та по батькові (за наявності), посаду та дані засобів зв’язку уповноваженої особи із взаємодії. У разі припинення виконання працівником функцій уповноваженої особи із взаємодії суб’єкт взаємодії протягом п’яти робочих днів визначає іншу уповноважену особу із взаємодії та повідомляє про неї Службі координації боротьби із шахрайством.

Керівник суб’єкта взаємодії з дотриманням вимог законодавства визначає спосіб обміну інформацією із Службою координації боротьби із шахрайством, та іншими суб’єктами взаємодії, визначеними цим Порядком.

На уповноважену особу із взаємодії покладається здійснення завдань і функцій суб’єкта взаємодії, визначених цим Порядком.

5. Обмін інформацією між Службою координації боротьби із шахрайством та суб’єктом взаємодії здійснюється засобами системи електронної взаємодії органів виконавчої влади з дотриманням вимог Законів України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про захист персональних даних” та “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.

У разі відсутності технічної можливості передачі даних з використанням каналів зв’язку системи електронної взаємодії органів виконавчої влади обмін інформацією між Службою координації боротьби із шахрайством, суб’єктом взаємодії та суб’єктом реалізації може здійснюватися з використанням інших інформаційних ресурсів із надійними засобами захисту інформації.

Обмін інформацією між Службою координації боротьби із шахрайством, суб’єктом взаємодії та суб’єктом реалізації здійснюється з дотриманням вимог Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Криптографічний захист інформації забезпечується шляхом шифрування відкритим ключем відповідальної особи отримувача, а цілісність даних - шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису або печатки відправника.

Якщо здійснюється обмін інформацією, яка належить до інформації з обмеженим доступом, такий обмін забезпечується з дотриманням вимог законодавства щодо захисту зазначеної інформації.

Суб’єкт взаємодії та суб’єкт реалізації є відповідальними за своєчасність та повноту надання достовірної інформації.

Завдання і функції Служби координації боротьби із шахрайством та суб’єктів взаємодії під час здійснення міжвідомчої взаємодії

6. Служба координації боротьби із шахрайством:

1) здійснює із суб’єктом взаємодії обмін:

інформацією щодо наявності фактів та/або ознак порушення вимог законодавства, недотримання положень щодо боротьби із шахрайством з коштами ЄС Угоди про асоціацію, міжнародних договорів, укладених між Україною та ЄС у сфері зовнішньої допомоги ЄС, контрактів, виконання яких здійснюється за підтримки ЄС;

інформацією щодо підозри або реальних випадків шахрайства з коштами ЄС, корупції та будь-яких інших порушень, що впливають на фінансові інтереси ЄС;

відомостями щодо повідомлення про невідповідність;

2) запитує та отримує від суб’єктів взаємодії та суб’єктів реалізації інформацію з питань, зазначених у повідомленні про невідповідність, та/або з питань здійснення заходів щодо запобігання шахрайству з коштами ЄС, корупції, боротьби з ними та будь-якими іншими порушеннями, які впливають на фінансові інтереси ЄС, з урахуванням обмежень, встановлених законодавством;

3) розміщує на офіційному веб-сайті Держаудитслужби форму повідомлення про невідповідність для подання інформації, зазначеної у підпункті 1 цього пункту;

4) розглядає повідомлення про невідповідність, опрацьовує (за потреби) та надсилає отримане повідомлення про невідповідність разом з додатковими матеріалами (у разі наявності) до Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF);

5) розробляє форму щорічного звіту суб’єктів взаємодії щодо отриманих та надісланих повідомлень про невідповідність за попередній рік;

6) готує узагальнений щорічний звіт про стан опрацювання отриманих Службою координації боротьби із шахрайством та переданих до Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) повідомлень про невідповідність за попередній рік із пропозиціями щодо протидії порушенням, які впливають на фінансові інтереси ЄС, подає проект щорічного звіту на розгляд Міжвідомчої координаційної ради з питань протидії порушенням, які впливають на фінансові інтереси України та ЄС, та розміщує узагальнений щорічний звіт на офіційному веб-сайті Держаудитслужби, крім інформації з обмеженим доступом;

7) сприяє здійсненню Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) заходів щодо проведення адміністративних розслідувань (перевірок на місцях та інспектувань) на території України та може залучати суб’єктів взаємодії у межах їх повноважень до проведення таких адміністративних розслідувань;

8) приймає спільні документи з Офісом Генерального прокурора з метою реалізації положень цього Порядку.

7. Суб’єкт взаємодії (крім Національного антикорупційного бюро, БЕБ, Національної поліції, Офісу Генерального прокурора, СБУ та Держфінмоніторингу) у межах повноважень, визначених законом:

1) забезпечує дотримання і виконання зобов’язань, взятих за міжнародними договорами України;

2) у разі виявлення інформації, зазначеної у підпункті 1 пункту 6 цього Порядку, що може свідчити про порушення, здійснює її передачу до Служби координації боротьби із шахрайством шляхом надсилання повідомлення про невідповідність у строки, визначені пунктом 11 цього Порядку;

3) забезпечує:

розміщення гіперпосилання на своєму офіційному веб-сайті для переходу до офіційного веб-сайту Держаудитслужби для подання повідомлення про невідповідність за встановленою формою;

розгляд інформації, зазначеної у підпункті 1 пункту 6 цього Порядку, яку отримано у будь-який інший спосіб, ніж зазначено в абзаці другому цього підпункту, та надіслання такої інформації до Служби координації боротьби із шахрайством як повідомлення про невідповідність разом з додатковими матеріалами (у разі наявності);

надання на запит Служби координації боротьби із шахрайством додаткових відомостей під час опрацювання ним повідомлення про невідповідність;

опрацювання на запит Служби координації боротьби із шахрайством інформації, зазначеної у повідомленні про невідповідність;

участь у проведенні адміністративних розслідувань (перевірок на місцях та інспектувань) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) за зверненням Служби координації боротьби із шахрайством;

4) надсилає щороку до 1 лютого до Служби координації боротьби із шахрайством інформацію за попередній рік про кількість повідомлень про невідповідність:

отриманих і переданих відповідно до абзацу другого підпункту 3 цього пункту;

підготовлених і надісланих відповідно до підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 цього пункту.

8. Держфінмоніторинг у межах повноважень, визначених законом:

1) забезпечує:

розміщення гіперпосилання на своєму офіційному веб-сайті для переходу до офіційного веб-сайту Держаудитслужби для подання повідомлення про невідповідність за встановленою формою;

надіслання до правоохоронних та розвідувальних органів інформації, зазначеної у підпункті 1 пункту 6 цього Порядку, як узагальнених матеріалів з урахуванням вимог законодавства;

2) надсилає щороку до 1 лютого до Служби координації боротьби із шахрайством інформацію за попередній рік про кількість переданих до правоохоронних та розвідувальних органів узагальнених матеріалів відповідно до абзацу третього підпункту 1 цього пункту.

9. Національне антикорупційне бюро, Національна поліція, Офіс Генерального прокурора, СБУ в межах повноважень, визначених законом:

1) забезпечують:

розміщення гіперпосилання на своєму офіційному веб-сайті для переходу до офіційного веб-сайту Держаудитслужби для подання повідомлення про невідповідність за встановленою формою;

надіслання до Служби координації боротьби із шахрайством як повідомлення про невідповідність інформації, зазначеної у підпункті 1 пункту 6 цього Порядку, з урахуванням вимог законодавства;

надання додаткових відомостей Службі координації боротьби із шахрайством під час опрацювання нею повідомлення про невідповідність;

опрацювання інформації, зазначеної у повідомленні про невідповідність, за запитом Служби координації боротьби із шахрайством;

участь у проведенні адміністративних розслідувань (перевірок на місцях та інспектувань) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) за зверненням Служби координації боротьби із шахрайством у разі надходження запиту від Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF);

2) надсилає щороку до 1 лютого до Служби координації боротьби із шахрайством інформацію за попередній рік про кількість повідомлень про невідповідність:

отриманих та переданих відповідно до абзацу другого підпункту 1 цього пункту;

підготовлених та надісланих відповідно до абзацу третього підпункту 1 цього пункту.

10. БЕБ у межах повноважень, визначених законом, здійснює інформаційно-пошукову та аналітично-інформаційну роботу та у разі виявлення інформації, зазначеної у підпункті 1 пункту 6 цього Порядку, інформує Службу координації боротьби із шахрайством відповідно до пункту 11 цього Порядку.

Внесення та розгляд повідомлення про невідповідність

11. Суб’єкт взаємодії (крім Національного антикорупційного бюро, Національної поліції, Офісу Генерального прокурора, СБУ) у разі виявлення інформації, зазначеної у підпункті 1 пункту 6 цього Порядку, протягом трьох робочих днів з дня її виявлення надсилає Службі координації боротьби із шахрайством повідомлення про невідповідність.

12. Повідомлення про невідповідність має містити:

дату та джерело виявлення інформації;

відомості про орган реалізації, суб’єкта реалізації, який провадив діяльність, відповідно до підпункту 1 пункту 6 цього Порядку;

опис обставин (із зазначенням дати, місця, обставин виявлення ознак порушень та/або порушень тощо) із зазначенням норм законодавства, міжнародних договорів України (за наявності), норм права ЄС (за наявності), які не дотримані;

інші відомості, які стосуються виявленої інформації та можуть мати значення для подальшого опрацювання повідомлення про невідповідність (за наявності).

Також до повідомлення про невідповідність додаються копії документів (за наявності), які містять інформацію про обставини виявлення ознак порушень або порушень.

13. Національне антикорупційне бюро, Національна поліція, Офіс Генерального прокурора, СБУ у разі надходження інформації, яка може свідчити про порушення, неправомірне використання в Україні ресурсів ЄС, надсилають Службі координації боротьби із шахрайством повідомлення про невідповідність відповідно до пунктів 11 і 12 цього Порядку.

14. Служба координації боротьби із шахрайством розглядає повідомлення про невідповідність та у разі необхідності уточнення викладеної у повідомленні про невідповідність інформації проводить його додаткове опрацювання із залученням суб’єктів взаємодії та суб’єктів реалізації відповідно до їх компетенції.

15. У разі отримання від Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) запиту щодо необхідності проведення ним адміністративного розслідування (перевірки на місцях та інспектування) Служба координації боротьби із шахрайством у межах повноважень забезпечує організацію його проведення на території України.

У разі отримання від Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) запиту щодо необхідності дослідження Службою координації боротьби із шахрайством інформації, яка міститься у повідомленні про невідповідність, Служба координації боротьби із шахрайством забезпечує організацію здійснення заходів державного фінансового контролю для проведення такого дослідження.

16. Служба координації боротьби із шахрайством на основі отриманої від суб’єктів взаємодії інформації готує щороку до 1 квітня узагальнений щорічний звіт про стан опрацьованих та переданих до Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) повідомлень про невідповідність за попередній рік, подає проект щорічного звіту на розгляд Міжвідомчої координаційної ради з питань протидії порушенням, які впливають на фінансові інтереси України та ЄС, та розміщує його на офіційному веб-сайті Держаудитслужби.

17. Документування інформації щодо розгляду повідомлення про невідповідність здійснює Служба координації боротьби із шахрайством.

Супровід адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) Службою координації боротьби із шахрайством

18. У разі прийняття Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) рішення про проведення адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Служба координації боротьби із шахрайством сприяє проведенню такого адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) та у разі потреби залучає суб’єкта взаємодії в межах його повноважень до проведення цього адміністративного розслідування.

19. Суб’єкт взаємодії протягом трьох робочих днів з дня отримання листа Служби координації боротьби із шахрайством про участь у проведенні адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) опрацьовує його в межах повноважень і надсилає інформацію про уповноважених представників, які візьмуть участь у проведенні такого адміністративного розслідування.

Суб’єкт взаємодії забезпечує збереження, повноту і цілісність отриманої інформації, створює належні умови для її обробки, зберігання та захисту відповідно до законодавства.

20. У разі організації та здійснення заходів щодо проведення адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням і шахрайству (OLAF) Служба координації боротьби із шахрайством:

1) сприяє здійсненню заходів щодо проведення адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) на території України;

2) організовує:

співпрацю суб’єкта взаємодії з Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) під час здійснення заходів щодо проведення ним адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування);

залучення суб’єкта взаємодії до участі та сприяння у здійсненні заходів щодо адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування), яке проводиться Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF);

3) здійснює обмін з Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) інформацією з питань здійснення заходів щодо проведення ним адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) з дотриманням вимог законодавства щодо захисту персональних даних, які використовуються під час обміну інформацією.

21. Інформування суб’єктів реалізації про проведення щодо них адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) не здійснюється.

22. Суб’єкт взаємодії повинен надавати сприяння та підтримку під час здійснення заходів у рамках проведення адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF).

З метою забезпечення виконання положень, визначених Угодою про асоціацію та додатками до неї, міжнародними угодами та/або контрактами, відповідно до яких здійснюється фінансування за кошти ЄС, орган реалізації та суб’єкт реалізації повинні надавати доступ представникам Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF), Служби координації боротьби із шахрайством, уповноваженим представникам суб’єктів взаємодії до об’єктів і приміщень, які розташовані за місцезнаходженням (місцем реєстрації) органу реалізації або суб’єкта реалізації, для проведення адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF), зокрема, забезпечити:

місце для роботи;

створення умов для зберігання документів;

можливість користування службовим зв’язком, комп’ютерною, розмножувальною та іншою технікою;

доступ до електронних баз, систем та програмних комплексів, що використовуються під час автоматизації процесів провадження фінансово-господарської діяльності;

доступ до матеріалів, інформації, документів, необхідних для проведення адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF).

23. Під час проведення адміністративного розслідування (перевірки на місці та інспектування) Європейським управлінням з питань запобігання зловживанням та шахрайству (OLAF) для забезпечення безпеки діяльності його представників, а також представників Служби координації боротьби із шахрайством, уповноважених представників суб’єкта взаємодії, захисту їх від протиправних посягань, пов’язаних з виконанням службових обов’язків, збереження доказів, Служба координації боротьби із шахрайством може звернутися (у разі потреби) відповідно до вимог законодавства до Національної поліції.”.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: