open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

26.07.2024  № 116


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 серпня 2024 р.
за № 1233/42578

Про затвердження Порядку функціонування підсистеми здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до працівників центрів надання адміністративних послуг за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг

Відповідно до підпункту 2 пункту 7, абзацу третього пункту 11, пункту 15 Положення про Національну веб-платформу центрів надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 72, пункту 25 Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588, підпункту 2 пункту 4, пунктів 8, 10 Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856, з метою визначення основних завдань, функціонування та умов надання доступу до підсистеми здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до працівників центрів надання адміністративних послуг шляхом електронної реєстрації, яка є складовою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок функціонування підсистеми здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до працівників центрів надання адміністративних послуг за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг, що додається.

2. Державному підприємству «ДІЯ» (технічному адміністратору Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг) у місячний строк з дня набрання чинності цим наказом вжити заходів, необхідних для впровадження технічної можливості реалізації Порядку функціонування підсистеми здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до працівників центрів надання адміністративних послуг за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг, затвердженого цим наказом.

3. Управлінню системного розвитку надання адміністративних послуг (Бобраніцька М.П.) забезпечити в установленому законодавством порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Вискуба О.А.

Віце-прем’єр-міністр України
з інновацій, розвитку освіти,
науки та технологій -
Міністр







М. Федоров

ПОГОДЖЕНО:


Виконувач обов’язків Міністра розвитку
громад, територій та інфраструктури України


Голова Державної служби спеціального
зв’язку та захисту інформації України


Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини


Виконавчий директор Всеукраїнської
асоціації органів місцевого самоврядування
«Асоціація міст України»


Голова Всеукраїнської асоціації органів
місцевого самоврядування «Асоціації
об’єднанних територіальних громад


Генеральний секретар Громадської спілки
«Всеукраїнське громадське об’єднання
«Національна Асамблея людей
з інвалідністю України»







В. Шкураков




Ю. Мироненко




Д. Лубінець






О. Слобожан






О. Корінний








В. Назаренко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства цифрової
трансформації України
26 липня 2024 року № 116


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 серпня 2024 р.
за № 1233/42578

ПОРЯДОК
функціонування підсистеми здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до працівників центрів надання адміністративних послуг за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг

1. Цей Порядок визначає основні завдання, функціонування та умови надання доступу до підсистеми здійснення попереднього запису суб’єктів звернення (далі - Підсистема) на прийом до працівників центрів надання адміністративних послуг (далі - попередній запис) шляхом електронної реєстрації за допомогою Підсистеми, що є складовою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), а також порядок електронної інформаційної взаємодії між Платформою Центрів Дія та електронними інформаційними ресурсами центрів надання адміністративних послуг (далі - центр) та/або органів, що їх утворили, які використовуються для здійснення попереднього запису.

2. Терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в законах України «Про адміністративні послуги», «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про захист персональних даних», Положенні про Національну веб-платформу центрів надання адміністративних послуг, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 72.

3. Користувачами Підсистеми є користувачі Платформи Центрів Дія, визначені пунктом 10 Положення про Національну веб-платформу центрів надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 72.

4. Обробка персональних даних засобами Підсистеми здійснюється з метою електронної реєстрації попереднього запису відповідно до вимог законодавства про захист персональних даних.

5. Основним завданням Підсистеми є забезпечення автоматизації попереднього запису шляхом електронної реєстрації за допомогою Підсистеми з метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг.

6. Функціональні можливості Підсистеми:

1) забезпечення здійснення електронної реєстрації попереднього запису в Підсистемі та його анулювання;

2) автоматизація процесу налаштування та керування Підсистемою за допомогою програмного інтерфейсу;

3) відображення інформації про актуальний стан попереднього запису на електронних табло, розміщених в зоні очікування центрів, із застосуванням візуального та звукового покажчика, у тому числі для осіб з інвалідністю;

4) забезпечення електронної інформаційної взаємодії з іншими інформаційними ресурсами;

5) забезпечення електронної ідентифікації та автентифікації користувачів, забезпечення доступу центрів до Підсистеми з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, логіна та пароля у випадку, передбаченому цим Порядком, з дотриманням вимог Законів України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»;

6) забезпечення доступного та зрозумілого способу здійснення попереднього запису;

7) забезпечення доступності інтерфейсів для осіб з інвалідністю, зокрема для осіб із порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, мовлення та інтелектуального розвитку, а також із різними комбінаціями порушень, відповідно до ДСТУ EN 301 549:2022 (EN 301 549 V3.2.1 (2021-03), IDT) «Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ»;

8) інші функції, необхідні для виконання основного завдання Підсистеми.

7. Надання доступу до Підсистеми центрам здійснюється технічним адміністратором Платформи Центрів Дія за заявою центру, яка формується засобами Підсистеми та містить відомості про нього, а також дані про керівника центру.

Надання доступу до Підсистеми центру здійснюється за заявою керівника центру, на яку накладено кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Для доступу до Підсистеми іншим працівникам центру створюється відповідний обліковий запис керівником центру.

Працівник центру отримує право доступу до Підсистеми після проходження електронної ідентифікації та автентифікації з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, логіна та пароля.

У разі припинення виконання керівником центру своїх повноважень, у зв’язку із звільненням, новопризначений керівник центру або посадова особа, на яку покладено виконання обов’язків керівника центру, інформує технічного адміністратора Платформи Центрів Дія про таке звільнення, з метою надання йому відповідних прав доступу та анулювання прав доступу до Підсистеми звільненого керівника центру.

Інформування про звільнення керівника центру здійснюється шляхом надсилання відповідного листа на електронну пошту технічного адміністратора Платформи Центрів Дія, на який накладено кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

У разі звільнення працівників центру, припинення діяльності центру в установленому законодавством порядку, доступ працівника центру до Підсистеми анулюється керівником центру.

8. У разі виявлення порушень в Підсистемі, пов’язаних із недотриманням вимог законодавства про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах, виявлення загрози безпеці або виникнення загрози несанкціонованого доступу до Підсистеми, зокрема внаслідок тимчасової окупації, оточення (блокування) збройними формуваннями державою-агресором певної адміністративно-територіальної одиниці, технічний адміністратор Платформи Центрів Дія невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня виявлення таких порушень та/або загроз, анулює доступ до Підсистеми відповідному керівнику та/або іншим працівникам центру.

9. Відновлення анульованого доступу до Підсистеми здійснюється відповідно до пункту 7 цього Порядку.

10. Електронна інформаційна взаємодія між Платформою Центрів Дія та електронними інформаційними ресурсами центрів та/або органів, що їх утворили, які використовуються для здійснення попереднього запису, здійснюється засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта» або з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням у них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.

11. Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606.

12. Обмін інформацією здійснюється в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», «Про захист персональних даних», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах».

Начальник управління
системного розвитку
надання адміністративних
послуг







М. Бобраніцька

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: