open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 30 травня 2024 р. № 619
Київ

Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо реєстрації вчинених нотаріусами нотаріальних дій в Електронному реєстрі нотаріальних дій

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Погодитися з пропозицією Міністерства юстиції стосовно реалізації експериментального проекту щодо реєстрації вчинених нотаріусами нотаріальних дій в Електронному реєстрі нотаріальних дій (далі - експериментальний проект) протягом двох років з дня, наступного за днем опублікування Міністерством юстиції в Офіційному віснику України рішення про початок функціонування Електронного реєстру нотаріальних дій.

2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту щодо процедури ведення Електронного реєстру нотаріальних дій, що додається.

3. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 11 липня 2023 р. № 700 “Про затвердження Порядку доступу нотаріусів до Єдиного державного демографічного реєстру” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 68, ст. 3932) і від 29 грудня 2023 р. № 1406 “Деякі питання функціонування Єдиної державної електронної системи е-нотаріату” (Офіційний вісник України, 2024 р., № 11, ст. 699) зміни, що додаються.

4. Установити, що:

координатором експериментального проекту є Міністерство юстиції;

учасниками експериментального проекту є Міністерство юстиції, державне підприємство, яке визначено адміністратором Електронного реєстру нотаріальних дій, державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви та приватні нотаріуси;

під час реалізації експериментального проекту реєстрація в Електронному реєстрі нотаріальних дій здійснюється нотаріусами у день вчинення нотаріальної дії після внесення записів про таку дію до реєстру для реєстрації нотаріальних дій, що ведеться у паперовій формі відповідно до законодавства.

5. Міністерству юстиції:

забезпечити розроблення та впровадження програмного забезпечення, необхідного для ведення Електронного реєстру нотаріальних дій як складової Єдиної державної електронної системи е-нотаріату;

подати не пізніше ніж через два місяці після завершення реалізації експериментального проекту Кабінету Міністрів України звіт про його результати та пропозиції щодо внесення змін до законодавчих актів.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 29



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 травня 2024 р. № 619

ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту щодо процедури ведення Електронного реєстру нотаріальних дій

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру ведення Електронного реєстру нотаріальних дій (далі - Реєстр) у межах реалізації експериментального проекту щодо реєстрації вчинених нотаріусами нотаріальних дій в Реєстрі.

2. Метою експериментального проекту є встановлення єдиного підходу до ведення Реєстру для забезпечення функціонування уніфікованої системи відомостей про вчинені нотаріальні дії.

3. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

1) відомості Реєстру - інформація про вчинені нотаріальні дії, внесена нотаріусом та сформована програмними засобами Реєстру;

2) довідка про вчинені нотаріальні дії (далі - довідка) - документ, сформований програмними засобами Реєстру, що містить відомості Реєстру або інформацію про відсутність таких відомостей;

3) електронна справа - сукупність файлів електронних документів, отриманих нотаріусом для вчинення нотаріальної дії шляхом електронної інформаційної взаємодії з інформаційно-комунікаційними системами (реєстрами, кадастрами, базами даних тощо), та електронних копій оригіналів паперових нотаріальних документів, виданих нотаріусом за результатами вчинення нотаріальних дій, створених шляхом сканування таких паперових нотаріальних документів, відповідність оригіналам та правовий статус яких засвідчено накладеним кваліфікованим електронним підписом нотаріуса, що зберігаються у Реєстрі;

4) Реєстр - інформаційно-комунікаційна система, що є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату (далі - Система е-нотаріату) та забезпечує реєстрацію, облік, збереження, захист, пошук та надання відомостей про вчинені нотаріальні дії;

5) паперова копія Реєстру - візуальне відображення на папері відомостей Реєстру за певний період, що формується програмними засобами Реєстру відповідно до цього Порядку.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у Цивільному кодексі України, Законах України “Про нотаріат”, “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про публічні електронні реєстри”, постанові Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 р. № 1406 “Деякі питання функціонування Єдиної державної електронної системи е-нотаріату” (Офіційний вісник України, 2024 р., № 11, ст. 699) та інших нормативно-правових актах.

4. Ведення Реєстру передбачає:

1) внесення та реєстрацію відомостей про нотаріальні дії, вчинені державними нотаріусами державних нотаріальних контор (далі - контори), державних нотаріальних архівів (далі - архіви) та приватними нотаріусами;

2) пошук відомостей про вчинені нотаріальні дії;

3) електронну інформаційну взаємодію Реєстру із складовими частинами Системи е-нотаріату;

4) формування електронних справ;

5) надання інформації з Реєстру у випадках, установлених законом.

5. Відомості Реєстру становлять нотаріальну таємницю та не підлягають оприлюдненню.

Відомості Реєстру надаються виключно у випадках та порядку, встановлених законом.

6. Ведення Реєстру здійснюється державною мовою, крім випадків, коли відповідно до закону дозволяється використання інших мов.

7. Власником Реєстру є держава в особі держателя Реєстру - Мін’юсту.

Адміністратором Реєстру є державне підприємство, що належить до сфери управління Мін’юсту, яке забезпечує:

технічне, технологічне створення та супроводження програмного забезпечення Реєстру;

надання та припинення доступу до Реєстру відповідно до законодавства, захист і збереження інформації в Реєстрі;

захист інформації, що міститься в Реєстрі, відповідно до Закону України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах” та цього Порядку;

інші заходи (дії), передбачені законодавством.

8. Публічними реєстраторами та створювачами Реєстру є нотаріуси, які мають доступ до Реєстру відповідно до цього Порядку.

9. Користувачами Реєстру є:

помічник приватного нотаріуса, консультант контори, архіву, яким за письмовою заявою приватного нотаріуса, контори, архіву надано доступ до Системи е-нотаріату для виконання функції нотаріуса без права накладення кваліфікованого електронного підпису на відомості, внесені до Реєстру;

особа, яка перебуває в трудових відносинах з приватним нотаріусом, працівник контори або архіву (далі - особа, що працює за трудовим договором), яким за письмовою заявою приватного нотаріуса, контори, архіву надано доступ до Системи е-нотаріату для виконання функції нотаріуса без права накладення кваліфікованого електронного підпису на відомості, внесені до Реєстру;

посадова особа Мін’юсту, його територіального органу, до функціональних обов’язків якої належить контроль за організацією нотаріату і нотаріальної діяльності в Україні.

10. Державні нотаріуси багатоскладових контор, архівів мають доступ до Реєстру з правом внесення відомостей, їх пошуку, перегляду, внесення змін, виправлень до них, а також вчинення інших дій, передбачених цим Порядком, щодо всіх відомостей про вчинені нотаріальні дії, які внесені до Реєстру державними нотаріусами таких контор, архівів.

Державний нотаріус односкладових контор, архівів, приватний нотаріус має доступ до Реєстру з правом внесення відомостей, їх пошуку, перегляду, внесення змін, виправлень до них, а також вчинення інших дій, передбачених цим Порядком, щодо відомостей про вчинені нотаріальні дії, які внесені до Реєстру таким нотаріусом.

У разі покладення обов’язків з обслуговування населення на державного нотаріуса іншої контори, архіву або заміщення приватного нотаріуса нотаріус, на якого покладено відповідні обов’язки або який здійснює заміщення, має доступ до відомостей Реєстру про вчинені нотаріальні дії, внесених нотаріусом, обов’язки якого виконують або якого заміщують, з правом їх пошуку, перегляду, внесення змін до них, внесення відомостей до Реєстру (виключно нотаріусом, на якого покладено відповідні обов’язки), а також вчинення інших дій, передбачених цим Порядком.

У разі ліквідації контори, в якій працював державний нотаріус, припинення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса, доступ до відомостей Реєстру про вчинені нотаріальні дії, внесених такими нотаріусами, має відповідний державний нотаріус архіву, якому передано на зберігання документи нотаріального діловодства та архіву контори, приватного нотаріуса, з правом їх пошуку, перегляду, внесення змін, виправлень до них, а також вчинення інших дій, передбачених цим Порядком.

Помічник приватного нотаріуса має доступ до відомостей Реєстру в обсязі, передбаченому для приватного нотаріуса, в якого він працює.

Консультант контори, архіву має доступ до відомостей Реєстру в обсязі, передбаченому для державних нотаріусів контори, архіву, де він працює.

Особа, що працює за трудовим договором, має доступ до відомостей Реєстру в обсязі, передбаченому для державних нотаріусів контори, архіву, де вона працює, або приватного нотаріуса, в якого вона працює.

Доступ до Реєстру державному нотаріусу, приватному нотаріусу в разі покладення обов’язків з обслуговування населення на державного нотаріуса іншої контори, заміщення приватного нотаріуса, ліквідації контори, в якій працював державний нотаріус, припинення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса, а також помічнику приватного нотаріуса, консультанту контори, архіву, особі, що працює за трудовим договором, надається в порядку, затвердженому Мін’юстом.

Посадова особа Мін’юсту, його територіального органу за наявності підстав, передбачених законодавством для проведення перевірки організації роботи контор, архівів, організації нотаріальної діяльності приватних нотаріусів, дотримання нотаріусами порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства, має доступ до Реєстру з правом пошуку та перегляду усіх відомостей Реєстру, внесених до Реєстру відповідними нотаріусами.

11. Створення та забезпечення функціонування Реєстру, в тому числі його програмно-технічних засобів, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, коштів міжнародної технічної допомоги та інших джерел, не заборонених законом.

12. Реєстр функціонує у цілодобовому режимі сім днів на тиждень, крім випадків модернізації або планових і позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних з усуненням технічних та/або методологічних недоліків чи технічного збою в роботі, про тривалість проведення яких адміністратор Реєстру невідкладно повідомляє держателю Реєстру.

13. Електронна інформаційна взаємодія між Реєстром та іншими інформаційно-комунікаційними системами (реєстрами, кадастрами, базами даних тощо) державних органів та установ здійснюється через Систему е-нотаріату засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” з дотриманням вимог Законів України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про захист персональних даних”, “Про публічні електронні реєстри”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.

Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216; 2023 р., № 11, ст. 721).

У разі відсутності технічної можливості передачі даних засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” електронна інформаційна взаємодія може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням у них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.

Внесення та реєстрація відомостей про нотаріальні дії, вчинені нотаріусами

14. Відомості про нотаріальну дію реєструються в Реєстрі в день її вчинення після того, як нотаріус зробить посвідчувальний напис на документі або підпише документ, що ним видається, та зробить запис у реєстрі для реєстрації нотаріальних дій у паперовій формі.

Якщо реєстрація відомостей про нотаріальну дію в Реєстрі в день її вчинення неможлива у зв’язку з неналежним функціонуванням Реєстру, що підтверджується адміністратором Реєстру, або іншою надзвичайною або невідворотною за відповідних умов подією (обставинами непереборної сили), зокрема відсутністю електропостачання на робочому місці нотаріуса, що підтверджується відповідними доказами, така реєстрація здійснюється невідкладно після відновлення її можливості.

15. Відомості Реєстру є достовірними, якщо інше не встановлено рішенням суду, що набрало законної сили.

16. Відомості про вчинені нотаріальні дії, що вносяться до Реєстру, повинні бути повними та відповідати записам у реєстрах для реєстрації нотаріальних дій у паперовій формі.

Відомості в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій у паперовій формі мають пріоритет у разі виявлення їх розбіжностей з відомостями Реєстру.

17. Реєстрація нотаріальної дії у Реєстрі здійснюється шляхом внесення нотаріусом відомостей, передбачених пунктом 18 цього Порядку, та накладення кваліфікованого електронного підпису нотаріуса.

18. До Реєстру вносяться відомості про:

1) номер нотаріальної дії, за яким нотаріальна дія зареєстрована у реєстрі для реєстрації нотаріальних дій у паперовій формі та який був проставлений на нотаріальному документі.

У разі одночасного вчинення кількох пов’язаних нотаріальних дій, що включає, зокрема, засвідчення справжності підпису перекладача, засвідчення вірності письмового перекладу документа нотаріусом, засвідчення справжності підпису особи, яка розписалася замість учасника правочину, який не може самостійно підписати документ, щодо кожної з таких нотаріальних дій вноситься окремий номер нотаріальної дії, а програмними засобами Реєстру забезпечується їх пов’язаність між собою;

2) дату вчинення нотаріальної дії, якою є дата, зазначена у посвідчувальному написі нотаріального документа або підписаному нотаріусом документі, що збігається з датою, зазначеною у реєстрі для реєстрації нотаріальних дій у паперовій формі;

3) особу, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії:

для фізичних осіб:

- прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

- громадянство України, іншої держави або його відсутність;

- дата народження;

- задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

- унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).

У відомостях про представника зазначаються також реквізити (назва та дата видачі/посвідчення) документа, за яким встановлено його повноваження.

У відомостях про фізичну особу, яка діє як підприємець, зазначається інформація про її державну реєстрацію як фізичної особи - підприємця в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

для юридичних осіб:

- повне найменування;

- країна резидентства;

- місцезнаходження;

- ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (далі - код згідно з ЄДРПОУ) або ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) у країні реєстрації юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави;

для представника:

- прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

- громадянство України, іншої держави або його відсутність;

- дата народження;

- задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

- унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);

- посада (якщо юридична особа діє через свій орган управління);

- реквізити (назва та дата видачі/посвідчення) документа, за яким встановлено повноваження представника;

4) особу, яка підписалася за особу, яка внаслідок хвороби, фізичної вади або з інших причин не може власноручно підписати нотаріальний документ, а також про перекладача, сурдоперекладача, свідків (за наявності):

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

громадянство України, іншої держави або його відсутність;

дата народження;

задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування);

реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);

причина, з якої відповідна особа не може підписатися власноручно;

5) документ, за яким встановлено особу, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії:

для фізичних осіб:

- реквізити документа;

- тип та номер візи України, строк дії візи або дата в’їзду в Україну з країни, з якою Україною встановлено безвізовий режим (щодо іноземців та осіб без громадянства);

для юридичної особи:

- щодо представника юридичної особи - відомості про реквізити (назва та дата видачі/посвідчення) документів, що підтверджують повноваження такого представника;

- реквізити чинного статуту (положення) чи іншого документа, яким підтверджується правоздатність та дієздатність юридичної особи;

- щодо іноземної юридичної особи (якщо нотаріальна дія вчиняється за її участю) - відомості про реквізити документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи у державі її місцезнаходження (код/номер з торговельного, банківського чи судового реєстру, реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи - нерезидента), а також статуту (положення) чи іншого документа, яким підтверджується правоздатність та дієздатність юридичної особи, а також їх консульської легалізації, апостиля, перекладу (у разі необхідності згідно з вимогами законодавства);

- щодо фізичної особи - підприємця (якщо нотаріальна дія вчиняється за її участю) - відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо дати та номера запису про державну реєстрацію;

6) вид та підвид нотаріальної дії (короткий зміст документа, що оформляється за результатами вчинення нотаріальної дії);

7) місце вчинення нотаріальної дії (якщо нотаріальна дія вчинялася за межами контори чи робочого місця (контори) приватного нотаріуса);

8) серію та номер спеціального бланка нотаріального документа, на якому викладено зміст вчиненої нотаріальної дії (за наявності);

9) вчинення нотаріальної дії у порядку покладення обов’язків з обслуговування населення на іншого державного нотаріуса або заміщення приватного нотаріуса:

для державних нотаріусів - номер та дата видачі наказу про покладення обов’язків з обслуговування населення на іншого державного нотаріуса;

для приватних нотаріусів - порядковий номер журналу реєстрації фактів заміщення, що ведеться згідно з вимогами законодавства, реквізити (дата укладення, номер) договору про заміщення та прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) приватного нотаріуса, якого заміщують;

10) зміну, скасування, розірвання нотаріального документа за бажанням осіб, в інтересах яких вчинено відповідну нотаріальну дію:

вид дії:

- зміна правочину;

- скасування довіреності;

- скасування заповіту;

- розірвання договору;

- реквізити документа, що є підставою для зміни, скасування, розірвання нотаріального документа:

- назва (заява, договір тощо);

- дата складення;

- особи, які склали документ;

11) оскарження нотаріальної дії:

номер справи згідно з відомостями Єдиного державного реєстру судових рішень;

наявність рішення суду, яке набрало законної сили і яким справу вирішено по суті, дата його ухвалення та короткий зміст резолютивної частини.

19. Передбачені пунктом 18 цього Порядку відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта зазначаються, якщо відповідно до законодавства їх надання нотаріусу є обов’язковим для вчинення нотаріальної дії.

20. Передбачені пунктом 18 цього Порядку відомості про місце проживання іноземця, особи без громадянства або громадянина України, постійним місцем проживання якого є іноземна держава, особу яких встановлено за документом, що не містить таких відомостей, можуть зазначатися із слів відповідної особи.

21. Реєстрація нотаріальної дії в Реєстрі вважається завершеною з моменту накладення нотаріусом кваліфікованого електронного підпису на відомості, внесені до нього, та їх збереження.

22. Внесення виправлення до відомостей Реєстру не допускається, крім випадків виправлення технічних помилок (описок, друкарських, граматичних, арифметичних чи інших помилок) та виправлень для усунення розбіжностей між відомостями Реєстру та відомостями в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій у паперовій формі.

23. Виправлення до відомостей Реєстру вносяться у порядку реєстрації нотаріальної дії. Програмними засобами Реєстру забезпечується збереження відомостей Реєстру, внесених до нього до їх виправлення.

Пошук відомостей Реєстру

24. Програмні засоби Реєстру забезпечують пошук у ньому відомостей з використанням одного або кількох таких ідентифікаторів:

1) відомості про особу, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії:

для фізичної особи:

- прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та дата народження;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- серія (за наявності) та номер документа, за яким встановлено особу;

- унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

для юридичної особи:

- повне найменування;

- код згідно з ЄДРПОУ або ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) у країні реєстрації юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави;

2) номер та дата вчинення нотаріальної дії;

3) вид та період вчинення нотаріальної дії;

4) серія та номер спеціального бланка нотаріального документа, на якому викладено зміст вчиненої нотаріальної дії.

Надання інформації з Реєстру

25. Інформація з Реєстру надається нотаріусом безоплатно та виключно в порядку та на умовах, визначених статтями 8 і 81 Закону України “Про нотаріат”.

26. Формування інформації з Реєстру здійснюється з використанням його програмних засобів за зазначеними нотаріусом ідентифікаторами пошуку та за умови внесення до Реєстру відомостей про письмове звернення (запит, вимогу) фізичних або юридичних осіб, визначених статтею 8 Закону України “Про нотаріат”, яке є підставою для формування такої інформації.

27. Інформація з Реєстру надається нотаріусом у формі довідки, яка формується та обліковується автоматично програмними засобами Реєстру та містить відомості про нотаріуса, яким сформовано довідку, дату
її формування, а також відомості, передбачені підпунктами 1-9, 11 пункту 18 цього Порядку, або інформацію про відсутність запитуваних відомостей в Реєстрі.

28. Довідка створюється в електронній або паперовій формі.

На довідку в електронній формі нотаріусом накладається його кваліфікований електронний підпис.

Довідка в паперовій формі друкується на аркушах паперу форматом А4 (210 × 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків нотаріальних документів з проставленням підпису та печатки нотаріуса.

29. За допомогою програмних засобів Реєстру нотаріус формує паперову копію Реєстру.

Для формування паперової копії Реєстру нотаріус зазначає у Реєстрі відомості про підставу для формування такої копії.

Підставами для формування паперової копії Реєстру є:

обставини, передбачені статтею 81 Закону України “Про нотаріат”;

вимога Мін’юсту та/або його територіальних органів у зв’язку з виконанням повноважень, встановлених Законом України “Про нотаріат”.

30. У паперовій копії Реєстру містяться відомості, передбачені пунктом 18 цього Порядку, що формуються за відповідний період, а також відомості про нотаріуса та дату її формування.

31. Паперова копія Реєстру друкується без використання спеціальних бланків нотаріальних документів на аркушах паперу форматом А4 (210 × 297 міліметрів), які прошнуровуються та пронумеровуються.

Кількість аркушів у паперовій копії Реєстру та дата її формування засвідчуються підписом та печаткою нотаріуса.

Формування електронної справи

32. Після реєстрації нотаріусом нотаріальної дії у Реєстрі програмні засоби Реєстру забезпечують можливість формування нотаріусом електронної справи.

33. Перелік документів, що містяться в електронній справі, та порядок її формування затверджуються Мін’юстом.

Контроль за веденням Реєстру

34. Контроль за веденням Реєстру та повнотою внесення відомостей до нього здійснюється посадовими особами Мін’юсту, його територіального органу, діяльність яких безпосередньо пов’язана з контролем за організацією нотаріату і нотаріальної діяльності в Україні.

35. У зв’язку із здійсненням контролю за веденням Реєстру та повнотою внесення відомостей до нього посадова особа Мін’юсту, його територіального органу вносить до Реєстру відомості про підстави здійснення нею доступу до відповідних відомостей Реєстру.

Підставами здійснення такого доступу до відповідних відомостей Реєстру є:

звернення фізичної та/або юридичної особи щодо здійснення контролю за нотаріальною діяльністю відповідного нотаріуса із зазначенням дати надходження та реєстраційного номера такого звернення, для фізичних осіб - прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), для юридичних осіб - повного найменування та коду згідно з ЄДРПОУ або ідентифікаційного (реєстраційного, облікового) номера (коду) у країні реєстрації юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави;

наказ Мін’юсту, його територіального органу про проведення перевірки нотаріальної діяльності відповідного нотаріуса із зазначенням дати видачі та реєстраційного номера такого наказу.

36. Для здійснення заходів з підстав, передбачених пунктом 35 цього Порядку, за допомогою програмних засобів Реєстру формується та надсилається нотаріусу, яким було внесено відповідні відомості до Реєстру, запит про надання згоди на здійснення доступу до таких відомостей, що містить інформацію про підставу здійснення такого доступу.

37. Посадовій особі Мін’юсту, його територіального органу надається доступ до відомостей Реєстру після отримання від нотаріуса, яким було внесено відповідні відомості до Реєстру, повідомлення про надання згоди на здійснення доступу до таких відомостей.

Повідомлення нотаріуса про надання згоди на здійснення доступу до внесених ним до Реєстру відомостей формується та надсилається за допомогою програмних засобів Реєстру посадовій особі Мін’юсту, його територіального органу, яка надіслала запит.



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 травня 2024 р. № 619

ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 11 липня 2023 р. № 700 і від 29 грудня 2023 р. № 1406

1. У пункті 2 Порядку доступу нотаріусів до Єдиного державного демографічного реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2023 р. № 700, слова і цифри “від 29 грудня 2021 р. № 1444 “Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо поетапного запровадження Єдиної державної електронної системи е-нотаріату” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 8, ст. 426)” замінити словами і цифрами “від 29 грудня 2023 р. № 1406 “Деякі питання функціонування Єдиної державної електронної системи е-нотаріату” (Офіційний вісник України, 2024 р., № 11, ст. 699)”.

2. У Положенні про Єдину державну електронну систему е-нотаріату, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 р. № 1406:

1) пункт 8 викласти в такій редакції:

“8. Порядок ведення і користування єдиними та державними реєстрами, які є складовими Системи е-нотаріату, затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок функціонування і користування електронним нотаріальним архівом, що є складовою Системи е-нотаріату, затверджується Мін’юстом.”;

2) підпункт 3 пункту 12 після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:

“особа, яка перебуває у трудових відносинах з приватним нотаріусом/працівник державної нотаріальної контори/державного нотаріального архіву (далі - особа, що працює за трудовим договором), в обсязі, необхідному для здійснення своїх повноважень відповідно до посадової інструкції;”.

У зв’язку з цим абзаци сьомий - дев’ятий вважати відповідно абзацами восьмим - десятим;

3) пункт 17 після слова “архіву” доповнити словами “, особа, що працює за трудовим договором,”;

4) абзац другий пункту 20 після слова “архіву” доповнити словами “/особа, що працює за трудовим договором”;

5) абзаци третій та п’ятий пункту 21 після слів “приватному нотаріусу”, “приватного нотаріуса” доповнити словами “/особі, що працює за трудовим договором”.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: