open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 30 квітня 2024 р. № 480
Київ

Про затвердження Порядку взаємодії між Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Державною митною службою, Адміністрацією Державної прикордонної служби і Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок взаємодії між Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Державною митною службою, Адміністрацією Державної прикордонної служби і Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 21



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 квітня 2024 р. № 480

ПОРЯДОК
взаємодії між Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Державною митною службою, Адміністрацією Державної прикордонної служби і Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення

1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення (далі - пункти пропуску) між Агентством відновлення, Держмитслужбою, Адміністрацією Держприкордонслужби та Держпродспоживслужбою.

2. Дія цього Порядку поширюється на пункти пропуску, в яких об’єкти державної власності належать до сфери управління Агентства відновлення.

3. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

балансоутримувачі - служби відновлення у відповідних областях, за якими закріплені об’єкти державної власності пунктів пропуску на праві оперативного управління;

експлуатація пункту пропуску - комплекс заходів, спрямованих на утримання, облаштування, ремонт і модернізацію пункту пропуску;

засоби електронної комунікаційної мережі - структурована кабельна мережа, активне мережеве обладнання, серверне приміщення в комплекті з інженерним устаткуванням та системами (підсистема кондиціонування, підсистема гарантованого живлення, підсистема газового пожежогасіння та газовиділення, підсистема приточно-витяжної вентиляції, підсистема сигналізації та контролю доступу, підсистема відеоспостереження та інші допоміжні елементи);

інженерні і технічні засоби та системи (технічні засоби та системи) - інженерні, технічні засоби, технічні системи, виділені в окрему облікову одиницю (інвентарний об’єкт), у пунктах пропуску, що перебувають на балансі та експлуатуються органами контролю для здійснення визначених законодавством видів контролю, за якими управління об’єктами державної власності не здійснюється Агентством відновлення;

органи контролю - підрозділи органів охорони державного кордону Держприкордонслужби, митниці, територіальні органи Держпродспоживслужби та підпорядковані їм призначені прикордонні інспекційні пости, що здійснюють у пункті пропуску визначені законодавством види контролю та процедури під час перетину державного кордону осіб, транспортних засобів та вантажів.

4. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України, Цивільному кодексі України, Митному кодексі України, Законах України “Про прикордонний контроль”, “Про державний кордон України” і “Про Державну прикордонну службу України”.

5. Розміщення органів контролю, а в окремих випадках представників інших центральних органів виконавчої влади для здійснення ними визначених законодавством повноважень на об’єктах державної власності пунктів пропуску здійснюється на підставі схеми розміщення.

Схема розміщення розробляється балансоутримувачем на основі пропозицій органів контролю, а в окремих випадках представників інших центральних органів виконавчої влади та після погодження Агентством відновлення, органом охорони державного кордону Держприкордонслужби, Держмитслужбою, Держпродспоживслужбою затверджується рішенням балансоутримувача.

У разі недосягнення згоди між сторонами може утворюватися тимчасова узгоджувальна робоча група для вироблення взаємоприйнятних рішень та визначення у разі потреби додаткових умов.

До складу тимчасової узгоджувальної робочої групи входять уповноважені посадові особи балансоутримувача, органів контролю, за потреби уповноважені посадові особи Агентства відновлення, Адміністрації Держприкордонслужби, Держмитслужби, Держпродспоживслужби, а також представники інших центральних органів виконавчої влади, що потребують включення до схеми розміщення.

Головою тимчасової узгоджувальної робочої групи є керівник балансоутримувача у відповідній області.

Персональний склад тимчасової узгоджувальної робочої групи затверджується рішенням балансоутримувача.

Формою роботи тимчасової узгоджувальної робочої групи є засідання, яке є правоможним у разі присутності на ньому не менше двох третин складу такої групи, але не менше ніж по одному представнику від відповідного органу контролю.

У разі неможливості особистої участі членів тимчасової узгоджувальної робочої групи у засіданні таке засідання може проводитися дистанційно за допомогою технічних засобів електронних комунікацій.

Погоджена тимчасовою узгоджувальною робочою групою схема розміщення затверджується відповідно до абзацу другого цього пункту.

6. Представники органів контролю, інших центральних органів виконавчої влади, які розміщуються на об’єктах державної власності пунктів пропуску на підставі затвердженої схеми розміщення, зобов’язані:

забезпечувати збереження об’єктів державної власності пунктів пропуску, запобігати його пошкодженню і псуванню, дотримуватися протиепідемічних правил і санітарних норм, а також правил пожежної безпеки;

у разі пошкодження, псування, зникнення об’єктів державної власності пунктів пропуску не пізніше ніж протягом 24 годин повідомити балансоутримувачу, а в окремих випадках - правоохоронним органам.

7. На підставі затвердженої схеми розміщення балансоутримувач готує акти приймання-передачі об’єктів державної власності у пункті пропуску, які підписуються уповноваженими представниками органів контролю, інших центральних органів виконавчої влади.

Оформлення приймання-передачі об’єктів державної власності у пунктах пропуску, які використовуються, зокрема, як склади митних органів (складські приміщення, резервуари, криті та відкриті майданчики, холодильні чи морозильні камери), здійснюється у спосіб, що забезпечує безперервне перебування розміщених на таких об’єктах товарів та транспортних засобів в зоні митного контролю та під митним контролем.

8. Зміна цільового призначення об’єктів державної власності пунктів пропуску, які використовуються, зокрема, як склади митних органів (складські приміщення, резервуари, криті та відкриті майданчики, холодильні чи морозильні камери), естакад, боксів поглибленого огляду забороняється.

9. Агентство відновлення для безперебійної роботи пунктів пропуску:

1) забезпечує організацію експлуатації пунктів пропуску;

2) здійснює формування бюджетних пропозицій та бюджетних запитів щодо експлуатації пунктів пропуску;

3) узагальнює пропозиції Адміністрації Держприкордонслужби, Держмитслужби, Держпродспоживслужби щодо експлуатації пунктів пропуску та забезпечує їх реалізацію;

4) здійснює заходи з установлення камер відеоспостереження, необхідних для забезпечення реалізації експериментального проекту щодо організації управління чергами автомобільних транспортних засобів перед міжнародними пунктами пропуску через державний кордон України для автомобільного сполучення за допомогою електронної системи “Електронна черга перетину кордону”, на в’їзді до пунктів пропуску та на виїзді з них;

5) у разі неможливості реалізації пропозицій Адміністрації Держприкордонслужби, Держмитслужби, Держпродспоживслужби щодо експлуатації пунктів пропуску не пізніше ніж протягом 30 робочих днів з дати отримання пропозицій надає обґрунтовану відповідь.

10. Адміністрація Держприкордонслужби, Держмитслужба, Держпродспоживслужба для забезпечення безперебійної роботи пункту пропуску:

1) забезпечують організацію експлуатації технічних засобів та систем, що використовуються у пунктах пропуску;

2) під час формування бюджетних пропозицій та бюджетних запитів передбачають видатки на ремонт і модернізацію технічних засобів та систем, що використовуються у пунктах пропуску;

3) подають (за необхідності) обґрунтовані пропозиції Агентству відновлення щодо експлуатації пунктів пропуску, в тому числі засобів електронної комунікаційної мережі.

11. Балансоутримувач:

1) забезпечує експлуатацію пункту пропуску в цілодобовому режимі та визначає відповідальну особу самостійного структурного підрозділу, до компетенції якого віднесено відповідні функції;

2) здійснює заходи, необхідні для експлуатації пункту пропуску, укладає договори про технічне обслуговування об’єктів електропостачання, зв’язку, засобів електронної комунікаційної мережі, газопостачання, біологічного та очисного обладнання та інші договори, пов’язані з обслуговуванням території, будівель та приміщень пункту пропуску;

3) подає Агентству відновлення пропозиції стосовно формування бюджетних пропозицій та бюджетних запитів щодо експлуатації пункту пропуску (оплата комунальних послуг, послуг з управління об’єктами нерухомості, витрати на утримання прибудинкової території та місць загального користування, оплата послуг з ремонту і технічного обслуговування інженерного обладнання та внутрішньобудинкових мереж, засобів електронної комунікаційної мережі, ремонту будівель, крім видатків, пов’язаних з ремонтом та модернізацією технічних засобів та систем, що перебувають на балансі органів контролю);

4) забезпечує опрацювання та узагальнення пропозицій, що надходять від органів контролю, а в окремих випадках від представників інших центральних органів виконавчої влади, до схеми розміщення, забезпечує процедуру її погодження та затвердження згідно з цим Порядком;

5) забезпечує опрацювання та узагальнення пропозицій, що надходять від суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана із забезпеченням функціонування пунктів пропуску, та підприємств сфери обслуговування, їх погодження;

6) забезпечує функціонування єдиної точки приймання та реєстрації заявок органів контролю (служба технічної підтримки) щодо експлуатації пунктів пропуску;

7) забезпечує розгляд та оперативне (за можливості) виконання заявок органів контролю щодо експлуатації пунктів пропуску;

8) забезпечує наявність у пунктах пропуску джерел резервного електроживлення та їх безперебійну роботу до моменту відновлення електропостачання;

9) під час організації проектування нових, реконструкції та модернізації наявних пунктів пропуску за погодженням з органами контролю здійснює заходи щодо влаштування технічних засобів та систем з подальшою передачею їх на баланс органам контролю згідно із законодавством.

12. Підрозділ органу охорони державного кордону Держприкордонслужби для забезпечення безперебійної роботи пункту пропуску:

1) безпосередньо забезпечує експлуатацію технічних засобів та систем, що використовуються у пункті пропуску для здійснення прикордонного контролю;

2) подає пропозиції органу охорони державного кордону Держприкордонслужби стосовно формування бюджетних пропозицій та бюджетних запитів щодо експлуатації технічних засобів та систем, що використовуються у пункті пропуску для здійснення прикордонного контролю;

3) є користувачем об’єктів державної власності пункту пропуску, що використовуються для здійснення прикордонного контролю;

4) визначає відповідальну за безперебійну роботу отриманих в користування об’єктів державної власності пункту пропуску посадову особу самостійного структурного підрозділу, що здійснює контрольні функції у пункті пропуску;

5) подає пропозиції органу охорони державного кордону Держприкордонслужби щодо експлуатації пункту пропуску;

6) подає балансоутримувачу через службу технічної підтримки або іншими засобами зв’язку заявки щодо оперативного усунення проблем, пов’язаних з експлуатацією пункту пропуску, що перешкоджають здійсненню контрольних процедур;

7) забезпечує доступ представників Агентства відновлення та балансоутримувача до пункту пропуску в порядку, визначеному наказом начальника органу охорони державного кордону Держприкордонслужби.

13. Митниця для забезпечення безперебійної роботи пункту пропуску:

1) забезпечує експлуатацію технічних засобів та систем, що використовуються у пункті пропуску для здійснення митного контролю;

2) є користувачем об’єктів державної власності пункту пропуску;

3) визначає відповідальну за безперебійну роботу отриманих в користування об’єктів державної власності пункту пропуску посадову особу самостійного структурного підрозділу, що здійснює контрольні функції у пункті пропуску;

4) подає балансоутримувачу через службу технічної підтримки або іншими засобами зв’язку заявки щодо усунення проблем, пов’язаних з експлуатацією пункту пропуску, що перешкоджають здійсненню контрольних процедур у пункті пропуску;

5) забезпечує доступ представників Агентства відновлення та балансоутримувача до зони митного контролю у пункті пропуску в порядку, визначеному законодавством;

6) використовує засоби електронної комунікаційної мережі у пункті пропуску для забезпечення роботи власних інформаційних систем, які забезпечують здійснення митних формальностей.

14. Територіальний орган Держпродспоживслужби для забезпечення безперебійної роботи пункту пропуску:

1) безпосередньо забезпечує експлуатацію технічних засобів та систем, що використовуються у пункті пропуску для здійснення контролю, що належить до компетенції територіальних органів Держпродспоживслужби;

2) подає пропозиції Держпродспоживслужбі стосовно формування бюджетних пропозицій та бюджетних запитів щодо експлуатації технічних засобів та систем, що використовуються у пункті пропуску для здійснення контролю, що належить до компетенції територіальних органів Держпродспоживслужби;

3) є користувачем об’єктів державної власності пунктів пропуску, які використовуються для здійснення контролю, що належить до компетенції територіальних органів Держпродспоживслужби;

4) визначає відповідальну за безперебійну роботу отриманих в користування об’єктів державної власності пунктів пропуску посадову особу самостійного структурного підрозділу територіального органу, що здійснює функції у пункті пропуску;

5) подає пропозиції Держпродспоживслужбі щодо експлуатації пункту пропуску;

6) подає балансоутримувачу через службу технічної підтримки або іншими засобами зв’язку заявки щодо усунення проблем, пов’язаних з експлуатацією пункту пропуску, що перешкоджають здійсненню контрольних процедур у пункті пропуску;

7) забезпечує доступ представників Агентства відновлення та балансоутримувача до території, будівель, приміщень та засобів обліку в пункті пропуску, які передані їм в користування, за винятком приміщень з обмеженим доступом.

15. Безперебійне функціонування пункту пропуску забезпечують балансоутримувач, органи контролю, а в окремих випадках - представники інших центральних органів виконавчої влади, зокрема шляхом безпосередньої взаємодії відповідальних осіб.

16. Відповідальна особа балансоутримувача у межах наданих повноважень:

1) здійснює заходи, необхідні для управління об’єктами державної власності у пункті пропуску, надання комунальних послуг, послуг з утримання прибудинкової території та місць загального користування, послуг з ремонту і технічного обслуговування інженерного обладнання та внутрішньобудинкових мереж, ремонту будівель, крім заходів, пов’язаних з утриманням, ремонтом та модернізацією технічних засобів та систем, що перебувають на балансі органів контролю;

2) оперативно виконує заявки органів контролю з питань термінового усунення проблем, пов’язаних з експлуатацією пункту пропуску, що перешкоджають здійсненню контрольних процедур, в рамках визначеного обсягу фінансування.

17. Особа, визначена у пункті 16 цього Порядку, здійснює щоденну комунікацію з відповідальними особами органів контролю, а в окремих випадках представниками інших центральних органів виконавчої влади, зокрема через службу технічної підтримки або засобами зв’язку (телефон, електронна пошта), стосовно експлуатації об’єктів державної власності пунктів пропуску щодо:

1) поточного стану та якості комунальних послуг;

2) утримання прибудинкової території та місць загального користування, освітлення пункту пропуску;

3) поточного ремонту об’єктів державної власності пункту пропуску, у тому числі будівель, покрівель, фасадів та приміщень, з урахуванням його нормального фізичного зносу;

4) поточного ремонту і технічного обслуговування інженерного обладнання та внутрішньобудинкових мереж.

18. Розпорядчий акт балансоутримувача про призначення відповідальної особи балансоутримувача за експлуатацію пункту пропуску повинен містити:

1) назву пункту пропуску та режим його функціонування;

2) розташування робочого місця, зокрема у пункті пропуску.

Закріплення за відповідальною особою балансоутримувача пункту пропуску здійснюється з урахуванням забезпечення часу прибуття від робочого місця до пункту пропуску впродовж не більш як п’яти годин.

19. Ремонт, утримання і модернізація технічних засобів та систем у пункті пропуску здійснюються органами контролю самостійно у порядку, встановленому законодавством.

20. За дії чи бездіяльність, що призвели до пошкодження або знищення об’єктів державної власності у пунктах пропуску, а також товарів та транспортних засобів, що зберігаються на таких об’єктах, балансоутримувач та органи контролю несуть відповідальність у встановленому взаємними договірними відносинами порядку.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: