open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Не набрав чинності

НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

НАКАЗ

20.03.2024  № 51-24


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2024 р.
за № 491/41836

Про затвердження Типового порядку оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування

{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України
з питань державної служби
№ 65-24 від 09.04.2024}

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 14, частини восьмої статті 38 Закону України від 02 травня 2023 року № 3077-IХ «Про службу в органах місцевого самоврядування», підпункту 4 пункту 4 та пункту 9 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Типовий порядок оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування, що додається.

2. Генеральному департаменту з питань управління персоналом на державній службі та в органах місцевого самоврядування в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 02 травня 2023 року № 3077-IХ «Про службу в органах місцевого самоврядування».

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова

Н. Алюшина

ПОГОДЖЕНО:


Віце-прем’єр-міністр з відновлення України -
Міністр розвитку громад, територій
та інфраструктури України


Перший заступник Міністра цифрової
трансформації України


Виконавчий директор Всеукраїнської Асоціації
об’єднаних територіальних громад


Перший заступник Голови Спільного
представницького органу об’єднань профспілок


Керівник Секретаріату Спільного представницького
органу сторони роботодавців на національному рівні









О. Кубраков




О. Виску




Т. Добрівський




О. Шубін




Р. Іллічов


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
20 березня 2024 року № 51-24


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2024 р.
за № 491/41836

{Гриф затвердження із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

ТИПОВИЙ ПОРЯДОК
оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування

I. Загальні положення

1. Цей Типовий порядок визначає процедуру проведення оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування (далі - оцінювання). Дія цього Типового порядку поширюється на службовців місцевого самоврядування, які займають посади категорій I, II і III.

2. Метою оцінювання є підвищення ефективності діяльності органу місцевого самоврядування, визначення якості виконання службовцем місцевого самоврядування поставлених завдань, забезпечення його професійного розвитку, а також прийняття рішення щодо його преміювання, планування службової кар’єри.

3. У цьому Типовому порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування».

{Пункт 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

4. Оцінювання проводиться на підставі показників результативності, ефективності та якості (далі - ключові показники), встановлених на основі завдань, покладених на орган місцевого самоврядування, плану його роботи, а також посадових обов’язків службовця місцевого самоврядування.

5. Оцінювання проводиться на засадах об’єктивності, достовірності, доступності та прозорості, взаємодії та поваги до гідності службовця місцевого самоврядування.

6. Учасниками оцінювання є:

службовець місцевого самоврядування;

керівник служби в органі місцевого самоврядування (далі - керівник служби);

безпосередній керівник службовця місцевого самоврядування;

керівник самостійного структурного підрозділу (за наявності), в якому працює службовець місцевого самоврядування, який займає посаду категорій II або III;

{Абзац п'ятий пункту 6 розділу i із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

служба управління персоналом.

7. Службовець місцевого самоврядування:

бере участь у визначенні своїх завдань і ключових показників, а також у їх періодичному перегляді;

ознайомлюється з визначеними завданнями і ключовими показниками;

аналізує виконання визначених завдань і ключових показників;

ознайомлюється з висновком щодо оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування (далі - висновок).

8. Служба управління персоналом в органі місцевого самоврядування, в якому працює службовець місцевого самоврядування, надає консультативну допомогу учасникам оцінювання та здійснює заходи щодо організації оцінювання, у тому числі підготовку проєктів розпоряджень (наказів) про:

визначення результатів виконання завдань службовцями місцевого самоврядування, які займають посаду категорії I, із списком службовців місцевого самоврядування;

визначення результатів виконання завдань службовцями місцевого самоврядування, які займають посади категорій II і III, із списком службовців місцевого самоврядування;

{Абзац третій пункту 8 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

затвердження висновку службовців місцевого самоврядування, які займають посаду категорії I;

{Пункт 8 розділу I доповнено абзацом четвертим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

затвердження висновку службовців місцевого самоврядування, які займають посади категорій II і III.

{Абзац п'ятий пункту 8 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

Підготовку проєктів розпоряджень про визначення результатів виконання завдань службовцями місцевого самоврядування виконавчих органів відповідної сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради, які займають посади категорії І, а також про затвердження висновку  здійснює служба управління персоналом апарату такої сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради.

{Абзац шостий пункту 8 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

9. Оцінювання службовця, на якого покладено виконання обов’язків за вакантною посадою службовця місцевого самоврядування або виконання обов’язків тимчасово відсутнього службовця місцевого самоврядування, проводиться за тією посадою в органі місцевого самоврядування, яку він займає.

{Абзац перший пункту 9 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

У разі виконання службовцем місцевого самоврядування обов’язків за іншою посадою службовця місцевого самоврядування категорій II або III визначення результатів виконання завдань здійснюється з урахуванням абзацу першого цього пункту керівником вищого рівня по відношенню до посади службовця місцевого самоврядування, яку він займає.

У разі виконання службовцем місцевого самоврядування обов’язків за іншою посадою службовця місцевого самоврядування категорії I, визначення результатів виконання завдань здійснюється з урахуванням абзацу першого цього пункту відповідним сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради.

У разі звільнення службовця місцевого самоврядування або його переведення на іншу посаду в органі місцевого самоврядування до затвердження висновку процедура оцінювання за посадою службовця місцевого самоврядування, яку він займав, припиняється. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого службовця місцевого самоврядування.

10. Оцінювання проводиться поетапно:

визначення завдань і ключових показників;

визначення результатів виконання завдань;

затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).

11. Оформлення документів, передбачених цим Типовим порядком, здійснюється його учасниками у паперовій формі з використанням власноручних підписів або в електронній формі з накладенням кваліфікованих електронних підписів.

Обговорення та співбесіди з учасниками оцінювання, передбачені на відповідних етапах оцінювання, можуть проводитися за фізичної присутності учасників або дистанційно шляхом застосування технічних засобів електронних комунікацій.

12. У разі отримання службовцем місцевого самоврядування негативної оцінки відповідний висновок може бути оскаржений таким службовцем місцевого самоврядування до суду.

II. Визначення завдань і ключових показників

1. Визначення завдань і ключових показників для службовця місцевого самоврядування здійснюється з урахуванням його основних посадових обов’язків. Завдання і ключові показники мають відображати роль службовця місцевого самоврядування у досягненні цілей органу місцевого самоврядування, на які спрямовано діяльність такого службовця місцевого самоврядування, та способи їх досягнення, включаючи його внесок в загальний результат роботи відповідного органу місцевого самоврядування, вимірюватися в кількісному та/або якісному вираженні.

Завдання і ключові показники, визначені для службовців місцевого самоврядування, не можуть дублюватися, крім завдань і ключових показників, визначених для службовців місцевого самоврядування, посадові обов’язки яких збігаються.

Під час визначення завдань обговорюються потреби у професійному навчанні службовця місцевого самоврядування.

Для службовця місцевого самоврядування визначається від двох до п’яти завдань.

Строк виконання завдання повинен бути реальним для досягнення необхідного результату та визначатися з урахуванням строку видання розпорядження (наказу) про визначення результатів виконання завдань відповідно до пункту 3 розділу III цього Типового порядку.

2. Визначення завдань і ключових показників для заступників (за наявності) керівників здійснюється після визначення завдань і ключових показників для їх керівників.

3. Завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування на наступний рік визначаються у грудні року, що передує звітному.

Завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування на поточний рік визначаються у січні - липні цього року в разі призначення (переведення) на іншу посаду службовця місцевого самоврядування, виходу на роботу після відсутності на службі у випадках, передбачених абзацами другим - четвертим пункту 2 розділу III цього Типового порядку, поновлення на посаді службовця місцевого самоврядування. Такі завдання і ключові показники визначаються протягом 10 робочих днів після призначення (переведення) або виходу на роботу.

{Абзац другий пункту 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

Якщо завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування неможливо визначити у строки, передбачені цим пунктом, у зв’язку з його тимчасовою непрацездатністю, відпусткою або професійним навчанням, вони визначаються протягом 5 робочих днів після виходу на роботу, а в разі відсторонення від виконання посадових обов’язків (повноважень) - протягом 5 робочих днів після початку виконання посадових обов’язків. Завдання і ключові показники для таких службовців місцевого самоврядування на поточний рік не визначаються, якщо вихід на роботу або початок виконання посадових обов’язків настають у серпні - грудні цього року.

{Абзац третій пункту 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

4. Завдання і ключові показники службовця місцевого самоврядування визначаються за формою згідно з додатком 1 з урахуванням програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування, плану роботи органу місцевого самоврядування, завдань, функцій та обов’язків, визначених у положеннях про виконавчий орган сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради, про виконавчий апарат районної, обласної ради, про структурний підрозділ апарату (виконавчого апарату) ради, виконавчого органу ради та в посадовій інструкції.

{Абзац перший пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

Завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування можуть переглядатись (коригуватись або відмінятись) у разі, коли на їх виконання впливають прийняті нормативно-правові акти або внесені зміни до:

стратегії розвитку територіальної громади;

програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування;

планів заходів реалізації відповідних стратегій та програм;

плану роботи органу місцевого самоврядування;

{Абзац шостий пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

положення про виконавчий орган сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради, про виконавчий апарат районної, обласної ради;

{Пункт 4 розділу II доповнено абзацом сьомим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

положення про структурний підрозділ апарату (виконавчого апарату) ради;

положення про структурний підрозділ виконавчого органу ради;

посадової інструкції.

Перегляд завдань і ключових показників у випадках, передбачених цим пунктом, здійснюється не частіше одного разу на квартал відповідно до пунктів 1, 6 та 8 цього розділу. У разі відміни раніше визначеного завдання для такого службовця місцевого самоврядування може бути визначено нове завдання відповідно до пункту 1 цього розділу.

{Абзац одинадцятий пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

5. Завдання і ключові показники після їх обговорення з службовцем місцевого самоврядування визначаються такими особами:

службовцям місцевого самоврядування, які займають посади категорії I,- відповідним сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради.

{Абзац другий пункту 5 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

службовцям місцевого самоврядування, які займають посади категорій II і III,- безпосереднім керівником за погодженням з керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності).

{Пункт 5 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

6. Безпосередній керівник службовця місцевого самоврядування ознайомлює його з визначеними завданнями і ключовими показниками, після чого передає ці завдання і ключові показники до служби управління персоналом, а їх копію - службовцю місцевого самоврядування.

7. Для службовця місцевого самоврядування, який перебуває у службовому відряджені, завдання і ключові показники визначаються згідно з пунктами 1-6 цього розділу.

{Пункт 7 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

8. Завдання і ключові показники службовця місцевого самоврядування, який займає посаду категорії I, надсилаються (передаються) протягом 5 робочих днів після їх визначення до служби управління персоналом органу місцевого самоврядування, де знаходиться його особова справа, для ознайомлення такого службовця місцевого самоврядування з цими завданнями і ключовими показниками.

{Абзац перший пункту 8 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

Служба управління персоналом надає копію завдань і ключових показників (в паперовій або електронній формі) керівнику служби та службовцю місцевого самоврядування, який займає посаду категорії I.

9. Визначені для службовця місцевого самоврядування завдання і ключові показники зберігаються в службі управління персоналом, а їх копії (у паперовій або електронній формі) - у службовця місцевого самоврядування та його безпосереднього керівника.

10. З метою відстеження прогресу виконання визначених для службовця місцевого самоврядування завдань, аналізу інформації про стан досягнення завдань, установлених для відповідного органу місцевого самоврядування, контролю своєчасності та якості процесу виконання завдань, визначення потреби у необхідності коригування процесу або результату виконання завдання, а також надання допомоги для належного виконання завдань проводиться моніторинг виконання завдань і ключових показників.

Моніторинг виконання завдань і ключових показників проводиться особою, яка їх визначила.

III. Визначення результатів виконання завдань

1. Визначення результатів виконання завдань проводиться у жовтні - грудні за період з 01 січня поточного року або з дати визначення завдань і ключових показників до дати видання розпорядження (наказу) про визначення результатів виконання завдань.

{Пункт 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

2. Визначення результатів виконання завдань та затвердження висновку не проводяться, якщо період між визначенням завдань і ключових показників та виданням розпорядження (наказу) про визначення результатів виконання завдань становить менше трьох місяців, а також якщо на дату видання такого розпорядження (наказу) службовець місцевого самоврядування:

перебуває у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, без збереження заробітної плати відповідно до пункту 3 частини першої статті 25 Закону України «Про відпустки»;

{Абзац другий пункту 2 розділу III в редакції Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

відсутній на службі у зв’язку з призовом на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийняттям на військову службу за контрактом, зокрема шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду;

відсторонений від виконання посадових обов’язків (повноважень) у порядку, визначеному законом.

3. Для визначення результатів виконання завдань керівником служби видається розпорядження (наказ), в якому зазначається:

список службовців місцевого самоврядування;

строк визначення результатів виконання завдань;

доручення, необхідні для організаційного забезпечення проведення цього етапу оцінювання (у разі потреби).

4. Для визначення результатів виконання завдань проводиться оціночна співбесіда:

з службовцем місцевого самоврядування, який займає посади категорії I,- відповідним сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради;

з службовцем місцевого самоврядування, який займає посади категорій II або III,- безпосереднім керівником спільно з керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності).

5. Службовці місцевого самоврядування, які займають посади категорії I, не пізніше 10 робочих днів з дня видання розпорядження (наказу) про визначення результатів виконання завдань складають письмовий звіт у довільній формі про свою службову діяльність щодо виконання відповідних завдань і ключових показників (далі - звіт) згідно з пунктом 11 розділу І цього Типового порядку. Звіт подається відповідному сільському, селищному, міському голові, голові районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради.

{Абзац перший пункту 5 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

Службовці місцевого самоврядування, які займають посади категорій II і III, перед проведенням оціночної співбесіди можуть подати безпосередньому керівнику письмовий звіт у довільній формі про виконання завдань і ключових показників.

6. У разі тимчасової відсутності службовця місцевого самоврядування або його повторної неявки для проходження оціночної співбесіди в установлені строки визначення результатів виконання завдань може проводиться без оціночної співбесіди. У разі тимчасової відсутності у зв’язку з відрядженням або відпусткою такого службовця місцевого самоврядування за його заявою до особи, яка має проводити оціночну співбесіду, така співбесіда та визначення результатів виконання завдань проводяться раніше.

{Абзац перший пункту 6 розділу III в редакції Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

7. Перед проведенням оціночної співбесіди службовець місцевого самоврядування заповнює форму щодо результатів виконання завдань службовцем місцевого самоврядування за відповідний рік згідно з додатком 2 у частині відомостей щодо себе та займаної посади, опису досягнутих результатів у розрізі кожного визначеного завдання та строку його фактичного виконання. Зазначена форма заповнюється у відповідній частині і передається в електронній формі:

службовцем місцевого самоврядування, який займає посади категорії I,- відповідному сільському, селищному, міському голові, голові районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради;

службовцем місцевого самоврядування, який займає посади категорій II або III,- безпосередньому керівнику.

8. Після проведення оціночної співбесіди відповідним сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради, безпосереднім керівником заповнюється форма щодо результатів виконання завдань службовцем місцевого самоврядування за відповідний рік згідно з додатком 2 у частині виставлення балів, визначення оцінки та їх обґрунтування. Службовцю місцевого самоврядування виставляється негативна, позитивна або відмінна оцінка (крім випадків, коли жодне із завдань не підлягає оцінюванню) з її обґрунтуванням на основі розрахунку середнього бала за виконання кожного визначеного завдання (з урахуванням досягнення ключових показників) за критеріями визначення балів (додаток 3):

службовцю місцевого самоврядування, який займає посади категорії I,- відповідним сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради;

службовцю місцевого самоврядування, який займає посади категорій II або III,- безпосереднім керівником спільно з керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності).

9. Сільський, селищний, міський голова, голова районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради, безпосередній керівник службовця місцевого самоврядування передає службі управління персоналом оформлену в установленому порядку форму щодо результатів виконання завдань службовцем місцевого самоврядування за відповідний рік згідно з додатком 2 для зберігання в особовій справі такого службовця.

10. Ознайомлення з результатами виконання завдань забезпечує:

службовця місцевого самоврядування, який займає посади категорії I,- служба управління персоналом органу місцевого самоврядування, де знаходиться його особова справа;

службовця місцевого самоврядування, який займає посади категорій II або III,- безпосередній керівник.

11. У разі визначення результатів виконання завдань без оціночної співбесіди зазначена форма передається службі управління персоналом без відмітки про ознайомлення службовця місцевого самоврядування. Службовець місцевого самоврядування ознайомлюється з результатами виконання завдань протягом 5 робочих днів після виходу на роботу.

{Пункт 11 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

12. Службовець місцевого самоврядування може викласти свої зауваження до результатів виконання завдань з відповідним обґрунтуванням та передати їх безпосередньому керівнику та службі управління персоналом органу місцевого самоврядування, в якому він працює, для долучення цих зауважень до його особової справи.

{Пункт 12 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

IV. Затвердження висновку

1. Висновок, в якому виставляється негативна, позитивна або відмінна оцінка, за формою згідно з додатком 4, затверджується розпорядженням (наказом) керівника служби у грудні звітного року.

2. У разі, коли жодне із завдань службовця місцевого самоврядування не підлягає оцінюванню, висновок не затверджується. У такому разі процедура оцінювання результатів службової діяльності відповідного службовця місцевого самоврядування припиняється. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого службовця місцевого самоврядування.

3. Служба управління персоналом в органі місцевого самоврядування, яка здійснювала підготовку проєкту розпорядження (наказу) про затвердження висновку, ознайомлює їх із затвердженим висновком не пізніше наступного робочого дня з дня видання розпорядження (наказу).

{Пункт 3 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

4. Розпорядження (наказ) керівника служби у відповідному органі місцевого самоврядування про преміювання службовців місцевого самоврядування, які займають посади категорій I, II і III та отримали відмінні оцінки за результатами оцінювання, видається на підставі затвердженого висновку (висновків).

Директор Генерального
департаменту з питань
управління персоналом
на державній службі
та в органах місцевого
самоврядування











Ю. Марушкевич


Додаток 1
до Типового порядку оцінювання
результатів службової діяльності
службовців місцевого самоврядування
(пункт 4 розділу II)

Завдання
і ключові показники службової діяльності службовця місцевого самоврядування

{Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}


Додаток 2
до Типового порядку оцінювання
результатів службової діяльності
службовців місцевого самоврядування
(пункт 7 розділу III)

Результати
виконання завдань службовцем місцевого самоврядування

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}



Додаток 3
до Типового порядку оцінювання
результатів службової діяльності
службовців місцевого самоврядування
(пункт 8 розділу III)

Критерії
визначення балів

Бал

Критерії визначення балів

Не підлягає оцінюванню

Завдання не могло бути виконано через обставини, які об’єктивно унеможливили його виконання і щодо яких службовець місцевого самоврядування не міг впливати чи пропонувати інший спосіб виконання завдання, зокрема через тимчасову непрацездатність, відсторонення від виконання посадових обов’язків (повноважень), простій, тимчасову відсутність службовця місцевого самоврядування з інших причин

«0»

Завдання не виконано

«1»

Завдання виконано частково, результати не можуть бути використані через необхідність суттєвого доопрацювання, до виконання завдання службовець місцевого самоврядування підійшов формально, чим нівелював практичну цінність отриманого результату, або завдання виконане з демонстрацією неспроможності одночасного забезпечення на належному рівні і своєчасного виконання посадових обов’язків

«2»

Завдання виконано, але з порушенням строку виконання та/або із залученням до виконання завдання інших осіб (під час виконання роботи службовець місцевого самоврядування потребував надання зразків документів, допомоги у виробленні алгоритму роботи, аналізі нормативно-правових актів, суттєвому коригуванні проєктів документів, проявляв низьку самостійність, недостатність знань нормативно-правових актів, вимог до підготовки службових документів, потребував нагадувань і високої міри контролю з боку керівника)

«3»

Завдання виконано своєчасно, результат якого повною мірою можна використати в роботі. Робота проводилась ефективно

«4»

Завдання виконано своєчасно (завчасно), результат високої якості, його досягнуто з високим ступенем самостійності (за необхідності командної роботи), ініціативності, робота проводилась ефективно. Під час виконання завдання службовцем місцевого самоврядування вносилися пропозиції щодо інших документів, процесів, процедур, заходів або їх удосконалення. Пройдено професійне навчання відповідно до індивідуальної п{Із змінами, внесеними згідно з}рограми професійного розвитку службовця місцевого самоврядування, за результатами якого нараховано не менше ніж 0,4 кредиту Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи

{Додаток 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}


Додаток 4
до Типового порядку оцінювання
результатів службової діяльності
службовців місцевого самоврядування
(пункт 1 розділу IV)


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням (наказом)
від                         20    року №

Висновок
щодо оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування

Власне ім’я та прізвище службовця місцевого самоврядування

Найменування посади

Оцінка (негативна, позитивна, відмінна)

{Додаток 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: