open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 23 квітня 2024 р. № 430
Київ

Про реалізацію експериментального проекту щодо створення на базі закладів вищої освіти, наукових установ мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Погодитися з пропозицією Міністерства освіти і науки щодо реалізації протягом двох років з дня набрання чинності цією постановою експериментального проекту щодо створення на базі закладів вищої освіти, наукових установ мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів (далі - експериментальний проект).

2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту щодо створення на базі закладів вищої освіти, наукових установ мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів, що додається.

3. Міністерству освіти і науки:

провести протягом шести місяців з дня набрання чинності цією постановою конкурсний відбір закладів вищої освіти, наукових установ, на базі яких буде створено мережу стартап-шкіл - інкубаторів -акселераторів, та затвердити перелік таких закладів (установ);

оприлюднити протягом місяця після завершення конкурсного відбору інформацію про перелік закладів вищої освіти, наукових установ, які визначені переможцями за результатами конкурсного відбору та на базі яких буде створено мережу стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів, а також перелік закладів вищої освіти, наукових установ, які повідомили Міністерству освіти і науки про створення стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів за рахунок коштів спеціального фонду та інших джерел, не заборонених законодавством, незалежно від результатів конкурсного відбору;

оприлюднити після завершення реалізації експериментального проекту інформацію про його реалізацію на своєму офіційному веб-сайті;

подати протягом двох місяців після завершення експериментального проекту Кабінету Міністрів України звіт про його реалізацію, а також пропозиції щодо внесення змін у законодавчі акти за результатами його реалізації.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 67



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 квітня 2024 р. № 430

ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту щодо створення на базі закладів вищої освіти, наукових установ мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів

1. Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту щодо створення на базі закладів вищої освіти та наукових установ мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів (далі - експериментальний проект).

2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

1) екосистема стартапів - сукупність інституцій, фінансових та правових інструментів, об’єктів інноваційної інфраструктури, а також ресурсів (науково-технічних, фінансово-економічних, виробничих, соціальних та культурно-освітніх), задіяних у процесі створення та розвитку стартапів;

2) єдина електронна платформа - електронна платформа Фонду розвитку інновацій для забезпечення ефективної взаємодії мережі стартап-шкіл- інкубаторів - акселераторів;

3) ментор - експерт (наставник), який має знання, уміння, навички, досвід фахової роботи у відповідній сфері діяльності і готовий безоплатно поділитися своїми навичками у відповідній сфері, допомагає стартапу будувати стратегію розвитку, встановити пріоритети, визначити першочергові цілі, розвивати корисні якості і уникати типових помилок тощо;

4) мережа стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів - сукупність взаємодіючих стартап-шкіл, створених на базі закладів вищої освіти, наукових установ, які забезпечують надання фінансових, консалтингових, маркетингових, інформаційно-комунікативних, юридичних, освітніх та інших послуг з метою розвитку стартапів, спрямованих на використання і комерціалізацію науково-технічного (прикладного) результату, на початковому етапі їх розвитку, стимулювання створення, впровадження та реалізацію інноваційної продукції;

5) стартап - суб’єкт малого, середнього підприємництва або авторський колектив, до складу якого можуть входити здобувачі освіти (наукового ступеня), наукові, науково-педагогічні працівники та інші фізичні особи, діяльність якого спрямована на розроблення, створення, впровадження та реалізацію інноваційної продукції і пошук бізнес-моделі для подальшого її масштабування та розвитку, на використання та комерціалізацію науково-технічного (прикладного) результату;

6) стартап-школа - інкубатор - акселератор (далі - стартап-школа) - структурний підрозділ закладу вищої освіти, наукової установи, що надає інформаційно-консультаційну підтримку стартапам, а також забезпечує інтенсивний розвиток стартапів на початковому етапі їх розвитку шляхом забезпечення та безпосереднього проведення науково-технічних розробок з метою досягнення конкретного науково-технічного (прикладного) результату, навчання, залучення менторів, надання фінансової, експертної та іншої підтримки.

Терміни “суб’єкти малого підприємництва” і “суб’єкти середнього підприємництва” у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Господарському кодексі України, з урахуванням того, що в цілях цього Порядку термін “суб’єкти малого підприємництва” охоплює суб’єктів мікропідприємництва, а термін “інвестор” - в значенні, наведеному в Законі України “Про інвестиційну діяльність”.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про вищу освіту”, “Про наукову і науково-технічну діяльність” та “Про інноваційну діяльність”.

3. Метою реалізації експериментального проекту є підтримка та розвиток інноваційної інфраструктури закладів вищої освіти, наукових установ та екосистеми стартапів, діяльність яких спрямована на використання та комерціалізацію науково-технічного (прикладного) результату.

4. Координатором експериментального проекту є МОН.

Учасниками експериментального проекту є:

Фонд розвитку інновацій, який координує взаємодію стартап-шкіл, надає інформаційно-консультаційну підтримку, здійснює спільні заходи популяризаційного характеру;

заклади вищої освіти, наукові установи - переможці конкурсного відбору науково-технічних проектів для визначення переліку закладів вищої освіти, наукових установ, на базі яких буде створено мережу стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів (далі - конкурс), які реалізують науково-технічний проект із створення та забезпечення функціонування стартап-школи, а також заклади вищої освіти, наукові установи, які повідомили МОН про створення стартап-школи за рахунок коштів спеціального фонду та інших джерел, не заборонених законодавством, незалежно від результатів конкурсного відбору.

Учасниками конкурсу можуть бути заклади вищої освіти, наукові установи незалежно від форми власності та підпорядкування.

5. Передбачаються такі етапи розвитку стартапу:

1) початковий етап розвитку стартапу, який складається з таких підетапів:

зародження ідеї (pre-seed) - передбачає зародження унікальної ідеї створення інноваційної продукції, розроблення мінімально життєздатного продукту (MVP);

запуск та випробування (seed) - передбачає виробництво мінімально життєздатного продукту (MVP), його випробування та вдосконалення, розроблення бізнес-моделі;

зростання (серія А) - передбачає вдосконалення інноваційної продукції, виробництво та нарощування обсягу її виробництва, розроблення маркетингової стратегії, пошук та залучення більш широкого кола споживачів;

масштабування (серія В) - передбачає пришвидшення етапу зростання (серія А), нарощування обсягу виробництва інноваційної продукції, розширення кола споживачів;

2) пізній етап розвитку стартапу - зрілість (серія С) - передбачає високу рентабельність стартапу, вихід на нові ринки, розроблення нової інноваційної продукції.

Етапи розвитку стартапу щодо розроблення мінімально життєздатного продукту (MVP) можуть розповсюджуватися на стартап, діяльність якого спрямована на використання та комерціалізацію науково-технічного (прикладного) результату, розроблення, створення, впровадження та реалізацію інноваційного продукту.

6. МОН надає фінансову підтримку інноваційної діяльності закладам вищої освіти, науковим установам за результатами конкурсного відбору науково-технічних проектів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ, за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, що отримані як зовнішній інструмент допомоги ЄС для виконання зобов’язань України у Рамковій програмі Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій “Горизонт 2020” (далі - фінансова підтримка), відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання зобов’язань України у сфері міжнародного науково-технічного та освітнього співробітництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1197 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 91, ст. 3304; 2015 р., № 69, ст. 2275; 2019 р., № 23, ст. 820).

Фінансова підтримка надається закладам вищої освіти, науковим установам - переможцям конкурсу в межах погодженої кошторисної документації на реалізацію науково-технічних проектів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ, та передбачає покриття таких напрямів витрат, як:

заробітна плата працівників;

сплата податків та зборів, необхідних для реалізації науково-технічного проекту;

оплата послуг (фінансових, консалтингових, маркетингових, інформаційно-комунікативних, юридичних, освітніх та інших послуг, спрямованих на розвиток стартапів);

придбання обладнання та/або устаткування, необхідного для створення та функціонування стартап-школи та забезпечення і безпосереднього проведення науково-технічних розробок з метою досягнення конкретного науково-технічного (прикладного) результату;

проведення науково-технічних розробок з метою досягнення науково-технічного (прикладного) результату, зокрема перетворення унікальної ідеї створення інноваційної продукції на стартап;

виконання завдань стартап-школи, визначених цим Порядком.

7. Організатором конкурсу є МОН.

Основними принципами організації та проведення конкурсу є створення рівних умов для його учасників, прозорість та об’єктивність оцінювання заявок на участь у конкурсі.

8. МОН приймає рішення про проведення конкурсу, в якому визначаються строки подання та порядок розгляду заявок на участь у конкурсі (далі - заявка).

Оголошення про проведення конкурсу розміщується на офіційному веб-сайті МОН.

В оголошенні зазначаються обов’язкові умови конкурсу, визначені цим Порядком, строки подання та розгляду заявок і підбиття підсумків конкурсу, строк виконання науково-технічних проектів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ, які подаються для участі у конкурсі, порядок та спосіб подання документів для участі в конкурсі, контактні номери телефонів для довідок, адреса для листування та інші обов’язкові умови конкурсу.

Строк подання заявок не може становити менше ніж 30 календарних днів з дати оголошення конкурсу.

9. Конкурс науково-технічних проектів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ (далі - проект), для визначення переліку закладів вищої освіти, наукових установ, на базі яких буде створено стартап-школу, проводиться за такими критеріями:

ефективність комерціалізації наукових, науково-технічних результатів (пункт 6 додатка 1);

наявність об’єктів інноваційної інфраструктури на базі закладу вищої освіти, наукової установи (пункт 7 додатка 1);

наявність досвіду співпраці із суб’єктами підприємництва (пункт 8 додатка 1);

потенціал розвитку екосистеми стартапів закладу вищої освіти, наукової установи з урахуванням пріоритетних державних потреб (пункт 9 додатка 1).

10. Учасники конкурсу подають МОН заявку згідно з додатком 1 в електронному вигляді, яка підписується електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті, відповідно до порядку, що визначається організатором конкурсу.

Учасник конкурсу, визнаний переможцем за результатами конкурсу, додатково подає документи в паперовій формі.

11. Науково-експертне забезпечення проведення конкурсу здійснює рада МОН з розвитку інновацій (далі - рада).

Положення про раду та її персональний склад затверджуються наказом МОН.

Головою ради є заступник Міністра освіти і науки згідно з розподілом функціональних повноважень.

До складу ради входять два працівники МОН, директор Фонду розвитку інновацій, провідні вчені, кандидатури яких подано Національною академією наук, Радою проректорів з наукової роботи закладів вищої освіти, та представники громадського сектору, що роблять значний внесок у розвиток екосистеми стартапів.

Загальна кількість членів ради не перевищує 11 осіб.

Члени ради беруть участь у роботі ради на громадських засадах.

12. Організаційне забезпечення проведення конкурсу здійснює структурний підрозділ МОН з питань інноваційної діяльності в сферах науки, наукової та науково-технічної діяльності (далі - структурний підрозділ).

Структурний підрозділ виконує такі функції:

забезпечення підготовки та проведення конкурсу;

забезпечення реєстрації заявок, подання їх на розгляд ради та експертів;

здійснення реєстрації експертних висновків, складених за результатами наукової і науково-технічної експертизи заявок, та подання їх на розгляд ради;

формування рейтингового списку за результатами наукової і науково-технічної експертизи заявок, та подання його на розгляд ради;

проведення моніторингу виконання проекту, підготовка інформації та звіту про реалізацію експериментального проекту.

13. Для проведення наукової і науково-технічної експертизи заявок за критеріями, визначеними у пункті 9 цього Порядку, рада обирає експертів з числа українських та/або іноземних вчених, які мають науковий ступінь, наукові публікації та досвід інноваційної діяльності. Критерії та механізм відбору експертів затверджуються радою на її засіданні.

Наукова і науково-технічна експертиза заявок проводиться анонімно, інформація про розподіл заявок між експертами є конфіденційною.

Експерти провадять свою діяльність на громадських засадах.

За результатами наукової і науково-технічної експертизи заявок складається експертний висновок за формою згідно з додатком 2.

Строк проведення наукової і науково-технічної експертизи не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання заявки експерту.

Наукова і науково-технічна експертиза кожної заявки проводиться трьома експертами, які готують окремі експертні висновки.

Експертна оцінка заявок визначається під час заповнення експертом форми експертного висновку згідно з додатком 2 шляхом ранжування величин показників за п’ятибальною шкалою.

Значення кожного показника вноситься до відповідної графи додатка 2.

Оцінка за показником (графа 9 додатка 2) визначається за п’ятибальною шкалою інтервалів значень показників відповідно до граф 4-8 додатка 2.

Зважені оцінки для кожного показника обчислюються шляхом множення значення оцінки за показником (графа 9 додатка 2) на відповідний ваговий коефіцієнт (графа 10 додатка 2).

Отримані значення зважених оцінок проставляються у графі 11 додатка 2.

Експертну оцінку обчислюють в балах як суму зважених оцінок для всіх показників (графа 11 додатка 2).

Загальна кількість балів заявки визначається як середнє арифметичне значення експертних оцінок, виставлених експертами.

Якщо експертна оцінка одного з трьох експертів відрізняється більш як на 30 відсотків від експертних оцінок двох інших, така експертна оцінка не береться до уваги. Про цей факт експерту повідомляється і він має право викласти у письмовій формі окрему думку, яку повинна розглянути рада під час складання переліку закладів вищої освіти, наукових установ, на базі яких буде створено стартап-школу.

Експерти не можуть проводити експертизу заявок, поданих підприємством, установою та організацією, в яких вони та/або їх родичі працюють/працювали (за основним місцем роботи або сумісництвом), або у разі, коли вони мають спільні наукові публікації з керівником, основним виконавцем або виконавцями заявки, або у разі іншого конфлікту інтересів протягом останніх п’яти років.

14. На основі рейтингового списку, сформованого структурним підрозділом відповідно до загальної кількості балів кожної заявки, рада формує пропозиції щодо переліку закладів вищої освіти, наукових установ, на базі яких буде створено стартап-школу.

Пропозиції ради можуть бути реалізовані шляхом прийняття МОН рішення щодо переліку закладів вищої освіти, наукових установ, на базі яких буде створено стартап-школу, яким буде надана фінансова підтримка.

Результати конкурсу розміщуються на офіційному веб-сайті МОН протягом 10 календарних днів після підписання відповідного наказу МОН.

15. Надання фінансової підтримки здійснюється МОН за результатами конкурсу та шляхом укладення договору про надання фінансової підтримки, примірна форма якого затверджується наказом МОН.

Не може бути отримувачем фінансової підтримки юридична особа:

яка має заборгованості за платежами, здійснення контролю за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

щодо якої застосовуються судові процедури банкрутства, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства;

яка перебуває у стадії реорганізації або ліквідації;

яка станом на дату подання заявки фактично розміщена та провадить свою господарську діяльність на територіях, які включені до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції;

яка провадить господарську діяльність на території Російської Федерації та Республіки Білорусь;

віднесена до юридичних осіб, до яких застосовуються спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, введеними в дію указами Президента України щодо застосування персональних (спеціальних) економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України “Про санкції”;

утворена відповідно до законодавства держави, що визнана відповідно до закону державою-агресором або державою-окупантом;

утворена відповідно до законодавства держави, що визнана відповідно до закону державою-агресором або державою-окупантом, або громадянин такої держави, який постійно на законних підставах проживає на території України, є учасником (акціонером) юридичної особи, частка якого в статутному капіталі з урахуванням відносин контролю становить 10 або більше відсотків, або членом, або кінцевим бенефіціарним власником.

Заклад вищої освіти, наукова установа незалежно від форми власності та підпорядкування можуть створити стартап-школу за рахунок коштів спеціального фонду закладу вищої освіти, наукової установи, а також інших джерел, не заборонених законодавством, незалежно від результатів конкурсу та стати учасником експериментального проекту шляхом повідомлення МОН про факт створення стартап-школи та намір участі в експериментальному проекті.

МОН проводить наукову і науково-технічну експертизу відповідності виконаного науково-технічного проекту (остаточного науково-технічного звіту) умовам технічного завдання, що є невід’ємною частиною договору про надання фінансової підтримки. У разі встановлення невідповідності або неповної відповідності вимогам технічного завдання виконаного науково-технічного проекту МОН має право вимагати від закладу вищої освіти, наукової установи усунення виявлених недоліків або повернення коштів, сплачених за договором про надання фінансової підтримки.

16. Заклад вищої освіти, наукова установа, що отримали фінансову підтримку та стали учасником експериментального проекту, створюють стартап-школу як структурний підрозділ закладу вищої освіти, наукової установи на базі інфраструктури закладу вищої освіти, наукової установи.

17. Основними функціями стартап-школи є:

1) підтримка та розвиток стартапів шляхом:

пошуку ідей для стартапів та механізмів підтримки розвитку стартапів;

надання фінансової підтримки на розвиток відібраних стартапів на початкових етапах їх розвитку;

надання консультаційної підтримки для стартапів на всіх етапах їх розвитку та інших суб’єктів інноваційної діяльності, спрямованих на дослідження і тестування інноваційної продукції, ринку чи цільової аудиторії;

розроблення бізнес-моделей стартапів та інших суб’єктів інноваційної діяльності, надання консультацій щодо їх покращення;

розроблення інвестиційної стратегії для стартапів та інших суб’єктів інноваційної діяльності, пошуку потенційних інвесторів;

сприяння в розробленні життєздатної бізнес-моделі і здійснення перших продажів інноваційної продукції;

розроблення маркетингової стратегії та підготовки документації для інвесторів і партнерів;

надання доступу до необхідної інфраструктури (офісна техніка, офісні приміщення, виробничі площі);

надання доступу до обладнання та/або устаткування, необхідного для забезпечення виконання і безпосереднього проведення науково-технічних розробок з метою досягнення конкретного науково-технічного (прикладного) результату;

забезпечення проведення науково-технічних розробок, науково-технічний (прикладний) результат яких спрямовано на перетворення унікальної ідеї створення інноваційної продукції на стартап;

проведення демонстраційних показів за участю інвесторів, венчурних фондів та інших заінтересованих суб’єктів інноваційної діяльності у підтримці та розвитку стартапів;

провадження іншої діяльності, не забороненої законодавством;

2) координація спільних дій інноваторів, об’єднання та співпраця суб’єктів інноваційної діяльності шляхом:

сприяння налагодженню бізнес-зв’язків між суб’єктами інноваційної діяльності;

забезпечення взаємодії з іншими закладами вищої освіти, науковими установами для розвитку екосистеми стартапів;

взаємодії з учасниками експериментального проекту в рамках мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів;

забезпечення взаємодії з Фондом розвитку інновацій та його експертами;

3) просвітницька діяльність, надання освітніх і консультаційних послуг шляхом:

надання інформаційної та консультаційної підтримки здобувачам освіти (наукового ступеня), науковим та науково-педагогічним працівникам, які провадять наукову, науково-технічну та інноваційну діяльність, стартапам, а також іншим суб’єктам інноваційної діяльності;

надання технічних, бухгалтерських, юридичних, маркетингових та інших послуг щодо створення інноваційної продукції, реалізації інноваційних проектів, розвитку стартапів, використання інновацій;

надання інформаційної підтримки щодо розвитку бізнесу, супроводу та відстеження прогресу стартапів та інших суб’єктів інноваційної діяльності;

консультування з питань участі в міжнародних програмах підтримки науки та інновацій в частині підтримки інноваційної діяльності, таких як Рамкова програма Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій “Горизонт Європа”, Європейського співробітництва в галузі науки та техніки (Асоціація “COST”) та інших;

розроблення інформаційних та аналітичних матеріалів, здійснення заходів, спрямованих на популяризацію інноваційної діяльності, розвиток екосистеми стартапів;

консультування з питань розроблення, поставлення на виробництво, випробування, вдосконалення виробництва, нарощування обсягу виробництва мінімально життєздатного продукту (MVP).

Видатки на реалізацію визначених цим Порядком основних функцій стартап-школи, створеної на базі закладу вищої освіти, наукової установи, можуть здійснюватися за рахунок коштів спеціального фонду закладу вищої освіти, наукової установи, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

18. Стартап-школа може надавати фінансову підтримку на розвиток стартапу на початковому етапі його розвитку, що відповідає таким вимогам:

1) стартап є зареєстрованим в установленому законодавством порядку (дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації не має перевищувати двох років) або є авторським колективом, до складу якого можуть входити здобувачі освіти (наукового ступеня), наукові, науково-педагогічні працівники та інші фізичні особи;

2) річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суми, еквівалентної 100 тис. євро, визначеної за середньорічним курсом Національного банку;

3) створений не в результаті злиття, приєднання, виділу, поділу або перетворення існуючого підприємства або його частини;

4) статутний капітал сформований без залучення іноземних інвестицій;

5) має власну компетентну команду (кадрову спроможність);

6) не отримував безоплатну, безповоротну фінансову підтримку з будь-яких джерел.

Фінансова підтримка стартапу не надається:

вдруге за одним і тим же підетапом розвитку стартапу;

на підетапі “зародження ідеї (pre-seed)”, що передбачає окрему фінансову підтримку пошуку унікальної ідеї створення інноваційного продукту без розроблення мінімально життєздатного продукту (MVP);

з метою закупівлі будь-якого майна.

Стартап отримує кошти від закладу вищої освіти, наукової установи та/або залучені кошти інвестора за умови закріплення за закладом вищої освіти, наукової установи у власність частки в статутному капіталі цього стартапу залежно від їх обсягу.

19. Стартап-школа як структурний підрозділ закладу вищої освіти, наукової установи взаємодіє з Фондом розвитку інновацій з питань залучення менторів, експертів, організації просвітницької діяльності та організації відбору стартапів на безоплатній основі та з використанням інструментів єдиної електронної платформи.

Залучені ментори та експерти повинні бути фахівцями в сфері діяльності, що пов’язана з ідеєю створення інноваційної продукції за відповідним напрямом для подальшого перетворення її на стартап, мати досвід надання менторської підтримки та/або експертизи наукових, науково-технічних, інноваційних проектів не менше трьох років та успішний досвід у розвитку технологічного бізнесу та/або запуску стартапу.

20. Завданням мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів є створення умов для провадження інноваційної діяльності в закладах вищої освіти, наукових установах, створення та розвитку стартапів, ефективного управління результатами інтелектуальної діяльності та сприяння трансферу технологій.

Організація ефективної взаємодії створених стартап-шкіл забезпечується шляхом використання єдиної електронної платформи Фонду розвитку інновацій.

21. МОН здійснює моніторинг виконання умов договору про надання фінансової підтримки відповідно до щорічних показників ефективності діяльності мережі стартап-шкіл - інкубаторів - акселераторів, таких як:

кількість реалізованих в рамках діяльності стартап-школи проектів;

обсяг залучених інвестицій стартапами, яким надавалася підтримка;

кількість залучених підприємств, установ та організацій як партнерів;

кількість здійснених заходів популяризаційного та освітнього характеру та кількість їх відвідувачів;

кількість створених стартапів за участю здобувачів освіти (наукового ступеня), наукових, науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти, наукової установи;

кількість фізичних осіб, що отримали інформаційну та консультаційну підтримку в стартап-школі;

кількість стартапів, які комерціалізували свою інноваційну продукцію;

кількість стартапів, які досягли пізнього етапу розвитку;

кількість стартапів, які отримали фінансову та іншу допомогу в рамках роботи стартап-школи.

Зазначені показники беруться за основу підрозділом під час підготовки інформації та звіту про реалізацію експериментального проекту.



Додаток 1
до Порядку

ЗАЯВКА
на участь у конкурсному відборі науково-технічних проектів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ



Додаток 2
до Порядку

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК
за результатами наукової і науково-технічної експертизи заявки на участь у конкурсному відбору науково-технічних проектів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ, для визначення переліку закладів вищої освіти, наукових установ, на базі яких буде створено стартап-школу - інкубатор - акселератор

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: