open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

від 23 квітня 2024 року № 22

Про затвердження Антикорупційної програми Центральної виборчої комісії на 2024 - 2026 роки

Відповідно до статті 19 Закону України "Про запобігання корупції", наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 28 грудня 2021 року № 830/21 "Про вдосконалення процесу управління корупційними ризиками", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 лютого 2022 року за № 219/37555, керуючись статтями 11 - 13 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

1. Затвердити Антикорупційну програму Центральної виборчої комісії на 2024 - 2026 роки.

2. Антикорупційна програма Центральної виборчої комісії на 2024 - 2026 роки вводиться в дію з моменту її затвердження.

3. Надіслати Антикорупційну програму Центральної виборчої комісії на 2024 - 2026 роки до Національного агентства з питань запобігання корупції.

4. Цю постанову оприлюднити на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.

Голова
Центральної виборчої комісії



О. ДІДЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Центральної виборчої комісії
від 23 квітня 2024 року № 22

АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Центральної виборчої комісії на 2024 - 2026 роки

Антикорупційну програму Центральної виборчої комісії на 2024 - 2026 роки (далі - Антикорупційна програма) розроблено відповідно до статті 19 Закону України "Про запобігання корупції", Методології управління корупційними ризиками, затвердженої наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28 грудня 2021 року № 830/21 "Про вдосконалення процесу управління корупційними ризиками", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 лютого 2022 року за № 219/37555 (далі - Методологія).

I. Засади антикорупційної політики Центральної виборчої комісії

Центральна виборча комісія (далі - Комісія), усвідомлюючи відповідальність за утвердження принципів верховенства права та доброчесності, забезпечуючи дотримання конституційних прав і свобод людини, дбаючи про власну ділову репутацію, а також в інтересах служіння Українському народові проголошує, що члени Комісії та працівники Секретаріату Комісії у своїй діяльності, а також у правовідносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами керуються принципом нульової толерантності до корупції у будь-яких її формах та проявах, вживають і надалі вживатимуть усіх заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції, передбачених законодавством та Антикорупційною програмою.

Комісія заявляє про свою принципову позицію та засуджує корупцію як незаконний та неетичний спосіб ведення діяльності.

Антикорупційна програма передбачає здійснення Головою Комісії, іншими членами Комісії, сектором з питань запобігання та виявлення корупції Секретаріату Комісії (далі - Сектор) та працівниками Секретаріату Комісії необхідних завдань, спрямованих на запобігання та протидію корупції.

Голова Комісії реалізує антикорупційну політику Комісії шляхом:

1) демонстрації лідерської позиції у впровадженні управління корупційними ризиками в діяльності Комісії;

2) підтримки напряму запобігання і виявлення корупції у діяльності Комісії, демонстрації власним прикладом нульової толерантності до корупції, особистої участі в антикорупційних заходах Комісії;

3) прийняття організаційно-розпорядчих документів з питань запобігання та протидії корупції;

4) сприяння поширенню інформації щодо важливості впровадження управління корупційними ризиками в усі сфери діяльності Комісії;

5) забезпечення гарантій незалежності Сектору від впливу чи втручання в його роботу;

6) здійснення загального керівництва та контролю за процесом управління корупційними ризиками в діяльності Комісії, аналізу ефективності управління корупційними ризиками;

7) ініціювання проведення регулярного оцінювання корупційних ризиків у діяльності Комісії, утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків, наділення її відповідними повноваженнями;

8) забезпечення ресурсами, необхідними для ефективного управління корупційними ризиками;

9) сприяння постійному удосконаленню процесів управління корупційними ризиками;

10) своєчасного реагування на можливі факти порушень Антикорупційної програми, корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" (далі - Закон).

До основних завдань Сектору належать:

1) розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією;

2) організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності Комісії та розробка заходів впливу на корупційні ризики;

3) надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;

4) здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування Голови Комісії, керівника Секретаріату Комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

5) перевірка факту подання суб’єктами декларування в Комісії декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та повідомлення Національного агентства про випадки неподання чи несвоєчасного подання декларацій у визначеному відповідно до Закону порядку;

6) здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства у Комісії, зокрема розгляд повідомлень про порушення вимог Закону в Комісії;

7) виконання повноважень у сфері захисту викривачів згідно із Законом;

8) інформування Голови Комісії, керівника Секретаріату Комісії, Національного агентства та інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції у випадках, передбачених законодавством, про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

Керівники самостійних структурних підрозділів Секретаріату Комісії:

1) забезпечують взаємодію самостійного структурного підрозділу Секретаріату Комісії з Сектором;

2) ідентифікують та враховують корупційні ризики, які виникають у діяльності самостійного структурного підрозділу, під час прийняття рішень та вчинення дій; інформують про такі корупційні ризики Сектор, керівника Секретаріату Комісії та Голову Комісії;

3) періодично підвищують кваліфікацію;

4) дотримуються особисто та забезпечують дотримання підпорядкованими працівниками антикорупційної політики Комісії, положень Антикорупційної програми;

5) заохочують підпорядкованих працівників до повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, інформування про недотримання антикорупційної політики Комісії, положень Антикорупційної програми Сектора, керівника Секретаріату Комісії та Голову Комісії.

Члени Комісії та працівники Секретаріату Комісії:

1) дотримуються антикорупційної політики Комісії, Антикорупційної програми під час виконання посадових обов’язків;

2) проходять періодичне навчання з питань запобігання та протидії корупції;

3) надають пропозиції щодо вдосконалення антикорупційної політики Комісії, Антикорупційної програми;

4) повідомляють у встановленому законодавством порядку про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, недотримання іншими членами Комісії, працівниками Секретаріату Комісії антикорупційної політики Комісії, Антикорупційної програми.

Антикорупційна програма розроблена на середньостроковий період і є логічним продовженням реалізації заходів, передбачених Антикорупційною програмою Центральної виборчої комісії на 2021 - 2023 роки, затвердженою постановою Комісії від 03 червня 2021 року № 219 (далі - Антикорупційна програма на 2021 - 2023 роки).

Антикорупційною програмою на 2021 - 2023 роки виявлено, ідентифіковано та оцінено 26 корупційних ризиків та 54 заходи щодо їх усунення (мінімізації), зокрема, 8 корупційних ризиків стосуються повноважень та функцій Комісії щодо організації та контролю за підготовкою та проведенням виборів і референдумів, здійснення консультативно-методичного забезпечення діяльності виборчих комісій та комісій з референдумів, 5 корупційних ризиків щодо фінансової діяльності, організації роботи у сфері матеріально-технічного забезпечення (господарської діяльності), 2 корупційні ризики щодо внутрішнього аудиту, 1 корупційний ризик щодо організації роботи у сфері інформаційно-аналітичних систем та захисту інформації, 1 корупційний ризик щодо правового забезпечення, 4 корупційні ризики щодо управління персоналом, 5 корупційних ризиків щодо запобігання та виявлення корупції в Комісії.

За результатами виконання Антикорупційної програми на 2021 - 2023 роки реалізовано повністю 42 заходи впливу на виявлені корупційні ризики, 8 заходів реалізовано частково у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, 5 заходів виконано частково у зв’язку з іншими об’єктивними обставинами, що унеможливили їх виконання у строк до закінчення дії Антикорупційної програми на 2021 - 2023 роки, їх реалізація планується протягом 2024 - 2026 років.

Відповідно до результатів оцінки виконання Антикорупційної програми Комісії на 2021 - 2023 роки удосконалено систему запобігання та виявлення корупції в Комісії, прийнято організаційно-розпорядчі акти, спрямовані на впровадження механізмів прозорості, доброчесності та мінімізації (усунення) корупційних ризиків у діяльності Комісії.

Метою Антикорупційної програми Комісії є:

1) подальше удосконалення системи запобігання і протидії корупції в Комісії, забезпечення злагодженості та системності антикорупційної діяльності структурних підрозділів Секретаріату Комісії;

2) подальше впровадження механізмів прозорості, доброчесності, зменшення впливу корупційних ризиків на діяльність Комісії та підвищення рівня довіри суспільства до діяльності Комісії.

Антикорупційна політика Комісії ґрунтується на таких принципах:

верховенства права;

доброчесності;

формування негативного ставлення до корупції;

невідворотності покарання за порушення антикорупційного законодавства;

ефективності та законності використання бюджетних коштів;

прозорості та відкритості діяльності.

З метою реалізації засад загальної внутрішньої політики щодо запобігання та протидії корупції в Комісії вживаються такі заходи:

надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства членам Комісії та працівникам Секретаріату Комісії;

здійснення моніторингу антикорупційного законодавства з метою оперативного реагування та вжиття відповідних заходів;

забезпечення розгляду повідомлень про порушення вимог Закону, а також створення відповідних умов для повідомлень громадянами, членами Комісії та працівниками Секретаріату Комісії про порушення вимог Закону;

перевірка інформації, що міститься у зверненнях фізичних або юридичних осіб, медіа, інших джерелах щодо причетності членів Комісії та працівників Секретаріату Комісії до вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією;

проведення в установленому порядку спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад у Секретаріаті Комісії;

ознайомлення членів Комісії та працівників Секретаріату Комісії з встановленими антикорупційним законодавством обмеженнями для осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

контроль своєчасності подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що подаються членами Комісії та працівниками Секретаріату Комісії;

реалізація Антикорупційної програми та її періодичний перегляд з урахуванням ідентифікованих ризиків;

взаємодія з уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) інших державних органів, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, Національним агентством, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;

виконання заходів з реалізації Комісією Антикорупційної стратегії на 2021 - 2025 роки, затвердженої Законом України від 20 червня 2022 року № 2322-IX, та Державної антикорупційної програми на 2023 - 2025 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2023 року № 220 (додаток 1 до Антикорупційної програми).

Організаційно-розпорядчі документи, що регулюють питання запобігання та протидії корупції в Комісії:

Регламент Центральної виборчої комісії, затверджений постановою Комісії від 30 червня 2023 року № 38;

Положення про Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Секретаріату Комісії, затверджене наказом керівника Секретаріату Комісії від 10 вересня 2021 року № 51;

розпорядження Голови Комісії від 17 серпня 2021 року № 48 "Про деякі питання реалізації в Центральній виборчій комісії антикорупційного законодавства в частині забезпечення умов для повідомлення інформації про можливі факти корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції";

розпорядження Голови Комісії від 02 лютого 2022 року № 6 "Про затвердження Положення про впровадження в Центральній виборчій комісії механізмів заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції";

розпорядження Голови Комісії від 03 лютого 2023 року № 10 "Про утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Центральній виборчій комісії" (зі змінами);

наказ керівника Секретаріату Комісії від 21 грудня 2021 року № 73 "Про порядок повідомлення членами конкурсної та дисциплінарної комісій Секретаріату Центральної виборчої комісії про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів";

наказ керівника Секретаріату Комісії від 17 січня 2022 року № 1 "Про затвердження Порядку взаємодії сектору з питань запобігання та виявлення корупції та управління персоналу Секретаріату Центральної виборчої комісії для здійснення обліку суб’єктів декларування з метою дотримання вимог фінансового контролю".

Положення Антикорупційної програми є обов’язковими для дотримання всіма членами Комісії та працівниками Секретаріату Комісії.

II. Оцінювання корупційних ризиків

З метою встановлення ймовірності вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень, можливих причин та умов їх здійснення, аналізу ефективності існуючих заходів контролю, спрямованих на запобігання реалізації корупційних ризиків, а також підготовки Антикорупційної програми відповідно до розпорядження Голови Комісії від 01 листопада 2023 року № 51 "Про проведення оцінювання корупційних ризиків у діяльності Центральної виборчої комісії", оприлюдненого на офіційному вебсайті Комісії, проводиться оцінювання корупційних ризиків у діяльності Комісії у форматі самооцінювання.

Розпорядженням Голови Комісії від 03 лютого 2023 року № 10 "Про утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Центральній виборчій комісії" (зі змінами) утворено робочу групу з оцінювання корупційних ризиків, затверджено її склад та положення про неї.

Щоб залучити зовнішні заінтересовані сторони до оцінювання корупційних ризиків у діяльності Комісії на офіційному вебсайті Комісії було розміщено оголошення про можливість долучитись до зазначеної робочої групи представників громадськості та експертів. Відповідні пропозиції до Комісії не надходили.

До складу робочої групи включено працівників Секретаріату Комісії, які за своїми діловими, моральними якостями та професійним рівнем здатні забезпечити оцінювання корупційних ризиків з високим рівнем фахового аналізу та об’єктивності.

Для підготовки до оцінювання корупційних ризиків 23 листопада 2023 року членам робочої групи проведено вступний тренінг.

Робочою групою складено план оцінювання корупційних ризиків, у якому визначено етапи її діяльності з урахуванням функцій Комісії, внутрішніх та зовнішніх заінтересованих сторін, інших факторів середовища Комісії.

Під час оцінювання корупційних ризиків досліджувались такі джерела інформації:

1) Антикорупційна програма Комісії на 2021 - 2023 роки, звіти за результатами моніторингу та оцінки її виконання;

2) результати опитування (анкетування) зовнішніх та внутрішніх заінтересованих сторін;

3) стратегічний та операційні плани Комісії;

4) матеріали зовнішніх перевірок та внутрішніх аудитів, проведених у Комісії;

5) відомості, які містяться у відкритих інформаційних системах, реєстрах і базах даних, зокрема відомості Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

6) аналітичні матеріали Національного агентства щодо аналізу корупційних ризиків, а також аналітичні матеріали інститутів громадянського суспільства з питань запобігання та протидії корупції та з інших питань, пов’язаних з діяльністю Комісії;

7) відомості з медіа, соціальних мереж, інших відкритих джерел інформації про можливі факти вчинення корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень членами Комісії, працівниками Секретаріату Комісії.

У ході вивчення джерел інформації було встановлено, що звернень про можливі факти вчинення корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень та скарг на діяльність Комісії, її членів, працівників Секретаріату Комісії протягом 2021 - 2023 років не було зафіксовано. Крім того, протягом указаного періоду дисциплінарні провадження та службові розслідування не здійснювалися.

З метою оцінювання корупційних ризиків застосовувались такі методи і способи:

1) аналіз указаних джерел інформації;

2) аналіз нормативно-правових та організаційно-розпорядчих документів, що регулюють діяльність Комісії;

3) проведення індивідуального спілкування (інтерв’ю) із працівниками та зовнішніми заінтересованими сторонами Комісії;

4) проведення "мозкового штурму", що полягає у відкритому збиранні й обговоренні позицій та ідей заінтересованих сторін - учасників "мозкового штурму";

5) моделювання способів вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, визначення внутрішніх і зовнішніх заінтересованих сторін, які можуть брати участь у їх вчиненні.

На підставі зібраної інформації, висвітленої у відповідних аналітичних довідках, за кожним із напрямів аналізу членами робочої групи було визначено такий перелік потенційно вразливих до корупції функцій та процесів у діяльності Комісії:

- організація підготовки та проведення виборів і референдумів;

- запобігання та виявлення корупції в Комісії;

- правове забезпечення;

- внутрішній аудит;

- проведення закупівель без електронної системи закупівель;

- управління персоналом;

- організація роботи у сфері матеріально-технічного забезпечення (господарська діяльність).

За результатами узагальнення отриманої інформації та пропозицій від внутрішніх, зовнішніх заінтересованих сторін робочою групою здійснено ідентифікацію, аналіз, визначення рівнів корупційних ризиків та заходів впливу на корупційні ризики.

Для кожного заходу впливу на корупційний ризик робочою групою визначено виконавців таких заходів, строк (термін) та індикатор його виконання.

Результати ідентифікації корупційних ризиків, рівні імовірності їх реалізації, наслідків від реалізації та рівні корупційних ризиків, а також заходи впливу на корупційні ризики та етапи їх виконання зазначені в реєстрі ризиків (додаток 2 до Антикорупційної програми).

III. Навчання, заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування

З метою формування належного рівня антикорупційної культури Сектор забезпечує організацію обов’язкового ознайомлення членів Комісії, працівників Секретаріату Комісії з положеннями Закону, Антикорупційної програми, нормативно-правових та організаційно-розпорядчих актів, які регулюють питання запобігання та протидії корупції в Комісії.

Сектор організовує надання методичної та консультаційної допомоги членам Комісії, працівникам Секретаріату Комісії з питань додержання антикорупційного законодавства, зокрема шляхом проведення відповідних навчань для різних категорій працівників.

Для визначення тематики та графіка проведення навчальних заходів із питань запобігання та виявлення корупції розроблено план заходів з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування (додаток 3 до Антикорупційної програми).

Сектор у межах повноважень вживає заходів з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування, зокрема, шляхом:

1) ведення на офіційному вебсайті Комісії окремої рубрики з питань запобігання корупції;

2) оприлюднення на офіційному вебсайті Комісії Антикорупційної програми;

3) проведення консультативно-роз’яснювальної роботи серед членів Комісії, працівників Секретаріату Комісії з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;

4) розсилання відповідної інформації членам Комісії, працівникам Секретаріату Комісії електронною поштою.

IV. Моніторинг, оцінка виконання та перегляд Антикорупційної програми

Суб’єктом, відповідальним за здійснення періодичного моніторингу та оцінки виконання Антикорупційної програми, є Сектор.

Моніторинг виконання Антикорупційної програми здійснюється не рідше одного разу на півріччя, оцінка виконання Антикорупційної програми - протягом місяця після закінчення строку її дії.

З метою забезпечення моніторингу та оцінки виконання Антикорупційної програми Сектор має право одержувати від членів Комісії та самостійних структурних підрозділів Секретаріату Комісії необхідну інформацію, документи та матеріали, залучати до цієї роботи членів Комісії (за їх згодою) та працівників Секретаріату Комісії.

Самостійні структурні підрозділи Секретаріату Комісії в термін до 10 липня та до 10 січня кожного календарного року надають Сектору інформацію про стан виконання заходів, передбачених в Антикорупційній програмі, за І півріччя та рік відповідно, за виконання яких вони відповідальні.

Моніторинг виконання Антикорупційної програми полягає у зборі та аналізі інформації про повноту та своєчасність здійснення заходів, передбачених Антикорупційною програмою, їх актуальність та відповідність середовищу Комісії з метою контролю стану управління корупційними ризиками, виявлення та усунення недоліків у положеннях Антикорупційної програми.

Під час моніторингу аналізується фактичний стан виконання кожної категорії заходів, передбачених Антикорупційною програмою, а саме: заходів з реалізації антикорупційної політики Комісії, заходів впливу на корупційні ризики, навчальних заходів.

Оцінка виконання Антикорупційної програми здійснюється шляхом встановлення результативності та ефективності її реалізації.

Періодичний моніторинг та оцінка виконання Антикорупційної програми здійснюється з урахуванням таких критеріїв:

своєчасність (захід виконаний в установлений строк; захід виконаний, але з порушенням строків; захід невиконаний через обставини, які унеможливили його виконання; захід не виконаний);

повнота ("Виконано" або "Постійно виконується" - 100%; "На стадії виконання" - 50%; "Не виконано" - 0%);

ефективність (ступінь досягнення очікуваних результатів).

За результатом моніторингу та оцінки виконання Антикорупційної програми Сектор готує і подає для прийняття рішень Голові Комісії звіт про стан виконання Антикорупційної програми.

Звіт про результати моніторингу та оцінки виконання Антикорупційної програми розміщується на офіційному вебсайті Комісії.

Антикорупційна програма переглядається, зокрема, у таких випадках:

зміни у середовищі Комісії (організаційній структурі, функціях та процесах Комісії) (за необхідності);

внесення змін до законодавства, зокрема антикорупційного, які істотно впливають на діяльність Комісії;

виявлення за результатами моніторингу її виконання невідповідностей/ недоліків у діяльності з управління корупційними ризиками в Комісії;

ідентифікація нових корупційних ризиків у діяльності Комісії;

врахування пропозицій Національного агентства щодо вдосконалення (конкретизації) її положень.

У таких випадках Сектор ініціює та готує пропозиції щодо внесення змін до Антикорупційної програми.

Перегляду Антикорупційної програми може передувати проведення додаткового оцінювання корупційних ризиків.

Завідувач сектору з питань
запобігання та виявлення корупції
Секретаріату Комісії





І. КРАЄВСЬКИЙ


Додаток 1
до Антикорупційної програми
Центральної виборчої комісії
на 2024 - 2026 роки

ЗАХОДИ
з реалізації Центральною виборчою комісією Антикорупційної стратегії на 2021 - 2025 роки, затвердженої Законом України від 20 червня 2022 року № 2322-IX, та Державної антикорупційної програми на 2023 - 2025 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2023 року № 220

№ з/п

Найменування та зміст заходу Державної антикорупційної програми на 2023 - 2025 роки

Індикатор виконання заходу Центральною виборчою комісією

Виконавці

Строки виконання, визначені Державною антикорупційною програмою на 2023 - 2025 роки

дата початку

дата завершення

1

Розроблення та розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів, присвячених ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах, моніторингу діяльності виборних осіб (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)

Розроблено та розповсюджено серед різних цільових аудиторій інформаційно-просвітницькі матеріали, присвячені ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах

Члени Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), управління комунікації та інформаційної політики, управління консультативно-методичного забезпечення Секретаріату Комісії

Березень
2023 року

Грудень
2025 року

2

Забезпечення проведення регулярних інформаційно-просвітницьких заходів, присвячених ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах, моніторингу діяльності виборних осіб (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)

Забезпечено проведення на регулярній основі інформаційно-просвітницьких заходів, присвячених ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (семінарів, конференцій, круглих столів, конкурсів тощо)

Члени Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), управління комунікації та інформаційної політики, управління консультативно-методичного забезпечення Секретаріату Комісії

Березень
2023 року

Грудень
2025 року

3

Забезпечення розроблення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах, моніторингу діяльності виборних осіб (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)

Розроблено дизайн інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах

Члени Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), управління комунікації та інформаційної політики, управління консультативно-методичного забезпечення Секретаріату Комісії

Жовтень
2023 року

Грудень
2023 року

4

Проведення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах, моніторингу діяльності виборних осіб (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)

Проведено інформаційно-просвітницьку кампанію, присвячену ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах, та підбито її підсумки

Члени Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), управління комунікації та інформаційної політики, управління консультативно-методичного забезпечення Секретаріату Комісії

Січень
2024 року

Грудень
2024 року

5

Підготовка та подання Центральною виборчою комісією до Мін’юсту інформації про політичні партії, які не висували та не реєстрували протягом десяти років своїх кандидатів на виборах Президента України, виборах народних депутатів України або кандидатів у депутати не менше ніж у п’ятьох обласних радах на місцевих виборах станом на 01 січня відповідного року

Подано у законодавчо встановлені строки до Мін’юсту інформацію про невисування та нереєстрацію політичною партією протягом останніх десяти років своїх кандидатів на виборах Президента України, виборах народних депутатів України або кандидатів у депутати не менше ніж у п’ятьох обласних радах на місцевих виборах станом на 01 січня відповідного року

Член Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), управління організації підготовки та проведення виборів і референдумів, управління інновацій та цифрової трансформації Секретаріату Комісії

Один місяць з дня набрання чинності Законом України, яким зобов’язано Центральну виборчу комісію подавати до Мін’юсту інформацію про політичні партії, які не висували та не реєстрували протягом десяти років своїх кандидатів на відповідних виборах

Два місяці з дня набрання чинності Законом України, яким зобов’язано Центральну виборчу комісію подавати до Мін’юсту інформацію про політичні партії, які не висували та не реєстрували протягом десяти років своїх кандидатів на відповідних виборах

6

Щорічне до 01 лютого подання Центральною виборчою комісією до Мін’юсту інформації про політичні партії, які не висували та не реєстрували протягом десяти років своїх кандидатів на виборах Президента України, виборах народних депутатів України або кандидатів у депутати не менше ніж у п’ятьох обласних радах на місцевих виборах станом на 01 січня відповідного року

Подано у законодавчо встановлені строки до Мін’юсту інформацію про невисування та нереєстрацію політичною партією протягом останніх десяти років своїх кандидатів на виборах Президента України, виборах народних депутатів України або кандидатів у депутати не менше ніж у п’ятьох обласних радах на місцевих виборах станом на 01 січня відповідного року

Член Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), управління організації підготовки та проведення виборів і референдумів, управління інновацій та цифрової трансформації Секретаріату Комісії

Січень року, що настає за роком набрання чинності Законом України, яким зобов’язано Центральну виборчу комісію подавати до Мін’юсту інформацію про політичні партії, які не висували та не реєстрували протягом десяти років своїх кандидатів на відповідних виборах

Грудень 2025 року

7

Розроблення та подання Кабінету Міністрів України проєктів законів, якими передбачено подання та оприлюднення всіх фінансових звітів учасників референдумів в електронному вигляді

Взято участь у розробленні проєктів законів, якими передбачено подання та оприлюднення всіх фінансових звітів учасників референдумів в електронному вигляді

Член Комісії, заступник керівника Секретаріату Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), відділ координації внутрішнього контролю, юридичне управління Секретаріату Комісії

Липень
2023 року

Квітень
2024 року

8

Розроблення та впровадження автоматизованої інформаційно-аналітичної системи, призначеної для забезпечення автоматизації виборчих процедур у Центральній виборчій комісії та виборчих комісіях нижчого рівня під час проведення виборів

1. Розроблено технічні вимоги ЄІАС ЦВК (1 етап - загальнодержавні вибори та всеукраїнські референдуми).
2. Розроблено типові програмно-апаратні комплекси автоматизації діяльності окружних, територіальних та дільничних виборчих комісій та комісій з референдумів ("кабінети виборчих комісій").
3. Упроваджено автоматизовану інформаційно-аналітичну систему з організації виборів (1 етап - вибори Президента України та вибори народних депутатів).
4. Упроваджено автоматизовану інформаційно-аналітичну систему з організації референдумів (1 етап - всеукраїнський референдум).
5. Забезпечено взаємодію АІКС ДРВ з іншими компонентами ЄІАС ЦВК.
6. Упроваджено автоматизовану інформаційну систему "Учасники виборчих процесів та процесів референдуму".
7. Упроваджено автоматизовану інформаційну систему взаємодії із зовнішніми інформаційними системами та ресурсами.
8. Розроблено технічні вимоги ЄІАС ЦВК (2 етап - місцеві вибори).
9. Упроваджено автоматизовану інформаційно-аналітичну систему з організації виборів (2 етап - місцеві вибори)

Члени Комісії, заступник керівника Секретаріату Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), управління інновацій та цифрової трансформації, служба розпорядника державного реєстру виборців, управління організації підготовки та проведення виборів і референдумів Секретаріату Комісії

Березень
2023 року

Грудень
2025 року

9

Розроблення проєкту нормативно-правового акта, яким визначено правила проведення вибіркової перевірки фінансових звітів суб’єктів виборчого процесу (крім кандидатів на пост Президента України та політичних партій) відповідно до визначених критеріїв ризиків

Взято участь у розробленні проєкту нормативно-правового акта, яким визначено правила проведення вибіркової перевірки фінансових звітів суб’єктів виборчого процесу (крім кандидатів на пост Президента України та політичних партій) відповідно до визначених критеріїв ризиків

Член Комісії, заступник керівника Секретаріату Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), відділ координації внутрішнього контролю, юридичне управління Секретаріату Комісії

Листопад
2023 року

Березень
2024 року

10

Розроблення та подання Кабінету Міністрів України проєкту закону, яким передбачено, що функція контролю (аналізу) фінансових звітів учасників референдумів повністю переходить до Національного агентства з питань запобігання корупції

Взято участь у розробленні проєкту закону, яким передбачено, що функція контролю (аналізу) фінансових звітів учасників референдумів повністю переходить до Національного агентства з питань запобігання корупції

Член Комісії, заступник керівника Секретаріату Комісії (відповідно до розподілу обов’язків), відділ координації внутрішнього контролю, юридичне управління Секретаріату Комісії

Липень
2023 року

Квітень
2024 року


Додаток 2
до Антикорупційної програми
Центральної виборчої комісії
на 2024 - 2026 роки

РЕЄСТР РИЗИКІВ



Додаток 3
до Антикорупційної програми
Центральної виборчої комісії
на 2024 - 2026 роки

ПЛАН ЗАХОДІВ
з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування

№ з/п

Навчальний захід

Термін проведення заходу

Відповідальний структурний підрозділ Секретаріату Центральної виборчої комісії

1

Основні положення антикорупційного законодавства: декларування, дотримання обмежень та заборон

I квартал 2024 року
І квартал 2025 року
I квартал 2026 року

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

2

Захист викривачів, способи подання повідомлень про корупцію

II квартал 2024 року
II квартал 2025 року
II квартал 2026 року

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

3

Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

IV квартал 2024 року
IV квартал 2025 року
IV квартал 2026 року

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

4

Інструктаж суб’єктів, які призначаються/припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, в Центральній виборчій комісії, щодо дотримання вимог, заборон та обмежень, передбачених Законом України "Про запобігання корупції"

Постійно протягом 2024 - 2026 років

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

5

Розміщення на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії законодавчих, нормативно-правових та розпорядчих актів, методичних та навчальних матеріалів з питань запобігання корупції, інформації антикорупційної тематики

Постійно протягом 2024 - 2026 років

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

6

Розсилка електронною поштою членам Центральної виборчої комісії та працівникам Секретаріату Комісії методичних та навчальних матеріалів з питань запобігання корупції

Постійно протягом 2024 - 2026 років

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

7

Сприяння залученню громадськості до визначення механізму вироблення рішень у сфері запобігання та протидії корупції шляхом організації публічних обговорень з метою визначення корупційних ризиків у діяльності Комісії та шляхів їх усунення

За потреби

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції, управління комунікації та інформаційної політики

8

Розроблення інформаційних матеріалів у рамках запровадження Комісією сервісів, інструментів, послуг для фізичних та/або юридичних осіб з метою автоматизації виборчих процесів, які сприятимуть запобіганню та протидії корупції

Постійно протягом 2024 - 2026 років

Управління комунікації та інформаційної політики, інші структурні підрозділи (за необхідності)


  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: