open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 12 квітня 2024 р. № 426
Київ

Про утворення координаційного центру інтегрованого управління кордонами

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Утворити координаційний центр інтегрованого управління кордонами у складі згідно з додатком.

2. Затвердити Положення про координаційний центр інтегрованого управління кордонами, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 29



Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 12 квітня 2024 р. № 426

СКЛАД
координаційного центру інтегрованого управління кордонами

Заступник начальника Головного центру - начальник відділу координації інтегрованого управління кордонами Головного центру управління службою Держприкордонслужби, голова координаційного центру

Перший заступник начальника Координаційно-моніторингової митниці Держмитслужби, заступник голови координаційного центру

Заступник начальника відділу координації інтегрованого управління кордонами Головного центру управління службою Держприкордонслужби

Старший офіцер відділу координації інтегрованого управління кордонами Головного центру управління службою Держприкордонслужби

Офіцер відділу координації інтегрованого управління кордонами Головного центру управління службою Держприкордонслужби

Заступник начальника управління - начальник відділу контролю митних формальностей управління таргетингу Координаційно-моніторингової митниці Держмитслужби

Головний державний інспектор відділу контролю митних формальностей управління таргетингу Координаційно-моніторингової митниці Держмитслужби

Головний державний інспектор оперативного відділу № 2 управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Координаційно-моніторингової митниці Держмитслужби

Начальник відділу оперативного інформування головного управління стратегічного прогнозування директорату стратегічного планування та європейської інтеграції МВС

Радник відділу юстиції і внутрішніх справ департаменту ЄС і НАТО МЗС

Другий секретар відділу юстиції і внутрішніх справ департаменту ЄС і НАТО МЗС

Головний спеціаліст відділу прикордонної інфраструктури управління міжнародних автомобільних перевезень Мінінфраструктури

Начальник відділу автоматизації митних процедур департаменту митної політики Мінфіну

Заступник командувача Військово-Морських Сил Збройних Сил

Начальник центру управління операціями - заступник начальника штабу операційного Командування Повітряних Сил Збройних Сил

Заступник начальника центру управління операціями штабу операційного Командування Повітряних Сил Збройних Сил

Начальник розвідувально-інформаційного відділу - заступник начальника центру управління операціями штабу операційного Командування Повітряних Сил Збройних Сил

Головний інспектор відділу ситуаційного аналізу управління забезпечення діяльності ситуаційного центру департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції

Директор департаменту організаційного забезпечення ДМС

Заступник начальника відділу протидії нелегальній міграції департаменту у справах іноземців та осіб без громадянства ДМС

Головний спеціаліст відділу перспективного планування та інформаційно-аналітичного забезпечення департаменту організаційного забезпечення ДМС

Начальник служби управління з громадської безпеки департаменту служби Національної гвардії

Старший офіцер з громадської безпеки департаменту служби Національної гвардії

Старший консультант-експерт СБУ (за згодою)

Консультант-аналітик СБУ (за згодою)

Консультант-експерт (з оперативних питань) СБУ (за згодою)

Начальник управління контролю на державному кордоні Держпродспоживслужби



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 квітня 2024 р. № 426

ПОЛОЖЕННЯ
про координаційний центр інтегрованого управління кордонами

1. Координаційний центр інтегрованого управління кордонами (далі - координаційний центр) є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України, утвореним з метою комплексного залучення суб’єктів інтегрованого управління кордонами для забезпечення системного підходу до організації та проведення ефективного моніторингу обстановки на державному кордоні, проведення аналізу ризиків, посилення комунікаційних спроможностей для створення та підтримання балансу між забезпеченням належного рівня прикордонної безпеки і збереженням відкритості державного кордону для транскордонного співробітництва.

2. Координаційний центр у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.

3. Основними завданнями координаційного центру є:

1) сприяння забезпеченню координації дій суб’єктів інтегрованого управління кордонами та місцевих органів виконавчої влади з виконання окремих завдань плану заходів з реалізації стратегії інтегрованого управління кордонами;

2) здійснення обміну адміністративними даними та аналітичною інформацією у сфері інтегрованого управління кордонами в строки та за формою, погодженими із суб’єктами інтегрованого управління кордонами;

3) проведення аналітичних досліджень з оцінки загроз і ризиків у сфері інтегрованого управління кордонами та ефективності інтегрованого управління кордонами;

4) підготовка пропозицій та рекомендацій щодо налагодження міжвідомчого обміну інформацією між суб’єктами інтегрованого управління кордонами з питань координації інтегрованого управління кордонами.

4. Координаційний центр відповідно до покладених на нього завдань:

1) проводить моніторинг ситуації на державному кордоні, оброблення та аналіз отриманої інформації;

2) підтримує взаємодію, здійснює обмін адміністративними даними та аналітичними матеріалами між суб’єктами інтегрованого управління кордонами та координаційними центрами інших держав, міжнародними установами та організаціями;

3) вивчає результати діяльності суб’єктів інтегрованого управління кордонами, міжнародних установ та організацій;

4) проводить аналітичні дослідження щодо оцінки загроз і ризиків у сфері інтегрованого управління кордонами та ефективності інтегрованого управління кордонами;

5) готує інформаційно-аналітичні матеріали про ситуацію на державному кордоні та стан прикордонної безпеки, у тому числі з питань незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, отруйних, сильнодіючих, вибухових речовин, зброї, боєприпасів, спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації;

6) вивчає міжнародний досвід діяльності координаційних центрів інтегрованого управління кордонами інших держав;

7) проводить моніторинг стану виконання окремих завдань плану заходів з реалізації стратегії інтегрованого управління кордонами;

8) подає Кабінетові Міністрів України розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.

5. Координаційний центр має право:

1) запитувати та отримувати в установленому порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до участі у своїй роботі представників центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, вітчизняних та міжнародних експертних і наукових установ, а також окремих фахівців, інших суб’єктів, незалежних експертів (за згодою);

3) у встановленому законодавством порядку використовувати інформацію з електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних систем суб’єктів інтегрованого управління кордонами;

4) готувати пропозиції щодо ефективного залучення ресурсів та персоналу у сфері інтегрованого управління кордонами;

5) брати участь у семінарах, тренінгах, конференціях, форумах, публічних заходах (нарадах, засіданнях) з питань інтегрованого управління кордонами.

6. Координаційний центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє із центральними та місцевими органами виконавчої влади, консультативно-дорадчими органами Кабінету Міністрів України, іншими державними органами, підприємствами, установами та організаціями, громадськими об’єднаннями, а також з міжнародними організаціями, їх представництвами в Україні.

7. Посадовий склад координаційного центру затверджує Кабінет Міністрів України.

Персональний склад координаційного центру затверджує його голова та вносить у разі потреби до нього зміни.

Голова координаційного центру:

організовує діяльність координаційного центру та координує його роботу;

затверджує графік роботи координаційного центру;

представляє координаційний центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, підприємствами, установами та організаціями, об’єднаннями громадян, медіа, громадянами;

визначає завдання членам координаційного центру.

8. Координаційний центр працює цілодобово в ситуаційному центрі МВС. За рішенням голови координаційного центру визначаються члени координаційного центру, які можуть залучатися до роботи в режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет.

9. Формою роботи координаційного центру є засідання, що проводяться за рішенням його голови.

Засідання координаційного центру веде голова, а за його відсутності - заступник голови координаційного центру.

Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях координаційного центру забезпечує його секретар, який обирається на його першому засіданні.

Засідання координаційного центру вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.

Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів координаційного центру.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається членам координаційного центру та Кабінетові Міністрів України.

Член координаційного центру, який не підтримує пропозиції (рекомендації), може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу.

Пропозиції та рекомендації координаційного центру можуть бути реалізовані шляхом прийняття Кабінетом Міністрів України рішення, проект якого вносить орган виконавчої влади відповідно до своїх повноважень.

10. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення засідань координаційного центру здійснює Адміністрація Держприкордонслужби.

11. Координаційний центр використовує у роботі бланк із своїм найменуванням.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: