open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 9 квітня 2024 р. № 405
Київ

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 725

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 725 “Про утворення Міжвідомчої робочої групи з питань реформування системи оплати праці державних службовців” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 53, ст. 3089) зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 81



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 квітня 2024 р. № 405

ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 725

1. У назві і тексті постанови слова “Міжвідомча робоча група з питань реформування системи оплати праці державних службовців” в усіх відмінках замінити словами “Міжвідомча робоча група з питань удосконалення законодавства з питань державного управління” у відповідному відмінку.

2. Додаток до постанови викласти в такій редакції:


“Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 24 червня 2022 р. № 725
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 9 квітня 2024 р. № 405)

СКЛАД
Міжвідомчої робочої групи з питань удосконалення законодавства з питань державного управління

Міністр Кабінету Міністрів України, співголова Міжвідомчої робочої групи

Перший заступник Голови Верховної Ради України, співголова Міжвідомчої робочої групи (за згодою)

Заступник Державного секретаря Кабінету Міністрів України, заступник співголів Міжвідомчої робочої групи

Генеральний директор Директорату публічної адміністрації Секретаріату Кабінету Міністрів України, секретар Міжвідомчої робочої групи

Державний секретар Кабінету Міністрів України

Голова НАДС

Представник Мінфіну

Представник Мінекономіки

Представник Мінцифри

Представник Мін’юсту

Представник Офісу Президента України (за згодою)

Представник Апарату Верховної Ради України (за згодою)

Представники заінтересованих центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за згодою)

Незалежні експерти (за згодою)”.

3. У Положенні про Міжвідомчу робочу групу з питань реформування системи оплати праці державних службовців, затвердженому зазначеною постановою:

1) у назві і пункті 1 Положення слова “Міжвідомча робоча група з питань реформування системи оплати праці державних службовців” в усіх відмінках замінити словами “Міжвідомча робоча група з питань удосконалення законодавства з питань державного управління” у відповідному відмінку;

2) у пункті 1 слова “, який утворюється з метою вироблення узгоджених пропозицій щодо нової моделі оплати праці державних службовців” виключити;

3) пункти 3 і 4 викласти в такій редакції:

“3. Основними завданнями Міжвідомчої робочої групи є:

1) сприяння забезпеченню координації дій центральних і місцевих органів виконавчої влади з питань підготовки пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення законодавства з питань державної служби, організації та порядку діяльності центральних органів виконавчої влади;

2) визначення шляхів, механізмів і способів вирішення проблемних питань, пов’язаних із реалізацією законодавства з питань державної служби, організації та порядку діяльності центральних органів виконавчої влади;

3) підготовка пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення законодавства з питань:

оплати праці державних службовців, відновлення конкурсів на посади державної служби, порядку проведення таких конкурсів, діяльності Комісії з питань вищого корпусу державної служби, процедури застосування заходів дисциплінарного впливу, з інших питань щодо проходження державної служби;

організації та порядку діяльності Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розподілу їх функцій і повноважень;

підвищення статусу та розширення повноважень Секретаріату Кабінету Міністрів України з урахуванням рекомендацій OECD/SIGMA.

4. Міжвідомча робоча група відповідно до покладених на неї завдань:

1) проводить аналіз проблемних питань, пов’язаних із реалізацією законодавства у сфері державної служби, та визначає причини їх виникнення;

2) вивчає стан справ щодо організації та порядку діяльності центральних органів виконавчої влади;

3) бере участь у розробленні проектів актів законодавства з питань, що належать до компетенції Міжвідомчої робочої групи;

4) подає Кабінетові Міністрів України розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.”;

4) пункти 8 і 9 викласти в такій редакції:

“8. Міжвідомчу робочу групу очолюють співголови, які затверджують її персональний склад.

9. Формою роботи Міжвідомчої робочої групи є засідання, що проводяться за рішенням її співголів.

Засідання Міжвідомчої робочої групи веде один із її співголів, а в разі їх відсутності - заступник співголів.

Співголови Міжвідомчої робочої групи можуть прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу (он-лайн) із використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Міжвідомчої робочої групи в такому режимі в засіданні Міжвідомчої робочої групи.”.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: