open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

08.01.2024  № 10


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 березня 2024 р.
за № 323/41668

Про затвердження Порядку роботи Національної електронної науково-інформаційної системи

{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки
№ 308 від 12.03.2024}

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 року № 1067 «Про затвердження Положення про Національну електронну науково-інформаційну систему», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, з метою забезпечення функціонування Національної електронної науково-інформаційної системи НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок роботи Національної електронної науково-інформаційної системи, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 27 листопада 2001 року № 767 «Про затвердження Порядку включення до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 грудня 2001 року за № 1011/6202.

3. Директорату цифрової трансформації (Швадчак В.Р.) забезпечити в установленому законодавством порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) зробити відмітку у справах архіву.

5. Цей наказ набирає чинності з дня офіційного опублікування.

6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр

О. Лісовий

ПОГОДЖЕНО:


Голова Державної регуляторної
служби України


Перший заступник Міністра цифрової
трансформації України


Голова Національної ради України
з питань розвитку науки і технологій







О. Кучер




О. Вискуб




О. Антонюк


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки
08 січня 2024 року № 10


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 березня 2024 р.
за № 323/41668

ПОРЯДОК
роботи Національної електронної науково-інформаційної системи

I. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає порядок забезпечення збору, формування, обробки, збереження, використання даних та інформації про сферу наукової і науково-технічної діяльності України, забезпечення реалізації функцій суб’єктів Національної електронної науково-інформаційної системи (далі - система), інформаційної підтримки та супроводження їх діяльності.

2. Терміни у цьому Порядку вживаються у таких значеннях:

модератор - авторизований користувач системи, який здійснює публікацію даних та інформації в функціональних модулях системи відповідно до цього Порядку;

редактор - авторизований користувач системи, який здійснює підготовку і подання даних та інформації для подальшої публікації в функціональних модулях системи відповідно до цього Порядку.

Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Положенні про Національну електронну науково-інформаційну систему, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 року № 1067 (далі - Положення).

3. Держателем системи виступає технічний адміністратор системи.

4. Визначення, продовження строку та припинення повноважень технічного адміністратора системи затверджується власником системи.

5. Повноваження власника системи визначено пунктом 8 Положення про Національну електронну науково-інформаційну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 року № 1067.

6. Технічний адміністратор системи:

1) забезпечує:

створення, модернізацію, розвиток та інтеграцію, а також адміністрування й забезпечення належної роботи системи;

впровадження комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю;

розроблення та подання власнику проєктів інструкцій з використання системи;

взаємодію суб’єктів та користувачів системи;

доступ користувачів системи відповідно до цього Порядку та інструкції з використання системи;

контроль за дотриманням користувачами системи вимог законодавства щодо роботи системи;

збереження інформації, що обробляється системою та захист персональних даних;

створення програмних інтерфейсів, зрозумілих для суб’єктів та користувачів системи;

створення єдиних інформаційних довідників, реєстрів, класифікаторів та ідентифікаторів, що застосовуються під час роботи системи;

адміністрування, технічну підтримку та безперебійну роботу центральної бази даних системи;

електронну інформаційну взаємодію системи з іншими інформаційними ресурсами системи;

інтеграцію сторонніх інформаційних ресурсів;

систему апаратними засобами, необхідними для її роботи;

роботу функціональних модулів системи відповідно до їхніх порядків роботи;

створення, впровадження та оновлення засобів моніторингу системи;

розроблення та впровадження механізмів електронної ідентифікації особи користувача системи, зокрема для доступу до інформаційних ресурсів системи;

2) здійснює:

підключення та припинення доступу функціональних модулів, інформаційних ресурсів та користувачів системи до системи відповідно до їх прав доступу;

ведення електронного обліку суб’єктів та користувачів системи;

технічну та інформаційну підтримку суб’єктів та користувачів системи відповідно до їх прав доступу та функцій, пов’язаних із роботою системи;

підтримку механізмів електронної ідентифікації особи користувача системи;

ведення обліку користувачів системи, яким надано доступ до центральної бази даних системи з використанням засобів електронної ідентифікації особи;

методичне та методологічне забезпечення користувачів системи, у тому числі розроблення проєктів інструкцій користування функціональними модулями системи та подання їх на затвердження власнику системи;

постійний моніторинг технічного стану, центральної бази даних системи, інформаційних ресурсів та функціональних модулів системи;

систематичний моніторинг та аналіз ефективності роботи системи;

навчання та інформування зацікавлених сторін щодо роботи та удосконалення системи;

комплекс заходів щодо захисту цілісності центральної бази даних системи, її апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних системи, захисту від несанкціонованого доступу, незаконного використання, копіювання, спотворення, знищення даних системи;

інші дії, пов’язані з підтримкою роботи системи та її функціональних модулів.

7. Технічний адміністратор системи має відповідати таким вимогам:

1) державна установа, що належить до сфери управління власника системи;

2) має досвід створення інформаційно-комунікаційних систем, які забезпечують цифровізацію процедур державного управління у сфері науки;

3) має досвід розроблення інформаційних систем наукового призначення, що базуються на використанні та обробці даних, отриманих з міжнародних наукових баз даних;

4) має досвід співпраці з міжнародними партнерами-власниками міжнародних наукових баз, зокрема Scopus, Web of Science, Crossref, ORCID, що підтверджується відповідними офіційними документами (договорами, меморандумами тощо);

5) є членом консорціуму ORCID-UKRAINE;

6) має досвід технічного адміністрування взаємодії із Інтегрованою системою електронної ідентифікації;

7) має досвід адміністрування вебресурсів, що розміщені на доменах третього рівня в спеціальному публічному домені gov.ua.

8. При системному невиконанні установою, яка визначена технічним адміністратором системи, вимог пункту 6 цього розділу, власник системи розглядає питання про позбавлення її повноважень технічного адміністратора системи.

9. Суб’єкти системи:

визначають уповноважених осіб суб’єкта системи, які діятимуть від його імені в якості користувача системи відповідно до визначених прав доступу;

забезпечують контроль за виконанням уповноваженими особами суб’єктів системи правил використання системи;

забезпечують достовірність, своєчасність надання та повноту даних, що вносяться уповноваженими особами суб’єкта системи;

звертаються до власника системи та технічного адміністратора системи з пропозиціями (зауваженнями) щодо роботи системи;

використовують функціональні модулі системи відповідно до порядку роботи конкретного функціонального модуля;

діють згідно з цим Порядком.

10. Користувачі системи поділяються на неавторизованих користувачів системи та авторизованих користувачів системи.

11. Неавторизований користувач системи має права на:

1) перегляд відкритої інформації та даних функціональних модулів системи;

2) використання та експорт відкритої інформації функціональних модулів системи, а також їхніх функцій, що доступні неавторизованим користувачам системи відповідно до порядку роботи конкретного функціонального модуля системи.

12. Авторизований користувач системи має права неавторизованого користувача системи, а також права на:

1) доступ до електронного кабінету після проходження ним процедури електронної ідентифікації та автентифікації;

2) управління даними облікового запису авторизованого користувача системи;

3) використання функціональних модулів системи відповідно до прав доступу конкретного авторизованого користувача системи, згідно з порядком роботи системи, її функціональних модулів та інструкцій.

13. Достовірність інформації в системі забезпечують авторизовані користувачі системи, які внесли таку інформацію.

Встановлений факт подання недостовірної інформації авторизованим користувачем системи є підставою для обмеження або втрати прав, передбачених пунктом 11 цього розділу.

II. Порядок роботи функціонального модуля вебресурсу системи «Портал Національної електронної науково-інформаційної системи»

1. Порядок роботи функціонального модуля вебресурсу системи «Портал Національної електронної науково-інформаційної системи» (далі - Портал системи) визначає процедуру публікації даних та іншої інформації на цьому Порталі.

2. Для публікації даних та іншої інформації на Порталі системи власник системи надає відповідні повноваження технічному адміністратору системи.

3. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи Порталу системи:

1) надає консультативні, інформаційні послуги стосовно питань щодо процедури публікації даних та іншої інформації на Порталі системи;

2) здійснює контроль за процедурою публікації даних та іншої інформації на Порталі системи;

3) розглядає скарги щодо розміщеної інформації на Порталі системи та ухвалює рішення щодо її залишення, вилучення або коригування.

4. Функціонування Порталу системи забезпечує технічний адміністратор системи.

5. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні функціонування Порталу системи:

1) забезпечення відображення публічної інформації Профілів системи на Порталі системи;

2) публікація даних та іншої інформації на Порталі системи;

3) забезпечення постійного відкритого доступу до Порталу системи;

4) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи Порталу системи;

5) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

6) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до Порталу системи;

7) визначення переліку редакторів та модераторів за погодженням з власником системи;

8) забезпечення отримання заявок на публікацію інформації на Порталі системи від третіх сторін;

9) забезпечення розвитку Порталу системи.

6. На Порталі системи розміщуються Профілі системи, дані та інша інформація.

7. Подання даних та іншої інформації для розміщення на Порталі системи здійснюється визначеними редакторами або іншими авторизованими користувачами системи із використанням функціональних можливостей Порталу системи, інших відповідних функціональних модулів, також шляхом подання відповідної інформації на офіційну електронну поштову скриньку технічного адміністратора системи.

8. Публікацію даних та іншої інформації для розміщення на Порталі системи здійснюють співробітники технічного адміністратора системи (модератори).

9. Подані до публікації дані та інша інформація для розміщення на Порталі системи мають бути достовірними, повними, містити інформацію про першоджерело та (або) автора.

10. Достовірність та повноту інформації забезпечують особа, яка подала відповідну інформацію.

11. Відображення публічної інформації Профілів системи відбувається автоматично із функціональних модулів системи, відповідно до порядків їх роботи.

12. Подані редактором дані та інша інформація для розміщення на Порталі системи публікуються після погодження модератором.

13. Подані іншими авторизованими користувачами системи дані та інша інформація для розміщення на Порталі системи розглядаються редактором, який у випадку необхідності вносить редакційні правки, та публікуються після погодження модератором.

14. У випадку виявлення неточностей або невідповідності даних та інформації на Порталі системи технічний адміністратор системи має право відкоригувати або видалити відповідну опубліковану інформацію.

15. Авторизовані користувачі системи у випадку виявлення неточностей, невідповідності або недостовірності опублікованих даних або інформації на Порталі системи можуть надати звернення до технічного адміністратора системи з проханням відкоригувати або видалити відповідну опубліковану інформацію.

16. Технічний адміністратор системи розглядає звернення протягом 10 робочих днів з дня його отримання та виносить рішення щодо вчинення дій із цією інформацією, про що повідомляє заявника через модуль процедури надання консультацій та звернень.

17. Рішення технічного адміністратора системи може бути оскаржене шляхом подання скарги власнику системи.

18. Власник системи розглядає скаргу протягом 10 робочих днів з дня її отримання та виносить рішення щодо неї.

У разі відхилення скарги, власник системи повідомляє про це заявника через модуль процедури надання консультацій та звернень.

У разі врахування зауважень, які стали предметом скарги, власник системи доручає технічному адміністратору системи протягом 10 робочих днів з дня отримання такого доручення відкоригувати або видалити відповідну опубліковану інформацію та повідомляє про таке рішення заявника через модуль процедури надання консультацій та звернень.

III. Порядок роботи функціонального модуля кабінету користувача системи

1. Порядок роботи функціонального модуля кабінету користувача системи (далі - модуль кабінетів) визначає процедуру авторизації та надання доступу авторизованих користувачів системи до функціональних модулів системи.

2. Для забезпечення процедури авторизації та надання доступу авторизованих користувачів системи до функціональних модулів системи власник системи надає відповідні повноваження технічному адміністратору системи.

3. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи модуля кабінетів:

1) надає консультативні, інформаційні послуги стосовно питань щодо процедури авторизації та надання доступу авторизованих користувачів системи до функціональних модулів системи;

2) розглядає скарги щодо процедури авторизації та надання доступу авторизованих користувачів системи до функціональних модулів системи.

4. Функціонування модуля кабінетів забезпечує технічний адміністратор системи.

5. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні функціонування модуля кабінетів:

1) забезпечення авторизації користувачів в системі;

2) надання авторизованим користувачам системи прав доступу відповідно до порядків роботи функціональних модулів;

3) забезпечення постійного доступу до модуля кабінетів;

4) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи модуля кабінетів;

5) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

6) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до модуля Кабінетів;

7) забезпечення взаємодії та обміну даними між модулем кабінетів та іншими функціональними модулями системи;

8) забезпечення розвитку модуля кабінетів.

6. Авторизація та аутентифікація користувачів системи здійснюється в модулі кабінетів шляхом використання інтегрованої системи електронної ідентифікації (далі - ІСЕІ), відповідно до процедури та правил використання ІСЕІ.

7. Під час реєстрації користувачі системи погоджуються з правилами використання системи та її функціональних модулів, які регламентовані Положенням, цим Порядком, а також інструкціями з використання системи та її функціональних модулів.

8. Достовірність та повноту інформації, що подана за допомогою модуля кабінетів, забезпечує особа яка подала відповідну інформацію.

9. Для здійснення реєстрації та авторизації у модулі кабінетів неавторизований користувач системи здійснює вхід за допомогою ІСЕІ.

10. Після входу за допомогою ІСЕІ, ІСЕІ передає дані користувача модуля кабінетів, після чого здійснюється авторизація користувача в системі.

11. Під час першої авторизації в системі, здійснюється реєстрація користувача системи, під час якої йому присвоюється унікальний ідентифікатор авторизованого користувача системи, а також надаються відповідні права доступу.

12. При виявленні порушень пункту 7 цього розділу технічний адміністратор системи інформує авторизованого користувача системи про виявлення таких порушень та попереджає про їх наслідки шляхом надсилання електронного листа на електронну поштову скриньку, вказану авторизованим користувачем системи в модулі кабінетів, і пропонує їх усунути самостійно.

Авторизований користувач системи має право протягом 10 робочих днів з дня інформування авторизованого користувача системи щодо виявлених порушень самостійно усунути порушення, наведені у листі від технічного адміністратора системи, або звернутися до технічного адміністратора системи з вмотивованим проханням продовжити цей термін на строк, який не має перевищувати 10 робочих днів.

У випадку, якщо протягом 10 робочих днів з дня інформування авторизованого користувача системи щодо виявлених порушень авторизований користувач системи не здійснив успішних заходів щодо усунення таких порушень та не звертався до технічного адміністратора системи з проханням продовжити цей строк або, продовживши цей строк, все одно не здійснив успішних заходів щодо усунення таких порушень, технічний адміністратор системи здійснює блокування облікового запису авторизованого користувача системи, повідомляє його про таке блокування із наведенням причин шляхом надсилання електронного листа на електронну поштову скриньку, вказану авторизованим користувачем системи в модулі кабінетів, а також надсилає власнику системи шляхом використання можливостей системи повідомлення про таке блокування із наведенням інформації щодо авторизованого користувача системи та причин такого блокування.

13. Власник системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з повідомленням про блокування облікового запису авторизованого користувача системи та погоджує блокування або дає доручення технічному адміністратору системи розблокувати обліковий запис авторизованого користувача системи.

У випадку, якщо власник системи не надав таке доручення протягом 10 робочих днів, блокування вважається погодженим.

14. Для розблокування облікового запису авторизованого користувача системи авторизований користувач системи звертається до власника системи із проханням скасувати рішення про блокування облікового запису із наведенням причин, які призвели до порушення пункту 7 цього розділу та підтвердження щодо їхнього усунення.

15. Власник системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з зверненням щодо розблокування та виносить позитивне або негативне рішення щодо нього.

У разі прийняття позитивного рішення власник системи дає доручення технічному адміністратору системи розблокувати обліковий запис авторизованого користувача системи та повідомляє заявника про таке доручення.

У разі прийняття негативного рішення власник системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

16. Взаємодія модуля кабінетів з іншими функціональними модулями системи здійснюється відповідно до порядків роботи цих модулів.

17. Для забезпечення роботи функціональних модулів системи, модуль кабінетів передає дані авторизованого користувача системи до функціональних модулів системи відповідно до прав доступу конкретного авторизованого користувача системи.

Для забезпечення роботи модуля кабінетів функціональні модулі системи передають дані до модуля кабінетів відповідно до прав доступу конкретного авторизованого користувача системи.

Обмін даними авторизованого користувача системи між функціональними модулями системи здійснюється відповідно до порядків роботи відповідних функціональних модулів.

IV. Порядок роботи функціонального модуля наповнення профілів у системі

1. Порядок роботи функціонального модуля наповнення профілів системи (далі - модуль профілів системи) визначає процедуру наповнення, адміністрування та отримання прав доступу до профілів системи.

2. Типи профілів системи:

1) Профіль установи;

2) Профіль вченого;

3) Профіль проєкту;

4) Профіль публікації;

5) Профіль дослідницької інфраструктури;

6) інші профілі, необхідні для роботи функціональних модулів системи, визначені технічним адміністратором системи.

3. Для забезпечення процедури наповнення, адміністрування та отримання прав доступу до профілів системи власник системи надає відповідні повноваження технічному адміністратору системи.

4. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи модуля профілів системи:

1) надає консультативні, інформаційні послуги стосовно питань щодо процедури наповнення, адміністрування та отримання прав доступу до профілів системи;

2) розглядає скарги щодо процедури наповнення, адміністрування та отримання прав доступу до профілів системи.

5. Функціонування модуля профілів системи забезпечує технічний адміністратор системи.

6. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні функціонування модуля профілів системи:

1) забезпечення авторизації користувачів системи в модулі профілів системи за допомогою використання модуля кабінетів;

2) отримання та обробка заяв приєднання до модуля профілів системи Національної електронної науково-інформаційної системи в частині профілю установи (далі - заява приєднання) конкретних установ для надання визначеним цією заявою авторизованим користувачам системи прав доступу до відповідного профілю установи;

3) надання авторизованим користувачам системи прав доступу до відповідних профілів системи;

4) забезпечення постійного доступу до модуля профілів системи;

5) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи модуля профілів системи;

6) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

7) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до модуля профілів системи;

8) забезпечення взаємодії та обміну даними між модулем профілів системи та іншими функціональними модулями системи;

{Підпункт 8 пункту 6 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 308 від 12.03.2024}

9) забезпечення розвитку модуля профілів системи;

10) визначення переліку та структури профілів системи визначення форми та процедури подачі заяви приєднання та заяви про від’єднання профілю вченого (далі - заява від’єднання).

7. Доступ до модуля профілів системи надається лише авторизованим користувачам системи відповідно до їх прав доступу.

8. Авторизовані користувачі системи під час запиту на отримання доступу до модуля профілів системи погоджуються з правилами використання системи та її функціональних модулів, які регламентовані Положенням, цим Порядком, а також інструкціями з використання системи та її функціональних модулів.

9. Для роботи із модулем профілів системи в частині профілю установи запитом на отримання доступу вважається заява приєднання конкретної установи.

Для роботи із модулем профілів системи в частині профілю вченого запитом на отримання доступу вважається валідація профілю ORCID.

10. Достовірність та повноту інформації, що подана за допомогою модуля профілів системи, забезпечує особа яка подала відповідну інформацію.

11. Для отримання прав доступу до модуля профілів системи в частині профілю установи зацікавлена установа надсилає технічному адміністратору системи заяву приєднання, у якій наводиться інформація щодо авторизованих користувачів системи, які будуть виступати в якості відповідальної особи установи та вчиняти дії в модулі профілів системи від її імені.

12. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з заявою приєднання та виносить позитивне або негативне рішення щодо неї.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи надає відповідні права доступу визначеним заявою приєднання авторизованим користувачам системи та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

13. Для додавання нових або позбавлення прав існуючих відповідальних осіб конкретної установи, установа повторно надсилає технічному адміністратору системи заяву приєднання, в якій вказуються авторизовані особи системи, яким необхідно надати права доступу відповідальної особи цієї установи та (або) відповідальних осіб, яких треба позбавити прав доступу.

14. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з заявою приєднання та виносить позитивне або негативне рішення щодо неї.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи надає відповідні права доступу визначеним заявою приєднання авторизованим користувачам системи та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

15. Для отримання прав доступу до модуля профілів системи в частині профілю вченого, авторизований користувач системи проводить валідацію профілю ORCID.

Після успішної валідації профілю ORCID доступ до профілю вченого надається автоматично.

Один авторизований користувач системи може отримати доступ лише до одного профілю вченого в модулі профілів системи.

16. Для від’єднання авторизованого користувача системи від профілю вченого в модулі профілів системи авторизований користувач системи надсилає технічному адміністратору системи заяву від’єднання в Національній електронній науково-інформаційній системі з вказанням причин виникнення необхідності від’єднання.

17. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з заявою від’єднання та виносить позитивне або негативне рішення щодо неї.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи від’єднує профіль вченого від авторизованого користувача системи та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

18. При виявленні порушень пункту 8 цього розділу технічний адміністратор системи здійснює блокування даних конкретного профілю, щодо яких виявлено порушення, та повідомляє про таке блокування і його причини авторизованого користувача системи, афілійованого із даним профілем.

19. Для розблокування даних конкретного профілю, авторизований користувач системи звертається до технічного адміністратора системи із проханням скасувати рішення про блокування із наведенням причин, які призвели до порушення пункту 8 цього розділу та підтвердження щодо їхнього усунення.

20. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з зверненням щодо розблокування та виносить позитивне або негативне рішення щодо нього.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи розблоковує дані конкретного профілю та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

21. Авторизований користувач системи може оскаржити рішення технічного адміністратора системи у власника системи, подавши відповідне звернення із вказанням причин, які призвели до порушення пункту 8 цього розділу та підтвердження щодо їхнього усунення.

22. Власник системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з зверненням щодо розблокування та виносить позитивне або негативне рішення щодо нього.

У разі прийняття позитивного рішення власник системи доручає технічному адміністратору системи розблокувати дані конкретного профілю та повідомити про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення власник системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

23. Дані до конкретних профілів можуть бути імпортовані автоматично із інформаційних ресурсів системи та інших функціональних модулів системи.

Імпортовані дані не можуть бути змінені в модулі профілів системи. Для зміни імпортованих даних необхідно провести такі зміни в джерелі інформації - інформаційному ресурсі системи або функціональному модулі системи.

24. Дані з конкретних профілів можуть бути експортовані автоматично до функціональних модулів системи.

25. Взаємодія модуля профілів системи з іншими функціональними модулями системи здійснюється відповідно до порядків роботи цих модулів.

26. Відповідальна особа установи має право:

вносити дані та інформацію про установу, її структурні підрозділи, дослідницьку інфраструктуру та іншу інформацію, передбачену модулем профілів системи;

ідентифікувати авторизованих користувачів системи як співробітників установи;

перевіряти та підтверджувати дані та інформацію, внесену авторизованими користувачами системи, ідентифікованими як співробітники установи;

перевіряти дані та інформацію про установу, які імпортовані автоматично із інформаційних ресурсів системи та інших функціональних модулів системи до профілю установи.

27. Авторизований користувач системи, афільований із профілем вченого установи може:

вносити дані та інформацію про себе до профілю вченого;

перевіряти дані та інформацію про себе, які імпортовані автоматично із інформаційних ресурсів системи та інших функціональних модулів системи до профілю вченого;

вчиняти дії в інших функціональних модулях системи, доступ до яких мають лише авторизовані користувачі системи, афільовані із профілем вченого, відповідно до порядку та інструкції даних функціональних модулів системи, зокрема інформувати технічного адміністратора системи про невідповідність даних у системі через модуль процедури надання консультацій та звернень.

{Абзац четвертий пункту 27 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 308 від 12.03.2024}

28. Дані профілів системи відображаються на порталі системи.

V. Порядок роботи функціонального модуля системи «Портал реєстрів у сфері науки України»

1. Порядок роботи функціонального модуля системи «Портал реєстрів у сфері науки України» (далі - Портал реєстрів) визначає процедуру публікації інформації, документів та записів в цьому функціональному модулі.

2. Рішення щодо розміщення реєстрів у сфері науки України на Порталі реєстрів приймає власник таких реєстрів.

3. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи Порталу реєстрів:

1) визначає реєстри, що розміщуються на Порталі реєстрів;

2) затверджує порядки, згідно яких розміщується інформація в реєстрах, що розміщуються на Порталі реєстрів;

3) надає інформацію та документи для подальшого їх розміщення на Порталі реєстрів;

4) надає консультативні, інформаційні послуги стосовно питань включення та ведення реєстрів, що розміщуються на Порталі реєстрів;

5) здійснює контроль за публікацією та за достовірністю інформації, яка вноситься до реєстрів, що розміщуються на Порталі реєстрів, утримувачем інформації про які є власник системи.

4. Функціонування Порталу реєстрів забезпечує технічний адміністратор системи.

5. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні функціонування Порталу реєстрів:

1) розміщення інформації та документів на Порталі реєстрів;

2) розміщення реєстрів на Порталі реєстрів, за дорученням власника системи;

3) внесення змін до реєстрів, що розміщені на Порталі реєстрів, за дорученням власника системи;

4) забезпечення постійного відкритого доступу до Порталу реєстрів;

5) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи Порталу реєстрів;

6) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

7) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до Порталу реєстрів.

6. На Порталі реєстрів розміщуються реєстри та переліки (далі - реєстри), ведення яких визначається цим Порядком, або за поданням власника системи.

Ведення конкретного реєстру, розміщеного на Порталі реєстрів регулюється відповідним порядком.

7. Для розміщення реєстру на Порталі реєстрів власник системи передає технічному адміністратору системи:

1) інформаційно-довідкові, методичні та інші матеріали щодо конкретного реєстру для розміщення на сторінці Порталу реєстрів;

2) електронні документи та електронні копії нормативно-правових актів щодо функціонування конкретного реєстру для розміщення їх на сторінці Порталу реєстрів;

3) електронні копії наказів, якими здійснювалось внесення записів до конкретного реєстру, а також включення, виключення, призупинення та відновлення перебування в реєстрі;

4) контактну інформацію відповідальної особи власника системи, що опікується питаннями ведення конкретного реєстру та здійснює консультаційну підтримку користувачів системи;

5) базу даних конкретного реєстру для розміщення на Порталі реєстрів;

6) згоду на публікацію переданих матеріалів у відкритому доступі на Порталі реєстрів.

8. Технічний адміністратор системи отримує матеріали зазначені у пункті 7 цього розділу та публікує їх на Порталі реєстрів у відкритому доступі.

9. Для створення нового або внесення зміни до існуючого запису в конкретному реєстрі власник системи передає технічному адміністратору системи перелік необхідних змін та наказ, згідно з яким мають відбутись ці зміни.

Для оновлення або додавання нових матеріалів, документів, нормативно-правових актів та іншої інформації власник системи передає її технічному адміністратору системи.

Технічний адміністратор системи отримує ці матеріали, публікує їх та вносить відповідні зміни.

10. Закриття, відкриття доступу або видалення конкретного реєстру, що розміщений на Порталі реєстрів відбувається за рішенням власника системи.

Таке рішення приймається власник системи наказом, електронну копію якого власник системи передає технічному адміністратору системи.

Технічний адміністратор системи протягом 7 робочих днів з дня отримання такого нормативно-правового акта закриває, відкриває доступ до реєстру або видаляє його з Порталу реєстрів.

11. Технічний адміністратор системи розміщує конкретний реєстр на Порталі реєстрів протягом 30 робочих з дня отримання матеріалів, зазначених у пункті 7 цього розділу.

У разі неповноти отриманих матеріалів технічний адміністратор системи звертається до відповідальної особи власник системи, що опікується питаннями ведення конкретного реєстру з проханням надати відсутні матеріали.

У такому разі термін розміщення конкретного реєстру на Порталі реєстрів продовжується на строк надання відсутніх матеріалів.

VI. Порядок роботи функціонального модуля проведення конкурсів наукових проєктів у межах державних, галузевих та науково-технічних програм

1. Порядок роботи функціонального модуля проведення конкурсів наукових проєктів у межах державних, галузевих та науково-технічних програм (далі - модуль конкурсів) визначає процедуру електронного документообігу конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок та інноваційних проєктів.

2. Процедура проведення конкурсів та форми необхідних документів визначаються організаторами цих конкурсів.

3. Для забезпечення процедури електронного документообігу конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок та інноваційних проєктів власник системи надає відповідні повноваження технічному адміністратору системи.

4. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи модуля конкурсів:

1) визначення конкурсів, документообіг яких проводиться шляхом використання можливостей модуля конкурсів;

2) визначення авторизованих користувачів системи - координаторів конкурсу, які забезпечують проведення конкретного конкурсу в модулі конкурсів;

3) інформування технічного адміністратора системи про затвердження процедур проведення конкурсів та форм необхідних документів;

4) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань щодо проведення конкурсів, електронний документообіг яких забезпечується модулем конкурсів;

5) контроль за процесом електронного документообігу конкурсного відбору проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок та інноваційних проєктів.

5. Роботу модуля конкурсів забезпечує технічний адміністратор системи.

6. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні роботи модуля конкурсів:

1) створення та оновлення електронних форм та процесу документообігу, визначених власником системи;

2) забезпечення реалізації процедури подання електронних документів, визначених умовами конкурсу;

3) забезпечення реалізації процедури розгляду поданих електронних документів координаторами конкурсу, відповідно до умов конкурсу;

4) забезпечення реалізації процедури експертизи, відповідно до результатів конкурсів;

5) публікація результатів конкурсів, відповідно до умов конкурсу;

6) забезпечення постійного відкритого доступу до модуля конкурсів;

7) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи модуля конкурсів;

8) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

9) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до модуля конкурсів;

10) визначення прав доступу авторизованих користувачів системи за поданням суб’єктами системи;

11) надання доступу користувачам системи до модуля конкурсів, відповідно до визначених прав доступу.

7. Організатор конкурсу визначає авторизованих користувачів системи - координаторів конкурсу, умови та процедуру проведення конкурсу, вимоги та критерії до учасників, форми та дати проведення конкурсу, документообіг якого необхідно забезпечити в модулі конкурсів.

8. Рішення щодо забезпечення документообігу конкурсу з використанням можливостей модуля конкурсів затверджується власником системи.

9. Власник системи не пізніше ніж за 60 календарних днів до дати початку конкурсу передає технічному адміністратору системи інформацію щодо авторизованих користувачів системи - координаторів конкурсу, оголошення конкурсу, процедури, форм та дат проведення конкурсу, документообіг якого необхідно забезпечити в модулі конкурсів.

Технічний адміністратор системи отримує таку інформацію та здійснює підготовчі роботи для організації процедури проведення конкурсу шляхом використання можливостей модуля конкурсів.

10. Для отримання прав доступу до модуля конкурсів в частині представництва установи, зацікавлена установа надсилає технічному адміністратору системи заяву приєднання, у якій наводиться інформація щодо авторизованих користувачів системи, які будуть виступати в якості відповідальної особи установи та вчиняти дії в модулі конкурсів від її імені.

11. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з заявою приєднання та виносить позитивне або негативне рішення щодо неї.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи надає відповідні права доступу визначеним заявою приєднання авторизованим користувачам системи та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

12. Для додавання нових або позбавлення прав існуючих відповідальних осіб конкретної установи, установа повторно надсилає технічному адміністратору системи заяву приєднання, в якій вказуються авторизовані особи системи, яким необхідно надати права доступу відповідальної особи цієї установи та (або) відповідальних осіб, яких треба позбавити прав доступу.

13. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з заявою приєднання та виносить позитивне або негативне рішення щодо неї.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи надає відповідні права доступу визначеним заявою приєднання авторизованим користувачам системи та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

14. Документи для участі в конкурсі подаються в електронній формі, підписані електронними підписами, що базуються на кваліфікованому сертифікаті (далі - електронний підпис) з використанням можливостей модуля конкурсів відповідно до процедури, визначеної організатором конкурсу.

15. Розгляд поданих документів відбувається з використанням можливостей модуля конкурсів відповідно до процедури, визначеної організатором конкурсу.

16. Отримання документів для експертизи, формування та подання експертного висновку відбувається в електронній формі, підписані електронним підписом з використанням можливостей модуля конкурсів відповідно до процедури, визначеної організатором конкурсу.

17. Документообіг інших етапів, передбачених процедурою, визначеною організатором конкурсу відбувається з використанням можливостей модуля конкурсів відповідно до процедури, визначеної організатором конкурсу.

18. Після завершення конкурсу деперсоніфіковані результати експертизи передаються відповідному авторизованому користувачу системи із використанням можливостей модуля конкурсів, якщо інше не передбачено умовами конкурсу.

19. Документообіг звітування переможців конкурсу за результатами виконання проєктів та експертизи звітів відбувається з використанням можливостей модуля конкурсів відповідно до процедури, визначеної організатором конкурсу.

20. Після оголошення переможців конкурсу технічний адміністратор системи публікує на Порталі реєстрів їх перелік, а також результати експертизи звітів проєктів після її проведення, якщо інше не передбачено організаторами конкурсу.

21. У випадку виявлення порушення переможцем конкурсу правил проведення конкурсу та скасування рішення про визначення його переможцем технічний адміністратор системи за дорученням власника системи вносить зміни до переліку переможців конкурсу на Порталі реєстрів.

VII. Порядок роботи функціонального модуля системи «Національний портал Міжнародного науково-технічного співробітництва»

1. Порядок роботи функціонального модуля системи «Національний портал Міжнародного науково-технічного співробітництва» (далі - Портал МС) визначає процедуру наповнення Порталу МС інформацією та даними щодо програм міжнародного науково-технічного співробітництва, новинами та заходами відповідно до цих напрямків, інформацією щодо функціонування національних контактних пунктів (далі - НКП).

2. Для публікації інформації та даних щодо програм міжнародного науково-технічного співробітництва, новин та заходів відповідно до цих напрямків, інформації щодо функціонування НКП (далі - матеріали) на Порталі МС власник системи надає відповідні повноваження технічному адміністратору системи.

3. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи Порталу системи:

1) надає консультативні, інформаційні послуги стосовно питань щодо процедури публікації матеріалів на Порталі МС;

2) здійснює контроль за процедурою публікації матеріалів на Порталі МС;

3) розглядає скарги щодо розміщених матеріалів на Порталі МС та ухвалює рішення щодо їх залишення, вилучення або коригування;

4) визначає програми міжнародного науково-технічного співробітництва, які розміщуються на Порталі МС;

5) визначає відповідальних осіб (НКП та представників Офісу «Горизонт Європа», представників та експертів України в комітетах, робочих групах європейського дослідницького простору чи інших об’єднаннях (далі - учасники Порталу МС)), які матимуть право розміщувати та редагувати матеріали відповідно до прав доступу.

4. Функціонування Порталу МС забезпечує технічний адміністратор системи.

5. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні функціонування Порталу МС:

1) забезпечення відображення матеріалів на Порталі МС;

2) публікація матеріалів та інтеграція зі сторонніми інформаційними ресурсами;

3) управління правами доступу авторизованих користувачів системи;

4) забезпечення постійного відкритого доступу до Порталу МС;

5) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи Порталу МС;

6) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

7) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до Порталу системи;

8) забезпечує отримання заявок на публікацію матеріалів від третіх сторін;

9) забезпечення розвитку Порталу МС.

6. На Порталі МС публікуються матеріали, подання яких здійснюється визначеними учасниками Порталу МС або іншими авторизованими користувачами системи із використанням функціональних можливостей Порталу МС, інших відповідних функціональних модулів, також шляхом подання відповідної інформації на офіційну електронну поштову скриньку технічного адміністратора системи.

7. Публікацію матеріалів на Порталі МС здійснюють співробітники технічного адміністратора системи (модератори).

8. Подані до публікації матеріали мають бути достовірними, повними, містити інформацію про першоджерело та (або) автора.

9. Достовірність та повноту матеріалів забезпечує особа, яка їх подала.

10. Для розміщення програми міжнародного науково-технічного співробітництва на Порталі МС, власник системи подає технічному адміністратору системи інформацію щодо даної програми.

Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів з дня отримання такої інформації розміщує її на Порталі МС.

Якщо виявлено невідповідність отриманої інформації або відсутня можливість її публікації, технічний адміністратор системи впродовж 5 робочих днів повідомляє про це власника системи із вказанням причин.

11. Для надання авторизованому користувачу системи - учаснику Порталу МС, прав доступу до редагування сторінок та подання матеріалів із використання можливостей Порталу МС, власник системи подає технічному адміністратору системи інформацію щодо такого авторизованого користувача системи та переліку сторінок Порталу МС, до яких він матиме доступ та визначає тип доступу.

12. Тип доступу учасника Порталу МС може бути рівня редактора окремих сторінок та (або) модератора окремих сторінок.

13. Подані учасником Порталу МС з типом доступу рівня редактора матеріали публікуються на відповідних сторінках Порталу МС після погодження модератором технічного адміністратора системи.

14. Подані учасником Порталу МС з типом доступу рівня модератора матеріали публікуються на відповідних сторінках Порталу МС без погодження модератором технічного адміністратора системи.

15. Подані іншими авторизованими користувачами системи матеріали для публікації на Порталі МС розглядаються редактором технічного адміністратора системи, який у випадку необхідності, вносить редакційні правки, та публікуються після погодження модератором технічного адміністратора системи.

16. Відображення публічних даних та інформації імпортованої технічним адміністратором системи з сторонніх інформаційних ресурсів та інших функціональних модулів системи відбувається автоматично, відповідно до порядку роботи даного функціонального модуля.

17. У випадку виявлення неточностей або невідповідності матеріалів, опублікованих на Порталі МС, технічний адміністратор системи має право відкоригувати або видалити відповідні матеріали.

18. Користувачі системи у випадку виявлення неточностей, невідповідності або недостовірності опублікованих матеріалів на Порталі МС можуть надати звернення до технічного адміністратора системи з проханням відкоригувати або видалити відповідні опубліковані матеріали.

19. Технічний адміністратор системи розглядає звернення протягом 10 робочих днів з дня його отримання та виносить рішення щодо вчинення дій із цими матеріалами, про що повідомляє заявника через модуль процедури надання консультацій та звернень.

20. Рішення технічного адміністратора системи може бути оскаржене шляхом подання скарги до власника системи.

21. Власник системи розглядає скаргу протягом 10 робочих днів з дня її отримання та виносить рішення щодо неї.

У разі відхилення скарги, власник системи повідомляє про це заявника через модуль процедури надання консультацій та звернень.

У разі врахування зауважень, які стали предметом скарги, власник системи доручає технічному адміністратору системи протягом 10 робочих днів з дня отримання такого доручення відкоригувати або видалити опубліковані Матеріали та повідомляє про таке рішення заявника через модуль процедури надання консультацій та звернень.

VIII. Порядок роботи функціонального модуля процедури надання консультацій та звернень

1. Порядок роботи функціонального модуля процедури надання консультацій та розгляду звернень (далі - модуль консультацій) визначає процедуру електронного документообігу проведення консультацій та розгляду звернень авторизованих користувачів системи.

2. Процедура надання консультацій та розгляду звернень, а також форми необхідних документів визначаються організаторами цих консультацій.

3. Для забезпечення процедури електронного документообігу надання консультацій та розгляду звернень власник системи надає відповідні повноваження технічному адміністратору системи.

4. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи модуля консультацій:

1) визначення авторизованих користувачів системи - координаторів, які забезпечують надання консультацій та розгляд звернень в модулі консультацій;

{Підпункт 1 пункту 4 розділу VIII із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 308 від 12.03.2024}

2) інформування технічного адміністратора системи про затвердження процедур надання консультацій та розгляду звернень, а також форм необхідних документів;

3) надання інформаційних послуг стосовно питань щодо надання консультацій та розгляду звернень, електронний документообіг яких забезпечується модулем консультацій;

4) контроль за процесом електронного документообігу процесу надання консультацій та розгляду звернень.

5. Роботу модуля консультацій забезпечує технічний адміністратор системи.

6. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні роботи модуля консультацій:

1) визначення консультацій та звернень, документообіг яких проводиться шляхом використання можливостей модуля консультацій за погодженням з власником системи;

2) створення та оновлення електронних форм та процесу документообігу, визначених власником системи;

3) забезпечення реалізації процедури подання електронних документів, визначених умовами консультації та звернень;

4) забезпечення реалізації процедури розгляду поданих електронних документів координаторами, відповідно до умов консультації;

5) забезпечення постійного відкритого доступу до модуля консультацій;

6) надання інформаційних послуг стосовно питань роботи модуля консультації;

7) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

8) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до модуля консультацій;

{Підпункт 8 пункту 6 розділу VIII із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 308 від 12.03.2024}

9) надання доступу користувачам системи до модуля консультацій, відповідно до визначених прав доступу.

7. Організатор консультації визначає авторизованих користувачів системи - координаторів, умови та процедуру надання консультацій та розгляду звернень, вимоги та критерії до учасників, форми та дати проведення консультації та розгляду звернень, документообіг якого необхідно забезпечити в модулі консультацій.

8. Рішення щодо забезпечення документообігу процедури надання консультацій та розгляду звернень з використанням можливостей модуля консультацій затверджується технічним адміністратором системи.

9. Достовірність інформації поданої під час організації документообігу процедури надання консультацій та розгляду звернень в модулі консультацій забезпечують авторизовані користувачі системи, які надали дану інформацію.

10. Організатор консультацій та звернень, документообіг процедури надання якої необхідно забезпечити в модулі консультації не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати початку консультації та розгляду звернень передає технічному адміністратору системи інформацію щодо авторизованих користувачів системи - координаторів та консультантів, форм та дат проведення консультації, процедури документообігу яку необхідно забезпечити в модулі консультацій.

Технічний адміністратор системи отримує таку інформацію та здійснює підготовчі роботи для організації процедури надання консультацій та розгляду звернень шляхом використання можливостей модуля консультацій.

11. Документи для отримання консультації та розгляду звернення подаються авторизованим користувачем системи в електронній формі, підписані електронним підписом з використанням можливостей модуля консультацій, якщо інше не визначено організатором консультації та звернення.

12. Розгляд поданих документів відбувається з використанням можливостей модуля консультацій.

13. Документи консультантів щодо надання консультацій та розгляду звернень подаються в електронній формі, підписані електронним підписом з використанням можливостей модуля консультацій, якщо інше не визначено організаторами консультації.

14. Документообіг інших етапів консультації та розгляду звернень, передбачених процедурою, визначеною організатором консультації відбувається з використанням можливостей модуля консультації за погодженням з технічним адміністратором системи.

IХ. Порядок роботи модуля проведення процедури включення до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави

1. Порядок роботи модуля проведення процедури включення до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, визначає процедуру включення науково-дослідних, науково-технічних, науково-технологічних, науково-практичних установ (далі - НУ), закладів вищої освіти (далі - ЗВО) до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, відповідно до статті 12 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» та Положення про Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 року № 380.

2. Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави, публікується в функціональному модулі системи «Портал реєстрів у сфері науки України».

3. Включення до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави (далі - Держреєстр НУПД), здійснює власник системи.

4. Основні обов’язки власника системи при включенні до Держреєстру НУПД:

1) розгляд заявок та документів, які подаються НУ та ЗВО для включення до Держреєстру НУПД;

2) передача, при потребі, поданих документів на експертизу;

3) прийняття позитивного або негативного рішення Комісією з питань Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, щодо включення НУ та ЗВО до Держреєстру НУПД, або виключення з нього;

4) підготовка та затвердження нормативних і методичних документів із питань ведення Держреєстру НУПД;

5) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань включення до Держреєстру НУПД;

6) контроль за процесом публікації наказів про внесення НУ та (або) ЗВО до Держреєстру НУПД, а також за внесенням записів до Держреєстру НУПД з дотриманням вимог цього Порядку.

5. Ведення Держреєстру НУПД здійснює технічний адміністратор системи.

6. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при веденні Держреєстру НУПД:

1) супроводження і забезпечення безперебійного функціонування Держреєстру НУПД;

2) забезпечення реалізації процедури подання заявок та документів до власника системи щодо включення до Держреєстру НУПД;

3) внесення нових записів до Держреєстру НУПД за дорученням власника системи;

4) внесення змін до існуючих записів Держреєстру НУПД за дорученням власника системи;

5) автоматичний облік записів про включення до Держреєстру НУПД;

6) забезпечення постійного відкритого доступу до Держреєстру НУПД;

7) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, а також Держреєстру НУПД;

8) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

9) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до Держреєстру НУПД;

10) визначення прав доступу авторизованих користувачів системи за поданням суб’єктами системи;

11) надання доступу користувачам системи до модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, відповідно до визначених прав доступу.

7. До Держреєстру НУПД включаються НУ, які пройшли державну атестацію та ЗВО (університети, академії, інститути), що пройшли державну атестацію в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності.

8. Для включення до Держреєстру НУПД НУ або ЗВО, що претендують на таке включення, подають відповідні заявки та документи до власника системи шляхом використання можливостей функціонального модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави.

9. Заявка заповнюється шляхом внесення даних до відповідної форми в функціональному модулі проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, відповідальними особами установи.

10. До заявки на включення до Держреєстру НУПД додаються такі документи:

1) копії установчих документів;

2) результати державної атестації НУ або ЗВО в частині провадження таким закладом наукової (науково-технічної) діяльності;

3) відомості про наукові та науково-педагогічні кадри, науково-дослідну, науково-виробничу діяльність;

4) довідка про стан розвитку дослідницької матеріально-технічної бази.

11. Документи подаються у форматі:

1) заповнення відповідних форм в функціональному модулі проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави;

2) автоматично згенерованого витягу з інформаційних ресурсів та функціональних модулів системи;

3) електронних файлів.

12. Заявка та документи підписуються керівником НУ або ЗВО за допомогою електронного підпису, що підтверджує їх дійсність, актуальність та достовірність станом на дату відправки файлів.

13. Під час надходження заявки та документів до власника системи в функціональному модулі проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, відбувається їхня автоматична реєстрація та відображення у кабінеті відповідальної особи власника системи.

14. Власник системи розглядає заявку та документи, перевіряє виконання умов стосовно дотримання вимог Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», Положення про Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 року № 380, та цього розділу.

15. Рішення щодо включення НУ та ЗВО до Держреєстру НУПД приймає власник системи після розгляду поданих заявки та документів Комісією з питань Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави.

16. У разі виникнення потреби відповідальна особа власника системи шляхом використання можливостей функціонального модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, надсилає подані заявку та документи на експертизу до НУ, ЗВО та інших суб’єктів наукової та науково-технічної діяльності, які уповноважені таку експертизу проводити.

17. НУ, ЗВО або інші суб’єкти наукової та науково-технічної діяльності, що уповноважені на проведення експертизи, шляхом використання можливостей функціонального модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, визначають експерта або експертів для проведення експертизи.

18. Визначені експерти проводять експертизу, вносять результати експертизи до відповідної форми висновку, підписують результати електронним підписом та відправляють до установи, що визначила їх експертами, шляхом використання можливостей функціонального модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави.

19. Відповідальна особа НУ, ЗВО або іншого суб’єкта наукової та науково-технічної діяльності, що уповноважена на проведення експертизи, підписує електронним підписом висновок експерта та надсилає до власника системи шляхом використання можливостей функціонального модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави.

20. Перелік НУ, ЗВО та інших установ, що уповноважені проводити експертизу, включаються в функціональний модуль проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, технічним адміністратором системи за поданням власника системи.

21. Перелік експертів, що уповноважені проводити експертизу, вноситься в функціональний модуль проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави, технічним адміністратором системи за поданням НУ, ЗВО, інших наукових установ, уповноважених проводити експертизу.

22. Рішення щодо включення НУ або ЗВО до Держреєстру НУПД може бути позитивним або негативним.

23. Рішення щодо включення до Держреєстру НУПД власник системи приймає у термін не пізніше 90 днів із дня реєстрації заявки та документів, а в разі передачі їх на експертизу цей строк може бути продовжений, про що повідомляється заявникові шляхом використання можливостей функціонального модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави.

24. Позитивне рішення щодо включення до Держреєстру НУПД приймається на строк до п’яти років в межах терміну дії свідоцтва про державну атестацію, але не менше ніж на один рік.

25. У разі позитивного рішення щодо включення до Держреєстру НУПД власник системи доручає технічному адміністратору системи протягом 10 робочих днів з дня отримання такого доручення внести до Держреєстру НУПД відповідний запис та передає йому копію наказу, яким було прийнято таке рішення.

26. Технічний адміністратор системи робить запис в Держреєстрі НУПД та публікує відповідний нормативно-правовий акт в функціональному модулі системи «Портал реєстрів у сфері науки України».

27. У записі до Держреєстру НУПД зазначаються:

1) номер запису;

2) дата та час створення запису;

3) код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України відповідного НУ або ЗВО;

4) найменування НУ або ЗВО станом на дату прийняття рішення;

5) місцезнаходження НУ або ЗВО станом на дату прийняття рішення;

6) код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України органу, що прийняв рішення про включення НУ або ЗВО до Держреєстру НУПД;

7) найменування органу, що прийняв рішення про включення НУ або ЗВО до Держреєстру НУПД;

8) назва, номер та дата наказу, яким було прийнято позитивне рішення щодо включення НУ або ЗВО до Держреєстру НУПД. Дата такого наказу вважається датою включення НУ або ЗВО до Держреєстру НУПД;

9) кінцевий термін перебування НУ або ЗВО в Держреєстрі НУПД;

10) відмітка поточного статусу перебування НУ або ЗВО в Держреєстрі НУПД.

28. Свідоцтво про перебування НУ або ЗВО в Держреєстрі НУПД надається за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку.

Свідоцтво з Держреєстру НУПД стосовно перебування в ньому НУ або ЗВО підписується уповноваженою особою технічного адміністратора системи за допомогою електронного підпису та посвідчується електронною печаткою технічного адміністратора системи.

29. Посилання на запис про включення НУ або ЗВО до Держреєстру НУПД вказується в системі в Профілі установи (НУ або ЗВО), яка включена до Держреєстру НУПД.

30. Негативне рішення щодо включення НУ або ЗВО до Держреєстру НУПД приймається у випадку невідповідності наукової, науково-технічної, науково-педагогічної діяльність НУ або ЗВО вимогам Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», Положення про Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 року № 380, цього розділу.

31. У разі негативного рішення щодо включення до Держреєстру НУПД власник системи вказує причину прийняття такого рішення та повідомляє про нього заявника шляхом використання можливостей функціонального модуля проведення процедури реєстрації наукових установ, яким надається підтримка держави.

32. У разі прийняття рішення Комісією з питань Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, про виключення НУ або ЗВО з Держреєстру НУПД власник системи видає наказ про таке виключення та доручає технічному адміністратору системи протягом 10 робочих днів з дня отримання такого доручення внести до відповідного запису Держреєстру НУПД інформацію про виключення. При цьому відповідний запис з Держреєстру НУПД не прибирають.

33. У разі закінчення терміну перебування НУ або ЗВО в Держреєстрі НУПД технічний адміністратор системи автоматично вносить до відповідного запису Держреєстру НУПД відмітку про закінчення терміну перебування. При цьому відповідний запис з Держреєстру НУПД не прибирають.

34. Продовження терміну перебування НУ або ЗВО в Держреєстрі НУПД здійснюється в порядку, установленому для включення до цього реєстру.

При цьому попередній відповідний запис з Держреєстру НУПД не прибирають.

35. Видані власником системи свідоцтва про включення до Держреєстру НУПД залишаються чинними до дати закінчення строку дії.

Х. Порядок роботи функціонального модуля проведення процедури державної атестації наукових установ та закладів вищої освіти в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності

1. Порядок роботи функціонального модуля проведення процедури державної атестації наукових установ та закладів вищої освіти в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності (далі - модуль атестації) регулює документообіг процедури проведення державної атестації наукових (науково-дослідних, науково-технологічних, науково-технічних, науково-практичних) установ, а також закладів вищої освіти в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності (далі - НУ та ЗВО) з метою визначення ефективності діяльності таких установ/закладів.

2. Перелік НУ та ЗВО, які пройшли процедуру державної атестації, публікується в модулі системи «Портал реєстрів у сфері науки України» разом з результатами такої атестації.

3. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи модуля атестації:

1) підготовка та затвердження нормативних і методичних документів щодо роботи модуля атестації;

2) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань державної атестації наукових установ та закладів вищої освіти в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності;

3) контроль за процесом документообігу в модулі атестації та публікації результатів державної атестації в модулі системи «Портал реєстрів у сфері науки України».

4. Забезпечення роботи модуля атестації здійснює технічний адміністратор системи.

5. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні роботи модуля атестації:

1) супроводження і забезпечення безперебійного функціонування модуля атестації;

2) забезпечення реалізації процедури подання заявок та документів до власника системи щодо проведення процедури державної атестації НУ та ЗВО в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності;

3) внесення нових записів до переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, за дорученням власника системи;

4) внесення змін до існуючих записів переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру державної атестації;

5) автоматичний облік записів переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру державної атестації;

6) забезпечення постійного відкритого доступу до переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру державної атестації;

7) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи модуля атестації, а також переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру державної атестації;

8) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

9) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до модуля атестації, а також переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру державної атестації;

10) визначення прав доступу авторизованих користувачів системи за поданням суб’єктами системи;

11) надання доступу користувачам системи до модуля атестації відповідно до визначених прав доступу.

6. Процедура документообігу державної атестації НУ та ЗВО в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності здійснюється за допомогою використання можливостей модуля атестації, в тому числі авторизації користувачів системи та підпису документів за допомогою електронних підписів.

7. Для забезпечення проведення державної атестації НУ та ЗВО в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності власник системи надає технічному адміністратору системи перелік авторизованих користувачів системи - відповідальних осіб власник системи та перелік авторизованих користувачів системи - експертів з оцінювання ефективності діяльності наукових установ та закладів вищої освіти.

8. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів з дня отримання переліків, зазначених у пункті 7 цього розділу, надає визначеним авторизованим користувачам системи відповідні права доступу або повідомляє власник системи про причини неможливості їх надання.

9. Для проходження процедури державної атестації НУ та ЗВО в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності НУ або ЗВО подають відповідні заявки та документи до власник системи шляхом використання можливостей модуля атестації.

10. Для отримання прав доступу до модуля атестації НУ або ЗВО надсилає технічному адміністратору системи заяву приєднання, у якій наводиться інформація щодо авторизованих користувачів системи, які будуть виступати в якості відповідальної особи НУ або ЗВО та вчиняти дії в модулі атестації від її імені.

11. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється з заявою приєднання та приймає позитивне або негативне рішення щодо неї.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи надає відповідні права доступу визначеним заявою приєднання авторизованим користувачам системи та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

12. Для додавання нових, або позбавлення прав існуючих відповідальних осіб, НУ або ЗВО повторно надсилає технічному адміністратору системи Заяву приєднання, в якій вказуються авторизовані особи системи, яким необхідно надати права доступу відповідальної особи та (або) відповідальних осіб, яких треба позбавити прав доступу.

13. Технічний адміністратор системи протягом 10 робочих днів ознайомлюється із заявою приєднання та виносить позитивне або негативне рішення щодо неї.

У разі прийняття позитивного рішення технічний адміністратор системи надає відповідні права доступу визначеним заявою приєднання авторизованим користувачам системи та повідомляє про це заявника.

У разі прийняття негативного рішення технічний адміністратор системи інформує про нього заявника та вказує причини його прийняття.

14. Документи в модулі атестації подаються у форматі:

1) заповнення відповідних форм в модулі атестації;

2) автоматично згенерованого витягу із інформаційних ресурсів та функціональних модулів системи;

3) електронних файлів.

15. За результатами проведення процедури державної атестації власник системи доручає технічному адміністратору системи внести до переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, відповідні записи та передає йому копію нормативно-правового акта, яким затверджено результати державної атестації.

16. Технічний адміністратор системи робить записи в переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, та публікує відповідний нормативно-правовий акт в функціональному модулі системи «Портал реєстрів у сфері науки України».

17. У записі до переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, зазначаються:

1) номер запису;

2) дата та час створення запису;

3) код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України відповідного НУ або ЗВО;

4) повна назва НУ або ЗВО станом на дату проходження державної атестації;

5) місцезнаходження НУ або ЗВО станом на дату проходження державної атестації;

6) код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України державного органу, до сфери управління якого належить / у віданні якого перебуває НУ або ЗВО;

7) повна назва державного органу, до сфери управління якого належить / у віданні якого перебуває НУ або ЗВО;

8) назва, номер та дата нормативно-правового акта, яким було прийнято рішення щодо результатів державної атестації НУ або ЗВО. Дата такого нормативно-правового акта вважається датою включення НУ або ЗВО до переліку наукових установ та закладів вищої освіти, які пройшли процедуру державної атестації;

9) атестаційна оцінка НУ або ЗВО за результатами проходження державної атестації;

10) група, до якої залежно від атестаційної оцінки віднесено НУ або ЗВО;

11) кінцевий термін дії державної атестації;

12) відмітка поточного статусу перебування НУ або ЗВО в переліку наукових установ та закладів вищої освіти, які пройшли процедуру атестації.

18. Свідоцтво про державну атестацію НУ або ЗВО надається у формі витягу з переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру Державної атестації.

Витяг з переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, підписується уповноваженою особою технічного адміністратора системи за допомогою електронного підпису та посвідчується електронною печаткою технічного адміністратора системи.

19. Посилання на запис в переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, вказується в системі в профілі НУ або ЗВО, які пройшли державну атестацію.

20. У разі закінчення кінцевого терміну дії державної атестації технічний адміністратор системи автоматично вносить до відповідного запису переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, відмітку про таке закінчення. При цьому відповідний запис з переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, не прибирають.

21. У разі повторного проходження процедури державної атестації НУ та ЗВО в частині провадження таким закладом наукової (науково-технічної) діяльності технічний адміністратор системи вносить новий запис до переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, щодо такої установи.

При цьому попередній відповідний запис з переліку НУ та ЗВО, які пройшли процедуру атестації, не прибирають.

22. Видані власнику системи свідоцтва про державну атестацію залишаються чинними до дати закінчення строку їх дії.

XI. Порядок роботи модуля комунікаційної платформи «Наука і бізнес»

1. Порядок роботи функціонального модуля комунікаційної платформи «Наука і бізнес» (далі - модуль НБ) визначає процедуру надання прав доступу авторизованих користувачів системи до кабінету вченого модуля НБ, кабінету підприємця модуля НБ, наповнення модуля НБ інформацією та даними стосовно наукових розробок, запитів бізнесу, пропозицій щодо співпраці, новинами щодо актуальних можливостей для вчених та інноваторів та заходів для їх взаємодії, а також процедури їхньої публікації.

{Пункт 1 розділу XI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 308 від 12.03.2024}

2. Основні обов’язки власника системи при забезпеченні роботи модуля НБ:

1) забезпечує популяризацію та розвиток модуля НБ;

2) надає консультативні, інформаційні послуги стосовно питань щодо процедури публікації інформації та даних в модулі НБ;

3) здійснює контроль за процедурою публікації інформації та даних в модулі НБ;

{Підпункт 3 пункту 2 розділу XI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 308 від 12.03.2024}

4) розглядає скарги щодо розміщених інформації та даних в модулі НБ та ухвалює рішення щодо їх залишення, вилучення або коригування;

5) визначає відповідальних осіб за публікацію матеріалів - модераторів.

3. Функціонування модуля НБ забезпечує технічний адміністратор системи.

4. Основні обов’язки технічного адміністратора системи при забезпеченні функціонування модуля НБ:

1) забезпечення можливості публікації інформації та даних в модулі НБ;

2) управління правами доступу авторизованих користувачів системи до модуля НБ;

3) забезпечення постійного відкритого доступу до модуля НБ;

4) надання консультативних, інформаційних послуг стосовно питань роботи модуля НБ;

5) забезпечення захисту даних, у тому числі персональних;

6) забезпечення захисту від несанкціонованого доступу до модуля НБ.

7) забезпечення отримання заявок на публікацію інформації та даних в модулі НБ.

5. Для публікації інформації та даних в модулі НБ власник системи надає відповідні повноваження технічному адміністратору системи.

6. У модулі НБ публікуються інформація та дані, подання яких здійснюється користувачами системи із використанням функціональних можливостей модуля НБ, інших функціональних модулів системи, а також шляхом подання відповідної інформації на офіційну електронну поштову скриньку технічного адміністратора системи.

7. Інформація, що доступна для подання користувачами системи та публікації в модулі НБ:

1) новини;

2) події;

3) блог підтримки;

4) історії успіху.

8. Дані, що доступні для подання авторизованими користувачами системи із правами доступу до кабінету вченого та кабінету підприємця з метою публікації в модулі НБ:

1) наукові розробки;

2) пропозиції щодо співпраці;

3) запити бізнесу.

9. Подані до публікації інформація та дані мають бути достовірними, повними, містити інформацію про першоджерело та (або) автора.

Достовірність та повноту інформації та даних забезпечує особа, яка їх подала.

10. Доступ до опублікованих відкритих даних та інформації у модулі НБ мають всі користувачі системи.

11. Відображення публічних даних та інформації, імпортованої технічним адміністратором системи з сторонніх інформаційних ресурсів та інших функціональних модулів системи відбувається автоматично.

12. У разі виявлення неточностей або невідповідності інформації чи даних, опублікованих у модулі НБ, технічний адміністратор системи має право відкоригувати або видалити відповідну інформацію або дані.

13. У разі виявлення неточностей, невідповідності або недостовірності опублікованих інформації або даних в модулі НБ користувачі системи, можуть звернутися до технічного адміністратора системи з проханням відкоригувати або видалити відповідні опубліковані інформацію або дані.

Технічний адміністратор системи розглядає таке звернення протягом 10 робочих днів з дня його отримання та приймає рішення щодо коригування чи видалення інформації або даних, про що повідомляє заявника через модуль процедури надання консультацій та звернень.

14. Публікацію інформації та даних в модулі НБ здійснюють модератори, визначені власником системи.

15. Для надання авторизованому користувачу системи - модератору модуля НБ прав доступу до редагування сторінок і публікації інформації та даних із використанням можливостей модуля НБ власник системи подає технічному адміністратору системи інформацію щодо такого авторизованого користувача системи.

Технічний адміністратор системи надає такому авторизованому користувачу системи права модератора модуля НБ протягом 10 робочих днів з дня отримання такої інформації.

16. Для позбавлення авторизованого користувача системи прав доступу модератора модуля НБ власник системи подає технічному адміністратору системи інформацію щодо авторизованого користувача системи.

Технічний адміністратор системи позбавляє авторизованого користувача системи прав модератора модуля НБ протягом 10 робочих днів з дня отримання такої інформації.

17. Інформація передбачена пунктом 7 цього розділу подається з метою публікації в модулі НБ на офіційну електронну поштову скриньку технічного адміністратора системи.

18. Дані передбачені пунктом 8 цього розділу подаються шляхом заповнення відповідних форм, доступних в модулі НБ для авторизованих користувачів системи із правами доступу до кабінету вченого модуля НБ або кабінету підприємця модуля НБ.

19. Доступ для подання до публікації наукових розробок та пропозицій до співпраці із використанням функціональних можливостей модуля НБ мають авторизовані користувачі системи з правами доступу до кабінету вченого модуля НБ.

20. Доступ для подання до публікації запитів бізнесу та пропозицій до співпраці із використанням функціональних можливостей модуля НБ мають авторизовані користувачі системи з правами доступу до кабінету підприємця модуля НБ.

21. Модератор модуля НБ протягом 10 робочих днів з дня отримання інформації або даних до публікації розглядає їх та приймає позитивне або негативне рішення щодо публікації.

У разі прийняття позитивного рішення, модератор публікує інформацію або дані.

У разі прийняття негативного рішення, модератор відхиляє публікацію інформації або даних та повідомляє про причини відмови користувача системи, який подав ці дані.

22. Реєстрація та авторизація в модулі НБ з метою отримання прав доступу до кабінету вченого модуля НБ та кабінету підприємця модуля НБ здійснюється за допомогою модуля кабінетів.

23. Для отримання прав доступу до кабінету вченого модуля НБ або кабінету підприємця модуля НБ, авторизований користувач системи здійснює перехід із модуля кабінетів до форми заяви модуля НБ на отримання доступу до відповідного кабінету та заповнює відповідні дані.

Модератор модуля НБ протягом 10 робочих днів з дня отримання такої заяви розглядає її та приймає позитивне або негативне рішення щодо надання прав доступу.

У разі прийняття позитивного рішення, модератор надає відповідні права доступу.

У разі прийняття негативного рішення, модератор відхиляє заяву на надання прав доступу та повідомляє про це заявника.

24. Порушення авторизованим користувачем системи вимог Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» та цього Порядку є підставою для позбавлення даного авторизованого користувача прав доступу до кабінету вченого модуля НБ або підприємця модуля НБ модератором.

25. Модуль може обмінюватись даними, у тому числі персональними, з іншими функціональними модулями системи для забезпечення ідентифікації особи, заповнення форм та звітів, роботи функціональних модулів системи.

Генеральний директор
директорату цифрової
трансформації





В.Р. Швадчак


Додаток 1
до Порядку роботи Національної
електронної науково-інформаційної
системи
(пункт 28 розділу IХ)

СВІДОЦТВО
про включення до Реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: