ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд) за запитом на інформацію.
2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли Фонд є належним розпорядником інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
особі у разі надання інформації про себе;
якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
щодо інформації, що становить суспільний інтерес.
4. Задоволення запиту на інформацію, який передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, здійснюється після відшкодування запитувачем інформації фактичних витрат на копіювання або друк.
5. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається відповідним структурним підрозділом з питань бухгалтерського обліку Фонду.
6. Структурний підрозділ Фонду в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Заявка), до структурного підрозділу з питань бухгалтерського обліку Фонду за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
7. На підставі отриманої Заявки структурний підрозділ з питань бухгалтерського обліку Фонду протягом одного робочого дня виписує рахунок для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок) за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку і передає його структурному підрозділу Фонду, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації одночасно з десятьма безкоштовними сторінками копій запитуваних документів.
8. Оплата Рахунка здійснюється через будь-якого надавача платіжних послуг, вибраного запитувачем інформації.
9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на рахунок Фонду структурний підрозділ з питань бухгалтерського обліку Фонду передає структурному підрозділу Фонду, у якому знаходиться запитувана інформація, інформацію щодо зарахування таких коштів на рахунок Фонду.
10. Надання запитувачу решти запитуваних документів здійснюється після підтвердження повної оплати Рахунка.
11. Інформація на запит на інформацію не надається з підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Додаток 1 |
ЗАЯВКА
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Додаток 2 |
РАХУНОК
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію