Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 1152 від 03.11.2023
№ 237 від 01.03.2024
№ 483 від 30.04.2024}
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури, що додається.
2. Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури разом з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури та Міністерством освіти і науки забезпечити опрацювання з Європейським інвестиційним банком переліку проектів (об’єктів, заходів) з метою зарахування результатів використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури, у досягнення цілей інвестиційних проектів “Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України”, “Міський громадський транспорт України II”, “Програма розвитку муніципальної інфраструктури України”, “Енергоефективність громадських будівель в Україні”, “Вища освіта України”.
3. Міністерству фінансів разом із Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури та Міністерством освіти і науки відповідно до статті 34 Закону України “Про Державний бюджет України на 2023 рік” та положень розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 р. № 342 “Деякі питання спрямування залишків коштів спеціального фонду державного бюджету, що надійшли у 2022 році від Європейського інвестиційного банку, на нові бюджетні програми” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2478) спрямувати залишки коштів спеціального фонду державного бюджету, що утворилися станом на 1 січня 2023 р. за рахунок надходжень від Європейського інвестиційного банку в рамках інвестиційних проектів “Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України”, “Міський громадський транспорт України II”, “Програма розвитку муніципальної інфраструктури України”, “Енергоефективність громадських будівель в Україні”, “Вища освіта України” і обліковуються на рахунках, відкритих в акціонерному товаристві “Державний експортно-імпортний банк України”, на нову бюджетну програму “Розвиток та відновлення інфраструктури” у сумі 17908000 тис. гривень (видатки розвитку).
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за новою бюджетною програмою “Розвиток та відновлення інфраструктури” (далі - бюджетні кошти), що спрямовуються Агентству відновлення відповідно до абзацу другого пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 р. № 342 “Деякі питання спрямування залишків коштів спеціального фонду державного бюджету, що надійшли у 2022 році від Європейського інвестиційного банку, на нові бюджетні програми” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2478) та відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2024 р. № 483 “Деякі питання використання залишку коштів, визначеного пунктом 7 статті 12 Закону України “Про Державний бюджет України на 2024 рік”.
{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 483 від 30.04.2024}
2. Цілями використання бюджетних коштів за спеціальним фондом є:
виконання ремонтних робіт на ділянках автомобільних доріг загального користування державного значення (зокрема на ділянках, що зазнали руйнувань внаслідок бойових дій);
реалізація експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 р. № 1482 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 4, ст. 310).
Завданнями головного розпорядника бюджетних коштів є забезпечення проектування, відновлення, будівництва, модернізації, облаштування, ремонту об’єктів будівництва (громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інженерно-транспортної (автомобільні дороги загального користування державного значення), залізничної, енергетичної інфраструктури, зокрема щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту), фінансового забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху, а також термомодернізації житлових і громадських будівель.
3. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Агентство відновлення.
4. Одержувачами бюджетних коштів є державні підприємства та організації, які належать до сфери управління Агентства відновлення та виконують функції замовника робіт з:
нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та іншого державного майна;
будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту), ремонту, модернізації інфраструктури, об’єктів житлової нерухомості, громадського призначення, виробничого комплексу, соціальної сфери, сфери житлово-комунального господарства, благоустрою населених пунктів, управління побутовими відходами (об’єктів оброблення відходів, полігонів), інженерно-транспортної, енергетичної інфраструктури, захисних споруд цивільного захисту, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, військових об’єктів та майна, у сферах авіаційного, залізничного (крім утримання), морського та внутрішнього водного транспорту, автомобільного транспорту загального користування, міського електричного транспорту, у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель, а також щодо об’єктів і споруд оборонного та спеціального призначення;
будівництва, ремонту та облаштування шляхом вжиття інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
5. Бюджетні кошти використовуються на:
1) фінансове забезпечення нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, у тому числі фінансове забезпечення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для здійснення заходів з відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності, а також виконання проектно-вишукувальних робіт;
2) фінансове забезпечення будівництва об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури;
{Підпункт 2 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 237 від 01.03.2024}
21) фінансове забезпечення ремонту та облаштування шляхом вжиття інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури;
{Пункт 5 доповнено підпунктом 21 згідно з Постановою КМ № 237 від 01.03.2024}
3) фінансове забезпечення робіт та послуг для реставрації з пристосуванням мосту імені Є.О. Патона через р. Дніпро та підходів до нього, з можливістю будівництва нового мосту поруч;
4) фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі відповідно до державних програм;
5) фінансове забезпечення проектування, відновлення, будівництва, модернізації, облаштування, ремонту об’єктів будівництва (громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, залізничної інфраструктури, пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту), а також термомодернізації житлових і громадських будівель.
6. Спрямування бюджетних коштів за напрямами спрямування бюджетних коштів, зазначеними у пункті 5 цього Порядку, здійснюється згідно з додатком 1.
7. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 1 пункту 5 цього Порядку, використовуються відповідно до переліку об’єктів нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення згідно з додатком 2.
8. Бюджетні кошти спрямовуються:
за напрямом, визначеним підпунктом 2 пункту 5 цього Порядку, - відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 р. № 1482 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 4, ст. 310), згідно з переліком витрат на будівництво об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури та обсягами бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення, які затверджує Агентство відновлення за погодженням з Мінекономіки, Мінфіном та Мінінфраструктури;
за напрямом, визначеним підпунктом 21 пункту 5 цього Порядку, - відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 р. № 1482, згідно з переліком об’єктів ремонту та облаштування шляхом вжиття інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури та обсягами бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення, затвердженими розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 березня 2024 р. № 185, з урахуванням того, що договорами про закупівлю, укладеними згідно з підпунктом 13 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834), може бути встановлено, що їх умови застосовуються до відносин між сторонами, які виникли до укладення таких договорів протягом періоду воєнного стану.
{Пункт 8 в редакції Постанови КМ № 237 від 01.03.2024}
9. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 5 цього Порядку, спрямовуються на фінансове забезпечення таких складових реалізації проекту реставрації з пристосуванням мосту імені Є.О. Патона через р. Дніпро та підходів до нього, з можливістю будівництва нового мосту поруч:
організація та проведення аудиту безпеки автомобільних доріг;
проведення обстеження будівель і споруд;
виготовлення, погодження, розроблення та затвердження науково-проектної документації, проектної документації, оцінки впливу на довкілля, оцінки впливу на навколишнє середовище;
залучення інженерів-консультантів;
науково-технічний супровід, підготовка до формування страхового фонду документації;
проведення робіт з реставрації з пристосуванням;
проведення робіт з перевлаштування інженерних мереж, які прокладено в тілі мосту;
будівництво нового мосту поруч.
10. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 4 пункту 5 цього Порядку, спрямовуються на фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Дніпропетровській, Харківській та Херсонській областях.
Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 5 пункту 5 цього Порядку, в частині об’єктів будівництва культурної спадщини спрямовуються за погодженням із МКІП.
11. Видатки, пов’язані з фінансуванням об’єкта будівництва (крім видатків, визначених підпунктом 2 пункту 5 цього Порядку), здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374).
12. Розроблення та затвердження проектної документації на будівництво об’єктів і проведення її експертизи здійснюється відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674).
13. Прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію здійснюється відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 32, ст. 1359; 2015 р., № 78, ст. 2599).
14. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
15. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
16. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим використанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
17. Одержувачі бюджетних коштів подають щомісяця до 5 числа Агентству відновлення звіт про використання бюджетних коштів в розрізі проектів (об’єктів, заходів).
18. Агентство відновлення подає щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінфіну звіт про використання бюджетних коштів для надсилання до Європейського інвестиційного банку.
Додаток 1 |
ОБСЯГИ
бюджетних коштів для фінансового забезпечення напрямів використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури
Напрям використання бюджетних коштів | Обсяг бюджетних коштів, тис. гривень | У тому числі за роками | |
2023 | 2024 | ||
Нове будівництво, реконструкція, капітальний та поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення | 12 398 102,60785 | 10 623 536,90785 | 1 774 565,7 |
Будівництво об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури | 663 598,6427 | 663 598,6427 |
|
Ремонт та облаштування шляхом вжиття інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури | 1 803 505,29 |
| 1 803 505,29 |
Забезпечення робіт та послуг для реставрації з пристосуванням мосту імені Є.О. Патона через р. Дніпро та підходів до нього, з можливістю будівництва нового мосту поруч | 1 000 |
| 1 000 |
Заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху | 896 000 | 896 000 |
|
Проектування, відновлення, будівництво, модернізація, облаштування, ремонт об’єктів будівництва (громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, залізничної інфраструктури, пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту), а також термомодернізація житлових і громадських будівель | 178 793,45945 | 45 897,4132 | 132 896,04625 |
__________ |
|
|
|
{Додаток 1 в редакції Постанов КМ № 237 від 01.03.2024, № 483 від 30.04.2024}
Додаток 2 |
ПЕРЕЛІК
об’єктів нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення
Найменування об’єкта та його місцезнаходження | Обсяг фінансування та показники введення в експлуатацію | У тому числі за роками | |||||||||
2023 | 2024 | ||||||||||
обсяг фінансування, тис. гривень | введення в експлуатацію | обсяг фінансування, тис. гривень | введення в експлуатацію | обсяг фінансування, тис. гривень | введення в експлуатацію | ||||||
дороги, кілометрів | мосту, пог. метрів | дороги, кілометрів | мосту, пог. метрів | дороги, кілометрів | мосту, пог. метрів | ||||||
Вінницька область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Будівництво прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль - Косеуць | 229 596 |
|
| 229 596 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 3 200 |
|
| 1 700 |
|
| 1 500 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Міст через р. Сіб на км 88 + 082 автомобільної дороги державного значення Р-33 Вінниця - Турбів - Гайсин - Балта - Велика Михайлівка - /М-16/ | 63 516 |
| 100,8 | 63 516 |
| 100,8 |
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 893,3 |
|
| 2 893,3 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Мости через струмки на км 276 + 526 та на км 282 + 381 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка | 60 026,755 |
| 83,1 | 60 026,755 |
| 83,1 |
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Вінницька область” | 359 232,055 |
| 183,9 | 357 732,055 |
| 183,9 | 1 500 |
|
| ||
Волинська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 033,8 |
|
|
|
|
| 1 033,8 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 3 967,119 |
|
| 3 729,619 |
|
| 237,5 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 000 |
|
|
|
|
| 2 000 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Волинська область” | 7 000,919 |
|
| 3 729,619 |
|
| 3 271,3 |
|
| ||
Дніпропетровська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 14 953,5789 |
|
| 14 953,5789 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 10 423,37699 |
|
| 10 246,47699 |
|
| 176,9 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 906,944 |
|
| 2 162,344 |
|
| 744,6 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка на ділянці км 33 + 410 - км 37 + 410 | 60 817,57204 | 2,5 |
| 60 817,57204 | 2,5 |
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Дніпропетровська область” | 89 101,47193 | 2,5 |
| 88 179,97193 | 2,5 |
| 921,5 |
|
| ||
Донецька область | |||||||||||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 7 808,91826 |
|
| 7 808,91826 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Донецька область” | 7 808,91826 |
|
| 7 808,91826 |
|
|
|
|
| ||
Житомирська область | |||||||||||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 300 |
|
|
|
|
| 1 300 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Міст через р. Тростяниця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю), км 138 + 753 | 22 716,79663 |
| 28,75 | 22 716,79663 |
| 28,75 |
|
|
| ||
Міст через р. Дубовець на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), км 91 + 264 | 64 968,97715 |
| 48,87 | 42 587,97715 |
|
| 22 381 |
| 48,87 | ||
Міст через ставок в смт Черняхів на км 155 + 674 автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) | 1 414,99314 |
|
| 1 414,99314 |
|
|
|
|
| ||
Міст через р. Очеретянка в смт Черняхів на км 152 + 685 автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) | 1 416,25768 |
|
| 1 416,25768 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 944,64486 |
|
| 1 153,44486 |
|
| 791,2 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на ділянці км 200 + 000 - км 205 + 000 | 14 711,7 | 5 |
| 14 711,7 | 5 |
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Житомирська область” | 108 473,36946 | 5 | 77,62 | 84 001,16946 | 5 | 28,75 | 24 472,2 |
| 48,87 | ||
Закарпатська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 615,6 |
|
| 615,6 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Реконструкція мосту через річку Тересва на км 105 + 014 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів | 55 000 |
|
| 55 000 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 006 |
|
| 1 006 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 684,4744 |
|
| 684,4744 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Закарпатська область” | 57 306,0744 |
|
| 57 306,0744 |
|
|
|
|
| ||
Івано-Франківська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 616,2 |
|
| 616,2 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Шляхопровід на км 254 + 302 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів | 13 707,6 |
|
| 13 707,6 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 93 + 710 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам’янець-Подільський | 50 000 |
|
| 50 000 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 501,974 |
|
| 607,674 |
|
| 894,3 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Івано-Франківська область” | 65 825,774 |
|
| 64 931,474 |
|
| 894,3 |
|
| ||
Київська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 5 + 621 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-30 Під’їзд до м. Ірпінь | 399 999,99123 |
|
| 328 741,39123 |
|
| 71 258,6 |
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 39 999,91708 |
|
| 22 947,11708 |
|
| 17 052,8 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 19 999,98996 |
|
| 10 447,28996 |
|
| 9 552,7 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 21 + 140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) | 151 875,37605 | 0,24 | 83,25 | 133 875,37605 |
|
| 18 000 | 0,24 | 83,25 | ||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 23 + 470 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 188 799,9375 |
|
| 182 348,0375 |
|
| 6 451,9 |
|
| ||
Мостовий перехід через р. Здвиж на км 51 + 910 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 158 313,96597 | 0,49 | 102,1 | 158 313,96597 | 0,49 | 102,1 |
|
|
| ||
Мостовий перехід через р. Тетерів на км 78 + 850 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 399 999,99642 |
|
| 373 883,99642 |
|
| 26 116 |
|
| ||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 36 + 490 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 169 999,95845 |
|
| 168 132,45845 |
|
| 1 867,5 |
|
| ||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 50 + 380 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-04 Київ - Фастів - Біла Церква - Тараща - Звенигородка | 38 166,61132 | 0,14786 | 58,14 | 38 166,61132 | 0,14786 | 58,14 |
|
|
| ||
Мостовий перехід через р. Здвиж на км 60 + 635 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 146 829,73783 |
|
| 109 958,73783 |
|
| 36 871 |
|
| ||
Мостовий перехід через р. Таль на км 72 + 540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 16 069,07878 | 0,112 | 36,8 | 16 069,07878 | 0,112 | 36,8 |
|
|
| ||
Мостовий перехід через р. Тетерів на км 79 + 110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 229 999,97138 |
|
| 225 080,57138 |
|
| 4 919,4 |
|
| ||
Мостовий перехід через р. Трубіж на км 28 + 780 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-18 Бориспіль - Березань - Яготин | 51 361,37653 |
|
| 37 622,47653 |
|
| 13 738,9 |
|
| ||
Мостовий перехід через р. Трубіж на км 70 + 145 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ - Харкiв - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) | 2 019,44165 | 0,655 | 96,05 | 1 695,34165 |
|
| 324,1 | 0,655 | 96,05 | ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 264 |
|
| 264 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Київська область” | 2 013 699,35015 | 1,64486 | 376,34 | 1 807 546,45015 | 0,74986 | 197,04 | 206 152,9 | 0,895 | 179,3 | ||
Кіровоградська область | |||||||||||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Шляхопровід на км 759 + 149 автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) | 62 327,18808 |
| 215,1 | 62 327,18808 |
| 215,1 |
|
|
| ||
Міст на км 52 + 692 автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) | 16 921,82374 |
|
| 16 921,82374 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Шляхопровід на км 708 + 186 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) | 79 999,9399 |
| 149,75 | 36 898,7399 |
|
| 43 101,2 |
| 149,75 | ||
Шляхопровід на км 24 + 478 автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) | 39 999,96447 |
|
| 36 930,76447 |
|
| 3 069,2 |
|
| ||
Шляхопровід на км 56 + 468 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка - Кропивницький - Миколаїв | 100 |
|
| 100 |
|
|
|
|
| ||
Шляхопровід на км 56 + 608 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка - Кропивницький - Миколаїв | 100 |
|
| 100 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 6 419,2 |
|
| 6 419,2 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Кіровоградська область” | 205 868,11619 |
| 364,85 | 159 697,71619 |
| 215,1 | 46 170,4 |
| 149,75 | ||
Львівська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 20 900 |
|
| 19 700 |
|
| 1 200 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Шляхопровід через залізницю на км 4 + 014 автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів - Краковець (на м. Краків) (Західний обхід м. Львова) | 150 000 |
|
| 150 000 |
|
|
|
|
| ||
Мостовий перехід через р. Західний Буг на км 33 + 044 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-17 Львів - Радехів - Луцьк | 123 918,12874 |
| 141,5 | 123 918,12874 |
| 141,5 |
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 4 800 |
|
| 4 800 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Мостовий перехід на км 137 + 155 через р. Рата автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський - Червоноград - Жовква | 37 159,14897 |
|
| 37 159,14897 |
|
|
|
|
| ||
Мостовий перехід через р. Опір на автомобільній дорозі державного значення Т-14-24 Сколе - Славське, км 4 + 062 | 141,7538 |
|
| 141,7538 |
|
|
|
|
| ||
Мостовий перехід на км 4 + 996 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ -Чоп (на м. Будапешт через м. Львів, Мукачеве і Ужгород) (під’їзд до м. Львова) | 40 767,84767 |
| 18,5 | 40 767,84767 |
| 18,5 |
|
|
| ||
Мостові переходи через р. Бримівка в с. Плав’є на км 681 + 054 та в с. Тухолька на км 681 + 309 автомобільної дороги державного значення М-06 Київ - Чоп | 14 750,1 |
| 35,3 |
|
| 14 750,1 |
| 35,3 | |||
Мостові переходи на км 1 + 214, км 2 + 402, км 4 + 164, км 5 + 367 та км 6 + 555 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-24 Сколе - Славське | 763,46112 |
|
| 763,46112 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 14 155,298 |
|
| 14 155,298 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Львівська область” | 407 355,7383 |
| 195,3 | 391 405,6383 |
| 160 | 15 950,1 |
| 35,3 | ||
Миколаївська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Міст через р. Бакшала на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-75 Контрольно-пропускний пункт “Тимкове” - Балта - Первомайськ - Доманівка - Олександрівка на км 162 + 845 з підходами | 1 253,36699 |
|
| 1 253,36699 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 357,05 |
|
| 1 357,05 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ), на ділянці км 183 + 200 - км 185 + 800 | 235 206 |
|
| 235 206 |
|
|
|
|
| ||
Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 141 + 743 - км 142 + 048 | 399 998,71159 | 0,305 | 100,06 | 299 998,71159 |
|
| 100 000 | 0,305 | 100,06 | ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 620,80343 |
|
| 2 620,80343 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Міст на км 84 + 125 автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький - Платонове (на м. Кишинів) з підходами | 453,25849 |
|
| 453,25849 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 147 + 827 автомобільної дороги Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) з підходами | 78 270,8 |
|
| 78 270,8 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 85 + 486 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг з підходами | 200 |
|
| 200 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 87 + 744 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг з підходами | 435,8949 |
|
| 435,8949 |
|
|
|
|
| ||
Транспортна споруда на км 90 + 625 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг (заміна малого мосту на водопропускну трубу) | 378,8221 |
|
| 378,8221 |
|
|
|
|
| ||
Транспортна споруда на км 94 + 572 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг (заміна малого мосту на водопропускну трубу) | 370,96574 |
|
| 370,96574 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 115 + 405 автомобільної дороги Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг з підходами | 53 782,91601 |
|
| 53 782,91601 |
|
|
|
|
| ||
Транспортна споруда на км 131 + 382 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг (заміна малого мосту на водопропускну трубу) | 586,70828 |
|
| 586,70828 |
|
|
|
|
| ||
Транспортна споруда на км 138 + 342 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг (заміна малого мосту на водопропускну трубу) | 573,97872 |
|
| 573,97872 |
|
|
|
|
| ||
Транспортна споруда на км 144 + 360 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг | 17 488,84895 |
|
| 579,84895 |
|
| 16 909 |
|
| ||
Міст на км 153 + 883 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг з підходами | 1 000 |
|
| 1 000 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 174 + 647 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг з підходами | 3 521,25276 |
|
| 2 279,25276 |
|
| 1 242 |
|
| ||
Транспортна споруда на км 182 + 884 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг (заміна малого мосту на водопропускну трубу) | 19 999,95469 |
|
| 627,15469 |
|
| 19 372,8 |
|
| ||
Міст на км 194 + 575 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг з підходами | 1 000 |
|
| 1 000 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 169 + 514 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-75 Контрольно-пропускний пункт “Тимкове” - Балта - Первомайськ - Доманівка - Олександрівка з підходам | 927,09869 |
|
| 927,09869 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 60 + 591 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка - Снігурівка - /Р-47/ з підходами | 101 577,86564 |
|
| 99 577,86564 |
|
| 2 000 |
|
| ||
Міст на км 103 + 696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка - Снігурівка - /Р-47/ з підходами | 136 570,20932 |
|
| 136 570,20932 |
|
|
|
|
| ||
Транспортна споруда на км 15 + 389 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв - Доманівка - Берізки (заміна малого мосту на водопропускну трубу) | 100 |
|
| 100 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 36 + 856 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв - Доманівка - Берізки з підходами | 100 |
|
| 100 |
|
|
|
|
| ||
Транспортна споруда на км 48 + 514 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв - Доманівка - Берізки (заміна малого мосту на водопропускну трубу) | 100 |
|
| 100 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 92 + 783 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв - Доманівка - Берізки з підходами | 1 218,14297 |
|
| 1 218,14297 |
|
|
|
|
| ||
Шляхопровід на км 2 + 398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами | 110 000,05675 |
|
| 110 000,05675 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 36 + 483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами | 86 698,83514 | 0,528 | 36,86 | 86 698,83514 | 0,528 | 36,86 |
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 990 |
|
| 990 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Миколаївська область” | 1 256 781,54116 | 0,833 | 136,92 | 1 117 257,74116 | 0,528 | 36,86 | 139 523,8 | 0,305 | 100,06 | ||
Одеська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 70 049,2 |
|
| 70 049,2 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 4 841,7 |
|
| 4 841,7 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 5 000 |
|
| 5 000 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
М-05 Київ - Одеса на ділянці км 393 + 000 - км 397 + 000 | 117 414,033 | 2,5 |
| 117 414,033 | 2,5 |
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Одеська область” | 197 304,933 | 2,5 |
| 197 304,933 | 2,5 |
|
|
|
| ||
Полтавська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 34 300 |
|
| 27 600 |
|
| 6 700 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Реконструкція металевого фермового прогону мосту через р. Сула на км 170 + 867 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь | 25 147,7 |
|
| 25 147,7 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 923,696 |
|
| 923,696 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь, ділянка правобережних заплавних прогонів мосту через р. Сула, км 170 + 867 | 169 213,5 |
|
| 169 213,5 |
|
|
|
|
| ||
Міст через р. Псел у с. Баранівка на км 74 + 827 автомобільної дороги державного значення Р-42 Лубни - Миргород - Опішня - /Н-12/ | 32 614,004 |
|
| 32 614,004 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 3 021,7 |
|
| 2 721,7 |
|
| 300 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Полтавська область” | 265 220,6 |
|
| 258 220,6 |
|
| 7 000 |
|
| ||
Рівненська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 400 |
|
| 1 000 |
|
| 1 400 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 4 370 |
|
| 4 370 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Міст через р. Случ на км 302 + 974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 550 000 |
|
| 500 000 |
|
| 50 000 |
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 3 999,99521 |
|
| 3 829,59521 |
|
| 170,4 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Штучні споруди на автомобільній дорозі державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці від автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне км 150 + 500 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ км 4 + 426 | 71 853,6299 |
| 177 | 36 829,0299 |
|
| 35 024,6 |
| 177 | ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Рівненська область” | 632 623,62511 |
| 177 | 546 028,62511 |
|
| 86 595 |
| 177 | ||
Сумська область | |||||||||||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Мостовий перехід на км 78 + 862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми - Путивль - Глухів | 65 532,7 |
|
|
|
|
| 65 532,7 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Мостовий перехід на км 134 + 041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка | 9 999,93372 |
|
| 615,93372 |
|
| 9 384 |
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 800 |
|
| 30 |
|
| 1 770 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Сумська область” | 77 332,63372 |
|
| 645,93372 |
|
| 76 686,7 |
|
| ||
Тернопільська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 300 |
| 1 300 |
|
|
|
|
| |||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Міст на км 354 + 255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) | 94 999,94325 |
|
| 36 915,84325 |
|
| 58 084,1 |
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 450 |
|
| 1 450 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Міст на км 31 + 986 автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль - Львів - Рава-Руська (на м. Люблін) | 24 977,60525 |
| 36,4 | 23 977,60525 |
|
| 1 000 |
| 36,4 | ||
Шляхопровід на км 1 + 645 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-41 Обхід м. Тернополя | 47 050,28287 |
| 42 | 26 450,28287 |
|
| 20 600 |
| 42 | ||
Міст на км 64 + 700 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль | 48 999,95256 |
| 7 | 32 671,75256 |
|
| 16 328,2 |
| 7 | ||
Міст через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103 + 602 | 20 502,00211 |
| 40,3 | 20 242,00211 |
|
| 260 |
| 40,3 | ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 3 500 |
|
| 3 500 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Шляхопровід на км 9 + 146 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-41 Обхід м. Тернополя | 119 999,98573 |
| 109 | 96 355,28573 |
|
| 23 644,7 |
| 109 | ||
Міст на км 315 + 736 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) | 79 499,93813 |
| 36 | 76 303,93813 |
|
| 3 196 |
| 36 | ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Тернопільська область” | 442 279,7099 |
| 270,7 | 319 166,7099 |
|
| 123 113 |
| 270,7 | ||
Харківська область | |||||||||||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Міст на км 35 + 913 автомобільної дороги Т-21-04 Харків - Вовчанськ - контрольно-пропускний пункт “Чугунівка” | 217 420,9629 |
|
| 82 154,0629 |
|
| 135 266,9 |
|
| ||
Міст на км 539 + 368 автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) | 677 732,05871 |
|
| 644 426,95871 |
|
| 33 305,1 |
|
| ||
Міст на км 626 + 260 автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) | 299 999,96467 |
|
| 183 652,76467 |
|
| 116 347,2 |
|
| ||
Міст на км 188 + 811 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 351 628,03018 |
|
| 351 628,03018 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 217 + 638 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 4 741,31302 |
|
| 4 741,31302 |
|
|
|
|
| ||
Шляхопровід на км 11 + 200 автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта | 2 000 |
|
|
|
|
| 2 000 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Шляхопровід з підходами на км 554 + 378 автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) | 308 792,77294 |
| 97,96 | 142 792,77294 |
|
| 166 000 |
| 97,96 | ||
Міст на км 33 + 935 автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка | 150 000 |
|
| 150 000 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 79 + 580 автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка | 154 404,76324 |
| 66,72000 | 66 950,16324 |
|
| 87 454,6 |
| 66,72 | ||
Міст на км 85 + 580 автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка | 39 999,9283 |
|
| 23 356,4283 |
|
| 16 643,5 |
|
| ||
Міст на км 26 + 294 автомобільної дороги Т-21-04 Харків - Вовчанськ - контрольно-пропускний пункт “Чугунівка” | 44 999,91719 |
|
| 37 398,01719 |
|
| 7 601,9 |
|
| ||
Міст на км 42 + 580 автомобільної дороги Т-21-10 Шевченкове - Балаклія - Первомайський - Кегичівка | 237 461,46339 |
|
| 139 831,86339 |
|
| 97 629,6 |
|
| ||
Міст на км 47 + 012 автомобільної дороги Т-21-10 Шевченкове - Балаклія - Первомайський - Кегичівка | 299 999,98037 |
|
| 298 336,88037 |
|
| 1 663,1 |
|
| ||
Міст на км 103 + 684 автомобільної дороги Т-21-10 Шевченкове - Балаклія - Первомайський - Кегичівка | 108 274,89864 |
| 36,8 | 69 274,89864 |
|
| 39 000 |
| 36,8 | ||
Міст на км 13 + 652 автомобільної дороги Т-21-22 Ізюм - Барвінкове | 33 291,22842 | 0,112 |
| 29 791,22842 |
|
| 3 500 | 0,112 |
| ||
Міст на км 3 + 980 автомобільної дороги Т-21-11 Чугуїв - Печеніги - Великий Бурлук | 158 000 |
|
| 120 000 |
|
| 38 000 |
|
| ||
Міст на км 10 + 840 автомобільної дороги Т-21-11 Чугуїв - Печеніги - Великий Бурлук | 30 803,82035 |
|
| 12 760,32035 |
|
| 18 043,5 |
|
| ||
Міст на км 16 + 150 автомобільної дороги М-20 - Харків - Щербаківка (на м. Бєлгород) | 47 018,58644 |
|
| 40 018,58644 |
|
| 7 000 |
|
| ||
Міст на км 106 + 721 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 74 327,95653 |
| 24,50000 | 23 327,95653 |
|
| 51 000 |
| 24,5 | ||
Міст на км 115 + 320 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 83 875,87846 | 0,356 |
| 55 875,87846 |
|
| 28 000 | 0,356 |
| ||
Міст на км 130 + 870 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 1 565,35428 |
|
| 1 565,35428 |
|
|
|
|
| ||
Міст на км 18 + 150 автомобільної дороги Т-21-17 Дергачі - Козача Лопань - /М-20/ | 999,99 |
|
| 999,99 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 613,59287 |
|
| 2 613,59287 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Харківська область” | 3 329 952,4609 | 0,468 | 225,98 | 2 481 497,0609 |
|
| 848 455,4 | 0,468 | 225,98 | ||
Херсонська область | |||||||||||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Штучна споруда через струмок на км 197 + 830 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) | 140 100,325 |
| 44,6 | 140 100,325 |
| 44,6 |
|
|
| ||
Міст через затоку р. Дніпро на км 58 + 594 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - /Р-47/ | 4 978,47053 |
|
| 4 978,47053 |
|
|
|
|
| ||
Міст через затоку р. Дніпро на км 68 + 433 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - /Р-47/ | 5 735 |
|
|
|
|
| 5 735 |
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 418,2 |
|
| 2 418,2 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 753,2 |
|
|
|
|
| 753,2 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Херсонська область” | 153 985,19553 |
| 44,6 | 147 496,99553 |
| 44,6 | 6 488,2 |
|
| ||
Хмельницька область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 616,36 |
|
| 616,36 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 2 468,7 |
|
| 900 |
|
| 1 568,7 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 7 258,98787 |
|
| 7 258,98787 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Хмельницька область” | 10 344,04787 |
|
| 8 775,34787 |
|
| 1 568,7 |
|
| ||
Черкаська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 000 |
|
| 1 000 |
|
|
|
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 1 555,4 |
|
|
|
|
| 1 555,4 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Мостовий перехід через р. Рось на км 144 + 558 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ - Знам’янка | 828,236 |
|
| 828,236 |
|
|
|
|
| ||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 723 |
|
| 125 |
|
| 598 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Черкаська область” | 4 106,636 |
|
| 1 953,236 |
|
| 2 153,4 |
|
| ||
Чернівецька область | |||||||||||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Міст через р. Прут на км 11 + 675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань - Сторожинець - Глибока - Опришени з під’їздом до станції Вадул-Сірет | 272,6 |
|
|
|
|
| 272,6 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Разом за розділом “Чернівецька область” | 272,6 |
|
|
|
|
| 272,6 |
|
| ||
Чернігівська область | |||||||||||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||||||||||
Міст через р. Десна на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель). Південний під’їзд до м. Чернігова, км 11 + 414 | 1 694 446,651 |
|
| 1 680 800,451 |
|
| 13 646,2 |
|
| ||
__________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||||||||||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 500 |
|
| 500 |
|
|
|
|
| ||
__________ | 500 |
|
| 500 |
|
|
|
|
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||||||||||
Міст через р. Десна на км 136 + 177 автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель) | 325 170,14621 | 0,26 | 610,08 | 308 570,14621 |
|
| 16 600 | 0,26 | 610,08 | ||
Шляхопровід через залізничні колії на км 52 + 211 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ) | 57 964,91833 | 0,0919 | 51,9 | 57 114,91833 |
|
| 850 | 0,0919 | 51,9 | ||
Міст через р. Десна на км 9 + 244 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-21 Сосниця - Шаповалівка - /М-02/ | 273 382,13833 | 0,627 | 304,9 | 177 282,13833 |
|
| 96 100 | 0,627 | 304,9 | ||
Міст через р. Десна на км 80 + 650 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” - Семенівка - Новгород-Сіверський - Глухів - контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” | 50 000 |
|
|
|
|
| 50 000 |
|
| ||
Міст через р. Сейм на км 126 + 780 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ) | 152 967,24494 | 0,61264 | 396,639 | 152 937,24494 |
|
| 30 | 0,61264 | 396,639 | ||
Міст через р. Замглай на км 12 + 264 автомобільної дороги державного значення Н-27 Чернігів - Мена - Сосниця - Грем’яч | 646,805 | 0,1303 | 54,7 | 646,805 | 0,1303 | 54,7 |
|
|
| ||
Міст через р. Білоус на км 157 + 876 автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ -Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель) | 5 847,73879 | 0,178 | 48,65 | 5 847,73879 | 0,178 | 48,65 |
|
|
| ||
Міст через канал на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель). Південний під’їзд до м. Чернігова, км 3 + 447 | 165,441 | 0,1815 | 18,5 | 165,441 | 0,1815 | 18,5 |
|
|
| ||
Шляхопровід через залізницю на км 161 + 113 автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі | 46 023,45207 | 0,17949 | 54,334 | 46 023,45207 | 0,17949 | 54,334 |
|
|
| ||
Міст через р. Білоус на км 10 + 474 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-06 Чернігів - Любеч | 97 393,31765 | 0,1374 | 48,205 | 91 243,31765 |
|
| 6 150 | 0,1374 | 48,205 | ||
Міст через суходіл на км 23 + 465 автомобільної дороги державного значення Р-56 Чернігів - Пакуль - контрольно-пропускний пункт “Славутич” - Чорнобиль (з під’їздом до м. Славутича) | 203,78 |
|
| 203,78 |
|
|
|
|
| ||
Міст через суходіл на км 25 + 009 автомобільної дороги державного значення Р-56 Чернігів - Пакуль - контрольно-пропускний пункт “Славутич” - Чорнобиль (з під’їздом до м. Славутича) | 204,44 |
|
| 204,44 |
|
|
|
|
| ||
Міст через суходіл на км 33 + 456 автомобільної дороги державного значення Р-56 Чернігів - Пакуль - контрольно-пропускний пункт “Славутич” - Чорнобиль (з під’їздом до м. Славутича) | 206,508 |
|
| 206,508 |
|
|
|
|
| ||
Міст через р. Смяч на км 49 + 804 автомобільної дороги державного значення Н-28 Чернігів - Городня - Сеньківка | 288,60865 |
|
| 288,60865 |
|
|
|
|
| ||
Міст через р. Снов біля с. Гвоздиківка на автомобільній дорозі державного значення Р-83 Славутич - Любеч - Ріпки - /М-01/ - Городня - /Н-28/ - Сновськ - Корюківка - Семенівка - Костобобрів - Чайкине - /Н-27/ | 815,648 |
|
| 815,648 |
|
|
|
|
| ||
__________ | 1 011 280,18697 | 2,39823 | 1 587,908 | 841 550,18697 | 0,66929 | 176,184 | 169 730 | 1,72894 | 1 411,724 | ||
Разом за розділом “Чернігівська область” | 2 706 226,83797 | 2,39823 | 1 587,908 | 2 522 850,63797 | 0,66929 | 176,184 | 183 376,2 | 1,72894 | 1 411,724 | ||
Усього за розділом “Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг” | 2 517 637,7152 |
|
| 2 403 846,3152 |
|
| 113 791,4 |
|
| ||
Усього за розділом “Об’єкти реконструкції автомобільних доріг” | 2 996 033,30579 | 0,305 | 501,26 | 2 465 371,10579 |
| 401,2 | 530 662,2 | 0,305 | 100,06 | ||
Усього за розділом “Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг” | 6 360 107,97306 | 5,03909 | 2 734,758 | 5 291 861,17306 | 1,94715 | 558,134 | 1 068 246,8 | 3,09194 | 2 176,624 | ||
Усього за розділом “Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг” | 524 323,6138 | 10 | 405,1 | 462 458,3138 | 10 | 83,1 | 61 865,3 |
| 322 | ||
Усього за розділами | 12 398 102,60785 | 15,34409 | 3 641,118 | 10 623 536,90785 | 11,94715 | 1 042,434 | 1 774 565,7 | 3,39694 | 2 598,684 |
{Додаток 2 в редакції Постанов КМ № 1152 від 03.11.2023, № 483 від 30.04.2024}