Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури, що додається.
2. Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури разом з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури та Міністерством освіти і науки забезпечити опрацювання з Європейським інвестиційним банком переліку проектів (об’єктів, заходів) з метою зарахування результатів використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури, у досягнення цілей інвестиційних проектів “Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України”, “Міський громадський транспорт України II”, “Програма розвитку муніципальної інфраструктури України”, “Енергоефективність громадських будівель в Україні”, “Вища освіта України”.
3. Міністерству фінансів разом із Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури та Міністерством освіти і науки відповідно до статті 34 Закону України “Про Державний бюджет України на 2023 рік” та положень розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 р. № 342 “Деякі питання спрямування залишків коштів спеціального фонду державного бюджету, що надійшли у 2022 році від Європейського інвестиційного банку, на нові бюджетні програми” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2478) спрямувати залишки коштів спеціального фонду державного бюджету, що утворилися станом на 1 січня 2023 р. за рахунок надходжень від Європейського інвестиційного банку в рамках інвестиційних проектів “Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України”, “Міський громадський транспорт України II”, “Програма розвитку муніципальної інфраструктури України”, “Енергоефективність громадських будівель в Україні”, “Вища освіта України” і обліковуються на рахунках, відкритих в акціонерному товаристві “Державний експортно-імпортний банк України”, на нову бюджетну програму “Розвиток та відновлення інфраструктури” у сумі 17908000 тис. гривень (видатки розвитку).
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за новою бюджетною програмою “Розвиток та відновлення інфраструктури” (далі - бюджетні кошти), що спрямовуються Агентству відновлення відповідно до абзацу другого пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 р. № 342 “Деякі питання спрямування залишків коштів спеціального фонду державного бюджету, що надійшли у 2022 році від Європейського інвестиційного банку, на нові бюджетні програми” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2478) з метою забезпечення проектування, відновлення, будівництва, модернізації, облаштування, ремонту об’єктів будівництва (громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інженерно-транспортної (автомобільні дороги загального користування державного значення), залізничної, енергетичної інфраструктури, зокрема щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту), фінансового забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху, а також термомодернізації житлових і громадських будівель.
2. Цілями використання бюджетних коштів за спеціальним фондом є:
виконання ремонтних робіт на ділянках автомобільних доріг загального користування державного значення (зокрема на ділянках, що зазнали руйнувань внаслідок бойових дій);
реалізація експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 р. № 1482 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 4, ст. 310).
Завданнями головного розпорядника бюджетних коштів є забезпечення проектування, відновлення, будівництва, модернізації, облаштування, ремонту об’єктів будівництва (громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інженерно-транспортної (автомобільні дороги загального користування державного значення), залізничної, енергетичної інфраструктури, зокрема щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту), фінансового забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху, а також термомодернізації житлових і громадських будівель.
3. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Агентство відновлення.
4. Одержувачами бюджетних коштів є державні підприємства та організації, які належать до сфери управління Агентства відновлення та виконують функції замовника робіт з:
нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та іншого державного майна;
будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту), ремонту, модернізації інфраструктури, об’єктів житлової нерухомості, громадського призначення, виробничого комплексу, соціальної сфери, сфери житлово-комунального господарства, благоустрою населених пунктів, управління побутовими відходами (об’єктів оброблення відходів, полігонів), інженерно-транспортної, енергетичної інфраструктури, захисних споруд цивільного захисту, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, військових об’єктів та майна, у сферах авіаційного, залізничного (крім утримання), морського та внутрішнього водного транспорту, автомобільного транспорту загального користування, міського електричного транспорту, у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель, а також щодо об’єктів і споруд оборонного та спеціального призначення;
будівництва, ремонту та облаштування шляхом вжиття інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
5. Бюджетні кошти використовуються на:
1) фінансове забезпечення нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, у тому числі фінансове забезпечення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для здійснення заходів з відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності, а також виконання проектно-вишукувальних робіт;
2) фінансове забезпечення будівництва, ремонту та облаштування шляхом вжиття інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури;
3) фінансове забезпечення робіт та послуг для реставрації з пристосуванням мосту імені Є.О. Патона через р. Дніпро та підходів до нього, з можливістю будівництва нового мосту поруч;
4) фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі відповідно до державних програм;
5) фінансове забезпечення проектування, відновлення, будівництва, модернізації, облаштування, ремонту об’єктів будівництва (громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, залізничної інфраструктури, пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту), а також термомодернізації житлових і громадських будівель.
6. Спрямування бюджетних коштів за напрямами спрямування бюджетних коштів, зазначеними у пункті 5 цього Порядку, здійснюється згідно з додатком 1.
7. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 1 пункту 5 цього Порядку, використовуються відповідно до переліку об’єктів нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення згідно з додатком 2.
8. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 2 пункту 5 цього Порядку, використовуються відповідно до переліку витрат для будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури та обсягів бюджетних коштів для їх фінансового забезпечення, який затверджує Агентство відновлення за погодженням з Мінекономіки, Мінфіном та Мінінфраструктури, з урахуванням Порядку реалізації експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 р. № 1482 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 4, ст. 310).
9. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 5 цього Порядку, спрямовуються на фінансове забезпечення таких складових реалізації проекту реставрації з пристосуванням мосту імені Є.О. Патона через р. Дніпро та підходів до нього, з можливістю будівництва нового мосту поруч:
організація та проведення аудиту безпеки автомобільних доріг;
проведення обстеження будівель і споруд;
виготовлення, погодження, розроблення та затвердження науково-проектної документації, проектної документації, оцінки впливу на довкілля, оцінки впливу на навколишнє середовище;
залучення інженерів-консультантів;
науково-технічний супровід, підготовка до формування страхового фонду документації;
проведення робіт з реставрації з пристосуванням;
проведення робіт з перевлаштування інженерних мереж, які прокладено в тілі мосту;
будівництво нового мосту поруч.
10. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 4 пункту 5 цього Порядку, спрямовуються на фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Дніпропетровській, Харківській та Херсонській областях.
Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 5 пункту 5 цього Порядку, в частині об’єктів будівництва культурної спадщини спрямовуються за погодженням із МКІП.
11. Видатки, пов’язані з фінансуванням об’єкта будівництва (крім видатків, визначених підпунктом 2 пункту 5 цього Порядку), здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374).
12. Розроблення та затвердження проектної документації на будівництво об’єктів і проведення її експертизи здійснюється відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674).
13. Прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію здійснюється відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 32, ст. 1359; 2015 р., № 78, ст. 2599).
14. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
15. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
16. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим використанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
17. Одержувачі бюджетних коштів подають щомісяця до 5 числа Агентству відновлення звіт про використання бюджетних коштів в розрізі проектів (об’єктів, заходів).
18. Агентство відновлення подає щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінфіну звіт про використання бюджетних коштів для надсилання до Європейського інвестиційного банку.
ОБСЯГИ
бюджетних коштів для фінансового забезпечення напрямів використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури
Напрям використання бюджетних коштів | Обсяг бюджетних коштів, тис. гривень |
Нове будівництво, реконструкція, капітальний та поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення | 14 221 000 |
Будівництво, ремонт та облаштування шляхом вжиття інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури | 2 500 000 |
Забезпечення робіт та послуг для реставрації з пристосуванням мосту імені Є.О. Патона через р. Дніпро та підходів до нього, з можливістю будівництва нового мосту поруч | 67 000 |
Заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху | 896 000 |
Проектування, відновлення, будівництво, модернізація, облаштування, ремонт об’єктів будівництва (громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, залізничної інфраструктури, пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, інфраструктури авіаційного, морського та річкового транспорту), а також термомодернізація житлових і громадських будівель | 224 000 |
______ |
|
ПЕРЕЛІК
об’єктів нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення
Найменування об’єкта та його місцезнаходження | Обсяг фінансування, тис. гривень | Введення в експлуатацію | |
дороги, кілометрів | мосту, пог. метрів | ||
Вінницька область | |||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Міст через р. Сіб на км 88 + 082 автомобільної дороги державного значення Р-33 Вінниця - Турбів - Гайсин - Балта - Велика Михайлівка - /М-16/ | 70 700 | 100,8 | |
__________ |
|
| |
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||
Мости через струмки на км 276 + 526 та на км 282 + 381 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка | 62 000 | 83,1 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Вінницька область” | 132 700 | 183,9 | |
Дніпропетровська область | |||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 97 950 | ||
__________ |
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||
Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка на ділянці км 33 + 410 - км 37 + 410 | 61 300 | 4 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Дніпропетровська область” | 159 250 | 4 | |
Житомирська область | |||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Міст через р. Тростяниця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю), км 138 + 753 | 30 198 | 28,75 | |
Міст через р. Дубовець на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), км 91 + 264 | 61 388 | 48,65 | |
__________ |
|
| |
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||
М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на ділянці км 200 + 000 - км 205 + 000 | 16 700 | 5 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Житомирська область” | 108 286 | 5 | 77,4 |
Івано-Франківська область | |||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Шляхопровід на км 254 + 302 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів | 19 000 | 91 | |
Міст на км 93 + 710 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам’янець-Подільський | 55 000 | 32,48 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Івано-Франківська область” | 74 000 | 123,48 | |
Київська область | |||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 5 + 621 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-30 Під’їзд до м. Ірпінь | 460 000 | 0,53 | 114,9 |
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 38 900 | ||
__________ |
|
|
|
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 21 + 140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) | 196 104,1 | 0,24 | 83,25 |
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 23 + 470 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 197 361,4 | 0,12 | 138,4 |
Мостовий перехід через р. Здвиж на км 51 + 910 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 183 578,8 | 0,49 | 102,1 |
Мостовий перехід через р. Тетерів на км 78 + 850 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 566 008,9 | 0,13 | 289,83 |
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 36 + 490 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 50 000 | ||
Мостовий перехід через р. Ірпінь на км 50 + 380 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-04 Київ - Фастів - Біла Церква - Тараща - Звенигородка | 46 873,5 | 0,14786 | 58,14 |
Мостовий перехід через р. Здвиж на км 60 + 635 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 152 217,7 | 0,13046 | 132,35 |
Мостовий перехід через р. Таль на км 72 + 540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 21 419 | 0,112 | 36,8 |
Мостовий перехід через р. Тетерів на км 79 + 110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ - Іванків - Овруч | 317 444,7 | 0,1 | 334,32 |
Мостовий перехід через р. Трубіж на км 28 + 780 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-18 Бориспіль - Березань - Яготин | 53 831,2 | 0,07131 | 60,2 |
__________ |
|
|
|
Разом за розділом “Київська область” | 2 283 739,3 | 2,07163 | 1 350,29 |
Кіровоградська область | |||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||
Шляхопровід на км 759 + 149 автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) | 86 846 | 215,1 | |
Міст на км 52 + 692 автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) | 21 800 | 64,74 | |
__________ |
|
| |
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Шляхопровід на км 708 + 186 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) | 70 000 | 149,75 | |
Шляхопровід на км 24 + 478 автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) | 45 000 | 40,26 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Кіровоградська область” | 223 646 | 469,85 | |
Львівська область | |||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 67 400 | ||
__________ |
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||
Шляхопровід через залізницю на км 4 + 014 автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів - Краковець (на м. Краків) (Західний обхід м. Львова) | 145 000 | ||
Мостовий перехід через р. Західний Буг на км 33 + 044 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-17 Львів - Радехів - Луцьк | 97 000 | 141,5 | |
__________ |
|
| |
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Мостовий перехід на км 137 + 155 через р. Рата автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський - Червоноград - Жовква | 79 950 | 52,52 | |
Мостовий перехід через р. Опір на автомобільній дорозі державного значення Т-14-24 Сколе - Славське, км 4 + 062 | 80 000 | 0,2 | 73 |
Мостовий перехід на км 4 + 996 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через м. Львів, Мукачево і Ужгород) (під’їзд до м. Львова) | 55 000 | 18,5 | |
__________ |
|
|
|
Разом за розділом “Львівська область” | 524 350 | 0,2 | 285,52 |
Миколаївська область | |||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||
Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183 + 200 - км 185 + 800 | 235 206 | 2,6 | 109,3 |
Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 141 + 743 - км 142 + 048 | 479 874 | 100,6 | |
__________ |
|
|
|
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Міст на км 147 + 827 автомобільної дороги Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) з підходами | 32 000 | 0,5 | 33,8 |
Міст на км 115 + 405 автомобільної дороги Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг з підходами | 26 000 | 0,5 | 18 |
Міст на км 60 + 591 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка - Снігурівка - /Р-47/ з підходами | 150 000 | 23 | |
Міст на км 103 + 696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка - Снігурівка - /Р-47/ з підходами | 186 841 | 45 | |
Шляхопровід на км 2 + 398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами | 220 000 | 45,06 | |
Міст на км 36 + 483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами | 113 938 | 34,2 | |
__________ |
|
|
|
Разом за розділом “Миколаївська область” | 1 443 859 | 3,6 | 408,96 |
Одеська область | |||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 80 350 | ||
__________ |
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||
М-05 Київ - Одеса на ділянці км 393 + 000 - км 397 + 000 | 125 000 | 2,5 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Одеська область” | 205 350 | 2,5 | |
Полтавська область | |||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років | 31 300 | ||
__________ |
| ||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||
Реконструкція металевого фермового прогону мосту через р. Сула на км 170 + 867 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь | 42 000 | 97,05 | |
__________ |
|
| |
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь, ділянка правобережних заплавних прогонів мосту через р. Сула, км 170 + 867 | 203 000 | 111,2 | |
Міст через р. Псел у с. Баранівка на км 74 + 827 автомобільної дороги державного значення Р-42 Лубни - Миргород - Опішня - /Н-12/ | 35 000 | 200 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Полтавська область” | 311 300 | 408,25 | |
Рівненська область | |||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Міст через р. Случ на км 302 + 974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) | 300 000 | ||
__________ |
| ||
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||
Штучні споруди на автомобільній дорозі державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці від автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне км 150 + 500 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ км 4 + 426 | 71 900 | 177 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Рівненська область” | 371 900 | 177 | |
Сумська область | |||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||
Мостовий перехід на км 78 + 862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми - Путивль - Глухів | 400 000 | ||
__________ |
| ||
Разом за розділом “Сумська область” | 400 000 | ||
Тернопільська область | |||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Міст на км 31 + 986 автомобільної дороги загального користування державного значення М-09 Тернопіль - Львів - Рава-Руська (на м. Люблін) | 41 000 | 36,4 | |
Шляхопровід на км 1 + 645 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-41 Обхід м. Тернополя | 69 000 | 42 | |
__________ |
|
| |
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг | |||
Шляхопровід на км 9 + 146 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-41 Обхід м. Тернополя | 124 400 | 109 | |
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Тернопільська область” | 234 400 | 187,4 | |
Харківська область | |||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||
Міст на км 35 + 913 автомобільної дороги Т-21-04 Харків - Вовчанськ - контрольно-пропускний пункт “Чугунівка” | 200 000 | ||
Міст на км 539 + 368 автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) | 677 732,1 | ||
Міст на км 626 + 260 автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) | 480 000 | ||
Міст на км 188 + 811 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 300 000 | ||
Міст на км 217 + 638 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 300 000 | ||
__________ |
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Шляхопровід з підходами на км 554 + 378 автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) | 309 550,9 | 97,96 | |
Міст на км 33 + 935 автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка | 150 000 | ||
Міст на км 79 + 580 автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка | 154 404,8 | 67 | |
Міст на км 85 + 580 автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка | 146 476,9 | 48,65 | |
Міст на км 26 + 294 автомобільної дороги Т-21-04 Харків - Вовчанськ - контрольно-пропускний пункт “Чугунівка” | 83 609,3 | 36,6 | |
Міст на км 42 + 580 автомобільної дороги Т-21-10 Шевченкове - Балаклія - Первомайський - Кегичівка | 257 461,5 | 155,47 | |
Міст на км 47 + 012 автомобільної дороги Т-21-10 Шевченкове - Балаклія - Первомайський - Кегичівка | 454 701,6 | 199,84 | |
Міст на км 103 + 684 автомобільної дороги Т-21-10 Шевченкове - Балаклія - Первомайський - Кегичівка | 111 761,3 | 30,5 | |
Міст на км 13 + 652 автомобільної дороги Т-21-22 Ізюм - Барвінкове | 33 667,2 | 12 | |
Міст на км 3 + 980 автомобільної дороги Т-21-11 Чугуїв - Печеніги - Великий Бурлук | 250 000 | ||
Міст на км 10 + 840 автомобільної дороги Т-21-11 Чугуїв - Печеніги - Великий Бурлук | 60 284,3 | 48,6 | |
Міст на км 16 + 150 автомобільної дороги М-20 - Харків - Щербаківка (на м. Бєлгород) | 121 237,1 | 43,5 | |
Міст на км 106 + 721 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 80 245 | 24,55 | |
Міст на км 115 + 320 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 86 227,4 | 13,2 | |
Міст на км 130 + 870 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 63 412,5 | 25,1 | |
Міст на км 264 + 480 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Ізюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт “Піски” | 5 000 | ||
Міст на км 18 + 150 автомобільної дороги Т-21-17 Дергачі - Козача Лопань - /М-20/ | 5 000 | ||
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Харківська область” | 4 330 771,9 | 802,97 | |
Херсонська область | |||
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг | |||
Штучна споруда через струмок на км 197 + 830 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) | 157 000 | 44,6 | |
Міст через р. Тягинка на км 31 + 774 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-47 Херсон - Нова Каховка - Генічеськ | 5 000 | ||
Шляхопровід через залізницю на км 60 + 348 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-47 Херсон - Нова Каховка - Генічеськ | 7 000 | ||
Міст через затоку р. Дніпро на км 58 + 594 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - /Р-47/ | 5 000 | ||
Міст через затоку р. Дніпро на км 68 + 433 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське - Берислав - /Р-47/ | 5 000 | ||
__________ |
|
| |
Разом за розділом “Херсонська область” | 179 000 | 44,6 | |
Черкаська область | |||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Мостовий перехід через р. Рось на км 144 + 558 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ - Знам’янка | 100 000 | ||
__________ |
| ||
Разом за розділом “Черкаська область” | 100 000 | ||
Чернівецька область | |||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Міст через р. Прут на км 11 + 675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань - Сторожинець - Глибока - Опришени з під’їздом до станції Вадул-Сірет | 180 502,2 | ||
__________ |
| ||
Разом за розділом “Чернівецька область” | 180 502,2 | ||
Чернігівська область | |||
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг | |||
Міст через р. Десна на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель). Південний під’їзд до м. Чернігова, км 11 + 414 | 1 694 446,7 | ||
__________ |
| ||
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг | |||
Міст через р. Десна на км 136 + 177 автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель) | 408 257 | 0,3 | 610,1 |
Шляхопровід через залізничні колії на км 52 + 211 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ) | 86 561,9 | 60,4 | |
Міст через р. Десна на км 9 + 244 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-21 Сосниця - Шаповалівка - /М-02/ | 284 824 | 0,627 | 304,9 |
Міст через р. Десна на км 80 + 650 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” - Семенівка - Новгород-Сіверський - Глухів - контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” | 100 000 | ||
Міст через р. Сейм на км 126 + 780 автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ) | 199 471 | 0,6 | 396,6 |
Міст через р. Замглай на км 12 + 264 автомобільної дороги державного значення Н-27 Чернігів - Мена - Сосниця - Грем’яч | 3 026 | 54,6 | |
Міст через р. Білоус на км 157 + 876 автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель) | 7 705 | 48,7 | |
Міст через канал на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель). Південний під’їзд до м. Чернігова, км 3 + 447 | 1 299 | 19,9 | |
Шляхопровід через залізницю на км 161 + 113 автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель) | 64 308 | 58,4 | |
Міст через р. Білоус на км 10 + 474 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-06 Чернігів - Любеч | 108 047 | 44,66 | |
__________ |
|
|
|
Разом за розділом “Чернігівська область” | 2 957 945,6 | 1,527 | 1 598,26 |
Усього за розділом “Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг” | 2 470 346,7 | 0,53 | 114,9 |
Усього за розділом “Об’єкти реконструкції автомобільних доріг” | 3 644 458,1 | 2,6 | 772,89 |
Усього за розділом “Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг” | 7 644 895,2 | 4,26863 | 4 860,99 |
Усього за розділом “Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг” | 461 300 | 11,5 | 369,1 |
Усього за розділами | 14 221 000 | 18,89863 | 6 117,88 |