open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

27.12.2022  № 854


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 лютого 2023 р.
за № 299/39355

{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ № 149 від 11.03.2024}

Про затвердження Порядку роботи із зверненнями, пов’язаними із соціальним захистом ветеранів війни, що надійшли на «телефон довіри» Міністерства внутрішніх справ України

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», статті 6 Закону України «Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», абзацу десятого статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями близьких родичів та членів сімей військовослужбовців Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу служби цивільного захисту, що надійшли на «телефон довіри» Міністерства внутрішніх справ України, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок роботи із зверненнями, пов’язаними із соціальним захистом ветеранів війни, що надійшли на «телефон довіри» Міністерства внутрішніх справ України, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства внутрішніх справ України від 22 лютого 2016 року № 118 «Про затвердження Порядку роботи з повідомленнями громадян, що надійшли на «телефон довіри» Управління у справах учасників антитерористичної операції Міністерства внутрішніх справ України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2016 року за № 388/28518.

3. Департаменту пенсійних питань та соціального захисту Міністерства внутрішніх справ України (Андрійчук Т.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра внутрішніх справ України К. Павліченко.

Міністр

Д. Монастирський

ПОГОДЖЕНО:


Голова Державної міграційної
служби України


Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини


Міністр у справах ветеранів України


Голова Державної служби України
з надзвичайних ситуацій


Голова Державної прикордонної
служби України


Голова Національної поліції України







Н. Науменко




Д. Лубінець


Ю. Лапутіна




С. Крук




С. Дейнеко


І. Клименко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства внутрішніх
справ України
27 грудня 2022 року № 854


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 лютого 2023 р.
за № 299/39355

ПОРЯДОК
роботи із зверненнями, пов’язаними із соціальним захистом ветеранів війни, що надійшли на «телефон довіри» Міністерства внутрішніх справ України

1. Цей Порядок визначає організацію роботи із зверненнями близьких родичів та членів сімей військовослужбовців Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу служби цивільного захисту (далі - заявник), що надійшли на «телефон довіри» Міністерства внутрішніх справ України (далі - «телефон довіри»), щодо надання інформації про соціальний захист військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу служби цивільного захисту, які брали (беруть) участь в антитерористичній операції, заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (далі - учасники війни), та членів їх сімей, а також про органи і підрозділи із соціального захисту, їх місцезнаходження, номери телефонів та інших адресно-довідкових та інформаційно-консультативних даних.

2. Уповноважені особи, які забезпечують роботу «телефону довіри», у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 року № 257 «Про утворення Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими», Положенням про Міністерство внутрішніх України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 878, іншими нормативно-правовими актами, у тому числі цим Порядком.

3. «Телефон довіри» працює цілодобово за номером телефону + 380 89 420 18 66.

Інформація про номер «телефону довіри» розміщується на офіційному вебсайті Міністерства внутрішніх справ України.

4. Організацію роботи «телефону довіри» забезпечує Департамент пенсійних питань та соціального захисту Міністерства внутрішніх справ України.

5. Відомості щодо звернень, які надходять на «телефон довіри», вносяться уповноваженою особою, яка забезпечує роботу «телефону довіри», до електронної реєстраційної картки звернення, форма якої наведена в додатку до цього Порядку.

Уповноважена особа, яка забезпечує роботу «телефону довіри», при прийнятті звернення пропонує заявникові надати:

інформацію про себе (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання/перебування, номер контактного телефону);

іншу інформацію, що має значення для вирішення конкретного питання.

Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його звернення.

Уповноважена особа, яка забезпечує роботу «телефону довіри», має право зв’язатися (за потреби) із заявником для уточнення інформації.

У разі висловлення заявником бажання надіслати письмове звернення уповноважена особа, яка забезпечує роботу «телефону довіри», здійснює технічне переведення дзвінка на телефонну «гарячу лінію» Міністерства внутрішніх справ України для забезпечення надання подальшої письмової відповіді заявнику відповідно до Порядку роботи телефонної «гарячої лінії» Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29 січня 2019 року № 67, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2019 року за № 169/33140.

6. Звернення, які надходять на «телефон довіри», розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій та відповідної інформації про соціальний захист учасників війни та членів їх сімей, органи та підрозділи із соціального захисту, їх місцезнаходження, номери телефонів, інших адресно-довідкових та інформаційно-консультативних даних.

7. Обробка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

Уповноваженим особам, які забезпечують роботу «телефону довіри», заборонено надавати заявнику, третій особі будь-яку інформацію щодо персональних даних, місць проходження служби та перебування учасників війни, яка стала їм відома у зв’язку з їх професійною діяльністю та підпадає під вимоги Закону України «Про захист персональних даних».

8. Оприлюднення інформації щодо роботи «телефону довіри» на офіційному вебсайті Міністерства внутрішніх справ України забезпечується Департаментом комунікації Міністерства внутрішніх справ України.

Директор Департаменту
пенсійних питань
та соціального захисту
Міністерства внутрішніх
справ України









Т. Андрійчук


Додаток
до Порядку роботи із зверненнями,
пов’язаними із соціальним
захистом ветеранів війни,
що надійшли на «телефон довіри»
Міністерства внутрішніх
справ України
(пункт 5)

ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА ЗВЕРНЕННЯ

з/п

Найменування поля

1

Реєстраційний номер картки

2

Прізвище особи, яка звернулася на «телефон довіри»

3

Ім’я особи, яка звернулася на «телефон довіри»

4

По батькові особи, яка звернулася на «телефон довіри» (за наявності)

5

Дата народження особи, яка звернулася на «телефон довіри»

6

Номер контактного телефону особи, яка звернулася на «телефон довіри»

7

Місце проживання/перебування особи, яка звернулася на «телефон довіри»

8

Стать особи, яка звернулася на «телефон довіри»

9

Ступінь споріднення до особи, щодо соціального захисту якої звернулася особа (дружина, чоловік, син, донька, брат та інше)

10

Місце служби особи, щодо якої звертається член сім’ї

11

Прізвище особи, щодо якої звертається член сім’ї

12

Ім’я особи, щодо якої звертається член сім’ї

13

По батькові особи, щодо якої звертається член сім’ї (за наявності)

14

Дата народження особи, щодо якої звертається член сім’ї

15

Номер контактного телефону особи, щодо якої звертається член сім’ї

16

Місце проживання особи, щодо якої звертається член сім’ї

17

Стать особи, щодо якої звертається член сім’ї

18

Звання особи, щодо якої звертається член сім’ї

19

Посада особи, щодо якої звертається член сім’ї

20

Питання, які були порушені під час спілкування

21

Відповіді оператора особі, яка звернулася на «телефон довіри»

22

Примітки


  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: