Про затвердження Інструкції з обліку кадрів в органах прокуратури України
{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 274 від 08.12.2022}
З метою удосконалення діяльності з обліку кадрів в органах прокуратури України, формування і зберігання особових справ працівників, керуючись статтею 9 Закону України "Про прокуратуру", НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з обліку кадрів в органах прокуратури України, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Генеральної прокуратури України від 02 лютого 2017 року № 27 "Про затвердження Інструкції з обліку кадрів в органах прокуратури України".
3. Контроль за виконанням наказу покладаю на перших заступників, заступників Генерального прокурора, заступника Генерального прокурора - керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, керівників обласних, окружних та спеціалізованих на правах обласних і окружних прокуратур.
ІНСТРУКЦІЯ
з обліку кадрів в органах прокуратури України
1. Інструкція з обліку кадрів в органах прокуратури України (далі - Інструкція) визначає порядок організації ведення персонального, штатно-посадового, військового та статистичного обліку кадрів, а саме: прокурорів, державних службовців, працівників патронатної служби, працівників, які виконують функції з обслуговування, та робітників (далі - працівники) в органах прокуратури, а також формування, ведення і зберігання особових справ.
2. Облік кадрів здійснюється безперервно за встановленими формами з метою забезпечення повних і достовірних відомостей про кількісний та якісний склад працівників.
3. Організація виконання вимог Інструкції покладається на кадрові підрозділи Офісу Генерального прокурора, обласних, спеціалізованих на правах обласних прокуратур (далі - кадрові підрозділи), керівників окружних і спеціалізованих на правах окружних прокуратур.
II. Персональний облік працівників
1. В Офісі Генерального прокурора персональному обліку підлягають його працівники, а також працівники обласних, окружних і спеціалізованих на правах обласних та окружних прокуратур, які призначаються на посади Генеральним прокурором.
2. Персональному обліку в обласних і спеціалізованих на правах обласних прокуратурах підлягають працівники цих прокуратур, а також працівники окружних і спеціалізованих на правах окружних прокуратур у межах їх територіальної юрисдикції.
3. Для персонального обліку працівників, які перебувають на посадах, зазначених у пунктах 1, 2 цього розділу, у відповідних прокуратурах ведуться:
- книги (журнали) обліку особових справ;
- алфавітна картотека особових справ;
- особові картки на працівників;
- автоматизований (комп'ютерний) облік з використанням відповідного програмного забезпечення - автоматизованої інформаційно-аналітичної системи "Кадри-WEB" (далі - система "Кадри").
- трудові книжки, у тому числі на вимогу працівників.
III. Особова справа працівника органів прокуратури
1. Особова справа - це сукупність документів, які містять відомості про роботу працівника в органах прокуратури та характеризують його біографічні, ділові, особисті якості тощо.
2. Ведення особової справи працівника розпочинається одночасно з призначенням його на посаду.
3. У разі переведення працівника до іншого органу прокуратури раніше сформована особова справа витребовується з відповідного органу прокуратури та в подальшому ведеться за новим місцем роботи працівника.
4. Основні вимоги до формування особової справи:
- кожній особовій справі присвоюється індивідуальний обліковий номер;
- всі аркуші справи нумеруються;
- у всіх особових справах (крім державних службовців) мають бути особовий листок з обліку кадрів (додаток 1) та автобіографія (додаток 2), які заповнюються працівником при прийнятті на роботу власноручно, чітко, повно, без виправлень та оновлюються не рідше одного разу на п'ять років. Указані документи складаються лише з використанням бланків відповідного зразка. Автобіографія повинна викладатися розгорнуто і подавати опис (у довільній формі) з дотриманням хронології важливих подій особистого життя, навчання і трудової діяльності працівника, а також основні відомості про нього та його близьких родичів;
- документи складаються державною мовою та мають відповідати вимогам офіційно-ділового стилю;
- забороняється вносити зміни або доповнення до раніше долучених до особової справи документів, вилучати зі справи документи (крім встановлених законом випадків);
- за заявою працівника до матеріалів особової справи можуть долучатися документи, які стосуються роботи в органах прокуратури, та інші документи. Копії документів долучаються до справи лише за умови надання особою оригіналів відповідних документів та їх засвідчення у встановленому порядку відповідальним працівником;
- усі документи в особовій справі, які власноручно складаються працівником, повинні обов'язково містити дату їх складання та його особистий підпис.
Документи, які не містять характеризуючих даних, не стосуються питань роботи в органах прокуратури (копії наказів про надання відпусток, внесення змін до штатного розпису прокуратури, надання допомоги тощо), не мають усіх необхідних реквізитів або проєкти документів до особових справ не долучаються.
5. Особова справа прокурора складається із чотирьох розділів та формується з таких документів і в такій послідовності:
а) перший розділ (загальна інформація про прокурора):
- доповнення до особового листка з обліку кадрів (відомості щодо роботи в органах прокуратури та зміни в особових даних прокурора (додаток 3);
- особовий листок з обліку кадрів з кольоровою фотокарткою (4 х 6);
- копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- копія картки платника податків, яка засвідчує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- копії документів про вищу освіту (з додатками), здобуту в Україні, документів про вищу освіту, здобуту за кордоном, разом із копіями документів, що підтверджують їх визнання в Україні, а також документів про науковий ступінь, вчене звання;
- копія документа про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
- копія військового квитка або посвідчення про приписку до призовної дільниці (для військовозобов'язаних);
- відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, копія трудової книжки, належним чином засвідчена копія (витяг) послужного списку (за їх наявності);
- довідка про допуск до державної таємниці (за наявності);
- згода на обробку персональних даних.
- довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України;
- заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду;
- довідка про результати проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" або її копія, засвідчена у встановленому законом порядку;
- довідка про результати проведення перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" або її копія, засвідчена у встановленому законом порядку, заява працівника та висновки (довідки) органів перевірки (у разі якщо така перевірка проводилася органом прокуратури);
- декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, які подавалися до введення в дію положень Закону України "Про запобігання корупції";
- декларація доброчесності і родинних зв'язків;
- документи про наявність у прокурора пільг;
б) другий розділ (інформація про роботу в органах прокуратури):
- заяви про призначення на посаду, переведення або звільнення з посади;
- текст Присяги прокурора, скріплений особистим підписом;
- аркуші ознайомлення з Кодексом професійної етики та поведінки прокурорів, Правилами внутрішнього службового розпорядку прокурорів;
- витяги з рейтингових списків, рекомендації, керівників самостійних структурних підрозділів відповідного органу прокуратури, рішення кадрових (конкурсних) комісій, клопотання керівників обласних прокуратур, подання керівників окружних прокуратур про призначення, переведення, звільнення з посади (адміністративної посади) та копії відповідних наказів;
- подання відповідного органу, що здійснює дисциплінарне провадження, про призначення, переведення та звільнення, а також подання Вищої ради правосуддя про звільнення;
- рішення відповідного органу, що здійснює дисциплінарне провадження, про неможливість подальшого перебування особи на посаді прокурора у зв'язку з припиненням повноважень;
- копія (витяг з) Указу Президента України про звільнення Генерального прокурора з посади;
- рекомендації, рішення Ради прокурорів України про призначення, звільнення з адміністративної посади, відмова Генерального прокурора у призначенні на адміністративну посаду;
- висновки підрозділів Офісу Генерального прокурора про можливість призначення особи на відповідну посаду;
- подання, а також копії (витяги) наказів Генерального прокурора України про присвоєння класних чинів, виданих до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури" від 19 вересня 2019 року № 113-IX (далі - Закон № 113-IX);
- копії (витяги з) Указів Президента України про присвоєння вищих класних чинів та військових звань, виданих до набрання чинності Законом № 113-IX;
- копії наказів про тимчасове виконання обов'язків на вищій посаді;
- копії наказів про відрядження прокурора до Вищої ради правосуддя, відповідного органу, що здійснює дисциплінарне провадження, Тренінгового центру прокурорів України, іншого органу для участі в його роботі на постійній основі;
- копії протоколів про встановлення трудового стажу для нарахування надбавки за вислугу років;
- рішення (засвідчені копії) судів стосовно прокурора у справах про оскарження ним наказів про прийняття, переведення та звільнення (поза межами дисциплінарного провадження) з посади в органах прокуратури;
в) третій розділ (інформація про професійну кваліфікацію та заохочення прокурора):
- інформація про результати професійного та психологічного тестувань;
- службові характеристики, позитивні відгуки про прокурора;
- копії документів про проходження спеціальної підготовки та підвищення кваліфікації;
- копії документів про нагородження і заохочення;
- матеріали індивідуального оцінювання якості роботи прокурора (звіти, плани тощо);
г) четвертий розділ (інформація про службові розслідування, перевірки доброчесності та дисциплінарні стягнення):
- копії наказів про застосування дисциплінарних стягнень, відсторонення від посади у дисциплінарному провадженні або за рішенням суду та визнання прокурора таким, який не притягувався до дисциплінарної відповідальності, а також про застосування заходів впливу, які видавалися до початку діяльності відповідного органу, що здійснює дисциплінарне провадження;
- рішення (засвідчені копії) відповідного органу, що здійснює дисциплінарне провадження (про наявність підстав для відсторонення прокурора від посади, закриття дисциплінарного провадження, про накладення на прокурора дисциплінарного стягнення або про неможливість подальшого перебування особи на посаді прокурора; про визнання прокурора таким, який не притягувався до дисциплінарної відповідальності);
- рішення (засвідчені копії) судів, Вищої ради правосуддя, винесених за результатами оскарження рішень у дисциплінарних провадженнях, про визнання прокурора таким, який не притягувався до дисциплінарної відповідальності;
- рішення (засвідчені копії) судів про відсторонення від посади у порядку, передбаченому Кримінальним процесуальним кодексом України та Законом України "Про запобігання корупції", визнання прокурора винним у вчиненні адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією;
- копії вироків суду, які набрали законної сили, стосовно прокурорів;
- копії висновків службових розслідувань;
- копії документів про результати таємної перевірки доброчесності прокурора;
- подання, а також копії (витяги) наказів Генерального прокурора України про присвоєння класних чинів, виданих до набрання чинності Законом № 113-IX.
6. Особова справа працівника патронатної служби, працівника, що виконує функції з обслуговування, та робітника формується з таких документів:
- заяви про призначення на посаду, переведення або звільнення з посади;
- особового листка з обліку кадрів з кольоровою фотокарткою (4 х 6);
- відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, копії трудової книжки, належним чином засвідченої копії (витягу) послужного списку (за їх наявності);
- копії документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- копії картки платника податків, яка засвідчує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- копії документів про освіту (з додатками), здобуту в Україні, документів про освіту, здобуту за кордоном, разом із копіями документів, що підтверджують їх визнання в Україні, документів про науковий ступінь, вчене звання, а також про професійну підготовку працівника (для осіб, які приймаються на роботу, що потребує спеціальних знань та (або) відповідного рівня професійної кваліфікації);
- копії документа про підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (для працівників патронатної служби);
- копії військового квитка або посвідчення про приписку до призовної дільниці;
- аркуша ознайомлення з Правилами внутрішнього трудового розпорядку;
- згоди на обробку персональних даних;
- копій наказів про призначення на посаду, переведення, звільнення, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
- довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України;
- довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- сертифіката про проходження профілактичного наркологічного огляду;
- заяви про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання;
- копій документів про наявність пільг.
7. Особливості ведення особових справ державних службовців.
Особові справи державних службовців обліковуються та формуються відповідно до вимог Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 22 березня 2016 року № 64, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 квітня 2016 року за № 567/28697 (далі - Порядок).
Крім документів, передбачених Порядком, до особових справ державних службовців органів прокуратури долучаються:
- довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України;
- копії документів переможця конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, які підтверджують інформацію, зазначену в частині першій статті 25 Закону України "Про державну службу", у разі призначення його на посаду державної служби;
- документи, що подані для проведення спеціальної перевірки, у разі призначення (обрання) особи на посаду державної служби.
IV. Основні обов'язки уповноважених осіб при формуванні, зберіганні та ознайомленні з особовими справами
{Назва розділу IV в редакції Наказу Офісу Генерального прокурора № 274 від 08.12.2022}
1. Працівник кадрового підрозділу, керівник окружної прокуратури при формуванні особової справи перевіряє дотримання правил її заповнення, відповідність зазначених у ній відомостей оригіналам документів (який посвідчує особу та підтверджує громадянство України, військового квитка або посвідчення про приписку до призовної дільниці, документа про освіту тощо).
У разі виявлення в поданих документах помилок або неточностей про це повідомляється працівник, стосовно якого формується особова справа, для усунення недоліків.
2. Особові справи можуть надаватися для ознайомлення:
- в Офісі Генерального прокурора з дозволу Генерального прокурора або керівника кадрового підрозділу - першим заступникам та заступникам Генерального прокурора, заступнику Генерального прокурора - керівнику Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, керівникам самостійних структурних підрозділів, а також, за їх запитами, керівникам обласних прокуратур, голові Ради прокурорів України, голові відповідного органу, що здійснює дисциплінарне провадження, та голові комісії з проведення службового розслідування;
- в обласних і спеціалізованих на правах обласних прокуратурах - з дозволу керівника прокуратури або керівника кадрового підрозділу, а в окружних і спеціалізованих на правах окружних - з дозволу їх керівників.
Про надання особової справи для ознайомлення відповідальним працівником робиться відмітка у контрольній картці до особової справи (додаток 4).
Посадові особи, якими вивчається особова справа, несуть відповідальність за її збереження та нерозголошення персональних даних.
Надання доступу до матеріалів особової справи стороннім особам та вилучення з неї документів (виготовлення копій) може здійснюватися лише у випадках та в порядку, передбаченому законом.
3. Працівник прокуратури має право ознайомлюватися з усіма документами його особової справи, клопотати про долучення до неї документів та пояснень у письмовій формі, а також отримувати копії документів з неї.
4. При зміні облікових даних працівник зобов'язаний своєчасно надати до кадрового підрозділу, керівнику відповідної окружної або спеціалізованої на правах окружної прокуратури відповідні документи, які долучаються до особової справи.
Про зміни в облікових даних осіб, призначених Генеральним прокурором на адміністративну посаду в обласній, окружній або спеціалізованій на правах обласної та окружної прокуратурі, кадрові підрозділи відповідних прокуратур повідомляють кадровий підрозділ Офісу Генерального прокурора з долученням належним чином засвідчених копій відповідних документів.
5. Особові справи нумеруються послідовно, починаючи з першого номера.
Особовим справам працівників, переведених з одного органу прокуратури в інший, присвоюється новий номер відповідно до нумерації, яка ведеться у цьому органі прокуратури.
6. Особові справи зберігаються у службових приміщеннях кадрового підрозділу (або за рішенням керівника органу прокуратури в інших обладнаних службових приміщеннях прокуратури) у залізних шафах. Зберігання особових справ у дерев'яних шафах допускається лише у тих випадках, коли кімната, де розміщені шафи, обладнана залізними дверима або ґратами до них, а також залізними ґратами на вікнах.
Шафи і службові приміщення, в яких вони розташовані, після закінчення роботи опечатуються.
У приміщеннях, де зберігаються особові справи, можуть знаходитися робочі місця лише працівників кадрових підрозділів.
У разі неможливості з об'єктивних причин забезпечити відповідний режим зберігання (пожежа, стихійне лихо тощо) за рішенням керівника органу прокуратури особові справи тимчасово можуть зберігатися поза межами приміщень прокуратури з дотриманням відповідного режиму обмеження доступу до них сторонніх осіб.
{Абзац четвертий пункту 6 розділу IV в редакції Наказу Офісу Генерального прокурора № 274 від 08.12.2022}
7. Особові справи звільнених працівників після завершення їх ведення в діловодстві передаються в упорядкованому стані для подальшого зберігання та користування до архівного фонду прокуратури у порядку, визначеному наказом Генерального прокурора з питань діловодства.
При передачі особової справи до підрозділу документального забезпечення відповідальний працівник зобов'язаний:
- внести відомості про особову справу до книги обліку архівних особових справ (чи щорічного опису архівних особових справ) під порядковим номером, який буде номером архівної особової справи;
- вилучити алфавітну картку з картотеки чинних особових справ, відмітити в ній дату передачі до архіву, присвоєний номер архівної справи та поставити картку в алфавітну картотеку архівних особових справ.
8. В умовах особливого періоду, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій, та у разі виникнення реальної загрози захоплення особових справ, інших кадрових документів тривалого зберігання забезпечується їх вивезення до місця евакуації з урахуванням положень Порядку забезпечення евакуації, зберігання та знищення документів в умовах особливого періоду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17.10.2019 № 3194/5.
Рішення про негайне вивезення справ у безпечне місце приймає керівник органу прокуратури (особа, що виконує його обов'язки), у якому вони зберігаються, а за відсутності з ним екстреного зв'язку - особа, на яку покладено організацію збереження особових справ.
Зберігання особових справ, трудових книжок та інших кадрових документів тривалого зберігання в місцях евакуації забезпечується з дотриманням відповідного режиму обмеження доступу до них сторонніх осіб.
{Розділ IV доповнено пунктом 8 згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора № 274 від 08.12.2022}
9. Для забезпечення збереження інформації, наявної в особових справах, у тому числі тих, що зберігаються в архівному фонді прокуратури, на випадок їх втрати можуть створюватися їх копії в електронному вигляді, що забезпечують ідентичність копій оригіналам.
Одночасне використання особових справ у паперовому та електронному вигляді забороняється.
Створення та зберігання матеріалів з особових справ на електронних носіях здійснюється з дотриманням вимог Законів України "Про захист персональних даних", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".
Зберігання та доступ до електронних носіїв такої інформації здійснюється в порядку, визначеному для зберігання особових справ працівників.
{Розділ IV доповнено пунктом 9 згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора № 274 від 08.12.2022}
V. Книга обліку (журнал) особових справ
1. Облік особових справ ведеться в книгах обліку (журналах) окремо для:
- працівників патронатної служби;
- працівників, що виконують функції з обслуговування, та робітників.
Відповідальний працівник реєструє особову справу в книзі обліку (журналі) особових справ не пізніше тижневого строку з дня призначення особи на посаду.
У книзі (журналі) зазначаються: номер особової справи, прізвище та ініціали працівника, на якого сформована особова справа за вказаним номером, та дата її формування.
2. Для полегшення пошуку особових справ формується алфавітна картотека (алфавітна картка - додаток 5) на працюючих працівників і архівна - на звільнених.
3. Про рух особових справ робиться відмітка у книзі обліку (журналі) особових справ та в алфавітній картотеці.
4. Відомості щодо архівних особових справ відображаються в книзі обліку (журналі) архівних особових справ (або в щорічному описі архівних особових справ).
1. Для забезпечення зручності та оперативності складання статистичної звітності та належної роботи щодо обліку і бронювання військовозобов'язаних осіб на кожного працівника у кадровому підрозділі відповідного органу прокуратури заповнюється особова картка згідно з типовою формою, затвердженою наказом Державного комітету статистики України та Міністерства оборони України від 25 грудня 2009 року № 495/656 "Про затвердження типової форми первинного обліку № П-2 "Особова картка працівника". Картки об'єднуються в картотеку в алфавітному порядку.
Особова картка державного службовця оформляється відповідно до вимог наказу Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року № 77-20, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 травня 2020 року за № 461/34744.
2. Особова картка складається одразу після призначення особи на посаду у відповідному органі прокуратури.
3. Інформація про зміни в облікових даних працівників, а також про відпустки своєчасно вноситься до відповідних розділів картки.
4. Особові картки працівників, звільнених з органів прокуратури, вилучаються з картотеки і зберігаються окремо для складання чергової статистичної звітності. Після заповнення відповідного розділу звітності ці картки розміщуються в картотеці звільнених з органів прокуратури за алфавітом.
1. З метою підвищення ефективності роботи з обліку кадрів у кадрових підрозділах органів прокуратури використовується система "Кадри".
2. За допомогою системи "Кадри" здійснюється:
- ведення бази даних особових карток працівників;
- створення та ведення структури та штатної чисельності органів прокуратури;
- поточна робота з кадровими наказами (підготовка проєктів таких наказів, їх реалізація та архівація);
- пошук і вибірка з бази даних необхідної інформації;
- формування державної та відомчої звітності з кадрових питань;
- обмін даними між органами прокуратури за допомогою каналів електронного зв'язку тощо.
3. Обробка персональних даних працівників у системі "Кадри" здійснюється на спеціально виділених для цього комп'ютерах, які мають відповідне програмне забезпечення, що виключає можливість несанкціонованого доступу сторонніх осіб до бази персональних даних працівників прокуратури.
4. Доступ до системи "Кадри" надається працівникам кадрових підрозділів адміністратором системи в межах, необхідних для виконання покладених на них службових обов'язків, лише за умови попередньої реєстрації користувача в установленому порядку та надання ним письмового зобов'язання про нерозголошення персональних даних.
1. Штатно-посадовий облік ведеться за допомогою системи "Кадри" та посадової картотеки з метою обліку керівних посад, а також оперативного контролю за їх укомплектованістю та збереження історії заповнення посад.
2. Посадова картотека складається з посадових карток (додаток 6), заповнених на кожну посаду керівника, першого заступника та заступника керівника органу прокуратури, керівника самостійного структурного підрозділу відповідно до штатного розпису незалежно від того, чи є ці посади вакантними.
3. У посадовій картці робляться відмітки про дати та номери наказів Генерального прокурора про встановлення чи скорочення посади у штатному розписі органу прокуратури. Картки розміщуються у картотеці в порядку, який забезпечує зручність у роботі.
IX. Військовий облік працівників
1. В органах прокуратури України ведеться персональний військовий облік призовників і військовозобов'язаних працівників, який передбачає облік відомостей щодо них за місцем їх роботи та здійснюється відповідно до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" і Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов'язаних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 грудня 2016 року № 921.
Організація ведення персонального військового обліку працівників покладається на керівників відповідних органів прокуратури.
2. Персональний військовий облік призовників і військовозобов'язаних працівників ведеться кадровими підрозділами:
- в Офісі Генерального прокурора - щодо призовників і військовозобов'язаних працівників Офісу Генерального прокурора;
- в обласних і спеціалізованих на правах обласних прокуратурах - щодо призовників і військовозобов'язаних зазначених прокуратур, окружних і спеціалізованих на правах окружних прокуратур.
3. Персональний військовий облік призовників і військовозобов'язаних працівників органів прокуратури ведеться за такими обліковими документами:
- для працівників органів прокуратури (крім державних службовців) - за типовою формою первинного обліку № П-2 "Особова картка працівника", затвердженою наказом Державного комітету статистики України та Міністерства оборони України від 25 грудня 2009 року № 495/656;
- для державних службовців - за формою первинного обліку "Особова картка державного службовця", затвердженою наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року № 77-20 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 травня 2020 року за № 461/34744.
X. Звітність про роботу з кадрами
1. Звітність про роботу з кадрами (щомісячна, піврічна, річна) є відомчою статистичною звітністю, яка складається кадровими підрозділами органів прокуратури на підставі первинних документів посадового та персонального обліку.
Форми звітності, порядок її складання та строки подання до Офісу Генерального прокурора визначаються Генеральним прокурором.
2. Кадровими підрозділами органів прокуратури складаються державні статистичні звіти з кадрових питань за формами, встановленими Державною службою статистики України, за період та у строки, визначені чинним законодавством.
Звітність з питань державної служби (квартальна, річна) складається та подається кадровими підрозділами органів прокуратури відповідно до вимог і порядку, встановлених відповідними наказами Національного агентства України з питань державної служби.
3. Звітність про чисельність військовозобов'язаних органів прокуратури України, які заброньовані відповідно до переліків посад і професій, разом з інформацією про стан роботи з бронювання військовозобов'язаних складається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04 лютого 2015 року № 45 "Про затвердження Порядку бронювання військовозобов'язаних за органами державної влади, іншими органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час" (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 року № 12).
XI. Облік трудової діяльності працівника
1. Облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов'язковому порядку не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу.
2. Трудові книжки оформлюються та ведуться згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 року № 301 "Про трудові книжки працівників" та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 року за № 110.
3. На вимогу працівника до трудової книжки вносяться записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
4. З метою забезпечення належного обліку оформлених трудових книжок в органах прокуратури ведуться книга обліку бланків трудових книжок і вкладишів до них (форма П-9) та книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них (форма П-10), які затверджені наказом Міністерства статистики України від 27 жовтня 1995 року № 277 "Про затвердження типових форм первинного обліку особового складу".
Книги мають бути пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою і підписом керівника кадрового підрозділу.
5. Обов'язки щодо ведення трудових книжок покладаються на спеціально уповноважених працівників кадрових підрозділів та керівників окружних і спеціалізованих на правах окружних прокуратур.
ОСОБОВИЙ ЛИСТОК
з обліку кадрів
ДОПОВНЕННЯ
до особового листка з обліку кадрів
КОНТРОЛЬНА КАРТКА
до особової справи
{Текст взято з сайту Офісу Генерального прокурора http://www.gp.gov.ua}