Деякі питання реалізації положень Закону України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні”
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 1492 від 30.12.2022
№ 973 від 23.08.2024}
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 5, частини четвертої статті 6, абзацу четвертого частини першої статті 8, частини першої статті 12 Закону України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок подання та розгляду заяви про набуття статусу резидента Дія Сіті;
Порядок формування та ведення реєстру Дія Сіті.
2. Внести до Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 “Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 3, ст. 136, № 73, ст. 2321; 2021 р., № 43, ст. 2625), зміни, що додаються.
офіційним веб-сайтом уповноваженого органу відповідно до Закону України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні” є державний веб-портал правового режиму Дія Сіті (city.diia.gov.ua);
функціонування реєстру Дія Сіті здійснюється в складі Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
подання та розгляд заяв про набуття (припинення) статусу резидента Дія Сіті, повідомлень про зміни у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті, а також заяв про виправлення помилки здійснюється, зокрема, засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
для реалізації положень пункту 5 частини другої статті 5 Закону України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні” застосовується перелік іноземних фондових бірж, на яких розміщено іноземні боргові цінні папери нерезидентом, оподаткування доходу якого здійснюється відповідно до підпункту 141.4.11 пункту 141.4 статті 141 Податкового кодексу України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2017 р. № 675 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 74, ст. 2271);
технічним адміністратором державного веб-порталу правового режиму Дія Сіті (city.diia.gov.ua) є визначене Міністерством цифрової трансформації державне підприємство, що належить до сфери управління зазначеного Міністерства.
{Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1492 від 30.12.2022}
4. Державній податковій службі відповідно до частини сьомої статті 7, частини першої статті 9 Закону України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні” забезпечити подання Міністерству цифрової трансформації відомостей, необхідних для визначення відповідності резидента Дія Сіті вимогам, визначеним пунктами 2, 3 частини першої, пунктами 3, 10 частини другої та пунктом 3 частини третьої статті 5 зазначеного Закону.
5. Міністерству цифрової трансформації забезпечити подання Державній податковій службі відомостей про набуття/втрату статусу резидента Дія Сіті, відповідність резидентами Дія Сіті вимогам Закону України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні”.
ПОРЯДОК
подання та розгляду заяви про набуття статусу резидента Дія Сіті
1. Цей Порядок розроблено відповідно до вимог Закону України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні” (далі - Закон) з метою встановлення форми, порядку подання та розгляду заяви про набуття статусу резидента Дія Сіті.
2. Терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі.
3. Для набуття статусу резидента Дія Сіті заявник звертається до Мінцифри із заявою про набуття статусу резидента Дія Сіті (далі - заява) за формою згідно з додатком та документами, що додаються до неї, в електронній формі з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” в один із таких способів:
1) через державний веб-портал правового режиму Дія Сіті (city.diia.gov.ua);
2) шляхом надсилання на адресу електронної пошти Мінцифри, зазначену на його офіційному веб-сайті, для комунікації із заявниками та резидентами Дія Сіті.
{Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
4. Якщо заява подається від імені заявника представником за довіреністю, до заяви додається довіреність або її копія, засвідчена нотаріально або уповноваженою особою заявника.
Заявник за власною ініціативою може додати до заяви заяву про обрання оподаткування як платника податку на прибуток підприємств на особливих умовах відповідно до Податкового кодексу України.
5. Заява і додані до неї документи повинні бути викладені державною мовою.
У разі подання заяви шляхом її надсилання на адресу електронної пошти Мінцифри така заява повинна подаватись у машинозчитуваному форматі.
На заяву та додані до неї документи накладається електронний підпис з дотриманням вимог законодавства у сферах електронного документообігу, електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг керівника, особи, яка може вчиняти дії від імені заявника, зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр), або представника заявника за довіреністю.
{Абзац третій пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
6. Заява повинна містити відомості, визначені частиною першою статті 6 Закону.
7. Заявник вважається таким, що звертається до Мінцифри відповідно до частини третьої статті 5 Закону, лише за наявності відповідної відмітки у заяві. Під час звернення із заявою відповідно до частини третьої статті 5 Закону заява додатково повинна містити інформацію про розмір доходу заявника, визначений відповідно до підпункту 2 пункту 292.1 статті 292 Податкового кодексу України, за календарний рік, що передує року, в якому подається заява.
8. Мінцифри забороняється вимагати від заявника:
1) подання оригіналів документів, крім заяви;
2) подання копій документів, засвідчених нотаріально або іншими особами, якщо подання такої копії прямо не передбачено Законом;
3) подання документів, що підтверджують або спростовують інформацію про заявника, які видаються іншими державними органами, органами місцевого самоврядування або їх посадовими особами;
4) подання документів, не передбачених Законом.
9. Заявник забезпечує достовірність даних, зазначених в заяві та в доданих до неї документах, поданих до Мінцифри.
10. Якщо додані до заяви документи не дають змоги однозначно встановити зміст зазначених в них відомостей, в тому числі через пошкодження, виправлення таких відомостей або дописки до них, вважається, що відповідні відомості відсутні у відповідному документі.
11. Мінцифри розглядає заяву та додані до неї документи протягом 10 робочих днів з дня їх надходження.
12. Датою надходження до Мінцифри заяви та доданих до неї документів вважається дата надсилання на адресу електронної пошти заявника автоматично сформованого електронного повідомлення про отримання заяви та доданих до неї документів.
13. Розгляд Мінцифри заяви та доданих до неї документів включає такі послідовні стадії:
1) проведення перевірки поданих заявником документів та відомостей щодо нього в Єдиному державному реєстрі на предмет наявності підстав для повернення заяви без розгляду;
2) прийняття рішення про повернення заяви без розгляду або прийняття заяви;
3) у разі прийняття заяви проводиться перевірка зазначеної в заяві інформації та відомостей про заявника, що містяться в державних реєстрах, базах даних, інформаційних системах, держателями яких є державні органи, компетентні органи іноземних держав та міжнародні міжурядові організації, на предмет наявності підстав для прийняття рішення про відмову в набутті заявником статусу резидента Дія Сіті, надіслання запитів зазначеним органам та організаціям, проведення перевірки отриманих від них відомостей стосовно зазначених підстав;
4) прийняття рішення про набуття заявником статусу резидента Дія Сіті або про відмову в набутті заявником статусу резидента Дія Сіті.
14. На етапі розгляду заяви на предмет наявності підстав для її повернення без розгляду Мінцифри проводиться перевірка:
1) наявності в Єдиному державному реєстрі запису, що підтверджує державну реєстрацію заявника як юридичної особи за законодавством України;
2) відсутності в Єдиному державному реєстрі відомостей про державну реєстрацію припинення заявника;
3) відповідності заяви вимогам, визначеним Законом, та відповідності порядку подання заяви вимогам цього Порядку;
4) стосовно того, чи є особа, яка подала заяву, керівником заявника або особою, яка може вчиняти дії від імені заявника, зазначеною в Єдиному державному реєстрі, відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру;
5) повноважень представника заявника, якщо заяву подано/підписано особою, яка не є його керівником чи особою, яка може вчиняти дії від імені заявника, зазначеною в Єдиному державному реєстрі.
15. Наявність та зміст відомостей про заявника у Єдиному державному реєстрі перевіряються шляхом здійснення пошуку у Єдиному державному реєстрі за ідентифікаційним кодом заявника як юридичної особи та перегляду результатів такого пошуку.
16. Відповідність заяви вимогам встановлюється шляхом проведення перевірки змісту та оформлення заяви.
17. Повноваження представника заявника підтверджуються шляхом проведення перевірки доданої до заяви довіреності (її копії) та інформації з Єдиного державного реєстру.
18. За наявності автоматизованих засобів аналізу заяви, отримання та аналізу відомостей з Єдиного державного реєстру Мінцифри проводить такий аналіз з використанням зазначених засобів.
19. Мінцифри повертає заяву без розгляду з таких підстав:
1) заява не відповідає вимогам частини першої статті 6 Закону;
2) неможливо підтвердити повноваження представника заявника, якщо заяву подано/підписано особою, яка не є його керівником або особою, яка може вчиняти дії від імені заявника, зазначеною в Єдиному державному реєстрі;
3) в Єдиному державному реєстрі відсутні відомості про заявника або наявні відомості про державну реєстрацію його припинення;
4) заявник звернувся з проханням про повернення раніше поданої заяви без розгляду.
20. У разі виявлення підстав для повернення заяви без розгляду Мінцифри протягом п’яти робочих днів з дня надходження заяви приймає і надсилає відповідне рішення заявнику на адресу його електронної пошти, зазначену в заяві (за наявності), разом з обґрунтованим поясненням підстав повернення заяви без розгляду, що повинно містити конкретні факти на підтвердження наявності таких підстав. Зазначене обґрунтоване пояснення також повинно містити пропозиції щодо усунення виявлених недоліків.
21. Якщо рішення про повернення заяви без розгляду не було прийнято з інших підстав, в разі отримання звернення заявника про повернення заяви без розгляду в один із способів, зазначених у пункті 3 цього Порядку, не пізніше ніж за годину до завершення роботи Мінцифри на п’ятий робочий день з дня надходження такої заяви, Мінцифри протягом п’яти робочих днів з дня надходження зазначеного звернення заявника приймає рішення про повернення заяви без розгляду. Якщо звернення про повернення заяви без розгляду надійшло пізніше, вважається, що Мінцифри не може посилатися на таке звернення як на підставу для залишення заяви без розгляду.
{Пункт 21 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
22. У разі прийняття Мінцифри рішення про повернення заяви без розгляду таке рішення публікується на офіційному веб-сайті Мінцифри не пізніше ніж протягом дня надсилання відповідного рішення заявнику.
23. Якщо в заяві не зазначена адреса електронної пошти заявника, рішення про повернення заяви без розгляду надсилається на адресу електронної пошти заявника, що міститься в Єдиному державному реєстрі. За відсутності відповідної інформації в Єдиному державному реєстрі та за недостатності відомостей в заяві для ідентифікації заявника рішення про повернення заяви без розгляду вважається надісланим заявнику шляхом публікації на офіційному веб-сайті Мінцифри.
24. Якщо Мінцифри не надіслано заявнику рішення про повернення заяви без розгляду протягом п’яти робочих днів з дня надходження цієї заяви (крім випадку, передбаченого пунктом 21 цього Порядку), вважається, що Мінцифри прийнято заяву і відсутні підстави для її повернення без розгляду.
{Пункт 24 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
25. На стадії розгляду заяви на предмет наявності підстав для відмови у набутті статусу резидента Дія Сіті Мінцифри проводиться перевірка:
1) наявності у статуті заявника та/або відомостях про нього, що містяться у Єдиному державному реєстрі, інформації про провадження ним видів діяльності, зазначених в заяві;
2) відсутності щодо заявника обставин, передбачених частиною другою статті 5 Закону;
3) відомостей щодо перебування заявника у статусі резидента Дія Сіті у минулому та у разі виявлення таких фактів - щодо дати та підстав втрати такого статусу, чинності відповідного рішення про втрату статусу резидента Дія Сіті;
4) відповідності заявника, що звертається до Мінцифри згідно з частиною третьою статті 5 Закону, вимогам стосовно:
наявності у Єдиному державному реєстрі відомостей про державну реєстрацію його створення як юридичної особи не раніше ніж за 24 календарних місяці до дня подання заяви;
неперевищення розміру його доходу, визначеного відповідно до підпункту 2 пункту 292.1 статті 292 Податкового кодексу України, граничного обсягу доходу, встановленого пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України для суб’єктів господарювання третьої групи платників єдиного податку, у календарному році, що передує календарному року, в якому подано заяву;
5) достовірності наданої в заяві інформації.
26. Мінцифри відмовляє заявнику в набутті статусу резидента Дія Сіті з таких підстав:
1) невідповідність заявника щонайменше одній з вимог, визначених пунктами 1 і 5 частини першої статті 5 Закону;
2) інформація, надана в заяві, є недостовірною;
3) протягом 12 календарних місяців, що передували місяцю, в якому заявником подано до Мінцифри заяву, такий заявник втратив статус резидента Дія Сіті з однієї з підстав, передбачених пунктами 1, 2 та 4-6 частини першої статті 9 Закону, і відповідне рішення Мінцифри про втрату заявником статусу резидента Дія Сіті не скасовано в установленому законом порядку;
4) невідповідність заявника щонайменше одній з вимог, визначених пунктами 2 і 3 частини третьої статті 5 Закону (у разі звернення заявника відповідно до частини третьої статті 5 Закону).
27. Якщо на дату проведення Мінцифри перевірки у статуті заявника та/або у відомостях про нього, що містяться у Єдиному державному реєстрі, міститься інформація про хоча б один із видів діяльності, передбачених частиною четвертою статті 5 Закону та одночасно зазначених у заяві як ті, що заявник планує провадити як резидент Дія Сіті, вважається, що заявник відповідає вимозі, передбаченій пунктом 1 частини першої статті 5 Закону.
28. Відповідність заявника вимогам, передбаченим Законом, встановлюється шляхом проведення перевірки відомостей про нього, що містяться в державних реєстрах, базах даних, інформаційних системах, держателями яких є державні органи, компетентні органи іноземних держав та міжнародні міжурядові організації, надіслання запитів зазначеним органам та організаціям та проведення перевірки отриманих від них відомостей.
У разі отримання відповідного запиту запитувана інформація повинна бути надана Мінцифри в електронній формі терміново, але не пізніше ніж протягом двох робочих днів з дня отримання запиту.
За наявності автоматизованих засобів отримання, аналізу та порівняння відомостей про заявника від державних органів, компетентних органів іноземних держав та міжнародних міжурядових організацій з державних реєстрів, баз даних, інформаційних систем, держателями яких вони є, Мінцифри проводить перевірку наявності підстав для відмови заявнику в набутті статусу резидента Дія Сіті з використанням зазначених засобів.
Якщо на дату проведення перевірки Мінцифри відомостей про заявника, що містяться в державних реєстрах, базах даних, інформаційних системах, або на дату, зазначену у відповіді, наданій державним органом, компетентним органом іноземної держави або міжнародною міжурядовою організацією на запит Мінцифри, встановлено відповідність/ невідповідність заявника вимозі, передбаченій Законом, вважається, що такий заявник відповідає/ не відповідає такій вимозі за результатами розгляду Мінцифри поданої заяви.
29. Достовірність інформації, наданої в заяві, перевіряється шляхом її порівняння з відомостями про заявника:
1) що містяться в державних реєстрах, базах даних, інформаційних системах, держателями яких є державні органи, компетентні органи іноземних держав та міжнародні міжурядові організації;
2) отриманими безпосередньо від державних органів, компетентних органів іноземних держав або міжнародних міжурядових організацій.
30. Інформація про втрату статусу резидента Дія Сіті заявником перевіряється шляхом проведення аналізу відомостей реєстру Дія Сіті.
31. Рішення про набуття заявником статусу резидента Дія Сіті приймається Мінцифри протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви про набуття статусу резидента Дія Сіті, якщо під час її розгляду не виявлено підстав для повернення заяви без розгляду та/або для відмови в набутті заявником статусу резидента Дія Сіті. Рішення про набуття заявником статусу резидента Дія Сіті вважається прийнятим після спливу 10 робочих днів з дня надходження відповідної заяви, якщо така заява не повернута без розгляду та протягом цього часу Мінцифри не надіслано заявнику рішення про відмову заявнику в набутті статусу резидента Дія Сіті.
32. У разі прийняття рішення про відмову в набутті заявником статусу резидента Дія Сіті Мінцифри не пізніше ніж протягом робочого дня, що настає за днем прийняття рішення, надсилає відповідне рішення заявнику на адресу його електронної пошти, зазначену в заяві, разом з обґрунтованим поясненням, що повинно містити повний перелік підстав для прийняття відповідного рішення, конкретні факти та відомості на підтвердження наявності таких підстав, посилання на відповідні державні реєстри, бази даних, інформаційні системи, держателями яких є державні органи, компетентні органи іноземних держав чи міжнародні міжурядові організації, або документи від компетентних органів іноземних держав, міжнародних міжурядових організацій чи державних органів, за умови, що відповідний орган володіє та надає таку інформацію в межах його повноважень та в порядку, визначеному законодавством. Зазначене обґрунтоване пояснення також повинно містити пропозиції щодо усунення виявлених недоліків.
33. Мінцифри забезпечує внесення відомостей про заявника до реєстру Дія Сіті одночасно з прийняттям рішення про набуття заявником статусу резидента Дія Сіті, але не пізніше ніж протягом одинадцятого робочого дня з дня надходження заяви про набуття статусу резидента Дія Сіті, що була прийнята до розгляду та щодо якої Мінцифри не прийнято рішення про відмову в набутті статусу резидента Дія Сіті. У день прийняття рішення про набуття заявником статусу резидента Дія Сіті Мінцифри надсилає відповідне рішення заявнику на адресу його електронної пошти, зазначену в заяві.
34. Рішення Мінцифри про набуття статусу резидента Дія Сіті, про відмову заявнику в набутті статусу резидента Дія Сіті публікуються на офіційному веб-сайті Мінцифри не пізніше ніж протягом дня надсилання відповідного рішення заявнику.
ЗАЯВА
про набуття статусу резидента Дія Сіті
ПОРЯДОК
формування та ведення реєстру Дія Сіті
1. Цей Порядок визначає механізм формування, ведення, доступу, а також процедуру функціонування реєстру Дія Сіті, наповнення реєстру Дія Сіті відомостями про юридичних осіб, які перебувають або перебували у статусі резидента Дія Сіті.
2. Терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні” (далі - Закон), “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” та “Про інформацію”.
3. Реєстр Дія Сіті створюється з метою забезпечення функціонування правового режиму Дія Сіті, доступності інформації про юридичних осіб, які перебувають або перебували в статусі резидентів Дія Сіті.
4. Мінцифри вживає організаційних заходів до забезпечення функціонування реєстру Дія Сіті та є його держателем.
5. Технічним адміністратором реєстру Дія Сіті є державне підприємство “ДІЯ”, що належить до сфери управління Мінцифри.
6. Створення та функціонування реєстру Дія Сіті забезпечується засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
7. Ведення реєстру Дія Сіті здійснюється з урахуванням вимог Закону України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.
8. Ведення реєстру Дія Сіті передбачає:
формування записів/внесення відомостей до реєстру Дія Сіті, передбачених Законом;
пошук відомостей у реєстрі Дія Сіті;
надання відомостей з реєстру Дія Сіті, в тому числі можливість створення витягів в електронній або паперовій формі з реєстру Дія Сіті;
інформаційну взаємодію з реєстрами, а також з автоматизованими інформаційними системами, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи (підприємства, установи, організації).
9. Технічні та програмні засоби ведення реєстру Дія Сіті повинні забезпечувати:
автоматизоване ведення реєстру Дія Сіті;
здійснення контролю за повнотою внесення інформації до реєстру Дія Сіті;
публікацію відповідної інформації реєстру Дія Сіті та доступ до неї;
доступ відповідних державних органів до всієї інформації реєстру Дія Сіті;
виконання в повному обсязі функцій технічного адміністратора бази даних реєстру Дія Сіті (накопичення, аналіз даних, актуалізація даних, встановлення прав доступу тощо);
збереження цілісності та резервне копіювання інформації реєстру Дія Сіті;
захист від несанкціонованого доступу до реєстру Дія Сіті;
фіксацію внесення (доповнення) та зміни відомостей реєстру Дія Сіті;
збереження відомостей реєстру Дія Сіті, що були змінені;
документальне відтворення процедур внесення (доповнення) та зміни відомостей реєстру Дія Сіті;
застосування інтерфейсів, адаптованих для осіб з інвалідністю, зокрема для осіб з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, мовлення та інтелектуального розвитку, а також з різними комбінаціями порушень.
10. Реєстр Дія Сіті є відкритим і оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінцифри, крім відомостей, передбачених пунктами 2 і 3 частини третьої статті 8 Закону.
11. Користувачами інформації з реєстру Дія Сіті є державні органи, органи місцевого самоврядування, юридичні і фізичні особи.
12. Користувачі інформації можуть одержати інформацію з реєстру Дія Сіті шляхом безпосереднього доступу до інформації на державному веб-порталі правового режиму Дія Сіті (city.diia.gov.ua).
13. Контроль за доступом до реєстру Дія Сіті здійснюється Мінцифри та технічним адміністратором реєстру Дія Сіті.
14. Мінцифри забезпечує доступ до відомостей реєстру Дія Сіті, передбачених пунктами 2 і 3 частини третьої статті 8 Закону:
державним органам, якщо вони потребують такого доступу для здійснення своїх повноважень, визначених законами України;
15. Мінцифри забезпечує формування та ведення реєстру Дія Сіті, є відповідальним за збереження, коректне внесення та оброблення даних, внесених до реєстру Дія Сіті.
16. Технічний адміністратор реєстру Дія Сіті здійснює заходи із створення, доопрацювання та супроводження програмного забезпечення реєстру Дія Сіті, відповідає за його технічне і технологічне забезпечення, забезпечує накопичення, збереження, захист та доступ до інформації, що міститься в реєстрі Дія Сіті.
17. До реєстру Дія Сіті вносяться відомості згідно з частиною третьою статті 8 Закону.
18. Якщо стосовно резидента Дія Сіті відсутні обставини, відомості про які передбачені пунктами 6-8 частини третьої статті 8 Закону, під час відображення результатів пошуку в реєстрі Дія Сіті щодо резидента Дія Сіті повинна також відображатись інформація про відсутність таких відомостей.
19. У день прийняття Мінцифри рішення про набуття заявником статусу резидента Дія Сіті, але не пізніше ніж протягом одинадцятого робочого дня з дня надходження заяви про набуття статусу резидента Дія Сіті, що була прийнята до розгляду та щодо якої Мінцифри не прийнято рішення про відмову в набутті статусу резидента Дія Сіті, здійснюється внесення відомостей про заявника до реєстру Дія Сіті, передбачених пунктами 1-5 та 7 частини третьої статті 8 Закону.
20. Відомості, визначені пунктами 1-3 частини третьої статті 8 Закону, вносяться до реєстру Дія Сіті із заяви про набуття статусу резидента Дія Сіті.
21. Відомості, визначені пунктом 4 частини третьої статті 8 Закону, формуються програмним забезпеченням реєстру Дія Сіті автоматично під час внесення запису (відомостей) про заявника як резидента Дія Сіті.
22. Відомості, визначені пунктом 5 частини третьої статті 8 Закону вносяться до реєстру Дія Сіті в день публікації відповідних рішень Мінцифри (апеляційної комісії), але не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення.
23. Відомості, визначені пунктом 6 частини третьої статті 8 Закону, вносяться до реєстру Дія Сіті на підставі відповідного рішення Мінцифри (апеляційної комісії), що набрало чинності, у строки, визначені відповідно до частини восьмої статті 9, частин шостої - восьмої статті 10 та частини третьої статті 11 Закону.
24. Відомості, визначені пунктом 7 частини третьої статті 8 Закону, вносяться до реєстру Дія Сіті за їх наявності у відповідній заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті.
25. Відомості про відповідність резидента Дія Сіті вимозі, встановленій пунктом 3 частини третьої статті 5 Закону, вносяться у випадках, визначених пунктом 8 частини третьої статті 8 Закону.
{Пункт 25 в редакції Постанови КМ № 973 від 23.08.2024}
26. У разі набуття статусу резидента Дія Сіті юридичною особою, яка раніше втратила статус резидента Дія Сіті, інформація, перелік якої встановлюється частиною третьою статті 8 Закону, щодо кожного строку резидентства такої юридичної особи зберігається та відображається в реєстрі Дія Сіті окремо.
27. Видалення відомостей з реєстру Дія Сіті, крім випадку, передбаченого пунктом 33 цього Порядку не допускається.
{Пункт 27 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
28. Допускаються лише такі зміни відомостей реєстру Дія Сіті:
зміна (в тому числі у зв’язку з доповненням) відомостей стосовно резидента Дія Сіті, що містяться в реєстрі Дія Сіті, відповідно до Закону;
виправлення помилки (описки чи арифметичної помилки, іншої технічної помилки), допущеної під час внесення (зміни) відомостей реєстру Дія Сіті.
29. У разі виявлення у реєстрі Дія Сіті помилки, допущеної Мінцифри, резидент Дія Сіті може повідомити про це Мінцифри шляхом подання заяви про виправлення помилки. Мінцифри забезпечує проведення перевірки відповідності відомостей реєстру Дія Сіті інформації, наведеній у заяві про набуття статусу резиденту Дія Сіті та повідомленнях про зміни у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті, та, якщо факт невідповідності підтверджено, виправляє допущену помилку протягом одного робочого дня з дня надходження відповідної заяви, за умови, що після виправлення найменування та відомості щодо посадових осіб резидента Дія Сіті не будуть протирічити відомостям Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр).
30. У разі виявлення у реєстрі Дія Сіті помилки, не пов’язаної із відомостями, що містяться в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті, Мінцифри приймає рішення про її виправлення та виправляє допущену помилку протягом п’яти робочих днів з дня виявлення помилки. Рішення про виправлення помилки у реєстрі Дія Сіті вважається рішенням Мінцифри, прийнятим стосовно відповідного резидента Дія Сіті.
31. У разі виявлення у реєстрі Дія Сіті помилки, допущеної з вини заявника/резидента Дія Сіті, він звертається до Мінцифри з повідомленням про зміни у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті.
32. Повідомлення про зміни у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті згідно з додатком 1, та заява про виправлення помилки згідно з додатком 2 подаються резидентом Дія Сіті до Мінцифри в електронній формі з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” в один з таких способів:
{Абзац перший пункту 32 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
через державний веб-портал правового режиму Дія Сіті (city.diia.gov.ua);
у машинозчитуваному форматі шляхом надсилання на адресу розміщеної на офіційному веб-сайті Мінцифри електронної пошти, призначеної для комунікації із заявниками та резидентами Дія Сіті.
На повідомлення про зміни у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті, та заяву про виправлення помилки накладається електронний підпис з дотриманням вимог законодавства у сферах електронного документообігу, електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг керівника, особи, яка може вчиняти дії від імені резидента Дія Сіті, зазначеної в Єдиному державному реєстрі, або представника резидента Дія Сіті за довіреністю.
{Абзац четвертий пункту 32 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
До повідомлення про зміни в у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті, та заяви про виправлення помилки додається довіреність або її копія, засвідчена нотаріально або уповноваженою особою резидента Дія Сіті, якщо звернення здійснюється від імені резидента Дія Сіті представником за довіреністю.
33. Відомості, визначені пунктами 1-3 частини третьої статті 8 Закону, змінюються та/або видаляються у реєстрі Дія Сіті відповідно до повідомлення про зміни у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті, протягом одного робочого дня з дня надходження відповідного повідомлення за умови, що відповідні зміни щодо найменування та посадових осіб резидента Дія Сіті не протирічать відомостям Єдиного державного реєстру.
{Пункт 33 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 973 від 23.08.2024}
ПОВІДОМЛЕННЯ
про зміни у відомостях, які повідомлялися в заяві про набуття статусу резидента Дія Сіті
ЗАЯВА
про виправлення помилки
ЗМІНИ,
що вносяться до Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг
1. Пункт 4 доповнити підпунктом 11 такого змісту:
“11) ведення інформаційних (автоматизованих) систем, інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, баз даних;”.
2. Пункт 5 доповнити підпунктом 12 такого змісту:
“12) забезпечує функціонування інформаційних (автоматизованих) систем, інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, баз даних;”.