open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 27 вересня 2022 р. № 850-р
Київ

Про затвердження плану заходів з реалізації Стратегії боротьби з організованою злочинністю

{Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ
№ 728-р від 02.08.2024}

1. Затвердити план заходів з реалізації Стратегії боротьби з організованою злочинністю, що додається.

2. Міністерствам за участю інших державних органів, відповідальних за виконання плану заходів, затвердженого цим розпорядженням:

забезпечити виконання плану заходів;

подавати щороку до 1 березня Національному координатору (до утворення Національного координатора - Міністерству внутрішніх справ) інформацію про стан виконання плану заходів для її узагальнення.

3. Національному координатору (до утворення Національного координатора - Міністерству внутрішніх справ) подавати Кабінетові Міністрів України щороку до 1 квітня звіт про виконання затвердженого цим розпорядженням плану заходів.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 29



ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 27 вересня 2022 р. № 850-р

ПЛАН
заходів з реалізації Стратегії боротьби з організованою злочинністю

Найменування завдання

Найменування заходу

Індикатор виконання

Строк  виконання

Відповідальні виконавці

1.

Удосконалення нормативно-правового забезпечення боротьби з організованою злочинністю

1) розроблення та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України законопроекту про внесення змін до Закону України “Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю” щодо:
конкретизації функцій боротьби з організованою злочинністю спеціально визначеного підрозділу у структурі Національної поліції та оперативних підрозділів СБУ, розмежування їх функцій та функцій інших визначених Стратегією боротьби з організованою злочинністю органів підсистеми боротьби з організованою злочинністю;
порядку взаємодії та координації державних органів, що беруть участь у боротьбі з організованою злочинністю;

утворено робочу групу з підготовки законопроекту

грудень 2022 року

МВС
Національна поліція
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
АРМА
Мін’юст
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
СБУ (за згодою)
Апарат Ради національної безпеки і оборони України (за згодою)

подано на розгляд Кабінету Міністрів України в установленому порядку законопроект

березень 2023 року



визначення статусу Національного координатора, який буде здійснювати організаційне забезпечення реалізації державної політики у сфері боротьби з організованою злочинністю, відповідати за ефективне функціонування механізмів координації, взаємодії, моніторингу та звітності в зазначеній сфері через запровадження та подальше організаційне забезпечення реалізації механізму стратегічних комунікацій у сфері боротьби з організованою злочинністю;






впровадження систем проведення аналізу ризиків і кримінального аналізу в боротьбі з організованою злочинністю;
забезпечення діяльності штатних негласних працівників, їх легендування та оперативного прикриття під час здійснення оперативно-розшукової діяльності та участі у кримінальних провадженнях






2) розроблення та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України законопроекту про запровадження програм захисту осіб (зокрема членів їх сімей і близьких родичів), які надають допомогу, сприяють оперативно-розшуковій діяльності та беруть участь у кримінальному провадженні щодо організованої злочинності

утворено робочу групу з підготовки законопроекту

лютий 2023 року

МВС
Національна поліція
Мін’юст
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
СБУ (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)

подано на розгляд Кабінету Міністрів України в установленому порядку законопроект

квітень 2023 року



3) проведення аналізу нормативно-правових актів у сфері боротьби з організованою злочинністю, виявлення положень, що потребують удосконалення, підготовка відповідних пропозицій

утворено робочу групу з розроблення змін до законодавства

грудень 2022 року

МВС
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби



затверджено аналітичний звіт із пропозиціями щодо внесення змін до законодавства

березень 2023 року

Мін’юст
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
АРМА
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
СБУ (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



4) розроблення та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проекту нормативно-правового акта про запровадження механізму заохочення громадян, які сприяють боротьбі з організованою злочинністю

утворено робочу групу з підготовки законопроекту

грудень 2022 року

МВС
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби 
Державне бюро розслідувань (за згодою)
СБУ (за згодою) 
БЕБ
ДПС Держмитслужба 
АРМА
Мін’юст
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
розвідувальний орган Міноборони (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)

подано на розгляд Кабінету Міністрів України в установленому порядку законопроект

березень 2023 року

2.

Формування ефективної системи інституційного забезпечення боротьби з організованою злочинністю

1) вивчення питання щодо розмежування і конкретизації повноважень органів, які здійснюють боротьбу з організованою злочинністю, з метою усунення дублювання їх функцій і в разі потреби внесення відповідних пропозицій щодо змін до нормативно-правових актів, які регламентують відповідні питання

подано на розгляд Кабінету Міністрів України в установленому порядку звіт за результатами вивчення питання щодо розмежування і конкретизації повноважень органів, які здійснюють боротьбу з організованою злочинністю, проекти відповідних нормативно-правових актів

січень 2023 року

МВС 
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мін’юст 
БЕБ 
ДПС 
Держмитслужба 
АРМА
розвідувальний орган Міноборони (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
СБУ (за згодою)

внесено зміни до відомчих організаційно-розпорядчих документів

квітень 2023 року



2) розроблення та затвердження проекту міжвідомчого наказу щодо організації взаємодії та координації діяльності у сфері боротьби з організованою злочинністю

розроблено та затверджено міжвідомчий наказ щодо організації взаємодії та координації діяльності у сфері боротьби з організованою злочинністю

після внесення змін до Закону України “Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю”

МВС
Національна поліція 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба 
АРМА
Мін’юст
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою) 
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
СБУ (за згодою)

3.

Запровадження механізмів координації та взаємодії у сфері боротьби з організованою злочинністю

1) розроблення та подання на розгляд Кабінету Міністрів України законопроекту про внесення змін до Закону України “Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю” щодо утворення/ визначення постійного Національного координатора з питань боротьби з організованою злочинністю

подано на розгляд Кабінету Міністрів України в установленому порядку законопроект

серпень 2024 року

МВС
Національна поліція
БЕБ
СБУ (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)



2) розроблення та схвалення Міжвідомчою робочою групою з координації запровадження в діяльність центральних органів виконавчої влади системи оцінки SOCTA Україна, яка утворена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2022 р. № 59 “Деякі питання запровадження в діяльність центральних органів виконавчої влади системи оцінки SOCTA Україна”, оновленої Методики проведення оцінки загроз тяжких злочинів та організованої злочинності

схвалено Міжвідомчою робочою групою оновлену Методику

серпень 2024 року

МВС
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби
Мін’юст
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
СБУ (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)



3) здійснення оцінювання загроз організованої злочинності та тяжких злочинів за системою оцінки SOCTA Україна за період 1 січня 2021 р. - 31 грудня 2024 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2022 р. № 59 “Деякі питання запровадження в діяльність центральних органів виконавчої влади системи оцінки SOCTA Україна”

здійснено оцінювання загроз організованої злочинності та тяжких злочинів за період 1 січня 2021 р. - 31 грудня 2024 р., звіт надано Кабінетові Міністрів України, Раді національної безпеки і оборони України та уповноваженим органам

жовтень 2025 року

МВС
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби
БЕБ
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
СБУ (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Мін’юст
Апарат Ради національної безпеки і оборони України (за згодою)



4) затвердження основних напрямів (пріоритетів) боротьби з організованою злочинністю

затверджено основні напрями (пріоритети) боротьби з організованою злочинністю

листопад 2025 року

Національний координатор (за згодою)
(до утворення Національного координатора - МВС)



5) розроблення та затвердження комплексних планів заходів із протидії організованій злочинності (один або два плани за одним пріоритетом)

розроблено та затверджено комплексні плани заходів із протидії організованій злочинності (один або два плани за одним пріоритетом)

грудень 2025 року

Національний координатор (за згодою)
(до утворення Національного координатора - МВС)



6) оновлення комплексних планів заходів з протидії організованій злочинності

оновлено комплексні плани заходів з протидії організованій злочинності

у разі необхідності

-“-



7) проведення моніторингу та оцінки стану реалізації Стратегії боротьби з організованою злочинністю

проводиться систематично моніторинг та оцінка стану реалізації Стратегії боротьби з організованою злочинністю

постійно

-“-



8) підготовка щороку:
оцінки стану реалізації державної політики у сфері боротьби з організованою злочинністю в Україні;
звіту про стан організованої злочинності в Україні;
звіту про основні напрями та результати боротьби з організованою злочинністю

підготовлено щорічну оцінку стану реалізації державної політики у сфері боротьби з організованою злочинністю в Україні та щорічні звіти щодо стану організованої злочинності в Україні, основних напрямів та результатів боротьби з організованою злочинністю

щороку

Національний координатор (за згодою)
(до утворення Національного координатора  підготовку щорічних оцінки та звітів проводить МВС)

4.

Запобігання організованій злочинності та боротьба із злочинними організаціями у сферах із високим ризиком її прояву

1) розроблення та вжиття заходів щодо системної протидії організованій злочинності та “тінізації” економіки на основі консолідації зусиль відповідних державних органів

розроблено та вжито заходів до системної протидії організованій злочинності у сфері господарської діяльності, насамперед у бюджетній, податковій політиці та митній справі, земельних правовідносинах, фінансово-кредитній системі та паливно-енергетичному комплексі, на основі консолідації зусиль відповідних державних органів

щороку (після затвердження основних напрямів (пріоритетів) боротьби з організованою злочинністю)

Національна поліція 
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Мін’юст 
БЕБ
ДПС 
Держмитслужба 
АРМА 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)



2) розроблення та вжиття заходів щодо виявлення та недопущення зв’язків між організованими злочинними угрупованнями та особами, які сприяють терористичній діяльності, підриву суверенітету та територіальної цілісності України

розроблено та вжито заходів до виявлення та недопущення зв’язків між організованими злочинними угрупованнями та особами, які сприяють терористичній діяльності, підриву суверенітету та територіальної цілісності України

щороку (після затвердження основних напрямів (пріоритетів) боротьби з організованою злочинністю)

Національна поліція
МВС 
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мін’юст
БЕБ 
ДПС
Держмитслужба
МЗС
АРМА
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)



3) організація проведення моніторингу випадків протиправного заволодіння майном суб’єктів господарювання за участю організованих злочинних угруповань

організовано проведення моніторингу випадків протиправного заволодіння майном суб’єктів господарювання за участю організованих злочинних угруповань

-“-

Національна поліція 
МВС 
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мін’юст 
БЕБ 
ДПС 
Держмитслужба 
АРМА 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)



4) розроблення та вжиття заходів щодо виявлення та припинення функціонування джерел доходів, отриманих організованими злочинними угрупованнями

розроблено та вжито заходів до виявлення та припинення функціонування джерел доходів, отриманих організованими злочинними угрупованнями

щороку (після затвердження основних напрямів (пріоритетів) боротьби з організованою злочинністю)

Національна поліція 
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мін’юст 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
Держфінмоніторинг 
АРМА
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)



5) розроблення та вжиття заходів щодо посилення спроможності державних органів, що беруть участь у боротьбі з організованою злочинністю

розроблено та вжито заходів до посилення спроможності державних органів, що беруть участь у боротьбі з організованою злочинністю

-“-

-“-



6) розроблення та вжиття заходів до забезпечення припинення діяльності організованих злочинних угруповань, які становлять загрозу для національної безпеки, та позбавлення їх можливості використовувати кошти, одержані злочинним шляхом

розроблено та вжито заходів до забезпечення припинення діяльності організованих злочинних угруповань, які становлять загрозу для національної безпеки, та позбавлено їх можливості використовувати кошти, одержані злочинним шляхом

щороку (після затвердження основних напрямів (пріоритетів) боротьби з організованою злочинністю)

Національна поліція 
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мін’юст 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба 
МЗС
Держфінмоніторинг 
АРМА 
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Служба зовнішньої розвідки (за згодою) 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)



7) розроблення та вжиття заходів до виявлення, аналізу та розслідування фактів “тіньового” виведення капіталів з України до офшорних зон і країн, банківська система яких не сприяє діяльності правоохоронних органів

розроблено та вжито заходів до виявлення, аналізу та розслідування фактів “тіньового” виведення капіталів з України до офшорних зон і країн, банківська система яких не сприяє діяльності правоохоронних органів

-“-

ДПС 
БЕБ
Національна поліція
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
СБУ (за згодою) 
АРМА 
МВС 
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мін’юст 
Держмитслужба 
МЗС
Офіс Генерального прокурора (за згодою)

5.

Інформаційно-аналітичне, наукове та кадрове забезпечення державних органів, що беруть участь у боротьбі з організованою злочинністю

1) розроблення та впровадження методики проведення кримінального аналізу та аналізу ризиків організованої злочинності, що відповідає стандартам ЄС

розроблено та впроваджено методику проведення кримінального аналізу та аналізу ризиків організованої злочинності, що відповідає стандартам ЄС

березень 2023 року

МВС 
Національна поліція 
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мін’юст
БЕБ 
ДПС 
Держмитслужба
Держфінмоніторинг
АРМА 
Міжвідомчий науково-дослідний центр
з проблем боротьби з організованою злочинністю (за згодою) 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)



2) розроблення та впровадження системи проведення моніторингу, оцінки ефективності діяльності та контролю за реалізацією державної політики у сфері боротьби з організованою злочинністю

розроблено та впроваджено систему проведення моніторингу, оцінки ефективності діяльності та контролю за реалізацією державної політики у сфері боротьби з організованою злочинністю

березень 2023 року

Національний координатор (за згодою)



3) розроблення та впровадження єдиної захищеної інформаційної системи суб’єктів боротьби з організованою злочинністю

розроблено та впроваджено єдину захищену інформаційну систему суб’єктів боротьби з організованою злочинністю



грудень 2023 року

-“-



4) забезпечення прямого безпосереднього доступу суб’єктів боротьби з організованою злочинністю до державних інформаційних ресурсів

утворено робочу групу з підготовки проекту нормативно-правового акта з питань забезпечення прямого безпосереднього доступу суб’єктів боротьби з організованою злочинністю до державних інформаційних ресурсів

січень 2023 року

Національний координатор  (за згодою) 
Національна поліція
Мінцифри
СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба 
Адміністрація Держприкордонслужби 
АРМА 
розвідувальний орган Міноборони (за згодою) 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



5) підготовка рекомендацій за результатами проведення моніторингу та узагальнення судової практики щодо розгляду кримінальних проваджень за ознаками організованої злочинної діяльності

підготовлено рекомендації за результатами проведення моніторингу та узагальнення судової практики щодо розгляду кримінальних проваджень за ознаками організованої злочинної діяльності

щороку

Національний координатор (за згодою)
Національна поліція 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ
ДПС 
Адміністрація Держприкордонслужби
АРМА
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



6) проведення інженерно-технічних, дослідно-конструкторських робіт та створення апаратних і програмних комплексів з метою виконання завдань щодо боротьби з організованою злочинністю

проведено інженерно-технічні роботи, дослідно-конструкторські розробки та створено апаратні і програмні комплекси, які передбачені для виконання завдань щодо боротьби з організованою злочинністю

травень 2023 року

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція  СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба 
Адміністрація Держприкордонслужби 
АРМА
розвідувальний орган Міноборони (за згодою) 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою) 
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



7) розроблення та запровадження процедури підбору кадрів, що ґрунтується на рівних можливостях, прозорості, об’єктивній оцінці та особливих вимогах до досвіду і кваліфікації

розроблено та запроваджено процедуру підбору кадрів, що ґрунтується на рівних можливостях, прозорості, об’єктивній оцінці та особливих вимогах до досвіду і кваліфікації

березень 2023 року

-“-



8) розроблення заходів із підвищення рівня спеціалізації, фахової підготовки та перепідготовки кадрів, діяльність яких безпосередньо пов’язана із протидією організованій злочинності

розроблено заходи із підвищення рівня спеціалізації, фахової підготовки та перепідготовки кадрів, діяльність яких безпосередньо пов’язана із протидією організованій злочинності

постійно

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція 
МВС 
СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби  Держфінмоніторинг
АРМА
Мін’юст
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



9) розроблення заходів із підвищення рівня соціального захисту кадрів, забезпечення їх професійного зростання та просування по службі

розроблено та внесено на розгляд Кабінету Міністрів України проект нормативно-правового акта щодо запровадження комплексу заходів із підвищення рівня соціального захисту кадрів, забезпечення їх професійного зростання та просування по службі

березень 2023 року

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція 
МВС 
СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби 
Держфінмоніторинг
АРМА 
Мін’юст
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Служба зовнішньої розвідки (за згодою) 
Державне бюро розслідувань (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)

6.

Залучення громадськості до активної участі в боротьбі з організованою злочинністю

1) організація регулярних загальнонаціональних і регіональних форумів з обговорення проблем боротьби з організованою злочинністю

забезпечено (із залученням широкого кола заінтересованих сторін) систематичне проведення форумів, засідань за круглим столом, конференцій тощо

постійно

Національний координатор (за згодою)



2) використання результатів діяльності громадських організацій щодо проведення моніторингу криміногенної ситуації в державі в частині діяльності організованих злочинних угруповань

ураховано в роботі результати діяльності громадських організацій щодо проведення моніторингу криміногенної ситуації в державі в частині діяльності організованих злочинних угруповань

постійно

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція 
СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ 
ДПС
Держмитслужба 
Адміністрація Держприкордонслужби 
Мінфін
АРМА 
розвідувальний орган Міноборони (за згодою) 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою) 
Державне бюро розслідувань (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



3) забезпечення ефективного реагування державних органів, що беруть участь у боротьбі з організованою злочинністю, та їх посадових осіб на повідомлення засобів масової інформації про факти вчинення злочинів з ознаками організованості

зафіксовано факти повідомлення від засобів масової інформації про вчинення злочинів з ознаками організованості та внесено їх до Єдиного реєстру досудових розслідувань

постійно

Національний координатор (за згодою)
Національна поліція 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора
(за згодою)
БЕБ
ДПС 
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби
АРМА 
Мін’юст
Служба зовнішньої розвідки (за згодою) 
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



4) популяризація прикладів успішного виконання програм боротьби з організованою злочинністю, розкриття резонансних злочинів, винесення судових вироків лідерам та активним членам організованих злочинних угруповань

сформовано звіт про результати виконання програм боротьби з організованою злочинністю, розкриття резонансних злочинів, винесення судових вироків лідерам та активним членам організованих злочинних угруповань

постійно

Національний координатор (за згодою)
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
БЕБ
ДПС 
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби
Мінфін
АРМА
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



5) розроблення та запровадження механізму стратегічних комунікацій у сфері боротьби з організованою злочинністю

розроблено та запроваджено механізм стратегічних комунікацій у сфері боротьби з організованою злочинністю

березень
2023 року

Національний координатор (за згодою)
Міжвідомчий науково-дослідний центр з проблем боротьби з організованою злочинністю (за згодою)

7.

Міжнародне співробітництво у сфері боротьби з організованою злочинністю

1) забезпечення дієвого співробітництва з Міжнародною організацією кримінальної поліції - Інтерполом, Агентством ЄС із співробітництва у сфері правоохоронної діяльності (Європол) та іншими міжнародними партнерами на двосторонній та багатосторонній основі відповідно до національного законодавства і міжнародних договорів

виконано зобов’язання на двосторонній та багатосторонній основі відповідно до національного законодавства і міжнародних договорів

постійно

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція
МВС
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
МЗС 
БЕБ 
ДПС 
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби 
Держфінмоніторинг 
АРМА 
Мін’юст
розвідувальний орган Міноборони (за згодою) 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



2) розвиток і вдосконалення договірно-правової бази, що регламентує міжнародне співробітництво у сфері боротьби з організованою злочинністю

внесено зміни до договірно-правової бази, що регламентує міжнародне співробітництво у сфері боротьби з організованою злочинністю

постійно

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
МЗС
БЕБ
ДПС 
Держмитслужба 
Адміністрація Держприкордонслужби
АРМА
Мін’юст 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



3) обмін відомостями про організовані злочинні угруповання та осіб, які беруть участь в їх діяльності

здійснено обмін відомостями про організовані злочинні угруповання та осіб, що беруть участь в їх діяльності, у передбачених законодавством випадках, порядку та обсязі, зокрема за умовами міжнародних договорів

постійно

Національний координатор (за згодою)
Національна поліція 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою)
БЕБ
ДПС 
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби 
Держфінмоніторинг 
АРМА 
Мін’юст
розвідувальний орган Міноборони
(за згодою) 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



4) здійснення в установленому законодавством порядку спільних оперативних заходів та слідчих дій у рамках дво- і багатосторонніх міжнародних операцій та спільних слідчих груп (JIT), спрямованих на запобігання, викриття та припинення транснаціональної організованої злочинної діяльності, ідентифікацію, розшук і повернення активів, одержаних організованими групами внаслідок їх протиправної діяльності

організовано та здійснено спільні оперативні заходи і транскордонні операції з метою припинення та запобігання організованій злочинній діяльності

постійно

Національний координатор (за згодою)
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба 
Адміністрація Держприкордонслужби 
АРМА 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



5) розширення обміну досвідом, стажування та спільне навчання фахівців спеціальних підрозділів із боротьби з організованою злочинністю

розширено обмін досвідом, стажування та спільне навчання фахівців спеціальних підрозділів із боротьби з організованою злочинністю

постійно

Національний координатор (за згодою)
Національна поліція 
СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби
Держфінмоніторинг
АРМА
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



6) ініціювання запровадження проектів міжнародної технічної допомоги, спрямованих на посилення можливостей органів, що здійснюють боротьбу з організованою злочинністю

ініційовано запровадження проектів міжнародної технічної допомоги, спрямованих на посилення можливостей органів, що здійснюють боротьбу з організованою злочинністю

постійно

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція
МВС 
СБУ (за згодою)
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
МЗС
БЕБ 
ДПС
Держмитслужба 
Адміністрація Держприкордонслужби
Держфінмоніторинг 
АРМА
розвідувальний орган Міноборони (за згодою) 
Служба зовнішньої розвідки (за згодою) 
Державне бюро розслідувань (за згодою)
Національне антикорупційне бюро (за згодою)



7) налагодження багатосторонніх відносин із закладами освіти, неурядовими спеціалізованими мережами та науковими установами іноземних держав, які спеціалізуються на підготовці фахівців у сфері боротьби з організованою злочинністю та проведенні кримінологічних досліджень

налагоджено багатосторонні відносини із закладами освіти, неурядовими спеціалізованими мережами та науковими установами іноземних держав, які спеціалізуються на підготовці фахівців у сфері боротьби з організованою злочинністю та проведенні кримінологічних досліджень

постійно

Національний координатор (за згодою) 
Національна поліція 
СБУ (за згодою) 
Офіс Генерального прокурора (за згодою) 
БЕБ
ДПС
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби 
Держфінмоніторинг
АРМА
Міжвідомчий науково-дослідний центр з проблем боротьби з організованою злочинністю (за згодою)
розвідувальний орган Міноборони (за згодою)
Служба зовнішньої розвідки (за згодою)
Державне бюро розслідувань (за згодою) 
Національне антикорупційне бюро (за згодою)

{План заходів із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ № 728-р від 02.08.2024}


  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: